News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 135,427  סלולר - 486,472
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
נער הייתי ולראשונה בחיי הלכתי להפגנה נגד השילומים שערך בגין בכיכר מוגרבי בתל אביב ולאחר מכן צעדתי עם אלפים לעבר בית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
לא צריך לכבס כלום    מי שנוהג בלי רישיון נהיגה וכבר נתפס בעבר על כך, ועדיין ממשיך לעשות זאת הוא רוצח    הוא מפגע שיוצר פיגועי תאונה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
"יש קונה עולמו בכמה שנים ויש קונה עולמו בשעה אחת" מסכת עבודה זרה י"ז    "יש קונה עולמו, יש מאבד עולמו, בשעה אחת", מדרש רבא, בראשית י"ז
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אופיר כץ [צילום: דוברות הכנסת]
פעיל פוליטי ישראלי
אופיר כץ (נולד: 1979), פעיל פוליטי ישראלי.
אורי יהודאי [צילום: עדי לם]
מנהל ישראלי
אורי יהודאי (נולד: 1954), מנהל ישראלי.
יעקב שחר
איש עסקים ישראלי
יעקב שחר (נולד: 8 באפריל 1941), איש עסקים ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רחובות: הומו הותקף על-רקע שנאה
מאת: עידן יוסף  |  25/04/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הייתי בטוח שהערסים בכנרת
  ערס   25/04/16 21:29
כתוב תגובה ל- ערס
2
לאסור כניסת ״בעלי תשובה״ מזרח
  ים לשד׳ רוטשילד!!   25/04/16 22:26
כתוב תגובה ל- ים לשד׳ רוטשילד!!
3
סיכסוך שכנים - פשע שנאה???
  עורך מחורבן   25/04/16 23:13
זילזול באינטליגנציה של הקוראים...
כתוב תגובה ל- עורך מחורבן
למס' 3 - הבעיה שאין לך ....
  אומר דרשני   25/04/16 23:50
או שאין לך אינטיליגנציה או שאתה מסרב להשתמש בה או שאתה הומופוב בעצמך, אבל כשקוראים קריאות גנאי הומופוביות תוך התייחסות למיניותם של המותקפים ולאחר מכן פוצצו אותו ואת בן זוגו במכות, התוקף, אחיו ועוד ארבעה - זה לא סכסוך בין שכנים !
כתוב תגובה ל- אומר דרשני
אתה מחורבן, לא העורך.
  הומופוב אימפוטנט   26/04/16 01:14
כתוב תגובה ל- הומופוב אימפוטנט
צודק ולא צודק
  למגיב   26/04/16 08:31
הסכסוך בענין החניה תופס כאן מקום קטן. והרי הבחורים הסכימו להזיז את האוטו, ובכל ה"סכסוך" היה צריך להסתיים. אבל הוא המשיך במכות אכזריות בשל מיניותם של הזוג. וזה חמור. יש לתת לאנשים לחיות כרצונם (חייה ותן לחיות). אין לאף אדם רשות לכפות את דרך החיים שלו על השני. יחד עם זאת המושג "פשע שנאה" שיצרה התקשורת ה"מהוללת" כנגד נערי הגבעות - אינו מתאר נכון את המקרה הזה.
כתוב תגובה ל- למגיב
4
חלאות 10 שנים לכלא
  דן ה   26/04/16 03:39
כתוב תגובה ל- דן ה
5
פשע שינאה. להעניש בחומרה
  עמית1331   26/04/16 04:27
כתוב תגובה ל- עמית1331
6
מדינה להטפובית מסריחה
  להטבניק   26/04/16 06:18
כתוב תגובה ל- להטבניק
7
בארץ ההומואים הופקרו על ידי
  שבץ חלובה   26/04/16 06:51
המשטרה שהיא עצמה הומופובית עובדה שעד היום לא גילו וגם לא מתאמצים לגלות את הרצח בבר נוער...הכי מסוכנים הם החוזרים בתשובה של ש"ס שכולם פושעים שמבצעים את פקודות הרב הממונה שלהם בתור מבחן קבלה למועדון אוכלי החינם. לגבי המשטרה זה ברור כח אצל כל שוטר יש במשפחה לפחות חוזר בתשובה אחד שמצווה עליו לשנוא ורדוף הומואים. ואיפה ביבי. כרגיל יושב עם האצב בתחת וממנה לנו מפכ"ל דוסי. האם מאדם כזה תצמח לנו הישועה? אני בספק גדול ועובדה שעד היום שום דבר לא השתנה במשטרת הזבל שיש לנו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
8
אני מתביישת
  עטרה שגב קלימי   26/04/16 09:18
איפה השכנים ?? איפה אותם אנשים שסובבו את אותה אלימות??? לא לחינם אמר משה רבנו לאותו שוטר נבער שהיכה עבד יהודי "רשע למה תכה רעך" , אני מקווה שאותם אנשים ישלמו מחיר כבד על מעשיהם .
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
9
מעניין מה מוצא (העדה) המעורבים
  ב.   26/04/16 17:09
כתוב תגובה ל- ב.
10
הומואים מתנשקים
  זה חולני   26/04/16 18:36
כתוב תגובה ל- זה חולני
11
מה ללהטבקים לא לעשות!!
  עמי מהקריות   7/05/16 02:35
אני מאד מצר על מה שקרה וחבל שישראל אמורה להיות ליברלית נאורה דמוקרטית ומקבלת והיא ממש !!אבל ממש!! לא!! ובכל זאת במקרה נעשו דברים שאולי הובילו או גירו את התגובה ההומופובית והאלימה הזאת, אז מה לא!! כדאי כלהטב"ק לעשות כדי למנוע או להחליש היקרות מקרים כאלה: 1) רצוי לא לחיות בצד אוכלוסיות רגישות לנושא המועדות למעשי פורענות, ואם החלטת( אולי משיקולים כלכליים או אולי אחרים) כן לגור בשכונה כזאת,מומלץ בחום לא להתרברב בנושא ולשמור על פרופיל צנוע ושקט 2) לא להשכיר מבנה או חצי מבנה לאדם שרגיש לנושא(וממה שקראתי מכתבה אחרת הבחור כבר ידע מקודם על הרגישות הזאת....) מבלי "לבדוק את השטח" קודם ובמקרה הצורך לחשוף הכל מהתחלה בלי הפתעות!!
כתוב תגובה ל- עמי מהקריות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
הלוואות אשראי ומימון
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |