News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 450,566  סלולר - 914,202
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בני גנץ, שהיה יו"ר הממד החמישי, השתתף בעצמו בפגישה שהובילה להתקשרות התמוהה והבלתי-חוקית שתעמוד במרכז החקירה    יש גם צורך לבחון האם גנץ ורם בן-ברק - שהיה נשיא החברה - היו מעורבים במ...
טובה ספרא
טובה ספרא
בנימין נתניהו ממשיך בתפקידו כראש הממשלה. כחול לבן יגיעו לבאר, אבל לא יזכו לשתות ממנה מים. ובכלכלה: סין נפגעת מהקורונה ואיך זה ישפיע על העולם כולו
יואב יצחק
יואב יצחק
יו"ר כחול לבן התנהל באופן מגונה בשורה של עניינים: הוא שיקר לאנשי השב"כ כשהגיעו לתשאלו לאחר שהתגלתה פריצה למכשיר הנייד ונשאבו גם תמונות וסרטונים מביכים גם בתקופה ששימש רמטכ"ל    הוא ...
עו"ד עופר רשו
עו"ד עופר רשו
הפרת הצו בנוגע לבידוד מחשש להתפשטות הקורונה, עלולה להוות עבירה פלילית. ואילו חולה בפועל אשר יפר את ההוראות, מסתכן בעונש של שלוש שנות מאסר
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
לא ייתכן שכל הרכבים מושלמים, לכל אחד מהרכבים יש חסרונות ומן הראוי שאלה יובלטו ויורחבו נושאים שבקושי נמצאים כמו עלות טיפולים, מחיר חלקי חילוף, עלות ביטוח וירידת ערך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הליכוד וישראל ביתנו ברשימה משותפת
מאת: איתמר לוין, איציק וולף  |  25/10/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חבל...
  ישמעאל   25/10/12 19:16
נתניהו הוכיח את עצמו כסמרטוט חסר עמוד שידרה בכל הנוגע לבטחון היישובים בדרום הארץ ! ברק מסובב אותו על האצבע הקטנה בכל הנוגע להתיישבות ביהודה ושומרון . שס סובבה אותו על האצבע האמצעית בכל הנוגע לתקציב לחרדים והנשיא מסובב אותו על השפיץ בכל הנוגע להצהרות מדיניות והוא ..... , נדה ! , כלום !, אפס מאופס . המשמעות היא שהוא אינו מוביל אלא מובל ! אפילו הטמבלים מהפגנות ה"צדק החברתי" למשתכרים 25000 ש"ח ומעלה שלא גומרים את החודש המסכנים , אפילו הם סובבו אותו על הזו.....בור . נתניהו חסר עמוד שידרה ומסתחרר עם כל רוח או נאד נפוח . כך לא מנהיג ראש ממשלה ! אני חשבתי לא להצביע הפעם לליכוד אלא לישראל בתינו וכעת אצטרך למצוא מישהו ימינה יותר .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
שקרן. מלכתחילה היית מצביע שמאל
  יצחק 5252   25/10/12 20:32
אתה חושב שאנחנו מפגרים. מזל שרוב העם והעולם יודעים שרק ביבי נכון להיום ראוי להיות המנהיג של המדינה היקרה שלנו. השמאל בבסיסו הוא תבוסתנות והנמכת ראש. זה לא העם שלי שחזר הביתה ומגן על חירותו בראש מורם.
כתוב תגובה ל- יצחק 5252
ליצחק 5252
  ישמעאל   26/10/12 11:06
אגלה לך סוד קטן . רק פעם אחת בחיי הצבעתי לשמאל . זה היה בהצבעה הראשונה בחיי והצבעתי א' בראשות בן גוריון . כל שאר הפעמים הצבעתי לליכוד על כל גילגוליו . אתה רוצה להשוות את הביטחוניסט בן גוריון לבין חוסר הבטחון נתניהו ?
כתוב תגובה ל- ישמעאל
מיהו קיצוני?
  רוני מכפר שלם   25/10/12 21:06
יחימוביץ גייסה את סתיו שפיר פרופסור יונה ויריב אופנהיימר שלושה סופר קיצונים ממומנים ע"י עוכרי ישראל +"הקרן" . ליאיר לפיד יש מפלגה עם מעל 10 מנדטים {בסקרים בנתיים} ומי לצידו סופר קיצוני שמאלי עופר שלח ועוד חצוצרן בטחוני בדימוס . זהבה גלאון שאין באמתחתה 2 מנדטים סופר קיצונית. כל החבורה הנ"ל מוכנה לזחול על ארבע מול הפלסטינים למרות המציאות הטופחת על פנינו יום יום. הם הם הקיצונים !!! ובכל מיקרופון הם צווחים כנגד האיחוד ומשתמשים המילה המגדירה אותם ק י צ ו נ י. צבועים ומבוהלים.
כתוב תגובה ל- רוני מכפר שלם
2
מי משרי הליכודבגד באמון הבוחר
  כנסו לרשימה   25/10/12 19:25
חייב להוציא מרשימת הליכוד את כל שרי הליכוד סייעני השמאל בגין,סער,רבלין,מרידור,איתן,לבנת,כחלון ולתמוך ב זאב אלקין דני דנון ציפי חוטובלי יריב לוין איוב קרא מירי רגב משה פייגלין
כתוב תגובה ל- כנסו לרשימה
באמת חובה לזרוק מהליכוד
  אלטע קאקער   25/10/12 21:30
כל ח"כ עם קמצוץ מוסר או יכולת מנטלית. כולם יודעים שאלה תכונות של סמולנים.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
רשימה ראויה בהחלט
  מסעודה לייבוביץ   26/10/12 04:55
כל השמות שציינת כלומר קבוצת בגין מרידור וכן הלאה הבחר רק בהם לא רק אני כל המעגל החברתי שלי שהם חברים בליכוד יבחרו באותם האנשים
לכן הסיקול הממוקד שלך לא ישפיע עלינו
תתבייש
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
3
כל הכבוד :נתניהו תותח !
  א.ל. רמת-גן   25/10/12 19:45
הגוש הזה נתניהו -ליברמן יקבל 50 מנדטים ! ושלפיד ויחימוביצ' יתחלו להתקוטט מי יהיה יו"ר האופוזיציה. (מופז לא עובר את % החסימה)
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
4
בשורה לימין האידיאלוגי והעבודה
  ביברמן מ.פ.ח.ד.ים   25/10/12 20:08
גם זיבי שרלטנייהו וגם ליברמן מפחדים. שניהם הולכים לחטוף עמוק בבחירות. שניהם שקרנים פטלוגיים. השאלה הגדולה האם הימין האידיאולוגי החילוני האמיתי, ינצל את המצב להקמת מפלגה רצינית סוף כל סוף. מי שעוד ירויח בגדול זאת בוודאטות שלי יחימוביץ, כי כעת כולם מבינים שהאיחוד הזה נולד מהפחד ממנה.
כתוב תגובה ל- ביברמן מ.פ.ח.ד.ים
5
רק ביברמן בקלפי!!!
  יהודי שרוף   25/10/12 20:31
כתוב תגובה ל- יהודי שרוף
6
אכזבה גדולה
  ידעונית   25/10/12 20:31
ביבי, נראה לי שאתה הולך לחטוף ובגדול.
אנשים לא מעוניינים בקיצוניות כזו שתביא אותנו לאסון לאומי. מפלגת טרנספיר? לאן הגענו?
אני ,ומשפחתי , אני ליכוד מובהקים מזה דורות, לא נצביע
למפלגה שמאוחדת עם מפלגה קיצונית כל כך.
כנראה יודע משה כחלון על מה הוא מדבר כשאמר שהליכוד עומד להפסיד.

אתה, במהלכיך אלו הורס את הליכוד, וחבל!!!

אולי תתפכח ותחשוב שוב, תציל את הליכוד ואל תתפתה לליברמן.
ב ב ק ש ה!!!
כתוב תגובה ל- ידעונית
7
שגיאה ממדרגה ראשונה !
  שמואל פישר   25/10/12 20:33

פשוט קשה להבין מאיפה הגיע הרעיון השגוי הזה.
זה מתכון מיידי לאיבוד השלטון.
המפלגה המאוחדת תקבל פחות מנדטים מאשר שתי המפלגות בנפרד.
נקודה.
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
8
בסיטואציה הזאת שרון בחר להתפלג
  פועה   25/10/12 20:57
נתניהו נקלע עם מרכז הליכוד למצב של שרון שהביא אותו להקים את קדימה. שרון ניסה להיות מדינאי ולחשוב רחוק.
נתניהו פוליטיקאי שמטרתו היא לעבור את המסוכה הבאה ואחר כך להחליט, יש לו בעיה עם איבוד התמיכה במרכז הליכוד הוא כידוע לא לוקח סיכונים, לכן הוא מייצר מערך עם ליברמן, שהוא קיצוני ימני אבל חילוני, מרכז הליכוד לא יוכל להתנגד לזה! נתניהו יזכה בתמיכה גורפת ויכה שוב את הפייגלינים.
לאחר הבחירות והנצחון בהם יהיה משחק חדש,
כתוב תגובה ל- פועה
לפועה
  מימי-המהממת   26/10/12 17:37
אין ספק שנתניהו מתמרן לעוד קדנציה.בין היתר בתוך זרמים בליכוד. יאמר לזכותו שאין נגדו חקירות לחשדות לפלילים שחיתויות וכדומה.וזאת למרות השינאה והטינה כלפיו מצד השמאל ומרבית התיקשורת שיורדת אפילו לחייו האישיים ושגולשים ממש להסתה.כל זאת בניגוד לאריאל שרון שנשא חשדות לשחיתויות למכביר ושבנו לקח עליו חלק מהחשדות הורשע וישב בכלא.ושחלק מהחשדות והאישומית ניסגרו לאחרונה מחוסר רלבנטיות עקב מצבו.
כתוב תגובה ל- מימי-המהממת
9
פעם נוספת מראה נתניהו לכלומנ==
  יוד יוד   25/10/12 21:09
מעשה האיחוד בין שתי המפלגות הוא בבחינת רעש אדמה פוליטי שכן כל היהירים והשגיאים והמצנעים ומרצים ויריב אופנהיימר מ"שלום אך שווא" יקרקרו סביב זנבם . הגיע הזמן להעביר חקיקה שתהיינה שתי מפלגות כמו למשל בארה"ב וכל מי שירצה להצטרף שיעשה זאת ולא כל מפלגה קיקיונית או מומלץ מטעם "מפלגת התקשורת" כמו האתרוג התורן יהיר לפיד 40,000,000 מיליון שקל ורוצה לייצג אותיהגיע אליו רכש אשר לפי לחשושים ברח כל עוד נפשו בו מאימת הדחה מרשות בנק גדול בישראל.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
10
מרכז המפה ייצא לקלפי ללפיד
  בעד השפיות   25/10/12 21:19
כתוב תגובה ל- בעד השפיות
11
הם פוחדים להפסיד את הבחירות
  פחד וחולשה   25/10/12 22:11
כתוב תגובה ל- פחד וחולשה
12
תיקון טעות בדיווח
  א. ציוני   25/10/12 23:32
ציפי לבני נכשלה בהרכבת ממשלה לפני הבחירות. פרס נאלץ להטיל על נתניהו את הרכבת הממשלה אחרי הבחירות מאחר שללבני לא היה סיכוי לגבש רוב בכנסת למרות שהיה לה מנדט אחד יותר מנתניהו.
כתוב תגובה ל- א. ציוני
13
לגיטמציה להפצצה באירן
  המפציץ   26/10/12 05:13
לדעתי גיבוש כוחות בא על מנת לתת לגיטמציה לתקיפה באירן
קיימת תמימות דעים בין השניים לנחיצותה של תקיפה זו
סודאן היוותה את הפרומו וכעת יבוא הסרט עצמו וכאשר זה יקרה שניהם יגלגלו את הראש לשמיים ויסתירו את המדינה המבצעת במעטה של חיוך מסתורי דמוי חיוכה של המונה ליזה
הטריגר למבצע ,הינו השלמת העברת הצנטריפוגות האירניות בימים אלה לאזור המוגן בפורדו הנמצא עמוק מתחת להרים והניסויים בהדק הגרעיני במתחם הצבאי שבפרצ'ין
כתוב תגובה ל- המפציץ
14
שגיאה גסה בכתבה. פרס לא הטיל
  לתקן טעויות   26/10/12 05:41
לאחר הבחירות האחרונות פרס הטיל על נתניהו להרכיב ממשלה כי רוב חברי הכנסת המליצו עליו ולא על לבני
כתוב תגובה ל- לתקן טעויות
15
בשורה גדולה לאוהבי ארץ ישראל
  נאוה מטבריה   26/10/12 06:12
ביבי ואיווט נאמנים למורשת של ארץ מכורה, לעומת שלי חכמוביץ וזהבית- מתק שפתיים- גלאונוביץ.
כתוב תגובה ל- נאוה מטבריה
16
המשוגעים סימנו את הימין
  נסים גבאי   26/10/12 06:21
הם פחדנים. הם תאבי בצע. הם תאבי שררה. הם תאבי שלטון. כעת הם בשק אחד מוכן לזריקה לפח הזבל של ההיסטוריה.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
17
הסנונית הראשונה?
  יואל קורנבלום   26/10/12 06:23
אני מקווה שזה יתן דחיפה לשאר המפלגות להתאחד לשני גושים ברורים. הגיע הזמן שאת המלחמות המפלגתיות יערכו בתוך המפלגות ולא על גב הציבור. נראה שכל פעם שיש חילוקי דעות במפלגה מתפרקים ומקימים עוד מפלגה. בצורה הזאת קשה לנהל את המדינה וגם גופים קטנים מסוגלים לסחוט הרבה יותר מכוחם בבחירות. נראה לי שזה מהלך נכון.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
18
באדיבות מרדכי גילת,מישראל היום
  יעקב יעקב   26/10/12 07:58
הנה מה שכותב הכתב הבכיר של העיתון ישראל היום מרדכי גילת על האיחוד בין הליכוד וישראל ביתנו,הוא הרי חלק מתקשורת הלבנה האשכנזית,השמן הלבן החזיר הזה אוכל הטריפות והחזיר עובד האלילים שדוגל במדינה של כל אזרחיה הוא הפרשן הבכיר של העיתון ישראל היום:האם היועץ עומד לסגור את תיק שר החוץ,,למרות הר הראיות נגדו,,לא ברור לי למה נתניהו החליט לחבק את אחד האויבים המוצהרים,,של שלטון החוק,,ליברמן,,מדוע הוא חוזר בו מטיוטת כתב האישום,,בתיק הפלילי עב הכרס מהחשובים שנחקרו במשטרה,,שהטריד ושיבש חקירה,,שהיה מעורב במעשי מירמה,,איך הוא העיז (ליברמן) להשליך אבנים על התיקשורת שהעזה לחקור ולפרסם את מעלילו,,נזכרתי בשלטון הפחד של האיש חורש הרעות,,ושאלתי את עצמי זה יהיה הליכוד החדש,,שאלתי ולא היתה לי תשובה,,איך יזביר נתניהו את החיבור עם האיש הזה,,עם מי שכמה מטובי חבריו הם ,,פושעים,,עבריינים ,,או מבוקשים,,,אלה הם דבריו של בכיר התיקשורת של העיתון ישראל היום שהבטיח עיתונות אחרת שקטה לא צועקת,,מדברת,,לא מעלילה,,חושבת,חוקרת מדברת,,הנה לכם דוגמא של איש תיקשורת ישראלי רופס עלוב מעורר גיחוך צבוע מופקר,עליו אמרו חכמינו :גם אם תכתוש את האוויל במכתש לא תסור איוולתו ממנו
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
19
הליכוד ביתנו = 50 מנדטים
  דודי30   26/10/12 08:42
נתניהו ניצח את הבחירות חודשיים וחצי לפני מועדן במהלך מבריק.
היתרונות של הרשימה המשותפת ברורים-
1.מפלגת שלטון גדולה לא תיסחט ע"י שותפות קואליציוניות. היא תצטרך רק את שס כדי להקים ממשלה. בכנסת הקודמת הליכוד ניהל קואליציה עם 5 מפלגות קטנטנות,נאלץ להרחיב את הממשלה ל30 שרים למרות שאין צורך ביותר מ18 שרים כדי לנהל את המדינה.
2.השלם גדול מסך חלקיו- במקום ש5-8 מנדטים של המחנה הלאומי יברחו לדרעי ולמתנחלים, "הליכוד ביתנו" תגרוף את המנדטים האלה ובמקום 42 מנדטים (שווי המפלגות היום) היא תגיע ל50.
3.פייגלינים- נתניהו לא רצה אותם ועכשיו הם לא יוכלו להתקרב לרשימה לכנסת כי יהיו הרבה "ליברמנים".המהלך הזה פוגע בח"כים שנתניהו לא רצה בהם-מירי רגב,דני דנון וכו'.
4.שוויון בנטל- בגלל שנתניהו צריך רק את דרעי כדי להקים ממשלה ולהגיע לרוב של 61,אין לו צורך מיוחד ביהדות התורה.זו הזדמנות להחיל חוק שיוויון בנטל לא רק בשירות הצבאי אלא גם בהתפרנסות מעבודה ולא מקצבאות.
5.מדיניות חוץ וביטחון-נתניהו בהרכב הקואליציה הבא יהיה חופשי לבצע מבצע צבאי נגד שלטון הטרור ברצועת עזה, מהלך מדיני שינתק את האחריות של ישראל מרצועת עזה ומשטחי A וB ביהודה ושומרון,מהלך משפטי לסיפוח גושי ההתיישבות ואיזורי הביטחון בגדה.יהיה לנתניהו מספיק כח פוליטי לתת לאהוד ברק להמשיך כשר ביטחון בלי קשר למצב מפלגתו,את תיק החוץ הוא ישאיר אצל ליברמן.
6.מדיניות כלכלית-נתניהו יודע שלמרות ההערכה של הציבור כלפיו בכל הנוגע למדיניות חות וביטחון,הוא יכול להפסיד את המלוכה על הנושא הכלכלי.לכן הוא ימנה במקום שטייניץ ,שר אחר שמקורב אליו.כחלון כבר לא שם. מרידור כנראה השר הבא.
7.שינויים פרסונליים-יש לנתניהו רשימה אטרקטיבית אבל צריך לחזק אותה בח"כים חברתיים בולטים.
כתוב תגובה ל- דודי30
דודי30 כמה טעויות בסיסיות !
  ישמעאל   26/10/12 11:21
ראשית , מי שביבי איכזב אותו כמוני ורצה להצביע לליברמן יעבור להצביע ימינה יותר . שנית אף פעם הדתיים האשכנזים לא היו סחטנים יותר משס . שס היא הסחטנית הגדולה בפוליטיקה הישראלית . אם הם יתבקשו להיכנס לקואליציה , ביבי כבר ימכור את אמא שלו כדי שיתמכו בו ולא תהיה רפורמה בגיוס חרדים ולא יציאה לעבודה . דרעי מוכר גם כעבריין אבל גם כיונה שמאלנית צחורה שיסובב את הרב עם השמלה כרצונו . איך עם סיוע של דרעי אפשר יהיה לטפל היטב בטרור ? הרי לכל פעולה נגד פלסטינים דרעי יתנגד ! שכחת את מה שדרעי עולל ?
כתוב תגובה ל- ישמעאל
20
נתניהו נגד גיוס משתמטים ....
  ליכודניק וותיק   26/10/12 17:53
לכן לא אוכל להצביע לליכוד-ביתנו .... לא יכול להיות שהילדים שלי יהיו ילדים סוג ב או סוג ג .. הילדים שלי ישרתו 3 שנים בצה"ל ולא יקבלו כלום בתמורה ... לעומת זאת הפרזיטים לא ישרתו בכלל בצה"ל ועוד יזכו להטבות מפליגות ....לא בבית הספר שלי ...לא אצביע לליכוד ... יש לליכוד קול אחד פחות ....נגמר עדין התמימות ... איך ומר המנהיג הדגול שלנו של הליכוד ... יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו .... רוצה קולות בקלפי אתה חייב לתת גיוס מלא של כלל בני ובנות ה-18 בישראל .... ובנוסף לכך לאחר הבחירות יהיה קיצוץ בתקציב עם גזרות קשות על חשבוננו, כמו תמיד .ואילו תלמדי הישיבות יוכלו להשמין בנחת בישיבות ....
כתוב תגובה ל- ליכודניק וותיק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |