News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 374,625  סלולר - 496,237
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
חוסר המעש בתחום המינויים מלמד על מעילתם של נתניהו וגנץ באמון הציבור    יש לדרוש מוועדות האיתור שלושה מועמדים ראויים    פרקליט המדינה הבא חייב לבוא מבחוץ    מדוע יש להימנע משימועים פומ...
פרופ' טליה איינהורן
פרופ' טליה איינהורן
באצטלה מדומה של ייעול, פישוט וקיצור ההליכים, מקנה הרפורמה לשופט שיקול דעת מוחלט להחליט לפי חוש הצדק שלו בלי לרדת לחקר האמת    מזכירים משפטיים יחסמו את שערי ביהמ"ש    במיוחד תפגע הרפו...
זקוקה לנקודות זכות [צילום: עמר נביל, AP]
יואל גוז'נסקי, אלדד שביט  |  
היחסים לא יהיו קרובים כמו עם טראמפ, אבל הם חשובים לשני הצדדים    גם עמדתה של ישראל תהיה בעלת משמעות, ומכאן הפגישה בין נתניהו ליורש העצר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישי: מתנצל, אבל לא על מה שאמרתי
מאת: עידן יוסף  |  18/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אלי ישי הסיקריק כשר בממשלה
  קא   18/01/12 13:43
כתוב תגובה ל- קא
2
הטמטום של שטרן החנפן=על מה להת
  קורןנאוה טבריה   18/01/12 15:03
להתנצל?ולמה הורים שכולים נעלבו?יהודים אמורים להאמין שאילולא יאהדונהי שמר צה"ל שווא שקדו מפקדיו ולריק עמלו חייליו!!!=ואילולא יאהדונהי שהיה לנו בקום עלינו אויבים,ללא הבדל דת,ובוגדים אנטישמים מתוצרת כחול לבן= אזי חיים בלעונו בחרות אפם בנו מזמן!כן אנחנו כאן בזכות ההבטחה וההשגחה האלוקית וברצונו יהיה עמנו וברצונו יצפצף עלינו בשל בגידתנו בארץ חמדה ויתבע את עלבונה=מה תעשו לו בוגדים מנאצים שכמוכם?!=ולכל האנטישמים סלקטיבית שקפצו כצפוי כמוצאי שלל רב על אלי ישי=כל עוד אינכם יכולם לסתור או להפריך מדעית ועובדתית את דבריו של אלי ישי?תסתמו את פיכם הממאיר עוכרי ועוקרי ישראל בזויים!!!הלאדוני תגמלו זאת עם נבל ולא חכם?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
רצה לקלל ויצא מברך.
  אלטע קאקער   18/01/12 16:36
במלחמת לבנון השנייה שדרת הפיקוד וחיילי השדה של צה"ל כללו הרבה יותר שומרי מסורת ו"דתיים" (גם במספר וגם באחוזים) בהשוואה למלחמת ששת הימים. לכן אם צריך ללמוד משהו, זה שכאשר הצבא היה בידי אוכלי השרצים והשפנים מהקיבוצים לפחות ישראל ניצחה. ואם זה מוכיח משהו זה שאלוהים לא אוהב את אלו שמדברים בשמו.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
ההבחנה היא אחרת
  משה אשר   19/01/12 00:09
במלחמת ששת הימים היה גם איחוד לאומי וגם תפילה ודאגה ופחד אמיתי של כל יהודי העולם וכולם שמו מיבטחם בה' ,כי למעשה לא היה לנו עם מה להלחם וגם שום תמיכת מעצמות, ומבחינה מוסרית עם ישראל היה צנוע ועני וכל העניים עזרו זה לזה ובמיוחד פחתה מאד שנאת החינם ההדדית במיוחד בין חירות ומפאי שהתחילה עם הבאת עצמות ז'בוטינסקי לקבורהממלכתית בארץ. הצבא היה רע ומיסכן ובלי נשק -גם לי לא היה ובלי אוכל ובלי ביגוד ושמיכות.
במלחמת לבנון השניה , היה פיצול קשה בעם אפילו תוך מילחמה כשהגיבור אולמרט העיז אפילו לדבר על פשע נורא של התכנסות ,ועם ישראל היה בשפל המדרגה המוסרי של גירוש רבבת יהודית מבתיהם. הצבא לא היה יותר גרוע מאשר ב'ששת המים' ,אבל פחות נחוש וחושב שיש לו מלחמת ברירה. המניות אצל הקב'ה היו נמוכות מאד וזה מה שקובע במלחמה.לא התמיכה האמריקאית הנדיבה.
כתוב תגובה ל- משה אשר
לא מבינה מדוע תגובתי אליך לא פ
  קורןנאוה טבריה   19/01/12 15:47
פורסמה?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
אוי, מה לא עושים למען הכסא
  מאבחן קליני   18/01/12 15:58
אלעזר שטרן לא רק דבריו אלה של ישי מטומטמים אלה האיש פשוט מטומטם ואת אלה אנחנו סוחבים על גבנו וצאוורנו, למדינה אין שום תועלת מהם אלה רק נזקים, אבל מה נאמר הרי גם רבו (ראש ש"ס) מקלל ומגדף ולפעמים מדבר לא לעניין ופוליטיקאים עולים לטמפיטים האלה לרגל
כתוב תגובה ל- מאבחן קליני
4
שר הפנים - חמור חמורותיים
  בן דוגית   18/01/12 16:43
לפחות שינסה להסתיר מקצת מכסילותו המשותפת לו ולרבו. איש לא מבקש ממנו שיתנצל. רק טוב ייעשה אם יסתחק מהחיים הציבוריים לאחר התבטאות מטומטמת שכזאת.
כתוב תגובה ל- בן דוגית
5
בורים וחנפנים חברו יחדיו
  ידען   18/01/12 17:25
הפודל של השמאל מר אלעזר שטרן מגיב כמו פודל, עושה רעש ללא טיפה של שכל
השאר סתם תוקפים מבלי להבין.
אני כחיל בצבא מצטער על הביטוי.
ראוי מאוד להיזהר בכבוד הנופלים.
העובדה שבמלחמת לבנון השנייה נהרגו חיילים בגלל יהירות של הרבה אנשים שחשבו שהם חזקים ויודעים, הרי זה ברור וידוע.
העובדה שמי שניהל את המלחמה היו חבורת מינויים פוליטיים של פילטיקאים שחצנים זה גם ידוע
התוצאה היא אחת - שחצנות = כשלון שעולה בחיי אדם.
כאשר אין אמונה וכאשר יש מחלוקות זה תמיד עולה בחיי החיילים שלנו
כתוב תגובה ל- ידען
6
אלוהים לא אשם על הטימטום הזה
  את ישי ברא עובדיה   18/01/12 20:06
אי אפשר להאשים את הקב"ה בהכל. הוא אפילו לא שמע עד אתמול על אלי ישי הזה.
כתוב תגובה ל- את ישי ברא עובדיה
7
עבד כי ימלוך בע"ה
  davidcar0   28/01/12 18:45
מה שאמרתי לא שמעתי
לא שמעתי את מה שאמרתי
לא אמרתי את מה שחשבתי,
לא חשבתי על מה שאמרתי,
לא התכוונתי למה שאמרתי
לא התכוונתי לדברים שלא אמרתי
לא הבנתי את מה שאמרתי
לא הבנתי, לא אמרתי, לא התכוונתי, לא חשבתי

כתוב תגובה ל- davidcar0
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |