News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 425,091  סלולר - 330,670
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חשיפת News1    העובדות: יולי 2018 - איש העסקים משה ישעיהו קיים פגישה חשאית במוסקבה עם יעקב ליברמן ועמוס ליברמן, בניו של שר הביטחון ליברמן    אוגוסט 2018 - קבינט הדיור אישר סופ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
אנשי ארגון ה"הגנה" מתגרים בתושבי טבריה הערבים; ניסיונות למנוע מעשי איבה; יהודים וערבים נוטשים את בתיהם בשכונות המעורבות; ירי על אוטובוס של יהודים בדרכו לטבריה; העוינות גוברת.
איתמר לוין
איתמר לוין
אם ישראל תימנע מהסגרתו של אלכסיי בורקוב לארה"ב, תיפגע משמעותית יכולתה לזכות בשיתוף פעולה בינלאומי במאבק בפשיעה, והיא תהפוך ליעד לסחטנות וטרור גם מצד מדינות אחרות
אחרי הפצצה בתימן [צילום: האני מוחמד, AP]
ד"ר עוזי רובין
כלי הנשק ושיטות הלחימה שאנו רואים כיום במלחמת האזרחים הממושכת תימן, עלולים לשמש בעתיד נגד ישראל. לכן חשוב להפיק לקחים מהמתרחש הרחק מגבולותינו
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
שום צד אינו אוהב אותנו, אבל יש בין הסונים כאלה שמצפים מאתנו למגר את השיעים כי הם עצמם חלשים מדי. ואמנם נשמעים אצלנו קולות (הזויים) הדורשים פעולה בכיוון הזה. אפשר בהחלט להבין אותם, ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ראשי ישיבות בודקים מעבר תלמידים לאירופה
מאת: חיים שאולזון  |  25/02/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דוסים רוצים להיות חכמים?
  יש פתרון!   25/02/13 23:46
להנפיק לכל בחור בן 17 דרכון ר=ק ל-ש-נ-ה א-ח-ת!!!!
לאחר שנה יאלצו לחזור לישראל לחידוש הדרכון או שיהפכו לחסרי דרכון בחו"ל באופן כזה שכל מדינה תוכל לזרוק אותם,בכפיה, חזרה לישראל

דרך אגב: אם הדוסים יברחו לחו"ל ,הם יאבדו את כל התמיכות הכספיות שהם מקבלים ( והרבה) ממשלת ישראל....
כתוב תגובה ל- יש פתרון!
2
יש מקומות בחו"ל שזול לתפעל
  עגלה מלאה   26/02/13 05:23
ישיבות יותר מבארץ ובארץ לפחות 50% מהתחזוק מגיע מתרומות ולגבי דרכונים יש מקומות שבשמחה יעניקו דרכונים לכמה שנים,בעיקר המקומות שהמחיה בהם זולה.(עיקר הבעיה היא כשיש שמחה או טרגדיה במשפחה וצריך לשוב לארץ)
כתוב תגובה ל- עגלה מלאה
אתה מכיר מדינה שמטפחת טפילים?
  המדביר הממשלתי   26/02/13 21:17
כתוב תגובה ל- המדביר הממשלתי
כן, יש מקומות כאלה, כמו למשל
  חובותית   4/03/13 13:26
צרפת, בלגיה, שוודיה - שילמדו האברכים מהי אנטישמיות שם!
כתוב תגובה ל- חובותית
3
בהצלחה - צאתכם לשלום !
  הציונות הישראלית   26/02/13 07:32
סעו לשלום. הקימו את הישיבות שלכם בפולין, באוקראינה, בליטא ובהוגנריה, ואל תשכחו לבקר מפעם בפעם בתחנות הרכבת שיובילו אותכם בהסעות הבאות. אבל למה לדאוג? הרי התפילות שלכם מגינות עליכם, כמו שהוכח כבר ב-1939 (למניין הגויים, אבל הם מי שמכתיבים את המניין והספירה של העולים לרכבות) ועד 1945 . ולכן כמובן אתם לא צריכים להתגייס ולהגן לא על עצמכם ולא על ארץ הקודש. אתם תמשיכו להתפלל... בהצלחה ונסיעה טובה
כתוב תגובה ל- הציונות הישראלית
לגלוג מיותר וארסי
  מגיב   27/02/13 15:30
אפשר לחשוב שהצבאות המצוידים של צרפת,אנגליה, בלגיה,הולנד,דנמרק,נורווגיה,יוון, יוגוסלביה ועוד הצליחו להגן אל ארצותיהן..
גם הרוסים איבדו מחיוני חיילים עד שהצליחו לבלום את הנאצים, וגם האמריקאים המהוללים הקריבו מאות אלפי חיילים...
אז להטיח בנרצחים היהודים שתפילתם לא עזרה להם זו אמירה מטופשת וארסית- ומיותרת
כתוב תגובה ל- מגיב
אחינו
  דוד בן אהרון   1/03/13 22:55
שלום
עד כדי כך שנאתך לאחיך?
כתוב תגובה ל- דוד בן אהרון
4
הלוואי עלינו מפיך לאוזן אלוהים
  נירון קיסר   26/02/13 07:41
טפו טפו טפו , אברה קדברה ! רק שלא יחזרו בהם . איך שהם יוצאים , לסגור את השער אחריהם . כרטיס רק לכוון אחד .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
5
מפני חטאנו גלינו מארצינו
  סתם אחד   26/02/13 08:15
לפחות ראשי הישיבות מודים שהם חוטאים ולכן גולים מארץ ישראל. הרי זו תפילתם מידי חג. מתי יגיע זמן חשבון הנפש שלהם.
כתוב תגובה ל- סתם אחד
6
כן, אירופה ממש מחכה
  הרבי מפוץ   26/02/13 08:46
לפרזיטים האלה. נראה אותם ממשיכים להתבטל ואירופה תכלכל אותם, כמו במדינת היהודים המטומטמת.
כתוב תגובה ל- הרבי מפוץ
7
שישארו שם לנצח
  זכי   26/02/13 09:11
כתוב תגובה ל- זכי
8
בהמוניכם- נראה אתכם בהדרת
  כן כן צאו   26/02/13 10:12
נשים,בעולם הנאור.
כתוב תגובה ל- כן כן צאו
9
למה מי יממן אותם שם?
  ציונית   26/02/13 10:47
כתוב תגובה ל- ציונית
10
הטפילים בורחים! הידד!
  וברוך השם!!!!!!!   26/02/13 11:25
כתוב תגובה ל- וברוך השם!!!!!!!
11
העברה לחו'ל ,
  חסיד עם פאות   26/02/13 11:50
ממש מומלץ !!!
מחו''ל יותר פשוט לגנוב ,,,,
בישראל כבר מכירים את הפטנט !!!
כתוב תגובה ל- חסיד עם פאות
12
חרדים
  איירה   26/02/13 11:51
אולי UNIFIL יכולים לטפל בהם כפליטים מהישות הציונית.
כתוב תגובה ל- איירה
13
Australia & Canada Greencards
  New-Zealand too   26/02/13 12:09
כתוב תגובה ל- New-Zealand too
14
=====הם לא יקבלו גרין קארד====
  איום טפשי   26/02/13 13:04
כתוב תגובה ל- איום טפשי
15
שיתביישו!!!
  הניה   26/02/13 13:14
כתוב תגובה ל- הניה
16
כמה שיותר מהר מהר מהר יפרזיטים
  תצאו בחוץ   26/02/13 13:46
כתוב תגובה ל- תצאו בחוץ
17
מעולה
  קול המציאות   26/02/13 18:49
כתוב תגובה ל- קול המציאות
18
עצומה: החרדים לא רוצים להתגייס
  גיא...   27/02/13 10:11
ואנחנו לא רוצים לשלם להם
atzuma.co.il

********

◄ הגיע הזמן להפריד את מוסדות הדת מהמדינה ►

עלינו לפעול למען:

- שוויון זכויות וחובות לכלל האזרחים.
- הפסקת התמיכה והתקצוב של מערכות החינוך ובתי הדין המגזריים.
- יצירת מערכת חינוך שוויונית אחת, אשר מעודדת חשיבה עצמאית, ביקורתית, מדעית, וחופשית.
- החזרת לימודי האבולוציה לתוכנית הלימודים.
- ביטול הקצבאות וההטבות המפלות (קצבת אברכים, קצבת ילדים, הבטחת הכנסה, הטבות במיסים, וכו')
כתוב תגובה ל- גיא...
19
איי
  דוס   27/02/13 10:33
חופשה באירופה, חבילות נופש לאירופה - איזי גו דילים אירופה easygo.co.il הסטוריה עשירה ומפוארת, מגוון רחב של תרבויות, ארכיטקטורה, נופים עוצרי נשימה, מטבח קולינרי וטעמים המפורסמים בעולם כולו המשוייכים למדינה בה נולדו - גבינות הולנדיות, ...
כתוב תגובה ל- דוס
20
לא! די נו! רק לא זה! בבקשה!
  גיא1   27/02/13 13:12
כתוב תגובה ל- גיא1
21
תחזרו תחזרו
  עזרא מועלם   27/02/13 13:14
לגולה. תחזרו תחזרו כשתפנימו שישראל זה הבית שלכם וכדי לקיים את הבית הזה צריך לתת כדי לקבל. חסרי מצפון שכמותכם
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
22
מוכן להגיש עזרה באריזה
  עוז   27/02/13 13:15
אני מוכן לבוא לעזור להם לארוז שיעופו כמה שיותר מהר חבל על הזמן והכסף שלנו
כתוב תגובה ל- עוז
23
אל תשכחו ששם תפגשו המוסלמים
  סבתא2   27/02/13 19:42
ברוב ארצות חו"ל שורצים המוסלמים - אל תשכחו מה קרה
ליהודים בבי"ס בפריז או בכל מדינה באירופה או במזרח
אסיה - אתם עוד תברחו על 4 חזרה לארץ.
שם תהיו מוגבלים לכל מקום שתרצו ללכת - ילדים בגיל 17
בלי ההורים נראה אתכם מחזיקים מעמד.
כתוב תגובה ל- סבתא2
24
קישקוש. קיומם מושתת על המדינה
  סר האוצר   27/02/13 20:57
כתוב תגובה ל- סר האוצר
25
מוכן לסייע בכל אשר ניתן!!
  בוריס.ב.   28/02/13 15:45
רק שילכו כבר!!!
כתוב תגובה ל- בוריס.ב.
26
מעולה - תעופו ואל תחזרו לעולם
  אתאיסט חילוני   28/02/13 16:24
כתוב תגובה ל- אתאיסט חילוני
27
עצוב כמה שזה מצחיק
  יוסי מ   28/02/13 18:02
אם הייתי נבזה כמו מי שיזם את ידיעת הסרק הזו ומי שנמנה על אותם ראשי ישיבות, הייתי אומר הלואי!! היום ולא מחר!! לכו ואל תחזרו.
הרי מה שיקרה הוא שלא יגרעו מהמשתתפים במאמץ הלאומי וירדו (כמה שיותר) פראזיטים.
.
אבל הרי זו אוילות להניח שיש בזה איום על המדינה והציבור. מי יקח אותם? מי יסבסד אותם? איפה יוכלו לקבל כסף חינם ולרדות במי שסוחב אותם על הגב?
הדברים יכולים לבא רק ממי שלא מבין שהעסק הישן לא קיים יותר.
אין יותר את אותו בית זונות שמאפיין את קשרי נתניהו והממסד החרדי בבחינת אתן לך ותמוך בי. זה נגמר ולא ישוב לעולם. סדר יהיה כאן אפילו אם זה יקח עוד שנה שנתיים.
ככל שיקח יותר זמן לתיקון כן יהיה התיקון הזה יותר חריף ויותר מכאיב.
.
רק במדינה מקולקלת כמו שיצרנו בארבעים השנים האחרונות,יכול היה לצמוח גידול פרא כמו מה שהעסקנות החרדית מכנה "לומדי תורה". אני יהודי מאמין ואני רוצה בלימוד תורה ואני רוצה שהעילויים שבתוכנו יתעמקו בתורה ויעמיקו דעת. מה שקורה היום זה בדיוק ההיפך. זו זילות התורה, זו בגידה בדברי הרמב"ם וזו יריקה בפני החזון אי"ש וסליחה על אמירה חריפה זו.
.
הענין הפשוט הוא שכדי שיהיה סדר ויחזור ההגיון, צריך יהיה להשמיד את המתוה שנקבע על ידי נתניהו והליכוד בשנים האחרונות.
וזה קורה וזה יקרה ואפילו אם תהינה בחירות בקרוב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
28
ראשי ישיבות בודקים מעבר תלמידי
  ג עטרה   28/02/13 23:22
אני כבר מזמן אמרתי שהחרדים האלה הם גיס חמישי במדינה והינה ההוכחה לכך להתגייס לשרת את המדינה הם לא מוכנים רק לחיות משנור על חשבון משלמי המסים ג עטרה
כתוב תגובה ל- ג עטרה
29
זה הדבר הטוב שיכול לקרות לנו
  אחד שנגעל   2/03/13 10:32
אפילו רק האמירה הדבילית הזו ממחישה לנו עד כמה הם "אוהבים ונאמנים לארצם" הם מוכנים לחיות איתנו וע"ח דמנו וכספנו אבל להתחלק בעול מה פתאום...., שילכו ההובלה והאריזה על חשבוננו
כתוב תגובה ל- אחד שנגעל
30
כותרת לא רצינית
  סתם אחד   2/03/13 15:37
עלול ממנה להשתמע כאילו בחו"ל יוקמו ישיבות חדשות שמבוססות על ילידי הארץ.
זה קיים היום גם כן, אבל בגלל ההקצבות הם מעדיפים להיות כאן.
וחוץ מזה - מה אחר כך? אין שידוך אין מקצוע בחול יש פחות פיקוח ....
אני לא רואה את חצר האדמור זזה לטורקיה ...
כתוב תגובה ל- סתם אחד
31
טוב להם מדי ולכן ימשיכו להתעלק
  הסולד   2/03/13 19:00
מעניין אותי מאילו "פטמות" העלוקות האלה ינקו שם (באירופה) ואיך ועל חשבון מי יבנו להם דירות, אני כבר לא מדבר על "האהבה הגדולה" שירחשו להם המוסלמים והימין הקיצוני, פה יש להם הכל על חשבוננו ולפנינו כולל שרותי שמירה ובטחון לכן על חשש הפרזיטים ורבניהם לא ירפו מאיתנו
כתוב תגובה ל- הסולד
32
רעיון נפלא . כמה שיותר.
  נימו   3/03/13 06:47
כתוב תגובה ל- נימו
33
האנטישמיות של הישראלים מזעזעת!
  קורא מאירופה   4/03/13 21:42
לקרוא את התגובות כאן - ולהקיא...
כתוב תגובה ל- קורא מאירופה
34
כשאין קול יעקוב הידיים ידי עשו
  צופה מהצד   2/06/13 11:55
ב"ה
תתבישו לכם כל המגיבים הנאצים גם בשואה דיברו כמו התגובות שלכם.
בלי חרדים אין לכם בכלל זכות קיום על אדמת הקודש. הבורות של צאצאי הרצל זה ממש מחריד. הרצל עוד עשה מה שעשה מתוך אידאולוגיה וודאי משלם עכשיו את המחיר אך אתם פשוט חסרי דעת ומלאים מירמור על החיים שלכם ופשוט מוציאים את החומצה שלכם על מי שהמנהיגים ההזויים שלכם מצביעים ובגלל שיש לכם מנהיג נאצי החרדים כביכול האחים שלכם אותו דם וסביר להניח שגם הסבא רבה שלכם היה חרדי! אם אתם לא ערב רב!
כתוב תגובה ל- צופה מהצד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |