s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סכנה למפעל הציוני
מאת: ענבל בר-און  |  06/02/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אם את יודעת ציונות מהי, אני צנ
  ציונית   6/02/09 23:10
כתוב תגובה ל- ציונית
2
אל דאגה, ענבל
  סארנה   7/02/09 00:14
שרון היה קיצוני יותר והבין את מה שחצי העם הבין מזמן. בסוף, גם ביבי יבין זאת. אני מקווה, שבאותו תפקיד כמו בכנסת היוצאת -יו"ר האופוזיציה, אחרת נכדיו יצטרכו ללמוד עברית כשפה שנייה.
כתוב תגובה ל- סארנה
3
ענבל....את עושה רעש.....
  י.ש   7/02/09 00:29
בבוא היום גם את תלמדי להכיר את המציאות בה אנו חיים...

הוציאי ראשך מהסחי בו את שרויה,נשמי אויר צח ותשתדלי

לרדת ברמת הדציבלים.........את הסכנה ב-ה' הידיעה למפעל

הציוני...בדעותיך ובסרחון שאת מפיצה....אם אינך מאמינה,

פני למכון לבטיחות וגהות....



כתוב תגובה ל- י.ש
תגובה עדינה ל י.ש
  .   7/02/09 21:01
ויפתח אדוני את פי האתון וי.ש התחיל לנעור....
כתוב תגובה ל- .
אני חוזר על הצעתי......
  י.ש   8/02/09 00:29
במקום השם שבחרת,לך על השם 0 ....זה יותר מתאים לך......

ידידי/תי ה-0 האם את/ה יודע/ת שאתון היא נקבת החמור...

י.ש הוא זכר.....יש בעיה בתגובתך......תקן/י אותה....

כתוב תגובה ל- י.ש
4
תגובה
  צנחן   7/02/09 09:34
ענבל

סגרנו כבר שאת תכתבי רק על נושאים שבהם את מבינה לא???

ישמור אותנו האל ממשפטנים שהם גם נביאים.
כתוב תגובה ל- צנחן
5
יש לךעוד מילים גדולות מפוצצות?
  עוד פלצנית!   7/02/09 09:56

איזה מילים מפוצצות גייסת במלחמה נגד נתניהו והציבור שלו! הציבור הימני בארץ לגיטימי וחשוב ותורם ובונה ונוטע ואוהב את המדינה ונלחם עבורה ואף נפצע ונהרג בשמירה עליה. לא כמו רוב החברים שלך שיושבים באולפן או במערכת או בבתי הקפה והסושי האופנתיים. מי בכלל נותן לך את הזכות לטעון שבחירתו של הציבור הזה בהנהגה שהוא מאמין בה, מהווה "סיכון למפעל הציוני" ??? לא פחות !!! הטיעונים שלך מעידים עליך כאלף עדים. מעידים שאת אשה מרירה מלאת שינאה, אטומת לב ושכל, ארוגנטית, חסרת אחריות וחסרת אינטגריטי! חסכי מאיתנו את הגיגייך המופלצים.
כתוב תגובה ל- עוד פלצנית!
6
הגיון אלף טון בטון מזויין
  נחום שחף   7/02/09 10:19
ההתנקות למי ששכח הביאה רוח גבית לטרור ולעלית החמאס שירה טילים על ישובי עוטף עזה ובעקבותיו לכניסת כוחות צה"ל לעזה.
לטעון כפי שטוענת ציפי ליבני שבלא יציאה מעזה לא ניתן היה להכניס כוחות קרקע לעזה, נכון באותה מידה כמו לטעון ששבירת הרגלים לשכן, פתחה לי את האפשרות לבקר אותו בבית החולים.
מה שנכון נכון.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
7
אין עם פלשתינאי
  שם   7/02/09 11:11
מעבר לכך, ארץ ישראל כבר חולקה לשניים, ישראל וירדן, יותר מחצי מהקרקע שניתן למלך עבדאללה כמתנה (!) ע"יי הבריטים בתמורה לתמיכתו בהם. רוצים מדינה והגדרה עצמית? לכו לירדן שם 70% מהאוכלוסייה מגדירה עצמה כפלשתינית. כל פתרון חייב להיות אזורי, ירדן, מצריים וסוריה הן חלק מהבעיה וחלק מהפתרון. ויתור על שטחים וחילופי אוכלוסיות צריכים להיות מטלות קשות שכל ארבע המדינות ייקחו בהן חלק. משום כך הסכמי השלום עם ירדן ומצריים הם טעות, מרגע שנחתם הסכם כזה לשניים אין אינטרס להקריב ולהיות חלק מפתרון בעיית ערביי ישראל ו"השטחים".
כתוב תגובה ל- שם
8
בכל אשם ביבי את מטומטמתענבל
  ירדנה   7/02/09 12:44
כתוב תגובה ל- ירדנה
9
הגדרה עצמית של הערבים במדינת י
  שרה.א   7/02/09 15:36
ישראל,אמורה להיות במדינות ערב השכנות.
אחרת לא ירחק הזמן שערביי הגליל והנגב ירצו את אותה ההגדרה .
בשטחים אלו הם הרוב.
האם נוותר על חלקים אלו ?
אגב,לדעתי בגליל ובנגב יש יותר אוכלוסייה ערבית מאשר בגדה.
כאשר בגדה יש פחות אוכלוסייה ערבית על שטח גדול יותר.
כתוב תגובה ל- שרה.א
10
את טועה ובגדול
  אביגיל 44   7/02/09 15:58

קדימה = ללכת אחורה , שחיתות, טמטום, וכשלונות
די לפארסה הזו , תתבגרי,

הליכוד הכי מתאים לתקופה זו , נבחרת איכותית ודרך נכונה ובאם המציאות תשתנה יוביל גם להסכם שלום - רק הליכוד יכול
כתוב תגובה ל- אביגיל 44
11
כל מי ששמו/ה בר און מורעל/לת?
  מה השנאה הזאת?   7/02/09 16:08
אם היא מאותה משפחה אז זה יהיה ההסבר.
ואם לא, הדבר מחייב בדיקה.
כתוב תגובה ל- מה השנאה הזאת?
12
כמה נאיבית ומטעה הכתבה בינתיים
  קדימה=אחורה   7/02/09 18:37
קדימה גררה את שירלא עשרות שנים אחורה.
איבוד כוח ההרתעה.
אנטישמיות בכל העולם ללא מענה הולם ישראלי
(ביבי כן יכול לתת מענה שםוי הגיוני וטוב לכל גלי האנטי ישראליות) ואם קדימה כל כך טובה איך ציפי לבני מפקירה את ישראל בזירה הבינלאומית. הרי זה תפקידה הרי היא שרת החוץ .
כתוב תגובה ל- קדימה=אחורה
13
מה את מבינה בציונות?
  אלי דרומי   7/02/09 20:54
ציונות היא ציון, בירדן מצויים כ 70%
מהפלסטינאים שם תהא מדינתם וגם זהו ויתור על חלקי מולדת.
ההפחדות שאת מדמה הן אותן הפחדות שעברנו כבר לפני הבחירות של 1996 והן אותן הפחדות שעברנו אותן לפני המהפך של 1977.
הציונות נטלה על עצמה את הקמתו מחדש של הבית היהודי, על מנת לקבץ פזורים, לאסוף עם דחוי ושנוא בעולם למקום שלא יהא חולק עליו כי הוא ביתו של העם היהודי.
אין זו מתפקידה של הציונות לחתור להקמת מדינת אויב נוספת ומסוכנת ליד גבולה ולשלום כוזב והזוי שאינו בר קיימא ואשר לעולם לא יהיה בר קיימא,אלא רק בראשם הקודח והפנאטי של רודפי שלום מקצועיים, המתפרנסים יפה ועושים קריירה מכך.
הגיע הזמן שהמנהיגות היהודית ישראלית תתעסק בנושאים האמיתיים שעל השולחן ולא בכיצד לסכן את אזרחי המדינה הזאת ברעיון עיוועים ובחזיון תעתועים.
העובדה שדעתך היא שונה, אינה עושה זאת יותר נכונה.
כתוב תגובה ל- אלי דרומי
14
הם פשוט לא רוצים אותנו כאן
  דב ר   7/02/09 21:00
באופן תיאורטי - אולי, צודקת הכותבת. אלא מאי? ב- 80 השנים האחרונות הבהירו לנו ערביי האזור כי איננו רצויים כאן. מדוע נרצחו 67 יהודים במהלך מאורעות תרפ"ט? האם לא השנאה ליהודים היא שהניע את הערבים לרצח זה בחברון? כמדומני שהתשובה ברורה. כך הדבר בין השנים 1936-1939, נרצחו עשרות יהודים, רק משום שהם יהודים.
הבעייה איננה מלחמת 67', אלא מלחמת 48' - מלחמה בה נצחנו, לאחר שהערבים הם אלו שהחלו בה ב- 29 בנובמבר 1947, מלחמה בה אבי שכל את אחיו בגוש-עציון, מקום שהיה מיושב ביהודים קודם למלחמה, ולאחר מלחמת ששת הימים שבה אליה ההתיישבות היהודית.
כתוב תגובה ל- דב ר
15
2 גדות לירדן.זו שלנו,זו גם כן
  אלטע קאקר ישראלי   7/02/09 21:10
אל דאגה...ביבי יקח מקרופון בידו האחת. ובשניה יקח מגבת הזעה. יעשה מפעלי ציונות רבים, ויכבוש בהבל פה את כל ארץ ישראל השלמה והמאוחדת,,
כתוב תגובה ל- אלטע קאקר ישראלי
16
כמה בורות וזריית חול במאמר אחד
  מב"י   7/02/09 22:02
אפילו שם מתרונן ומפוצץ "ענבל בר-און" לא יועיל לכותבת המאמר כשהיא מטילה דופי ומשמיצה את ביבי על דברים שלא באו לעולם ואפילו לא חשב עליהם! בזדון היא מתעלמת מאמת ומעובדה הסטורית: הערבים מעולם - מעולם - אפילו לא דנו ב"פתרון של שתי מדינות לשני עמים", לעומתם ישראל קיבלה את "החלטת החלוקה" של א"י בעצרת האו"מ, שבעקבותיה יצא הישוב היהודי במצהלות וריקודים בכפרים, בערים, במושבים ובקיבוצים... אבל עוד באותו יום הכריזו שש מדינות ערביות על מלחמת חורמה והשמדת ה"ישות הציונית".
גם היום אין שום גורם פלשתינאי שמכיר במדינת ישראל, אפילו לא הערבים שהם אזרחיה! גם המילה שאנחנו מכירים "אש"פ" היא ראשי תיבות בהפוך על הפוך "התנועה לשחרור פלשתין" מן הים עד הנהר. בקלות אפשר למצוא את המצע של "חמאס", שהוא ענף של "האחים המוסלמים" שפירושו "תנועת ההתקוממות האסלאמית",
שמטרותיה חורגות מגבולות מדינת ישראל,להשתלט על כל המלוכות והמשטרים במזרח התיכון, עד שיכוננו משטר אסלאמי טהור על פי "השאריעה", שהיא החוקה האיסלאמית. הם מעולם לא קיבלו את ה"פתרון" של "שתי מדינות לשני עמים". מדינת ישראל היא "וקפ" איסלמאי. ועכשיו שאלה: איפה תקום המדינה הפלשתינאית? על גב ההר, מקור המים והמרחב האוירי, ארץ ישראל ההסטורית והתנכ"ית, ומדינת ישראל לא תוכל להתקיים על רצועה צרה של חוף שכולו חול וחול ללא יכולת הגנה אסטרטגית. את זאת כבר הבינו בני ישראל בכל המלחמות שניהלו להגנה על ארץ ישראל. והנה ההוכחה: "עבדי מלך ארם אמרו אליו: אלוהי הרים אלוהיהם על כן חזקו ממנו. ואולם נלחם אתם במישור אם לא נחזק מהם" (מלכים א' כ' 23). הצלבנים נדחקו אל המישור - וכך התחסל שלטונם בא"י.
הסוף על פי שיטת הכותבת יהיה שמדינת ישראל תיהפך ל"מדינת כל אזרחיה" עם רוב ערבי במשך דור אחד! ו"מדינת פלשתין" תהיה מדינה "נקיה מיהודים".
השאלה לאן ילכו כ-300,000 היהודים הגרים בשטחי יהודה ושומרון? למישור החוף? כבר עתה הצפיפות בלתי נסבלת בעבודה במגורים ובכבישים ובמקומם ייובאו לשטחי יו"ש כ-6 מילון מה שהם מכנים "פליטים" שילחצו ויסתננו בשוד ורצח ויתקפו בקסאמים וגראדים את הערים כפר סבא, פתח תקוה רעננה, הרצליה נתניה רמת גן ותל אביב וכל כפר וכל קיבוץ וכל ישוב על הגבול.
ובכן הגברת ענבל בר-און, האם שנאתך שלך ושל חבריך לביבי לביבי לא העבירה אתכם על דעתכם???!!!!
כתוב תגובה ל- מב"י
17
ענבל - קרנבל של שקרים והטעיות
  סש"ע   7/02/09 23:18
"ענבל בר-און" מתימרת להיות "איטנלקטואל אוביקטיבי" - יעני מן השמאל, שמתקשה להאמין כי כתוצאה מהשקרים, ההטעיות והרמאויות חרב עולמו עד כדי כך ששנוא נפשו ליברמן על פי כל הסקרים יזכה בכ-20 מנדטים! אבל העדיפה להשמיץ את ביבי.
העיקר להמציא כל מיני "תיזות" שקריות במסוה של ניתוח הסטורי/מדעי מבלי להביא בחשבון, שהציבור הקורא אינו בור ועם הארץ, למרות שהוא רחמנא ליצלן "ימני" (קרי "אספסוף") והכל כדי להוציא את דיבתו רעה, כהרגלו מאז ומתמיד.
המילה המשומשת ביותר נגד "הימין" היא "כיבוש", אבל הגברת ענבל שמצטטת את ה"חוק הבינלאומי" יודעת היטב שעל פי חוק זה מעולם לא היה "כיבוש" של יהודה ושומרון וחבל עזה בידי ישראל בעקבות מלחמת ששת הימים, אבל היא מעלימה זאת מן הקוראים, בהנחה שהם בורים עלובים, ולא שמאלנים "נאורים וליברלים" כמוה! ובכן, "כיבוש" לפי החוק הבי"ל מתקיים רק אם השטח נכבש מ"מדינה", וכידוע בשנת 1967 לא היתה קיימת מדינה פלשתינאית - ולכן שטחי יהודה ושומרון וחבל עזה לא "נכבשו" ממדינה ואין למי להחזירה. ואם תאמרו לירדן, מעולם לא הוכרה שליטתה בשטחי יו"ש ע"י האו"מ או כל מדינה, לבד משתי מדינות ערביות קיצוניות: פקיסטן ותימן! הגבול עם יו"ש סומן בצבע סגול - דהיינו גבול של שביתת נשק ולא גבול בינלאומי מוכר המסומן בירוק!
זה רק עוד פן אחד של כתבה שקרית, מוליכה שולל ומטעה של נציגת השמאל, שתעשה הכל רק לא תודה, שהיא וחבריה טעו לאורך כל הדרך "מאוסלו", הבריחה מלבנון, ההסכמה להשתתפות החמאס בבחירות ל"מבחן הדימוקרטיה", ניתוק כ-10 אלפים יהודים משטח מחיתם ברצועת עזה, הפיכתם לפליטים בארצם, למובטלים ולמופקרים...כאשר השטח נופל לידי החמאס שמנצלו
להקמת ביצורים ובסיסים לירי טילים, קסאמים וגראדים על ישראל, בינתים לא עד תל-אביב, אבל זה יגיע אפילו עד ביתה
של "ענבל בר-און" - שם יפה אבל לא חסין מפני החמאס, במקרה כזה גם שקריה לא יועילו לה...

כתוב תגובה ל- סש"ע
18
אז הסכמנו להקים מדינה פלסטינית
  גדעון אמיר   7/02/09 23:37
אז הסכמנו להקים מדינה פלסטינית נקיה מיהודים. האם את מסכימה גם למדינה יהודית נקיה מערבים?
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
19
הצדקת ענבל תומכת בשודדי מנדטים
  בש"מ   7/02/09 23:48
ושוב מוכיח השמאל כי כדי להצדיק את האידיאולוגיה שלו שהכזיבה ופשטה את הרגל, הוא מוכן לטהר את השרץ הטמא ביותר, הלא היא מפלגת "קדימה", שהוקמה ע"י חבורת זוממים וקושרים שנקראת "פורום החווה", והכל כדי להציל את ראש שודדי המנדטים (כולל מימון המפלגות) הלא הוא אריאל שרון, מכתב אישום חמור על מעשי שחיתות והכרזתו כ"אתרוג" שיש לעטפו בשערות פשתן ולשומרו בקופסת כסף עד שיירקב...
ההוכחה לכשלונו של השמאל היא נצחונו הצפוי של הנתעב הנורא בעיניהם - ליברמן. "קדימה" הוקמה על בסיס של גניבת מנדטים ושוד מימון המפלגות משתי מפלגות "הליכוד" (שרון וחבורתו) והעבודה" (פרס וחבורתו), בנוסף לשוד הציבורי, "הצטיינה" קדימה בשוד האישי, כלומר שחיתויות אישיות ע"י היו"ר הצדיק אולמרט וידידו הליסטים הירשזון וצחי הנגבי...ממש "חבורת הזבל", ואיפה היתה ציפי לבני כל הזמן? היתה עסוקה כל כולה בליקוק...
שני יועצים יש לה: אייל ארד, וראובן אדלר, שמקבלים מאות מאות אלפים כדי ליעץ לה מר לומר, מתי לומר ואיך לומר...
בכל זאת בוחרת "ענבל" - כל שרץ וכל טמא - העיקר לא ביבי,
ומה עם גורלה של מדינת ישראל?- זה לא חשוב...גם אם תיחרב המדינה ותתחולל שואה - השמאל תמיד צודק...
כתוב תגובה ל- בש"מ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il