|
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
|
|
|
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
|
|
|
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו" מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
|
|
|
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
|
|
|
|
|
אשת עסקים יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
דוד נ |
|
5/11/12 03:41
|
|
|
|
יש בשנתיים האחרונות פיתוח אדיר של תשתיות ברחבי הארץ, נכון שלא במדינת ת"א. אבל גם תושבי הפריפריה מגיע להם ואם כתוצאה מכך תעזוב חלק מהאוכלוסיה את את מרכז הארץ-גם זו לטובה.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד נ
|
|
|
|
|
|
|
ים תיכוני |
|
5/11/12 07:48
|
|
|
|
זה בדיוק מה שמסבירים לך - ההשקעה הגדולה שהייתה בתקופה האחרונה היא אפס קצהו של מה שחייבים להשקיע. התוצאה שמראים לך זה אחרי כל ההשקעות האלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ים תיכוני
|
|
|
|
2 |
|
|
אזרח ישראלי , |
|
5/11/12 08:28
|
|
|
|
מחדלי כל ממשלות ישראל !!!
את מי זה מענין שיש פקקים בכבישי ישראל ,,,,,
מבלאי הרכב -יש מס
מהדלק המבוזבז - יש מס ,
מקנית הרכב - יש מס ,
בעצם ממה אין מס ,,,,,,,
למה למממשלות ישראל להתאמץ ???????
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח ישראלי ,
|
|
|
|
|
|
|
רני הגבוה |
|
6/11/12 04:40
|
|
|
|
אני הגעתי למסקנה הזאת מזמן,
המספרים הם שמראים את התמונה האמיתית,
בפועל ההשקעות הן עלובות, מבצעים פרוייקטים בקצב הצב.
אבל מיסים בלי סוף, אין רכבת תחתית, אין תשתית כבישים מודרניים, לסלול מסילת רכבת נוספת מקריית מוצקין לנהריה,
כ17 ק"מ נמשך כבר שנים......
המבחן בפועל מראה שהמדינה לא כל כך מתאמצת להשקיע בתשתיות.
גובים וחולבים מיליארדים מהנהגים בארץ, אבל ההשקעה היא קטנה להחריד, מבצעים פרוייקטים עכשיו שנועדו להתממש לפני עשרים שנה ואם לו יותר, ראו עוקף קריות ....אבל בנתיים הנהגים בזבזו מליארדים על דלק מיותר בפקקים במשך עשרות שנים וכמובן המדינה הרוויחה מיסים על הדלק, אבל לא הזדרזה לבצע,
|
|
כתוב תגובה ל-
רני הגבוה
|
|
|
|
3 |
|
|
האזרח המודאג |
|
5/11/12 08:30
|
|
|
|
1.הורדת כל הרכבים מעל 10 שנים מהכביש .
2.הטלת מס על רכב שני במשפחה .
3.השבתת הרכבים יומיים בשבוע לפי בחירת הנהג(כפי שנעשה ב1973)יוריד את העומס לפחות ב16% .
4.חיוב נסיעה של לפחות 4 אנשים ברכב בדרך בין עירונית .
אני רואה בבוקר בפקקים מאות כלי רכב עם אדם אחד בלבד...
5.הגבלת כניסת לרכבים פרטיים לכבישים לת"א עד שעה 9:00 בבוקר ,יוכלו לנסוע רק רכבים של התחבורה הציבורית....
|
|
כתוב תגובה ל-
האזרח המודאג
|
|
|
|
|
|
|
ירון זכאי 1 |
|
5/11/12 09:32
|
|
|
|
הטענה שהכבישים נסתמים ברכבים יקרים זוללי דלק המניעים רק אדם אחד במהירות של סוס ועגלה (16 קמ"ש) נכונה. המסקנה המעשית המיידית העולה ממנה היא שיש לעודד רוכבי אופנועים/קטנועים כיוון שהם יכולים לנוע מהר/זול/ללא-זיהום על גבי התשתית הקיימת! הבעייה היא שמשרד התחבורה מעדיף להתעסק בתוכניות יקרות של מיליארדים שלעולם לא יסתיימו במקום להקל על הלחץ עכשיו ומייד כיוון ששם נמצא השוחד הגדול. לכן הביטוח יקר ומעמיס על האופנוענים את מחיר דריסתם על ידי המכוניות. הדרישות לרישיון הן בעצם הקשות ביותר האפשריות מבחינת בריאות וייתר על כן הרישיון מבוצע 3 פעמים כיוון שיש 3 קטגוריות נפח מנועי לאופנוע. כדי לנהוג באופנוע צריך לעבור בעצם מדורי גיהינום כאילו שהפחד ממתנקש רדום על ההגה אינו מספיק. ברור שהשר בכלל לא מעוניין לפתור את הגודש ומשרדו מתפרנס ממנו כאשר הוא מחלק נתחים להרבה תעשיות מסביב; ביטוח, ייבוא, תחזוקה, הדרכה, ושיטור.
|
|
כתוב תגובה ל-
ירון זכאי 1
|
|
|
|
4 |
|
|
נהג |
|
5/11/12 09:30
|
|
|
|
במחקרי תחבורה בארה"ב הוכח (כבר לפני עשרות שנים) שהוספת דרכים כלאמר כבישים,נתיבים וכו' ,רק מגדילה את עומסי התנועה מאחר וגוררת נהגים נוספים להשתמש בכבישים החדשים שתוך שנים בודדות נסתמות מחדש.
הפתרון הראשון הוא ביזור האוכלוסיה ע"י בניה של מרכזים חדשים מחוץ למטרופולין. פתרון נוסף הוא מיסוי כבד על המפונקים שאין רואים את ישבניהם המעודנים בתחבורה הציבורית ושמתעקשים להיכנס למטרופולין עם רכבם הפרטי. אפשרות נוספת היא קיצוץ דרסטי במיסוי על דו גלגלי קל ולא חיוב של 110% מס למי שרוצה להשתמש בו, במדינה שתשעה חודשים בשנה הם קיץ.(את חשבון הסיכונים יעשה כל איש לעצמו) להפריד בין הדו גלגלי לבין עדר קופסאות הפח שקוטל בהם ללא רחמים,ע"י נתיב שמיועד לדו גלגלי בלבד.!!! בבנגקוק- תאילנד צפיפות התחבורה מטורפת עד כדי כך שבקרנות רחוב עומדים צעירים עם אופנועים/קטנועים ומשמשים כמוניות זריזות בתשלום לכל המאחרים/ות לעבודה בבוקר.כל "הטלאים" והפתרונות הם זמניים אם ימשיכו לחנוק את העיר בבניני ענק המעמיסים על התחבורה,התשתיות העירוניות (מים וביוב) וזיהום האויר.
הפתרון הוא ביזור אבל זה דורש זמן,שאין לפוליטיקאים.
בהזנחה כזו , לא ירחק היום וחלק מהעובדים יאלצו להפוך את היממה ולעבור לעבוד בלילות חס ושלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
נהג
|
|
|
|
|