s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"עכשיו ברור מדוע אייכלר מראשי המסיתים"
מאת: עידן יוסף  |  27/09/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי הם חדו"ש?גויים וצוררים!!!!
  גימי-יהודי מיהודה   27/09/13 15:52
אלה הם הערב-רב שנדבק בעם היהודי ביציאת מצרים וכל אספסוף הכאילו גרים שהצטרפו לעם היהודי מתוך אינטרסיפ גשמיים בלבד ללא יראת ואהבת הבורא ותורתו והם צוררים לעם היהודי האמיתי שהם שארית הפלטה של בית יעקב!משיח כבר כאן וכל הצוררים והערב-רב יעלמו כלא היו !אמן!
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
שתתפרנסו ע"ח "הערב רב"?
  אז זה מצדיק   27/09/13 19:08
כתוב תגובה ל- אז זה מצדיק
2
אני אגזים בכוונה
  עמוס שנער   27/09/13 16:06
אני יודע שאני נותן דוגמא קיצונית, אך זה הדרך שלי להעביר את המסר. ושוב, אני מדגיש: הדוגמא שלי קיצונית ביותר:
אולי גם לנאצים בתקופת השואה אי אפשר היה להגיד כלבים כי זה לא יפה לקלל?
כל בן אדם שישי אם לא יותר במדינה הזו הוא חרדי, לא מדובר בקבוצה קטנה. בשבילם התורה זה כל העולם והם חונכו לכך מגיל 0. אתם מבינים מה זה בשבילם הגזירות הללו? מה זה בשבילם כל ההסתה בתקשורת שיש בה המון דברים הרחוקים מן האמת? אתם יודעים מה זה להפסיק קצבאות ילדים באופן פתאומי למשפחות מרובות ילדים, מבלי להודיע על כך מראש ולדרוש מהם עבור תנאים מינימלים לצאת לעבודה כאשר גם החילוני לא מוצא עבודה? נניח נניח נניח שיאיר לפיד יקבע שמעכשיו אין קצבאות לילדים הבאים שנולדים, אבל הילדים שכבר נולדו, מה יעשו? ירעיבו אותם? הרי אין עבודות גם לחילוני שרוצה לעבוד.
אלו שמבינים יותר ממני בכלכלה אומרים שההוצאות על החרדים זה הכסף הקטן והוא ממש קטן יחסית לגודלה של האוכלוסיה החרדית.
מי שמרעיב משפחות ומשפיל קהילות שלמות (שישית מהמדינה)ואת הביקורת על כל הכשלונות שלו הוא מנסה לטשטש באמצעות ירידה על חרדים אז הקללות של אייכלר והאדמור מבלז קטנות עליו. חד וחלק.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אמת לאמיתה אבל...
  אני...   29/09/13 06:59
אסור לשכוח שרק לשמאלנים מותר להסית, נגד חרדים, נגד חיילים, כי הם מסתירים את החרא שבהם, אנשי ערב רב הם, לכן מותר להרעיב את החרדים, מותר להם הכל בשם החוק.
כתוב תגובה ל- אני...
3
אסון החרדים
  פראיייר   27/09/13 17:01
הם אינם משרתים בצה״ל, אינם עובדים לפרנסתם, אינם מניפים את דגל המדינה ביום העצמאות ואינם מתפללים את התפילה לשלום המדינה, ויש להם את החוצפה לחרף ולגדף את השלטון שאינו מפרנס אותם לכבוד כל אלה. ארורים יהיו לנצח.
כתוב תגובה ל- פראיייר
מה הקשר בין שרות לתמורה?
  ישראל פישר   27/09/13 17:51
השרות הוא פונקציה שאינה קשורה להנפת הדגל ולשרות צבאי. אתה רוצה לצ׳פר משרתים? פאדל! אתה רוצה להעניק מתנה למניף דגל ומנפנף מנגל? תבורך, זאת מהות הציונות! מה הקשר בין השרותים שאני צורך שמשולמים ממיסים לבין האידיאולוגיה והאג׳נדה? לשיטתך, אפסיק לשלם מיסים ואממן את אורח חיי? זאת אנרכיה. ומה שעושה יאיר לפיד הוא אנרכיה. ואין לי ציפיה מבית משפט חילוני שיעצור את זה, בדיוק ובלי להבדיל שאין לי ציפיה מאנטישמי שיחדל משנאת והשמדת יהודים.
כתוב תגובה ל- ישראל פישר
4
ביטויי כאב או ביטויי שנאה
  ישראל פישר   27/09/13 17:47
לאותו אילן, הזר מסכת הצביעות מפניך, ותגיב נגד ההסתה האיומה והביטויים המחליאים של החילונים בוואי נט במעריב ובשאר האתרים כשנוגע לדתיים. תראה את שפת הביבים בתגובה למחלת הרב עובדיה יוסף. ומה אמר הרבי מבלז? שהכלבים משסים נגד יהודים! וכי זה לא נכון? יושבת ממשלת שמד בירושלים, ועושה כל אשר בידה לרמוס ולהשפיל חרדים שומרי גחלת היהדות. וברור לך ולי, שמי שישרוד באמונתו ודתו זה החרדים. ממכם החילוניים תוך כמה דורות לא יישאר פליט יהודי בודד וסופכם התבוללות כראשיכם מקס נורדאו והרצל שר״י. אז נכון, אנחנו מתעבים את חילוניותכם תיעוב עמוק, וההדגשה על חילוניותכם לא עליכם. לעומת ראשי העדה הרע. שלכם, החוטאים ומחטיאים, דינם ביהדות הוא הגרוע ביותר, ועליהם נאמר, גיהנום כלה והם אינם כלים. זכור! הצביעות היא המידה הדוחה והמגונה ביותר, אותה עטו ברב חשיבות הגרועים שבאנטישמים בכל הדורות. אל תידמה להם. ואם כל זה, דרשת הרב שנאמרה לקהילה סגורה לא הייתה אמורה להתפרסם, וחבל שכאב עצום של מנהיג עדה יכול להתפרש לא טוב. אהל שאתה תטיף מוסר? של נעלך מעל רגלך
כתוב תגובה ל- ישראל פישר
קשקשן
  אנחנו לא חילונים   27/09/13 19:14
את הדתיים אתם שונאים במיוחד. אתם סובלים כמו שכתב הפרופ' ליבוביץ מ"התנוונות". עדה מנוונת שמוציאה חלילה את זעמה הנורא על ניוונה. חז"ל היו עובדים לפרנסתם.
כתוב תגובה ל- אנחנו לא חילונים
את השנאה כלפיכם הרווחתם בשנאה.
  הפנתר   27/09/13 20:01
הפכתם את הדת קרדום לחפור בו הכל נעשה עבור בצע כסף דבר שלא היה עולה על הדעת ביהדות הספרדית. גדולי רבניה ומקובליה היו מתפרנסים מעמל כפיהם אתם הליטאים והחסידים לימדתם אותנו שאפשר לעשות עסקים טובים מהדת. אתה מדבר על צביעות ושנאה אם תבדוק במגזר החרדי את השנאה והבוז לספרדים תראה סימנרים שלא מקבלים בנות ספרדיות על נישואין מעורבים הס מלהזכיר אלא אם אחד מהצדדים חיגר או סומא. ואתה אדון פישר תודה על האמת כמה אתה מכיר בני ישיבות שתורתם אומונתם. האם את אלה שאני רואה במגרשי הכדורגל ובפיצוציות מהמרים או צופים בטליווזיה אני צריך לממן. ולסיום קשוט עצמך בטרם תטיף לכלבים החילונים.
כתוב תגובה ל- הפנתר
האם באמריקה מהם אתם מבקשים
  עזרה מקבלים כסף   28/09/13 22:05
האם שם מקבלים כסף מהמדינה בלי לעבוד?? רוב החרדים שם עובדים ומתפרנסים מיגעת כפים או מתרומותשל מחיונרים חרדים. זכורני ששני רבנים שניסו לרמות את המדינה כפי שעושים כאן הוסמו באזיקי מעקב למרות שהתנצלו על מעשיהם והבטיחו להטיף לא לעשות כמעשיהם
כתוב תגובה ל- עזרה מקבלים כסף
מדוע החרדים פונים לרופאים שלא
  כה אמר   1/10/13 18:45
למדו דף גמרה מימיהם? החרדים צריכים לעשות מועצת רבנים ולהוציא פסק הלכה ובו הוראות מדויקות לרופאים הבורים והכופרים כיצד יש לטפל ברב עובדיה או בכל חרדי אחר.
הרי הרבנים מורים לקהל הדבילים שלהם כיצד להתעלם מהוראות הרופאים ולהמשיך בהריון כשיש עובר פגום.
מה נצמדתם לנו לווריד?! לכו לקהילת הלב הקדוש בקנדה! שם יש חרדים אמתיים שלא צריכים טובות מחילונים.
כתוב תגובה ל- כה אמר
5
חרדים = תעשית שקרים לסדר חיים
  טובים לרבנים...   28/09/13 12:53
עסקנים ובני ביתם. כל זה על חשבון שימור בורות ונחשלות=עובדות שניתן למדוד!!!
כתוב תגובה ל- טובים לרבנים...
6
חרדים בוכים רק על כסף
  עיסוקם היחיד....   28/09/13 17:52
שמתם לב שהדבר היחיד שמענין את האדמורים ורבני הקהילות החרדיות זה רק הכסף ? שמעתם מי מהם קורא לצעירי קהילתו לנץנדב ולצאת, למשל, לבתי אבות סיעודיים ולסייע לזקנים לקום מהמיטות שלהם ולקחת אותם ליום טיול ? שמעתם אדמור חרדי שקורא לקהילתו להירתם למען נוער מצוקה - ולסייע להם בשיקום ולאו דווקא כדי להחזירם בתשובה? לא שמעתם - כי אין תופעות כאלה. הקהילות החרדיות עסוקות בכסף הציבורי, ורק זה מענין אותם.
כתוב תגובה ל- עיסוקם היחיד....
תגובה לעיסוקם היחיד....
  עמוס שנער   28/09/13 23:41
החרדים זאת הקהילה הכי מלוכדת והכי מתנדבת שיש והם כמו משפחה אחת גדולה ולכן הם יכולים לחיות בעוני רב ולהחזיק מעמד. אתה תשלם לבייביסיטר למשל והחרדי ישים את ילדיו אצל השכנים. אבל עזוב את זה. כל כך הרבה ארגוני צדקה לא תמצא באף קהילה אחרת, חלקם אף זכו להוכרה ע"י המדינה וחלק מהיוזמים והמבצעים אף קיבלו פרס ישראל, ואני מדבר על "עזר מציון", "יד שרה", "מגדל אור", "זק"א".שלא נדבר על בתי תבשיל למיניהם, ארגוני הצלה ועוד. ומי מחזיק את הארגונים האלה? המדינה? לא. מי שמחזיק אותם זה המון מתנדבים חרדים וכסף ממעשרות המגיע גם מחרדים מיעוטי יכולת. אז תתבייש לך לרשום עובדות מבלי להכיר את המציאות.
עם העולם החילוני היה כל כך מלוכד ומתנדב בעולם הקפיטליסטי של היום אז כל המדינה הייתה נראית אחרת.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
7
אני מסכימה עם הרבנים
  גאולה לוי   29/09/13 00:25
החרדים צודקים בהחלט , ברגע שקמה מפלגה בישראל שכל מגמתה שנאת קבוצה מסויימת , חייבים למגר את התופעה ואת המפלגה ובהחלט גם את רעיונותיה המזכירים לעם היהודי תקופה אפילה ביותר [צודק מי שאומר עליהם כלבים] . ראשי מפלגה זו עדיין לא הוכיחו את עצמם וכנראה גם לעולם לא יוכיחו את צדקת קיומן. לפיד יאיר יודע הייטב את גודל תרומת החרדים לילדים פגועים וחולים , בנו האוטיסט כל השנים שהה במוסד חרדי "עלה" שאברכים מתנדבים מטפלים בהם רבות. עצם כינויים "כלבים" הוא מעשה יהודי ביותרביידיש זה נשמע יותר מעניין "הונד"צ
כתוב תגובה ל- גאולה לוי
8
אני מכירו הייטב
  גדעון נחמני   29/09/13 00:58
מה שכותב שחר נגד הרב , זוהי עוד הוכחה על הרדידות שהיא מנת חלקו של הכותב. הרב מבעלז הוא אחד האישים המקובלים ביותר בכל דעותיו, הוא גדול בתורה ובחסידות וממשיך בדרך של מאות שנות אותה קבוצה שהוא עומד בראשה . נמצא בקשר עם מנהיגי העולם היהודי המעריצים אותו ואת פעוליו , הוא מצרף לתלמידיו יהודים בכל מעמד ומוצא, בכל שנותיו היה עם הפנים לציבור החילוני והכניסם למעגל שומרי תורה ומצוות בדרכי נועם וחן ולכן נהרו אלפים רבים לשמוע תמיד את דבריו.
כתוב תגובה ל- גדעון נחמני
9
הבעיה פשוטה אני עמל ומרויח
  אזרח שמאס בטפילים   29/09/13 13:13
ואתה מר אייכלר ודומיך רוצים לגזול אותי באמצעות השלטונות שעד עכשיו שיתפו אתכם פעולה. אני לא מסכים לגזילה הזו אני רוצה להנות מפרי עמלי ואתה מנסה לשדוד אותי. אז על אלימות מגיבים באלימות. בהתחלה האלימות נושאת אופי מילולי אבל אחר כך מי ישורנה. אז דיר באלק אתה נבל ולא ברשות התורה.
כתוב תגובה ל- אזרח שמאס בטפילים
10
עליהם בלבד, לפרנס את עצמם!!!!
  הניה   1/10/13 12:13
ועליהם להתגייס לצבא, כדי להגן על עצמם.
כתוב תגובה ל- הניה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il