News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 413,476  סלולר - 325,035
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
ארדן קיבל/רכש זכויות בדירה חדשה ברח' משה קול בירושלים בתקופה שכיהן במשרד ראש הממשלה כיועץ ראש הממשלה וכממונה על פניות הציבור (בשנים 1999-1996)    ארדן היה אז בחור צעיר (25) וחסר ממו...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
"שמשון המסכן", כינה לוי אשכול את ישראל בשנות ה-60. הכינוי הזה מזמן לא מתאים למדינה כולה, אך הוא בהחלט מתאר היטב חלקים ממנה ב-2019 - וגם שני מנהיגים בולטים בעולם
מתחם הבננה [צילום: הוועדה המקומית נתניה]
עו"ד צבי שוב, עו"ד יפעת בן-אריה
כיצד יחולקו הקרקעות המיועדות לבנייה באזורי נופש מטרופוליניים? תוכנית מפורטת ראשונה מסוגה, אשר הוגשה בנתניה, מעוררת סוגיה זו בצורה מעשית, ולהכרעה בה יהיו השלכות רוחב חשובות
האם היחסים התערערו [צילום: פלאש 90]
מיקי אהרונסון
מוסקבה אומנם לא מונעת מישראל לתקוף מטרות אירניות בסוריה, אך לא תאפשר פגיעה בנכסים החשובים לה. היא גם מצפה לקבל מישראל תמורה בעד ההיתר דה-פקטו לפעול נגד אירן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כיצד "גויסו" תומכים למחנה הרב פרוש
מאת: שרית השקס  |  10/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פשוט ביזיון!
  דינה קליין   10/11/08 19:25
כתוב תגובה ל- דינה קליין
2
מה שחשוב זה שפרוש טוב לירושלים
  ממיין זיתים   10/11/08 19:51
כתוב תגובה ל- ממיין זיתים
3
למגיב מס' 2
  דינה קליין   10/11/08 20:11
אתה בטח צוחק,
אבל למקרה שלא - איך לעזאזל יכול פרוש, שמעסיק כיו"ר מטה הבחירות שלו אדם שהורשע בפלילים שיש עמם קלון (!!!) להיות טוב לירושלים?
איך יכול מי שאחראי לתעמולת ההסתה והשנאה חסרת הבושה להיות טוב לירושלים?? כמה משלמים לך?
כתוב תגובה ל- דינה קליין
4
וכמה משלמים לך גבירתי הנאוה!!!
  ממיין מתים   10/11/08 23:12
כתוב תגובה ל- ממיין מתים
5
עוד משהו למס' 2:
  עמית הירושלמי   10/11/08 23:13
איך אפשר לבחור לראשות העיר אדם שמלכלך את העיר עם מודעות הבחירות שלו? אלפי מקומות עבודה חדשים? אולי בניקיון של הזוהמה שהוא השאיר אחריו...
כתוב תגובה ל- עמית הירושלמי
6
כל הכבוד לעכברתול :)
  בננה   10/11/08 23:37
כתוב תגובה ל- בננה
7
עוד טריק מלוכלך של פרוש
  מישהי עם טיפה שכל   11/11/08 01:31
עוד טריק מלוכלך שפרושוהפושעים שלו מתכננים זה להביא מלא אנשים שסתם יעמדו בתורים ככה שבוחרים יתיאשו. זאת לא דמוקרטיה זאת בריונות!!!
תלכו להצביע מוקדם!!!
כתוב תגובה ל- מישהי עם טיפה שכל
8
כתבה חשובה ומצוינת
  ליאורה ג.נ.   11/11/08 02:08
מחר בבוקר כולנו כאחד, חילונים ודתיים, צעירים ופנסיונרים, שכירים ועצמאיים, הולכים לקלפי ומבטיחים לעצמנו שהמושחת המזוקן הזה לא ייבחר לראשות בירת ישראל!
כתוב תגובה ל- ליאורה ג.נ.
9
נו? ומה עם ברקת?
  יועץ פליטי   11/11/08 06:19
אין לו קרובי משפחה? או שהם לא אוהבים אותו?
כתוב תגובה ל- יועץ פליטי
10
אלעזר שטורם - האיש סגר רחוב
  ירושלמים זוכרים   11/11/08 09:06
במודעות של פרוש מככב אלעזר שטורם, שהתפרסם על אי הסדרים שלו בעמותות משרד החינוך ואומנות לעם - האיש שישב על תקן "חילוני" בועדה שסגרה את רחוב בר אילן בירושלים - ועכשו גם הוא לא גר בירושלים (עבר לפתח תקווה). והחוצפן הזה מצטלם כתומך בפרשו... קח אותו איתך לפתח תקווה, איש חסר כל מוסר !!!!
כתוב תגובה ל- ירושלמים זוכרים
11
וכולם מעדות המזרח
  תומכים בפרוש...   11/11/08 11:57
הכי מצחיק שכל הרשימה בפלקט הזה הם כורדים (ומרוקאים) שתומכים בפרשו, שעה שספק אם מישהו מהם יודע איך כותברים את שמו - ואין ספק שפרוש לא היה מסכים שמישהי ממשפחתו תתחתן איתם או משפחותיהם.....
כתוב תגובה ל- תומכים בפרוש...
12
מענין איך גויסה הכתבת ע"י ברקת
  קורא לא תמים   11/11/08 14:02
כתוב תגובה ל- קורא לא תמים
13
נתניהו תומך במאיר פרוש !
  בס''ד   11/11/08 17:07
porush.co.il
כתוב תגובה ל- בס''ד
14
צאו להצביע!!!!!!!
  נוטלה   11/11/08 20:50
לא משנה למי (ועל פי הכתבה עדיף לברקת) - אבל צאו להצביע!!!!

מי שלא מנצל את הפתק שלו לבחור איך המדינה שלו תיראה, שלא יתפלא יום אחד אם יחיה ברפובליקת בננות בה אפשר יהיה להתנהג אליו כמו אסיר בגואנטנאמו ואז יצטער שלא שמר על זכות המחאה וזכות ההצבעה. בושה
כתוב תגובה ל- נוטלה
15
החרדים שוב משקרים למען הדת
  הרב וליום   12/11/08 02:39
וזוהי הוכחה נוספת לכך שהדת המאורגנת הקנאית אינה דרך בלתי אמצעית להיות אדם אוהב וטוב יותר: זוהי מערכת של ציוויים ופקודות שמטרתם לרצות את האל, והאדם האורתודוקסי יציית להם באופן מושלם בין אם הם מוסריים ובין אם לאו.
ככל שהאדם הדתי יותר פנאט בקיום הדת - כך הוא פחות מוסרי, ויותר קונטרול פריק של ציות לפקודות.
כתוב תגובה ל- הרב וליום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |