s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
דן מרגלית
דן מרגלית
איש העסקים ליאור רייטבלט השיק את ספרו "קראוס" בגן העיר בתל אביב    בלילה לא ישנתי כי לא הצלחתי להינתק ממנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הממונה על המשמעת בנציבות קיים קשר רומנטי עם סגניתו
מאת: יואב יצחק  |  03/09/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
Jail 5 years
  hhaa   3/09/16 17:15
jail them together and garnish their wages
כתוב תגובה ל- hhaa
2
יוואב יצחק אתה גבר לפרסם הכל!
  ביל קלינטון   3/09/16 17:51
הגב׳ ליפץ להלן הפילגש, וצדיק הדור אסף רוזנברג הדוס המתחסד שביקש חסינות אבל לא שלט על אחד מאבריו, מבקש רחמים אצל יואב יצחק? זו המתנה הטובה ביותר לסוף שבוע. שני האנשים שיכורי הכוח שפגעו במאות עובדי מדינה, הזדיינו כמו שני חתולים בניגוד לחוק, וקולו של נציב שירות המדינה לא נשמע? יואב היקר, אתה איש אנושי, עיתונאי נפלא, אבל ריחמת על האנשים הלא נכונים. הפילגש והמאהב, שניהם נושאי משרות בכירות באגף המשמעת, רצו לספר לפרקליט המדינה, לאחר שהיה ברור להם שהסיפור הוא לא נחלת שניהם. שני הנואפים, חייבים לעוף משירות המדינה ומייד!! אם שי ניצן יטייח חלילה את פרשת הניאוף המחליאה של שני בכירי ״המתפרה״, זה סופו של אגף המשמעת,. הפילגש הקטנה שחשבה שהיא שולטת בעולם, והדוס מגלגל העיניים שהתעלם מתיקים שהיה לו נוח להתעלם מהם, ולעומת זאת פחמים תיקים חסרי משמעות, חייב לעוף הביתה ומייד. שי ניצן. הפילגש ואסף רוזנברג הנואף , הממונה על המשמעת לא יכולים לשמש בתפקיד יום אחד נוסף. הדוס הנואף שסירב סגניתו להיות הפילגש שלו הוכיח לשירות המדינה מה זאת משמעת נכונה. עכשיו שיינמן צריך לנפח את הביצים שלו ולקבל החלטה. לא מדובר בצמד נואפים שהזדיינותם כמו חתולים, כשאחד עדיין נשוי!מדובר בממונה על המשמעת וב סגניתו שחייבים לעוף מאגף המשמעת!
כתוב תגובה ל- ביל קלינטון
תתבייש.
  אוונגארד   3/09/16 21:33
אני יוצא כנגד אוצר המילים שאתה משתמש בו, לא כנגד התוכן. ולכן פעם נוספת, בוש והיכלם !
כתוב תגובה ל- אוונגארד
השעייה
  Asafro   3/09/16 22:35
קלינטון. כל מילה הסלע!!!! אסור להם להישאר בעבודה יום אחד נוסף יש להשעותם מיידית!!!
כתוב תגובה ל- Asafro
הפילגש והמאהב הלטיני.
  יודע הכל   3/09/16 23:06
זה היה רק שאלה דל זמן עד שעלילותיו של הרוזנברג יתפרסמו ברבים. הרוזנברג ירא השמים והפילגש שלו אילה הוניגמן, שנשאה גם את השם ליפץ, חשבו שהם בשפיץ של העולם, עד שהם התעסקו עם אדם אחד יותר מידי, ששם לו למטרה להראות להם מאיפה משתין הדג, והוא לא יפסיק להשתין מהאף שלהם... הפילגש הנמרצת, שיש לנו עוד פרטים על עלילותיה, והפרקליט רוזנברג, שכנראה גם לא שלט באיבר מינו, וגם התגלה כאדם חסר טעם בנשים, וגם בעל רמת מוסר ירודה, עדיין לא מבין כנראה את חומרת מעשיו. הוא חייב לעוף ומייד משירות המדינה. זה אגב לא פסול לעשות לו את מה שהוא עשה יחד עם פלגשו לאחרים, בהבדל אחד, במקרה שלו לא היה צריך לתפור לו תיק, אלא רק לשים עליו משרד חקירות קטן, כדי לגלות שהחרמן הקטן בועט בכל המוסכמות של שירות במדינה, ולמרות תפקידו הוא לא שולט על אבר מינו זה היה ברור. הכתובת הייתה על הקיר, וגם האדיוט היה צריך לקחת בחשבון שלא יניחו לו לסיים את התפקיד בשקט ובשלווה. גם לכוח יש גבולות, אבל הפילגש נמוכת הקומה שרצה ופיזזה בבית הדין למשמעת כאילו היא במרכז העולם, לא הבינה שבמקרה אחד היא חצתה את כל הגבולות ותאוות הכוח עיוורה אותה., היה צריך להיות ברור שהדרך שבה היא בחרה להתנהל, תוך התעמרות תוביל אותה לסיום תפקידה. נקמה היא דבר שצריך לעשות אותו בחוכמה בשיקול דעת וללכת עד הסוף. במקרה הזה זה היה קל מהצפוי, צמד השפנים לא הפסיק להזדיין. והמשימה הייתה ממש פשוטה. פשוטה עד כדי גיחוך. אז מה אומר המאהב הלטיני לאשתו? איזה בלופים הוא מספר לה? אחד הצדדים כבר פירק את הזוגיות המופלאה שהייתה לו, אבל ספק עם המאהבת והבוס שלה יגשימו את מטרתם. הם טועמים רק מעט ממה שהם עשו לאחרים. חשוב מאד לומר ולהדגיש השניים האלה היו בתפקיד עוצמתי ורגיש, ומתפקידם ומחובתם היה להעמיד לדין עובדים שסרחו, ועל כך אין שום מחלוקת ולא תהיה. הטענה נגד המאהב הלאטיני ופילגשו לא נוגעת לכך. היא נוגעת להתעמרות. היא נוגעת לשיכרון הכוח, והיא נוגעת לכך שחלק מהתיקים נתפרו בתפירה גסה! זה לא היה המנדט שלהם. עכשיו יגיעו בוודאי עשרות או מאות עדויות איך התנהלו הדברים. חשוב שלא לשתוק! כדי דבר כזה לא יקרה יותר לעולם בשירות המדינה. זה אגף משמעת ולא מתפרה.
כתוב תגובה ל- יודע הכל
לפי פירסום השמות הם מבית היוצר
  של הציונות הדתית   4/09/16 05:53
כמה מתאים להם לטייח הכל כשזוהמה נגועה בהם, גם שי ניצן הוא תוצר של הציונות הדתית, כן היום הוא חילוני, לא שזה משנה משהו, לפחות בעיני, הבעיה היא חוסר היושר והנאמנות הטוטאלית לאמת להגינות ולעשית הצדק, כל הכבוד יואב יצחק על הפירסום האמיתי ללא צנזורה ובמיוחד שזה נוגע לציונות הדתית המושחתת עד היסוד.
כתוב תגובה ל- של הציונות הדתית
הפילגש והממונה על המשמעת
  ברק אובמה   5/09/16 00:43
היה מביך לשמוע איך עו״ד אסף רוזנברג , מתקשר למערכות העיתונים והאתרים כדי לבקש רחמים, כדי שלא ידווחו על הרומן המתוקשר עם פילגשו הוניגמן ליפץ, לאחר שהוא מזיין אותה כבר תקופה ארוכה. הצדיק רוזנברג לא קרא כנראה את החוק האוסר על בעילה של עובדת הגפופה לו גם אם זה נעשתה ביוזמתה של הפילגש הוניגמן שחצתה את בגבולותת זה לא חוקי.. ולמה שהוניגמן ליפץ לא תסכים להיות פילגש? ועוד של הבוס? בבית היחסים לא היו כבר תקופה ארוכה על פי המידע שאספנו אי יי יי, וליפץ הוניגמן מלאת התשוקה לא יכלה גנראה להבליג. אין ספק שהיא זו שלא וויתרה על המשכבים התכופים , שנערכים כבר תקופה ארוכה. השניים האלה פשוט לא הפסיקו להזדיין ועוררו עניין אפילו אצל החוקרים הפרטיים שהתפלאו מהתאווה של הממונה על המשמעת וסגניתו.ששברו את כל השיאים. אז עכשיו טוענים זוג חתולי המין שזה יכול לפגוע במשפחות ובילדים שלהם, ורוזנברג מגלגל העיניים המוכר,מתקשר ומתחנן לא לפרסם את הסיפור, לא את השמות ובוודאי שלא את התמונות. כדי שנשלים את העבודה במורה מסודרת, וכדי שתוכלו לראות מקרוב את צמד נואפי הנציבות נדאג שיגיעו תמונות של השניים לכל מערכות העיתונים,. כדי שהצופים יכירו מקרוב את גיבורי הסיפור. את זה למדנו מאסף רוזנברג ומהתנהלותה של הפילגש הוניגמן., מה שצולם ברשות הרבים מותר בפירסום, ואת זה יודעים גם צמד החרמנים מאגף המשמעת בנציבות.
כתוב תגובה ל- ברק אובמה
3
מתי עובדים שם?
  אורי פ   3/09/16 18:20
האם בפקידים בשרות המדינה יש להם גם זמני עבודה או שעוסקים אך ורק בלהז..ן?
כתוב תגובה ל- אורי פ
עוסקים רק בזימונים
  ישראלי זועם   4/09/16 03:15
מה רע לכייף קצת בעבודה תשאלו את גב' נתניהו איך היא תפסה לה בעל ותבינו כי........
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
4
רחמי שמיים ושמירה מאנשים כאלה
  צבר וותיק   3/09/16 19:24
כנראה שקצין מרשות המיסים שפוטר בשל חשד של קבלת 542 ש"ח ונזרק לרחובות וגם לבסוף יצטרך לשבת 6 חודשי מאסר בגין אותם 542 ש"ח שעכשיו זה כבר לא בטוח שזו הדחה על בסיס אמיתי וצודק ....אלא הדחה בשל גחמות של אנשים חרמנים ...
כתוב תגובה ל- צבר וותיק
אסף רוזנברג
  שונה נציבות   9/05/17 17:26
אותי פיטרו משירות המדינה על "עבירה" שעשו אלפים לפני ועושים עדיין את אותה עבירה עוד אלפים. אסף רוזנבאג לא הסכים אפילו לשמוע מה שיש לי להגיד. עכשיו מתברר שהיה עסוק מאוד בזיונים ובזמן הזה גם ממלא שעות נוספות וכד'. הגנב הראשי נתפש. לך לעזאזל רוזנברג !
כתוב תגובה ל- שונה נציבות
5
לא תחסום שור בדישו
  7 שחור   3/09/16 19:35
נו?!?! נציבות תלונות הציבור על השופטים! ברמה טובה יותר?
כתוב תגובה ל- 7 שחור
אם הוא דש מבפנים וזורה מבחוץ
  לא תחסום בעיקר   4/09/16 17:59
כתוב תגובה ל- לא תחסום בעיקר
6
הפרקליטות מעל לחוק
  דן ה   3/09/16 20:10
צריך לטפל בסרטן הזה של פןשעים שמנהלים את מערכת המשפט בתחושה שהם מעל לחוק
כתוב תגובה ל- דן ה
7
הבכיר וסגניתו
  עובד מדינה 102   3/09/16 21:28
משום מה אין אנו מופתעים מכך שאסף הנכבד עשה בסגניתו ובחוקי התקשיר כבשלו.. המוסר ואמות המידה האבסולוטיות הנגזרות מהתקשיר פסחו על אסף הנכבד. ראוי שהוא יישפט במלוא חומרת הדין ולו כפי שהוא נהג לדון אחרים ישעיהו א23: "שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים וְחַבְרֵי גַּנָּבִים, כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים; יָתוֹם לֹא יִשְׁפֹּטוּ, וְרִיב אַלְמָנָה לֹא יָבוֹא אֲלֵיהֶם" ראוי שכל אדם בעמדת תפתח ובפרט בגופי האכיפה החקירות ודומיהם ידון אחרים כפי שהוא דן את עצמו ולהיפך ויגלה מעט חמלה . יואב יצחק היית ועודך המגדלור ..המשך כך.
כתוב תגובה ל- עובד מדינה 102
8
טול קורה מבין עיניך...
  אני רק שאלה   3/09/16 21:36
זה כמעט נראה שנלקח מתוך פארסה. לפי פרסומים בעיתונות [ואיני יודע כמובן אם הם נכונים, כמו כל מה שיהיה מפורט להלן] האיש התנגד לפני כמה חודשים למנות את דניאל טאוב ליועמש משרד החוץ כי טאוב הזמין מבקרים, כנראה ממיו זכר, למעונו בשעת לילה מאוחרת. מנדלבליט ביקש להכשיר ורוזנברג התנגד. כעת מסתבר [לכאורה, כמובן, הכל לכאורה ולפי פרסומים] כי, במקביל, כשהוא מטיף גבוהה גבוהה על החובה לשמור על הכללים ועל טהרת המשפחה, הוא מקיים קשר רומנטי עם כפיפה ואולי גם כשאחד מהצדדים נשוי. איזו יושרה מפוארת!
כתוב תגובה ל- אני רק שאלה
9
לבחון שוב את התיקים שטיפלו בהם
  ירוחם   3/09/16 22:04
יש לבדוק את התיקים שטיפלו בהם השניים בעודם יודעים הם עצמם על כך שהם מקיימים עבירה. מחקרים רבים מראים שאדם אשר יודע שפשע שיקול הדעת שלו מושפע מכך ולכן גם ההכרעות שקיבלו בתקופה זו מוטעים ומטעים. מדובר בדיני נפשות ועל כן ייתכן שהקלו עם עבירות מין ויחסי מרות מאחר וידעו כי בעצמם נושאים בדבר עבירה. על הפרקליטות והעיתונות לחקור תיקים אלו !! ולהוציא את האמת לאור שכן השניים הללו ככל הנראה לא היו מסוגלים להתעמת איתה. פשוט מקומם תגובת הפרקליטות .עוד מוסד שהצדק והיושרה הולכים לאיבוד וחבל כי שי ניצן הוא אחד האנשים היותר ישרים וערכיים שהכרתי . מקווה שיתעשט במהרה !
כתוב תגובה ל- ירוחם
צודק!!!!!!
  משל   3/09/16 22:49
לפסול התיקים בהם היו מעורבים !!
כתוב תגובה ל- משל
עדיףשיתעטף,או שעטוף[את המה שמו
  מה יעזור אם יתעטש   4/09/16 18:13
כתוב תגובה ל- מה יעזור אם יתעטש
10
דמם סמוק יותר??
  מישאל   3/09/16 22:21
מגינים על עצמם מעבירות שעליהן הדיחו שפטו והרסו משפחות
כתוב תגובה ל- מישאל
11
יש להעמידם לדיו
  Asafro   3/09/16 22:30
לא ייתכן שהשניים עוברים עבירת משמעת חמורה ובאותו עניין קובעים גורלם של אחרים שעברו אותה עבירה.בושה לנציבות המדינה שיושבים שם אנשים מושחטים כמוהם. מתי הם מחליטים לגבי גורלם של עובדים בשירות המדינה??? במיטה??? אם לא יטופלו כראוי יהיה זה מחדל!!!! ואסף , מי שיש לו מרגרינה על הראש שלא ייצא לשמש!!!
כתוב תגובה ל- Asafro
12
פושעים ברישיון
  שוקי משעול   3/09/16 22:40
2016-09-03 כבר למעלה מעשר שנים שאני אומר לראשי מערכת אכיפת החוק ומבקר המדינה שהאיש הזה אסף רוזנברג שהשיג את התפקיד שלו במרמה וללא מכרז הוא איש מושחת ועבריין ושגזל את קופת המדינה. האיש המנוול הנוכל והעבריין הזה השעה אותי מתפקידי על 542 ש"ח דמי ביטוח שלדבריו קבלתי שלא כדין מבלי שטרח אפילו לבדוק את טענותיי האיש הרמאי הזה יחד עם משה מזרחי מרשות המיסים התייצבו אצל רות דוד בהוראתו של איתן רוב ותכננו את החיסול שלי על ידי כתב אישום , ומבקר המדינה והמשטרה שקיבלו ממני עשרות תלונות על מעלליו טייחו השתיקו ונתנו יד . איך היום אפשר להצדיק את פעולותיו כלפי עובדים , מערכות פושעות כמו רות דוד ...הם חסינים ומוגנים !!! שוקי משעול חושף פרשות שחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק .
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
שוקי היקר אולי תספר במדויק מה
  צבר וותיק   4/09/16 08:12
שוקי היקר אולי תספר פעם אחת במדויק מה ארע עם אותם 542 ש"ח דמי ביטוח שבגינם המערכת המשפטית מתעללת בך והוציאה אותך חסר כל ,ורוצה לזרוק אותך ל-6 חודשי מאסר בבית הכלא והכול בעבור 542 ש"ח דמי ביטוח ... פעם אחת לתמיד אנחנו רוצים לדעת מה בדיוק קרה שם ?????
כתוב תגובה ל- צבר וותיק
13
ניצן מעורב ביותר מידי פרשיות
  שקול   3/09/16 22:44
הוא צריך ללכת הביתה.
כתוב תגובה ל- שקול
צודק. אף אחד לא מתייחס לעניין
  ירושלמית   4/09/16 07:50
כתוב תגובה ל- ירושלמית
14
יואב עברת גבול
  אין גבול   3/09/16 22:54
יש דברים שלא עושים, פגעת במשפחות ובילדים. איך אתה ישן בלילה?
כתוב תגובה ל- אין גבול
ואסף רוזנברג והפילגש ליפץ?
  התלמיד שלכם!   4/09/16 00:09
אהב. יואב יצחק אשם. לא אסף רוזנברג והפילגש הקסומה הוניגמן ליפץ. אתם לא מתבישים? השליח אשם? כשהם הזדיינו בשעה ששניהם היו נשואים בניגוד לתקשיר ולחוקי המדינה, שאוסר על מנהל לזיין את הכפופה לו הם לא חשבו על בני משפחתם וילדיהם? למה, יואב יצחק אשם בכך ששני עובדים שמועסקים באגף המשמעת, שהשעו אין סוף עובדים על שטויות והרסו משפחות, כשתאוות הכוח שלהם לא יודעת גבול הם הצדיקים ויואב יצחק הוא האשם? יואב יצחק הוא עיתונאי אמיץ שאין הרבה כמוהו. אבל יואביצחק הוא לא מטפל זוגי אם שני העובדים שהיו בצמרת הפרקליטות בחרו לחלק אותה מיטה ולהעניק מחסדיהם אחד לשני זה דבר חמור שנעשה בניגוד לחוק. השניים האלה תפרו תיקים. הם הקימו את גדולת המתפרות, ועשו כבתוך שלהם תוך ניצול העובדה שאבי ליכט, שהוא ידידו הטוב של רוזנברג שהעניק לו גיבוי. האם הגיבוי כלל חסינות כשמנהל עובר על חוקי המדינה ודופק את הכפופה לו? ליפץ ורוזנברג האהובים. זה רק המעט שניתן היה לעשות למענכם. ידענו שלא נשכח אתכם. היה קשה להאמין איך שני צדיקים כמוכם מספקים כל כך הרבה ראיות. ומזדיינים כמו חתולי רחוב. שאננות? שיכרון כוח? אולי טפשות ואולי סתם חוסר זהירות. זו הייתה השקעה שווה. לא האמנתם שמה שאתם עשיתם כדרך שיגרה לאחרים יעשו לכם. מה עשינו? מה שלמדנו מכם. בטוח שתזכרו אותי כל חייכם, ידעתי שנפגש. אני כבר מתגעגע. ד״ש לחנה ומרסלה כבר מתגעגעים.
כתוב תגובה ל- התלמיד שלכם!
" צנעת הפרט " ?!
  הצנעת השחיתות או   5/09/16 08:53
זה ממש לא הסיפור של " התאהבות " זה סיפור של כל מה שקרה מסביב לזה במהלך שנים רבות !!? וכיצד שניהם פעלו בצוותא למעשים של טיוח ופשעים ממשי בנציבות כמו את פרשת נתן אשל ואת הסיפור של אב בית הדין יוסף תל רז ועוד..., מעשים של תפירת תיקים לעובדים ישרים שחשפו שחיתות , והכל מאינטרסים כוחניים וזרים כדי להטיל מורתם שם ולהשתלטות על עובדי הנציבות ואחר כך גם להסתיר את יחסיהם ולאיים על מי שניסה לעצור אותם ולחשוף זאת זה סיפור הרבה יותר עמוק שהפרקליטות בראשותו של שי ניצן מסרבים לחקור , אסף רוזנברג הובא לנציבות על יד שמואל הולנדר המושחת ללא מכרז כדי להדיח את עפר רייכמן שחשף את פשעיו של הולנדר שגם לו היה סיפור דומה של יחסים עם עדנה אלפסי שמתפקיד של פקידה מונתה לראלשי"ת עם חוזה בכירים במכרז מפוברק על כך היה בזמנו העימות המפורסם בין הולנדר ללינדשטראוס שהושתק . לא לשכוח שגם מכונת הפשע של רות דוד ורונאל פישר התחילה בחדר המיטות !!
כתוב תגובה ל- הצנעת השחיתות או
15
לא קשר רומנטי - בעילה אסורה
  דרור 10   3/09/16 22:58
כתוב תגובה ל- דרור 10
16
איפה הפמיניסטית שתעתור לבג"צ ?
  דרור 10   3/09/16 23:04
כתוב תגובה ל- דרור 10
17
רק רוזנברג? ומה עם משה דיין???
  מזרחי   4/09/16 00:08
הגיע הזמן לחקור את כל הנעשה ברשות זו. אבל הם גם מחפים על עבירות חמורות של חברים במשרד המשפטים.
כתוב תגובה ל- מזרחי
18
ואם זאת עלילה?
  אבנר13   4/09/16 00:20
ואם יתברר שהכל שקרים שהמציאו אלה שמעוניינים לפגוע בהם (ויש רבים כאלו בגלל אופי התפקיד..) , מה תעשה אז יואב יצחק? תפרסם הודעת 'סליחה' ותמשיך הלאה? מה עם המשפחה והילדים שדרסת עם הפרסום הפזיז שלך?..
כתוב תגובה ל- אבנר13
19
פושעים ותופרי תיקים בשירות המד
  שוקי משעול   4/09/16 00:22
2016-09-03 כבר למעלה מעשר שנים שאני אומר לראשי מערכת אכיפת החוק ומבקר המדינה שהאיש הזה אסף רוזנברג שהשיג את התפקיד שלו במרמה וללא מכרז הוא איש מושחת ועבריין ושגזל את קופת המדינה. האיש המנוול הנוכל והעבריין הזה השעה אותי מתפקידי על 542 ש"ח דמי ביטוח שלדבריו קבלתי שלא כדין מבלי שטרח אפילו לבדוק את טענותיי האיש הרמאי הזה יחד עם משה מזרחי מרשות המיסים התייצבו אצל רות דוד בהוראתו של איתן רוב ותכננו את החיסול שלי על ידי כתב אישום , ומבקר המדינה והמשטרה שקיבלו ממני עשרות תלונות על מעלליו טייחו השתיקו ונתנו יד . איך היום אפשר להצדיק את פעולותיו הקשות נגד עובדים שרצה לחסל אותם כדי לרצות מושחתים , מערכות פושעות ממש כמו בפרשת רות דוד ...להם מותר הם חסינים ומוגנים בגלל הייחוס !!! נראה את התנועה לאיכות השלטון מגישה בג"צ !!! שוקי משעול חושף פרשות שחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק .
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
20
אתם עוד תשלמו אל הכל
  ציד מושחתים   4/09/16 00:37
יום יבוא ואתם עוד תשלמו אל הכל במלחמת אזרחים כל סוגי רות דוד ישפטו בכיכר העיר במשפט שדה כל החולדאי. למיניהם
כתוב תגובה ל- ציד מושחתים
21
למלעיזים על רוזנברג
  שמואל ס.   4/09/16 02:43
אם יש אדם נורמלי וישר בנציבות הרי זה אסף רוזנברג שמוקף חבורת נחשים ומנסה בכוחותיו האחרונים לבלום אותם. הוא לא מפחד ואין לו שיקולים פוליטיים שמנחים אותו. ברור למה רוצים לפגוע בו.וברור גם שלא תמיד רוזנברג מצליח כי קשה להלחם מול כולם. חבל שיואב יצחק נגרר.
כתוב תגובה ל- שמואל ס.
22
יואב יצחק. בושה וחרפה
  משה כרמל   4/09/16 03:20
צריך גם הגינות. כון שזה החוק אבל צריך להסתכל מעבר לזה. חוקים נוצרו כדי למנוע עוולות. החוק האוסר על יחסי מין בין מנהל/ת לכפוף/ה בא למנוע ניצול יחסי מרות. אם יחסי המין לא נכפו על הכפופה וזה ברצון חופשי של שני הצדדים, כפי שכנראה קרה כאן, אז זה לא המקרה שבגללו חוקקו את החוק, ולא נגרם עוול כתוצאה מיחסיהם. לא ראיתי שיואב מאשים על פגיעה בתפקוד מי מהשניים כתוצאה מכך. אני לא רואה שיואב מאשים שהיתה פה כפייה. אם כך למה צריך להיכנס לחדרי המיטות של אנשים מבוגרים?! מדוע צריך יואב יצחק להלבין פניהם ברבים?! למה לפרסם, לבייש ולפגוע במשפחותיהם?! מי כמו שזה נראה מקריאת מאמר זה, האיש הרע בסיפור הוא אתה, יואב יצחק. אולי עכשיו בחשיפה לעיני כל, אתה מאלץ את הכפיפה להאשים את הממונה בהטרדה מינית כדי להצדיק את יחסיה. והיו דברים מעולם. אני קורא גם את התגובות. לאלו המתחסדים ומדברים בשם המוסר וערכי המשפחה. זה לא עניינכם!! זה עניין של המעורבים ומשפחותיהם. את ערכי המוסר הפרטיים שלכם תפעילו בכל הכבוד, בביתכם אל תכפו אותם על אחרים. אני קורא גם תגובה המתייחסת לתפקוד ולעוול לכאורה שגרם אחד המעורבים בתפקודו (בין היתר תגובת שוקי משעול). יתכן שהכל נכון ומקומם. אבל זה זה לא קשור לנושא היחסים שבמאמר. אם על מחדלים בתפקוד היה המאמר לא הייתי אומר מילה. להיפך!
כתוב תגובה ל- משה כרמל
מקווה שזה לא משה כרמל ממח"ש
  g=עובד מדינה   4/09/16 07:17
אני מאוד מקווה שהמגיב הנ"ל אינו עו"ד משה כרמל ממח"ש. אוי ואבוי עם איש אכיפה בכיר יתייחס לעניין הזה בצורה כזו. לגופו של עניין ובלי לפרט - אין למגיב מושג על מה הוא כותב. ובאמת עדיף לא להוסיף, למעט זה שיואב יצחק לא שגה, למרבה הצער.
כתוב תגובה ל- g=עובד מדינה
לידידי המלומד
  אלון כהן   4/09/16 07:28
למה אני עובד ציבור באחד מהגופים הטובים והמסודרים שיש לא יכול לעבוד עם גיסי . אני נשאתי לאחר ששנינו התחלנו לעבוד יחד לפני 20 שנה באותו מקום העבודה ובאותה המחלקה לאחר מספר שני הכרתי את אחותו ונישאתי לה לאחר תקופה לא אישרו לנו לעבוד יחד לא משום שיש בנינו כפיפות רק עקב היותנו גיסים עפ"י התקנו החברות הממשלתיות
כתוב תגובה ל- אלון כהן
23
אין חדש- כך התנהלה מערכת המשפט
  קורןנאוה טבריה   4/09/16 05:13
מאז קום המדינה- מדובר באנשים שווים יותר בעיניהם - וכך זה נראה! שי ניצן אינו ראוי לתפקידו והגיע הזמן לחריש עמוק- בגללם רוב הציבור איבד את האמון בם ובצדק!! מטרותיה אתרוגים מושחתים- בושה שבמדינת היהודים קיימים עברייני חוק שלא נענשים כחוק!! ובניגוד לרוב ערפדי התשקורת המגויסת לטובתם כצפוי מתשקורת אנטישמית סלקטיבית המקדשת למען
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
24
דוגמא אישית - מה הפלא?
  אובד מדינה   4/09/16 05:29
האחראי על הברדק בשירות המדינה, מנהל בעצמו ברדק קטן במשרדו הוא.
כתוב תגובה ל- אובד מדינה
אסף רוזנברג
  רחלה   26/12/16 20:19
התפוח לא נופל רחוק מהעץ
כתוב תגובה ל- רחלה
25
טובל ושרץ בידו
  ירון בר און   4/09/16 07:09
גברת ליפץ ואדון רוזנברג לפסול את כל תיקי הקומבינות אדר תפרו ועשו חרפה משפטית שאלה אחרונה ..... והנציב?? מדוע שתק ושותק?? האם דמם של השניים סמוק יותר מאלו אשר נשפטו ונחקרו ע״י שני המוקיונים ???
כתוב תגובה ל- ירון בר און
26
אסף רוזנברג
  מכיר   4/09/16 08:19
אסף רוזנברג חלאה שיכור מכוח פגע באנשים ללא כל בסיס אמיתית תחתיו התנהלה חקירה רשלנית לא נמנע מלפרסם במהירות שם של נחקר למרות פגיעה משמעותית בנחקר כשנסתיימה העלילה בזיכוי בבית משפט נמנע מלהוציא הודעה. במהלך השנים חיפה על עברינים בשרות המדינה כמו דר ברוך מאברבאנל עתיר המעללים. מבקש לפנות לבגץ מדוע מחפים עליו האם דמו כחול מאלו שסבלו משכרון הכוח שלו?
כתוב תגובה ל- מכיר
27
הממונה על המשמעת בנציבות שירות
  ישעיהו בן צבי   4/09/16 08:38
עלובה היא החברה שאלה הם מוסדותיה. אין ספק ששיטת הטיוח הרדודה והנלוזה כפי המוצגת בכל מערומיה, איננה אופינית רק " להיכל הקודש שמכנה את עצמו " הממונה על המשמעת. נגד פשוטי העם, ידען שני זבי חוטם אלה, לנקוט בכל האמצעים תוך מתן זהות מלא לאישיותם. ואילו במקרה דנאן ניסו להאפיל בכל האמצעים. מעניין אלו צעדים תנקוט המערכת נגד שני הליצנים הללו.
כתוב תגובה ל- ישעיהו בן צבי
28
ממש מושלם...
  אסתר יהודה   4/09/16 08:46
ממונה על המשמעת עם עובדת בנציבות...המשמעת במיטבה.
כתוב תגובה ל- אסתר יהודה
29
אסף
  גדעון111   4/09/16 09:27
אסף הגן על מושחתים כאשר תנועת אומץ פנתה אליו כתב רוזנברג מכתב חמור כנגד המושחתת מבית חולים מסוים אבל למרות ממצאים ברורים על עברות פליליות המכתב נשאר בתחום עברות משמעת , הנקודה המרכזית כאשר הלנתי על אסף לאן העבירו אותי כן לאילה הונגימין אזי לזוגיות יש הרבה השלכות גם כיסוי שחיתות
כתוב תגובה ל- גדעון111
30
כל הכבוד ליואב יצחק על הפרסום
  נירו   4/09/16 14:59
הטיוח והחיפוי של משרד המשפטים מביש. לא מדובר באנשים פרטיים אלא בעובדי ציבור בכירים שאמונים על אכיפת משמעת. מה דינו של שוטר שגנב? צריך לעוף מהמשטרה. כך גם לגבי בכירי אגף המשמעת שהסתירו רומן. אם ממונה וכפופה בשירות המדינה מנהלים רומן רוזנברג מעיף אותם שולל משכורת מוריד דרגות וכו' אבל כנראה שכשמדובר בעובדי מדינה הבכירים ביותר הסטנדרטים משתנים ובכירי המערכת (אסף רוזנברג ומשה דיין למדו באותה ישיבה) מחפים על חבריהם בבחינת שמור לי ואשמור לך. עצוב
כתוב תגובה ל- נירו
31
אחד שיודע
  איתן 1   4/09/16 18:32
יואב חבל שנגררת לרפש הזה. חשבתי שאתה רציני. הכל שטויות לא היה ולא נברא. להד"ם. אחד שיודע
כתוב תגובה ל- איתן 1
32
הממונה על המשמעת
  רונית א.   4/09/16 20:05
לאור הכרותי עם העמדות לדין למשמעת שבצע אסף בשרות המדינה אשר דיבר על טוהר המידות . השתלח ללא רחם על פקידות בשרות המדינה בעוד שהוא מנהל רומן עם סגניתו . עבורו יחסי מרות וטוהר המידות לא קיימים ועוד הפרקליטות חסה עליו. אני קוראת לנציב שרות המדינה להדיח אותו ואת סגניתו מתפקידם . הם אינם ראויים להמשיך בתפקיד כה רגיש האמור למנוע מקרים אלו בשרות המדינה. מה יש לאסף שכל כך מגינים עליו? ממה חוששים. אסור לזה לעבור לסדר היום. אסף יומך הגיע . איך זה שגלגל מסתובב.
כתוב תגובה ל- רונית א.
33
חדר המיטות .
  שוקי משעול   5/09/16 08:48
לא לשכוח שגם מכונת הפשע של רות דוד ורונאל פישר התחילה בחדר המיטות !!
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
34
פחדנים
  טל מ.   5/09/16 10:23
מצחיק (או יותר נכון, עצוב) לקרוא את בליל השטויות.
אסף רוזנברג אדם משכמו ומעלה, נקי כפיים וישר דרך ועוד יגיע רחוק למורת רוחם של הטוקבקיסטים האינטרסנטים. יואב יצחק נהג בחיפזון במקרה זה.
כתוב תגובה ל- טל מ.
את
  אלון מ   5/09/16 11:57
צוחקת .מדובר באיש רע צדקן .שרץ לספר לעיתונות על כל בעל שם ותפקיד נחשב שנחקר בנציבות להאדיר את שמו . מתחבא עכשו שלא יגלו את שמו ?? מענין למה למשל בארץ ובידיעות אחרונות לא פירסמו . נכון אינפורמציה שהם מקבלים ממנו כנגד שתיקה
כתוב תגובה ל- אלון מ
הארץ וידיעות מפחדים ממנו..
  עובדי ציבור   5/09/16 13:12
מדינה מושחתת!!! כמה זבל הוא האכיל אותם רק כדי שישתקו..אם תשים לב כולם פתאום שותקים.. אני סומך על שלי יחימוביץ שלא תתן לזה יד. רק היא לא מפחדת ותלחם בשחיתות של הפרקליטות מול אסף "הצדיק". הוא חייב לעמוד לדין. על זה הוא דאג להעיף רבים מהשירות הציבורית על אותה עבירה בדיוק.. והוא "הממונה" . מדוע לו יש חסינות מדוע דואגים לשמור על צנעת הפרט שלו??? יואב יצחק שאפו!!!
כתוב תגובה ל- עובדי ציבור
35
לא סתם " התאהבות " !?
  שוקי משעול   5/09/16 14:04
שוקי משעול : 2016-09-05 חברים , פרשת אסף רוזנברג הממונה על המשמעת בנציבות שירות המדינה האיש מספר 2 אחרי נציב שירות המדינה והאיש האחראי היחידי על המשמעת של כלללל.... עובדי המדינה וסגניתו איילה הוניגמן ליפץ זה ממש אבל ממש לא הסיפור של " התאהבות " תמימה .... זה סיפור של שחיתות וריקבון וכל מה שקרה מסביב לזה במהלך שנים רבות ואיך ומתי קודמה הפילגש שלו ליפץ בתפקיד ובדרגות !!? , שלא יטעו אתכם אסף רוזנברג לא רץ מיוזמתו לספר את זה ל " בוסים " שלו , הוא נאלץ לעשות כך לאחר שחושפי שחיתות שחטפו ממנו בנציבות אספו מספיק חמר כדי לפוצץ את הפרשה ולספר כיצד שניהם פעלו בצוותא למעשים של טיוח ופשעים ממשים בנציבות שירות המדינה , כמו... את פרשת נתן אשל ואת הסיפור של אב בית הדין יוסף תל רז פרשת השגריר ואיש בכיר בשב"כ ,פרשת משה מזרחי גידי בר זכאי דוד ואנונו ,שוקי רוזנברג מיחידת היעדים ,איתן רוב מרשות המיסים , רות דוד ועוד..., וחמור ביותר הם המקרים הרבים של תפירת תיקים לעובדים ישרים שחשפו את השחיתות , והכל מאינטרסים כוחניים וזרים כדי להטיל מורתם שם ולהשתלטות על עובדי הנציבות ואחר כך גם להסתיר את יחסיהם ולאיים על מי שניסה לעצור אותם ולחשוף זאת כולל עיתונאים , זה סיפור הרבה יותר עמוק שהפרקליטות בראשותו של שי ניצן מסרבים לחקור , אסף רוזנברג שהיה עוזר של עדנה ארבל במשרד המשפטים הובא ( הושאל כביכול ) לנציבות על ידי שמואל הולנדר המושחת כדי להיות יד ימינו , ללא מכרז במרמה ואח"כ גם קיבל חוזה בכירים בניגוד לחוק ולתקשי"ר בתוספת שכר של מאות אלפי ש"ח בשנה , הכל כדי להדיח את עפר רייכמן איש שב"כ בעברו שהיה הממונה על המשמעת אשר חשף את פשעיו של הולנדר שמואל שגם לו היה סיפור דומה של יחסים עם עדנה אלפסי שמתפקיד של פקידה מונתה לראלשי"ת עם חוזה בכירים במכרז מפוברק על כך היה בזמנו ב 2006 העימות המפורסם בין הולנדר ללינדשטראוס שהושתק על ידי הפרקליטות. לא לשכוח ..... גם מכונת הפשע של רות דוד ורונאל פישר החלה וצמחה בחדר המיטות !! וגם פה... כמו בפרשת רות דוד התקשורת שותקת לא שמענו את רביב דרוקר , אביעד גליקמן ,ברוך קרא , גאי פלג ועוד...כאלה שמיהרו במקרים אחרים לומר את דעתם המלומדת ... ! גם התנועה לאיכות השלטון גם אומץ וגם עוגן ממלאות פיהם מים ?! אלה הם רבותיי סימנים של שחיתות ומושחתות עד היסוד שלא ניתנות כנראה כבר לתיקון ושלא יעבדו עליכם ... כי עם ישראל ומדינת ישראל אבדה לנו זה מכבר . שוקי משעול חושף פרשות שחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק .
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
ממונה על המפשעת
  בומרנג   5/09/16 17:52
מגעיל ודוחה. איך הוא יכל להעמיד עובדים לדין כאשר הוא טובל ושרץ בידו וגם סגניתו מחזיקה את השרץ בידה. הדין והצדק מחייבים להשעות את רוזנברג וליפציג מייד. הואיל והם מכירים וחלק מהמנגנון של בית הדין למשמעת, ראוי שיועמדו לדין בפני בית משפט השלום. לנציבות שירות המדינה תפקיד חשוב ומעמד מיוחד וחיוני מאוד. חובה לשמר את הטוהר והשקיפות. המחיר הוא ניקוי אורווה. ניקוי.
כתוב תגובה ל- בומרנג
36
אסף רוזנברג ואיילה הוניג
  סימה מנתניה   5/09/16 22:20
אסף רוזנברג תחילה רוצה לאמר שיש לך טעם רע מאוד בנשים. אתה וגב הוניגמן אמורים להיות שומרי הסף של המשמעת והיה עליכם לשמור על כללי השמעת אתם ביזיתם את תפקידכם, חובת על נציב שירות המדינה להשותכם מהתפקיד , ולהעמיד אותכם לדין משמעתי מושחתיםםםםםם
כתוב תגובה ל- סימה מנתניה
37
יואב, בבקשה תעקוב עם הנושא הזה
  דוד גולד   5/09/16 23:34
יואב...בבקשה אל תרפה מן הנושא הזה... יש כאן מחדל עצום עם הנוכלים האלה שבידם מופקד גורלם של אנשים בתפירות תיקים שהעוול זועק לשמיים... הכתבה שלך כטיפות טל של תקווה באנשים כמוך להסרת החיפוי בין חברים שמתעללים בציבור גדול על לא עוול בכפם.... יש דין ויש דיין אחרית הכל. בברכה הצופה מן הצד ומחכה לצדק.
כתוב תגובה ל- דוד גולד
38
הטרור שולט ...
  אחד מרשימת ה15   5/09/16 23:37
בתקופה האחרונה מוגשות קובלנות נגד עובדים ברשות המיסים מחפשים אותם בקטנות. כי הם מפריעים לממונים לעשות ברשות כבשלהם. וכיוון שהם התלוננו על הממונים עליהם. במקום לחקור את התלונות חוקרים את המתלוננים. והנציבות נותנת לזה יד. המסר הוא לא לראות ולא לשמוע. רק ללקק למנהל. שלטון הטרור חוזר לרשות המיסים כפי שהיה בזמן איתן רוב המושחת. כך גם במינויים לתפקידים בכירים.
כתוב תגובה ל- אחד מרשימת ה15
39
אסף רוזנברג
  חסידים   6/09/16 13:17
גם נציב שירות המדינה צריך לעוף מהתפקיד הדג מסריח מהראש
לבדוק במהירות את מעלליו של של רוזנברג ומי יודע מה עוד יתגלה
כתוב תגובה ל- חסידים
40
ומה עם אלה שהוא חנן מפחד שיתפס
  תיאודוראקיס   6/09/16 16:19
רומנים שבאו לפתחו נמצאו כתקינים?! מה יהיה עם ה רומן ברשות המיסים
כתוב תגובה ל- תיאודוראקיס
41
צדקן
  מוטי מ   7/09/16 23:41
שלא היסס לרמוס אחרים להדרת שמו ולהעביר לעיתונות חשדות ועכשו מנסה להסתתר בשם פגיעה במשפחה . תתבייש לך לאחר שהרסת משפחות על אותה עברה . תתפטר כמו גבר ואל תסתתר בצדקנות השקרית שלך . בוגד הוא בוגד והחרא התגלה
כתוב תגובה ל- מוטי מ
42
כולם ידעו ושתקו
  שלום עליכם   12/09/16 18:01
כתוב תגובה ל- שלום עליכם
43
מדינה מושחתת
  הציבור שמשלם   13/09/16 13:21
כתוב תגובה ל- הציבור שמשלם
44
שמישהו יבדוק מה קורה בנציבות !
  אור818   27/12/16 18:28
מזה זמן שאני תוהה מה קורה בנציבות שרות המדינה, לדוגמא מעומדים לשרות המדינה אשר מגישים מעומדות לאותו התפקיד בדיוק אותו מילאו בשרות המדינה וממנו פרשו בגין נסביבות אשיות וביוזמתם ואשר עברו את מערך הבחינות המפרך בהצלחה ובציונים גבוהים, נקראים שוב לעבור חלקים שונים של הבחינה כדוגמת סימולציה קבוצתית וכיו"ב לאותו התפקיד בדיוק כאשר הגדרתו זהה לחלוטין, תמהה אני מדוע ? האם זה סביר שכבפי הקופה הציבורית יישפכו כמים למכונים פרטיים וזאת ללא כל בסיס סיבה והצדקה כבמקרה כגון דא ! האם אין הדבר זועק לשמיים ? למעלה מן הצורך יצויין כי המעומדים שפונים בעניין זה לנציבות ומבהירים חזור ואמור כי הצעו מבחנים אלו וכי המבחנים ברי תוקף גם על פי הגדרת הנציבות עצמה, נענים בתשובות בלתי ענייניות ובלתי מקצועיות לחלוטין, יתרה מזאת לאחרונה הנהיגה הנציבות מדיניות של שינוי ציון המבחנים שנערך למעומדים קרי - מעומד שקיבל ציון של 8.7 מוצא עצמו לאחר למעלה משנתיים לאחר שהוא מחזיק בציון עם ציוח חדש של 8.4, ותמהה אני על שום מה ?!? אך משום מה... מציעים למועמד לעבור את המבחנים מחדש ?!? מדוע מה נשתנה ?!? מדובר בתפקידים זהים ולמען הסר ספק מדובר על מועמדים אשר מילאו תפקידים אלו בעבר, השאלה המטרידה היא מה דוחף את פקידי הנציבות לדחוף את עובדיה לשעבר ואת המועמדים החדשים לעבור מבחנים מלאים וחלקיים שאותם כבר ביצעו בהצלחה ולשלם בעבורם הון עתק מכספי כלנו לשורת מכונים פרטיים, חושבני שהדבר מצריך תחקיר מעמיק וראוי.
כתוב תגובה ל- אור818
45
ברוך שפטרנו משני אלו
  חן222   4/12/17 14:43
לא רק שהם עברו על החוק ביחסי מרות, הם גם חיבלו בתלונות שהוגשו וסייעו לעבריינות בשורות המדינה. הוניגמן ללא ספק חסרת מעצורים תרתי משמע ותרתי משמעת.
כתוב תגובה ל- חן222
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il