s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השונא גדעון לוי
מאת: דודו אלהרר  |  26/10/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גדעון לוי איש קדוש
  ע.ג1   26/10/08 15:22
וכל כותבי הימין הסהרורי יכולים להמשיך לנבוח אבל אנחנו נגשים את מטרתינו הקדושה להקמת מדינת כל תושביה על חורבות המדינה היהודית ציונית הכובשת והמנשלת.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
'ויפתח ה' את פי האתון',ע,ג1
  אריה מחשי   26/10/08 18:54
עלוב גדול מספר אחד או הידוע בכינוי ע.ג1, יצא מהחור שלו על מנת לזכות אותנו בכמה תובנות שלו.
עצתי אליך,חזור אל אותו חור וחכה בסבלנות לבחירות כנראה שאחר כך לא תהיה לך סיבה לצאת יותר.
די נמאס מכל הרכיכות האלה ומהיהודונים הרופסים שחושבים שעצם העובדה שהם דוחפים את לשונם לאחוריים מוסלמיות מקנה להם תעודת ביטוח 'ביום הדין'.
להרגיעכם עם ישראל לארץ ישראל לנצח,פה אנחנו הריבון.תפנימו.
כתוב תגובה ל- אריה מחשי
אני מקווה בשבילך שאתה ערבי....
  י.ש   26/10/08 20:27
מוסלמי ולא נוצרי.......
כתוב תגובה ל- י.ש
ע.ג = ערבי גולש
  מכתב לעיתונאי קטן   26/10/08 21:00
אל מר גדעון לוי,הארץ.
בעקבות "אחמד בא לעולם" , עמוד שלם שלך, "הארץ", 25 ינואר 08. תגיד, האם אי פעם שאלת את עצמך, כיצד זה קרה שהפלסטינים חיים לצידנו מזה 60 שנה, ועדיין אין להם דבר חוץ ממערכת ענפה של טרור, חימוש, לוחמים נשק והרג ???
מדוע אין לאשה שכרעה ללדת בתל רומיידה, עיר ערבית שגודלה כגודל נתניה, חדר יולדות משלה?פשוט - חדר עזרה ראשונה וחדר יולדות.הלילה פשוט לא הצלחתי להירדם מהמילים הנרגשות, האנושיות, המתחשבות, החמות ואינטלקטואליות כל כך שלך. כדרכך וכהרגלך, כל כך אנושי ומרגש : " אשה כורעת ללדת בשכונת תל רומיידה בחברון. היא הולכת ברגל למחסום..."וכאן נשבר ליבי :"אסור לאמבולנס פלשתיני להכנס..." -- ומדוע האמבולנס לא לוקח אותה ל"חדר הלידה על שם יאסר עראפאת" הגדול והזכור לטוב שבנה מדינה לעמו האהוב, ושאותה השיג ביגע רב כתוצאה ממלאכת כפיו היעילה.
איזו פואטיקה ! ממש התעוררתי במיטה רטובה מדמעות:" כיפאח סידר לא הגיעה אל המחסום...... שכבה משתרעת על הכביש , בעלה לצידה, השכנים מביאים מזרן " - איזה נשמות טובות, חס וחלילה לא יכניסו אותה לביתם.
"בקור מקפיא, נולד בנם, אחמד", שכשיגדל, הוא לא ישאל מדוע אמו היתה צריכה לקפוא מקור על הכביש ?!...
גם אביו ואמו לא ישאלו מדוע מליוני דולרים מוזרמים לנשק וחומרי נפץ, וחדר לידה אחד (!) אין בחברון !! הערבית.
כל היהודים אינם רגישים ואינטלקטואלים כמוך, מר לוי, הם פשוט דואגים קודם כל לבניהם שלהם, לבני משפחתם, ורק כשהם מוכרחים - כי הורגים אותם, הם משיגים ידם גם לנשק.
וכל זאת כאשר בדיוק באותו אזור ובדיוק באותם ימים - מרצחים פלסטינים פרצו להרוג את בני הישיבה בירושלים.
המרצחים הללו הגיעו בדיוק באותו כביש שכיפאח כמעט קיפחה את ישבנה מקור. אינני מופתע ממך, אני קורא אותך כמו דו"ח מודיעין, כמו חומר זמין על מה שהאויב חושב. כמוך לא חסרים לנו בעם המופלא והמורכב שלנו במגוון דעותיו.
כמוך, היו לנו רבים לאורך כל ההיסטוריה של עמינו. תמיד קמו כאלה שדאגו לאויבינו, ולא השמיעו כל מילה של נוחם בנפול בני עמם ........כל אותם "קלגסים, כובשים ומנוולים" הם אלה שבנו את הארץ המופלאה שלנו, שאפילו 21 המדינות הערביות, בעלות כל אוצרות הטבע שבעולם, עם כל אוכלוסיית המאות מיליונים שלהן, ואמונת "העל" שלהם ב"אללה ואכבאר", מתאמצים כל כך להשמידה ואינם מצליחים, שמעולם לא הצליחו להקים מדינה אחת שתשווה לה, ולא מדינה כדי לפתור את בעיית "אחיהם" הפלסטינים ה"מסכנים" ! בעיתון שנותן לך במה כל כך נרחבת והולכת הפכת ל"בינתחומי". אפילו לפרשן טלוויזיה הפכת ! חוץ מלרקוד אתה עושה הכל. אבל, מעולם לא קראתי מילה אחת שלך למשל על השוטר הישראלי שנרצח השבוע, או על החקלאי העובד הזר שנרצח בעוטף עזה. או אולי על תושבי שדרות, שעירם מזדעזעת ונחרדת מזה שבע שנים ! וודאי שלא תכתוב מילה על אותם 18,000 יהודים שנעקרו מבתיהם מחבל עזה וראו את הרס בתיהם, אותם בנו בדמם וזיעתם, ושמפעל חייהם קם וחי על חולות המדבר והשממה שהפריחו, בשכנות לעזה ! זאת עזה המקוללת לעד ושתישאר כזו, כל עוד מנהיגיה עוסקים בירי טילים לישראל יום יום , ואינם דואגים לשנייה לבני עמם. הפעם החלטתי להקדיש מספר דקות לתגובה זו פשוט, בגלל רמת הפואטיקה המדהימה של הסיפור ה"מרגש" כל כך שכתבת.
אינני מתפלא עליך, בכלל לא, האינטלקט נשפך לך מהאוזניים כמו לעאזמי בשארה המשכיל והנאור.אך רק אני תמה מה קרה לבוס שלך, מר שוקן, אותו הנני מעריך באמת, שנותן לזבל שלך להשתלט כך על העיתון.
אני מודה באשמה. אני הנני "קלגס", אחד מיני רבים, אשר נ
כתוב תגובה ל- מכתב לעיתונאי קטן
שוקן אישר הדפסת הסתה לרצח.
  שוקן-כמותו.כמולוי   27/10/08 07:19
שוקן אישר פרסום הכתבה של שטרנהייל המציעה רצח יהודים- מתישבים בעופרה ,שהתישבותם אושרה ע"י הסמולצ'יקים בממשלה... ואף אחד מ יפי הנפש הסמולצ'יקים לא הגיב בכעס ובבוז...אבל רעשו מאד כשזכוכית דלתו של שטרנהייל נשברה...
ישנה קבוצה קטנה של חולי- נפש הדורשים "טיפול"...השונאים את עמם,שעבר תלאות כה רבות בגולה הדוויה והגיע לארצו,ארץ התנ"ך..הם אינם יודעים תנ"ך!! לא למדו... גם לא למדו הסטוריה -יהודית..בורים !! אך לכתוב דברי שטנה,הם יודעים.אולי סבלו בילדותם מהוריהם ,או מחבריהם!!...בעיתיים! בקשה: אל תכריחו אותנו לראות את הנוול-גדעון לוי ב"מועצת החכמים"!! את "הארץ "איננו קונים.!!איננו "אנשים חושבים"! אנו מרגישים וכואבים!!!
ראו בתגובות...:ישנם מעט שונאי- עמנו שם.!!רעל במקלדתם.!!
כתוב תגובה ל- שוקן-כמותו.כמולוי
ע.ג1 - ההיפך ממה שאתם חושבים!
  מב"י   26/10/08 23:19
כבר הגבתי פעם שע.ג1 מתוחכם מאד והוא יותר ימני מימני קיצוני: הוא מביא את הדברים לידי אבוסורד - וכך באופן לא ישיר הוא משיג הכל בהפוך על הפוך! ע.ג1 יתכן שהוא רומז שהוא "ערמומי גדול"...וזה מצליח לו!
כתוב תגובה ל- מב"י
ע.ג
  ציוני   27/10/08 09:36
ראשי תיבות של ערבי גזען. לא די לו לנבל 24 מדינות ערביות הנלחמות להשמדת ישראל. עוד אנחנו צריכים את העתון "לאנשים חושבים" שיעזור לרוצחים הערביים במלחמתם בישראל.כאן לא מתקים דו שיח אלא שליח הרוצחים מקבל פינה לשפוך את קיאו על כולנו!בעזרת המפלצת הנקראת ה א ר ץ.
כתוב תגובה ל- ציוני
2
זה השמאל שלנו. אני מרגיש רע
  נה   26/10/08 15:36
בשבילם. איך מחנה שלם איבד את שפיותו.
אני מאין שגם הימין אשם, ובעיקר הליכוד. כאשר השמאל השתלט על כל מוקדות הכוח, הליכוד, המפלגה הימנית הכי גדולה שגם תפסה את השלטון מספר פעמים, לא עשתה כלום כדי לעצור אותם לקחת מאיתנו את המדינה.

נתנו להם להקצין ולהקצין, שתקנו כשהם הכניסו תעמולה ערבית לדוח השיח ונופפו בחופש הביטוי.

זו גם אשמתנו, לא פצינו פה וקיבלנו מחנה שכרת ברית עם שונאינו.
כתוב תגובה ל- נה
הליכוד הוא שמאל מתוחכם
  מד' ליונה עיוורת   26/10/08 16:23
משום שהוא מציע אלטרנטיבה ציונית למחנה הפרו אסלאמו נאצי הישראלי הכולל את כל הסמול כולו, והוא בעצמו מחדיר לנו את הסמול המוסווה אל תוך מרקם החיים המוסריים של המחנה היודו ציוני. כעת חתם בנימין נתניהו עם אסף חפץ ועם האלוף במיל. דיין, שניהם אנשי המחנה הפרו אסלאמו נאצי, הסכם צירוף לליכוד. סיבה מספיק טובה לא להצביע לו. בעבר היה זה ליברמן המושחת, שגנב את קולות המחנה השפוי ואץ למסור אותם לאולמרט ולחבר מרעיו. ליברמן היה דוגמה לתסמונת הסוס הטרויאני במובן זה שהוא קורא לצירוף ישראל לאיחוד האירופי האנטישמי - מגמה בה דוגלים כל שונאי ישראל מביילין הקיצוני ועד בלייר המתון יחסית.הרעיון הזה אומר שישראל תאבד את שאריות עצמאותה לטובת הדיקטאט שיחייב אותה לציית לנציבות האיחוד המממנת את פעילות הטרור והסמול כאחד במזה"ת. לתשומת ליבכם נא למקד את כוחות המחנה הציוני/יהודי לאופציות הראויות: אח"י, התקווה, המפד"ל (חלקית, להוציא את הפלג החתרני הפרו סמולני במפלגה זו).
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
3
איזה בושה
  גג   26/10/08 16:14
לשבט יהודה נאמר שונאיך ומחיביך ממך יצאו רבותי אותי לימדו שמי שנלחם והקים את המדינה היה ההגנה האמת היא שזה היה הקיצוניים(אצל ולחי) כי אנשים כמהו הם ירו בהם וזהו איך יכול להיות שעם מוייף כמו הפלסטיני נתמך על ידי מהו כמו לוי בושה לך לאביך ולבית אביך על היותך לא שמאלני(כי הם אומרים יש פה ערבים צריך לנסות לחיות יחד ולא מאמינים לשקרים שלהם)אלא על היתך בוגד שאחראי לדם היהודי שנשפך לא פחות מהפולשים הערבושים טוב בוא תראה את ה"תושבים המקוריים" באים אחרי היהודים
uk.youtube.com
מסביב תמצא סרטונים של ערבושים פולשים ושקרנים שמראים תמןנות מסוף שנות ה30 ןה40 כתמונות ממאה ה19 הבעיה של ה"פלסטינים" המקורי שלך שזה גם מתועד מה שמוכיח שאתה רחוק מלהיות עיתונאי(עכיו אפשר להבין מה היה הקאפו ואיך)כנראה שאז היה קשה לערבושים לשקר שהם "פלסטינים" כי ראו אותם מגיעים הגדרת פליט "פלסטיני" הוא שנתיים בישראל לפני 48 שזה הגדרה בלחץ מדינות ערב רק להם שההגדרה לפליט לכל העולם זה משהו אחר לגמרי כן הפלסטינים הם מקוריים בסודן בלוב בסוריה בערב הסעודית במרקו וכו
כתוב תגובה ל- גג
4
במדינה מתוקנת אזרחים כגידעוג ל
  קורן נאוה,טבריה   26/10/08 16:40
לוי היו נחשבים לבוגדים ושום תקשורת מתוקנת לו היתה מקציבה לו במת יתר-כאן התשקורת וגידעוג חד הם-והתוצאות בשטח!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
5
דודו...ליכלכת!
  מראת האמת   26/10/08 17:11
דודו אלהרר מה קרה? השתן עלה לך לראש? היית שחקן חביב של ילדים... אבל לא צריך להגזים \ בתור פובליציסט אתה די ירוד... במקום להתמודד עם הדברים שאומר גדעון לוי אתה מרשה לעצמך לקטלג אותו במקום ממנו נוח לך לירות עליו חיצים מורעלים תכסיס דמאגוגי ידוע אבל שלא לכבודך! התמודד בבקשה על תוכן דבריו של מר לוי, על מעלליהם הניפשעים של המתנחלים מזה 40 שנה! ועל החינוך שלא נופל מהחינוך בתנועת ה"יונגנד נאצי" המתיר דמם של חקלאים עניים , של נשים ילדים וקשישים שכל חטאם הוא שהם פלאסטינים! במקום להתעסק בנתינת תארים מיהו ציוני ומיהו יהודי!
כתוב תגובה ל- מראת האמת
תעשה טובה
  גג   26/10/08 17:53
תראה לאן הבאתם אותנו פוגרומים בעכו במדינת ישראל פעם הבאה תרשום את השם שלך מוחמד(לא נראה שאתה יהודי)
כתוב תגובה ל- גג
תגובה למראת אמת.
  אריה מחשי   26/10/08 18:41
התגובה היהירה והבזויה שלך מעיד כאלף עדים על אופייך היהיר והבזוי.
תמיד בעם היהודי היו אנשים כמוך אשר מרצונם דחפו את ראשם מתחת למגף כלשהו ואת לשונם לחור כלשהו,אבל לשמחתינו אותו דור גלותי הולך ונעלם.
ישנם יהודים אחרים ,אמיצים וגאים בארצם אשר בבוא היום יגנו גם על התחת שלך רק מעצם היותך יהודי.
עוד מעט קט והבחירות הבאות עלינו לטובה יוכיחו לך לאיזה עולם אידיאולוגי נכחד אתה שייך.


כתוב תגובה ל- אריה מחשי
גדעון לוי מנותק מהמציאות
  האידיוט   26/10/08 22:54
כתוב תגובה ל- האידיוט
ומראת האמת -כולה שקר ורשע.
  דודו טהור וחכם.   27/10/08 07:38
כמה טמטום יש בסמולצ'קים!! לא להאמין...הם אטומים!! הם עיורים!!... הם חרשים!!... א סו ר להצ בי ע לסמול !!!
שיתאדו כולם... ראו כמה בורות במוסלמים!!.ראו בכל ארצותיהם עוני נורא!!. שממה.רק מי שלמד באנגליה ובאמריקה מצליח שם!!. האם איתם אתם רוצים לחיות??? האם עם הרוצחים האלה גדעון לוי יכול לבלות???. שילך לשם...יאללה אודרופ...!!אני חושד שגדעון אינו יהודי...בדקו מי הם הוריו...מאין בא הנה.
הקשיבו לדברי שיפטן החכם...כל כך חכם.
כתוב תגובה ל- דודו טהור וחכם.
6
דודו - חזק ואמץ! אנא תמשיך
  ספינר   26/10/08 20:04
להסביר לעולם כי אי המוסריות של גדעון לוי ודומיו צועקת לשמים. לפי שיטתו שלו - הרי שאין כל הבדל בין פתח-תיקווה לחברון.גם את פתח-תיקווה הערבים רואים ככיבוש רצחני.
אז מה הוא רוצה בעצם,איש המוסר, הנאור הזה?
אומר לך - הוא יצר את "המוסד" הזה ששמו גדעון לוי.יש לו מותג - והוא מתפרנס מזה.לא אתפלא אם נשמע שהוא מקבל תרומות מאירגונים אירופאים ומוסלמים כדי להמשיך ביתר תוקף.
זו פרנסה לא רעה עם חשיפה לציבור.טוב מאוד לאגו.למה להפסיד את זה?
אנשים ואירגונים כאלה קיימים בכל העולם וישראל לא יוצאת דופן.כל מטרתם בראש ובראשונה - להתקיים.בכבוד רב ביותר,אם אפשר.כל השאר - כאלאם פאדי...
כתוב תגובה ל- ספינר
7
גדעון לוי הוא לא פוסט ציוני-
  דינ-טל   26/10/08 20:57
הוא פוסט יהודי.
יש תופעה מעניינת בשמאל, ככל שאולמרט מאמץ את הרעיונות שלהם, הם מוצאים חובה לעצמם להתרחק יותר שמאלה, אחרת איזו הצדקה יש לקיומם, ולעזאזל המדינה.
כתוב תגובה ל- דינ-טל
8
על התוכנית הלא מאוזנת מועצת הח
  כנסו 333   26/10/08 21:37
על התוכנית הלא מאוזנת מועצת החכמים ב 10 והאנטי ציוני גדעון לוי
בישראל יש מועצה שנקראת מועצת הרשות השניה,מועצה זו אמורה לפי חוק להקפיד על איזון בתוכני השידור בין ימין ושמאל,ברשות מועצת הרשות השניה עומדת נורית ברדש
אם ניקח לדוגמה את התוכנית מועצת החכמים ב 10 יש 6 משתתפים,אחת מימין ציפי חותיאלי וחשמישה משמאל ,זה בסדר להזמין את האנטי ציוני גדעון לוי אך חלילה להזמין את הציוני משה פגליין
אותו דבר עם התוכנית לונדון וקירשנבאום 2 שמאלנים קיצונים שמחרימים את נציגי הימין במשך שנים ונורית ברדש שותקת
חובה על הימין שיעלה לשלטון להעמיד אותה ואת שאר חברי המועצה לדין על פגיעה בחוק האיזון של הרשות השניה עם מאסר בפועל
כתוב תגובה ל- כנסו 333
גדעון לוי המופרע משתלט ..
  אתה צודק כל כך.   27/10/08 07:48
גדעון החצוף משתלט בכוונה על התכנית "מועצת החכמים".הוא וחברו ,שלידו, מפריעים ללא הרף..מתלהמים,צועקים...וגורמים לכך שנלחץ על השלט ונעוף לערוץ אחר...את ציפי החכמה אנו אוהבים. חבל. ודן מרגלית,הקשב !!!את הפרסומות שלכם איננו רואים. הכל בגלל גדעון לוי הבלתי נסבל... בגלל התנהגותו...אין לו כבוד לזולתו,אלא אם כן הוא ע ר בי !!
אל תראו את הנבל הזה, ותזכו בצופים נוספים...הוא בוגד בעמנו.בשלומנו.
כתוב תגובה ל- אתה צודק כל כך.
9
גדעון לוי בפשטות אידיוט
  מה רוצים ממנו   26/10/08 21:55
כתוב תגובה ל- מה רוצים ממנו
10
התמודדות
  דורון מעריך   26/10/08 22:17
איני מסכים עם דעותיושל גדעון לוי לחלוטין אבל אני מנסה להתמודד אתו בהגיון ולא בהשמצות פרועות.
מי שלא מסוגל לענות ללוי כנראה שמתוסכלמכך ונוקט בלשון ביבים.

כתוב תגובה ל- דורון מעריך
11
הימין אנטי ציוני
  ע.ג1   26/10/08 23:26
הימין המופרע הוא האנטי ציוני - זה שרוצה מדינה דו לאומית במקום מדינה יהודית וזה שתוקף את צה"ל והמשטרה. על יד המופרעים של הימין גדעון לוי הוא אחד מל"ו.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
שאלה לע.ג.
  יורם1   27/10/08 01:30
בוא, תתאר את ישראל, או איך שלא יקראו לה, יום אחד לאחר שתשיג את חזונך, או במילים אחרות- לקראת מה אתה דוחף, בהנחה שזה לא איזשהו סוג של נון קונפורמיזם או אנרכיזם כלשהו
כתוב תגובה ל- יורם1
מדינת ישראל
  ע.ג1   27/10/08 06:30
מה שרוצים אנשים כמוני (שמאלנים יפי נפש עוכרי ישראל) ותתפלא אבל נדמה לי כמו גדעון לוי הוא מדינת ישראל בערך בגבולות 1967 כשהיא מדינה יהודית ודמוקרטית. זה לא שאנשים כמוני לא היו רוצים שיהודה ושומרון תהינה חלק ממדינת ישראל אבל לצערינו ספוח שטחים אלה לישראל יהפוך אותה או ללא יהודית או ללא דמוקרטית ולכן יש צורך לעזוב אותם ככל שהדבר מצער.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
מעניין, פתאום שינית דעה...
  יורם1   27/10/08 18:25
ממדינת כל אזרחיה עברת למדינה יהודית ודמוקרטית. זה רק משכנע אותי במה שחשדתי מההתחלה- בחיים שלך לא באמת דיברת עם איזשהו ערבי. אם באמת תדבר עם "פלסטינאי ישראלי" (ככה הם מכנים את עצמם כסימן לכך שהם אינם מתכוונים להיפרד מאיתנו), הרי שתיווכח שהבעייה שלהם היא לא עם הכיבוש אלא עם הגדרת מדינת ישראל כיהודית, והכיבוש הוא רק בעייה פוליטית נספחת. יש קצת הבדל בין להיות אדם שטוען שצריך לצאת מהשטחים (לגיטימי) לבין אדם שטוען שאין לישראל זכות קיום במתכונתה הלאומית הנוכחית, ושמטיף למדינה דו לאומית (אגב, אין אף מדינה ערבית שיש בה מיעוט שמתקיים בשלווה, אני לא מדבר על מיעוט גדול, אפילו מיעוט קטן וזניח, כמו הקופטים במצרים או אפילו עובדים זרים במדינות המפרץ- שאינם חיים בפחד מתמיד מאימת השלטון או האזרחים המוסלמים...צא ולמד מזה מה ירצו המוסלמים לעשות ב"מדינת כל אזרחיה"...)
כתוב תגובה ל- יורם1
ע.ג1 מצליח להפיל אתכם בפח!
  אש"י   27/10/08 13:38
מי שעדיין לא הבחין בכך שע.ג1 מתעתע בכם, משטה בכם ומפיל אתכם בפח כדי שתשיבו לו ובסה"כ הוא לועג לכם, כדי שתחשבו שהוא בעל "מחשבה מקורית" - ולמעשה הוא כותב כדי להכעיס ולהרגיז - ויש לו הנאה סדיסטית לעצבן אתכם!
מסקנה: אל תתשרתו את האיגו המופרע שלו - ואל תשיבו לו ברצינות כל כוונתו לעשות מכם צחוק ולעג!
כתוב תגובה ל- אש"י
12
למה אחרי עשר שנים שהחוות קיימו
  קיימות הרסו אותן   27/10/08 02:57
יש למישהו הסבר למה אחרי עשר שנים שהחוות ליד חברון קיימות ועדיין מושכים אותם בתהליכים ביוקרטיים הרסו להם הכל והקציבו להם רק 5 דקות לצאת מהבתים כדי לפגוע להם ברכוש ובעבודתם באופן המקסימלי?! ולמה במיוחד לפני בחירות !?
גם רצח רבין היה לפני בחירות כשהשמאל עם "קורבנות שלום אוסלו עם ערפאת" היה מפסיד בטוח !
נראה ששוב בנוסף לאמצעי התקשורת ביום -יום, אנשים בשמאל מנסים בכל דרך שהיא להסיט את דעת הקהל שמאלה

חומר נוסף על רצח רבין:
nakim.eu

אהוד אולמרט,ציפי ליבני, והמייסד אריק שרון ומפלגתם "קדימה"וגם אהוד ברק, שמעון פרס, ודליה איציק ומפלגתם "העבודה" משפיעים ביותר על ייבוש יהודה ושומרון !
הם לא מאשרים הבאת קראוונים או בניה ביהודה ושומרון.
אלפי אזרחים ומשפחות רוצים לחיות ביהודה ושומרון - קרוב למרכז או לירושלים ואין בניה ואין אישורים !
יש למפלגות השמאל הגדולות האלה, עם אותם פוליטיקאים כמעט שחלקם מחליפים כיסאות ומפלגות מידי כמה שנים, תמיכה נוספת של מפלגת מר"צ ואירגוני שמאל שונים כגון "שלום עכשיו" שדואגים להביא חדשות "חמות" כמעט מידי שבוע

לפי הטרור הערבי הנמשך כבר מעל 100 שנים נראה שהפתרון היחיד הוא להעביר את ערבי ארץ ישראל לירדן ו\או שאר מדינות ערב.
כתוב תגובה ל- קיימות הרסו אותן
13
ומה עושים בש"ס?
  צדק צדק תרדוף   27/10/08 06:35
את ההסתה של השאם נפאע בשם הערבים עושים בש"ס בשם הספרדים העשוקים. קראו ושמעו את מנהיגם מדבר בחוגי אנ"ש האזינו למנהיגיהם היטב בלי לדחוק את הדברים הלא נעימים שתשמעו ותקבלו אותם זמירות של השאם נפאע רק שבמקום ערבים שימו ספרדים
כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף
14
מבין את אלהרר
  יוסי מניו-יורק   27/10/08 07:18
דודו אלהרר אינו מבין את גדעון לוי, אבל אני מבין את אלהרר. אלהרר אינן מבין כיצד יכול ישראלי למחות ולזעוק על טרור בלתי אנושי של מדינה קלגסית נגד מיעוט כבוש ואני דווקא מבין אין אדם כאלהרר, שהתפרסם כאשר הוא גזל אשה קשישה וניקה אותה מכל נכסיה - בדיוק כמו שעושים לפלסטינאים, לא מבין את לוי. חבל רק שהמערכת נותנת לפושע חסר מוסר במה, רק משום שדעותיו תואמות את אלה של יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- יוסי מניו-יורק
אם יש בך אומץ
  דודו אלהרר   1/01/09 14:13
חשוף את עצמך לתביעה מצידי. אם לא, אזי אתה פחדן מושתן, כלב רכלן ונבל בן נבל יימח שמו ושימך!
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
15
למפיק "מועצת החכמים" ערוץ 10..
  רוצים שנצפהבתכנית   27/10/08 08:02
אם המפיק רוצה שנצפה בתכנית "מועצת החכמים"...יואיל בטובו ויסלק את גדעון לוי מן התכנית. ויועיל לעסקיו. אנו מסתלקים מן הערוץ... ואיננו צופים בפרסומות שלכם.!!!ישנן תכניות מענינות נוספות.שם איננו מזדעזעים מהתנהגותו המופרעת של גדעון...וכי אין אתם רואים שהאיש הזה מופרע???!!! האם הוא נותן דוגמא חינוכית לנוער ??!!שימו לב איך הוא משתלט על התכנית בצעקות..!!!!איך הוא מפריע לציפי לדבר !!! האם זו דוגמא תרבותית??!!
מה קורה לכם???!!! מורה.
כתוב תגובה ל- רוצים שנצפהבתכנית
16
פרוטקציה גדעון לוי טלביזיה
  ג,ד,   27/10/08 08:07
מי האחראי להופעותיו הרבות של עוכר ישראל בטלויזיה ? את הנושא הזה יש לחקור
כתוב תגובה ל- ג,ד,
הטלויזיה בחלקה אנטי ציונית
  האווילות מנצחת?   27/10/08 10:57
כתוב תגובה ל- האווילות מנצחת?
17
"הארץ" מעסיק עוד אנטי ציונים
  להחרים את העתון   27/10/08 08:17
כתוב תגובה ל- להחרים את העתון
18
יש מושג ביהדות שנקרא ערברב ...
  seeker   27/10/08 09:13
כתוב תגובה ל- seeker
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il