News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 466,786  סלולר - 554,605
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בגלל שלרוב הציבור אין אמון בו ולכן אין לו רוב בכנסת    בגלל שהוא מפגין נטיות דיקטטוריות מדאיגות    בגלל כשלונו המהדהד במאבק בקורונה    בגלל התקפותיו האינטרסנטיות על מערכות האכיפה והמש...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
ברית-המועצות הייתה הוותיקן של המפלגות הסוציאל-דמוקרטיות במערב ובישראל    החתרנות הקומוניסטית הפכה להיות לגורם חשוב בתרבות המערב וגם בישראל    התנגדות בארה"ב למעורבות אמריקנית במפרץ ה...
"בדור הבא מרבית האנושות תעסוק בלימוד, העשרה עצמית ותחביבים". מרגלית בחצר ביתו 
 [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
כך זוכר ינקי מרגלית, מייסד ומנכ"ל חברת ההיי-טק 'אלדין' אותה עזב לפני כעשור. הוא הגיע לאן שהגיע, למרות שהוא נטול תואר אקדמי ולא ברור אם יש לו בכלל זכאות לבגרות. הוא מאמין שהקורונה ת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גזר הדין במשפט ערוץ 7: 3-6 חודשי מאסר בפועל
מאת: נועם שרביט  |  29/12/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זה צודק
  מסתורי   29/12/03 15:26
מגיע להם
כתוב תגובה ל- מסתורי
2
חופש הביטוי לא קיים בארץ
  עובדים עלינו בעינים   29/12/03 15:33
רק אם אתה שמאלני, ליברלי, פלורליסטי, הומאני ובעיקר נאור... רק אז יש לך חופש ביטוי כיאות - בתוספת בונוס קטן: רמקול אימתני של גל"צ או רשת ב'
לא יעזור לכם. הפסקנו לאכול את השקרים שאתם מלעיטים אותנו. נגמרו הימים הטובים.
כתוב תגובה ל- עובדים עלינו בעינים
חופש ביטוי ?
  יוסי המיוש   29/12/03 17:15
כתוב תגובה ל- יוסי המיוש
חופש ביטוי ?
  יוסי המיואש   29/12/03 17:17
האם להטפות מלאות ארס ,
המעודדות שנאת חינם
אתה קורה חופש ביטוי ?
צר לי נכבדי טעות בידך
כתוב תגובה ל- יוסי המיואש
3
Praklitut is corrupt and disgusting
  Iris Abscheu   29/12/03 16:02
According to my bitter experience, if the suspects had been from the leftist sector, the state prosecution would have not even put them to trial. Examples: Ehud Barak and Itzhak Herzog. Our whole judicial system is disgusting. i
כתוב תגובה ל- Iris Abscheu
4
יש שופטים בישראל
  יוסי המיואש   29/12/03 17:10
סוף סוף הצדק נשמע וגם נראה.
לכל התחנות הפיראטיות באשר הם
העונשים האלה הם בגדר "יראו ויראו "
ולא יעזור שום ניסיון נלוז של ממשלת החידלון ,להכשיר את ה"שרץ" שנקרא ערוץ 7
כתוב תגובה ל- יוסי המיואש
שאלה קטנה באמת
  תוכי יוסי   29/12/03 17:52
כך אמרת גם שאייבי שידר ???
תשובה כנה תזכה אותך בנקודות.
כתוב תגובה ל- תוכי יוסי
5
יום שחור,אין שופטים בישראל
  המום מהשנאה   29/12/03 17:11
כתוב תגובה ל- המום מהשנאה
6
מגיע להם שידעו שאין פה אנארכיה..
  מיכאל ב   29/12/03 17:50
בהחלט מגיע וצודק. זו מדינת חוק (גם אם מנדטורי). מה לא עשינו כדי לסתום להם את הפה. החרמנו להם ציוד, קנו חדש. הרסנו להם את האולפן (שולינקה עזרה) בנו חדש. טענו שמפריעים למטוסים התברר שזה קול ישראל, טענו שלא משלמים מזכויות יוצרים הוכיחו שמשלמים. לא מגיע להם יחס יותר טוב מאשר לאייבי נתן שישב על דבר דומה בכלא (או לא נשפט בכלל). ולאיתן כבל הלוחם האמיץ מגיע כל הכבוד חברת טמבור מפסידה שהיא לא מעסיקה גוש צביעות כמוך.
אני מתחייב בלי נדר להכפיל את תרומתי השנה כדי שכלי הביטוי היחיד המייצג אותי יחזור לשדר ! אני אזרח המשלם מיסים שבהם משדרים אנשים שאינם מייצגים אותי.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
7
ערעור?
  עדינה   29/12/03 17:56
רבים מאנשי הערוץ עתירי זכויות בתרומתם למען המדינה והעם.
ספק אם ישנם בפרקליטות המשתוים להם בכך.
כתוב תגובה ל- עדינה
8
הצביעות של עדנה ארבל וטליה ששון
  פושעי אוסלו לדין   29/12/03 17:59
כאשר טליה ששון, "ראש המחלקה לתפקידים מיוחדים" בפרקליטות המדינה, נשאלה מדוע אינה נוקטת הליכים משפטיים כנגד אלו המעודדים סרבנות, השיבה כי זאת "לאור המדיניות המרוסנת שנוקטת התביעה הכללית בעבירות שיש בהן פגיעה בחופש הבטוי".
פעילותה הנמרצת של ששון וארבל להשתקת ערוץ 7 (ועכשיו אפילו לערעור על העונש), אינה מותירה מקום לספק באשר למידת הכנות של תשובתה.
יש לציין גם כי למרות שאייבי נתן בזמנו עבר על החוק ושידר שידורים פירטיים מתוך המים הטריטוריאליים של ישראל (בהתחלה עבר על חוק הרדיו והטלגרף ואח"כ על חוק הרשות השניה), לא פעלה נגדו פרקליטות המדינה בשום צורה.
תהליך הפוליטיזציה שעבר על פרקליטות המדינה בתקופת ביניש-ארבל הינו הרסני באופן בלתי ישוער וגרם לאזרחי המדינה אשר עיניהם בראשם לראות בפרקליטות המדינה מאפיה שמאלנית.
כתוב תגובה ל- פושעי אוסלו לדין
9
ולמרות הכל
  דווקא שמאלני   29/12/03 19:07
אני חושב שבפרקליטות מגזימים.
למרות שאני נגד התנחלויות אני מסכים שצריכה להיות לפחות תחנה ציונית אחת כמשקל נגד לנעמתים והאבנרים למיניהם שעליהם לא נוכל לסמוך בזמן מלחמה.
סגרתם אותם, נתתם להם עבודות שירות, תעזבו אותם בשקט.
כתוב תגובה ל- דווקא שמאלני
10
יום שחור לחופש הבטוי:הצביעות חוגגת
  יום שחור לדמוקרטיה   29/12/03 19:16
כתוב תגובה ל- יום שחור לדמוקרטיה
11
כרגיל,בית המשפט של האפרדייט החולני
  אביעד ש   29/12/03 19:32
אנחנו גם ככה לא מכירים בו...זה לא בית משפט זה בית רדיפות פוליטיות
כתוב תגובה ל- אביעד ש
12
אתם לא יכולים עלינו
  מאזין של 7   29/12/03 20:30
תסגרו אותנו תערערו עלינו תסתמו לנו את הפה תרדפו אותנו על כל מילה שאנחנו אומרים תעקרו אותנו מבתינו, תשליכו את רכושנו תסיתו נגדנו כאילו אנחנו אשמים בכל חוליי המדינה.

לא יעזור לכם אנחנו רק נרבה ונפרוץ ונתעקש יותר.

אם רוסיה הסובייטית נפלה גם אתם תיפלו. זה רק ענין של זמן.

אתם לא יודעים לעשות דבר מעבר להרס. איזה ישוב בניתם? מה בדיוק עשיתם בזמן האחרון חוץ מלפרק מלהרוס.
כתוב תגובה ל- מאזין של 7
13
אני מתבייש אני פשוט מתבייש
  אוגוסטוס העיתונאי   29/12/03 20:34
קודם עושים אותם עבריינים ואחר כך שופטים אותם.


די.... תראו לי מדינה אחת בעולם חוץ אולי מאיראן, סעודיה, תימן ודומיהן ששופטים כלי תקשורת מרכזי וגדול כל כך.
כתוב תגובה ל- אוגוסטוס העיתונאי
אכן, בושה וכלימה
  אזנייה   30/12/03 04:38
תראה לי מדינה אחת בעולם בה פועלת תחנה פיראטית כל כך הרבה שנים ועוד בחסות אנשי בית המחוקקים, שחוקקו חוק נגד פיראטים. מה גם שהציעו להם לגשת להליך חוקי והם סירבו. ולא בגלל "שם שמיים". ממש צעקת "הקוזאק הנגזל".
כתוב תגובה ל- אזנייה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |