s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אין הבנות עם יוסי ביילין
מאת: יוסי אחימאיר  |  30/10/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ביילין הוא מריונטה של התקשורת
  ירון ס   30/10/03 11:25
אין לביילין צורך להיות ערמומי כאשר הממסד התקשורתי מריץ אותו. הוא מתוחכם בדיוק כמו הסרבנים, ולהבדיל מיקי כנפו.

התקשורת קובעת את סדר היום הציבורי. בין אם היא משתמשת באנשי קש, ארגוני קש, ארועי מדיה או בביילין, היא מקדמת את האינטרסים שלה כאילו היתה מפלגה פוליטית.

מי שתוקף את ביילין דומה לשור הנוגח את גלימת המטדור.





כתוב תגובה ל- ירון ס
2
יוסי ביילין
  יהודיה גאה   30/10/03 11:37
צר צר לי על אותו המן מודרני, יוסי ביילין, כל מעשיו לדעתי לאורך השנים כלל וכלל לא מתוך דאגה למדינה, אלא סיפוק אגו אישי, כותרת ראשית וקבלת מנעמי החיים.
הוא אכן נחן ביכולת ביטוי מדהימה ועשירה אך זאת גם תוביל אותו לפי התהום.
כתוב תגובה ל- יהודיה גאה
3
די כבר תפסיקו לרדת על אבא הכל היה ב
  הבן של ביילין   30/10/03 11:37
דיי תפסיקו לרדת על אבא, כל הסיפור של אוסלו זה היה בצחוק הוא לא התכוון, הוא פשוט רצה להוכיח לאמא הלנה שהוא אוהב אותה אז הוא עשה את מה שהוא עשה, אני זוכר מלפני כמה שנים שבלילות הייתי שומע את הויכוחים של אבא יוסי ואמא הלנה, אמא הייתה טוענת שאבא לא אוהב אותה ואבא ביילין היה אומר שהוא כן אוהב אותה והוא מוכן לעשות הכל כדי להוכיח לה את אהבתו אליה אז אמא הלנה אמרה לו שאם הוא כזה אוהב אז שיוכיח אז אבא ביילין שאל איך אוכל להוכיח את אהבתי אלייך? אז אמא שאלה אותו בחזרה תוכיח בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים אז אבא ביילין ענה לה שהוא מוכן למכור כליה מגופו כדי להוכיח את אהבתו, אז אמא הלנה ענתה לו שכל אחד יכול לעשות את זה אז אבא ביילין אמר לה שהוא מוכן אפילו למכור את המדינה כדי להוכיח לאמא את אהבתו אליה אז אמא הלנה ענתה לו שאת זה הוא לא יכול לעשות אז אבא ביילין ענה לה חכי כמה חודשים ותווכחי....
וכך עברו כמה חודשים ואבא ביילין הביא הבייתה את הסכם אוסלו ואמר לאמא הלנה: הנה תראי חוזה שבו הכל ברור מכרתי את המדינה ורק שתדעי שעשיתי את זה רק בשביל להוכיח לך עד כמה אני אוהב אותך. אז אמא הלנה ענתה לו שבזמן שהוא מכר את המדינה היא התאהבה במישהו אחר ושיילך ויחפש את החברים שלו וככה אמא הלנה ואבא ביילין נפרדו.
אז רק שתדעו שיוסי ביילין לא התכוון ברצינות כי כל האוסלו הזה היה רק בצחוק.
כתוב תגובה ל- הבן של ביילין
והלואי שזה היה כל כך פשוט כי פה
  יעליי   30/10/03 13:19
בעצם כל השמאל ששונא אפילו את עצמו עזר לו
כתוב תגובה ל- יעליי
נכן שהשמאל עזר לו אבל אבא ביילין
  הבן של ביילין   31/10/03 06:45
התכוון בקטע שלו רק להוכיח את אהבתו לאמא הלנה, הוא סתם סיפר לשמאל שהוא עושה בשבילם את העבודה כי הוא רצה שהם יעזרו לו אבל אבא ביילין התכוון רק לאמא הלנה, זה שהשמאל נסחף ונסחף ולבסוף כשבשיחה עם השמאל בבית התברר להם שאבא ביילין עשה את זה רק בשביל להוכיח לאמא הלנה שהוא עושה את זה בשבילה, אז הם החליטו לסגור עימו חשבון ובבחירות לכנסת הם השאירו אותו בחוץ, מה שנקרא אם אתה מוכר את המדנה רק בשביל אמא הלנה אז תעשה את זה מחוץ לכנסת כי אנחנו זקוקים לבוגדים אמיתיים. וכך אבא ביילין נשאר בלי אמא ובלי כנסת. עוד מעט גם אנחנו הילדים לו נתגרש מאבא ונלך לחיות במקום אחר כי כל השכנים רבים איתנו כל הזמן הם זורקים עלינו אבנים ויורקים עלינו ומרביצים לנו. אז בקרוב גם אנחנו נברח מהשכונה שלנו. לפני כמה ימים אמא ביילין התקשרה אלינו הבייתה ואני עניתי לה היא דרשה בשלומנו כי היא שמעה שיש לנו בעיות גם עם השכנים, אז אבא ביילין שמע אותי מדבר עם אמא הלנה אז הוא חטף ממני את הטלפון וצעק לאמא ביילין: האם את חוזרת הבייתה או לא...? אז אמא ביילין זרקה לעברו: הצלחת לארגן את הסכם אוסלו כדי להוכיח לי את אהבתך אליי? אז נראה אותך מצליח לבטל את ההסכם אז אדע שאתה אוהב אותי...!" אז אבא ביילין אמר שהסכמים קשה לבט אבל בשבילה הוא מוכן לעשות גם את הסכם אוסלו משופר והוא יקרא הסכם ג'נבה. אבל אמא הלנה לא רצתה לשמוע וניצקה לו את הטלפון. ככה זה אצל הילדים של הפולטיקאים כולנו סובלים
כתוב תגובה ל- הבן של ביילין
גדול !!!
  הפסיכיאטר   30/10/03 14:56
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
יפה
  ומענין   30/10/03 17:34
כתוב תגובה ל- ומענין
4
אופס... ויקי ולא מיקי
  ירון ס   30/10/03 11:46
כתוב תגובה ל- ירון ס
5
יוסי ביילין הוא פה לרבים בעם
  נל   30/10/03 11:55
כול פעם שמישהו מעז להעלות איזהשהוא רעיון לפשרה ולהתגמשות הימין מתחיל להזיע. כאשר לממשלה הנוכחית אין יעד מדיני מוצהר. והחברה הישראלית במדינת ישראל לא בארץ ישראל סובלת יום יום נוצר ואקום שביילין ממלא אותו גם אם זה לא מוצא חן בעיניך ולמרות זלזולך.
וירושלים היא בירה תרבותית ורוחנית ולא בירה פוליטית. וללא פשרה צפויים לנו ימים קשים ולימין אין תשובה לכך.
כתוב תגובה ל- נל
התגמשות פירושה שבירה.אבל למה רק'
  יוסי,הנגב   30/10/03 12:31
ישראל נדרשת 'להתגמש'.כי לערבים יש כבוד עצמי שאותו השמאל שלנו זרק לפח.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
גם השייח ראאד סאלח. אז מה?
  הפסיכיאטר   30/10/03 14:55
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
6
תרבות-הסטיקר
  יעקב ל   30/10/03 12:06
שלום לך מר אחימאיר. תגובה זו , אליך, היא אישית. אין בכוונתי להתנגח עימך, אלא אנסה במספר שורות לעורר אותך למחשבה אחרת.
באחד המאמרים האחרונים התיחסת בסופו לרוממות הרוח למראה סטיקר מסוים. ובכן, לצערי ואף לצערך בטוחני, אנחנו נמצאים בזמן תרבות הסטיקר. אתה זוכר לבטח יותר ממני "סטיקרים" אך אמנה לך מספר:
2 גדות לירדן
ארץ ישראל השלמה
רק הליכוד יכול
תנו לצהל לנצח
אני מאמין בשלום ובטחון של שרון

יש כנ"ל עוד רבים. טובים יותר טובים פחות. אך רובם ככולם, איך לומר במילים פשוטות, אינם שיכים למציאות הנוכחית.
שים לב, אין אני כופר בהם כלל וכלל. ולואי והתנסחויות אלו היו מציאות ואמת.

ואתה אדוני מושך במחרשת המילים היפות וסיסמאות המפלגה אך למראה האדמה החרוכה לאיזה גידול ניתן לצפות. אם בביתו של שכנך פורצת אש ,אם לא תעזור לו , תוך זמן קצר תכלה , האש, את ביתך שלך.

תנועת ביתר והליכוד עשו ועושים רבות למען מדינת ישראל. פקח עיניך ואזניך למתרחש סביב לנו. הרי דברי הרמטכ"ל דהיום חמורים פי כמה וכמה מדברי יוסי ביילין!. האם תצא כנגדו, מפקד הצבא!

התפכח למציאות אדוני.

בברכה יעקב.


כתוב תגובה ל- יעקב ל
7
ותאשרו בבקשה את התגובות שלי תודה
  יעליי   30/10/03 12:18
כתוב תגובה ל- יעליי
8
במחשבה נוספת
  יעקב ל   30/10/03 12:24
תגובה זו עומדת בפני עצמה.

הטחת הרפש והתיחסותך לאלוף בצהל איננה במקומה. סיפרת על שרותך הצבאי ומכאן אומר לך חת: בזכות אנשים כמו מצנע ומעטים הדומים לו אתה יכול לשרבט בעטך כרצונך.

בזמן שגופו שלו היה חשוף לאש קרב אתה נמצאת הרחק הרחק מאחור.

כאיש תנועת ביתר אתה אמור ליצג הדר וכבוד, היכן הם?
כתוב תגובה ל- יעקב ל
9
מאמר ריאליסטי
  ביילין פשוט טפש   30/10/03 12:32
כתוב תגובה ל- ביילין פשוט טפש
10
תקוות שווא
  אפרי הלפרין   30/10/03 12:45
הציבור לא יחזיר את המכתבים.

לא הציבור הימני, ולא הציבור השמאלי.

רובו אפילו לא ייפתח את המעטפות.

הציבור הפלשתיני והציבור הישראלי עדיין לא הטמיעו את הצורך החיוני שבשינוי הגישה, מגישה של "כולה שלי", לגישה של "יחלוקו", מגישה של שנאה וזלזול, לגישה של כבדה וחשדהו, מגישה של מאחזים פיראטיים והגברת ההתישבות או חזרה לגבולות 67, לגישה של הסדר גבולות + הסדר דמוגרפי אופטימאלי.

ובהקשר זה יש לברך על יוזמת ביילין, על אף שאת תוכנה אני דוחה מכל וכל, מדובר בינתיים בקומץ סהרורים, בשני הצדדים - המאירים לכולנו, אולי קצת בטרם עת, את הכיוון המרכזי הנכון - הכרה הדדית, ופשרה.

וככל שנקדים להבין כי הפשרה תהיה מאד כואבת, לשני הצדדים, כן ייטב.

שני הצדדים חייבים להבין כי כל עוד לא יחיו זה ל-צ-ד זה, עם גבול קצר וברור ביניהם הם ימשיכו להיהרג ולהרוג יחדיו.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
מי רוצה לחלק איתך את ארץ-ישראל?
  יהודה דרורי   30/10/03 13:52
הבעייה של ביילין ודומיו היא שהם חושבים שהם מדברים עם אנשים אמינים ושפויים בעוד שהמערכת הפלשתינית מנוהלת ע"י עראפת וכנופייתו שאינם רוצים בשתי מדינות לשני עמים.הם שואפים למדינה אחת שהם ישלטו בה בכח מערכת הילודה שלהם.. דברים אלו אמר בשעתו ברורות יאסר עראפת לפרלמנט הפלשתיני לאחר שהחליט לדחות את הסכמי אוסלו וקמפ-דיויד ולפתוח במאבק הטרור שלו (שעדיין ממשיך).עמי איילון מדבר עם מישהו ומחליט בשביל עם-ישראל אף שהעם לא בחר בו ובחבריו לנהל מו"ו ולוותר על שטחים ונכסים.ביילין לדעתי הוא פשוט בוגד בתוקף זה שהוא מקבל כספים ממשלות זרות כדי לחתור תחת הממשלה החוקית במדינת ישראל. איך אדם בעל הגיון כמוך יכול לתמוך בכך--נבצר מהבנתי.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
ליהודה דרורי .
  דוד התשבי   30/10/03 15:27
אני סבור שאתה טועה .
עמי איילון לא מחליט עבור עם ישראל .
הוא יודע טוב כמוך שהוא לא נבחר .
הוא בסך הכל מציע לך ולי מהלך אחר , מזה של ממשלת הכישלון המושלת היום .
אם העם היושב בציון , יחשוב כמוך , לא יקרה כלום . נמשיך להיהרג . אם יימצאו מספיק אנשים נבונים עם "ראש פתוח" אולי יזוז משהו .
אגב . כל מי שמקבל כספים מחו"ל הוא בוגד ?
תחשוב בהיגיון . גם מי שמקבל כספים ממיליונרים , ומעביר אותם דרך בנקים באוסטריה הוא בוגד ?
וגם מי שמקבל כספים מחו"ל , אוסטרליה למשל , וקונה בתים בירושלים המזרחית הוא בוגד ?
וגם אלה שאוספים כספים בחו"ל כדי ליישב התנחלויות הם בוגדים?
מה דעתך שנעזוב את הסעיף הזה ? לא חשבת עד הסוף !!
כתוב תגובה ל- דוד התשבי
לדוד ברכות!
  יעקב ל   30/10/03 16:07
דברי חכמים בנחת נקראים.
וכמאמר החכם:" הכעס יסיר את אור השכל"
יפה כתבת.
כתוב תגובה ל- יעקב ל
טיפש מברך טיפש כמו מינוס פלוס מינוס
  פוצו   31/10/03 17:43
כתוב תגובה ל- פוצו
מקבל כספים לחתור נגד השלטון=בוגד
  נגד התחכמויות   30/10/03 19:13
כתוב תגובה ל- נגד התחכמויות
בוגד מי שמקבל כסף מגורמים עוינים
  יוסף ק.   30/10/03 23:53
מה זאת ההתממות הזאת?
אותם גורמים שממנים את אויבינו כמו קרן פורד האמריקאית למשל, מממנת גורמי שמאל בישראל לצורך החלשת השלטון.
הכל כתוב, לא צריך להמציא שום דבר
כתוב תגובה ל- יוסף ק.
לכסף יש ריח
  לכסף יש ריח   31/10/03 06:54
כספים מסיריל קרו שמקורם בקזינו של יריחו הם כספים טהורים על פי השכל העקום של יוסף קוף,
כתוב תגובה ל- לכסף יש ריח
אם הטפשות היתה מחלה כואבת...
  יוסף ק.   31/10/03 10:36
אכן איש "הערווה" מכה שנית.
לשיטתך, למרות שסיריל קרן למיטב הידיעה אינו קשור לקאזינו, אבל גם אם נניח שכן, הרי שכסף שמגיע מהקזינו לישראל, עדיף על הכסף שמגיע מהקזינו לעראפת לצורך מימון הטרור.
דבר שני, ההבנה שלך כל כל עקומה, או בעצם חוסר ההבנה, אבל אסביר לך לאט. בכל זאת הנזק שגרמו לך "20 שנות לימוד" הוא בלתי ניתן לתיקון.
סיריל קרן הוא לא גורם עוין לישראל וגם אם נתן כסף בצורה לא חוקית, וגם אם זה שוחד, הוא לא נועד לפגיעה בבטחון ישראל וערעור שלטונה.
לעומת זאת, הקרנות שתומכות בשמאל, תומכות במוצהר באויבי ישראל ומטרתן לערער את המשטר בישראל. עובדות פשוטות.
אבל אתה כבר הוכחת בעבר שעובדות זה ממש לא הצד החזק שלך.
כתוב תגובה ל- יוסף ק.
בינתים רק הם רוצחים אותנו ואילו אנו
  יעליי   30/10/03 13:53
מתגוננים מפניהם החיות הברבריות האלו שערך לחיי אדם ללא נתפס בעינהם ברברים חלאות צמאי דם שתיתם כבר הבוקר
כתוב תגובה ל- יעליי
אנחנו רק משלמים מה הם משלמים?
  ====האריה השואג===   30/10/03 14:53
ידידי המלומד הידעתה כי עפ"י הקוראן "אין שלום עם לא מוסלמי יש רק הפסקת אש עד ליכולת להכרעו..."

ביליין פושע מקומו בכלא הוא חותר תחת ממשלה נבחרת בכספים זרים, הוא לא רלוונטי.נזרק מהעבודה וממרצ ע"י בחירות דמוקרטיות!!

הם לא מוותרים על חורבן השיבה, על איזה אור אתה מדבר?! אני רואה רק הבזקי אורות ירי מהצד הפלישתי!!.

עפ"י ז'בוטינסקי רק כאשר הערבים יבינו
כי יש 'קיר ברזל' מולם הם יפסיקו להתעסק איתנו.הפודל וחבריו לא עוזרים לבנות את אותו קיר ברזל...הפלישתים ימשיכו לבחון את השמאל מה עוד אפשר להוציא, מבחינתם כולה שלהם...
כתוב תגובה ל- ====האריה השואג===
11
סוף סוף קול הגיוני
  אזרח מודאג   30/10/03 13:17
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
12
ביילין הוא בוגד חד וחלק
  יעליי   30/10/03 13:20
כתוב תגובה ל- יעליי
13
מה התכנית שלך עבור 3.5M פלסטינים
  sikkuy   30/10/03 13:30
הימין ממשיך להסביר לנו למה אי אפשר להיכנע לערפאת. האם מר אחימאיר מוכן להסביר מה הוא מתכןן לעשות עם 3.5 מליון פלסטינים?
כתוב תגובה ל- sikkuy
למה אתה חושב כי ישראל צריכה להיות
  יוסי,הנגב   30/10/03 15:00
אחראית לגורלם?יש 57 מדינות מוסלמיות בעולם הרחב.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
גם לביילין אין פיתרון. הוא מציג
  אין פיתרון   30/10/03 17:45
את הסיכסוך כאילו שזה סיכסוך גבולות.
כתוב תגובה ל- אין פיתרון
14
פח אשפה של ההיסטוריה?
  denmore   30/10/03 13:44
הגיגיו המלומדים של מר אחימאיר אפילו לשם לא יזכו להגיע...
כתוב תגובה ל- denmore
15
שמונה הערות לאחימאיר
  מהגדה המערבית   30/10/03 14:03
.
.וסדר היום לא של יוסי , אלא של ממשלתך אינו מסוכן ? לא הורג ישראלים ? נכון אני מכיר את הפיזמון - אוסלו הורג . ובכל זאת , ההצלחה הגדולה שלכם היא אינה תרופה .
2.האם אנו שומעים את הקנאה בגרונו של מי שהיה בעמדת מפתח , וכבר לא ?
3.אם יש מי שמסמל את הפרובוקציה בהא הידיעה , הוא הליכוד במדיניותו !!!!
4.כנראה שלא הבנת . הבולדוג מפנה שיניו אל מפלגת השלטון – ביתך האידיאולוגי .וניסיונותיך להציג זאת אחרת הם פתטיים – מעוררי רחמים .
5.אל תשלה את עצמך ואת הקוראים . את "הנזק" הגדול הוא גרם למפלגת הסטגנציה – הליכוד , זו המוליכה אותנו להתרסקות .
6.מצעד האיוולת הוא של מי שמוליך אותנו לאבדון , וזה לא אחר מאשר אריק שרון .
7.העלובים הם הנפוחים כטווסים "האלוף" , בני ביתו , והנגררים , כשלמעשה הם בלונים נפוחים שכל סיכה / דקירה מרוקנת אותם והופכת אותם לסמרטוטים בלויים .
8.ולבסוף , אידיאולוג בגרוש , הרי תצטרך לאכול את הכובע . האם לא ברור לך היום שהאידיאולוגיה "החדשה" של הליכוד , קורסת ממש לנגד עיניך , אלא שאתה כסומא בארובה , אבדת דרכך ואינך רואה את המציאות . אחרי שהישנה – "שתי גדות לירדן זו שלנו וזו גם כן " - קרסה ונזרקה אל פח ההיסטוריה . מחר תצטרך לבלוע את זו של יוסי א' (ביילין ) כנגד רצונך , גם אם זה יעורר אצלך בחילה . כי היא כמו תרופה לא נעימה , שחייבים לבלוע כדי להבריא .
כתוב תגובה ל- מהגדה המערבית
ולי הערה אחת-אתם לא רלוונטים
  ==== האריה השואג====   30/10/03 14:30
יותר ממה שנתן ברק אף אחד לא יתן הם רוצים אותנו בים!!!!!!!אז כדאי שאתה והפודל תתפקחו הבעיה שלכם שהחוכמה מכשילה אותכם זה לא גשם זה יריות....
כתוב תגובה ל- ==== האריה השואג====
תולעת 2 - היחיד שקורס זה אתה
  הפסיכיאטר   30/10/03 23:50
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
שם אתה יכול להיות ביאליק
  פה אתה מתוייג   31/10/03 23:55
שוב ברחת מהמוסד הסגור ?
תזהר . כאן בחוץ כללים אחרים .
שם אתה יכול להיות ביאליק או הרצל , ואפילו בן גוריון .
פה אתה מתוייג כבורח מהמוסד הסגור .
כתוב תגובה ל- פה אתה מתוייג
ואתה מתוייג כאיש "הערווה המטלטלת
  הפסיכיאטר   1/11/03 14:49
ששבר את כל שיאי הטפשות באתר. אתה מוזמן לקליניקה
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
16
לקרוא את קריסה ולקחה של מילשטיין
  ====האריה השואג====   30/10/03 14:23
ולהבין את דרכי השמאל מה 8 באוקטובר 1973 ועד לימנו אלה אין חדש תחת השמש!!
עם ישראל נותן ונותן מ1973 רק תמורת המילה שלום !!! לא יעלה על הדעת !!!

טוב ש-שרון בשלטון אחרת הפודל היה נותן להם גם את הבית שלו והעיקר שילטפו אותו..מה גם שרעל בא בבקבוקים קטנים...חצי מדינה מסוממת מה-מילה שלום והפודל וחבריו יודעים זאת אז הם מדברים שלום...

לפודל לחבריו ולכל המסתממים מהמילה שלום הינה התרופה: בקוראן אין שלום עם לא מוסלמי יש רק הפסקת אש עד ליכולת לגבור על הלא מוסלמי!!!!

כתוב תגובה ל- ====האריה השואג====
17
You are afraid of peace Mr. Ahimeir
  ilana   30/10/03 14:34
Mr. Ahimeir
You have a very dirty mouth, you commit forbidden harassment which already costed the life of a prime minister and maybe the lives of thousands of Israeli, which could be spared if Rabin wouldn't be assassined 8 years ago, and could follow his peace plan. As a devoted offspring of Aba (Fashistan ) Ahimeir you prove you havn't learnt anything from history and you atill dance on the blood with Beitar glory. Your words deserve no answer.
כתוב תגובה ל- ilana
conditions for peace.
  palestinian   30/10/03 17:49
if you would understand their meaning, you too would not accept them
כתוב תגובה ל- palestinian
18
עוד מאמר משעמם של אחימאיר
  אהוד2   30/10/03 14:36
עוד מאמר משעמם של יוסי אחימאיר.
שוב הוא משמיץ את היוסי האחר: יוסי ביילין.

אחימאיר, כמו ביילין, שוב משחק עם עצמו במשחקים חסרי עניין.

שניכם משחקים בפוליטיקה שאינה קיימת.

ביילין חותם על הסכמים שנראים בדיוק כמו הסכמים קודמים שחתם, דוגמטיים וחסרי כל קשר למציאות.

אחימאיר, כרגיל לא מציע שום דבר, אלא רק מותח ביקורת. וכרגיל: דוגמטי וחסר כל קשר למציאות.

ישראל צריכה מנהיגים חדשים ולא את העסקנים הישנים והנכשלים שלה, דוגמת ביילין ואחימאיר.
כתוב תגובה ל- אהוד2
19
מאמר עדין ונפחד - ביילין הביא להרס
  ואלפי משפחות הרוסות   30/10/03 15:19
כתוב תגובה ל- ואלפי משפחות הרוסות
20
צודק בהחלט
  הריאליסט   30/10/03 15:36
כתוב תגובה ל- הריאליסט
21
תביעה יצוגית נגד יוסף ביילין
  יורם סמואל   30/10/03 15:42
הגיע הזמן שיגישו נגדו תביעה יצוגית על גרימת נזק מתמשך למדינה ולעם.
האריות השואגים (האחרונים),ייצגו אותו !!!!!
כתוב תגובה ל- יורם סמואל
יש לי שאלה אליך .
  ליורם סמואל   30/10/03 18:35
יש לי שאלה אליך .
ואני מקווה שתענה בכנות , וגם אחרי מחשבה ,לפחות קלה .
מדוע אתה חושב שביילין גרם נזק - שבגללו אתה מציע לתבוע אותו לדין - ואינך סובר שלמשל אריאל שרון אינו ראוי לעמוד למשפט , בגלל ה – נ – ז – ק – י – ם שהוא גרם .
יוסי ביילין בסך הכל מציע לנו הצעה . אנחנו יכולים לסרב לקבל אותה . הוא לא בשלטון , אינו יכול לבצע שום מהלך שיחייב אותך או אותי . אז הוא אמר , וכלום לא קורה . לעומת זה , אריאל שרון יושב בשלטון , וכל החלטה או מחדל שלו משפיעים עלי ועליך מייד וחזק .
אם אתה רוצה דוגמאות , אתן לך שתיים , החלטה אחת ומחדל אחד ויש הרבה יותר .
1. אם אריאל שרון מחליט לבצע "חיסול ממוקד" , והוא מבצע , ולמחרת מתפוצץ אוטובוס ונהרגים חברים או בני משפחה שלך ושלי , אנחנו מרגישים את זה חזק ומהר .
2. אם אריאל שרון לא " שם קצוץ" - כמו שהילדים אומרים - על בעיות החברה והכלכלה , ואני ואתה מאבדים מערך כספנו וחסכונותינו , ומישהו או מישהם מבני משפחתי או משלך , מאבדים את מקום עבודתם , ולא יכולים לקנות בגדים או צעצועים או חלילה אוכל למשפחה , אנחנו מרגישים את זה מייד חזק וכואב .
ועכשיו , את מי לדעתך צריך להעמיד לדין ?
זה חומר למחשבה .
כתוב תגובה ל- ליורם סמואל
דוגמאות לנזקים של ביילין
  אראלה   30/10/03 22:46
איך אפשר להגיד שביילין לא גרם נזק? בגללו ורעיונות אחיתופל שלו הוכנסו לארצנו המחבלים וקיבלו נשק בו השתמשו נגדנו ורצחו כל כך הרבה יהודים, מתוך רצון של ביילין לפגוע בימין הוא פוגע במדינה כולה ובסיכוייה להתקיים. משמיץ את ישראל בעולם ומסכסך פה תוך שימוש בכספי האירופים וכנראה גם כספים שמקורם בסעודיה. בקשר לאריק, הרי המחבלים בחרו בדרך הטרור בלי קשר לתגובות של צה"ל. כשאריק הכריז על איפוק הם רצחו בדולפינריום ועוד. לא התגובה אשמה, הטרור אשם! ראש הממשלה ניסה - אמנם לא הצליח בינתיים - למגר את הטרור ולהבטיח ביטחון. מנסה להציל את הכלכלה שנפגעה בגלל המצב העולמי והבטחוני. ביילין כלל לא מנסה כי הוא מעוניין להכניס את האויב ונשקו אל לב המדינה - אל יהודה ושומרון.
כתוב תגובה ל- אראלה
קצת היגיון בטיעוניך לא יזיק
  לאראלה היקרה והטועה   30/10/03 23:45
כנראה שלא הצלחתי להסביר לך , את מה שכתבתי ליורם . אמרתי לו את זה במילה אחת , אוסלו .
הטיעון הזה מוכר . ואת חוזרת על הטיעון הזה . אז מה את מחדשת?
הוא לא נכון .
אי אפשר להטיל את כל מה שקורה כאן על אוסלו .
זו הדרך הקלה להסביר את אין האונות של ממשלות הימין .
אין דבר . לא הצלחתי .
אנסה פעם נוספת. את שוכחת שביילין אינו נושא כל תפקיד ממלכתי . ואת משום מה מתעקשת וטוענת "שביילין לא מנסה " .
נו באמת . הוא כן מנסה להכניס קצת היגיון בחוסר ההיגיון של ראש הממשלה . עד כה ללא הצלחה .
ולהזכיר לך , אם עוד לא קלטת את זה , יהודה ושומרון מלאים עם ערבים . לא יוסי ביילין הביא אותם לשם . הם היו שם .
אז קצת היגיון בטיעוניך ,לא יזיק .
כתוב תגובה ל- לאראלה היקרה והטועה
אוסלו=מקור כל הצרות בשנים האחרונות
  הפסיכיאטר   31/10/03 00:02
רק אדיוט מושלם יכול לטעון אחרת ואתה כזה כנראה
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
רק התערבות בינ"ל תציל את המצב
  להסתכל על העתיד   31/10/03 12:44
והיא תיישם את הבנות ז'נווה, פחות או יותר. בגלל שממשלות שני הצדדים לא מסוגלים להגיע להדברות אמיתית.
כתוב תגובה ל- להסתכל על העתיד
למה לא את החלטת החלוקה?
  הפסיכיאטר   31/10/03 13:28
למה לעצור רק בג'נבה? בא נחזור לחלוקה.
"הסכם" ג'נבה - סהרורי בדיוק כמו אוסלו ו"יצליח" כמוהו
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
בוא אסביר לך ידידי קשה התפישה
  מורה   31/10/03 01:23
יוסי ביילין מתרוצץ בעולם לא בחינם. הוא חותם הסכמים תחת ההתחייבות שהם יכנסו לתוקף כאשר השמאל יהיה בשלטון. זו התחייבותו המפורשת, ולא הקשקוש של יש עם מי לדבר, כי ברור שהאלטרנטיבה המושגת אינה שיחה אלא הסכם.
בעזרת התחייבות זו, הסותרת את כל כללי הדמוקרטיה, הוא משיג כספים והשקעות בסדר גודל של עשרות מיליונים (מוכח) לטובת התערבות חיצונית בענייני מדינת ישראל.
תאר לך שהימין היה קובע הסכם עם ירדן, מהאופוזיציה, שתמורת שלום הוא ייתן לה כפול מהשמאל, וכתוצאה מכך לא היה נחתם הסכם השלום עם ירדן.
אמור לי ידידי. האם גם אז היית כל כך רגוע? אם הימין היה מסתובב בעולם תוך דרישה שיכניסו לכאן צבא זר שילחם נגדנו כדי לחמם את האזור (למשל פעילי ימין היו יורים בגבול על חיילים ירדנים - בלי להרוג אף אחד, אלא רק כדי להזמין תגובה, כדי למנוע את ההסכם), האם גם אז היית כל כך תמים ונעים הליכות?
בגידה והמרדה. אין מילים אחרות. אין קשר להיותו איש ציבור או לא. מעשיו הם מעבר לציבוריות ובחירות.
כתוב תגובה ל- מורה
לחזור לסמינר להשלמת השכלה
  למורה .   31/10/03 09:12
שאני אתחיל להזכיר לך , את רשימת הימניים שהסתובבו בעולם , בארה"ב , בקונגרס , ובמדינות אירופה , במטרה לטרפד את ההסכמים שהגיעו אליהם ראשי ממשלות שלא מצאו חן בעיני הימין.
הרשימה ארוכה , והבושה גדולה יותר . ולא ינעם לך לשמוע .
זאת תכונה המאפיינת את בכייני הימין . ניקח למשל את שר הביטחון הנוכחי שבהיותו רמטכ"ל , עשה בדיוק , אבל בדיוק את מה שעושה הרמטכ"ל הנוכחי , והוא שר הביטחון לא מתבייש לקרוא לרמטכ"ל לסדר .
זאת צביעות , ומוסר כפול ,ודו פרצופיות שהימין עשה בו כבר לא דוקטורט אלא פרופסורה .
אז בבקשה , בלי הטפות מוסר .

כתוב תגובה ל- למורה .
אוי כמה אתה מבולבל
  מורה   1/11/03 13:57
ראשית יש כמה הבדלים קטנים: הם לא חתמו על הסכמים! ובטח שלא עם האויב! ובטח שלא במימון ממשלות זרות!
שנית, אתה מצחיק. אם פעולות הימין נראות לך מפוקפקות, כיצד אתה מצדיק את ביילין?
כתוב תגובה ל- מורה
22
במקום שטחים לפלשתינים - לתת להם
  את ביילין   30/10/03 15:48
כתוב תגובה ל- את ביילין
את ביילין לכלא
  את ביילין לכלא   30/10/03 17:38
כתוב תגובה ל- את ביילין לכלא
לא ביילין , הפודל ושות' במתנה לפליש
  ====האריה השואג====   30/10/03 17:43
לפלישתים מרוב זה שהפודל ושות' יבלבלו להם במוח הם יזרקו אותם לכל הרוחות (עפ"י סגנונו של רפול)
כתוב תגובה ל- ====האריה השואג====
23
הימין ממשיך לקשקש
  שפוי מהצפון   30/10/03 17:17
יוסי בילין אשם, השמאל אשם, הקיבוצים אשמים, הטייסים אשמים וכעת גם הרמטכ"ל לא מבין.
האירופאים לא מבינים ( כי העולם כולו נגדנו), האגודה הבין לאומית לזכויות האדם גם כן לא מבינים, ואפילו לאמריקאים יש הסתיגויות מהבטחות שרון בנושא היוזמה האמריקאית.
כולם לא מבינים, אך לכותב המאמר ולממשלה המכהנת אין כל מדיניות בונה. מי שאינו יכול להביא יוזמה ברוכה עדיף שישתוק ויתן אפשרות לאילו שעדיין מנסים. יש שימשיכו לתמוך בממשלת הכישלון ויאשימו את המצב הבטחוני, כלכלי וחברתי באחרים. רצוי שהציבור יבין שיש קשר הדוק בין מדיניות הממשלה הכושלת ומצבינו הרע בכל התחומים.
כתוב תגובה ל- שפוי מהצפון
אתה מתכוון יזמה ברוכה כמו אוסלו?
  הפסיכיאטר   30/10/03 23:55
אולי מספיק עם ה"יוזמות הברוכות"?
זה כבר עלה לנו באלפי הרוגים.
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
24
מילה בסלע!!
  נתןב   30/10/03 17:18
כתוב תגובה ל- נתןב
מילתא בסלע משתוקא בתרין
  ע   31/10/03 12:56
כתוב תגובה ל- ע
25
8 שנים לרצח רבין
  ספי   30/10/03 17:56
עדייו קוראים כאן קריאות "בוגד" וכיוצא באלו.
יפה עשה נשיא המדינה כאשר קיבל את יוסי ביילין וחבריו.
למעשה לנוכך אי העשייה של האופוזיציה במשך רוב כהונתה של הממשלה הנוכחית, טוב שקיימים אנשים המתנגדים לממשלה שאפילו הרמטכ"ל הימני שלנו כבר טוען שהיא לא מקיימת מדיניות הגיונית ושבשיטה הזאת לא ניתן לעשות מאומה.
אדון אולמרט הנכבד - גם אתה רהוט כדוקטור ביילין וגם אתה לא מתבטא בסגנון מרכז הליכוד (כדברך) עד כמה שזכור לי אתה לבוש יפה - מה לכל אלו ולהיות ביילין פודל או בולדוג לעניינינו?
ביילין בכשרון רב ולא לבד מצליח לזכות בנקודות רבות בזירה בה הוא יכול לשחק. הוא לא בממשלה ולכן הוא בז'נבה, בפאריס, בעמאן ובמקומות אחרים בהם אין דריסת רגל לישראל. הוא טוען שהכיבוש משחית ונותן דוגמאות לכך אך אינו טוען שהשייך יאסין או ערפאת הם חסידי אומות העולם. מר אולמרט - נכון לבחירות האחרונות אנחנו במיעוט אבל הדבר יכול להשתנות. אתה טוען שאנו לא ניפרד מהר הבית אבל באותו משפט אתה אומר "כשם שמצרים לא תוותר על הנילוס..." מה שמראה שאתה בעצמך זקוק לחיזוקים ואפילו של 2 דוגמאות. אני לא יכול להגיד לך לגבי הר הבית מה גם שהוא לא בידינו אלא בידי ההקדש המוסלמי וגם במסמך ז'נבה הוא לא עובר לידים פלשתיניות. אני בהחלט יכול להגיד לך שאפילו היום ובזמן הבחירות וגם מחר יהיה רוב להפטר מהשטחים הכבושים בניגוד לדעתך. ויש רוב מוחלט להקמת גדר בניגוד לדעתכם (האידיאולוגים של הליכוד) והגדר הזאת מפרידה בין מה ששלהם לבין מה ששלנו ובגלל זה חילוקי הדעות על מיקומה - בוא לא ניתמם.
ולסיכום, לדר יוסי ביילין יש זכות לשחק במגרש בו הוא משחק ולהביע את דעותיו בקול רם. ברגע שלא יוכל לעשות זאת אתה תשאר במדינה הזאת עם אנשים שיכולת הביטוי שלהם מזכירה לך את מרכז הליכוד והם פודלים התחפשים לבולדוגים "תנו לצה"ל לנצח". או תחזיקו אותי כדי שלא ארביץ לו (אגרש אותו).
כתוב תגובה ל- ספי
ובקרוב הפסטיבל
  כ.ח   30/10/03 21:52
כתוב תגובה ל- כ.ח
טוב שחיסלנו אותו
  יהודי ציוני   30/10/03 22:24
כתוב תגובה ל- יהודי ציוני
26
נמאס מ ל. א.
  עזי מרחובות   30/10/03 18:59
מערכת האתר ממליצה להגיב באופן ענייני
שיכבד את הכותב והמבקרים באתר.
שמרתם לעצמכם ובצדק זכות לא להציג
תגובות לא ראויות. מדוע אתם מעלים ורושמים את ל.א. שממלא בכלום מספר רב
של כאילו תגובות. הגיע הזמן לא לתת לו
במה לשטויות שלו,ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- עזי מרחובות
27
סוף כל סוף
  אבירם1   30/10/03 22:09
יוסי אחימאיר הריני מוריד בפניך את הכובע, סוף כל סוף מישהוא כותב דברי טעם, יישר כוח על המאמר המבריק כל מילה כתובה בסלע קיומנו!!! מי ייתן ויירבו אנשים כמוך.
כתוב תגובה ל- אבירם1
28
בחזרה ל"ברית הבריונים"
  אבא של ביבי   30/10/03 23:00
אחימאיר זה תפוח שנפל לא רחוק מהעץ.
להזכירכם שברית הבריונים תמכה בפשיזם
הגרמני בתחיל דרכו.למי שלא מאמין שילך לספרי ההיסטוריה.מלבד הסתה להתנקש בחיי
יוסי ביילין יש במאמר הכל זו צורת ההתמודדות של ברית הבריונים עם ויכוח פוליטי.להזכירך כי הסכם אוסלו אושר בכנסת על ידי רוב הביית כולל הליכוד.
הויכוח אינו ביילין שרון או מיהו אחימאיר הויכוח הוא מה טוב לעם ישראל
בארצו לא רק ליום יומיים אלא לעשרות השנים הבאות ולצערי אין לימין תשובה אינטלגנטית סבירה.מדינה דולאומית או אפטהייד אינם פתרון וגם לא"שערביי ארץ ישראל המערבית יתאדו"
כתוב תגובה ל- אבא של ביבי
29
יוסי אולמרט מסית ומקשקש
  צביקה ל.   30/10/03 23:43
האמנם יוסי ביילין וחבורתו רואים בשייך יאסין וחבורתו רודפי שלום? איך אפשר לקחת את המאמר ברצינות עם דמגוגיה נמוכה וניבזית מסוג זה.
מעבר לזה,מר אולמרט מודיע לנו שאין לאף אחד זכות לוותר על השליטה (כאילו יש בכלל) על הר הבית. ואם הציבור בישראל יתמוך,בהליך דמוקרטי,בעקרונות הסכם ג'נבה (שבו גם לפלשתינים אין שליטה)?
אז מר אולמרט לא מסכים?הוא לא מרשה לאף אחד? ברור הרי שרעיונות פשיסטיים קל יותר לשווק בישראל של היום אבל מר אולמרט,תפסיק ליילל על כך שצריך להכות בערבים בשיטות תנכ"יות ועוד כל מיני יללות כאילו אתם יושבים באופוזיציה,הרי ראש הממשלה המכהן זה 3 שנים הוא שלך,אתה אומר צריך וצריך אבל שים לב למי,ליוסי ביילין? מה השטויות על המחנה הלאומי שצריך להיזהר מתופעת ביילין,הרי בשביל לעשות את כל מה שאתה רוצה אז חברך הטוב שהוא גם ראש הממשלה רק צריך לבקש וזה יבוצע מייד.
חוץ מזה לא הבנתי את טענתך המרכזית שיוסי ביילין הזיק למערך. ואם כן מה כל כך בעייתי או נורא בזה? מה זה, סופרים לך את המילים אז אתה מורח כמה שטויות לחימום?
כתוב תגובה ל- צביקה ל.
טמבל - זה יוסי אחימאיר.
  הפסיכיאטר   30/10/03 23:57
דוגמה קלאסית לשמאלן סהרורי שטועה אפילו בעובדה הבסיסית ביותר
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
יוסי אולמרט היה כותב עם יותר תוכן
  למרוח יפה זהגם כשרון   31/10/03 00:44
כתוב תגובה ל- למרוח יפה זהגם כשרון
30
responsability
  jumer   30/10/03 23:53
yosi acimeair, grow up
Your kind of jurnalisim dose not help the already very complicated situation both side are in.
and after all, Yosi belin may have some relevant ideas to bring both sides closer to find the long waited solution
כתוב תגובה ל- jumer
31
וזהו הפתרון של יוסי אחימאיר
  לקרוא ולא להאמין   31/10/03 00:51

"להכות בו עד חורמה, עד שיאולץ להפסיק את אלימותו ולהקטין את להבות שנאתו, לשכוח את שאיפת הכיבוש שלו בארץ לא לו"

זה מה שיפסיק את האלימות יביא שלום ושלווה, ונשב בבטח על אדמתנו בארץ הקדושה, שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן. והפלסטינאים בכלל לא שייכים לפה הם באו מהירח.
כתוב תגובה ל- לקרוא ולא להאמין
גירוש כולל של הערבים מארץ ישראל
  להאמין ועוד איך   31/10/03 21:21
כתוב תגובה ל- להאמין ועוד איך
32
להגיוני-מצעד המקהלה
  דרןר29   31/10/03 00:55
מעניין מה טענת כאשר ביילין ניהל משא ומתן בשם ממשלת השמאל? אז לא היתה ממשלת ימין שניתן היה להשליך עליה את כל הכשלונות. ומדוע אז במשך זמן כה רב לא הצליח להביא הסכם מחייב במסיים את הסכסוך? ומה עם עדותו של שלמה בן עמי אודות הפרטנרים? בן עמי - איש הימין הסהרורי והבלתי שפוי? להגיון כנראה יש חוקים משלו כאשר הוא מבקר במחנה השמאל. נראה ששם הוא משתתף במצעד הסומים, או במקהלת שרי הפזמון החוזר: "כי כל החיילים, כן כל החיילים טועים ברגל בלי בושה, רק יוסיל'ה שלי רק יוסיל'ה שלי צועד ברגל הנכונה".
כתוב תגובה ל- דרןר29
33
אני מודיע שכל העיניין עם ביילין זה
  יגאל שילון   31/10/03 06:51
סתם פיספוסים, אנחנו מצלמים תוכנית מיוחדת לפיספוסים ויוסי יילין הוא הכוכב בתוכנית, כך שכל הסכם אוסלו והבנות ג'נבה, זה סתם ולא רציני. אתם תראו שברגע של החתימה על הבנות ג'נבה אני יגחי מאחורי ביילין ואבו עלא עם הסיגר בפה..............אהההאההה
פיספסת אה או אה או....פיספסת
כתוב תגובה ל- יגאל שילון
34
מיתוסים ושקרים
  עובד   31/10/03 08:31
המאמר הנל מתאים לאנשי הימין הקיצוני אשר במקום להתמודד עם הנושאים הם משמיצים, מעלים מיתוסים ישנים שעבד עליהם הכלך, במטרה להתחמק מאחריות.
האמת היא שהאחראי להסכמי אוסלו היה יצחק רבין. האינתיפדה ואסונותיה לא התחילו בעיקבות הסכמי אוסלו "האסוניים".
קרו עוד כמה אירועים בין לבין, כמו נסיונו הכושל של ברק לסיום הסיכסוך בזמן הלא מתאים, עליתו הפרוקטיבית של שרון על הר הבית,דיכוי המהומות שבאו בעיקבות זה תוך גרימת אבידות ועוד.
מאז הסכמי אוסלו עבר זמן רב, הפרחת המיתוסים שכל הרעות הבאות עלינו באו בגלל הסכמי אוסלו והאחראי לכך הוא ד"ר יוסי ביילין מטרתם התחמקות מאחריות למצב.
כתוב תגובה ל- עובד
הפלשתינים הודו ביקור שרון הוא תירוץ
  רזיאל   31/10/03 21:20
מדוע יש בינינו הטוענים כי ביקור שרון היא אחת הסיבות. האם אתה מיתמם או אינך מיודע. הן שר ההסברה הפלשתיני עצמו הודה בביקור במחנה פליטים בלבנון כי ביקור שרון שימש כתירוץ מצוין. ישנם אינדיקציות נוספות לכך כי הפלשתינים התכוננו ויזמו את המלחמה הזאת. הם רכשו כמויות עצומות של אמצעי לחימה וחבישה.
יש לשים לתופעה המכוערת הזאת של חזרה על השקרים והתעמולה הפלשתינית.
כתוב תגובה ל- רזיאל
שאתה משקר לאחרים- מילא , אבל לעצמך?
  פוצו   1/11/03 13:37
כתוב תגובה ל- פוצו
35
לאחימאיר, ז'נבה הוא תרגיל ערפאתי
  יובב   31/10/03 08:41
המטרה העיקרית שגם הושגה בהסכם ז'נבה היתה העמקת המחלוקות והסדקים בחברה הישראלית תוך החלשתה.
ערפאת שלח את נציגיו לחתום על הסכם. ברור שהם הונחו מראש על מה לחתום, על מה ללוותר ועל מה לא. לא יתכן כי הם פעלו על דעת עצמם.
ביילין והזנבות שלו רואים בכך הישג ויוצאים לתקשורת הן בארץ והן בעולם תוך עירוב ממשלות זרות.
לאחר מספר ימים יוצאים דוברים פלשתינים בהודעות על כי הם לא ויתרו על זכות השיבה, בניגוד למה שביילין סיפר. הם גם מוסיפים שלטרון וחלק מכביש ירושלים-ת''א יהיה בשליטתם, בניגוד למה שביילין פירסם וגם ששלושה כפרים ערביים יבנו מחדש. דבר נוסף שביילין לא טרח לידע אותנו אודותיו.
ברור כי גם ההבהרות הללו נעשו על דעת ערפאת.
נשאלת השאלה מדוע יצאו הפלישתינים בהצהרות אלו שמקשות על שותפיהם הישראלים למיסמך העיוואים הקרוי הסכם ז'נבה, ובכך צימצמו את הסיכוי למימושו הרצוי מבחינתם.
התשובה היא שההסכם מטרתו בסך הכל לעורר מחלוקת בציבור הישראלי והפלשתינים מעולם לא ראו בו עיקר. בשעה שהוא פורסם כבר פרצה המחלוקת, ומרגע שיצאו הדוברים הפלשתינים בתביעות בלתי מתפשרות ראה בכך הימין וכל מי שמתנגד להסכם, ראיה לתרמית . מה שגרם לנושא להמשיך ותפוש כותרות ואף לזעם כלפי ביילין וחבר שמאלניו.
לצערי הרב הן ביילין ומרעיו והן הימין נפלו למלכודת הקלאסית מבית מדרשו של ערפאת שבשיטה זאת הוא שורד מסכסך ומגיע להישגים כל חייו.
כתוב תגובה ל- יובב
36
די מאמרים - קדימה לעבודה
  האופטימי   31/10/03 10:44
אנחנו טועים באי קבלתנו את הבנות ג'נבה. התגובה ההולמת היא לקבל את הבנות ג'נבה כטיוטה המציגה את תנאי הפתיחה של הפלסטינים להסכם עתידי, להציג את המשתתפים הישראלים כיועצים מטעם עצמם שעזרו לפלסטינים לגבש את ההסכם (וכמובן לברך אותם על עזרתם הברוכה) ולהציג מסמך אלטרנטיבי של תנאי הפתיחה של מדינת ישראל ונבחריה החוקיים לקראת שיחות השלום הבאות. כמובן למסמך של מדינת ישראל יש לנסות להשיג גם חתימות של פלסטינים מטעם.
בזמן האחרון היוזמה והתיחכום עברו לצד הפלסטיני. מה עשו, ניסחו לעצמם את ההסדר הסופי כפי שהם היו רוצים לראות אותו ואח"כ החתימו עליו מספר סהרורים ישראלים שעוד עוזרים להם להפיץ אותו בעולם.
מה אני אומר למנהיגי הימין, חדל עצלות ותרוצים וקדימה לעבודה:
1. גבשו מסמך עקרונות שישקף את ההסכם הסופי ביננו לבין הפלסטינים כפי שאנחנו היינו רוצים לראותו.
2. על המסמך יש להשיג חתימות של אנשים מובילים בחברה בישראל.
3. השלב הבא יש למצוא פלסטינים שיסכימו לחתום על המסמך, החלק הזה למרות שלכאורה הוא בעייתי הוא לא כ"כ מסובך, מותר לשחד לאיים או לפברק אני מניח שמפגרים ואנאלפאביתים ניתן למצוא גם אצל הפלסטינים. אין חשיבות לשמות שלהם ולמעמדם בחברה הפלסטינית העיקר שהשמות שלהם מצביעים על כך שהם פלסטינים אותנטיים.
4. השלב הבא זה למכור את ההסכם בארץ ובעולם תחת הטענה שהוא מקובל על רוב הישראלים והפלסטינים וזהו ההסכם שיציל את המצב.
מאמרים ודעות זה יפה אבל מקומם רק בשלב האחרון. די נימאס לראות את השמאל הרדיקלי בארץ עובד בחריצות ואת הימין רק מקטר ובוכה ומסביר למה השמאל מסכן את המדינה. תתחילו לעבוד ותנו גם לצד השני לקטר.
כתוב תגובה ל- האופטימי
37
עבודה עברית
  גנדי   1/11/03 06:44
ישמעל כבר לא טמבל, יוסי עובד בשבילו.
כתוב תגובה ל- גנדי
38
ביילין ושות.
  גד   2/11/03 05:18
עד היכן תמשיכו לפרסם את ה"ה ביילין ושות. מדוע אינכם מעבירים את דברי הבלע של ה"ה הללו לעמודים אחרונים לשורות לא חשובות ? מדוע אתם ממשיכים לתת להם כותרות? יש לסווג את ביילין ושות כנציגים זרים כאלה שמייצגים אינטרסים זרים ולא כאזרחים ישראלים תמימים כפי שהם מציגים עצמם?
די לפסטיבלים של ביילין ושות הגורמים לנזק בלתי הפיך למדינה ולחברה הישראלית!! מה קורה השתגענו אנו חפצים בהתאבדות עצמית ?? לאן אנו הולכים?
כתוב תגובה ל- גד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il