s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גל"צ, חממת השמאל בתקשורת
מאת: עמי דור-און  |  01/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איך נעמיד לדין את כתבי השמאל
  ימין אמיתי   1/11/08 13:33
לאחר הבחירות לכשתוקם ממשלת ימין ככה ננקום בכתבי תקשורת השמאל
1- לפי מהסעיפים הבאים , פגיעה בחוק רשות השידור לגבי יצוג שוה לכל לכל מפלגות,ןפגיעה בדמוקרטיה, זה מאוד פשוט כי כל מי שעבד בתקשורת הממלכתית ב עבר על החוק הקיים וב20 השנה האחרונות עברו על החוק העיתונאים חיים יבין רזי ברקאי,קירשנבאום ולונדון,כרמלה מנשה אברמוביץ,אריה גולן,חנן קריסטל,יעל דן כרמית גיא,משה הנגבי,בן כספית,ענת דוידוב,ירון דקל,אילה חסון,גאולה אבן ועוד גם המנהלים אריה שקד מרשת ב ,טוניק מגל"ץ המנהל הקודם אבי בניהו ,פשוט להקים ועדה חקירה ממלכתית עם שופטים משלנו וסמכות להטיל עונשי מאסר עד 5 שנים למשל
לשלול מערוץ מחברות החדשות של 2 ו 10 את רשיון השידור ולהטיל מאסר על נורית ברדש מנהלת הרשות השניה
נכון יהיו אנשי ימין שאולפו על ידי הסמול שיתנגדו אך יש להתעלם מהם,זה אפשרי וזה בהשג יד
כתוב תגובה ל- ימין אמיתי
אין צורך או אפשרותלהעמידם לדין
  בוקר טוב אירן!   1/11/08 14:54

מספיק לדאוג ליחס נכון של ההשקפות הפוליטיות, בדומה לחלקם באוכלוסיה הכללית. זה כבר יעמידם במקום הראוי ויחזיר אותם לגודלם (יותר נכון קוטנם) האמיתי.

אבל זה לא יקרה כי אוליגרכיית בעלי ההון היא שמאלנית ואוליגרכיית המערכת המשפטית היא שמאלנית ואוליגרכיית האקדמיה והתרבות גם היא שמאלנית (ולא בגלל שהם מוכשרים יותר, ממש לא). זאת עוצמה שאין עליה, רוב או לא רוב. הכסף ההשפעה והכוח מדברים. הדמוקרטיה כאן היא רק מסיכה. כפפת משי על אגרוף הברזל של האוליגרכיה.
כתוב תגובה ל- בוקר טוב אירן!
בגלל שאין נכונות ...
  אביעד ש   1/11/08 16:56
בגלל שאין נכונות לעשות את הדבר הראשון(לשפוט את אותם עברינים) גם לא יעשה הדבר השני(איזון פוליטי)בתקשורת .

כל עוד אנשי השמאל לא נענשים על מעשיהם חיי כולנו בסכנה.
הישראלים יוכל להנצל מהאויב רק כאשר ינטרלו את הבוגדים שמעכבים תמיד את המהלכים מצידנו בעזרת עמדות כח בתקשורת ובבתי המשפט פרקליטות וכ'
כתוב תגובה ל- אביעד ש
לאביעד ש., מסכים איתך - ומחריף
  טומי טייטלבאום   1/11/08 18:24
לאביעד ש. מסכים איתך – ומחריף !

זה אינו רק אזכור – זוהי הדגשה.
בצאתך לקרב ( מול כל אויב זר )
ודא-גם-ודא שאין שמאלני -קיצוני
מאחוריך ולצידך , מפני שהאחרון -- גם
אם רשום כ- " יהודי " -- הוא ירה בגבך
מבלי שיחשוב אפילו פעם אחת,
(שלא-לדבר-כלל-על-לחשוב "פעמיים" !)

להעמידם לדין בגין כל עבירה-שהיא
( כהצעתך שלך ! ) זוהי הצעה נכונה
אולם , בהחלט לא מספיקה.
צריך לנקוט נגדם בפעולה הרבה יותר דראסטית
כדי להביא ל ה ד ב ר ת ם המוחלטת.

זכר רשעים ובוגדים - יירקב.



כתוב תגובה ל- טומי טייטלבאום
חבל על הזמן
  חבר מרכז ליכוד   1/11/08 18:11
בחיית מוסא, מה זו המילה המפוצצת באשכנזית --אוליגרכיה-- שאתה לא מפסיק לחזור עליה .עשה טובה ,תכתוב בעברית ערבית, שגם אנחנו נבין מה שאתה אומר ולא רק האשכנזים השמאלנים!
כתוב תגובה ל- חבר מרכז ליכוד
אוליגרכיה = שילטון המיעוט
  ראה בויקיפדיה   1/11/08 19:44

ביוונית:
אוליגרכיה = שילטון המיעוט
דמוקרטיה = שילטון העם

2 צורות השלטון האלו נוסדו והתקיימו בשני חלקי יוון העתיקה, הנחשבת עד היום "ערש התרבות המערבית", בערך
400-500 שנה לפני הספירה הנוצרית.

בספרטה היה שילטון האוליגרכיה, מיעוט מיוחס ועשיר.
באתונה שלטה הדמוקרטיה, "מועצת העם" שנבחרה ע"י
רוב העם (בלי ספינים ותקשורת מגוייסת).

הקלדת המילה "אוליגרכיה" תוביל לתיאור ממצה של השיטה
בויקיפדיה.
כתוב תגובה ל- ראה בויקיפדיה
בקר טוב אליהו 333
  פלצן אלטע קאקר   1/11/08 16:39
כלבים שנובחים בדרך כלל גם לא נושכים...תמשיך לנבוח ולילל מבקר ועד הליל..
כתוב תגובה ל- פלצן אלטע קאקר
2
גלי צה"ל
  אבשי   1/11/08 13:44
צריך לסגור או להפריט את התחנה ולאלתר. זהו בזבוז לשמו של כספי הצבור!!!
כתוב תגובה ל- אבשי
3
התקווה
  ד"ר רון בריימן   1/11/08 14:04
סעיף 17 במצע מפלגת התקווה קובע:

מפלגת התקווה תפעל לביטול קשרי הון-שלטון-תקשורת, ותחתור להקמתם של ערוצי תקשורת מאוזנים
שיבטאו כראוי את מגוון הדעות בציבור הישראלי

hatikva.org.il
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
ד"ר רון בריימן בלתי מציאותי
  מקסים רובספייר   1/11/08 15:24
בעיות ישראל הן כל כך קשות שלא ניתן לפתור אותן ע"י קישקוש סעיפים על דף ניר של מפלגה כלשהי. רק הפיכה עממית תפתור את הבעיה, באותן שיטות שהופעלו במהפיכה הצרפתית.
כתוב תגובה ל- מקסים רובספייר
רובספייר צודק ...!!!
  הרשלה   1/11/08 17:39
רק מהפכה שתשנה את המשטר הרקוב השולט במדינת ישראל , ושמנהלים אותו קומבינטורים מושחתים קטנים ועלובים שמביאים
את המדינה אלי תהום - יכולים להביא שינוי...!!!

וכדי לעשות שינוי בשלטון ובמשטר כיום רק הם הקומבינטורים
יכולים להחליט , וכיוון שנוח להם בביצה שהם ייצרו , ואין
בדעתם להחליף את המיבנה השילטוני באחר , כיוון שלא יהיה באפשרותם להיבחר שוב - הרי רק מהפכה כפי שהזכיר רובספייר
הוא הפיתרון...!!!
כתוב תגובה ל- הרשלה
מי בכלל מאמין לסיסמאות בחירות?
  אכן כוונות טובות   1/11/08 19:08
כתוב תגובה ל- אכן כוונות טובות
4
יש בישראל עודף תחנות שידור
  רובן שמאלניות   1/11/08 14:06
לאור ריבוי תחנות שידור שמאלניות בישראל, אין הצדקה להחזיק עוד תחנת שידור שמאלנית על חשבון תקציב משרד הבטחון. במלחמת לבנון השניה התלוננו חיילי המילואים על כך ששלחו אותם לחזית בלי אוכל. מסקנה: מימון תחנת גלי צה"ל הוא ביזבוז תקציבי אדיר. צה"ל זקוק למזון ותחמושת, לא לפטפטנים דוברי השמאל. צריך לסגור את תחנת גלי צה"ל בדחיפות או למכור אותה למשקיע פרטי. תקציב משרד הבטחון צריך להיות קודש לצרכי בטחון אמיתיים. תחנת גלי צה"ל לא משרתת את בטחון המדינה כהוא זה.
כתוב תגובה ל- רובן שמאלניות
5
דברי גולדברג אכן תמצית הפתרון
  הניה   1/11/08 14:07
כתוב תגובה ל- הניה
6
לנטרל את גל"ץ ! הגיע הזמן !
  ישמעאל   1/11/08 15:13
גלץ , שאמורה להיות תחנה של החיילים למען החיילים הפכה כבר מזמן לשופר תעמולה שמאלני עוד מימי ארז טל והליצן השני ! הגיע הזמן להוריד את התחנה הזו מעל גלי האתר או , לפחות , לתת לה להתקיים כתחנת בידור ומוסיקה כולל דש עם שיר וזהו !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
אולי להעביר אותה לידיים ימניות
  לשם איזון !!!   1/11/08 19:24
לא כתחנה דתית (יש כבר כאלה לא?) אלא כתחנת חדשות ואקטואליה חילונית בעלת אוריינטצית ימין-מרכז. שתהיה עבורינו אי של שפיות בים התחנות השמאלניות. הדבר ממש מתבקש. אבל השמאלנים ילחמו עד חורמה נגד הרעיון. כי לדידם, רק להם מותר להפיץ את משנתם בתקשורת.
כתוב תגובה ל- לשם איזון !!!
7
גלי צהל - חממה לאנשי שמאל
  כחלבמתנאסשעז   1/11/08 15:29
הם לא בדיוק חיילים קרביים
ברור שכאשר אשם רוצה לשרת בגלי צהל - הוא מתיישר לפי קו אידאולוגי שישגרום לכך שהוא יתקבל לתחנה
וגם לא קשה לו להתיישר לקו כזה שהוא קו שמאלי מאוד

לאחר מכן הואמתקבל לתחנות אזרחיות עם אותה אידאולגיה
חייבים לסגור את התחנה הזו ולייצר בתי ספר לתקשורת טובה כמו במדינות מתקדמות
כתוב תגובה ל- כחלבמתנאסשעז
8
חוץ מהדמורליזציה שהם משדרים
  cdgfvdferfe   1/11/08 16:03
חומר למחשבה

אז ככה:

מלש"בים מועמדים לגל"צ חייבים להיות בעל פרופיל רפואי נמוך. מה עושים בפרקטיקה המלש"בים? נכון מורדים פרופיל רפואי! זה אבי אבות הטומאה. זה הישרא-בלוף בהתגלמותו השנקינית.

העסקת יורדים:

ל "כאן דבורה פרל וושינגטון" יש עוד מעט נכדים אמריקנים שלא דוברים אפילו עברית! והיא עדין משדרת בגלי צה"ל.

מולי שפירא : מתי הוא אמור להשתחרר?
רזיאל ברקאי: מתי הוא אמור להשתחרר?
אילנה דיין : מתי היא אמורה להשתחרר?
יעל דיין: מתי היא אמורה להשתחרר?
גידי אורשר: מתי הוא אמור להשתחרר?

גל"צ זה בית הספר לתקשורת שייסטרי ורדוד שמשרת של כל התעשית התקשורת בארץ. ואכן כך נראת התקשורת בארץ.
האם זה יעודו של צה"ל ליצר אנשי תקשורת?


כתוב תגובה ל- cdgfvdferfe
9
גילוי האמת
  א. פובליציסט   1/11/08 16:33
נל'צ היא תחנת שידור ציבורית ברמה תרבותית מכובדת של מרבית אזרחי ישראל. תודה לאל שאננה יורדת לרמת תרבותם הנמוכה של רוב ה"ערבים בני דת משה" שבדרך כלל כמו כותב הכתבה סובלים כנראה מריגשי נחיתות עדתית, שמתפרשת בזדון לאפליה פוליטית בין ימין לשמאל..מי שלא מוצא חן בעינו תוכן, צורת ושפת העברית הנכונה בהם צריכה להתגאות התחנה ,שיואיל בטובו ויעבור להאזין לאחת מעשרות תחנות ארצות ערב המצויות לרוב באזורינו ושם ימצא שפה,תרבות, ומוסיקה המתאימה לו!!
כתוב תגובה ל- א. פובליציסט
מה אתה?
  hnjtsa452   1/11/08 18:19
אתה זה שסובל מרגשי נחיתות. הפוסל במומו פוסל!
מה אתה? אתה בטח איזה חתיכת אוסט-יודה!

מה אתה? גליציינר? א רומיינר, הפולנישה דרעקפרסר?

מה זה הביטוי הזה "ערבים בני דת משה"?

רק הייקס היו "גרמנים בני דת משה" ותראה מה נפל עליהם פתאום כרעם ביום בהיר?

אבל הם לפחות הפיקו לקחים והשתלבו יפה מאוד בלוואנט!
היו סבים וסבתות כאלה!
כתוב תגובה ל- hnjtsa452
הוא אלטע קאקר פלצניסט הגזען
  שרון ר.   1/11/08 19:19
לפעמים הוא גם מזהה בשם הזה שהדבקתי לו. ראה תגובתיו בכינוי זה לאחרים.
דוגמית לדבריו של הגזען החשוך הזה.
שים לב לעברית הירודה שבפיו מה שמראה על השכלה רדודה.
דוגמה קלאסית ל-"זבל לבן" ישראלי.
"בזמנו לסיכום וויכוח עם אינפנטילים מזרחים כמו: שרון ר. -- בראקובמה-- ואריה קוסא מחשי,,אמר פעם ביאליק המשורר הלאומי האשכנזי הישראלי---" אני שונא את הערבים כי הם דומים לפרנקים הטיפשים" !!! וזה בדיוק מה שאנחנו מרגישים מתגובותיכם המתושכלות על צידקת דברינו השמאלנית ושל רבים וטובים אחרים כמונו... אנחנו לא שונאים אותכם, כמו שאמר ביאליק,, אנחנו גם מבינים את תישכולכם הפוליטי ,---אנחנו רק בזים לצורת חוסר התרבות המינימלית בה הנכם לא יודעים לדבר בעברית תרבותית ונאלצים כהרגלכם לכתוב תמיד קללות ואיומים בשפה היהודית הערבית.. שאפילו לא מםחידים את ההתול הפרסי שבביתי. "
כתוב תגובה ל- שרון ר.
10
זנות פוליטית
  פלצן אלטע קאקר   1/11/08 16:56
עמי דור און הפלצן,-- מעניין לדעת איזה וכמה אתנן אתה מקבל על התעמולה הקפיטליסטית החזירית שאתה עושה בכתבתך מטעם, להפרטת תחנת גלי צה'ל מרשות ממלכתית ציבורית,ומכירתה לאנשי ממון קפיטליסטים שעניינם רק רווח מפרסומות זבל להמונים...לנו מספיקה הפרטת שני ערוצי הטלביזיה שהפכו בעיקרן לערוצי פירסומת זבל מהסוג הנמוך ביותר.ותוכניות בידור המתאימות לרמה התרבותית הנמוכה ביותר..
כתוב תגובה ל- פלצן אלטע קאקר
הגיע הזמן שתכיר במציאות
  yalla39   1/11/08 20:25
והמציאות היא שהתחנה חייבת להיות ממומנת ע"י גורמים אחרים פרטיים, ציבוריים ו/או אחרים רק לא צה"ל.
אני תורם לצה"ל כסף אך לא כדי לממן את גלי צה"ל שם מממנים משרות רמות בהרבה מאוד כסף ושם משרתים רק בניהם ובנותיהם של כל המי ומי במדינה.
הגיע הזמן לעשות קצת סדר בהפקרות הזאת.
במקום גלי צה"ל צריך לחזור ללהקות/צוותי בידור הפיקודיים
החייליים, שייציגו את הווי הפיקוד ו/או החייל ולא את הפוליטיקה המלוכלכת של המדינה.
כתוב תגובה ל- yalla39
אלטע, שוב הוכחת את טפשותך הרבה
  שרון ר.   1/11/08 21:23
לא שזה מפתיע במיוחד.
איך כתבת הפעם: "הפרטת 2 ערוצי הטלויזיה"?
ערוצים 2 ו-10 מעולם לא הופרטו.
הם מה שנקרא בכל העולם: "ערוצים מסחריים".
נכון שבמדינות הקומוניסטיות הבודדות ששרדו אין כאלו.
אז מדוע שלא תקח את עצמך לקובה? אני מניח ששם תרגיש ממש בבית.
אפילו תוכל לספר להם איך היית בפלמ"ח בגיל 13 ואף אחד לא ידע שזה שקר גס.
אבל יש לנו איזו בעיה קטנה עם זה. הם שחורים שם ואתה ממש לא סובל שחורים.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
11
אם גלצ תסגר,היכילדי אליטת שמאל
  ילדי מי בגל"צ?   1/11/08 18:29
כתוב תגובה ל- ילדי מי בגל"צ?
12
לנטרל לא גלי צה"ל אלא שמאלנים
  sailor   1/11/08 18:42
גלי צה"ל אמורה להיות תחנת רדיו כפי שהיתה תחנה לחיילים. סחי שמאלני נבזי ושפל השתלת עליה ומנהל פרופוגנדה קומוניסטית נאלחת. שאלה מי מפקד עליון על התחנה? הבדיחה המכונה שר הביטחון או הרמטכ"ל? יש לדרוש מהם להיתפנות קצת מרדיפת ילדות מיתנחלים (זה תרגיל קרבי חובה למגדים של היום)ולעשות סדר בחצר האחורית.אני מציעה גם לרבני ישיבות ההסדר לרמוז בעדינות לגנראליסימו ברק שהעינין יכול להזיק לצבא!
ההאשמות על רזי ברקאי מצחיקות מי הוא? נפיחה מצחינה? לאוורר אותו החוצה!
כתוב תגובה ל- sailor
13
ימינה פנה
  יוא"ב   1/11/08 18:45
כפי ששלדון אדלסון הקים את העתון ישראל היום שהפך עד מהרה לעתון השני בתפוצתו ועוד היד נטויה צריך מישהו בעל יכולת להקים תחנה מתחרה לגלי=צה"ל עם שדרנים טובים שדעותיהם ימניות, לתת מוסיקה טובה ותכניות מענינות ולהראות לג'ובניקים מהיכן משתין הדג.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
14
המזוכיסט והכלכלן.
  חנני   1/11/08 18:50
אני לא אוהב תקשורת שמאלנית, אז למען בריאותי הנפשית אני לא מקשיב לגלי צהל ולרשת ב'.
מי שגם הוא לא אוהב תקשורת שמאלנית וכן מקשיב לזה - על מה הוא מתלונן ? מי אמור להעביר לו תחנה ?
מבחינה כלכלית ברור שתקציב הבטחון צריך לממן דברים ששומרים על הבטחון, לא ? אחרת למה קוראים לו תקציב בטחון ?
מישהו חושב שגלי צהל תורמים לבטחון ? השאלה נוסחה בלשון זכר מטעמי נוחות ומופנית אל גברים ונשים כאחד.
כתוב תגובה ל- חנני
15
למה לא לסגור? פחות רדיו ממשלתי
  אתר קו-ישר   1/11/08 19:35
אחד! את מה יש להפריט זה בכלל נכס?
כתוב תגובה ל- אתר קו-ישר
16
מי מנע מהימין הרופס,בכל שנות
  דרור מרמת גן   1/11/08 19:42
שלטונו, לערוך ניקוי אורוות ולהוציא את השמאלנים מהתחנה?
היום אין מי שיעשה זאת, וגל"צ תמשיך להיות קן צרעות שמאלניות.
כתוב תגובה ל- דרור מרמת גן
בגין הדמוקרט נהג בג'נטלמניות
  וזו אכן היתה טעות   1/11/08 20:13
אכן זו בכיה לדורות לגבי הימין. אבל - לא לעולם חוסן.
כתוב תגובה ל- וזו אכן היתה טעות
17
למה לא לסגור? פחות רדיו ממשלתי
  אתר קו-ישר   1/11/08 20:00
אחד! את מה יש להפריט זה בכלל נכס?
כתוב תגובה ל- אתר קו-ישר
18
טוניק,איך קרה שהפשפש עלה למעלה
  זה לא מובן   1/11/08 20:17
נזרק מכל הקורסים המבצעיים בתחילת דרכו בצבא, מכישלון לכישלון נבעט למעלה, עשה תפנית לתרבותניק, עד לניהול התחנה השמאלנית.
כתוב תגובה ל- זה לא מובן
19
לפני שבוע ארגנתי הפגנה מול גלצ
  יצחק הכהן   1/11/08 20:25
באו כשמונים איש ואישה, מחינו בתוקף נגד שליטת השמאל בתקשורת ונגד פיטוריו של דודו אלהרר הסמן הימני היחידי בגלצ .. אנשים ניסו לרפות את ידי, "זה לא יעזור, חבל על הזמן" ובכן לכל הנירפים והמיואשים: דודו חוזר לשדר ובגדול!
אנחנו חייבים לעשות מעשה ולהלחם בקומץ מטורפים השולטים בתקשורת ומובילים את העם לאבדון. בקרוב פעולות נוספות מול אמצעי התקשורת. כולכם מוזמנים להשתתף. יצחק הכהן

כתוב תגובה ל- יצחק הכהן
הפתרון לגלי צה"ל זה לסגור ולא
  יופיטר   2/11/08 06:06
שום דבר אחר! על זה תפגין ונבוא!
כתוב תגובה ל- יופיטר
20
שאלה ברמה העקרונית
  מיכאל ב   2/11/08 01:00
לאנשי צבא אסור לעסוק בפוליטיקה.
איך יתכן שכתב צבאי במדים מראיין נבחר ציבור?
זה מנוגד לחוק ולמבנה הדמוקרטי.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
21
אין שידורי מורשת קרב, מנהיגות
  מרק טווין   2/11/08 02:25
התחנה אפילו לא מתיימרת לשדר מורשת קרב, מנהחגות צבאית, וכל הדרכה, תזכורת של ידע צבאי . פשוט שום הבנה צבאית זה ערוץ מקלט לחיילים קרובי משפחה של "חברינו "שיאפשר להם להיקלט במכינה להשתלטות על רדיו וטלויזיה. ברק שהצהיר גבוה על רצונו לבטל מה שלא יורה, גילה כי הערוץ יורה צרורות כלפי הימין, והוא מהווה פילבוקס תרתי משמע של השמאל. ולא נגע בערוץ כלל.
כתוב תגובה ל- מרק טווין
22
די לכיבוש המושחת והממאיר של הש
  קורן נאוה,טבריה   2/11/08 08:07
השמאל הקיצוני על כל המיקרופונים במדינה-הגיע הזמן לכפות על התשקורת דמוקרטיה,חופש ביטוי,איזון ושיוויון ללא הבדל עדתי ומפלגתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רק איפוא הם כל אבירי החירות שרוממות הדמוקרטיה,השיווין וחופש הביטוי בגרונם אך חרב הבולשביזים והדיקטטורה בידם,עיטם ומיקרופונם-כשצריך אותם באמת?????????????.צבועים!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
23
שיעבירו את תתחנת גלי צה"ל
  לשדרות   4/11/08 07:28
יש להעביר את מיקום תחנת גלי-צהל לשדרות ואז נראה אם כל "הבנים של.." יסכימו לשרת שם.
האם כתב שאינו מזוהה עם השמאל ואינו מקורב לצלחת, יכול להתקבל לגלי צה"ל?
כתוב תגובה ל- לשדרות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il