s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
"העקרונות המוסכמים" שעליהם מרבים לדבר בשנה האחרונה אינם מגילת עצמאות - הצהרת הכוונות של האבות המייסדים, חוקי-יסוד וחוקים שחוקקה הכנסת הנבחרת על-ידי העם. בארגון דמוקרטי אלה העקרונות...
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סניגורֶיה החרוצים של העקירה
מאת: ד"ר חיים משגב  |  28/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חילופי אליטות
  אזרח קטן   28/11/08 16:25

אוקיי, באתר הזה נתקלנו כבר במאמרים לא בודדים המבקרים את הדמוקרטיה הישראלית. הבוחר בוחר, הנבחרים נבחרים, לבוחר אין השפעה על הנבחרים, הנבחרים עושים כטוב על לבם, ובמקביל פועלות מערכות אידאולוגיות המנהלות את המדינה באין מפריע.

דובר כאן גם על הון-שלטון-עיתון וכאן אנו עדים למשמעות האמיתית של הקשר הנורא הזה: סדר היום. הנושא הזה של דמוקרטיה-בלוף לעולם אינו עומד לדיון על סדר היום. מאמר כה חשוב כמו המאמר הזה נכתב, ובמקום לעורר סערה ציבורית שתוביל לחשבון נפש חברתי כולל, הוא טובע בים המלל התקשורתי.

מאחר והבחירות קרבות זה הזמן לקחת את האחריות לידיים ולהכריז על מצע מהפכני שיכלול חילופי אליטות. יש לוודא שאת האידאולוגיה על פיה תתנהל החברה יקבעו נבחרי הציבור ולא ה"פקידים".

צריך רק לקרוא לדברים בשמם. את המדינה מנהלים האש"חים: אשכנזים, שמאלנים, חילונים. הם דואגים שהחברה תתנהל על פי האידאולוגיה השמאלנית שלהם ללא קשר לדעת הבוחר. אידאולוגית השמאל קרסה, היא איננה עומדת בשום מבחן מציאות, לכן צריך בהקדם האפשרי לשלוח אותה אחר כבוד למקום הראוי לה בפנתיאון ההיסטוריה: עולם שכולו חלם.

מאמר מכונן - גזור ושמור.
כתוב תגובה ל- אזרח קטן
אתה תמיד-אזרח-גדול !!
  אוי-ווי   29/11/08 07:29
אני תמיד מחפשת אותך בין התגובות...איש-חכם !!
יש לכתוב יום-יום מאמרים שיפקחו את עיני הציבור..
בכל העיתונים ובכל האתרים..וגם בלשון פשוטה למען העם כולו...למען יבין באיזו דיקטטורה אנו חיים.דיקטטורת הסמולצ'יקים !!!
כתוב תגובה ל- אוי-ווי
2
דיקטטורה בפועל
  חגי   28/11/08 16:29
הכנסת אינה מיותרת!

בכנסת אחראים על חוקים כגון קסדות חובה לרוכבי האופניים.
וגם זה חשוב.

על ניהול המדינה אחראית האליטה בבג"ץ.
שופטי בג"ץ כבר מזמן לא משרתים את החוק אלה להיפך, משתמשים בחוק כחומר גלם כדי לעצבו לפי רצונם ולתת כסות דמוקרטית לשלטונם.

שלטון החוק-הידד ,
שלטון העם-כשהעם יהיה אנטלגנטי.
כתוב תגובה ל- חגי
3
העליוןהרויחו חוסר אמון הציבור
  ביושר   28/11/08 17:48
וזה לא קשור לשמאל או ימין.הנתקות כן או לא.אתי אלון ואחיה יושבים 15 שנים בכלא ובצדק הם גנבים דן כהן מחותנו של אהרון ברק בניהם של זמיר וברק שותפים איתו לעסקים עד היום הם מופיעים החל,החל מהעליון אצל החונטה חבריהם/מסנגריהם/מכריהם תמורת מאות אלפי ש"ח דן כהן גנב 200 מיליון ש"ח וברח לחו"ל בזכות פרקליטות עליון ומשטרה. אנחנו לא רוצים לשרת בצבא לשמור על רכושם של עברינים ומשתפי פעולה כאלה ואחרים. מדינת גנבים עושקים מטים משפט עינוי דין ועיוות דין.
כתוב תגובה ל- ביושר
4
הצד האפל של ישראל/סדום
  שקיפות מלאה   28/11/08 18:08
הצד האפל של ישראל
כתוב תגובה ל- שקיפות מלאה
5
סיבה נוספת להצביע "התקוה"!!!
  הניה   28/11/08 19:25
WWW.HATIKVA.ORG.IL
כתוב תגובה ל- הניה
קראתי גם דברים הפוכים מפיו של
  ד"ר חיים משגב   28/11/08 23:39
עד היום לא הבנתי לאן באמת פועדות פניו של ד"ר משגב. אינני בטוח בנאמנותו לעקרונות הימין.
כתוב תגובה ל- ד"ר חיים משגב
6
גיבוב של שטויות
  אישמאל   28/11/08 19:32
המתנחלים כגון נועם פדרמן מצפצפים על שלטון החוק. הוא עצמו אף מגדיל לעשות וזורק לאויר כל מיני הכרזות יפות כמו "נרדוף את אחרון האחראים למה שהיה פה, מהשוטר הקטן עד ראש הממשלה". מקומו של אדם כזה בכלא, יש חוק, הוא מפר אותו, לכלא, פשוט מאוד. לא צריך להגן עליו, ובטח שלא לגנות את מי ששופט אותו. אנשים שמתוך הכרה שהם מצדדים במעשה לא חוקי, מנסים להפנות את תשומת הלב למעשים אחרים כדי לגונן את מעשיהם ובכך תמיד רק מבזים את עצמם. כך כשנהג שקיבל קנס על אי ציות לתמרור עצור טוען "אין להם מה לעשות? שיעצרו סוחרי סמים ולא אותי" וכך כותב המאמר " רחובותינו הומים פושעים היורים זה בזה באין מפריע – אבל שם, ב"מאחזים הלא-מורשים"..." פדרמן ודומיו לא רק מצפצפים על החוק, אלא פוגעים בדרך המדינית של הממשלה (שמידת ההסכמה שלנו איתה לא רלוונטית, חוק זה חוק, יש דרכים דמוקרטים לפעול נגדה וזו לא אחת מהם) ולכן הגיוני שיושקעו מאמצים רבים למנוע זאת מהם. הפיסקה אחרונה במאמר אגב היא לא יותר מפופוליזם זול... מוטב היה שכותב המאמר היה מפנה את תשומת לבו אל אזרחים אשר מפונים בכוח וזוכים להרבה פחות הד תקשורתי. עם אותו מספר ילדים, אותם שאיפות להקים בית רק שסיבת ההתישובת שלהם לא נגועה במניעים פוליטים אלא בקורח המציאות, היעדר פרנסה, קיפוח וחוסר התחשבות מהממסד- הבדויים בדרום.
כתוב תגובה ל- אישמאל
נו, אתה לא מתבלבל מהעובדות
  א מ רול   28/11/08 23:03
לאיש-סמאל. אתה מציע להתנהל בצורה דמוקרטית כאשר בית המשפט העליון מפר כל נוהל וחוק דמוקרטי על מנת להשליט את האג'נדה שלך.
למדת היטב פרושה של אתרוגנות הלא כן? אטמת ראשך לנוכך העובדות, נוח לך, מתאים לך, תבוש לך.
אינך רק איש-סמאל, הינך גם איש-קטן.
כתוב תגובה ל- א מ רול
אתה טועה ומוטעה
  אזרח קטן   28/11/08 23:24

המדינה הזו מתנהלת ע"פ אידאולוגיית השמאל!
עצם העובדה שההיגד הזה נתון לויכוח היא פלא בפני עצמה.
דברים רבים שאנו אמורים לדעת על החברה בה אנו חיים אינם נבדקים מדעית, אינם עומדים לדיון על סדר היום הציבורי, אלא מופקרים לשיחות סלון ולויכוחים חסרי טעם כמו זה.

אבל אם תבדוק תגלה גישה שמאלנית נאורה מובהקת של המערכות, למשל החינוך והמשפט. בחינוך יש גישה נאורה של חוסר גבולות, שולחים מורים לעבודה בלי כלים, אומרים להם מה אסור, אך לא מה מותר. במשפט ניתן לזהות בקלות גישה קיצונית מטורפת כלפי ילדות מתנחלים מחד, ומקילה כלפי אנרכיסטים ומשתמטים, וגם אנסים ויתר חלאות מאידך. זו גישה שמאלנית הדוגלת בחוסר גבולות, ליבראליות והעדפת שיקום על הרתעה.

וכפי שאמרתי בפיסקה הראשונה: הבורות היא המיסתור הטוב ביותר. האם השמאל שולט במדינה? לא יודעים. אין כמו הבורות... אבל, פעם אחת שים את הנושא לדיון ציבורי - תקבל פיצוץ אטומי.
כתוב תגובה ל- אזרח קטן
"רוממות החוק בגרונם...."
  איש חוק   29/11/08 03:40
לו היית רק עיוור שמאלן ומטומטם כמו רבים בשמאל הייתי רגוע . לצערי העיוורון והטמטום שלך מיושמים על ידי ה"נבחרים שלך" שופטי בית המשפט העליון. וכדי שתבין כצד המוח השמאלני המעוות שלך פועל אתן לך דוגמא. הצפצוף על החוק ל פדרמן מכעי אותך? צפצוף שלא קובע לאיש? איזה מנוול אתה...כשביילין קיים מגעים עם האוייב מאחורי גבם ש ראשי ממשלה זה "חוקי"? כשמגעים אסורים אלו הובילו למרחץ דמים של אלפי יהודים וערבים? זה בסדר? אתה חולה ועלוב נפש.
כתוב תגובה ל- איש חוק
את שטרנהייל עצרו??הסית לרצח!!!
  האם את המסית לרצח   29/11/08 07:20
אישסמאל-גם כששטרנהייל הסית לרצח, בעיתון ל"אנשים חושבים", שאתה כנראה נמנה עליהם... ועורך העיתון,שוקן, אישר כתבה זו שכתב-לא נעצר.. אישסמאל-צבוע -לא מחה ולא צעק: עיצרו אותו...!!
אישסמאל-צבוע..מי עזר ואישר את כל ההתנחלויות ביהודה ובשומרון?? =פרס+רבין..הם עזרו בכל הדרכים שיהיה למתישבים טוב.ותהינה להם תשתיות !!
אנשיסמול,אתם צבועים ,טפשי-סמול,ורעי-לב..החוק אינו משחק בחייכם.. מלשנים..גסי-רוח..כל התכונות הרעות של אנשיסמול-
את תוצאות מעשיכם הבוגדניים תראו בבחירות הבאות!!.בוגדים!!
שחצנים-מתאדים-נעלמים מן המפה הפוליטית..מי הטיפש שיצביע עבורכם?? בוגדים!!!
כתוב תגובה ל- האם את המסית לרצח
7
על קריסת מעריב והאתר NRG כנסו
  ככה הם   28/11/08 19:43
עןד 100 עובדים יפותרו החודש במעריב,

אין ספק שמאז שנימרודי העביר את ההנהלה לצמד יוצאי עיתון הארץ דורון גלעזר ורותי יובל העיתון והאתר בקריסה חופשית,האתר NRG שהיה שוקק חיים בתקופת דנקנר ומלא בתגובות מימין ומשמאל מת וכמעט ריק מתגובות,בגלל צנזור תגובות מימין שהנהיגו הצמד הבולשביקי,מענין מה נמרודי חושב על זה?
כתוב תגובה ל- ככה הם
גם האתר המצליח ויינט מצנזר
  אישמאל   28/11/08 22:25
שלא לצורך ולעיתים קרובות רק מתוך מניעים פוליטים. דווקא news1 הוא אחד האתרים היחידים שבהם חופש ביטוי תקין. התגובה שלי (הודעה אחת למטה) בחיים לא הייתה מאושרת בויינט כי היא מציגה עמדה שמלאנית בצורה מאוד מפורטת (מנסיון). אם הייתי מתמצת לשורה ללא הסברים (ובכך הופך אותה לחסרת משמעות) אולי היו מאשרים. כאן המדיניות הגיונית ונכונה. כל הכבוד לnews1
כתוב תגובה ל- אישמאל
מסכים לגמרי
  אחד העם המקורי   29/11/08 01:42
גם אני ניסיתי, תחת שם אחר, להעביר תגובות ושאר הגיגים ל-YNET וראיתי בברור איך כול פעם, שחרגתי קצת (ימינה או שמאלה, יש לציין) מהמרכז, דבריי לא פורסמו.

אגב, דברי בלע "נייטרליים", קללות ושאר איחולי רוע לכול בר בי רב, שכתבו מגיבים שוטים מכול הכיוונים, פורסמו ללא בעייה.

אני מוריד את הכובע בפני האתר news1, בהחלט יש כאן סובלנות לדעות והגיגים מכול הכיוונים, ללא צנזורה מגמתית.
שאפו.
כתוב תגובה ל- אחד העם המקורי
8
זה טמטום של העדר ולא דיקטטורה
  יהושפט   28/11/08 20:20
דיקטטורה מבוססת על שימוש בכוח ברוטלי, בטרור פנימי ובאלימות, ובית המשפט העליון אינו נזקק לזה כדי לקבוע את קביעותיו וכדי להכתיב אותן. גם אני יכול לצאת לרחוב ולומר את דברי ללא החלטת כנסת, וכדומה. אף אחד לא ישמע לי. מדוע שומעים בקול בית המשפט העליון כאשר הוא חורג מתפקידו? מדוע שומעים בקול השופטים הללו שאינם נבחרי ציבור כאשר הם מחליטים שפעולות מהסוג של מרד גיטו וורשא אינן חוקיות, ושהפצצת מחנות הריכוז היו לא מידתיות?? מזלנו שהם לא עשו זאת אז. אבל היום הם פועלים בחלל הטמטום של כולנו, כי אף אחד לא מעז לחשוב בעצמו. אנחנו היינו עדר בשואה ואנחנו עדר בפארסה הנקראת מדינת ישראל. אין בתוככינו אנשים חושבים. יש מדברים. יש עושים. יש שותקים. יש נשמעים. אבל אין חושבים - פרט כאשר מדובר בצעצועים טכנולוגיים - שם אנו אשפים ונשיאנו פרס מרבה לשבח את עצמנו בתחום זה. אבל חשיבה אוטונומית בכל הקשור בהישרדותנו מול אויבים חסרי מעצור ומול פטפטנים חסרי מעצור - אין. אפס. בוודאי שלו במערכות עצמן. ומי שמעז לחשוב, בועטים בו, מלגלגים עליו, מחרימים אותו. אנו מקדמים פטפטת כרונית ולא חשיבה.
כתוב תגובה ל- יהושפט
הצטרף להנהגה איכותית, ערכית!!
  הניה   29/11/08 13:13
הצטרף, עוד היום, למפלגת "התקוה", האחת והיחידה!!! והבא איתך את כל בני המשפחה והחברים:
WWW.HATIKVA.ORG.IL
כתוב תגובה ל- הניה
9
אדון משגב רסן את פיך
  בייש את המקצוע   28/11/08 22:48
עסוק בבקשה בערכית דין.
איך אתה משמיץ את מערכות החוק 'גרורות' ? משמע סרטן?
תתבייש.
לך עסוק בפרקטיקה ותן לאחרים לעבוד בשקט.
אה כן, תגן על פדרמן אתם בהחלט מתאימים זה לזה.
שבת שלום.
כתוב תגובה ל- בייש את המקצוע
10
זה הזמן למנות שופטים לשופטים
  מרק טווין   28/11/08 22:59
מכיוון שנראה שצריך שומרים לשומרים זו הזדמנות בה מפלגה שרוצה לשלוט, תתחייב למנות שופטים,שיוכלו לשפוט חריגת שיפוט,חריגת סמכות, או חוסר מוסר. כעת אין מי שישפוט את השופטים. הכנסת תוכל להגדיר סעיפי חוק עם שיניים ,לגבולות הגיזרה של העליון,וקוים ברורים בין פוליטיקה מדינית, ושיפוט -ללא סימני ורוטבי מרצ בתוכו
כתוב תגובה ל- מרק טווין
11
העם סולד מהשופטים השמאלנים
  הבנתה ברוך   28/11/08 23:31
לפי שיפוטם של השופטים .אין מקום ליהודים בעולם.
יש להקים מערכת מישפטית חדשה לחלוטין
עו"ד משגב צודק ניהול מישפטי לקוי הרס מדינה .
כמו שאמר שלמה המלך ...היכן המשפט שם הרשע
והחי יתן אל ליבו.
החלפת ממשלה .החלפת מערכת משפט
עו" שהפך להיות שופט הוא לא ישר מספיק
יש להקים מיד בית ספר לשפיטה ..על מנת שלא יהיו מכירות של מישפטים היום אין מי שיגן על החלש ..וכמו כן אין משפט צדק.
כתוב תגובה ל- הבנתה ברוך
12
צטטו שוב את דברי השופט דרורי..
  אנא,   29/11/08 07:35
השופט דרורי ,איש חכם,אמר דברים כדורבנות על השופטים...קראוהו והבינו..שיש להחליפם!!! סדום ועמורה-זה כאן!!!
כתוב תגובה ל- אנא,
13
לקצוב הכהונה של השופטים
  משה ג   29/11/08 08:50
צערכת "שלטון החוק" מחזיקה את הפוליטיקאים בני ערובה כדי שלא יתמרדו. ברק ארגזי הכסף והעמותות, רמון הנשיקה, הנגבי המינויים,ליברמן הכסף ואולמרט הכל ביחד. כדי שלא ישנו שיטת הבחירות של השופטים ולא יתערבו במערכת המסואבת הזאת שבה משפט על כמה אלפי שקלים נמשך 3 שנים מוכנים השופטים לעשות הכל.התוצאה הפשע המאורגן מצפצף על החוק.
הגיע הזמן לשנות שיטת הבחירות של השופטים וגם לקצוב תקופת כהונתם ל-5 שנים עם אפשרות הארכה. אולי אז יבינו השופטים
שצריך גם לעבוד ולהביא תוצאות לציבור.
כתוב תגובה ל- משה ג
להחליף החונטה המשפטית.די לעינו
  דין והטיית משפט   29/11/08 11:35
כתוב תגובה ל- דין והטיית משפט
14
מאמר מצוין
  יורם וינר   29/11/08 10:16
המאמר מצוין כיון שהעובדות נכונות אני חושב בדיוק כמוך ומסכים עם כל מילה וכל פסיק. כל הכבוד לך חיים משגב.
כתוב תגובה ל- יורם וינר
15
אז מה עושים?? הליכוד גם אף פעם
  נה   29/11/08 11:09
לא השכיל לרסן את כנופיית בג"ץ.
לכן אינני מצביע למפלגת הכביכול ימין הזאת כי היא לא עשתה כלום לקידום הימין.

אלך עם מפלגת התקווה בראשות אריה אלדד, כי הוא בין הקולות הבודדים שנאמנים לציונות ולא סרים למרות כללי המשחק החדשים שהתקשורת הסמולנית מפזרת.
כתוב תגובה ל- נה
16
זו האמת ואין בילתה-זו הסיבה של
  קורן נאוה,טבריה   29/11/08 12:04
שלא צריך להצביע "ליכוד"שימשיך לממש את המצע הפוליטי של הסמול הקיצוני -כל הבחירות ההלו הן אחיזת עיניים וקרנבל כאילו "דמוקרטי"-פשוט חבל על הכסף שיוכל להועיל להרבה אומללים בארץ הזאת-הכל בלוף!!!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
17
זו האמת ואין בילתה-זו הסיבה של
  קורן נאוה,טבריה   29/11/08 12:47
שלא צריך להצביע "ליכוד"שימשיך לממש את המצע הפוליטי של הסמול הקיצוני -כל הבחירות ההלו הן אחיזת עיניים וקרנבל כאילו "דמוקרטי"-פשוט חבל על הכסף שיוכל להועיל להרבה אומללים בארץ הזאת-הכל בלוף!!!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
18
חיים משגב כרגיל מעולה-יישר כח
  דניאל סבלדי   29/11/08 18:50
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
19
בג"צ כבר פסל את מגילת העצמאות
  גדעון אמיר   29/11/08 19:36
במגילת העצמאות כתוב "מדינה יהודית" בג"צ קבע "מדינה יהודית דמוקרטית". בפועל לא יהודית ולא דמוקרטית אלא דיקטטורה של שלטון החוק. לכאורה סתירה פנימית. למעשה לבג"צ יש סמכות לקבוע את החוק. כל קביעה של בג"צ היא החוק ואין עליו עירעור. כך שכל מעשה נבלה ועיוות דין שמבצע בג"צ הוא חוקי.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
20
אזהרה לעם ישראל
  העוקרים יאבדו   29/11/08 20:17
מי ששולט כיום בישראל זו האליטה שמתגוררת באחוזות רחביה, כרמל, אקירוב ורעננה.
גטאות בעלי ההון שמוכנים למכור את הארץ עבור עוד יום אחד מהנה בגטו הצפונבוני!
האליטה השלטת בישראל עושה ניסיונות על אנשי שדרות והדרום, כפי שעושים נסיונות על קופים וכפי שבעבר עשו נסיונות על אנשי קרית שמונה.
אנשי האליטה הצפונבונית בישראל יושבים מרווחים בכורסאות וצופים בטלביזיה איך הטרוריסטים מעזה שמקבלים נשק ותחמושת מממשלת עליזה אולמרט יורים ב"קופים" משדרות, איך הקופים משדרות ואשקלון בורחים למקלטים וצורחים מפחד: וזה לא נוגע להם לצפונבונים המדושנים!
אחרי שהדיקטטור, רוצח ההמונים, סטלין מת, עדיין רבים געו בבכי אחריו:
"אוי ואבוי! הלך לנו האבא (סטלין), מה יהיה עמנו עכשיו: אנו יתומים!!!..."
גם אחרי שהלך לעולמו האיש שהביא לכם את אסון אוסלו, בגללו נרצחו אלפי יהודים - סטלין רבין יצחק-
גם פה עורכים לו בכל שנה טקס בכי המוני בכיכר, ומספידים את "מורשת אוסלו", ה"חזון" שממשיך לגבות את מחיר הדמים שלו.
דבר ה' לעם ישראל, העם היחיד בעולם שמוכן למכור את אדמות אבותיו ולגרש אחים מאדמתם:
את עוצמת וכמות הטילים שתקבלו - עין אדם לא ראתה!
דם רב יישפך בארץ אם תעזו לנסות שוב למכור מאדמות הארץ לאויבי ה'!
הגזרות שנגזרו עליכם משמיים - קרובות מאוד לבוא:
רק תעזו לבדוק שוב את סבלנות השמים!
משטרת ישראל גם לא רוצה להתמודד עם אנשי העולם התחתון בארץ: שני הצדדים עובדים מתוך
"כבוד הדדי", כמו שני קווים מקבילים - שלעולם לא נפגשים! ואם שני הקווים כן נפגשים - זה למטרת החלפות: השוטרים מקבלים "מעטפות" (לקצינים בכירים) והפושעים ימ"ש מקבלים - מידע, הגנה, טפיחה על השכם.
אבל היכן משטרת ישראל כן מראה את כוחה?
השוטרים גיבורים: לגרש יהודים שמתיישבים בארץ ישראל!
השוטרים גם ניסו בעבר לחסל את המשיח שנמצא בישראל אבל לא הצליחו - וקיבלו מכות שמיים במשפחותיהם. בינתיים ממשיך המשיח לפעול בארץ ובעולם, והמשטרה יודעת על פעולותיו שמביאות לאויביו נזק גדול פי כמה ממה שהם חשבו שהם יביאו לו!
כאשר יבוא המשיח לשילטון בקרוב הוא יבוא בחשבון עם השוטרים שגירשו יהודים משטחי ארץ ישראל. הוא יבוא בחשבון עם מי שרדף אותו, ויבוא בחשבון עם השוטרים שהתעללו בחלשים דוגמת הגוי חסר הישע רומן זדורוב - שהמשטרה במודע ובמכוון ממשיכה בעלילת הדם נגדו.
משפט דרייפוס חיוור לעומת מה שמשטרת ישראל עושה כיום לגר המסכן רומן זדורוב ולעינויים שמעבירים אותו כדי "שימשיך" להודות בפשע שמעולם לא עשה.




כתוב תגובה ל- העוקרים יאבדו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il