News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 110,480  סלולר - 362,591
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ישראל היא מכפלן-עוצמה ייחודי עבור ארה"ב, המאריך את הזרוע האסטרטגית של ארה"ב, מרתיע מדינות וארגונים פורעי-חוק ותורם ליציבות משטרים ערביים פרו-אמריקנים ללא נוכחות חיילים אמריקנים על ...
צבי גיל
צבי גיל
תל אביב היא לא רק עיר מפוקקת אלא נחנקת בשל גדרות וחסימות שמשוות לה מראה של מחנה מעצר    חסרים רק מגדלי שמירה כדי להשלים את התמונה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
כדי לנטרל איומים יש ללמוד מן המאיימים; ביקורת על שלטונות המנדט הבריטי בארץ; פוגרומים בדרום רוסיה - אוקראינה; פוגרום קישינב; "קונגרס אוגנדה"; הרושם שעשה הרצל על ז'בוטינסקי; מרכזיות ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
פנחס עידן [צילום: משה שי, פלאש 90]
פעיל איגוד עובדים, פוליטיקאי
פנחס עידן (נולד: 1955), פעיל איגוד עובדים ופוליטיקאי ישראלי.
אלעד קופרמן [צילום: פלאש 90]
מפיק טלוויזיה ישראלי
אלעד קופרמן (נולד: 2 באוקטובר 1969), מפיק טלוויזיה ישראלי.
פרופ' אביעד קליינברג [צילום: היינריך בול]
היסטוריון ואיש אקדמיה
אביעד קליינברג (נולד 25 בנובמבר 1957), היסטוריון ואיש אקדמיה.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מינוי אומבודסמן לטיפול בתלונות על פקידות הסעד
מאת: משה שלם  |  24/05/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השופטות עברו הכשרה לטובת הילד?
  ברכה דיסני   25/05/09 02:41
כתוב תגובה ל- ברכה דיסני
2
לבדוק מה קורה בנשר !
  ש. גוטווין   25/05/09 03:34
יישר כח לועדת פרופ' סלונים,
על הצפת כשלים קשים
של פקידות סעד/ בתי משפט בדיני נפשות
אכן המצב בלתי נסבל,
בו נלקחים ילדים בניגוד גמור
לכללים ברורים,
7 הם הסעיפים בו יכולה פקידת סעד
להמליץ על הוצאת ילדים מביתם,
ואסור לה לקבוע כללים משלה,
מעשה כזה צריך להיחשב לפלילי!
הנה הוא מקרה בו לא מתקיים
אף לא סעיף אחד מאלה,
אבל פקידת הסעד מסוכסכת עם
אם, ומחליטה לכתוב דו'ח כאילו
האם היא ... תלותית..
כי ביקשה סיוע מהגופים המגישים סיוע,
ועל כן יש להוציא מחזקתה את הילדים...
במקום לסייע היא קובלת על..
שאם ביקשה סיוע לילדיה ומשכך היא תלותית..

עד שלא יתחילו להושיב בכלא
יוזמי/ות מעשים נפסדים כאלה,
הפוגעים קשות בטובת ילדים ועתידם,
ופוגעים באם קשת יום,
ימשיכו עובדות מסויימות
לנצל סמכות ללא בקרה אמיתית,
לצורך סגירת חשבונות,
ועוד על גב ילדים !!
כשתפקידן הוא בכלל לעזור ברווחתן
של אמהות חד הוריות קשות יום וילדיהן,
לבדוק מה קורה בנשר !
כתוב תגובה ל- ש. גוטווין
3
מאמר מצויין ויפה שעה אחת קודם
  רונית ג   25/05/09 07:59
כתוב תגובה ל- רונית ג
4
מאמר מצוין
  ענת הרלב   25/05/09 09:05
מעשי רשויות הרווחה הן שערורייה לשמה. בתי המשפט לעולם כמעט לא מפקחים על עבודת פקידות הסעד, שהרי איך הם יכולים לעשות כן, הם פונים אל פקידות הסעד, על מנת שיגישו תסקיריהן, לאחר בדיקה בשטח. איך ביהמ"ש אמור או מסוגל לבדוק את הבודקות? רשויות הרווחה חוטפות בפועל ילדים מבתיהם, כשבתי המשפט מהווים חותמת גומי לכל תסקיריהן ודרישותיהן ההזויות. חמור מאוד שמשרד הרווחה נותן גיבוי לכל הגורמים השליליים הללו ולא מאפשר בדיקה חיצונית, למעשי הפשע המבוצעים על ידן בהסתר ותוך גיבוי מלא של כל רשויות הרווחה שמעליהן.
כתוב תגובה ל- ענת הרלב
5
פקה''ס מתעללות בילדים ובאבות ה
  אלקזאי   25/05/09 12:53
כבר מתקופת קום המדינה פקה''ס רק גרמו לנזק וצער בקרב הציבור. הן טובות בחטיפת ילדים וקשירת קשר כנגד האבות הגרושים.
כתוב תגובה ל- אלקזאי
6
מאמר מעולה ונכון
  בהערכה לרבה לכותב   25/05/09 13:44
עוד עידות לקריסה מוסרית כוללת של כל עובדי משרד הרווחה,
וזאת כמענה לחוסר מקצועיות ותרבות ארגונית מחרידה.
כתוב תגובה ל- בהערכה לרבה לכותב
7
מהדורה ב' לילדי תימן
  ילדי תימן ?   25/05/09 17:02
פשוט לא יאומן,
בנושאים הרגישים והכואבים ביותר,
וכשמדובר במקרים רבים בחטיפת ילדים
ממש, ללא שום קשר למסוגלות הורים
לגדל ילדיהם באהבה, ואת הצורך של ילד להוריו,
בדיוק כאן אין פיקוח ראוי,
לא על המחליטות לפנות לבית משפט,
ולא על השופטים והשופטות שעושים מעשה
קשה כל כך, של קריעת ילדים מהוריהם,
המסוגלים והמגדלים בפועל את הילדים

תגידו השתגעתם לגמרי ???
ההתנהלות של הגורמים, מייצרים מהדורה ב'
של ילדי תימן - עיצרו את ההפקרות המשתוללת
כתוב תגובה ל- ילדי תימן ?
8
הגיע הזמן שישלחו פושעות לכלא
  המשיח המשגיח   25/05/09 19:48
ראשי ממשלה פושעים שבסך הכול גנבו כסף נכנסים לכלא - אבל פושעות סעד... קשר השתיקה והחיפוי מגיע לרמות של בית המשפט העליון שיתוף הפעולה עם הפושעות ע"י המערכת נותנת להן הרגשה שהן בסדר והתוצאה מזעזעת!!! פשוט חבורת פושעות שלא מבינות במקצוע שלהן כלום!!!. עצוב.
כתוב תגובה ל- המשיח המשגיח
9
היום אני מחר את\ה
  מגדל בבל.   25/05/09 20:21
חומר למחשבה ללא תצהיר בשבועה,ללא חןק בהיר ושקוף,דלתיים פתוחות, הקלטת כל מילה בדיון,כל תצהיר שקר=5שנים בקלבוש.למען ילדי ישראל,למען הדורות הבאים.מבעל ניסיון.
כתוב תגובה ל- מגדל בבל.
10
מאמר מעולה, ישר כוח לכותב
  שבתאי ברוך   26/05/09 23:28
סוף סוף מאמר ששם את הדברים כהוויתם על השולחן. ישר כוח, מצפים לעוד מאמרים.
כתוב תגובה ל- שבתאי ברוך
11
אומבודסמן-שמומבודסמן
  NBA24353   27/05/09 20:36
המאמר - מצוין!

אכן הגיע הזמן!

אבל... הצחקת אותי! בגדול! איפוא אתה חי?

אתה חושב שאם באמת יתקפלו מכל הכרזות המלחמה נגד המינוי וימצאו את המתאים - זה ישנה משהו? נציב קבילות נגד שופטים משנה משהו?

איש מערכת תמיד ידע מאיזה צד מרוחה הפרוסה ומי משמן את ידיו.

עד של יוציאו את הפיקוח לגורם חיצוני חסר פניות - לא יקרה כלום! הכלבים נובחים והשיירה עוברת!

וכדי שיהיה ברור - אם חשבת שהבנת למה כל השחיתויות הללו שצריך אומבודסמן להתלונן נגדן - אתה טועה! הבעיה היא בכלל לא בתחת הרחב שתופסות הפק"סיות על חיי גרושים וילדים, הבעיה היא העוצמה והכוח שניתן להם, ללא כל הצדקה (אל תשכח שהפק"ס היתה זו שנכנסה לאוניברסיטה עם הציונים הכי נמוכים) ושהן רק בונות את הפירמידה שתחזק ותשמר אותו... על גבנו!!!

צריך לגדוע את הכוח הזה מהשורש ולהחזיר אותן למקום ממנו באו. אין להן דבר וחצי דבר שראוי להקנות להן איזה שהוא כוח על חיינו, הן עבד כי ימלוך, האטד ששורף את ארזי הלבנון.
כתוב תגובה ל- NBA24353
12
הכשרת השופטות
  NBA24353   27/05/09 22:04
הצחקת אותי ברכה דיסני!!!

כן! במיוחד רבקה מקייס "השופטת הנוקמת".
כתוב תגובה ל- NBA24353
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |