News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 569,893  סלולר - 504,012
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
אם כתב האישום נגד נתניהו יוגש בעודנו ראש הממשלה, התיק ידון בפני הרכב בבית המשפט המחוזי בירושלים - אפשרות אותה נתניהו מעדיף על פני האפשרות שייאלץ לנהל את משפטו מול השופט חאלד כבוב ב...
עידן יוסף
עידן יוסף
משרד התחבורה הכריז מלחמת חורמה נגד קווים המסיעים נוסעים חינם, זה קרה לפני כ-20 שנה, אלא שאז היו המסיעים חרדים, והנסיונות להערים על החוק באופן שהשירות לא יוגדר כתחבורה ציבורית נתקלו...
יואב יצחק
יואב יצחק
פרקליט המדינה שי ניצן התבקש במקביל להשיב: מדוע לא הורה למחלקה לחקירות שוטרים לחקור הדלפת מידע מצד קצין בלהב לידי בכירים בישראל; ומדוע לא הורה לחקור את ליברמן בחשד שניסה להוציא מידע...
עונת האבוקדו [צילום: אורי לנץ/פלאש 90]
אודי גפני
הוא מכיל בעיקר שומן בלתי רווי וכמות גבוהה של ויטמיני B, A, E, C ויטמין K וחומצה פולית    כמו-כן, הוא מכיל מינרלים חשובים כגון סידן, מגנזיום, אבץ, ברזל ואשלגן    ומה לגבי מחיר האבוקדו...
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
הגיע הזמן שיבואני המותגים, יתאמו את פעילותם למחירי צרכן שונים, יבצעו התאמות כוח אדם, שטחי מחסנים על-מנת שיוכלו להתמודד טוב יותר עם המציאות המשתנה ומה שאנו רואים כרגע זו רק את ההתחל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלחמת העיתונים
מאת: פורומים  |  11/12/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
כשחיילנו היקרים נשלחו בפחנועים
  נער הייתי   13/10/17 03:11
בזמן שחיילינו ילדינו היקרים נשלחו לסג'עיה על גבי פחנועי זלדות אלומיניום בנות 40 שנים והתוצאות המצמררות זכורות לנו היטב, עסק שמרון "בסיוע" רב קופונים לקניית צוללות, כי ברכישת נגמשים מוגנים אין קופונים של מיליונים, כמה מושחת מופקר ועצוב .
כתוב תגובה ל- נער הייתי
-  אתה מושחת מפיץ דברים שלא אומתו
  אורי231   22/06/19 14:30
כתוב תגובה ל- אורי231
-  }}}נדאג להזכיר פרשת הצוללות
  פצע ממאיר בישראל.   22/11/19 08:07
}}}לא שמענו את החשוד כמגה
מושחת נתניהו בעניין הצוללות.
כתוב תגובה ל- פצע ממאיר בישראל.
+
האם שוקן דיווח על כל
  לשעבר   10/01/17 22:48
החשבונות שיש לקבוצה ולו באופן פרטי בגרמניה, אנגליה, ארה"ב?
כתוב תגובה ל- לשעבר
-  כשידווח אולי יהיה מעניין בו
  גילית   23/12/17 12:55
כתוב תגובה ל- גילית
-  הפדופיל עצר את הפרסום...
  הגועש   24/01/17 12:26
על מעשיו המכוערים עם הנער דחבש ושותף לו ידיעות אחרונות שנמנע מפרסום הפרשה המבישה וסיבותיו ידועות לכול.
כתוב תגובה ל- הגועש
+
אין כמו האתר NEWS1
  david1572   10/01/17 09:46
לא מפחדים לצאת נגד כולם..העיקר שדברים יצאו לאור. גם נגד עיתונות.. אתר חדשות שיוצא נגד עיתונים וחושף את המרמה שלהם. מראה כמה העיתון הזה יחסית אמין. כי האינטרס של כל אתר חדשות הוא לחפות על הקולגות שלו.
כתוב תגובה ל- david1572
-  מסכים אתך לחלוטין.
  אברהם מבית דגן   11/01/17 19:21
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
+
זהו האל ג'זירה הישראלי
  אראל   2/09/16 18:09
עתון שפעם היתה לו מדינה וכיום אין
כתוב תגובה ל- אראל
+
ביטאון של כנופיה ראוי שייסגר
  שמעון אמסלם   1/09/15 09:26
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
+
הבעיה בחומר והדעות שלכם
  מתחרים באיל גזירה   31/08/15 21:38
גם אם תתייעלו במאות אחוזים, המוצר שלכם לא מתאים למדינה ציונית. רוב הישראלים מסרבים לגעת בעיתון שהרוח הנושבת מכותביו תואמת לגרדיאן, או עיתונות ערב. הציבור הישראלי כבר מבין שקניית העיתון שלכם, כמו "הארץ" , היא פגיעה בחינוך ילדיו בבית, כשכל פרמטר ציוני ממוזער, ונתוני האויב מועצמים. אני אישית, מוכן להתמודד עם הטיעונים , אבל אפילו בטלוויזיה יש סרטים עם PG13 ..שמשמעותם נוכחות הורים נדרשת עד גיל ,למשל , 13.. בשום אופן לא אכניס את העיתון לסלון... ואני כן הייתי קורא ידיעות לפני כמה עשרות שנים.
כתוב תגובה ל- מתחרים באיל גזירה
+
עתונות עויינת
  מוטי...הקרייתי   28/05/15 19:59
בזמנו העיתון ידיעות-אחרונות דיווח לעניין את-החדשות.
כיום...לפי מה שאני-קורא בו.זה-רק נראה כמלחמה אישית.
בדרך-זו אמינות העיתון יורדת-פלאים. קחו-זאת בחשבון.
כתוב תגובה ל- מוטי...הקרייתי
+
מה הערך האקדמי של ההסברים?
  ברור   27/05/15 17:14
איך לסבן את הסטודנטים במילים שאין קשר בינן לבין האמת.
כתוב תגובה ל- ברור
+
מ שמדבר.
  7-7-7.   6/04/15 09:08
נוני תבין אתה כבר לא שולט כאן יותר וכדאי לך לברוח מכאן כול עוד אתה חופשי.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
+
סוף הדרך.
  7-7-7.   5/04/15 18:00
לערכתי הוא נמצא בסוף דרכו ועדיף לו לברוח מכאן לפני שכול פשעיו יחשפו ברבים.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |