News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 179,894  סלולר - 310,994
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עליס בליטנטל
עליס בליטנטל
כמשב רוח מרענן, מהנה, מצחיק ומשובב, עולה מחזהו של נואל קווארד "רוחות עליזות" על בימת החאן הירושלמי    קלאסיקה של המאה ה 20 במיטבה, כהרגלו של "החאן"
מנחם רהט
מנחם רהט
על הרצף שבין חרדיות לציונות, נעה העסקונה החרדית לעבר הציונות, אך העדיפה ברגע המכריע שלא להשפיע על דמותה והרכבה של ממשלת ישראל ה-36
יהודה קונפורטס
יהודה קונפורטס
דיון שנערך בוועדה לענייני החברה הערבית של הכנסת עסק בחסמים שמייצרים את הפערים שקיימים בין החברות הערבית והיהודית בישראל בתחומי החדשנות והחינוך    שיעורי בית לממשלה החדשה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כיצד "גויסו" תומכים למחנה הרב פרוש
מאת: שרית השקס  |  10/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פשוט ביזיון!
  דינה קליין   10/11/08 19:25
כתוב תגובה ל- דינה קליין
2
מה שחשוב זה שפרוש טוב לירושלים
  ממיין זיתים   10/11/08 19:51
כתוב תגובה ל- ממיין זיתים
3
למגיב מס' 2
  דינה קליין   10/11/08 20:11
אתה בטח צוחק,
אבל למקרה שלא - איך לעזאזל יכול פרוש, שמעסיק כיו"ר מטה הבחירות שלו אדם שהורשע בפלילים שיש עמם קלון (!!!) להיות טוב לירושלים?
איך יכול מי שאחראי לתעמולת ההסתה והשנאה חסרת הבושה להיות טוב לירושלים?? כמה משלמים לך?
כתוב תגובה ל- דינה קליין
4
וכמה משלמים לך גבירתי הנאוה!!!
  ממיין מתים   10/11/08 23:12
כתוב תגובה ל- ממיין מתים
5
עוד משהו למס' 2:
  עמית הירושלמי   10/11/08 23:13
איך אפשר לבחור לראשות העיר אדם שמלכלך את העיר עם מודעות הבחירות שלו? אלפי מקומות עבודה חדשים? אולי בניקיון של הזוהמה שהוא השאיר אחריו...
כתוב תגובה ל- עמית הירושלמי
6
כל הכבוד לעכברתול :)
  בננה   10/11/08 23:37
כתוב תגובה ל- בננה
7
עוד טריק מלוכלך של פרוש
  מישהי עם טיפה שכל   11/11/08 01:31
עוד טריק מלוכלך שפרושוהפושעים שלו מתכננים זה להביא מלא אנשים שסתם יעמדו בתורים ככה שבוחרים יתיאשו. זאת לא דמוקרטיה זאת בריונות!!!
תלכו להצביע מוקדם!!!
כתוב תגובה ל- מישהי עם טיפה שכל
8
כתבה חשובה ומצוינת
  ליאורה ג.נ.   11/11/08 02:08
מחר בבוקר כולנו כאחד, חילונים ודתיים, צעירים ופנסיונרים, שכירים ועצמאיים, הולכים לקלפי ומבטיחים לעצמנו שהמושחת המזוקן הזה לא ייבחר לראשות בירת ישראל!
כתוב תגובה ל- ליאורה ג.נ.
9
נו? ומה עם ברקת?
  יועץ פליטי   11/11/08 06:19
אין לו קרובי משפחה? או שהם לא אוהבים אותו?
כתוב תגובה ל- יועץ פליטי
10
אלעזר שטורם - האיש סגר רחוב
  ירושלמים זוכרים   11/11/08 09:06
במודעות של פרוש מככב אלעזר שטורם, שהתפרסם על אי הסדרים שלו בעמותות משרד החינוך ואומנות לעם - האיש שישב על תקן "חילוני" בועדה שסגרה את רחוב בר אילן בירושלים - ועכשו גם הוא לא גר בירושלים (עבר לפתח תקווה). והחוצפן הזה מצטלם כתומך בפרשו... קח אותו איתך לפתח תקווה, איש חסר כל מוסר !!!!
כתוב תגובה ל- ירושלמים זוכרים
11
וכולם מעדות המזרח
  תומכים בפרוש...   11/11/08 11:57
הכי מצחיק שכל הרשימה בפלקט הזה הם כורדים (ומרוקאים) שתומכים בפרשו, שעה שספק אם מישהו מהם יודע איך כותברים את שמו - ואין ספק שפרוש לא היה מסכים שמישהי ממשפחתו תתחתן איתם או משפחותיהם.....
כתוב תגובה ל- תומכים בפרוש...
12
מענין איך גויסה הכתבת ע"י ברקת
  קורא לא תמים   11/11/08 14:02
כתוב תגובה ל- קורא לא תמים
13
נתניהו תומך במאיר פרוש !
  בס''ד   11/11/08 17:07
porush.co.il
כתוב תגובה ל- בס''ד
14
צאו להצביע!!!!!!!
  נוטלה   11/11/08 20:50
לא משנה למי (ועל פי הכתבה עדיף לברקת) - אבל צאו להצביע!!!!

מי שלא מנצל את הפתק שלו לבחור איך המדינה שלו תיראה, שלא יתפלא יום אחד אם יחיה ברפובליקת בננות בה אפשר יהיה להתנהג אליו כמו אסיר בגואנטנאמו ואז יצטער שלא שמר על זכות המחאה וזכות ההצבעה. בושה
כתוב תגובה ל- נוטלה
15
החרדים שוב משקרים למען הדת
  הרב וליום   12/11/08 02:39
וזוהי הוכחה נוספת לכך שהדת המאורגנת הקנאית אינה דרך בלתי אמצעית להיות אדם אוהב וטוב יותר: זוהי מערכת של ציוויים ופקודות שמטרתם לרצות את האל, והאדם האורתודוקסי יציית להם באופן מושלם בין אם הם מוסריים ובין אם לאו.
ככל שהאדם הדתי יותר פנאט בקיום הדת - כך הוא פחות מוסרי, ויותר קונטרול פריק של ציות לפקודות.
כתוב תגובה ל- הרב וליום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |