News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 385,494  סלולר - 309,550
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חושש מחקירות נגדו מצד הרשויות בישראל ומצד חוקרים פרטיים הדולקים אחריו    יש לו סיבות טובות לכך - חשדות חמורים התגלו; עסקיו וחשבונותיו נסרקים בארץ ובחו"ל, כולל של בני משפחתו    חשד נו...
טובה ספרא
טובה ספרא
האתגרים ישפיעו לא רק על חברות פרטיות, עסקים קטנים וגדולים. הם ישפיעו בעיקר על כלכלת מדינות. יווצרו גרעונות שיקשו על ממשלות לעמוד בהתחייבויות שלהן, או שהצמיחה שקיוו לה לא תענה על הצ...
מתחם הבננה [צילום: הוועדה המקומית נתניה]
עו"ד צבי שוב, עו"ד יפעת בן-אריה
כיצד יחולקו הקרקעות המיועדות לבנייה באזורי נופש מטרופוליניים? תוכנית מפורטת ראשונה מסוגה, אשר הוגשה בנתניה, מעוררת סוגיה זו בצורה מעשית, ולהכרעה בה יהיו השלכות רוחב חשובות
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
כשלא יודעים כיצד להתייחס למציאות נתונה, אפילו בשאלה הלכתית, יוצאים לרחוב ובוחנים כיצד מתייחסים לכך המון העם. לענייננו, המון העם הכריז בנהירתו לסליחות ולתפילות יום כיפור כי מבחינתו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת הרפז
מאת: פורומים  |  14/10/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
מלחמת יהודים בשבעים שנה
  כרמי   12/07/17 19:14
תראו איזה נטיית הרס עצמי יש לעם הזה. מאז ששת הימים כ 70 שנה מאז חזרת השלטון לידנו איזה מלחמות בין אחד לשני. פוליטיקאי לפוליטיקאי. מפלגה במפלגה ממש אסון אל תתפלאו עם יקרה משהו. תלמדו את ההיסטוריה גועל נפש אחד חותר נגד השני וזאת רק בגלל כסף או כבוד או רצון לראות את ״חברו״ נקבר באדמה לא נעים להגיד אבל זה מריח משהו כמו רוסיה אשכנזים ממש מנוולים
כתוב תגובה ל- כרמי
+
מי שרוקד עם אשכנזים? אל יתפלא
  לקום עם קרציות.   20/01/16 22:33
כתוב תגובה ל- לקום עם קרציות.
-  יוסף, הפסקת הכדורים ? מהר לקחת
  דר סרוציוס   13/05/17 21:29
כתוב תגובה ל- דר סרוציוס
-  לקבוע פגישה עם פסיכיאטר דחוף
  ריטה   4/09/16 09:07
לקבוע פגישה עם פסיכיאטר דחוף שנאה וקנא מקצר את החיים
כתוב תגובה ל- ריטה
+
עד שלא יהיה משוב "עם שיניים"
  החלילן מהמלין   13/05/17 11:40
זה שוב ביטוי לצדק שלנו,כשמערכת המשפט משוחררת מכל מחויבות דיווח ובקרה. חורים בגבינה מביאים הרבה עכברים....(ובהמשך חולדות) ואם אין חתול בסביבה....אחרי כמה זמן ,גם עדר חתולים לא יספיקו לעצור את חולדות הענק.
כתוב תגובה ל- החלילן מהמלין
+
פרשת הרפז
  ronen20400   13/05/17 10:48
שי ניצן?אם אתה מלטף מושחתים ומטייח חקירות לאנשי 'הדם הכחול' צריך לאסור אותך ולפי דעתי אתה צריך לקבל 20-שנה בכלא כל מי שאמון על אכיפת החוק ומשתף פעולה עם עבריינים מינימום 20 שנה בכלא .
כתוב תגובה ל- ronen20400
+
מתי מבקר המדינה והפרקליטות ?
  הצדקנית   3/10/16 11:02
אחרי כל כך הרבה שנים ועלויות של אלפי שעות עבודה וכספים רבים לא מגיע ל"פלבאים לדעת מי שיקר ? מי כתב את המסמך המפורסם ? האם המזוקן אמר אמת או האשכנזי אמר שקר .
כתוב תגובה ל- הצדקנית
+
מתוק מפז
  אריה קרישק   27/04/16 09:46
כ צ פ ו י. ועכשיו,נותר לראות מתי הטנור המעודן הזה יפצח באריות סולו....
כתוב תגובה ל- אריה קרישק
+
כהט"בים נופלים? שיקנו מישראל
  שבץ חלובה   21/01/16 22:25
שלנו הכי טובים בעולם והם יודעים זאת אבל לא מוכנים להודות בזה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
וינשטיין
  נובל   21/01/16 10:57
מסריח מהראש. יועץ משפטי כושל בכל קנה מידה עדיף היה למנות עץ כיועץ משפטי לממשלה. לך הביתה ועשה לביתך נזקים עד כדי עברי פי פחת כי טוב מזה לא מגיע לנפל. אמן כן יהי רצון.
כתוב תגובה ל- נובל
-  ומנדלבליט יותר טוב
  יתרו   23/07/16 15:42
גם מנדלבליט לא יגיש כתב אישום נגד ביבי בדיוק כמו ויננשטיין אצל ליברמן. ויינשטיין הפך את ליברמן לטהור והכשירו ליהיות שר הביטחון של מדינתנו. לא יאומן עד להיכן מגיע הטיוח.
כתוב תגובה ל- יתרו
+
מה שרצה לעשות ברגע הראשון
  עשה כאשר הוא   20/01/16 16:55
בפתח היציאה.
יש לא עשרה ימים להפתיע והוא יעשה זאת.
כתוב תגובה ל- עשה כאשר הוא
+
וסרמן עושה כבשלו בכספי משרד הח
  מורה מתוסכל   27/12/15 17:51
משרד החינוך מעביר מליונים רבים להסתדרות המורים לעמותה קרן לקידום מקצועי, גמלאים ללא בקרה ועם העברות כספים על פי גחמותיו של וסרמן
עד מתי רשעים יעלוזו?
כתוב תגובה ל- מורה מתוסכל
+
אני סומך על מרגלית שהדיח את
  שבץ חלובה   25/12/15 19:01
מפא"י מהשלטון והעלה את בגין והליכוד. רק בגין זה מגיע לו שיצלבו למענו את הרפז המושחת. גילוי חשבון הדולרים של יצחק היה רמז מלמעלה שעליו לפרוש מהפוליטיקה משלא עשה כן שילם בחייו והפך לזצוק"ל.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
מי הזייפן
  הצדקנית   10/09/15 12:24
האם העם הפשוט לא זכאי לדעת סוף כל סוף מי זייף את המכתב??-הפרקליטות והיועץ המשפטי מטילים את מימיהן עלינו מהמקפצה.!!
כתוב תגובה ל- הצדקנית
+
וכי בדיוק מי מתפלא שבן כספית
  צורי   15/08/15 16:00
כדרכו בקודש שוב משקר? הוא מסוגל אחרת הנכלולון העלוב הזה?
כתוב תגובה ל- צורי
+
זה היה דבר....
  מרק   15/08/15 12:38
בן כספית - "האנס המתנצל".
כתוב תגובה ל- מרק
+
תתביישו לכם
  ליאור איזנפלד   17/05/15 22:16
זכיתי להכירו עוד לפני הרבה שנים, איננו בקשר ודעותינו הפוליטיות שונות בתכלית. מדובר באדם מוסרי ומשפטן ישר אמיץ ומחונן שאינו ירא מאיש. חבל ששופכים את דמו ומי ייתן וירבו כמותו.
כתוב תגובה ל- ליאור איזנפלד
-  שווישטיין יתבייש...גועל נפש
  איזה מדינה מושחתת   1/06/15 16:17
כתוב תגובה ל- איזה מדינה מושחתת
-  ליאור איזנפלד: האם אתה משוכנע
  צורי   1/06/15 14:59
מעל לכל ספק שאנחנו המגיבים ואתה מתכוונים לאותו אדם? אתה כנראה כותב על אדם אנונימי שאינו ווינשטיין אלא באם הנך נתמנית לסנשו פנשה שלו?
כתוב תגובה ל- צורי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |