News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 471,430  סלולר - 568,000
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בגלל שלרוב הציבור אין אמון בו ולכן אין לו רוב בכנסת    בגלל שהוא מפגין נטיות דיקטטוריות מדאיגות    בגלל כשלונו המהדהד במאבק בקורונה    בגלל התקפותיו האינטרסנטיות על מערכות האכיפה והמש...
עידן יוסף
עידן יוסף
גחמתה האומללה של שרת התחבורה נגד המטרו - מיזם-העל החשוב ביותר של המדינה לתחבורה ציבורית - בניגוד לעמדתם של גורמי המקצוע בכל משרדי הממשלה ובלי לקיים התייעצות מעידה על חובבנות שלטוני...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
ברית-המועצות הייתה הוותיקן של המפלגות הסוציאל-דמוקרטיות במערב ובישראל    החתרנות הקומוניסטית הפכה להיות לגורם חשוב בתרבות המערב וגם בישראל    התנגדות בארה"ב למעורבות אמריקנית במפרץ ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לראשונה: תחבורה ציבורית בשבת בפתח תקוה
מאת: עידן יוסף  |  01/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מתכון בדוק לנפילת הליכוד
  גלית חדרה   1/03/15 19:46
כתוב תגובה ל- גלית חדרה
2
אני בעד ת"ץ בשבת
  איתי מרקמן   1/03/15 21:13
למלא אנשים אין רכב, אין כסף למוניות ואין אפשרות ללכת מרחקים עצומים ברגל. ולכן הפסקת על התחבורה הציבורית בשבת הנה פגיעה בחופש התנועה וכליאת אנשים למרחק של כמה בלוקים מביתם.

לא משנה אם זו הפרה על הסכם הסטטוס קוו או לא, צריך לאפשר חופש תנועה למי שאין והפעלת כל הרכבות והאוטובוסים 24/7 היא הפתרון היחיד
כתוב תגובה ל- איתי מרקמן
ומה עם הזכויות של הנהגים?
  שאול א.   2/03/15 01:08
מדוע אתה חושב רק על הזכויות שלך, ושל אותם אלה "שאין להם מכונית", ואינך חושב על הזכויות של הנהגים, הבודקים, וכל יתר מערך האוטובוסים שיאלצו לעבוד בשבת? מדוע להם לא מגיע יום מנוחה כפי שמגיע לך? מדוע הזכות שלך לנסוע בשבת בתחבורה ציבורית ולא במונית למשל, עולה בחשיבותה על זכותם של העובדים ליום מנוחה ביחד עם יתר בני משפחותיהם? מדוע אתה חזיר ודואג רק לעצמך על חשבון אחרים? על זה, חשבת, או שכל מה שאתה רואה וחושב הוא אתה, ואתה בלבד?
כתוב תגובה ל- שאול א.
מה אתה עושה רעש?
  יוני12341   2/03/15 10:40
מי שיעבוד יהיו הלא יהודיים, מה גם שיש יהודים שיירצו מידי פעם לעבוד כיוון שמדובר בשכר גבוה יותר. אין פגיעה.
כתוב תגובה ל- יוני12341
די להתייפייף
  דפנה א.   2/03/15 11:24
יש הרבה אנשים שעובדים בשבת: עובדי חשמל, נהגי מוניות, מקומות בילוי וכו' וכו'. לא לכולם יש בעיה לעבוד בשבת! הם מקבלים על זה יותר כסף ומקבלים יום חופשי ביום אחר בשבוע!
כתוב תגובה ל- דפנה א.
שרלטנות לשמה
  שמוליקיפוד   2/03/15 14:52
על כל אוטובוס שיעבוד, 20 נהגי מוניות יקבלו חופשה בשבת. מה גם שנהג שעובד בשבת יכול לקבל יום חופש בכל יום אחר. מי שמתנגד להנגשת המדינה בסופש הוא אדם חשוך שרואה רק עד קצה האף שלו, שלא יקשקש בטובתם של אנשים אחרים.
כתוב תגובה ל- שמוליקיפוד
3
בשעה טובה - בקרוב תחבורה
  מוטי654654   1/03/15 22:01
ציבורית 7 ימים בשבוע בכל הארץ!
כתוב תגובה ל- מוטי654654
4
כל הכבוד!
  עומרררר   1/03/15 22:33
זה בדיוק מה שצריך לעשות!
כתוב תגובה ל- עומרררר
5
כל הכבוד!
  ניר_משתמש_לא_יחוד   1/03/15 23:57
כתוב תגובה ל- ניר_משתמש_לא_יחוד
6
הזמנה לצרות
  כרמל   2/03/15 02:58
בושה וכלימה פ״ת תמיד היתה עיר שומרת שבת אל תתפלאו למה באים הצרות קומץ של שמאלנים ושל מחללי שבת גורמים לעם לשלם מחיר כבד בשנים האחרונות אחוז מסוים של העם רוצה להידמות לשאר העמים זה לא יקרה לעולם מהשם יחזיר בתשובה את כולם
כתוב תגובה ל- כרמל
7
כל הכבוד!
  יחעחכ   2/03/15 07:58
יש בפ"ת 2 בתי חולים גדולים ואוכלוסיית המבקרים זקוקים בדחיפות לפתרון של תחב"צ מ\אל בתי החולים וחזרה הבייתה. תדאגו בבקשה גם לקו שיעבור בבי"ח השרון. לכל מי שדואג ל'סטטוס קוו' המזויף או לרווחת הנהגים- תנוחו. נהג שעובד בשבת יקבל יום חופש אחר ותשלום גבוה יותר. התירוץ הזה הוא לא מספיק בשביל להצדיק את הרשעות שבכליאת עשרות אלפי אנשים שידם לא משגת למכונית פרטית.
כתוב תגובה ל- יחעחכ
8
יש!!!!
  ש2345345   2/03/15 10:15
יש!!!!

בקרוב גם פיצה דומינוס !!!
כתוב תגובה ל- ש2345345
9
פתרון פשוט למחלוקת
  רן215211   3/03/15 10:29
מי שלא רוצה תחבורה ציבורית בשבת - שלא יסע בה.
כתוב תגובה ל- רן215211
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |