s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גז טבעי
מאת: פורומים  |  25/04/2024
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
למה זה צריך לעניין אותי
  סוחומי   19/02/18 17:43
לא נראה מזה גרוש הדלק ימשיך להיות יקר, כנ"ל לגבי החשמל והמיים. הטייקון ישלשל את הרוב לכיס את היתרה ישלשלו המתנחלים והחרדים לכיס.
כתוב תגובה ל- סוחומי
-  צודק. זה גם לא מעניין אותי.
  לידיעת הטייקונים   16/01/19 18:46
כתוב תגובה ל- לידיעת הטייקונים
+
ביבי קונה ב6 מה שחלפון קונה ב4
  בעז 50   31/10/17 15:30
יחי הביבי.
כתוב תגובה ל- בעז 50
+
יש צורך לעגן בחוק את המתווה
  בוריש   25/04/16 21:48
לא מסובך. לא שמאל, לא ימין, לא ביטול ולא נעליים. תומכיו של ביבי נלחמים חינם ויורים לכל עבר וזאת הפוליטיקה כדי להמשיך להחזיק בשלטון. הרי יש דוח של מבקר, יש ממונה על הגבלים עסקיים, יש עותרים, יש מיליוני אזרחים, יש שופטים, מה קרה, מה בעיה. יש לעגן בחוק את המתווה, זה הכל. אדריכלי המתווה גז, ידעו על מחסום הזה ולא טיפלו שעה קודם. אף אחד לא מרוויח מהגז שבאדמה אלא כולם מרוויחים מהגז שבשימוש. למה לתקוף את הבג״צ? חוק בעניין, יהיה דבר טוב בסופו של דבר, למה אי-הבנות. פוליטיזציה של כל עניין לא תורמת לעתיד המדינה, פוליטיזצית יתר משרתת אויבים של עם, קל וחומר. במדינה בה קואליציה לא מסתדרת עם עצמה אזרחים יוצאים מדעתם ומאבדים מצפון. אבל מוזר, למה ליכוד בוחר להלחם ברשות השופטת תחת טובה מצידה?
כתוב תגובה ל- בוריש
+
כוח ללא משוב מתנפח מתיאבון
  סמכות ללא אחריות   28/03/16 03:52
כוח ללא מגבלות, ללא אחריות וללא משוב...מטבעו ישאף ליותר כוח ,עד שיטביע את כל המערכת. בין אם נקרא לזה "דיקטטורה משפטית", או "הכל שפיט" פרט למערכת המשפט. ואם כבר לא הגענו לחוסר משמעות הבחירות, הרי זה רק עניין של זמן עד שהדמוקרטיה תתמוסס ותיעלם, כשקבוצת אנשים שלא נבחרה על ידי הציבור, ומנותקים מכל ייצוג ציבורי, מסרסים את זכות הבוחר . רק כאשר יהיה משוב, וועדת חוק ומשפט של הכנסת תפקח על מערכת המשפט עם שיניים, ותוכל להשעות שופטים, או לפטר ללא פנסיה, על שיקולים זרים או חריגה מסמכות....רק אז "הגדר הטובה" בין הרשויות , תהפוך אותם לידידים
כתוב תגובה ל- סמכות ללא אחריות
+
מחפשים מוסר הגינות ומצפון?אין!
  יוסי ארגואן   23/02/16 06:17
יש השואלים למתווה הגז וטוענים למחיר גבוה.בצדק. רק למה אותם צדקנים לא שואלים . מה פתאום שופט מרויח מאה אלף שקל בחודש מנכל כושל מרויח מליון שקל.רופאים שלע עובדים כמעט. מקבלים מאות אלפים.יעוץ אצל רופע מומחה אלף שקל חצי שעה. יועצים שעומדים מול מס הכנסה מקבלים מליונים. תשאלו את גיידמק כיצד חיסלו אותו בעמלות מטורפות. ישראל ידועה כמדינה בה ישנם כוחות אופל מושחתים. אתמול דיבר ראש החקלאים בארץ וטען. שבאים מחול ללמוד איך עושים חקלאות . לצערי באים מחול ללמוד איך מרויחים כל כך המון מחקלאות. באיטליה מצאתי בקבוקי יין ביורו אחד. הם באים ללמוד איך עושקים .שם הם לא מצליחים למכור קממברט. כמו כאן.אתה קונה אריזה עגולה כזו בחמישה שקלים. כאן כמות יותר קטנה בחמש עשרה שקל. המון חברות גילו את המאכערים בישראל. ראש מוסד ושבכ שמונעים תחרות עי הגבלות! כחלון חייב ללכת על רפורמה שתמנע את כשלי השוק המושחתים. חברות גדולות מייצרות קרטלים עי הסכמים למניעת תחרות. יש לגדוע את האופי המושחת הזה.לדעתי אם במתווה הגז. חברות עשו יד אחת נגד המדינה ודרשו בדרך לא הגונה מחיר יקר. עדיף לישראל שהגז ישאר באדמה מאשר אזרחי ישראל ינוצלו ויעשקו.
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
-  תרגיע=גז ימי יקר פי2 מגז יבשתי
  ע_הראל   23/02/17 17:17
להבדיל אולי מגז מאיראן (רק עושים חור באדמה והוא פורץ החוצה) אלא הבעיה שאין להם כרגע למי למכור! §¥§¥§ לעומת זאת הגז שלנו זה בלגן, אסדות ענקיות בלב ים (נדמה לי 20,000 טון כל אחת) עם מפעל להנזלת הגז, צינורות גדולים לשאיבת גז מעומק 5 ק"מ בלב ים, וכו'. §¥μ¥§ לכן יש מונופולים בינ"ל לא של זכייני הגז (תשובה וכו'), אלא של חברות שיש להן הידע והטכנולוגיה וכן הניסיון להוציא את הגז מתחת לקרקעית הים; ומזה בא היוקר! §¥§¥§ אז למה נניח הגז מנורווגיה אולי יותר זול, למרות שגם הוא מקרקעות הים? כי אין להם הוצאות ביטחון בכלל, ובפרט אין להם איום לדוגמא מטילי חוף ים "יאחונט" של חיזבללה - לכן אין להן הוצאות נוספות המיוחדות להגנת האסדות והמתקנים השונים בים (כגון הצוללות והספינות) - ואת כל זה לא ניתן כמובן להעמיס לא על מפיקי הגז ולא על זכייניו!! §¥μ¥§ ולאחר כל זאת, הגז אולי יותר זול בתוך נוררבגיה מ $5 שעולה בארץ ליחידת נפח, אך בתורכיה ושאר אירופה עולה 7 עד $8; מעבר לזה, אנו נמצאים במירוץ מטורף נגד מצרים (והחברה האיטלקית שגילתה הגז אצלם) - שהצינור שיוביל הגז לאירופה יתחיל מאצלנו לקפריסין ואל יוון (שזו באמת הדרך הקצרה - לא ממצרים לכיוון איטליה) תוך שיתוף חיל הים היווני במשימות אבטחה! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
השמאל האשכנזי המכוער הגזען
  יוסי ארגואן   18/12/15 04:58
מנהל מאבק פוליטי במסווה של מאבק המלווה הגז השמאל האשכנזי כנראה לא הפנים של שלטון הוא לא הולך לחזור בשום סיטואציה ואז הם יורים את התעמולה הנאצית כל מוזיקאי כושל וכל סופר אומלל מנוצל למערכה לא עמוס עוז ולא הבנאי המגוכח מפיירי ולא אחינועם ניני ישיבו אתכם לשלטון בטח לא המלחמה המלווה הגז הבולשביקים בסיוע התעמולה הנאצית סיימו את תפקידם בעולם הזה לא שירה מזרחית לא ערבים ולא שום הכפשה אשכנזית ישיבו אתכם לממשלה הגז יצא כחלון יהיה ראש ממשלה הקיבוצים יאויידו התקשורת תיעלם מעצמה השיטות של השמאל פשטו את הרגל הבלטת המלחמה בטרור האיסלמי והעלמת הפיגועים האיסלמית עושה לתקשורת רע התקשורת בעיני הציבור נתפסת כסוג של פינוקיו עמוס שוקן מקיים פעילות אנטי יהודית זה לא יביא לכם מצביע אחד בטח לא מנוי הפעם היחידה שהיה לי מנוי בעיתון הארץ זה היה בכדי לקבל טלפון במתנה ומייד ברחתי מכותבי העיתון העויינים האלה כל פעם שהם חזרו אליי הסברתי לטלפנית עד שלא תהפכו יהודים וישראלים אין סיכוי שאני מממן תעמולה נגד מדינתי לפעול נגד מדינת ישראל זו לא דיעה.
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
-  יוסי כמה שאתה ערבי בעל דת יהוד
  פומפיה   22/02/16 20:56
כתוב תגובה ל- פומפיה
-  חחח ארגואן אנו שמחים שאתה
  האשכנזים היפים   22/02/16 19:32
אוכל את הלב אל תשכח אתה בארצנו רק אורח אנו מחליטים הכל ואתה תמיד תשאר מאחור זה בגנים הנחותים שלך חחחח
כתוב תגובה ל- האשכנזים היפים
-  AskenaZim Yaffim
  sol blevy   8/04/16 05:48
AskenaZim Yaffim,let me inform you that you Not a real jew,the day soon will come that you "Kahzar"(erev rav) will go away 6 ft under a pile of Shit,All the askenaZi female are a "Whore for hire,If you knew how many askenaZi females,that i pee on their faces,perhapse your fucking mother was among the many bitchs that i pee on,Now stick you finger up your mother rectum and die, mother fucker...Askenazim yaffim...Galak.
כתוב תגובה ל- sol blevy
-  גז,הון ושלטון,וע״ח מי,עלינו !!
  ישראלי כועס מאוד   14/02/16 21:58
יוסיניו אתה ממש לא מבין מה קורה סביבך הביבי שלך בסך הכל דואג למשפחתו ולעצמו כמובן לאחר שיפרישו אותו מהשלטון.כל יתר הדברים שהוא אומר הם בבחינת בלה...בלה...בלה... בשנות שלטונו המרובות מידי, לאסונה של מדינת ישראל, הוא התרגל להיות בסביבת הטייקונים ושם הוא גם רוצה להשאר. לכן הוא עושה את מה שעושה כשהעיף את הרגולטור לכל הרוחות ולקח את העינינים לידיו. עכשיו יהיה ברור למי בעליהקידוח חייבים ובגדול. אתה הבנת את זה יוסלה!!!!
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס מאוד
-  נראה כי אתה צפוי להתפגר מצער.
  צורי   17/02/16 15:07
חלומך הרטוב לא עומד לקרום עור וגידים לפחות בעשור הבא והסטיה שמאלה של העם (רק סוטים נותרים בשמאל) זה בגדר חלום באספמיה.
כתוב תגובה ל- צורי
-  אתה גזען מכוער - תסתכל במראה
  דן ה   8/02/16 17:48
איך אשכנזי ששיל לימין אמור להגיב לדברים המכוערים שלך חוץ מזה אתה פוגע בהמון מזרחים ששיכים לסמול
כתוב תגובה ל- דן ה
-  יוסי! שכחת לקחת את הכדורים!
  אשכנזי גאה   27/12/15 13:46
כתוב תגובה ל- אשכנזי גאה
-  במה בדיוק אתה גאה
  אשכנזי סתם   29/03/16 14:31
כתוב תגובה ל- אשכנזי סתם
-  אחרי שמנפים את כל הנאצות
  שוחר-שלום   3/02/16 14:55
ואת הטמטום העדתי - הוא עדיין צודק. השמאל מנסה בכל דרך לשבש את החיים במדינה כי לא נוח לו שלא הוא מנהל אותה, ומשום שהוא סבור שאין ראוי ממנו לעשות זאת.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  עניין הגז
  גדעון 111   27/12/15 15:49
כול הכבוד שאתה לא לוקח כדורים לידיעתך לא חייב לקחת כדורים כדי להיות גזען אשכנזי גאה מכיר הרבה כאלה
כתוב תגובה ל- גדעון 111
+
עם תשובה יש לנו חשבון ארוך
  שבץ חלובה   12/12/15 13:11
בל נשכח שהטייקון השודד והגנב הזה רוקן את כיסנו בתספורות האג"חים שלו והוא סרבן החזרת חובות כרוני בשווי של מיליארדים אז עכשיו ניתן לו להנות מכספי הגז? על גופתינו המתה תשובה יקבל את מה שהוא רוצה! קודם שיחזיר את המיליארדים ששדד לנו. בארץ אחרת מתוקנת תשובה כבר היה יושב ממזמן בכלא על שוד כספי הציבור.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  שבץ חלובה כל מילה אמת.
  שושפרי   11/02/17 13:30
עם הדחתו של נתניהואפשר לבטל את פרשה מתווה גז ..........יואב יצחק תלחם למען החוק והצדק ולא נגד המושחתים.
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  השמצות חסרות בסיס
  Zuby   29/03/16 23:51
א. לך תתלונן במשטרה.
ב. נשיא ראש ממשלה שר חוץ שר פנים שר אוצר ועד ישבו ויושבים בבית סוהר אם תקינותה של מדינה נמדדת על פי חשיבותם של האנשים שנתנו את הדין על מעשיהם הרי שמדינת ישראל היא מדינה מתוקנת מאד לכן לא ברור על מה אתה מתבסס בדבריך שבמדינה מתוקנת תשובה היה יושב בבית סוהר.
ג. דע לך שזה מסוכן להתעסק בלשון הרע ועוד נגד אדם כמו תשובה. בסוף אתה בעצמך תמצא את עצמך בבית הסוהר או משלם לו פיצויים כל החיים.
כתוב תגובה ל- Zuby
-  מציע לך לראות את
  קובי מפוכח   7/05/16 07:52
שלושת הפרקים של מגש הכסף,ואז לחוות את דעתך.
כתוב תגובה ל- קובי מפוכח
-  מדוע נתניהו נלחם עבור תשובה
  שושפרי   14/02/16 21:56
נתניהו עשה הכל למען אינטרסים של תשובה ולא למען טובת הציבור הגיע השאלה לשאול מדוע? האם הוא עשוי לקבל תמורה ?
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  הסוד טמון בביצים
  niram   23/02/16 16:43
מענין איזו יד מחזיקה בענין הגז.
כתוב תגובה ל- niram
+
אבי גבאי בלון מלא אויר חם !!!!
  יוסי פרידמן   3/12/15 22:43
אבי גבאי בלון מלא אויר חם !!!!! כישורים אפס, יכולות אפס ,חשיבה עלובה חסרת הבנה מינימאלית בנושא הגז, דבריו בנושא הגז הינם מריחה אחת גדולה, כישוריו ויכולותיו להיות שר בממשלת ישראל שואפים לאפס. הבנתו באסטרטגיה לאומית בטחונית כלכלית עלובה ביותר, רמתו של אבי גבאי בתחומי העיבוד הניתוח ההערכה והחשיבה , נמוכים מ-כושר החשיבה של יתוש עיוור נטול כנפיים !!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יוסי פרידמן
-  טוב שהספקתי לקרוא אותך לפני
  שנדור בלוך   15/06/17 02:51
הבחירות לעבודה. כבר החלטתי שגבאי הוא המועמד שלי ועכשיו הצלחת לגרום לי לפקפק בו. כל הכבוד לך על היושר ההגינות והאינטלגנציה העילאית.
כתוב תגובה ל- שנדור בלוך
+
*** אותה גברת בשנוי אדרת ***
  אזרח קטן   15/11/15 09:16
כתוב תגובה ל- אזרח קטן
+
חדשות לא אחד לא שכחתם 0
  BEWS 1   8/11/15 00:33
בסוף? 20000 לא אלפיים אהבלים.
כתוב תגובה ל- BEWS 1
+
למה ישראל היא לא נורבגיה
  שבץ חלובה   3/11/15 07:02
נורבגיה בגגלל תגליות הגז והנפט הפכה להיות מדינה סופר עשירה וכל ההכנסתיו מנותבות לרווחת הציבור שם שהפך להיות עשיר. בישראל אם זה יקרה אז כל הכסף יזרום לחרדים אוכלי החינם ימח"ש ולערבים הבוגדים גייס חמישי. האם זה מה שאנחנו רוצים? מצידי שהכסף ישאר בקופת הממשלה ובכיסיו של הטייקונים תשובה וכנופיתו ורק לא ילך לערבים גייס חמישי ואוכלי הינם החרדים ימח"ש וזיכרם עד דור אחרון. תפקיד הממשלה הוא למרר את חיי ערביי ישראל פן יתרבו וישתלטו לנו על הרוב היהודי ואז המדינה הציונית תעלם ללא מלחמה בכלל.כבר היום כל נצחונות מלחמת השחרור נשחקים עקב השתלטותם של ערביי ישראל על הערים שנפלו בידינו אז. האם יפו עכו נצרת ירושלים באר שבע לוד רמלה הן עדיין שלנו. מסופקתני!!!
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
- 
  זובי   30/03/16 00:20
הנזק שאתה גורם למרקם החברתי ולמורל במדינה ולחוסנה הלאומי בדבריך שטופי השנאה לחרדים מעורר חשד שאתה שתול של אחמד עודה.
כתוב תגובה ל- זובי
-  אם מצרפים 300000 ערבים בירושלי
  hguy   4/12/15 21:39
ם מה רצית שתהיה המדינה
כתוב תגובה ל- hguy
+
העיקר שלא ישקיעו בערסים ובחרד
  עטרה שגב קלימי   8/09/15 07:02
קראתי באתרים החברתיים תגובות של שונאי אדם , כמובן מהשמאל הישראלי , כלומר התנגדות למתווה הגז משום שהמדינה תשקיע בחרדים ובערסים וזה גרם לי עוגמת נפש רבה לא הגיע השעה להשקיע בפירפריה שכל כך הוזנחה לאורך שנים?? לא הגיע השעה להשקיע בדרום תל אביב ובשכונות הערים שהופקרו לאורך שנים ?? האם הכל אבל הכל צריך להכנס לקופת השבט הלבן וחזק בישראל??? ומדוע לחרדים לא מגיע להם גם את החלק שלהם, הם אינם אזרחי המדינה ?? ולכן מאוד שמחתי שההצבעה בכנסת אמרה כן למתווה הגז
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
-  מקום 1 מכוניות יוקרה נתיבות
  זרוע נטויה   15/11/15 10:32
כדורים בכל הצבעים תקבלי בפריפריה בת ים בכניסה כל הבבות בפריפריה ועוזרהם בעלי רכבים מחתי מיליון שקל ומעלה יש קצת קבלנים עם מכוניות כאלה בנתיבות אז פריפריה זה תל אביב
כתוב תגובה ל- זרוע נטויה
-  חולק על דעתך
  duducohn   15/11/15 10:15
אני מאוד בעד שישקיעו בערסים ובחרדים. רק ברכה תצמח מכך למדינה וליהודים. אבל, מה הקשר בין השקעה ואפילו השקעה מרובה בחינוך לבין מתווה הגז הנוכחי? הטענה של המתנגדים היא פשוטה. במתווה הגז הנוכחי מדינת ישראל נותנת לתשובה ולנובל הרבה יותר ממה שמגיע להם, זאת על חשבון אזרחי המדינה (כולל החרדים והערסים).
כתוב תגובה ל- duducohn
-  חולק על דעתך
  duducohn   15/11/15 10:15
אני מאוד בעד שישקיעו בערסים ובחרדים. רק ברכה תצמח מכך למדינה וליהודים. אבל, מה הקשר בין השקעה ואפילו השקעה מרובה בחינוך לבין מתווה הגז הנוכחי? הטענה של המתנגדים היא פשוטה. במתווה הגז הנוכחי מדינת ישראל נותנת לתשובה ולנובל הרבה יותר ממה שמגיע להם, זאת על חשבון אזרחי המדינה (כולל החרדים והערסים).
כתוב תגובה ל- duducohn
-  עטרה, את חייבת לראות ממש בהקדם
  הרשקוביץ מגהה   2/10/15 07:26
פסיכיאטר טוב שינסה לטפל במצבך המחמיר. ראיתי כבר אנשים במצבך, ולכל בעיה נפשית יש פתרון קליני. וכמובן, עד אשר הטיפול יצליח תמנעי מאיתנו את השטויות שלך, כוניפה.
כתוב תגובה ל- הרשקוביץ מגהה
-  הרשקוביץ .. פסיכיאטר לא יעזור
  קיקיון   17/12/15 17:38
לך ולכל שונאי החרדים והאדם למיניהם... כדורי הרגעה מחרדה קיומית לא תעזור לכם.. המוח שלך הרשקוביץ דפוק מדי לתיקון.. ושל זה שכתב על החרדים ימחש... אין מה להגיד רק שבירתו תקנתו. רפואה שלימה
כתוב תגובה ל- קיקיון
+
מדינה של מפגרים
  lsmoli   30/08/15 21:47
איזה בושה ! הגז הולך , מחכים מחכים ומחכים, מדינה שלא לומדים פה כלום לא בכלכלה ולא לומדים בשוק ההון כלום. נראה מחר מה יעשו הגזיות בשוק ההון , מסכנים המשקיעים , בתי ההשקעות שקונים ובונים על הרגולציה.
 לימודי שוק ההון
כתוב תגובה ל- lsmoli
-  נכון קינא טיפשות וטאוות בצע
  זקן   22/02/16 09:58
ביחד עושים לאנאשים ועומות שלמות כל כך הרבה צרות ומורידים אותם מדעתם. בדיוק כזה מצב נוצר בארץ עם נושה הגז. סופרים ומחשבים מחשבים וסופרים ולא מבינים שנשארים בחלומות ולא אריטמטיקה מכריעה פה אלא שכל ישר. אם אין שכל אז לא יעזור שום מדע שום דבר. הלך הלנו הגז
כתוב תגובה ל- זקן
+
זה שחיתות לא תפיסת עולם
  יהודה ברוך   28/07/15 09:35
הכותב אומר שיש כאן שתי תפיסות עולם. איזה תפיסת עולם אומרת שכדאי לתת למונופול שצמח באופן בלתי חוקי להנות מהגנה של השלטון? אולי קומוניזם. בקפיטליזם מפרקים מונופולים או מטילים עליהם פיקוח. אבל כאשר יש לחץ מצד החברים העשירים אפשר לשכוח כל מה שמלמדים בבתי הספר לכלכלה.

ההנחה של הכותב היא שאם נוותר למונופול יגיעו חברות ויתחרו בו. זו הנחה מופרכת בגלל חוזים ארוכי טווח בגז. אם יגיעו לכאן חברות יקדחו וימצאו גז, למי הן ימכרו בדיוק? כל החברות הגדולות כבר נמצאות עם חוזים מול תמר. אתם הייתם נכנסים לשוק כזה? תחשבו על מדינה באפריקה שבה השלטון נמצא ביחסים טובים עם חברה שמפיקה משאב שקשה לייצא - אתם תרוצו להשקיע שם? גם אני לא.
כתוב תגובה ל- יהודה ברוך
-  לא הבנתי ממך כלום!
  מה אתה מקשקש ?   1/09/15 15:20
כתוב תגובה ל- מה אתה מקשקש ?
-  אם אתה טוקבקיטס בתשלום ?
  נסים עוג'ר   10/09/15 16:30
מי שקורא ומתעמק בכתוב בפרט בעובדות מבין את המסקנות ואת התבונות , מה אתה לא מבין?
כתוב תגובה ל- נסים עוג'ר
+
הכותב מביא עובדות שגויות
  דוד ירון   28/07/15 09:26
V15 לא הסיע שום מפגינים להפגנות של הגז. אבל אפשר לספר לציבור סיפורי סבתא. שיבדוק הכותב איפה נמצאות רוב עתודות הגז הטבעי בעולם, לא מה שכתוב בעיתונים, אלא מה מתפרסם במקומות אמינים כמו סכויות ממשלתיות - לדוגמה משרד האנרגיה של ארצות הברית או הCIA - הם אומרים בצורה מפורשת שרוב העתודות של הגז והנפט נמצאות במדינות עויינות לישראל. עתודות מוכחות של גז בידי המערב הן פחות מ 8 אחוזים. אם כוללים פצלי גז מגיעים ביום טוב ל12% או פחות.

במאבק הגז שותפים גם גופים מהימין כמו הפורום המשפטי למען ארץ ישראל וירוק עכשיו.
כתוב תגובה ל- דוד ירון
+
הגז=בניית 2 מליון דירות
  ישראל אור   22/07/15 19:02
הגז שווה מליון-מליונים.2מליון דירות יכלה המדינה לבנות!!חובה להפיץ מספרים אלה!משפחות/חברות בודדות,מקבלות מאות אלפי דירות!!שהשרים המעורבים-יחקרו במכונת אמת,כדי שנדע מה עיוור את עיניהם,ומדוע המדינה לא חתמה בעצמה חוזים עם חברת קידוח,אלא נתנה זכיונות לתשובה/רציו ומקורבים??
כתוב תגובה ל- ישראל אור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il