News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 370,018  סלולר - 496,781
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
מותו של פרידריך הגדול    צבא לאומי צרפתי    התבוסה הפרוסית בקרב יֶנָה; נפוליאון לא הפיק לקחים והובס    גרהרד פון שרנהורסט והמהפכה האינטלקטואלית בצבא הפרוסי שהוא היה הבסיס לצבא הנאצי ב...
איתמר לוין
איתמר לוין
שאלה ראשונה: האם בג"ץ יתבקש להכריע בנוגע לטיפול בפרשת הצוללות רק על סמך תצהירים כתובים, בלי שהמצהירים ייחקרו לגביהם? שאלה שנייה: האם איסוף התצהירים והטיפול בהם בידי התנועה לאיכות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת הרפז
מאת: פורומים  |  03/12/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
מהבודדים שעדיין עיתונאים
  שי הכל אמת   12/05/20 06:58
איילה חסון עיתונאית בחסד, אלו שמנסים להדביק לה עיתונאית מטעם הם אלו שלמעשה עיתונאים מטעם. איילה אני מאמין בך ב 1⁰0%
כתוב תגובה ל- שי הכל אמת
+
בבקשה תמשיך, יואב! בכל הכח!!!
  שמפו   11/05/20 15:51
כתוב תגובה ל- שמפו
+
פתאום הם דואגים לקצינים בכירים
  אנונימי   2/01/20 21:21
כתוב תגובה ל- אנונימי
+
איתמר, תפסיק לגונן על פרקליטות
  פרקליטות מושחתת   2/01/20 20:32
כתוב תגובה ל- פרקליטות מושחתת
+
מלחמת יהודים בשבעים שנה
  כרמי   12/07/17 19:14
תראו איזה נטיית הרס עצמי יש לעם הזה. מאז ששת הימים כ 70 שנה מאז חזרת השלטון לידנו איזה מלחמות בין אחד לשני. פוליטיקאי לפוליטיקאי. מפלגה במפלגה ממש אסון אל תתפלאו עם יקרה משהו. תלמדו את ההיסטוריה גועל נפש אחד חותר נגד השני וזאת רק בגלל כסף או כבוד או רצון לראות את ״חברו״ נקבר באדמה לא נעים להגיד אבל זה מריח משהו כמו רוסיה אשכנזים ממש מנוולים
כתוב תגובה ל- כרמי
+
מי שרוקד עם אשכנזים? אל יתפלא
  לקום עם קרציות.   20/01/16 22:33
כתוב תגובה ל- לקום עם קרציות.
-  יוסף, הפסקת הכדורים ? מהר לקחת
  דר סרוציוס   13/05/17 21:29
כתוב תגובה ל- דר סרוציוס
-  לקבוע פגישה עם פסיכיאטר דחוף
  ריטה   4/09/16 09:07
לקבוע פגישה עם פסיכיאטר דחוף שנאה וקנא מקצר את החיים
כתוב תגובה ל- ריטה
+
עד שלא יהיה משוב "עם שיניים"
  החלילן מהמלין   13/05/17 11:40
זה שוב ביטוי לצדק שלנו,כשמערכת המשפט משוחררת מכל מחויבות דיווח ובקרה. חורים בגבינה מביאים הרבה עכברים....(ובהמשך חולדות) ואם אין חתול בסביבה....אחרי כמה זמן ,גם עדר חתולים לא יספיקו לעצור את חולדות הענק.
כתוב תגובה ל- החלילן מהמלין
+
פרשת הרפז
  ronen20400   13/05/17 10:48
שי ניצן?אם אתה מלטף מושחתים ומטייח חקירות לאנשי 'הדם הכחול' צריך לאסור אותך ולפי דעתי אתה צריך לקבל 20-שנה בכלא כל מי שאמון על אכיפת החוק ומשתף פעולה עם עבריינים מינימום 20 שנה בכלא .
כתוב תגובה ל- ronen20400
+
מתי מבקר המדינה והפרקליטות ?
  הצדקנית   3/10/16 11:02
אחרי כל כך הרבה שנים ועלויות של אלפי שעות עבודה וכספים רבים לא מגיע ל"פלבאים לדעת מי שיקר ? מי כתב את המסמך המפורסם ? האם המזוקן אמר אמת או האשכנזי אמר שקר .
כתוב תגובה ל- הצדקנית
+
מתוק מפז
  אריה קרישק   27/04/16 09:46
כ צ פ ו י. ועכשיו,נותר לראות מתי הטנור המעודן הזה יפצח באריות סולו....
כתוב תגובה ל- אריה קרישק
+
כהט"בים נופלים? שיקנו מישראל
  שבץ חלובה   21/01/16 22:25
שלנו הכי טובים בעולם והם יודעים זאת אבל לא מוכנים להודות בזה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
וינשטיין
  נובל   21/01/16 10:57
מסריח מהראש. יועץ משפטי כושל בכל קנה מידה עדיף היה למנות עץ כיועץ משפטי לממשלה. לך הביתה ועשה לביתך נזקים עד כדי עברי פי פחת כי טוב מזה לא מגיע לנפל. אמן כן יהי רצון.
כתוב תגובה ל- נובל
-  ומנדלבליט יותר טוב
  יתרו   23/07/16 15:42
גם מנדלבליט לא יגיש כתב אישום נגד ביבי בדיוק כמו ויננשטיין אצל ליברמן. ויינשטיין הפך את ליברמן לטהור והכשירו ליהיות שר הביטחון של מדינתנו. לא יאומן עד להיכן מגיע הטיוח.
כתוב תגובה ל- יתרו
+
מה שרצה לעשות ברגע הראשון
  עשה כאשר הוא   20/01/16 16:55
בפתח היציאה.
יש לא עשרה ימים להפתיע והוא יעשה זאת.
כתוב תגובה ל- עשה כאשר הוא
+
וסרמן עושה כבשלו בכספי משרד הח
  מורה מתוסכל   27/12/15 17:51
משרד החינוך מעביר מליונים רבים להסתדרות המורים לעמותה קרן לקידום מקצועי, גמלאים ללא בקרה ועם העברות כספים על פי גחמותיו של וסרמן
עד מתי רשעים יעלוזו?
כתוב תגובה ל- מורה מתוסכל
+
אני סומך על מרגלית שהדיח את
  שבץ חלובה   25/12/15 19:01
מפא"י מהשלטון והעלה את בגין והליכוד. רק בגין זה מגיע לו שיצלבו למענו את הרפז המושחת. גילוי חשבון הדולרים של יצחק היה רמז מלמעלה שעליו לפרוש מהפוליטיקה משלא עשה כן שילם בחייו והפך לזצוק"ל.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
מי הזייפן
  הצדקנית   10/09/15 12:24
האם העם הפשוט לא זכאי לדעת סוף כל סוף מי זייף את המכתב??-הפרקליטות והיועץ המשפטי מטילים את מימיהן עלינו מהמקפצה.!!
כתוב תגובה ל- הצדקנית
+
וכי בדיוק מי מתפלא שבן כספית
  צורי   15/08/15 16:00
כדרכו בקודש שוב משקר? הוא מסוגל אחרת הנכלולון העלוב הזה?
כתוב תגובה ל- צורי
+
זה היה דבר....
  מרק   15/08/15 12:38
בן כספית - "האנס המתנצל".
כתוב תגובה ל- מרק
+
תתביישו לכם
  ליאור איזנפלד   17/05/15 22:16
זכיתי להכירו עוד לפני הרבה שנים, איננו בקשר ודעותינו הפוליטיות שונות בתכלית. מדובר באדם מוסרי ומשפטן ישר אמיץ ומחונן שאינו ירא מאיש. חבל ששופכים את דמו ומי ייתן וירבו כמותו.
כתוב תגובה ל- ליאור איזנפלד
-  שווישטיין יתבייש...גועל נפש
  איזה מדינה מושחתת   1/06/15 16:17
כתוב תגובה ל- איזה מדינה מושחתת
-  ליאור איזנפלד: האם אתה משוכנע
  צורי   1/06/15 14:59
מעל לכל ספק שאנחנו המגיבים ואתה מתכוונים לאותו אדם? אתה כנראה כותב על אדם אנונימי שאינו ווינשטיין אלא באם הנך נתמנית לסנשו פנשה שלו?
כתוב תגובה ל- צורי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |