News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 413,476  סלולר - 325,035
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
יחסים טובים, יחסית, בין יהודים לערבים בטבריה; ניסיונות להגיע להסדר בפרוץ המלחמה; קשיי פיקוד וכפיפות למפקדים מחוץ לעיר; התארגנות לקראת מלחמה בתוך העיר
יואב יצחק
יואב יצחק
ארדן קיבל/רכש זכויות בדירה חדשה ברח' משה קול בירושלים בתקופה שכיהן במשרד ראש הממשלה כיועץ ראש הממשלה וכממונה על פניות הציבור (בשנים 1999-1996)    ארדן היה אז בחור צעיר (25) וחסר ממו...
מתחם הבננה [צילום: הוועדה המקומית נתניה]
עו"ד צבי שוב, עו"ד יפעת בן-אריה
כיצד יחולקו הקרקעות המיועדות לבנייה באזורי נופש מטרופוליניים? תוכנית מפורטת ראשונה מסוגה, אשר הוגשה בנתניה, מעוררת סוגיה זו בצורה מעשית, ולהכרעה בה יהיו השלכות רוחב חשובות
אחרי הפצצה בתימן [צילום: האני מוחמד, AP]
ד"ר עוזי רובין
כלי הנשק ושיטות הלחימה שאנו רואים כיום במלחמת האזרחים הממושכת תימן, עלולים לשמש בעתיד נגד ישראל. לכן חשוב להפיק לקחים מהמתרחש הרחק מגבולותינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"היהודים המשיחיים"
מאת: ראובן לייב  |  24/03/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מדוע אתה קורא להם משיחיים
  ספינר   24/03/08 19:08
בכך את תנועות החסידות? אלה הם מושמדים עובדי אלילים וישו.מה להם ולתנועה משיחית יהודית? אם תפתח סידור תראה שהמשיח מופיע בתפילות במקומות רבים.זה לא הופך אותנו היהודים לעובדי ישו.אנא בבקשה,אלה משומדים וכך צריך לקרוא להם
כתוב תגובה ל- ספינר
2
אין כת כזאת!!!!!
  היהודי המאמין   26/03/08 21:39
אין ליהודים משיחיים שום ארגון גג מרכז שלו הם כפופים, או איזה "מסיון" כלשהו שתומך בהם. יהודים משיחיים הם אוסף של אנשים שהגיעו לאמונה באופן פרטי ולא בחסות ההמצאה המפחידה הזאת שקראת לה "המסיון". אותם אנשים מתארגנים בקבוצות בדרך כלל ללא קשר בינהם, כדי להתפלל ולהלל ביחד, אין לאמונה הזאת שום מאפיין של כת מכיוון שהמאמינים חיים ופועלים באופן עצמאי בלי שום גורו שיגיד להם מה לעשות. וחוץ מזה מה כבר יכול להיות מסוכן ביהודים שמבססים את אמונתם על התנ"ך? אולי בגלל שהתנ"ך חושף את ערוותם של הרבנים ומגלה את האמת על המשיח. חזקו ואמצו כל המייחלים לאדוני.
כתוב תגובה ל- היהודי המאמין
מעל השכל האנושי
  מעל החומר   2/06/08 19:07
מדוע אלוהים לעולם לא יתגלה בדמות אדם (3 סיבות מבין רבות):
א. כדי לא לפתח לאדם הערכה לגופניות ולחומר, ולהציל את האדם מהתייחסות לא נכונה לאלקות - כי אילו היה מתגלה בגוף היינו עלולים להתאהב בו גופנית או ליחס אליו תכונות אנושיות וכן חסרונות.
ב. כל המגמה למשוך את האדם מעל הגבולות וברגע שהאדם מגביל ויוצר תמונה לאלוהים הרי הוא מגביל את אותו הכח ומכופף אותו לחוקי הארציות, ואיננו פועל להתעלות מעל החומריות.
ג. מי שרואה את אלוהיו בתמונה חומרית כל מערכת הקיום שלו חומרית בלבד, ואינו מחפש להכיר ענינים שהם מעל החומר.
ושאלה: אם אלוהים יכול להתגלות בדמות גוף - בשביל מה יש "נבואה" (שתפקידה להעלות את האדם מעל התפיסה החומרית)?
כתוב תגובה ל- מעל החומר
למעל לחומר, חסר לך משהו חשוב..
  נוצרי מרצון   2/02/11 22:43
תגובתך בנושא התגשמות האלוהות מחוכמת מאוד, אבל לא ממש מעמיקה. זכותך לחשוב מה שתרצה ואף להביע דעתך, אבל אם תרצה שמישהו מבין אילו אותם אתה מנסה לשכנע (היהודים המשיחיים) בצדקתך, אתה פשוט חייב להביא ציטוטים מכתבי הקודש לגבות אותם! דעות יש לכל אחד ואחת, אבל אנחנו בודקים את נכונותן של דעות בהשוואה לפסוקים בהקשרם. כיוון שאין לנו, המשיחיים, אמונה בהשראה אלוהית על התלמוד, הרי שאתה חייב לצטט לנו לפחות מן התנ"ך, שהוא המקום בו המשיחיות והיהדות הרבנית נפגשות. למרות שנראה שאתה באמת מאמין בטענות שהעלית, אינני מכיר כל פסוק בהקשרו שיכול להוכיח אף אחת מן הטענות שלך ולכן, אינני יכול לקחת אותן ברצינות. כשתתחיל לחפש את אמת ה' בדברו (התנ"ך והברית החדשה) ולא בדמיונך ובדמיונם של הרבנים. תמצא את ישוע המשיח, זה בדוק! להמציא אלוהים בדמיונך זו עבודת אלילים לא פחות מאשר להשתחוות למעשה ידיך. את עבודת אלוהי האמת, לומדים מן התנ"ך ולא מדמיונות ואשליות של אנשים חוטאים (כמו כולנו) שחושבים שהם יודעים מי הוא אלוהים ומה הוא רוצה ולא רוצה לעשות! נקה את הראש מלימודי שקר ודעות קדומות, ובתפילה כנה למד מה התנ"ך מלמד על אלוהינו. אני מצאתי בו את ישוע המשיח, דבר ה' שבא בלבוש בשר אל העולם לפדות חוטאים כמוני (וכמוך) מחטאינו בחסד רב מאוד ועל ידי אמונה טהורה וכנה, ולא על ידי 'צדקת אדם' מדומה שהיא בעיניו 'בגד עדים' ותו לא.
כתוב תגובה ל- נוצרי מרצון
3
נזקי המשיחיות
  איריאן   25/06/08 18:30
קצור תולדות המשיח
כתוב תגובה ל- איריאן
4
אויש, אבינו שבשמיים!!!!
  אחד מהם   7/08/08 20:59
כמה סילופים יכולים להיות בכתבה אחת?

אילו היית בודק ומראיין יהודי משיחי אחד, לא היית כותב מה שכתבת...

שיהיה לכולם שבת מנוחה ושלום
כתוב תגובה ל- אחד מהם
5
כל מה שרציתם לדעת על המשיחיים:
  אורח מתארח   20/10/08 14:46
באתר הזה:
iGod.co.il
 iGod.co.il
כתוב תגובה ל- אורח מתארח
6
מאמר: מי הם היהודים המשיחיים?
  כרמליסט...   22/10/08 22:54
מאמר על יהודים משיחיים "מי הם היהודים המשיחיים":
igod.co.il
 לחץ למאמר המלא
כתוב תגובה ל- כרמליסט...
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |