News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 316,487  סלולר - 266,578
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למרות שהחוק מטיל עונשים חמורים על עדויות שקר בהליכי חקירה ומשפט, אצלנו כמעט תמיד לא קורה כלום לשקרנים כאלה. חלקם אפילו נהנים מעילום שמם, באדיבותם של בתי המשפט
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
בשבוע הבא: אוניברסיטת תל אביב - שטח כבוש; לוחמי "צבא ההצלה מגיעים לאזור תל אביב; הערבי ברחו מן הכפרים שבצפון תל אביב, והיהודים שכנו בהם פליטים; השתלטות על אדמות יקרות
עליס בליטנטל
עליס בליטנטל
המחזה "איך יוצאים מכאן" שכתב דודי גורדון וביים אסי שמעוני הוא מלאכת מחשבת של השימוש במילים. התמליל של ההצגה הוא בבחינת מעדן שכמוהו נדיר לפגוש. כה מצחיק, שנון, מדגדג את החושים, וכה ...
עבדאללה. מדבר עם כולם [צילום: AP]
ד"ר יהושע קרסנה
המלך עבדאללה מסתייג מתוכנית טראמפ, מתקרב לקטאר וטורקיה - וגם מהדק את היחסים עם מצרים ומנסה להרחיק את עירק מאירן. מהלכים מורכבים אלו נובעים ממצבה המסובך של הממלכה וישראל צריכה להשלי...
חברות הקונגרס הדמוקרטיות: אילהאן עומר ממינסוטה (משמאל), איאנה פרסלי ממסצ'וסטס, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז מניו יורק ורשידה טייב ממישיגן  [צילום: ג'.סקוט וייטאפל/AP]
זהר טל
הסיפור של אישור הביקור ההומניטרי לחברת הקונגרס האמריקני מספר את סיפור תעשיית השקרים כולה - השנאה לישראל גדולה יותר מהאהבה למשפחה. עדיף לא לכבד סבתא קשישה בביקור, על-מנת שלא לוותר, ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ישראל היום עלול להישאר העיתון היחיד"
מאת: אריאל י. לוין  |  30/05/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דבר והיפוכו
  איל   30/05/14 09:03
נפתלי בנט לא מצליח לשחרר את המפד"ל מהסיאוב. אני בתור אחד שחושב אולי להצביע בנט מתלבט יותר אחרי ההתנהלות הזו. בנט מדבר על הקצה של המדינה ובאותה נשימה מכביד. לא רוצים את ה"יעוץ" שלך ב"פתיחת עסקים". אם אתה אמיתי, קח את הכסף ותוריד מיסים לעסקים קטנים. העברת כספים שלנו ל"יועצים" מטעם, רק תזיק. בקשר לישראל היום, מי שמך לקבוע את חוקי השוק? אם יש עיוות הוא במצב הסטאטי שבו כל אמצעי התקשורת מנוהלים על ידי שמאלנים.
כתוב תגובה ל- איל
תיכף גם יגיד שאסור לתורמים לתת
  עני מרוד   31/05/14 06:15
ואם יחליט איזה שהוא נדיב להתחיל לחלק עגבניות בחינם? גם אז יגיד בנט שאסור? שזה פוגע בחקלאים? ואם יחלקו בגדים בחינם? אסור? בנט יגיד שזה פוגע בבעלי החנויות בגדים? מה הקשקוש הזה שאסור לישראל היום להיות מחולק חינם? מי הוא שיחליט באיזה מודל עסקי ישראל היום יעבוד? כל עוד הם משלמים מיסים כחוק ומעסיקים עובדים כחוק אין שום רע בחלוקת העיתון בחינם. מחר גם יגיד לנו בנט המשוחד שאסור להסתכל באתרי אינטרנט כי הם חינם...הזוי. רק תראו מה רב כוחו של המגה מושחת/משחית נוני מוזס ואמפריית הרשע ידיעות. גם בנט הלך...
כתוב תגובה ל- עני מרוד
2
לא להאמין שהאיש הזה הוא שר
  רון4   30/05/14 09:07
אני איש דתי שכל משפחתי הצביעה למפלגה הדתית הלאומית תמיד. אבל בנט הצליח להבריח אותנו מהמפלגה שלנו. מילא שהאיש הפך לחייל עלוב של הטייקון נוני מוזס.אבל הוא גם נלחם בעיתון ימני. זה נפלא מבינתי.
כתוב תגובה ל- רון4
הוא תמיד היה כזה
  הוא לא הפך   30/05/14 09:38
מי שראה את ההתנהגות שלו (ושל איילת שקד) בהדחת זבולון אורלב מראשות המפד"ל, הבין כבר אז שמדובר באדם שמפעילים אינטרסנטים כדי להשתלט על המפד"ל: youtube.com
כתוב תגובה ל- הוא לא הפך
3
קשקשן- ישראל היום מצליח
  בדוק עובדות   30/05/14 09:26
נפתלי, אני תומך בך והצבעתי לך אבל אתה קשקשן כדול בדוק עובדות לפני התבטאות- ישראל היום הוא עיתון שמציג רווחים אדירים והוא כבר כמה שנים טובות לא מפסיד אלא מרוויח בענק!!! אתה שליח של מוני מוזס זה כל כך ברור וטרם השמעת טענה אחת סבירה לתמיכתך בחוק הדיקטטורי הזה!!!!
כתוב תגובה ל- בדוק עובדות
4
נפתלי בנט
  מ. סגל   30/05/14 09:34
כמצביע מסורתי במפד"ל, האיש הזה, נפתלי בנט גורם לי להרהר בעצם מדוע עלי לדבוק במסורת זו. איש זה הרחיק רבים מהמפלגה עוד מתחילת הרכבת קואליציה זו, החל בברית עם לפיד ועד לעצת אחיתופל עם ישראל היום. בושה וחרפה בנט להיכנס בעתון שמרבית לקוחותיו נטשו את העיתונים האחרים בשל שמאלניותם. ועתה אתה בא להרוס לנו את המעט שיש ? לקרא ולא להאמין. !!!
כתוב תגובה ל- מ. סגל
5
רדיפה אישית תחרותית ולא
  עפרונה   30/05/14 09:56
ההסבר הבלתי משכנע והריק מתוכן של השר בנט לגבי הצעת החוק של ישראל היום. ייתכן שאיש בשם נוני מוזס הציע לך שתצא נשכר מלתמוך בהצעה משני טעמים: א) אתה פוגע בנתניהו. ב) אני אצ'פר אותך בכתבות ובכותרות חיוביות. כך זה נראה על פניו . ומתוך הכירותנו אתך בשנה האחרונה, זה מתאים לך. לכן, אל תמכור לנו בולשיט ותתחיל לדבוק באמת.
כתוב תגובה ל- עפרונה
6
בנט האפס
  אתה מחוק   30/05/14 10:33
מדבר בלי סוף.. משהו חדש מתחיל? אה?? מחקתי אותך מהפייסבוק שלי לא מסוגל לראות את הפופוליזם הזה. חבל אתה פספוס גדול
כתוב תגובה ל- אתה מחוק
7
הלוואי שידיעות יעלם
  נורית שוורץ   30/05/14 10:55
אם ישראל היום יגרום שידיעות אחרונות יעלם זה רק יטיב לגוש הימין שעלול לקבל מנדטים רבים לכן נראה לי שבנט ושקד לא מענין אותם הימין אלא הם עצמם
כתוב תגובה ל- נורית שוורץ
8
בנט?..מרשים!!! אבל...
  דורון.צ   30/05/14 12:04
אם כל הכבוד מאד מטומטם. האם בנט שהוכיח עשרות פעמים שהסתכלותו שטחית, אם לא מטה מזה, לא שם לב שעד לפני חמש שנים היה רק עיתון אחד בארץ? מישהו באמת ובתמים קורא הארץ חוץ מכמה נדכאים? מספריו של מעריב אינם מרשימים מזה שני עשורים. ובמה באמת היה שונה מהעיתון שהייתה לו מדינה? ריבוי ערוצי תקשורת אינו ערובה לריבוי תכנים ד"ר בנט. המודל הכלכלי שאתה מדבר עליו מעניין לי את...... ונכונותו או אי נכונותו אינם מעניינים אותי. משהו אחד יש בחינם וזה ישראל היום ואותו ורק אותו אני רוצה לקרוא. כן , ואיני מעוניין לשלם כסף גם אם אני מטד נהנה מקריאה חוזרת ונשנית בו. ניתוחיך המעמיקים הפכו משל ושנינה מדי שבוע. האם זה מעיד משהו על הצד הפוליטי שאתה מייצג?... למרות השתייכותי לאותו צד, מקווה שלא.... וחוץ מזה....תמיד אפשר לשתוק...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
9
בנט פועל נגד בוחריו
  מבשרת   30/05/14 12:06
בנט לא הואיל בנושא הורדת מחירי האוכל בשוק, אין לו שום תחושה חברתית ושום רחמים כלפי המעמד הבינוני
בנט נלחם ברצון בוחריו הנהנים מקריאה מדי יום ביום ומדי שבת בשבתו את העיתון האיכותי ישראל היום.
בנט סוג של ערל לב כלפי אותם קוראי ישראל היום שגם נהנים מקריאה וגם מקבלים את העיתון בחינם
במרכז כלל שבירושלים עומדים בתור מדי יום ביומו חובשי כיפות סרוגות וממתינים בסבלנות לתורם כדי לקבל את העיתון האיכותי הזה
בוחרי בנט יבואו איתו בדין וחשבון ביום הבוחר גם משום שלא דאג להוריד את מחירי המזון וגם משום שנציג הבית היהודי שר השיכון לא הצליח להוריד את מחירי הדיור ובעיקר על הפרעתו לנו בקבלת עיתון חינמי איכותי וטוב .
לא נסלח לבנט לא נשכח איילת שקד
כתוב תגובה ל- מבשרת
10
נקמה הוא מבקש,
  יעקב יעקב   30/05/14 12:25
כל כך קשה לבנות עולם ולאבד אותו ברגע ,זה מה שקרה לשר הכלכלה של הבית היהודי,מטרת החוק היא כן סגירת העיתון ישראל היום,ומי שאומר את זה הוא, כן ,מבין לשם מה המחוק,? אתה לא אומר לנו את האמת, אתה מחפש להתנקם בעיתון כי הם לא אהבו אותך בבחירות האחרונות, אין הסבר אחר לתמיכה שלך בחוק,כל היתר,, חופש הביטוי ושאר ירקות,, מענינים אותך ככליפת השום, החלטת לעלות על ספינות הטורפים של כוכבי התיקשורת ובראשם עיתון הארץ של שוקן ואחריו ידיעות של מוזס ,הראשון טוען שמדינת ישראל נכבשה כולה משייך מוניס תל אביב,, ועד לנהר הגדול הירדן באכזריות תוך כדי רצח אונס ושוד של "העם הפלסטיני" להם תיקרה חופש עיתונות ? שצריך לשמור ולעודד ועם העיתון "ידיעות" עיתונו של איש אחד רודן ומתנשא ,שקיומו בשינאה עזה לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו זה זרם החשמל המחייה אותו וזה הלשד האדום הזורם במחזור הדם שלו והוא לא מפסיק אפילו ליום,הגם אלה הם חופש עיתונות ? על אלה אתה כל כך דואג פן חלילה יאונה להם רע והם ייסגרו בגלל עיתון מתחרה ישראל היום שבעליו החליט לתתו חופשי בלי תשלום ולהתקיים רק מפירסומות, אתה רוצה לחוקק חוק להכריח את העיתון להרוויח ?, היש אבסורד יותר גדול מזה? האמת המרירות והשינאה בוערת בעצמותך נגד עיתון "ישראל היום" אתה מבקש לנקום,, ולעזאזל המדינה,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
11
גם עכשיו,בלי ישראל היום,יש
  נתין מדמנת ישראל   30/05/14 12:40
רק עתון אחד עם שמות שונים: 'הארץ', 'הארץ' לעניים (ידיעות אחרונות), Ynet, וואלה, וכך גם התקשורת האלקטרונית- ערוצים 1,2,10. אם בנט לא יודע, עדיף שישתוק. אם הוא יודע (כנראה) אז הוא מעריך אותנו בפחות ממה שמכר את החברה שלו.פחות בהרבה...
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
12
ברכת יעקב אבינו לנפתלי לא
  פלא יועץ   30/05/14 12:46
כוונה לבנט הניפתל והמתפתל כל העת ללא הרף.אין בו לא אמרי שפר ואיננו כאילה שלוחה להביא את בשורת תורת ישראל לכלל הציבור.האיש רדוד,שטחי,חסר אורך רוח,ושולף כל העת מהמותן ללא מחשבה בעודו רוכב על סוס נדנדה מעץ.לא ממנו תבוא ישועה לעם היושב בציון.שבת שלום וחודש טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
13
בנט נאמן לידיעות
  sas   30/05/14 16:52
הבית היהודי ובנט בראשו יודעים שהם נמצאים במקום שבו הם נמצאים רק בזכות ידיעות אחרונות, העיתון שניסה ומנסה בכל כוחו לגרוע מכוחו הפוליטי של נתניהו.
בנט חייב המון לנוני מוזס וזוהי חובתו לגמול לו עצם תמיכתו בחוק שמזכיר יותר את אירן, צפון קוריאה או רוסיה.
תהיו בטוחים שטובתכם אינה לנגד עיניו אלא אינטרסים אישיים. אין ספק, צביעות - היא שמו האמצעי של בנט.
כתוב תגובה ל- sas
14
יותר ויותר מתברר בנט כזיקית
  צורי   30/05/14 17:33
פוליטית אינטרסנטית הוא מכה בנתניהו כביכול מימין ומצדד בחלאת שמאל כנוני מוזס רק בכדי לנגח את נתניהו. נתניהו רחוק כהמרחק לגלקסיה אחרת מלהיות טלית בזאת נוכחנו בסאגה של בחירת מועמד הליכוד לנשיאות. (הוא כנראה שאף להמתין עם בחירת נשיא כדי להגיש את מועמדותו לכס הנשיאות שם מטיילים בעולם עם פחות לחץ ציבורי (ראו שימון פרס וימי ההולדת במליונים)זה נראה כה פתטי ואפילו מבזה. נדמה שבנט דומה בד.נ.א שלו מאד לנתניהו.
כתוב תגובה ל- צורי
15
כמעט והצבעתי לבנט בבחירות
  אבנר24   30/05/14 18:30
בנט מה עם ערוץ 10 שמפסיד מילארדים בשנה ושאנחנו הציבור משלמים את הפסדיו,,,,,
ובקשר לנפילתו של עיתון "מעריב" הדבר אינו קשור כלל לעיתון "ישראל היום" כי העיתון עוד לא היה קיים כלל,,,זה קשור לעיתון אולמרטון או דרעיתון או רמותון,,,,
מדוע אתה לא דורש בנט מערוץ 2 שתקיים תחרות הוגנת מול ערוץ 10 וערוץ 1 או שערוץ 10 יהיה פתוח ונגיש לכולם כמו ערוץ 2?
בנט מספר לנו סיפורי סבתא!!!
כתוב תגובה ל- אבנר24
16
ישראל היום ובנט
  בצלאל חתוכה   30/05/14 23:35
נפתלי בנט מקשקש הוא והשותפה לעבירה שלו גב׳ שקד הוא נשמע מגן על עיתון אינטרסנטי ומאיים כמו ידיעות אחרונות מר בנט הנכבד ספר לנו את האמת ורק את האמת מדוע אתה מגן על ידיעות אני חושד שהעיתון תפס אותך ואת השותפה שלך במקום רגיש והוא לוחץ ומאיים אם לא תשמעו לו הוא יפרסם את הידוע לו עליך ועל השותפה שלך ממילא אף אחד לא מאמין לקשקושים שאתה מנסה למכור לציבור
כתוב תגובה ל- בצלאל חתוכה
17
משום מה ??!!
  יואב ר.   31/05/14 06:36
האגו מניאק בנט לא הפסיק להזכיר לנו בכל ראיון שהוא כיוצא סיירת מטכ״ל ........... וכו.. בכל ראיון. נסו להיזכר מי מיוצאי היחידה פימפם כל כך הרבה פעמים את היותו יוצא היחידה ??!! מכאן שאפשר ללמוד משהוא על האיש. השמאל לצערנו עדיין שולט בתקשורת המשמעותית ונוטה ב-95% לטובת ההזויים שם. בא האגו מניאק בנט כ״איש ימין״ במקום לעודד עיתונות ימנית מנסה לעקור אותה!! ההסבר היחיד לכך יכול להיות אך ורק התמיכה שקיבל מהתמנון הנאלח ראש המאפיה מוזס. לגבי איילת שקד מלחכת הפינכה אין צורך לבזבז מילים. דבר אחד בטוח , על מה שהם מנסים לעשות ישלמו השניים טבין ותקילין בבחירות הבאות!!
כתוב תגובה ל- יואב ר.
18
בשרות נוני מוזס
  יאיר ל   31/05/14 20:54
כשידיעות היה כמעט העיתון היחיד אף פוליטיקאי לא צייץ. כשידיעות מחלק אחוז גדול מעיתוניו חינם, אף פוליטיקאי אינו מצייץ. מסתמן שבנט מבקש לשאת חן בעיני בעלי העיתון שהוא מנסה להפכו לעיתון היחיד כך שהעיתון הנ"ל יגמול לו, לא בכסף אלא בתמיכה פוליטית, קרבה מדאיגה לשוחד.
כתוב תגובה ל- יאיר ל
19
בנט הפסיד את קולות משפחתי
  אברהם מערב השומרו   31/05/14 22:34
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
20
איך ידיעות אחרונות הגן עלינו?
  אורי... .   1/06/14 09:09
איך ידיעות אחרונות הגן עלינו לפני ישראל היום? כותב יקר, אהוד אולמרט נדרש על ידי משרד האוצר להפסיק את השוד המזוין של חברות הסלולר. אהוד אולמרט נתבקש לבחון את מחיר הקישורית לצורך זה, וחברות הסלולר אז בהנהגתו התקשורתית של נוני מוזס שיתפו פעולה עם שר התקשורת אהוד אולמרט (עם משה כחלון לא שיתפו פעולה). שיתוף הפעולה שלהם היה כדי למצוא דרכים ביחד עם אהוד אולמרט לא להפסיק את השוד ( למעלה מ 10 מיליארד ש"ח בשנה) וזאת כאשר הם יודעים שראש הממשלה אז (השפוט של נוני מוזס) והתקשורת בהנהגתו של נוני מוזס תעשה הכל כדי לאפשר לחברות הסלולר להמשיך את השוד. היום ברוך השם אהוד אולמרט בדרך לכלא, הדנקנרים נפלו, וגם חומות הנמל עומדים לפול. כל זה לא היה קורה אם לא היה לנו את ישראל היום. אז נכון שאתה רוצה להיות איש תקשורת, אבל אתה הולך להיות איש תקשורת מהסוג הרע! אתה הולך להיות איש תקשורת שמחפש לשרת את מי שייקדם אותך בקשת התקשורתי ולא יותר מזה. את זה כבר ציינתי לעצמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אורי... .
21
חשבתי שהוא בו אדם. טעיתי
  בבר   1/06/14 13:33
טעיתי גם בכך שנתי קולי לבית היהודי. זה בית יהודי? השתן עלה להם לראש.
כתוב תגובה ל- בבר
22
מדי פעם פולט בנט הצהרות
  המכעיסות את העם.   1/06/14 18:43
הנה נדמה לנו שהוא צועד עם הציבור יד ביד, אך לפתע הוא מביע דעה או השקפה המעוררות זעם. למרבה הצער, אין לסמוך על האיש, גם לא על האיילת שלו. הם כנראה אינם נאמנים לימין.
כתוב תגובה ל- המכעיסות את העם.
23
הפסדתם אותי
  ראשוני   1/06/14 22:18
פניתי לכמה ח"כ מהבית היהודי והפניתי תשומת ליבם לקלקול דעתם בענין עיתונות חופשית ובקשתי שלא ישלחו לי מיילים על פעילותם עד שיחזרו בהם מהתמיכה בחוק הבולשביקי נגד עיתונות חינם. לאחר שקראתי את דברי ח"כ בנט לסטודנטים בבר אילן הבנתי שאין מה לצפות מהם והודעתי להם רשמית על פרישתי מהמפלגה.
כתוב תגובה ל- ראשוני
24
בנט- השר הגרוע בממשלה
  ml   8/11/14 15:54
כתוב תגובה ל- ml
25
קח דוגמה ממהפכת הסלולר...