News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 475,460  סלולר - 911,581
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ניתן לשער, שהעלות של עשרה שרים נוספים ומשרדיהם המיותרים תהיה חצי מיליארד שקל בקדנציה הקרובה. וזה - כאשר מדי יום מתים חולים ומצב המשק מורע מדי שעה. מיליוני ישראלים לא יודעים כיצד יג...
יוסי ברנע
יוסי ברנע
במאמרו "אנחנו" וה"הם" הוא מבחין בין ה"אנחנו", כלומר האומה "העברית", לבין ה"הם", כלומר "אלה הם היהודים, הפזורה היהודית העולמית, היהדות", או "הגולה", תוך שהוא מסביר ש"היהדות היא חטיב...
יואב יצחק
יואב יצחק
בני גנץ ובנימין נתניהו יצטרכו לפעול בהרמוניה ולגלות נאמנות ונדיבות זה כלפי זה    שאם לא כן - יהיו תלויים זה לצד זה    נתניהו ייאלץ לכבד רוטציה. זו גם טובתו האישית - הוא יסיים תפקידו ...
אהוד ברק
אהוד ברק
מגמת ההאטה בהכפלת מספר הנדבקים בקורונה היא מגמה חיובית ודרמטית    נדרש טיפול מיידי במוקדי ההתפרצות במגזר החרדי, הערבי והבדואי - כולל סגר הדוק    סביר שלא נגיע ל-100 מתים ובוודאי שלא ...
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
לעזאזל, מדוע לא לומדים מארצות מתקדמות, איך הן מבצעות בדיקות? מדוע להמציא את הגלגל מחדש? לאלתר כן אבל לא לעשות דברים מטופשים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא מקצועי ולא ישר
מאת: שבתאי עזריאל  |  31/07/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לשבתאי עזריאל .
  ד.אבי יריב   31/07/03 12:41
עדיין לא לגופם של דברים . שאלה בתחביר. האם אליקים רובנשטיין הוא "נשוא" הכתבה כדבריך או שמא צריך להיות "מושא" הכתבה . בתחביר העברי ידועים נושא הנשוא והמשא . דומני ששגיאה זו נפוצה ואינה במקומה .
תקן אותי אם אני טועה .
ולגופו של עניין . צריכה לקום זעקה ציבורית , ואפילו חתימה על פטיציה של האזרחים לסכל את בחירתו לעליון כי שם פגיעתו תגדל ותתעצם .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
תגובה מופלצת
  מבקר התגובות   31/07/03 20:15
חוץ מזה כותבים "מושא"
כתוב תגובה ל- מבקר התגובות
למבקר המופלץ
  ד.אבי יריב   31/07/03 22:54
אינני יודע מדוע , אבל לפי הריח זה מזכיר לי איזה א.ב.ג.ד....ז אחד .
אז בין אם חוש הריח שלי מטעה אותי או לא , כדאי למדיף הריח הרע לפנות אל המילון
כדי ללמוד עברית . אבל מדוע זה מזכיר לי את ה"אחד" ההוא , כי גם כאן כמו שם , אין שום דבר לעניין מלבד די בזיון וקצף. מה יש לכותב הלא כל כך נכבד לומר לעניין הנדון כלום .ואולי עוד כלום אחד ,וזהו . אם יש , יקום ויבוא .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
ל אבי יריב, זה לא משנה,
  מבקר התגובות   1/08/03 13:02
מי שכתב את השורה השלישית בתגובתך הנו בור.(שמא זה אתה?)
שם יש גם "מושא" וגם "משא".
כתוב תגובה ל- מבקר התגובות
.לא.ב.ג.ד....ז פרזיט המבקר המופלץ
  ד.אבי יריב   1/08/03 20:52
כן , כן עכשיו זה ברור מי המופלץ . א.ב.ג.ד....ז פרזיט
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
לאבו דאבי
  א.ג   2/08/03 00:17
יש עוד גולשים באתר הזה שלא סובלים אותך ואל תחפש אותי בכל תגובה שלא מסמפטת אותך.

אני שלא כמוך, אינני מסתתר אחרי כינויים ותמיד אחתום בראשי תיבות שמי (בשבילך זה יכול להיות מצידי "אנטוניו גומז"

אתה סובל מפראנוייה קשה ומומלץ שתפנה לטיפול רפואי.
כתוב תגובה ל- א.ג
לאבו דאבי דבר נוסף..
  א.ג   2/08/03 19:44
בעצם במחשבה שנייה, זה מחמיא לי להיות הסיוט שלך בתגובות לקשקושיך ושתראה בכל התוקפים אותך כאן את דמותי.

בכל מקרה,דע לך שהפאשיזם השמאלני /פלשתינאי שלך לא יעבור כאן בשתיקה...
כתוב תגובה ל- א.ג
2
היועץ,השוטר והפרקליטה
  האיש הקטן   31/07/03 13:22
אוסיף לנאמר בכתבה ואשאל האם זה נכון שהאיש מחפה על השוטר והפרקליטה וכולם משלבים ידיים במקח וממכר של חסויות, הגנות ופרוטקשן
כתוב תגובה ל- האיש הקטן
אני מניח שזו שאלה רטורית
  אבנר   3/08/03 01:59
לצערינו התשובה ברורה, אלא שהציבור אינו מגיע אליה כיוון שהוא נהנה מסינון המידע שעושה עבור המדיה.
כתוב תגובה ל- אבנר
3
מזעזע, עד מתי? אם נכונות העובדות..
  שימי   1/08/03 01:48
בלתי נסבל. פשוט בלתי נסבל.
אני לא מבין למה לא הוזכר כלום מהאמור כאן בעיתונות. אני לא שמעתי על בגצ"ים אלה. אני אשמח ללמוד את החומר וואת הפרשה. זה צריך להדאיג כל אזרח.
shloml4@barak-online.net.il
אשמח לקבל חומר לעיון באימייל.
כתוב תגובה ל- שימי
4
היכן המגוננים על רובינשטיין
  אדם סביר   1/08/03 07:05
בכל כתבה על רובינשטיין, מוצאים כמה שיוצאים להגנתו. היכן הם הפעם?
כתוב תגובה ל- אדם סביר
5
אמת וצודק שבתאי
  צדק   1/08/03 07:16
להלחם כדון קישוט במערכות מוצקות כמו המשפט ללא סיוע העתונות והמדיה האלקטרונית האם זה לא מוזר ? שהזעקה לשמיים אינה נשמעת עד מתי רשעים יעלוזו?
יישר כח שבתאי
כתוב תגובה ל- צדק
6
למי שמעוניין באימות פרטים...
  שבתאי עזריאל   1/08/03 12:03
כל מי שמבקש פרטים נוספים, מוזמן לפנות ויקבל ללא כל שאלות, את העתירה המדהימה ביותר שנכתבה בישראל ובה שני עניינים בלתי מתקבלים על הדעת, כל אחד מהם בנפרד:
א. יועץ משפטי לממשלה שמסרב לקיים פסק-דין של בג"ץ
ב. שיבוש הליכי משפט על ידי שופט בדימוס, בסיוע הפרקליטות.
בסוף העתירה, מופיעים מסמכים סרוקים - הודעת הסירוב של היועמ"ש + הצע"ת שהוצא כנגדו.

כמו כן, אפשר לחפש בארכיון גלובס והארץ, לפי "נפגעי מס" או "שבתאי עזריאל".

הדברים מוזכרים, אך באופן מיזערי. יש לכך מספר סיבות. לא תרצו לדעת עליהן.
כתוב תגובה ל- שבתאי עזריאל
7
רובינשטיין לעליון - כן ואכן!!!
  האזרח הדפוק   2/08/03 16:34
אם העם בציון יודע מה טוב בשבילו, עליו לצאת בהמוניו אל הרחובות והככרות ולתבוע שימנו את רובינשטיין לבית המשפט העליון ו מ י ד!
את אמנון רובינשטיין!!!
כתוב תגובה ל- האזרח הדפוק
8
הלך הזרזיר לעורב - רובינשטין לעליון
  אבנר   3/08/03 01:51
לא צריך להתרגש מכניסתו הצפויה של רובינשטיין לבית המשפט העליון. אין שם אנשי צדק נעלים.
מתוך פסקי הדין שלהם אתה יודע מייד את דעותיהם הפוליטיות (וגם להיפך).

בפרקליטות, באופן כללי, אין הרבה צדק, יש בעיקר פוליטקה. עדנה ארבל והיועץ המשפטי הקודם היו אלופים ברדיפות פוליטיות ("ובהכשרת" אנשים מהמחנה שלהם).
כתוב תגובה ל- אבנר
9
שחיתות: באיזה צד עומד שבתאי עזריאל
  אלברט שבות   30/04/04 21:53
היום הגיע אלי בדוא"ל מייל משבתאי עזריאל אודות "הקייס" של רובנשטיין ומס רכוש וארבל וכל הכלים שמשתמש בהם מר עזריאל בעבר ו/או בעתיד בזעקתו נגד השחיתות!
אביא להלן את תשובתי לזעקתו:


שבתאי עזריאל הנכבד,
איני משפטן, אני "קורא" מהשורה ששלחת לי את מכתבך, ובתורי, רוצה אני לשלוח לך את תודתי הכנה על זאת.
עם זאת, באמתחתי הערה רבת משקל, מבחינתי, וברצוני לזעוק אותה:

התלונה שאתה מצרף, החומר שאתה מצרף, הכל מדבר, לכאורה, על נושא אחד ויחיד: שחיתות! אתה מנסה לומר שיש שחיתות במערכת!
וכשאני בא לקרוא ולעיין בנסיבות של הקייס הגדול של השחיתות, אני רואה מולי חומר משפטי עתיר, שאני יכול לקרוא ולפענח.
לאחר פיענוח החומר המשפטי, אני מגיע למסקנה המשפטית בגינה אתה זועק את זעקת השחיתות: עו"ד שפר מטעם הפרקליטות הטעה את ביהמ"ש ואמר: שנעשתה היוועצות עם נשיא בית המשפט העליון אודות אפשרות מינוי השופט בדימוס ארנון שהוא מעל לגיל 70!
כלומר, יש לנו כאן בעיה של פרוצדורה! היוועצות עם כבוד הנשיא; היתה היוועצות או לא היתה. ואם היתה היוועצות אזי לא היה פסול במינוי, ושפר לא היה נתבע, ורובינשטיין היה בסדר, וכל העולם היה בסדר מבחינתך...

בחייך שבתאי עזריאל! על מ אתה מדבר! אני רוצה לשאול אותך במילים שלי: זוהי השחיתות שאתה רוצה לזעוק? בחייך שבתאי עזריאל!
תורי עכשיו, בתור קורא, לשאול אותך שאלה ישירה, שיש לה קשר ישיר עם השחיתות האמיתית: מדוע אתה שבתאי עזריאל, ומדוע עמותת נפגעי מס רכוש לא רצו את מינוי השופט בדימוס ארנון? מדוע לא רציתם במינוי הזה? האם אכן בגלל עניין פרוצדלי של גיל? ואם הגיל שלו היה מתחת ל-70 הכל היה בסדר מבחינתכם? ואם הנשיא ברק היה נועץ בעניין הגיל הכל היה בסדר מבחינתכם?
השאלה האמיתית, לנו, לקוראים, שאתה ביקשת להסב את תשומת ליבנו אליה, אינה הפרוצדורה מר עזריאל! השאלה האמיתית היא אותה השאלה ששאלתי לעיל, ואתה לא התייחסת אליה בשום מילה ו/או רמז: מדוע לא רציתם בארנון!

בגלל העדר התייחסותך לשאלה הזאת לעיל ביודעין, ובמקביל בגלל מאמציך הניכרים "להרדים" את הקורא בשאלות פרוצדורייות משפטייות שאין להם ולשחיתות כלום, הריני לקבוע, כקורא, שאכן נידף כאן ריח רע מאוד של שחיתות מאוסה, שרובינשטיין לא יכל אולי להתייחס אליה כי לא ידע לסגננה בניסוח משפטי, אולם לי אין שום בעיה לנסחה באופן אנושי, וכקורא מן המניין: כנראה שאתה אדם מושחת שבתאי עזריאל, ויש מאחוריך אנשים מושחתים. כן! כי ניסית להערים עלי כקורא ולהתפלפל באופן משפטי בעניין של פרוצדורה על חשבון עניין התכלס שהשאלה שהבאתי לעיל מסכמת אותו. בגלל שלא היית איתי דוגרי! על זה אני מבסס את טענתי המשפטית.

בלי כבוד,
אלברט שבות
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |