s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קופה רושמת לרפי רשף: מיליון לחודש מערוץ 10
מאת: יואב יצחק  |  30/08/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פושעים נאלחים! עד היום הייתי
  נגד הסגירה!   30/08/12 10:25
כעת,לאחר שקראתי עד כמה מרוויחים כל מיני " טאלנטים" בערך עצמם,אני ב-ע-ד הסגירה וכמה שיותר מהר!!!!
( אין פלא שרפי רשף,מיליונר!!!)
כתוב תגובה ל- נגד הסגירה!
חוצפה
  רוני מכפר שלם   30/08/12 11:36
רפי רשף איך לא התביישת לעמוד בראש ההפגנה כשחמאה על ראשך? מכאן ניתן להבין מדוע אתה ודומיך משתינים על העם מן המקפצה , למדתם את השיטה . ורשבסקי אומר לרשף : לך תקים חברה בע"מ עם העורך שלך ואני מעביר לך באופן חוקי כל חודש מיליון ש"ח . אח"כ אתה תדאג לי בדרך אחרת . מובן?.? וכך ניתן לראות כיצד הבראנז'ה דואגת לעצמה , חבר מביא חבר . המפיק דואג שבני משפחתו יאכלו חלק מהעוגה וכולם משפחה מורחבת . מדושני עונג . הכל היה יפה וטוב כשהמימון על חשבון לאודר מימן ומילצ'ן ששפכו סכום מדהים של 1.3 מימליארד?.? עכשיו כשה"פרה" הפסיקה להניק ה"עגל"מסרב להיפרד מעטיני השפע, ומצידו שאנו נספק לו אלטרנטיבה. נראה לי שהטייקונים בעלי ערוץ 10 יטיבו לעשות באם ישכרו משרד חקירות לעשות בדק בית כיצד פרחו להם 1.3 מיליארד ש"ח ויתגלו להם עוד קומבינות מהסוג הנ"ל למכביר. אולי תהיה להם עילה לתבוע השבת הכסף מכל הגנבים למיניהם. ובא לערוץ גואל.
כתוב תגובה ל- רוני מכפר שלם
דיברי אלוהים חיים!!!!
  לזרוק את הגנבים!!   30/08/12 12:15
כתוב תגובה ל- לזרוק את הגנבים!!
תגובה לרוני מכפר שלם
  אלעזר אדרי   3/09/12 08:42
תודה שעשית לי את היום כל מילה שנכתבה על ידך היא אמת לאמיתה . בתקשורת הביאו לנו את ההפגנה של עובדי ערוץ 10 שטוענים שאם יסגר הערוץ לא יהיה להם איך להביא אוכל הביתה ועשו רעש כזה גדול שנשכחו עובדי מפעל פניציה שחיים על משכורת מינימום . ואכן תקשורת הוגנת במרכאות כפולות
כתוב תגובה ל- אלעזר אדרי
2
עריץ 10
  יעקב א.   30/08/12 10:26
זה ממש עריצות. לשלם סכומי עתק למפיקים ולמגישים ואילו חובות מדינה לא משלמים. כמו הטייקונים . רוצים תספורת? הערוץ טוען שהוא רוצה לשלם . למה לא התחיל להתייעל ולשלם מקדמות עד היום? אלא הוא מחכה לפרה החולבת -המדינה שתוותר לו בשם זכות הציבור לעוד ערוץ.
כתוב תגובה ל- יעקב א.
כה אמר:אם נותנים לא תיקח?
  רפי רפש   30/08/12 14:27
תהיו הגונים! אם יתנו לכם, לא תקחו?

היה סיכום. הסכימו לשלם. אני מקבל. אין לי טענות. מה אתם נטפלים אלי? למה אני הראשון? או היחיד שמקבל על פי הסיום

שימותו כל הקנאים ואני אמשיך לקבל כי יש בידי הסכם כתוב וחתום!
כתוב תגובה ל- רפי רפש
3
כל דקה שערוץ 10 קיים היא בזבוז
  דרור5   30/08/12 10:34
ערוץ שקם על מנת להיות אלטרנטיבה שפוייה ואיכותית והיה לערוץ הבל וזבל של בעלי הון שביקשו לקנות שליטה תקשורתית כמנוף לעסקיהם אך עשו עסקה כושלת, מפירים חוזה עם המדינה ושולחים את העובדים המסכנים להילחם את מלחמות הטייקונים. נוסיף לביזיון העלוב הזה את עיני ולהקת ההסתדרות שמבקשים להקים רעש פוליטי על חשבון משלם המיסים שקופת המדינה שלו חסרה כרגע 60 מיליון שקל, והמסקנה הבלתי ניתנת לערעור היא: חוק צריך לשמור וחוזים צריך לקיים. סגירה מיידית של הערוץ וחילוט הערבויות כנדרש.
כתוב תגובה ל- דרור5
4
בדיחה
  הממ   30/08/12 10:34
התוכנית של רשף בלתי ניתנת לצפייה. היא חסרת תוכן ולכן קצב ההגשה האיטי להחריד והשאלות המטופשות בראיונות (איך הרגשת כששמעת שאמא שלך מתה?) משמשים למשיכת זמן. התוכנית כולה משתמשת בתכנים שבעצם אותם כתבים של ערוץ 10 יראו בשאר תוכניות האקטואליה, רק בקצב סביר יותר. ועל זה ערוץ 10 משלם סכומים כאלה?
כתוב תגובה ל- הממ
5
שמאל זה ריקבון נמק שקר שחיתות
  בצע כסף ובגידה   30/08/12 10:35
כתוב תגובה ל- בצע כסף ובגידה
ווי
  פרוטקשין   30/08/12 11:09
כתוב תגובה ל- פרוטקשין
קופה רושמת לרפי רשף
  אלכס הקטן   31/08/12 08:31
כמה זמן השמולאנים בישראל יראו אמפים . מרווחים מיליונים ומצקצקים.
כתוב תגובה ל- אלכס הקטן
הסמול רקוב.. והימין? כנס!....
  עזרא מנצור   1/09/12 14:38
כל סכום שה"סמול" גונב באמצעות ערוץ 10 (עאלק גונב), לא ישווה לסכומים האדירים - 10 מיליארד ש"ח בשנה, שנהנתניהו מחלק לפארזיטים החרדיים. אז, פרופורציות בחיים זה דבר חשוב, חבר!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
מנצור, עינך צרה בפת הלחם החרבה
  יום יום   2/09/12 16:33
מנצור, עינך צרה בפת הלחם החרבה שמקבלים הפרזיטים החרדים ומגדלים עד 10 ילדים יהודים שכיום הם עדיין ילדי חרדים וכפי שאני נוהג לומר ״ בעזרת השם״ כולם יבואו בשאלה ויהיו חיילים בצהל ואשר גם מביניהם יפלו חללים על הגנת המדינה. ומה אתה עשית בשביל המדינה? ילד אחד או שנים? כל ילד חרדי הוא פוטנציאל גדול לעם ישראל ביום שיפקח את עיניו והדתות יעלמו בדיוק כמו שנעלמו עובדי האלילים הכוכבים והמזלות. וילדי היהודים יגיעו לאור ולחופש וישתחררו מכבלי הדת לפני כל עובדי האל הנוצרים והמוסלמים. אז תשמח ותעלוז על קיומו של העתודה הכבירה שהחרדים האלה מכינים לנו.
כתוב תגובה ל- יום יום
6
רפי רשף - הגשה משעממת וצפויה
  עזרא מנצור   30/08/12 10:36
אכן, ה"משכורת" של רפי רשף מופרזת לחלוטין. אין לי כל טענות למר רשף - נותנים לו כחוק אז הוא לוקח... אבל האמת חייבת להיאמר: רפי רשף, שנחשב כבר למוסד תקשורתי, כאילו - איננו שווה את שכרו. הוא משעמם, צפוי ומידי פעם הוא חוזר על אותן שאלות כי לא ממש האזין לדברי איש שממולו... מילא, זה קורה. אבל מאין קפצו הסכומים הדמיוניים הללו? עכשיו מתחננים עובדי ערוץ 10 על מקום עבודתם. רק שיבינו מהיכן משתין דג הזהב שלהם!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
רפי רפש
  איריס כהו   31/08/12 10:48
הוא המגיש היחיד שאני לא יכולה לצפות בו כלל,ולא שכל השאר כן נסבלים-אבל הוא אכן משעם מאוד-אז עוד נותנים לו סכום כזה-ימח שמם ויאבד זכרם של מי שנתן לו -שיחזיר הכל לקופת המדינה ומיד. ועוד אומרים לנו שהחרדים הם אלו הסוחטים את קופת המדינה!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
7
כל הכבוד לרפי רשף.
  אהוד פרלסמן   30/08/12 10:47
מדינה חופשית! זה מה שהם חושבים שהוא שוה, וזה מה שהוא לוקח. אני משלם עכשיו 10 שקלים לקילו עגבניות כי עם ישראל (וגם אני) מוכן לשלם 10 שקלים לקילו עגבניות. שכר הדירה בתל אביב גבוה פי שנים מבחיפה כיון שאלה שרוצים לגור בתל אביב מוכנים לשלם פי שנים מאלה שרוצים לגור בחיפה. אז מי שרוצה שהמדינה תנהל את הענינים שידבר עם אלה שהגיעו מרוסיה, והם יספרו לו באיזה גן עדן הם חיו כשהמדינה ניהלה את הענינים. השאלה המענינת היא איך בעלי הערוץ, שהיו מספיק חכמים בשביל להפוך למליארדרים, התנהגו בצורה כזאת מטומטמת, ומענין לראות את "התכנית העסקית" שבהתבסס עליה השקיעו את הכסף, ולהשוות אותה למה שקרה במציאות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן שוב עם השטויות שלך?
  בן צבי   30/08/12 11:16
"הגן עדן" שאתה מדבר עליו הלא הוא "הסוציאל דמוקרטיה" שאתה ממאמיניו. הוא היה גם פה ולא רק ברוסיה. ובשני המקומות (וגם במקומות אחרים) התרסק. הוא קודם כל התנגש עם הדמוקרטיה. שם כל הערוצים היו ממשלתיים או רק ערוץ אחד. זוכר? להזכיר לך עוד? כור, חברת העובדים, קרנות הפנסיה של העובדים, קרן הפנסיה של עובדי הבנין, אשר ידלין, הברפלד, סולתם, ההפרטה של הקיבוצים, קרן כצנלסון בבית ברל, קניית דולרים ברחוב לילינבלום, הסובסידיות המעוותות. ועוד אנשים, מוסדות ופעילויות שהיריעה כאן קצרה מלהכיל.

ואת העיקר שכחת, חברה פרטית, יכולה לעשות מה שהיא רוצה בכספיה. אבל מדוע שאנחנו, משלמי המיסים, בכסף ציבורי, נממן אותה? מדוע שנממן את ערוץ 10 ולא את משה האינסטלאטור מרמת השרון? או את פניציה?

שוב הפעם מתגלית הצביעות של "הסוציאל דמוקרטים", שמאלנים הזויים, הדורשים "צדק חברתי" סלקטיבי. כך עבדה "הסוציאל דמוקרטיה" בפרוטקציוניזם ושיטת הפתקאות, הפנקס האדום והפנקס הכחול, ואתה כנראה עדין לא השתחררת משטויות אלה. עולה מדבריך שאתה מצפה לחזור ל"סוציאליזם" המטופש הזה.
כתוב תגובה ל- בן צבי
לשולמית קיסרי המתחזה לבן צבי.
  אהוד פרלסמן   30/08/12 11:51
כבר מזמן שמתי לב שמאותו IP מגיעות תגובות גם ממך וגם מבן צבי. אז אם אתם בני זוג, החוש הבלשי שלי אכזב, אבל אם זו את המשתמשת בשם עט, אוכל רק לענות לך שבכלל לא הצלחת להבין מה שכתבתי, כי אני הגנתי על החופש הכלכלי, ואת הסקת מזה שאני רוצה שיהיה פה משטר קומוניסטי. אולי תקראי שוב את תגובתי ותיווכחי שטעית.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לפרלסמן: בדקתי אכן זו היא
  ינקה   30/08/12 12:43
פרלסמן יקר, בדקתי ואכן היא מתחזה וה"בן-צבי" הזה - זו היא שולמית קיסרי. ואין כאן זוג כי הגברת רווקה. השאלה היא - כיצד כתבת זו אינה מתביישת להתחזות? בהקדמה לרשימותיה היא כותבת שהיא אוהבת מלים, כי יש בהן: אכזריות, עצמה, כאב, לעג ואכן - באלה היא משתמשת רבות. מבחיל. (רוך, עדינות, נימוס, חן, חביבות, נחמדות -הם ממנה והלאה). וה-CV שלה מתאר אותה כבוגרת בי"ס גבוה בפריז, עתונאית 35 שנה, שכתבה במספר עתונים, מתרגמת וכותבת ספרי ילדים. הגם לילדים היא משקרת? והכי מכוער הוא הצהרתה כלפיך פעם שמאמריה מעניינים יותר. פשוט אשה מגעילה שמעוררת סלידה.
כתוב תגובה ל- ינקה
פרלסמן שוב הזוי בדבריך?
  בן צבי   30/08/12 13:14
פרלסמן, האם אתה רואה צל הרים כהרים?
רואה את שולמית קיסרי וחושב שזה בן צבי, או להפך, רואה את בן צבי וחושב שזה שולמית קיסרי?
בכל מקרה נראה כי אתה לא הבנת את עצמך...

מוזר, החופש הכלכלי שימומן על ידי כסף ציבורי? אם זה כך אזי אין כאן חופש כלכלי. יותר מכך, זה דבר והיפוכו, כמו "סוציאל דמוקרטיה" ודמוקרטיה שני דברים הפוכים. וזו שטות נטו בדבריך.
החופש הכלכלי כפי שאתה מדבר עליו איננו מתיישב עם "סוציאל דמוקרטיה" קומוניזם, סוציאליזם ובמיוחד "סוציאל דמוקראטיזם" הם כולם היינו הך
רק סוג של מכבסת מילים. הם כולם מתנגשים עם הדמוקרטיה. את זה לא הפנמת.
כתוב תגובה ל- בן צבי
בדמוקרטיה העם בוחר כרצונו.
  אהוד פרלסמן   30/08/12 14:42
ככל השמאלנים, מתחזים או לא, אינך מבין מה זו דמוקרטיה. דמוקרטיה היא שלטון העם, והוא מחליט איזה משטר כלכלי הוא רוצה, ועל פי איזה ערכים תנהג מדינתו. מני מזוז הסביר במעריב שדמוקרטיה היא שלטון הערכים שלו, ואתה טוען שדמוקרטיה היא שוק חופשי, ושניכם פשוט מעוותים כרצונכם את המשמעות הפשוטה של המילה הזו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן הגיע הזמן עבורך להתפקח
  בן צבי   30/08/12 17:47
שוב הפעם רואה צל הרים כהרים: באחת מתגובותיי לעיל, ציינתי ברשימה קצרה כיצד התמוטטה לה השיטה "הסוציאל דמוקרטית". ועכשיו לטעון שאני שמאלנית?
דבריך פשוט מבדרים בסתירות שלהם, דבר אופייני ל "סוציאל דמוקרטים".

הזכרת את רצון העם. קצת מוזר "לסוציאליט". על פי רצון העם, למפלגה שלך יש לה 8 מנדטים. זה נובע מרצונו שמאס בסוציאל דמוקרטיה. עדין לא הפנמת זאת.

אינני קוראת מעריב ומני מזוז, איננו "הרבי" שלי. כמו כן, שלא כמוך, גם שלי יחימוביץ, איננה "הרבי" שלי. אין לי מושג מה אמר. מה שטענתי הוא ש"סוציאל דמוקרטיה" עומדת תמיד בסתירה גמורה עם הדמוקרטיה. השוק החופשי, כשמו כן הוא, "חופשי", מתקיים בדמוקרטיה ואיננו נמצא בסתירה איתה.

כאשר ערוץ 10 מנוהל, ממומן ומתוחזק על ידי כספים פרטיים, כחוק, מדוע שהמדינה תממן אותו? פרלסמן, שכחת, ערוץ 10 איננו כור, איננו חברת העובדים, ואסור שיחיה מסובסידיות, התקופה הזו חלפה לה, אפילו הקיבוץ הופרט כתוצאה מהחופש בשוק החופשי.

ושוב הפעם את העיקר שכחת, חברה פרטית, יכולה לעשות מה שהיא רוצה בכספיה. אבל מדוע שאנחנו, משלמי המיסים, בכסף ציבורי, נממן אותה? מדוע שנממן את ערוץ 10 ולא את משה האינסטלאטור מרמת השרון? או את פניציה?
בסוציאל דמוקטיה הסובסידיות ניתנו לפרוקטצינרים. ואין קשר בעניין זה לחופש העיתונות. "חופש העיתונות, היא מפלטו של השמאלן האנרכיסט ההזוי"
כתוב תגובה ל- בן צבי
אם הבנתי,רק דמוקרטיה=קפיטליזם?
  פועה   30/08/12 17:16
בן צבי/קיסרי אכן חשיבה מקורית הגובלת בגאונות.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה לא הבנת
  בן צבי   30/08/12 18:37
אמרת "אם הבנתי" אז לא הבנת.
1. המילה קפיטליזם לא הוזכרה על ידי בדיון זה מעולם.
2. את ולא אני אמרת "רק דמוקרטיה=קפיזליזם"

רק בדמוקרטיה ניתן להשיג את חופש הפרט. ולמען הסר ספק, בקומוניזם, בדיקטטורה, בסוציאליזם, ובסוציאל דמוקרטיה, לא מתקיים באופן "טבעי" חופש הפרט. נהפוך הוא, תמיד משהו אחר מחליט עבורך. המחליטים הם "הנבחרים" בתוצאות של בחירות של 98%. שלא לדבר מה יקרה לפרט אם יסטה מהשורה... ראי מה עשה לאחרונה עופר עיני לסקטור הנשים בהנהלת ההסתדרות.
כתוב תגובה ל- בן צבי
הקשר בין דמוקרטיה לחופש הפרט?
  פועה   30/08/12 21:39
הוא משני לחלוטין! דמוקרטיה היא קודם כל שלטון הרוב! ורק הרוב מחליט וקובע את מידת החופש שינתן לפרט!
שלטון בהגדרתו עומד בסתירה לחופש!
חופש הפרט המלא יושג בהעדר כל שלטון דהיינו באנרכיזם!
לכן דמוקרטיה מלאה יכולה להיות גם בקומוניזם קיצוני ובתנאי
שהבחירה בו תעשה ע"י הרוב בבחירה חופשית ולמיעוט יתאפשר
לפחות לפרוש מהחברה שבחרה להיות קומוניסטית.
זה כל הסיפור על רגל אחת.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה הפכת והשמטת את הסדר
  בן צבי   30/08/12 23:36
הפכת את סדר הדברים ויש בדבריך השמטה. וגם כאן הכול על רגל אחת.
בדבריך אין אבחנה ראויה בין "חופש" ל"חופש הפרט".
"חופש" במובן האבסטרקטי שלו, ללא מגבלות, יכול להביא לאנרכיה. אלא שהוא קיים רק בספרים ורק בתיאוריה.

מאידך, "חופש הפרט" הוא אשר בדמוקרטיה מבסס את הבחירות החופשיות, החשאיות, של היחיד, לכל יחיד, ללא הבדל, לבחור בחשאיות את מי שיחפוץ, כדי לבנות ולקיים את שלטון הרוב, ללא נישול זכויות המיעוט.

שלטון, בדמוקרטיה, איננו עומד בהכרח בסתירה ל"חופש הפרט". נהפוך הוא. למשל, יכול להיות מצב שהמפלגה שזוכה ברוב בבחירות, היא זו שהיא בעד "חופש הפרט". ויכול להיות שיתר המפלגות המתמודדות גם הן בעד "חופש הפרט". שלטון הרוב בדמוקרטיה גם (לא רק) נועד לנהל ולשמור את "חופש הפרט".

דמוקרטיה (שלטון רוב העם וקיום בחירות חופשיות וחשאיות כל תקופה קבועה) בשלטון של קומוניזם (מסוג כל שהוא) הוא רק בספרים. רק בתיאוריה.

קומוניזם עומד בסתירה מלאה עם הדמוקרטיה. לכן, במציאות זו היא דיקטטורה. ואם המיעוט פורש, או יש לו הזכות לפרוש, אזי השלטון אוטומטית הופך לדיקטטורה. סוג של "רוב מוחלט" ללא אופוזיציה. וכשאין אופוזיציה אין דמוקרטיה. (בפרקטיקה בקומוניזם הקיצוני למיעוט לא עומדת האופציה לפרוש, נהפוך הוא, הוא יובל למחנות של ה"לא שפויים", או ל"חינוך מחודש" או לחינוך דרך עבודת פרך)

הקומוניזם איננו יכול לקיים את עצמו אלא רק אם הוא מתקיים בסביבה כלכלית של עני. "לכולם אין כלום" ואין למה לשאוף. ואם תשאפי ליותר, זה עומד בסתירה לשיווין הקומוניסטי. ולכן את זקוקה לחינוך מחודש...וכו'

הקומוניזם איננו יכול לקיים את עצמו בדמוקרטיה כיון שאין לו כל טולראנס וכול סובלנות לזכויות המיעוט, לדעה אחרת, לחברה אחרת, לשוויון בין המינים. לכן מהר מאוד הוא הופך לדיקטטורה. הדבר גם נכון בסוציאליזם, גם נכון בסוציאל דמוקרטיה. "חופש הפרט" עומד בסתירה מובהקת לכול אלה.

מאידך, מה שעומד נגד "חופש הפרט" הוא המיסוי. ועל רגל אחת, אדם מתפרנס כדי לקיים את כל צרכיו. ועם באה המדינה ומטילה מיסים, הטענה הראשונה שלה תהיה, שיש דברים אשר במסגרת "חופש הפרט", הפרט לבדו איננו יכול לקיימם. למשל בתי חולים, צבא, כבישים. אבל, כאשר הממשלה תטיל מיסים נוספים, אחרים, על הפרט, למשל, כאלו שתפקידם לקיים את האחר, הממשלה נוטלת ממני חלק מן "חופש הפרט" ששיך לי.

ואגב, לכן יש הצדקה לקיים גם חינוך פרטי.להרבה אנשים ישנה היכולת לקיים חינוך פרטי, מכספם שלהם, שיעלה באיכותו על החינוך הממלכתי.

בכול מקרה, דברים אלו נאמרים בקצרה "וקצת" חרגו מהנושא שעסקינן.
כתוב תגובה ל- בן צבי
ממש לא משכנע! אתה משוכנע???
  פועה   2/09/12 07:40
שכותבים הרבה זה מעיד על בעיה בשכנוע... חשוב מהתחלה.
כתוב תגובה ל- פועה
המניע למשברי הערוץ פוליטי
  מסכים אתך   30/08/12 13:34
וזה הדיון שצריך לעלות כאן - לא רפי רשף גרם למשבר, אלא מניעים לא ענייניים שאינם משרתים את טובת הציבור. חובותיו של ערוץ 2 לא הובילו מעולם לדיון על סגירתו, איש לא דן בשכר שמקבלים מגישיו או עובדיו. הרשות השנייה מנוהלת ע"י מינויים פוליטיים - גוף שמן ומנופח ששכר עובדיו מעולם לא עלה לדיון. אלה החולאים של הפוליטיקה ועל כך צריך להזדעק
כתוב תגובה ל- מסכים אתך
אהוד - אתה שוכח פרט אחד
  ה.א.   30/08/12 14:15
אהוד - אתה שוכח פרט אחד והוא שאתה משלם על ההפקרות הזו מכיסך. הערוץ מבזבז על ימין ועל שמאל רפי רשף גורף סכומים שיכולים לקיים בכבוד 50 משפחות וכאשר כל המגדל הזה קורס הם באים בטענות לביבי ולשטיניץ, ההסתדרות המופרכת הזו מגינה עליהם, וכל השמאל מילל בכיכרות. יש מסקנה אחת ויחידה, לסגור את התחנה הזו ולהעיף מכל המדרגות את השמנים ומדושני העונג ששודדים אותך ואותי דרך התחנה המיותרת הזו.
כתוב תגובה ל- ה.א.
אתה מבין היטב שאני חושב כמוך.
  אהוד פרלסמן   30/08/12 19:01
אני ממש מתעב את רפי רשף, ולא בגלל דעותיו אלא בגלל השגעון המבחיל שלו לראיין כל אדם שקרה לו אסון. כל פעם שאני רואה את זה, וזה בערך כל פעם שאני עובר ליד הטלויזיה הפתוחה בתכנית שלו, אני מתמלא רחמים על המרואינים המסכנים, וזעם אין אונים על המנוול הזה שרוקד על דמם ודם יקיריהם כל הדרך אל הבנק (אם כי לא חלמתי על סכום כזה). כל מה שרציתי להדגיש הוא שאני מתנגד נחרצות להתערבות ממשלתית בכל נושא, ובניגוד למה שכתבת, אני לא חושב שהמדינה מממנת אותם אלא המשקיעים ששקעו בבוץ, אבל זו שאלה עובדתית שאינני בקי בה, ולכן אם ידוע לך שאני טועה בנושא זה, אשנה בקלות את דעתי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן מה הקשר?
  בן צבי   30/08/12 22:15
פרלסמן, מה הקשר בין תוכן התוכנית של רשף לנושא שעסקינן?
טענת ".... רציתי להדגיש שאני מתנגד נחרצות להתערבות ממשלתית בכל נושא" דעה זו היא ההפך הגמור ממה שדוגלת זו שאתה מעריץ ותומך, ח"כ שלי יחמורביץ. זה ההפך הגמור מ"סוציאל דמוקרטיה"


לזכותך יאמר "אם ידוע לך שאני טועה.." כן אתה טועה בגדול בתמיכה שלך לח"כ שלי יחימוביץ. היא חושבת שהמדינה חייבת לממן את חובות ערוץ 10, פשוט בושה.
כתוב תגובה ל- בן צבי
לא מדובר בעקרונות השוק החופשי
  מאיר_5728   30/08/12 17:56
לאהוד.
כתבתו של יואב יצחק באה להדגיש שהמאבק על הישרדותו של ערוץ 10 היא עוד כלי ניגוי של השמאל כנגד הממשלה הנבחרת. העניין הוא לא שכרו של רפי רשף. העניין הוא בכך שאם ערוץ 10 משלם משכורות כל כך גבוהות ל"טלנטים" שלו, הוא אינו יכול לבוא בידיים נקיות כדי לקבל סעד כספי.
כתוב תגובה ל- מאיר_5728
שישלמו מילארד רק שלא יבקשו
  מהקופה הציבורית   30/08/12 19:44
כתוב תגובה ל- מהקופה הציבורית
8
כבר בשנות העשרים הותר למעול בכ
  אביתר3   30/08/12 10:51
9. כבר בשנות העשרים הותר למעול בכספי האומה, בתנאי שהועבר נתח רציני לקופת המפלגה. ראשית, השחיתות, שנוצקה ביודעין ובכוונה תחילה לתוך התרבות הפוליטית של מדינת ישראל על-ידי אבותיה המייסדים - כלומר, זקני מפא"י. אביתר בן-צדף כבר בשנות העשרים הותר למעול בכספי האומה, בתנאי שהועבר נתח רציני לקופת המפלגה. כשקמה המדינה, זו הייתה השיטה, והיא השתכללה. מי שלא מאמינים - יעלעלו בספריו המדהימים של אפרים קישון, שידע לצחוק מהשיטה. כיום השחיתות אינה צחוק, אלא איום אסטרטגי על קיומה של המדינה. חנן וייס
 כבר בשנות העשרים הותר למעול בכספי האומה
כתוב תגובה ל- אביתר3
9
ומה עם ירון לונדון?
  בן צבי   30/08/12 10:52
ירון לונדון מקבל כ- 75,000 ש"ח לחודש. ועקב העובדה שהתנה העבירה משידוריה לירושלים, הוא דורש תוספת של 21,000 ש"ח (הפסד זמן נסיעות). לו הייתה זו חברה פרטית שלא מבקשת מימון מכסף ציבורי, ניחא, אבל החברה ועובדיה למעשה מבקשת שאני ואתה, ואת, משלמי המיסים, מכספינו זה נממן זאת. ואני טוען מה פתאום?

מתגלת פה שוב הפעם צביעות השמאלנים בדוגמאת ירון לןנדון, שהוא בעד "צדק חברתי" רחמנא לצלן...
כתוב תגובה ל- בן צבי
10
רפי רשף וחבר הטאלנטים
  אזרח שעובד קשה   30/08/12 10:58
רבותי לסגור ומהר את הערוץ ביזיון לנו תושבי ישראל שנותנים לדבר כזה להתקיים ביבי ושטיניץ תמשיכו במהלך העם איתכם בברכה
כתוב תגובה ל- אזרח שעובד קשה
11
יפה להם כ 700 שקל לדקה
  אילן ייייייייייי   30/08/12 11:02
כל שעה תוכנית זה כ 42000 שקל סכום עצום כל דקה כ 700 שקל ..אם נדאג שרפי רשף ידבר קצת יותר מהר נוכל לחסוך כ 500000 שקל לחודש .כ 6 מליון שקל לשנה רק על דיבור יותר מהר ? מעניין ? יש איזה משהוא מבריק ויחודי בהרצאות שלו בטלביזיה ששווה את זה ? ועוד בשעה 5 משהוא לא הגיוני מי אמור לשלם את האקסטרה הזה ? י
כתוב תגובה ל- אילן ייייייייייי
12
רשף שייך לאחת המשפחות העשירות
  מסעודה לייבוביץ   30/08/12 11:03
זו עובדה שרפי רשף שייך לאחת המשפחות העשירות ביותר בארץ, לא משנה שהמשפחה הזו בתפישת העולם שלה קומוניסטית אבל כסף הם יודעים לעשות.
ככה זה במדינה הזו האשכנזים משתינים מהמקפצה ואף אחד לא מצליח להשים אותם במקום.
לו היה שם שלמה מעוז מזמן היו מקצצים לו גם את הראש גם את שמו הטוב ובעיקר את משכורתו
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
13
אח שלו מייסד "שלום לא עכשיו"
  רונן3   30/08/12 11:08
אח שלו מייסד "שלום לא עכשיו" חנן וייס
כתוב תגובה ל- רונן3
14
הוא בודאי בראש המפגינים היכן
  אברהם מערב השומרו   30/08/12 11:10
יוכל למצוא עוד פראיירים שישלמו לו כך.
לסגור את הערוץ ומיד,לא צריך תואם ערוץ 2 שגם הוא זבל לא קטן
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
15
עכשיו תאשימו בזה גם את נתניהו?
  ישראל מושחתת!!!!!   30/08/12 11:11
מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- ישראל מושחתת!!!!!
אז את מי?
  מזכיר_המדינה   30/08/12 13:44

מדוע מס הכנסה על סכומים גבוהים לא מתקרב ל 90%?
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
16
מרגיש סטנדרטי מן הסתם
  צופליונר   30/08/12 11:13
כתוב תגובה ל- צופליונר
17
מרגיש סטנדרטי מן הסתם
  צופליונר   30/08/12 11:30
עבור הגשה רובוטית של משפטים שחוזרים על עצמם:סטנדרטי מן הסתם תודה שדיברת אתי ועוד שיבולים שדופות, מגיע מלאון לירות, אין גבול לרעב, כדברי שמשון "תמות נפשי עם פלישתים"
כתוב תגובה ל- צופליונר
18
החוזים של הערוץ לא מעניינים
  יואבחלב   30/08/12 11:34
מה שמעניין זה שהבעלים יחזירו למדינה את החוב ומייד. אחרי זה הם יכולים לדאוג לרפי רפש ולמאזדה 3 למנכ"ל. זה ממש לא מזיז לי.
כתוב תגובה ל- יואבחלב
19
שחיתות רעבתנית
  עמרי_   30/08/12 11:40
בשעה ש500 עובדים עומדים לאבד את משרתם, הגיע הזמן שהטאלנטים יפסיקו לגזול כספי ציבור.
כתוב תגובה ל- עמרי_
שחיתות חזירית
  קורצ'אק   1/09/12 23:57
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
20
למען ההגיינה הציבורית -לגלות
  שקיפות כספית   30/08/12 11:42
מיידית. אחרת נמצא את עצמנו בהחלטות אבסורדיות

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- שקיפות כספית
21
לסגור ולפתוח מחדש עם נהול שפוי
  ד.ט.   30/08/12 11:54
כתוב תגובה ל- ד.ט.
22
איך אפשר להסתכל על רפי רשף
  מניש   30/08/12 11:59
רובוט מדבר בלי בלי טיפת..
כתוב תגובה ל- מניש
23
הראו לי איש שמאל ואראה לכם
  מושחת צבוע   30/08/12 12:06
כתוב תגובה ל- מושחת צבוע
24
ערוץ 10 - דיי ועכשו.
  רוזית   30/08/12 12:14

לא הגיע הזמן לפטר את מנהלי ערוץ 10 . לא רק רפי רשף מקבל משכורות ענק מזה שנים רבות , גם 2 הליצנים ירון לונדון וחברו מוטי קרישנבאום. מקבלים ששכורות ענק . ונוסף עוד משולם להם עבור תוכניות נוספות והנסיעות של מוטי לאפריקה ולארצות אחרות, בשם תוכניות הטבע שהשד יודע כמה אנשים מסתכלים בהם וירון לונדון ה" צדיק" שבשם השמאל גם מופיע בתוכניות שונות שמי יודע מי מסתכל בהם. גם איש מזג האויר שמקבל 100000 שקל על מספר מילים במשך 5 דקות. הגיע הזמן לעשות סדר מהר ולסגור את ערוץ 10.
כתוב תגובה ל- רוזית
25
גניבה לאור יום בושה לרפי.
  שרונה.   30/08/12 12:20
רפי רשף החצוף מיליון שקל על תוכנית מלוקקת ביננונית ומטה. שהוא ישלם לעובדי עשר את משכורתם . חצוף.
כתוב תגובה ל- שרונה.
26
אתם יודעים מי המטומטם האמיתי?
  אנשי עסקים שמימנו   30/08/12 12:28
מימן ושות' " שרפו" בערוץ 10 מאות מיליונים!
ומה קיבלו?? קדחת!!!!

אני לא מסוגל להבין איך אנשי עסקים המתימרים להיות רציניים,לא שמו חשב מלווה לערוץ על מנת לבדוק/לבקר/לפקח על ההוצאות??
הרי חוזים ,כדוגמת חוזה של רפי רשף,זה הפקרות מוחלטת!!!
( אלא אם כן מדובר על כסף קל של הטייקונים ,שלא היה איכפת להם להפסד אותו...)
כתוב תגובה ל- אנשי עסקים שמימנו
27
הגיע הזמן שרפי רשף יצא מהארון
  רמץ   30/08/12 12:38
והכי ציני וצבוע זה שאנחנו רואים את הפרצוף היבשושי והפחוס של רפי רשף בהפגנות נגד סגירת ערוץ 10. כמובן: מי לא יגן על התרנגולת מטילת ביצי הזהב שלו??
מוטב שעובדי ערוץ 10 יעשו צדק עם עצמם ויפגינו לפני ביתו של רפי רשף ולא לפני ביתו של ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- רמץ
הציבור צריך לצאת מהארון !
  ער אחיאונן   30/08/12 15:20
כי אותו הולכים לתקוע עם הבזבוז הזה.
כתוב תגובה ל- ער אחיאונן
28
צריך להיות פחות משכר שופט
  דודו ירושלים   30/08/12 12:50
לחוקק חוק ששכרם של עובדי מדינה, סוכנות, הסתדרות, חברות הנסחרות בבורסה, עמותות יהיה פחות משופט או חבר כנסת. וכן שפיצויי הפיטורים המשולמים לעובד ע"י כל המעבידים יצטברו ויהיו חלק מהפנסיה שלו.
כתוב תגובה ל- דודו ירושלים
29
מושחתים,סייעני מסתננים וזרים
  עזרי   30/08/12 13:05
זה הפרצוף של ערוץ 10, ערוץ התעמולה וסייען הזרים והמסתנים: מושחתים, שונאי יהודים, שונאי תושבי השכונות, גזענים אשכנזים.
כתוב תגובה ל- עזרי
30
מושחתים במסווה תמים. רפי הביתה
  דנדוש   30/08/12 13:07
כתוב תגובה ל- דנדוש
31
למה הדבר משול
  יגאל עברי   30/08/12 13:12
למנה פלאפל שמכרתי למי שהכנתי אותה במטבחו
כתוב תגובה ל- יגאל עברי
32
התקשורת מיתממת -יד לוחצת יד
  שאול- חברת חשמל   30/08/12 13:13
כל מגישי החדשות הבכירים בכל ערוצי הטלוויזיה מקבלים משכורות עתק וכמובן הם לא מדברים אף פעם על עצמם וחבריהם העיתונאים גם לא מעבירים ביקורת כל שהיא ---יד לוחצת יד
ומובן יודעים ללא הצדקה להתקיךף את חברת חשמל
כתוב תגובה ל- שאול- חברת חשמל
33
כל הכבוד ליואב יצחק
  דודו ירושלים   30/08/12 13:16
כל הכבוד ליואב יצחק על הגילוי. צריך לפרסם את פרוטוקול הישיבה של דירקטריון ערוץ 10 בה אושרה העסקה.

כתוב תגובה ל- דודו ירושלים
34
רפש אמיתי
  אבי כהן   30/08/12 13:25
מה לעשות הכל רקוב.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
35
הסיבה למשבר פוליטית-לא רשף
  ערוץ10-חובה לשמור   30/08/12 13:28
זו הסתה מהעיקר אל הטפל - לערוץ כוונות לנהל תחרות הוגנת ולצורך זה הוא צריך טאלנטים. אז יכול להיות שהחוזה מופקע, אבל זו לא הסיבה למשברים ההולכים ובאים כל העת לפתחו של הערוץ! -- מנגד יש משקיעים פרטיים שזכותם לעשות בכספם מה שנראה להם נכון, אינם מבקשים מחיקת חובות - אלא פריסה של תמלוגים אשר מראש הם מנופחים ומשוללי כל יסוד ריאלי. אני תוהה מדוע לא מזכירים את חובו של ערוץ 2? ומדוע סגירתו מעולם לא עלתה על הפרק? - אלה השאלות שצריכות להישאל! -- חוסר איזון מעין זה מוביל למסקנה שבמהלכים הננקטים כל העת לסגירתו של הערוץ ישנם מניעים שאינם משרתים את טובת הציבור.
כתוב תגובה ל- ערוץ10-חובה לשמור
36
אתם זוכרים כיצד נכנסתם לפני
  יומיים לקרביים של   30/08/12 13:40
נתניהווחסכונותיו.
אתם זוכרים את הפגנת עובדי ערוץ 10 באולפן, אני חושב שהיה זה התכניתו של רשף.
הם היו אמורים להחזיק בשלטים

רפי
מתוך הרגל שנאה יצא להם

ביבי
כתוב תגובה ל- יומיים לקרביים של
37
מה
  אני קלאודיוס   30/08/12 13:44
מה עשה בכלל רשף בשביל מדינה?
כתוב תגובה ל- אני קלאודיוס
38
לשקף שכר גם בערוצים אחרים
  למען ההיגיינה..   30/08/12 13:48
ושכר עובדי הרשות השנייה, לא רק בערוץ 10. איזון הנו אחד מיסודות ההיגיינה הציבורית
כתוב תגובה ל- למען ההיגיינה..
39
לקצץ לנכים! להציל את טוראי רשף
  ער אחיאונן   30/08/12 14:05
רק פאשיסטים בעלי לב אבן, יסכינו עם קיצוץ -ולו בן שקל אחד- ממשכורתם של אבירי הנאורות, מזי-הרעב, פשקווילאי האומה, שמאלסטניאי ציון וירושלים. אמן.
כתוב תגובה ל- ער אחיאונן
40
לא שעה אלא 50 ד כולל פרסומות
  משל   30/08/12 14:07
כתוב תגובה ל- משל
41
לפני שנתיים ראיין אותי רפי רשף
  איש מתחום הרפואה   30/08/12 14:27
בנושא מתחום הרפואה באולפן ערוץ 10 בבית הורד בדרך השלום בגבעתיים. יש לי ניסיון לא קטן בראיונות בטלוויזיה, אך בפעם הזאת פשוט חשתי שאני עומד להרדם. רפי רשף בחיוך המונוטוני שלו, ובשאלות המרדימות באינטונציה המפורסמת שלו הוא אחד המנחים הכי לא מלהיבים בטלוויזיה וזה בלשון המעטה. לא ברור לי איך התמקם רשף בעמדת כוח המאפשרת לו כבר למעלה מ-20 שנה להרדים אנשים עם רייטינג השואף ל-0 ולגבות סכומי עתק כאלה.

אני בעד סגירת הערוץ לאלתר!
כתוב תגובה ל- איש מתחום הרפואה
42
יואב, זאת בדיוק שיטת הקפיטליזם
  פועה   30/08/12 14:46
של ביבי ושלך!
לשיטת העסקה העצמאית של קבלנים חיצוניים במקום מקבלי שכר יש מחיר גבוה מאד. זאת "חגיגת היעילות" הקיימת בכל המשק של נתניהו. המעטים מקבלים והמעטים מנצלים! וכמו שאומר אלוהיך נתניהו "אין ארוחות חינם" אז הרבים נאלצים לשלם בעבור חגיגת המעטים. והרבים הם רבים השכירים ומשפחותיהם שאותם קל לפטר, המדינה "הפרה החולבת" שנדרשת עכשיו לקומבינה של פריסת החוב המתגלגל, כשכולם יודעים שאין ולא יהיה ממה לשלם את החוב המתנפח והצובר ריבית.
במהות אין הבדל בין רשף לתשובה! לאחד יש חוזה שמזרים לא הכנסה שמנה מובטחת ולשני הוזרמו כספי קרנות כהלואות נדיבות ללא כל בטחונות.
תשובה "מגלח" את המלוים, רשף "מגלח" את ערוץ 10.
לא זוכרת שתקפת את תשובה על הגילוח שלו, למה אתה מתנגד שרשף יגלח כמו תשובה?...
כתוב תגובה ל- פועה
מה יואב..
  חבר שלך?   1/09/12 15:58
כתוב תגובה ל- חבר שלך?
43
אין שמאלנות חינם! מזמן אמרתי,
  נחמיה הגלילי   30/08/12 14:50
שמאלנות אינה אידיאולוגיה, שמאלנות זו פרנסה/כסף!!. רק כסף מניע שמאלנים וגם שינאה ליהודים!







כתוב תגובה ל- נחמיה הגלילי
44
שחיצות זו המילה
  נפתלי גור- אריה   30/08/12 14:53
שחיתות זו המילה הראויה למדווח בכתבה. אם לבעל המניות אין אפשרות לבטל חוזה שערוריתי שכזה הרי שנחזה כי בין המנכל לבין חברת ההפקות אשר אינה אלא רפי רשף עצמו מתקיימים יחסים משפטיים המחייבים בדיקה יסודית. הדעת אינה נותנתץ שבעלי המניות יתבקשו להזרים מליוני שקלים מכיסם אל כיסו של רפי רשף באמצעות חוזה הנחזה כמנוגד לתקנת הציבור במצבו של ערוץ תקשורת חשוב העומד בפני סגירה עקב עניינים כספיים. מלחמתם של העתונאים ועובדי הערוץ לא לסוגרו איננה נעשית לשם העשרתו של רפי רשף - שהופעותיו המייגעות אינן תורמות כלום - אלא לפרנסתם. לפיכך טוב יעשו אם יפנו בהליך משפטי לשם עיקול כספים מחשבונו ומחשבון חברת ההפקה החתומה על החוזה כבטוחה לחובות הערוץ מכיוון שבעת פירוק , מתגבשת הזכות המשפטית לחקור את התשלומים אשר קיבלו רפי רשף וחברתו. יתרה מזאת , לנוכח הכתבה נחזה שרפי רשף איננו חתום על חוזה עבודה אישי עם הערוץ ועל כן אין מניעה לפטרו בדרך של ביטול החוזה עם החברה המעסיקה אותו. ראוי שבזמנים קשים אלה יילמד הלקח על ידי כל מי שסבורים שפניהם או קולם המעייפים מזכים אותם בתשלומי עתק על חשבון אזרחי המדינה שלא בחרו בהם להיות אצלם על המסך בבתיהם.
כתוב תגובה ל- נפתלי גור- אריה
45
ריקבון גדול מכיל קוביות רקובות
  ממש ערוץ השמאל   30/08/12 14:53
למי שברור למה מגיש כזה ראוי לשכר גבוה ,שיקום ויסביר. שמאלנות איננה כישרון. במקרה הזה כל מילה רק מיותרת
כתוב תגובה ל- ממש ערוץ השמאל
46
השמאל הקים לכם מדינה...
  ער אחיאונן   30/08/12 14:54
אז מי אתם שתגידו לשמאלנים מה...וכו' וגו' וד"ל. ?!
כתוב תגובה ל- ער אחיאונן
לתקשורת של היום ב.ג היה ימין..
  אחד שזוכר   30/08/12 18:31
קיצוני.
כתוב תגובה ל- אחד שזוכר
הטיעון שלך "הוא הנותן"
  בן צבי   30/08/12 20:25
גם אם הטיעון שלך נכון (והוא איננו נכון) כמוך ואחרים מהשמאל חיים את העבר. הם עדין בהזיה. בכלל בשמאל ממש מצוינים בלהגיד "מה צריך לעשות" ועוד יותר טובים בלהסביר אחר כך "איך מדוע ולמה זה לא קרה"

לגופו של עניין, אחד הנושאים שהכשילו את השמאל היא ההתנשאות. את התשובה לך נתן כבר מנחם בגין ז"ל בנאום הצ'חצחים בככר מלכי ישראל. זוכר? ואחר כך בנאום בריכות השחיה. זוכר? ההתנשאות על עדות המזרח, ההתנשאות של הקיבוצים אל מול עיירות הפיתוח השכנות שלהם. הפרוטקציה עם הפתקאות, הפנקס האדום, הפנקס הכחול ועוד ועוד.. ההתבטאות הזו שלך רק מעידה שההתנשאות הזו עדין לא חלפה, עוד קלף בטוח להפסד קולות של השמאל.
כתוב תגובה ל- בן צבי
ראבאק...יהודים. הייתי סרקאסטי.
  ער א.   31/08/12 01:11
ציונים בעלי השקפות שונות בנו את המדינה. שמאלנות, זה מקצוע בזוי...אך מאידך, חייבים להודות שזה מתגמל לאללה...
כתוב תגובה ל- ער א.
47
דימעתו של רובי ריבלין
  א.ל. רמת-גן   30/08/12 15:09
רק אתמול שמענו את הבכי והנהי של יו"ר הכנסת על אפשרות סגירת ערוץ 10 . בטוח שריבלין ועוד רבים וטובים מזדעזעים עתה מהגילוי הזה שהביא יואב יצחק. במליון ש"ח לחודש שזרקו לרשף אפשר היה לממן שכר חודשי של 10 אלפים ש"ח ל-100 איש שעומדים לפטר מהערוץ.הגילוי השעררויתי הזה גורם לרבים לרצות בסגירת הערוץ.מעניין אם המשקיעים הנכבדים,המממנים את הערוץ,מודעים לאן הולך כספם...
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
רובי מלקק לכולם שואף לנשיאות
  מממ   30/08/12 18:41
הערבים מכנים אחד כזה "חארה" של בן אדם וצבוע!
כתוב תגובה ל- מממ
48
אידיוטים
  אליפז+מטה המחאה   30/08/12 15:16
זו הסיבה שיש לסגור את הערוץ "העקום"הזה.חוצפה וטמטום-לשלם למגש "יבש"מיליון ש"ח לחודש????????????????שהעובדים בראשות "הבכין הלאומי"מתן חודורוב-ילכו להפגין נגד רפי רשף.
כתוב תגובה ל- אליפז+מטה המחאה
49
להגיד לכם את האמת?
  נורית גלרון   30/08/12 15:20
גם אותי רפי מרדים כבר למעלה מ-20 שנה, אך ממני הוא לא גובה אגורה עבור זה....
כתוב תגובה ל- נורית גלרון
50
תגובה
  אריק ברהום   30/08/12 15:25
לסגור את הערוץ ומיד, ולסלק את הגנבים. הם גנבו מספיק.בשום אופן אסור שהציבור ישלם את הנזקים שגרמו. אריק ברהום
כתוב תגובה ל- אריק ברהום
51
נוכח ההפקרות במשכורות שמשלמים
  צריכים לסגור מהר   30/08/12 15:51
מה זה ההפקרות הזו חברה שמתנהלת בצורה גרועה לא זכאית כלל וכלל לסיוע מהממשלה היו צרכים לסגור את ערוץ 10 כבר מזמן.
כתוב תגובה ל- צריכים לסגור מהר
רפי רפש לא אשם! מי ששילם אשם!
  לסגור? למה?   31/08/12 22:34
כתוב תגובה ל- לסגור? למה?
52
עכשיו הבנתי למה מפטרים
  כיס עמוק   30/08/12 15:56
אני מכיר חברות שהתמוטטו ומשפחות רבות נשארו ללא אמצעי קיום, כי חמדנים נבזיים שישבו בתפקידי מפתח, קרי ליד הקופה וחתמו הסכמים שלא ניתן לבטלם, החברות התמוטטו ורק בודדים יצאו עשירים לכל חייהם מהסיפור, נראה שזה המצב גם כאן,
כתוב תגובה ל- כיס עמוק
53
השכר של...
  בקי   30/08/12 16:47
הכרתי בחור שהיה קצת מופרע, יום אחד קיבל רכב במתנה. בבוקר למחרת ראה בחצרו רכב עומד ואין לו דורש, מיד החל לפרק ממנו חלקים למכירה. כשנזכר שזה הרכב שלו כבר היה מאוחר.. הלו רפי, שיחקת אותה .. קיבלת במתנה ממנוול אחד שנתן לך משהו שבכלל אינו שלו את כל הכסף שיכולת למלא את כיסך. אני מאחל לך עם סגירת הערוץ להיות מובטל ולהנות כפנסיונר עשיר שמצפצף על כולנו.. מי יודע כמה עוד נצלנים מסתובבים בתקשורת. אני זוכר את ירון לונדון שישב בבית חודשים ושנים אבל המשכורת המשיכה להיכנס לחשבונונמידי חודש. וגם כצמד לונדון והזקן השני .. למה, אחד לבד לא מסוגל להעביר תוכנית? אבל מה, עייני לא יתן לעשות סדר כי גם בממלכתו יש הרבה מה לתקן, אז יעשה רעש, ישבית את המשק ונאכלנחרא, כל פעם בגלל מושחתים אחרים, חברת החשמל, הנמלים, .. מי הבא בתור ?
כתוב תגובה ל- בקי
מה יש לך צעם חברת חשמל חתיכת
  כלומניק   30/08/12 22:30
אפס
כתוב תגובה ל- כלומניק
54
ידענו! שמאלנים חצופים
  ד.צדקה   30/08/12 17:36
כתוב תגובה ל- ד.צדקה
55
לבקש מהמדינה ויתור על הכסף
  זו פשוט חוצפה   30/08/12 18:06
זו פשוט חוצפה לבקש מהמדינה ויתור על הכסף ולשלם מיליון בחודש לכל מיני "חברות" ו"טאלנטים". הכל בסופו של דבר על חשבון משלם המיסים, אם המדינה צריכנה לממן או לוותר על סכום כלשהו.
כתוב תגובה ל- זו פשוט חוצפה
56
גזל- לסגור
  י.צ.   30/08/12 18:41
לא מתביישים . לסגןר ולא לתת שום הנחות . ניהול מטמטם כזה עדיין לא נשמע בישראל .
כתוב תגובה ל- י.צ.
57
שערוריה
  אבי4   30/08/12 19:12
שמעתם כמה מקבלים לונדון וקירשנבוים? תצילנה אוזנכם הערןץ כושל בגלל נהול כושל ובזבזנות מטורפת. המדינה לא אחראית לערוץ ועל הערוץ לשלם למדינה את חובו
כתוב תגובה ל- אבי4
58
הכותרת שהייתה צריכה להיות=====
  יוד יוד   30/08/12 20:41
הכותרת אישיות בכירה מאוד מ"מפלגת התקשורת הישראלית" עובד בערוץ 10 מקבל מ י ל י ו ן ש"ח לחודש. ומנצל את הערוץ לעבודות עריכה ואולפן חינם אין כסף ! בו בזמן כשהשמאל הישראלי ההולך ונכחד הוא קורא לפעולות מחאה בצדק החברתי..... אני כאזרח המשלם מסים יוצא כנגד פעולות ה"החייאה" לערוץ שמנהלים חסרי אחריות תרתי משמע . אני משלם בעל כורחי את המשך קיומו של הערוץ הראשון וכעת רוצים לגזול ממני כסף למימון "מפלגת התקשורת הישראלית " רבותי אין מקום לערוצי תקשורת שעיתונאים אנשי שמאל ומקדמי חרמות על ישראל, נפוחים ופרשנים בכירים בעיני עצמם אוחזים בכיסא כאילו היה ירושת בית אביהם. בעודם מדברים ותוקפים את הגביר בן דב על "תספורת" יחוו דעתם כהגונים על משכורותיהם המנופחות בעלי חוזה בלתי ניתן לפתיחה ושינוי. גם הם גזלים בדיוק כמו ההוא !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
59
סיפור כזה מדהים פוגע בערוץ!
  שמוליק ביתן   30/08/12 20:42
כל הכבוד ליואב יצחק על חשיפה מיוחדת. מענין שכלי תקשורת אחרים נמנעו לצטט את יואב יצחק בשל חששם מערוץ 10 ומרשף דבר המעיד שיצחק עיתונאי אמיתי והאחרים נמושות. סיפור כזה שומט את הקרקע המוסרית מהצורך לסייע לערוץ 10 וטוב יהיה אם רשף יבצע קיצוץ חד ומיידי בשכר ויודיע על כך רשמית.
כתוב תגובה ל- שמוליק ביתן
60
האם התקשורת תדבר על זה ?======
  יוד יוד   30/08/12 22:08
התשובה חד משמעית לא ! רבותי "מפלגת התקשורת הישראלית" לא תכתוב מילה רעה אחת על חוזה זהב שיש בידי מי מחבריה ! "מפלגת התקשורת הישראלית" מציפה ,מטמינה,מכסה ערוותה ע"מ שקהל צופיה ימשיך להאמין לשקריה. זהו הצדק החברתי המזויף שנזעק מכל התארגנות חברתית...תקשורתית.... שהתקשורת הישראלית פוצחת בשיריה.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
61
מאמר שכתבתי לפני ולפנים,כנסו!
  אבנר אביב   31/08/12 11:33
ערוץ 10 צאו לנו מסלון מהבית,אתם לא ראויים לחסדים מהציבור,כל השבוע סיפרתם לנו בדיות ,כמה אתם מפרנסים משפחות ועוד מאות משפחות מסביב, על בסיס free lancer.בטלו הסכם אחד מיני רבים כגון זה,אין לכם כל צורך בסיוע מבחוץ,תוך 5 שנים אתם מחזירים חוב של 60 מליון ש"ח רק ממקרה אחד דוגמת ההסכם עם רפי רשף-12 מיליון בשנה 5x עשו לבד את החשבון. ערוץ 10 זה עניין כלכלי,ותפסיקו לבלבל את המוח עם הססמאות,תקשורת מגוונת,פלורליסטית ועוד שטויות. news1.co.il
כתוב תגובה ל- אבנר אביב
62
האמת לא מזיז שיסגרו את הערוץ
  hoshea   31/08/12 12:07
אם זה שכרו, שלא יבכו ויתבכינו כל עובדי ערוץ 10 יעשו בדק בית יתכן ןהוא לא היחיד שמקבל שכר גבוהה
כתוב תגובה ל- hoshea
63
פירוט רכןש הטיקונים לבית רשף
  יוד אלף   31/08/12 12:35
טוב היה שאחד ממומחי הכלכלה של יואב יצחק, ימפה לנו הקהל הרחב, את מצבה הכלכלית של משפחת רשף. ואז תבינו איך כסף הולך לכסף. לסגור את ערוץ עשר לאלתר...או שלנהל אותו מקצועית ללא חבורת ראודור בנזימן ודומיו.
כתוב תגובה ל- יוד אלף
64
היחסנים המאותרגים
  א. אגדתי   31/08/12 12:35
התגלמות השחיתות בחצרות ערוץ 10! אין פוצה פה ואין מצפצף...מלבד יואב יצחק ומערכת "ניוז 1" אף שמץ של קצהו, של אזכור חלילה, אודות הבן יקיר של התקשורת במדינת ישראל, עם "השמור לי ואמור לך", הידוע , הקבוע והמסואב בחצרם של "כלבי השמירה". עם כזו התעלמות מעוולה משוועת, מה להם ל"כלבים" להלין על אחרים. כל התחקירנים ומבקרי השלטון,הצרכנות והליכות חיינו בכלל, שתיקתכם היא שיתוף פעולה עם אשיות הרשע ומעשי הנבלה במדינת ישראל. רמאים!!
כתוב תגובה ל- א. אגדתי
65
ערוץ10.תפוס כפי יכותלתך..
  b99   31/08/12 14:10
אלה הם המבקשים גלגל הצלה מהממשלה, קרי ממשלם המיסים? לסגור את הערוץ הזה ללא דיחוי!
כתוב תגובה ל- b99
66
העם דורש לסגור הערוץ,העם דורש
  מתן חודרות   31/08/12 16:11
ערוץ 10 ושל הברנז׳ה התל אביבית,
כתוב תגובה ל- מתן חודרות
67
אין לסגור אץ ערוץ 10 יש ליעל
  פרד כהן קידר   31/08/12 18:00
אין לסגור אץ ערוץ 10 יש ליעל אותו ולמנות שם הנהלה מקצועית. סגורת הערוץ תהה אסון לתקשורת האלקטרונית שלנו, כי אם ערוץ 10 ייסגר, יהיה לנו מונופול של ערוץ 22, דבר שלא יעלה על הדעת ובמיוחד בימים שהעיתונות הכתובה מתיסרת ביסורי ופרפורי גסיסה אחרונים. יש לסלק את הכמו-כוכבים דוגמת לונדון וקירשנבאום ששכרם (שניהם יחד) עולה על שכרו של רפי רשף, ובוודאי גם את רשף. ואם יש אחרים בעלי שכר דומה, בין אם שמופיעים מעל למסך ובין אם בהנהלה, במערכת וכד' תנו. תנו להם לחפש עבודה כמו שקרה לדודו טופז, והם יסכימו לעבוד גם בכמעט שכר מינימום.
כתוב תגובה ל- פרד כהן קידר
להפוך אותו לערוץ פוקס הישראלי
  חדל שצ   1/09/12 16:30
כתוב תגובה ל- חדל שצ
להפוך אותו לערוץ פוקס הישראלי
  ערוץ לאומי ישראלי   1/09/12 16:41

שיהיה ערוץ חדשות ותוכן לאומי וערכי. לא ימני מדי ובטח שלא ילקק לשלטונות. אבל בהחלט אסור שיהיה שמאלני כמו 95% מהתקשורת הקיימת. הציבור מייחל וכמהה לערוץ כזה. יהיו לו רייטינג בשמים. ערוץ ענייני כזה יממן את עצמו בלי עזרת הקופה הציבורית.
כתוב תגובה ל- ערוץ לאומי ישראלי
68
עוד סוציאליסט שמתעשר מכלכלת
  קיקו שונא שמאל   31/08/12 18:42
נתניהו.בבחירות הוא יצביע לביבי מה הוא צריך את שלי
כתוב תגובה ל- קיקו שונא שמאל
69
רפי רשף
  לח   31/08/12 19:52
רפי לא מתאים לך
חשבתי שאתה הרבה יותר צנוע
אתה יכול להפחית 75 אחוז מהסכום
תחשוב על זה
כתוב תגובה ל- לח
70
שטייניץ תוקע לנו סכין בגב
  ליכודניק זועם   31/08/12 20:08
שטייניץ תוקע לנו בליכוד סכין בגב למה הוא מציל את הערוץ השמאלני?
כתוב תגובה ל- ליכודניק זועם
71
פשוט חוצפה שיסגרו את הערוץ
  דן111   1/09/12 01:22
אחרי זה מתלוננים מדוע הערוץ בחובות ?
איך הנהלת הערוץ שבסכנת סגירה נותנת לדבר קרה לקרות תקופה כה ארוכה ???
כתוב תגובה ל- דן111
72
עוד 0מולן צפוני בונבוני
  נאוה מטבריה   1/09/12 05:55
שעושה מליונים על כלום. 25 שנה רואים את החיוך המרוח שלו, ואת שאלות הקיטבג שלו ולא נמאס? וזה שאחיו צלי רשף בוס הבוסים לשעבר של שלום עכשיו = עוכרי ישראל, הוא הבעלים של מאכל הפיגולים מקדונלדס בישראל ועושה קופה יפה גם הוא. טוב שמחליטים בטבריה לסגור אחת משלוש החנויות שלהם, כי הציבור לא עומד שם בתור.
כתוב תגובה ל- נאוה מטבריה
תגובה עלובה ממתחזה עלוב!
  קורןנאוה טבריה   1/09/12 09:20
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה יקרה, יש עוד דברים חמורים
  היודע!   1/09/12 10:06
ספק אם יואב יצחק יודע אותם, וודאי שרוב הציבור לא יודע, אם יש אנשים בסיבתו שיודעים אז את כבר יודעת, שמור לי ואשמור לך גם כשזה מסריח עד השמיים, רפי רשף שהוא רפש אמיתי, ולא רק הוא, אבל הוא איש נאלח וצבוע, אגב מה שאמרת על עשיה ללא כלום לצערי זה אמור לגבי רוב רובם של העיתונאים בישראל ללא קשר לשמאל או ימין, מה הם מיצרים בתכלס? כפי שאמרת כלום, אבל חמור הוא אצל השמאלנים שהם כל הזמן נגד המדינה שלהם בשביל להיות נחמדים העיקר שישמעו את סליחה על הביטוי הפלצנות המסריחה שלהם השקם וערב, על כן אני ולא מעט אזרחים הפסיקו לשמוע אותם כליל, הם פשוט לא מענינים כלל, הם ערוץ אחד רשת ב' עם הקריין נויבך המכוערת גלי צה"ל פשוט דרעק אחד גדול, רק לשמוע ולראות בה להקיא מהם אז לא שומעים ולא רואים תאמיני לי יותר טוב לבריאות.
כתוב תגובה ל- היודע!
73
איך זה לא מתפרסם בכל הערוצים?
  קיקו שונא שמאל   1/09/12 08:50
כתוב תגובה ל- קיקו שונא שמאל
74
המוסריון העליון=שמע ישראל-על מ
  קורןנאוה טבריה   1/09/12 09:12
מה ולמה?מדוע מגיע לרשף והיפוכו סכום שכזה?מה קורה פה?ולאנשים הללו נחלצים עיני,שטייניץ ויחימוביץ לסייע?למה?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
75
שיקום הכתב שיסיים דבריו
  נסים גבאי   1/09/12 09:53
בלי: "תודה לך רפי".
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
76
ערוץ 10 קורס בשל ניהול כושל!
  דודי30   1/09/12 16:41
הוציאו מיליוני שקלים על משכורות ל"טאלנטים" ועל הפקות זבל של ריאליטי בניסיון נואש להשיג רייטינג גבוה אבל כל המאמצים כשלו והתוצאה היא 150 מפוטרים.זו רק ההתחלה.

ה"טאלנטים" משיכים להתעשר והערוץ ממשיך לצבור חובות.
למדינה לא צריכה להיות מחוייבות לסייע להנהלה הכושלת של הערוץ שהביאה על עצמה את האסון.

אם הממשלה תצטרך לשלם לכל עסק שההנהלה שלו המיטה עליו אסון, המדינה תתרושש ותקרוס כלכלית בעצמה.

ערוץ 10 התנהל ברשלנות ולכן נקלע למשבר שמאיים על המשך קיומו.המחויבות של המדינה היא רק כלפי העובדים שפוטרו,אותם צריך לשקם בדמי אבטלה ובמציאת מקור פרנסה חלופי בהקדם האפשרי.

לערוץ 10 צריך לתת למות באופן טבעי בלי הנשמה מלאכותית.
כתוב תגובה ל- דודי30
77
שחיתות בכל מקום , הסרטן הלבן
  תורג'י   1/09/12 22:00
רפי רפש אתה מעורר בחילה , אביך גנב מיליארדים בקומבינות של נדלן , יש לך עושר עצום גם בלי הגניבה הזו. הגרידיות ותאוות הבצע לא יודעת גבול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פלא שיהודים אשכנזים מעוררים בחילה בכל העולם?!
כתוב תגובה ל- תורג'י
78
מה נשמע? סטנדרטי?
  אחת העם1   2/09/12 04:52
ראשית גילוי נאות: אני צופה אדוקה של ערוץ 1 הממלכתי אבסטרקט: ערוץ 10 וערוץ 2 מתפקדים במדינה הקטנה שלנו כ"מדורת השבט" ככזו על התכנים שלה להיות מעצבים ומגביהים מבחינה ערכית ובד בבד מסחריים. אבל שני הערוצים המיותרים הללו לקחו את המסחריות קדימה אל עבר פי התהום ולכן אין לי בעיה עם זה ששניהם ייסגרו ובמקומם יבואו יזמים איכותיים! שייקחו את האתגר של הכלכליות ביחד עם התכנים ובאופן יצירתי יישלבו ביניהם ושיעשו כסף כמו גשם. דוגמא: לקחת קבוצת בנות שנשרו ממסגרת חינוך חובה, בנות שבשוליים מבחינה השכלתית וחינוכית בעלות מראה יפה שמצטלם טוב לקטלוג פרינט של אופנה, לשים אותן ללעג ולקלס בפני כל עם ישראל, כאשר מנחי כמו אלכס אנסקי הסופר אינטיליגנט נמצא מולן ועוד עפרונות מחודדים המדגישים את בורותן של הבנות בעצם המצאם באותה תוכנית, זה כמו לירוק על הילד הנחשל בכיתה ולהפוך את זה לספורט תחרותי על בסיס יומיומי! - רק על זה לבד, ערוץ 10 צריך להסתלק מהמפה! "היפה והחנון" היא מהות התפיסה הטלויזיונית של הערוץ? התשובה היא לא, אבל היא התוכנית המדגמית המשקפת את אושיותיו הערכיות של הערוץ, על בעליו מנהליו ומקבלי ההחלטות המקצועיים. כלכלית: ערוץ 10 אינו מלכ"ר ואינו מוסד פילנטרופי ולמדינה המחזיקה בכספי אזרחים כמוני וכמוך אין שום זכות להעביר לו כסף ולו 1 ש"ח. כשם שכל חברה כלכלית נותנת דין וחשבון לעצמה לגבי התנהלותה הכלכלית, משכורות עתק וניהול כושל היא בראש וראשונה אחריותם של המנהלים והעומדים בראשה. לא השכילו להבריא את הערוץ בזמן? לא יודעים לעבוד? שייסגרו את החנות! קוראים לזה פשט"ר כשהקפטן של האניה לא יודע להחזיק בהגה שישים את המפתחות ביושר בפני הבורד ובזמן! ולא לבוא עכשיו לבקש נדבות ולבקש מאתנו האזרחים שמשלמים מיסים לתדלק אותם, לא מכספי! אני לא מרשה את זה! התנהלות מקצועית: בימים כתיקונם כשעוד היה אפשר לקנות מנה פלאפל מרדכי מידי שבוע מבלי לפשוט רגל ישב המלעיז רביב דרוקר בחסות ערוץ 10 עם עמיתו עפר שלח והכפיש באופן בוטה, מחריד ולא נעים את ראש הממשלה בנימין נתניהו, באופן כזה שהעלה בי שאט נפש ותחושת סלידה מן ההתלהמות הנמוכה כל כך! לא, לא הצבעתי בעבור נתניהו, אך חשתי שפגיעה ברגשות הציבור זוהי נורמה וחוק שנרמסו ברגל גסה ןלי, כעם, כציבור זה פגע מאוד. עכשיו, דווקא עכשיו כשיש ביקורת אמיתית על התנהלותו של רה"מ בצד הכלכלי רביב דרוקר מחריש. שנים שהערוץ הזה, לרבות חברת החדשות שלו נוהגים בשפיכת דמם של נבחרי ציבור, ללא קשר לווליום החשדות נגדם, הם עשו כל שלאל ידם לרתק אותנו על בסיס יומי ושעתי אל מנטליות נמוכה ורדודה שכזו המחפשת דם והוכיחו לנו הצופים שהם מועלים בתפקידם ובמקצועם כאשר אינם משקפים מציאות אלא יוצרים מציאות, לא רק יוצרים אלא מנסים לעצב את דעת הקהל לפיגורה דמונית, טיפשה ואידיוטית ולצמח בה איברים ערפדיים חסרי מוח וחוש ביקורתי של יניקת דם, את אותו הדם שהם הקיזו ושלא ביושר! לסיכום: שיסתלקו מהמפה לאיש לא אכפת פרט למילייה המצומצם שמרוויח שם הון עתק מידי חודש ולקולגות שלהם מערוצים אחרים ומדיות אחרות שחוששים שיפקוד אותם מקרה דומה... לזה לא קוראים להתפרנס בכבוד, זהו "לחם ביזיון" עם מרכאות ובלי מרכאות!
כתוב תגובה ל- אחת העם1
79
די לעדתיות !
  אשכנזיצקי   2/09/12 08:14
למה תמיד כשאשכנזי סורח כל המתבכיינים מעדות המזרח חייבים להכפיש את האשכנזים? אני לא ראיתי אפילו תגובה אחת מהסוג הזה כשמשהו מעדות המזרח סורח (מה שדי נפוץ) שיכתבו "המזרחי הזה..." מה כל זונה וכל דקירה נכתוב "המרוקאים האלה" ? די אתם פה מספיק דורות וחלק גדול ממכם פרחו והצליחו בכל התחומים! אתם לא השחורים בארצות הברית! לא הייתם עבדים! חלס כבר נמאסתם! תתפתחו!!!! קחו דוגמא מהרוסים (אה בעצם הם גם סוג של אשכנזים לא?) לא בוכים ! הולכים לעבוד וללמוד! גם פרופסור לפיסיקה( שאני מכיר) עבד בשתי עבודות יותר מ18 שעות כדי להביא לחם הבייתה! תתביישו לכם ! עצלנים אוכלי חינם! לכו שחקו שש בש בפיצוציה ושתו ערק ותשארו מובטלים- תביאו עוד דור של זבל אנושי!!!
כתוב תגובה ל- אשכנזיצקי
80
רפי=מיליון
  יאיר שאולוף   4/09/12 08:59
רפי רשף קומבינטור גדול,הוא יודע לדבר ולפרסם משכורות עתק,אבל על עצמו הוא לא מדבר.כמו הפתגם המפורסם "הגמל לא רואה את הדבשת שלו" רפי רשף נחבא בין הכלים. הוא משעמם,ובטח לא שווה את הכסף שמשלמים לו
כתוב תגובה ל- יאיר שאולוף
81
קופה רושמת אמיתית
  בועז - מברק קופות   4/09/12 17:03
בתור מי שמכיר ומתעסק במכירות של קופה רושמת ממוחשבת,
אני בהחלט חושב שהייתי שמח למכור קופה רושמת לערוץ 10.
למעשה, הייתי יוצא לחופשה שנתית אחרי מכירה אחת שכזאת !

לחשוב שכל חודש הייתי מבצע כזו מכירה ללא כל תחרות ועם
חוזה ארוך טווח - זה כבר שייך לעולם השינה והחלומות הפנטזיונריים !

היות שאני בטוח שהקופה הרושמת שאני משווק היא הרבה יותר
טובה משל רשף - יש לי בקשה קטנה לערוץ 10,
תזרקו לי איזו עצם קטנה !

אני מבטיח לכם גם בונוס מכובד קנו 1 וקבלו 11 מתנה !

צרו קשר ערוץ 10 - לא תפסידו !
כתוב תגובה ל- בועז - מברק קופות
82
יואב יצחק רפי רשף
  הדונק   24/09/12 07:48
מיליון שקל בייבי ערוץ 10 תפסיקו לבכות
כתוב תגובה ל- הדונק
83
מימן בעצמו לוקח משכורות עתק !!
  אחד אחד   3/10/12 22:11
יוסי מימן מושך מחברות שלו משכורות של עשרות מיליונים בעצמו שהכל קורס מסביבו -הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לרפי רשף או למישהו אחר!
כתוב תגובה ל- אחד אחד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il