s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פיתוי קטלני
מאת: דודו אלהרר  |  14/08/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דודו, מה זה "לקרב ראשו אל צ...
  אח של אריה מחשי   14/08/09 11:51
מה זה לקרב ראשו אל צוואר האישה הנחשקת?
אתה בוודאי התכוונת ל-
לקרב ראשו אל צוואר הרחם של האישה הנחשקת...
כתוב תגובה ל- אח של אריה מחשי
2
הסדרת הזנות בחוק תמנע שחיתות
  הגיון צרוף   14/08/09 11:56
במקום לקדם פוסטמה, תשלם לחתיכה לפי הביצועים.
כתוב תגובה ל- הגיון צרוף
3
דודו, דבר בשם עצמך!
  מוציקו   14/08/09 12:21
כתוב תגובה ל- מוציקו
4
נכון ומאלף
  א מ רול   14/08/09 12:30
כתוב תגובה ל- א מ רול
5
דודו, אין לך סיכוי
  משה, עורך-דין   14/08/09 12:35
ראשית, אינך צודק עקרונית. יש הבדל בין פיתוי אישה ובין קבלת חסדיה באמצעות טענות כוזבות. זה אומנם עניין של מידה, אך כך כמעט כל דבר בחיים. אפשר לומר כי כל אמירה שאינה אמת עובדתית צרופה, מהווה פיתוי. אם אני פוגש שופט ושואל לשלומו, אפשר לומר שבכך שיחדתי אותו מאחר שברוב המקרים זוהי שאלה הנשאלת מהשפה ולחוץ, ולא מתוך התעניינות אמיתית בשלומו של האיש. החיים מלאים בשקרים לבנים, הנחשבים כאלה כל עוד לא נועדו להוציא משהו של ממש ממישהו בטענות-שווא כוזבות.

השמעת דברי חלקות באוזני אישה אינה מהווה קבלת דבר במרמה, כל עוד לא הולכת אותה שולל בהבטחות ממשיות כוזבות. אם אמרת לה שבעיניך היא מלכת היופי או שיא האינטליגנציה (מה לעשות, חייבים לבחור בין השניים), זה לגיטימי, אך אם אמרת שאתה מנכ"ל מיקרוסופט ובכיסך 600 מיליון דולר, ובכך רכשת את שירותיח המיטה שלה - וגם אם אמרת שאתה במאי ידוע וביכולתך לסדר לה תפקיד בסרט - ודבריך הם שקר עובדתי, זוהי ממש קבלת דבר במרמה, והחוק מחמיר כשה"דבר" הוא נושא מיני.

שנית, גם אם אתה צודק, אין לך שום סיכוי לשכנע בכך, לא את הציבור ובמיוחד לא את בתי המשפט, בעידן זה של היתממות, התחסדות, צדקנות והנאה מנפילתו של מישהו מפורסם.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
תגובה למתיימר להיות עו"ד (5)
  שלומית8   14/08/09 14:17
לא מסכימה אתך. אותי דודו שכנע.!! כתבה אמיצה ולעניין. שהרי כל תחילתה של מעכת יחסים, בין אפילו מדובר היה בסטוץ - היא מטבעה אינטרסנטית. מניפולטיבית. כך היה ותמיד יהיה. לדורות. וצודק דודו כשכאן בכתבה הוא מביע את חששו. חשוב נא לרגע, והשתדל להיות כן. אתה פוגש מישהי. נוצרת איזושהי כימיה ביניכם. והשיחות מטבען פונות ל"תחקיר" כדוגמאת: מה מעשיך? היכן אתה עובד? כמה אתה מרויח? יש לך רכב.? וכיו"ב. אז, משתמע מכך, שאין להשיב כלל ועיקר על השאלות הללו.ועדיף בכלל לגשת ישר ל"עניינים" ולא לשתף אף אחת בתוכניותיך לעתיד. שכן, זהו המחיר והתוצאה העגומה שבה נתון כיום הקורבן. מה לא הבטיחו לי.? הרים וגבעות. אם כך, אלך גם כן להתלונן . ? היה רומן. היה סטוץ. היתה זוגיות . זהו . נגמר. לא מתאים. שלום. זה מה שקורה בדר"כ. אין פה שום דבר חדש. גם לא עבירות שבגינם ירצה אדם 7 שנות מאסר. לאשורו של דבר העונש אינו מוצדק. ולדעתי אינך כן עם עצמך. כי אני בטוחה שנתקלת באופן אישי במן הבטחות שווא שכאלה כלפי כל הנשים שהיו בחייך.
כתוב תגובה ל- שלומית8
לא הוא לא נתקל עם הנשים הקודמו
  איל   12/09/09 13:37
לא הוא לא נתקל עם הנשים הקודמות , היתה לא רק אחת והיא בטח עוכרת דין , והוא חייב להצדיק את החוק - אם לא יהיה לא חוק בבית ואו בבית המשפט ,

הפחד מדבר
כתוב תגובה ל- איל
6
רחמנות ממש
  לילית   14/08/09 13:10
בא לי להזיל דמעות , כשאני מדמיינת אותך רועד בבית ופוחד מיום הדין, על כל הבטחות השוא והפיתויים שלך ושל חנן גולדבלט הצדיק.נו באמת,
כל אדם שיבחן את עצמו, את מערכת הערכים שלו, ואת רמת המוסר שלו.אינני חושבת שהנשים הן לא שרמוטות, לא פעם. ומוכרות את גופן למען טובות הנאה וקידום. אבל זה לא מעניינך. אינך צריך להציע את קסמיך לכל קטינה. כפי שעשה גולדבלט. ואין לנו צורך שתגונן עליו. איש איש לגורלו.
 איזו אמפתיה של חארמנים
כתוב תגובה ל- לילית
7
דודו, האם עד כדי כך אתה משוכנע
  משפטן   14/08/09 13:52
בדבריך עד שמיותר להתייחס לדברים שנכתבו בפסק הדין שהרשיע את גולדבלט?
האם קראת את פסק הדין המרשיע?
או שאין טעם.
כתוב תגובה ל- משפטן
8
דודו,חובבן משפטי
  עוד זלמן כץ   14/08/09 14:11
זה לא פעם ראשונה שדודו אלהרר מתיימר להיות משפטן,מנסה להלביש מקרים מהחיים,על סעיף עבירה בחוק ,כפשוטו,ולתת פרשנות,כאילו הוא שופט בימש עליון.ובכן דודו,אל תהיה כזה רדוד,שכחת לציין,שבסעיפים 345 ,346,ישנן התייחסויות בהקשר לקטינות בגילאים שונים,ניצול יחסי תלות,,ניצול יחסי עבודה,ניצול יחסי מרות,ותבחינים נוספים הרלוונטים למקרה שאתה בחרת להדגים את פרשנותך באמצעותו.
כתוב תגובה ל- עוד זלמן כץ
9
הנקמה, מתוקה
  הניה   14/08/09 14:14
כתוב תגובה ל- הניה
10
דודו, אם פיתית "לאלפים" נערות
  אשה   14/08/09 14:37
אז אתה באמת עבריין. ההיתממות והפיכת חיזור כלשהו לאסור היא דמגוגיה שנקווה שבית המשפט חכם מספיק להתעלם ממנה. חנן גולדבלט פיתה נערות בגיל העשרה שהוא היה מורה/מדריך שלהן! אינך רואה הבדל בין זה לבין שני אנשים בוגרים, שאין בינהם יחסי תלות, המפתים או מתפתים? שמעתי פעם הגדרה קולעת להטרדה מינית: הטרדה מינית היא כל מה שלא היית רוצה שיעשו לבת שלך. האם יש לך כזאת מכל האלפים אותן פיתית?
כתוב תגובה ל- אשה
11
מדוע שונה דינו של חנן גולדבלט
  עידןסובול   14/08/09 15:17
מדוע שונה דינו של המישנה הפזיז לנשיא בית המשפט העליון בדימוס, מישאל חשין, שפיתה, הביא לעולם ילדה מחוץ לנישואין וגם העז להתכחש לקיומה ולאחריותו עד שכפו עליו הר כגיגית להכיר בה?

השאלה היא שאלה רטורית, כמובן.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
סתם משמיץ גס רוח
  שי לוי   14/08/09 15:33
שאלתך הרטורית מצביעה על רוע לב וגסות בלתי מוצדקת.האם כל אדם ששכב עם אישה שאינה אשתו,ושילדה לו ילד, עשה זאת בנסיבות שמיוחסות לחנן גולדבלט.מה זאת ההשוואה הדיבילית ורווית השנאה הזו.
כתוב תגובה ל- שי לוי
רק דרדק שלא הכיר את פרשת חשין
  עידןסובול   14/08/09 15:48
שי, רק דרדקית שלא הכירה את פרשת חשין בזמן אמת, או זקן סנילי שלא יודע כבר במה מדובר - יכול לפלוט תגובית כמו שלך.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
והטיפוס הזה היה שופט עליון :
  הנ"ל   14/08/09 20:11
אחרי התערבות משפטית ובדיקת רקמות נאלץ מישאל חשין להכיר בילדה שנולדה לו מחוץ לנישואין כבתו ולשלם לה מזונות, אך סירב במשך שנים להיפגש איתה.

[הפרשה, שהייתה ידועה לחברי הוועדה לבחירת שופטים, נחשפה לציבור באיחור גדול בספרה של העיתונאית נעמי לויצקי "העליונים"
 עליונים בתחתונים
כתוב תגובה ל- הנ"ל
תגובות בעילום שם
  הנ"ל   14/08/09 15:39
מדוע הגיבו עשרת ההתגוביתנים הראשונים כאן בעילום שם על המאמר, ומדוע יגיבו עליו בעילום שמותיהם גם רבים, רוב מובהק, של התגוביתנים הבאים?
כתוב תגובה ל- הנ"ל
מכיוון ש...
  שלומית 8   14/08/09 20:12
כל שמות המתלוננות חסויים, כל הפרוטוקולים חסויים. אסור היה (ועדיין) לאף עיתונאי או לעוסק במדיה התקשורתית להוציא מילה. (כמקורבת לעיתונאות). אז כדאי לך לראות את הכתבה ששודרה בערןץ 2 בנוגע לראיון. אולי תצליח ללמוד ממנה משהו אודות המתלוננות ואופן ההתנהלות של בית המשפט- שחרץ גורל מבלי להתייחס לפרטים הממשיים ולגופם של המקרים. ואם בכל זאת, תרצה להעשיר את "בקיאותך" אזיי תוכל לראות חלק נרחב באתר "courut ..". אולי תגלה שם כמה עוויתות וסילופים שמשום מה בחרו להתעלם מהם . .
כתוב תגובה ל- שלומית 8
שלומית - אתה במקרה אחותו?
  מכרה של משפחתו?   15/08/09 12:54
כתוב תגובה ל- מכרה של משפחתו?
וואוו.. איזה ניחוש.@!
  שלומית 8   15/08/09 22:23
וואוו.. איך ידעת..?
כתוב תגובה ל- שלומית 8
הפער בין הפולטיקל קורקט למציאו
  יאיר קימורי   14/08/09 22:57
לצערי, הממסד (כנסת ובית המשפט) הפכו את כולנו שקרנים. קיים פער גדול בין מה שאדם אומר בפומבי על פי עקרונות של פוליטיקל קורקט לבין מה שחברים האמינים זה על זה מדברים ביניהם ובעיקר התודה לארגוני הנשים אך לא רק. רוצים דוגמא ?
על פי בית המשפט מותר לאישה לרמות ולא לומר למעביד בראיון שהיא בהריון. לשופט שקבע את פסק הדין לא אכפת שלא ראוי להעסיק אדם (גם אישה) שהם רמאים ובכך הוא נותן יד לתרבות השקר.
מצד שני, המעביד יכול לפטר את האישה אם גילה שהיא בהריון. אלא מה ? אם יאמר לה שהוא מפטר אותה כי היא בהריון יתכן ויתבע על ידה על אפליה על רקע הורות ויאלץ לשלם עשרות אלפי שקלים כפיצוי. מצד שני אם יפטר אותה על רקע תפקוד לקוי כעובד לפני שעבדה שישה חודשים הוא זכאי. מה המסקנה, המעביד נדרש למעשה לרמות ולהסביר למפוטרת שהיא לא הייתה טובה.....
באחד מפסקי הדין ההזויים שופטת פסקה שאישה יכולה לתבוע את מעבידה אם שכב איתה גם אם היא זו שפתתה אותו לכאורה כי הוא היה במעמד בכיר יותר...... רוב הציבור מבין שפסק דין זה שגוי.
כנ"ל במקרה של חנן גולדבלט. מדובר בנשים שבאו לשכב איתו כדי לקבל תפקיד. דווקא כל מי שהוא הורה לבנות צריך לשמוח שבנות אלה נענשו כיוון שבנות כאלה מקודמות מעבר לבנותיו של אותו ההורה שהן בנות מוסריות ואינן מעוניינות בקידום על בסיס התנהגות זנותית. חנן גולדבלט אינו פחות מוסרי מאותן הבנות. אף בת לא הייתה חייבת לשכב איתו.
אז עכשיו אתה שואל מדוע התגובות חסויות ? כי מדינת ישראל הפכה למדינה של שקר, מניפולציות של שופטים וחברי כנסת, של פוליטיקל קורקט שקרי ושל אמת שנאמרת רק בחדרי חדרים או בתגובות באינטרנט בעילום שם. למה לנו להסתבך עם המאפיה (אופס התכוונתי לבית המשפט הישראלי
) ?
כתוב תגובה ל- יאיר קימורי
צודק .!!
  שלומית 8   15/08/09 10:44
והרי אני מצטטת מדבריך: "מדובר בנשים שבאו לשכב איתו כדי לקבל תפקיד. דווקא כל מי שהוא הורה לבנות צריך לשמוח שבנות אלה נענשו כיוון שבנות כאלה מקודמות מעבר לבנותיו של אותו ההורה שהן בנות מוסריות ואינן מעוניינות בקידום על בסיס התנהגות זנותית."
דוקא, אותם הורים אלה צריכים לשמוח לא על שבנותיהם "נענשו" . אלא, על שהכישלון בחינוך בנותיהם למוסר וערכים בא הופנה למשפט לא הוגן , שמחתם היא בזה- שעצם כישלונם שלהם בחינוך בנותיהם הופנה אל עבר קורבן תמים ובכך הם "פטורים" מכל מצפון וכישלון בחייהם. שהרי, אין קל מבקלים להאשים אחרים ובכך לפטור" את כישלונם שלהם- כהורים. וכך גם בנוגע לבנות המעורבות. הן "חטאו" , "רעו" בשדות לא להן, וכמובן שקל להן להפנות ההאשמות ע"מ להקל על מצפונן הישר והתמים. ופשוט חבל , מרתיח ומעצבן שיושב לו קורבן שמשלם מחיר יקר ורק משום שהתנהג בדיוק כמוני, כמוך , כמוכם . .
כתוב תגובה ל- שלומית 8
קומרי - איזה אשה שפויה תרצה
  לשכב עם זקן מכוער   15/08/09 13:04

איזו הכרזה מופרכת ש"הנשים באו לשכב איתו"..
אתה קולט את הגיחוך שבטיעון שלך?
מי הוא הגולדבלט הזה, דונלד טראמפ?
או אולי קולנוען תואם היצ'קוק או פליני?
או אושיית תיאטרון ברמת חנוך לוין???

אנשים, מה קורה לכם?
גולדבלט - הכל הסדר
חיים רמון - הכל בסדר
צ'יקו תמיר - חבל עליו
עימאד פארס - רק בגלל שהוא דרוזי
אריה דרעי - נגמר הקלון, יכול לחזור
שלמה בניזרי - בקרוב פסטיבל 'הוא זכאי'
אתם שמים לב לאן כל זה מוביל אותנו?
כתוב תגובה ל- לשכב עם זקן מכוער
את מבלבלת בין מספר נושאים
  יאיר קימורי   15/08/09 14:29
הן לא שכבו איתו כי הן רצו אותו, לדברייך גבר יחסית מבוגר ולא מושך אלא כי הן רצו תפקיד. למעשה הן לא שונות מזונה שנותנת את גופה למען תמורה. ההבדל בין חנן לבין כל לקוח של זונה הוא שהוא לא שילם להן, במילים אחרות ניתן היה לתבוע ממנו לפצות את הבנות לפי תעריף של זונה (אפילו זונת צמרת), אבל לשלוח אותו לכלא ?
ועוד הערה למתחסדים ששואלים אם כך הייתי מגיב אם היו הבנות הנידונות היו בנותי, אז חברים יקרים: לא אימי ז"ל, לא אחותי ולא אשתי שיבדלו לשנים ארוכות ובודאי לא בנותי היו שוכבות בשביל לקבל תפקיד. וכל הנשים שציינתי מקופחות מכיוון שזונות מהסוג שחנן הונה לכאורה זוכות לקידום על ידי התנהגות זנותית.
אגב, חנן בסופו של דבר הונה את הבנות גם אם אני מתנגד לעונש שנגזר עליו רק משום שהוא גבר, אין להשוותו לחיים רמון שהחטא הגדול שלו לא היה עם החיילת אלא שסרב כשר המשפטים לבטל את ההנחיה שמאפשרת לכל אישה להתלונן תלונת שווא על גבר (כמו זו שהתבשרנו עליה בשבוע האחרון) מבלי להענש, אין גם להשוותו לפארס או צ'יקו מנשה שמעשיהם שונים וגם אם נאלצו לפרוש מהצבא הם לא יושבים בכלא.
כתוב תגובה ל- יאיר קימורי
12
פיתוי לעורכי דין!
  סיישל   14/08/09 20:23
גם הכתבה שלך היא פיתוי לעורכי דין , בסוגיה מה זו הונאה!
כתוב תגובה ל- סיישל
13
זה לא עניין אישי
  יהודון מסריח   14/08/09 23:54
היחס לכל הגברים בבית המשפט הוא כאל יהודונים מסריחים זה לא אישי נגד מישהו זו לא המצאה חדשה של בתי המשפט של מדינת ישראל זה מציאות כואבת שחוזרת על עצמה בכל מספר שנים. זה לא נגמר בעונשים רציונאליים להיפך בתי המשפט מתייחסים לפושעות בסלחנות ולפושעים ביד קשה מתוך כוונה ברורה - זה לא טעות! ואין מי שיכחיש את זה בדיוק כפי שקרה בעבר ההסטוריה חוזרת
כתוב תגובה ל- יהודון מסריח
14
מסקנה,היא צריכה להינות,ואם לא?
  ג'ו   15/08/09 07:37
פעם הן היו כאילו כזה דורשות להיאנס בעדינות או לפחות להשגל בכוח פיזי מתון שהרי להסכים הן לא היו מוכנות ועשו כאילו טובה.
היום זה אחרת,היום הן לא רק שמתלוננות הן גם דורשות.
אני לא בטוח שחנן גולדבלט הורשע על כך שפיתה ברמאות בלבד,הוא לפי שהבנתי פיתה קטינות וכאן האישום.
כתוב תגובה ל- ג'ו
15
דודו תפסיק לבלבל תמוח ולך תשיר
  fjkl   15/08/09 10:04
כתוב תגובה ל- fjkl
16
לאלפים?? יאללה. פסטיבל סיפורים
  אלפי   15/08/09 10:21
תבקש מעיריית גבעתיים, פסטיבל סיפורים משלך.....

חרטטן
כתוב תגובה ל- אלפי
17
מה דינה של אישה מפתה גבר
  מ.אלקרייאף   15/08/09 11:30
מה דינה של אישה (לא זונה) מפתה גבר באמרים . ובחלקות לשונה . איזה גבר לא נתקל עם אישה שחיזרה אחריו (כמעט חיזור גורלי) בהבטחות של חיים שלוים והרמונים . ולבסוף אחרי הנישואין . יצאה כשטן . כמכשפה . וכל הרע אשר גבר אינו מצפה מאישה שרק לפני זמן מה הייתה מתוקה כדבש . האם זה פיתוי או הבטחות שווא? מה העונש? כמה גברים נפלו במלכודת של נשים שהתחזו לבתולות . והמציאות של ליל המשכב . המעבר היה פרוץ . מה דינן של נשים אלו בבית משפט אזרחי. האם הבטיחו הבטחות שוא? ומה עונשן ? כמה גברים בילו עם נשים ונאמר להם כי משפחתם ומצבם הכלכלי הוא מעולה . וההבטחות היו שקריות . מה עונשה של שקרנית ? ....... מענין מאד כל הנשים מכירות את הזכויות שלהן . כמו שהסינים הכירו את הספר של מאו. אותנו הגברים מי מהתקן . אנו חיים תחת המזימות של הנשים . לפני הנשואים . ולאחר הנישואין זה ממש חורבן . סחטנות . שקרים במשטרה . שקרים בבית המשפט... הנהנים הם הנשים והעורכי דין . לכל גבר אני מציע אם יוצא עם אישה ברצינות . והיא מתחילה להלהיבו בנכסים . בעסקים בעבודה . בבתולין . שייבקש הכל בהצהרה חתומה על ידי עורך דין . וישמור את זה ליום צרה .
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
המצב הוא אפילו גרוע ממה שאמרת!
  טעות בהבנה!   15/08/09 12:29
החוק למעשה מטיל הכל על הגבר:
דוגמה א'
היא מפתה אותך? אל תיתפתה
היתפתתה? אל תקיים יחסי מין לא מוגנים
קיימת ויש הריון? תתכונן למצב הבא:
1. היא רוצה את התינוק ואתה לא?
היא תלד את התינוק, ואתה תתחיל לשלם מזונות עבורו.
2. אתה רוצה את התינוק, והיא לא רוצה?
אז היא תעשה הפלה על אפך וחמתך (כמובן שאין מזונות).

דוגמה ב'
התחתנת עם אישה, ויש ילדים, וקרו הדברים הבאים:
היא בגדה בך ואתה רוצה להיתגרש?
תתכונן למצב הבא:
1. הילדים מועברים אל האישה, ואתה מתחיל לשלם מזונות
2. אתה תראה אותם פעמיים בשבוע, כשעתיים כל פעם
3. כל שבת שנייה תקבל אותם אליך לסוף שבוע
אתה בגדת בה, והיא רוצה להיתגרש?
תתכונן למצב הבא:
1. הילדים מועברים אל האישה, ואתה מתחיל לשלם מזונות
2. אתה תראה אותם פעמיים בשבוע, כשעתיים כל פעם
3. כל שבת שנייה תקבל אותם אליך לסוף שבוע
אתה בגדת בה, והיא רוצה להיתגרש?
מסקנה:
בכל מצב האישה היא המרוויחה והגבר הוא המפסיד, וכל הדוגמאות הקטנות האלה, הן על קצה המזלג!!!

כתוב תגובה ל- טעות בהבנה!
זה הסוף של מוסד הנישואין !!!
  ירון זכאי   16/08/09 10:17
יעבור עוד חצי דור, או דור. אז יתברר כי יש מיליון, או שתי מיליון נשים שנשארו בתחנת הרכבת. אף גבר לא הכניס אותן להריון. אף גבר לא התפתה להינשא להן. הן הזדקנו, התכערו, והצעירות מתחננות לבוגרים שיבואו אליהן בטרם לא יוכלו....זה כבר נראה היום. הרכבת כבר נסעה! צריך רק להסתכל. 150 שנה של קניית חזיות ושריפתן הביאה לנשים קרב חתולות בניהן לבין עצמן על כול טיפת זרע שאפשר לתבוע בעדה דמי זונות!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
18
אנחנו מדברים כאן על נערות!!!
  חסר משהו!   15/08/09 11:30
מעשיו של חנן גולדבלט נעשו כלפי נערות/ילדות כלומר קטינות!
הוא למעשה הונה נערות/ילדות, בכדי לקיים עימן יחסי מין!
מכאן נובעת למעשה חומרת המעשים!
חנן גולדבלט למעשה בעל קטינות!!!
כתוב תגובה ל- חסר משהו!
נערות תמימות ?
  יאיר קימורי   15/08/09 14:21
מדובר בבנות ששכבו מרצונן כדי לקבל תפקיד. אז מי ששכב איתן "עבד" עליהן, בסך הכל לו ולהן יש את אותן נורמות שפוגעות בבנות הגונות.
כתוב תגובה ל- יאיר קימורי
הנערות..
  שלומית 8"   15/08/09 22:36

ה"הנערה" הצעירה ביותר היא כבת 17+.. וזאת לפי הבנתי מפסק הדין שבו עיינתי נרחבות באתר "courut". פשוט היה שם סילוף של הגיל. מה גם שמדובר היה בעיסוי הגב.. וכמה עגום שעל דבר שכזה יושב אדם 7 שנים. .
כתוב תגובה ל- שלומית 8"
19
הפעם הזאת - ליכלכת!!!
  גם אתה ברוטוס??   15/08/09 12:45

הגם אתה חרמן חסר עכבות דודו אלהרר?
אני מקוה מאוד שלא. אתה יקר לנו מדי מכדי שנרצה לוותר על העונג לאהוב אותך ולקרוא את מאמריך הנפלאים.
אבל אם אתה רואה עצמך עושה אותם דברים כפי שעשה הסוטה העבריין הדוחה גולדבלט, אילו היית נתון באותן סיטואציות - כי אז הדבר מעורר בנו חלחלה וגועל ותיעוב בל ישוערו.

בנערותי עמדתי יותר מפעם אחת במצבים שבהם עמדו אותן נערות, ורק עוצמות נפש נדירות (שלא ידעתי מאין באו) עזרו לי להחלץ מהם כמעט ללא פגע. כמעט - כי האמון הטהור באדם, נפגע ללא שוב. ואם תזכור שלא לכל אחד ואחת בגיל הזה יש עוצמות כאלה, תבין לאן מובילות אותן גחמות חרמניות כשל גולדבלט.

עלי להודות כי לא היו לי כוחות הנפש לקרוא את תוכן הכתבה, ותגובתי מתייחסת למה שנכתב בכותרות.
כתוב תגובה ל- גם אתה ברוטוס??
20
כולנו עבריינים ופושעים,
  יוסי מ   15/08/09 21:02
כולנו אם כן עבריינים רק בגלל שקיימנו יחסי מין ,
מספיק שייכנס לאישה ג'וק לראש והיא תרצה להתלונן - אתה הפכת בין לילה לאנס.

מעניין שנשים שמפתות גברים בהבטחה לנישואין והקמת משפחה ואחרי ששכבו איתך וזרקו אותך, לא נחשבות לאנסיות ועבייניות,
ואף גבר לא יעיז להתלונן ולתבוע פיצוי על כך..
ופה הנקודה, הרווח הכספי ל"מתלוננת", הפיצוי, שממריץ אותם להעליל...
כתוב תגובה ל- יוסי מ
21
ככה העלילו גם על קצב..
  ימ   15/08/09 23:38
כתוב תגובה ל- ימ
לקצב זה מגיע
  יאצק   18/08/09 13:40
לקצב מגיע לסבול מזה כשהיה לו את הכח לפעול הוא היה צריך לעקור את התופעה מהשורש אבל בחר להתעלם הזבל שירקב בכלא הלוואי
כתוב תגובה ל- יאצק
22
הקיפוח הבלתי נסבל של גברים
  ליאור-משפטן   16/08/09 06:04
בשנים האחרונות החלו בתי המשפט בחסות שדולת הנשים לגרום לפסקי-דין מרחקי לכת נגד גברים.

כך הדין, בבית משפט לענייני משפחה, כך במזונות אישה+ילדים-וכך בהליך הפלילי.

נשים הם תמימות, מסכנות, חסרות יכולת לאבחן כאשר מדובר בענינים שבינו לבינה.

הגיע הזמן לשים קץ לתופעות אילו אחרת אן אנו באים.

לצורך כך הנני מעביר למעוניינים את הסולולארי שלי.

052-3363418.
כתוב תגובה ל- ליאור-משפטן
לליאור המשפטן..
  ל   16/08/09 11:30
ואיך וכיצד ניתן לסייע בידי אותם אומללים ? שהרי, הם מרצים עונש במאסר . דינם כבר נחרץ . השופטים בחרו להתעלם מן האמת . עיוותו את הדין . סילפו את האמת . כן. שלושה שופטים שטעו. שגו. והם ישנים בשקט .
אם כן, איך ניתן לסייע בידי אותם אומללים ?
אין עם מי לדבר . המדינה בקריסה מוחלטת ..
כתוב תגובה ל- ל
23
המצב עוד הרבה יותר גרוע מהכתוב
  אלקזאי   16/08/09 11:20
ישראל איבדה את הדעת. הממסד הישראלי מקיים מדיניות של אפרטהייד כלפי גברים טנותן יד חופשית להפקרות של הנשים על ארגונייהם השונים לאלפים. לגברים בישראל אין זכויות אך חובות לרוב ולנשים אין חובות אך זכויות בלי סוף. המקום הבולט ביותר בו קיימת האפליה הוא בהליכי הגירישוין. השאלה מי ומתי ישים כץ לשואה הזו ?
כתוב תגובה ל- אלקזאי
24
צודק!! חנן הוא אדם מקסים
  יעקב78   16/08/09 14:29
וחף מפשע!!!!!
כתוב תגובה ל- יעקב78
25
צביעות נשית !
  אוריאור6   16/08/09 15:17
מעניין כמה "מוטרדות" חנן גולדבלט,מככבות בעולם הבידור ?
מדוע אין בינן ולו סנגורית אחת,שתשפוך אור על הלחצים המופעלים עליו ערב קבלת תפקיד נכסף.
הצביעות הזו,פרי מעללי הפמיניזם.
כתוב תגובה ל- אוריאור6
26
אונס קטינות
  דן בן אמוץ   16/08/09 17:19
דודו צודק
כתוב תגובה ל- דן בן אמוץ
27
צודק - אבל עד שזה לא נופל לפית
  כינוי 1   17/08/09 14:40
צודק - אבל עד שזה לא נופל לפיתחנו אז אנו לא מתעוררים,

וזו הטעות היסודית בחיינו ,
כתוב תגובה ל- כינוי 1
28
מאמר חשוב וצלול - יישר כח!
  יאיר תיבון   18/08/09 03:29
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
29
וכאן שוב המקום לשמוח בנפילתו..
  המלך הוא עירום   18/08/09 13:33
של הזבל הגדול הנשיא קצב שהיה כבר עם השרביט ביד ויכל לעצור את המצב ההזוי הזה והעוול הגדול אך העדיף לעצום עינו כל השנים ששירת כאיש ציבור עד שנפלה עליו המכה הנשית שגם הוא כבר לא יכל לה מי שמגדל תנין שלא יתפלא שיום אחד אין לו גפיים
כתוב תגובה ל- המלך הוא עירום
30
גבר נולד אשם, בלי קשר למעשיו
  גבר   18/08/09 21:37
הגיע הזמן להכיר בעובדות,
גבר הוא אשם לא בגלל מעשים אליו בגלל איברו,
אשה זכאית לא בגלל מעשיה , אלה בגלל שאין לה.
והעצוב הוא שגברים רוצים לראות א תכל הזכרים האחרים
בכלא ואת כל הנשים זכאיות ותמימות....
אז אנה,
אל תבלבלו לנו את המוח עם עובדות מיותרות לגמריי.
כתוב תגובה ל- גבר
31
אל תשכחו שהוא ושכמתו נתנו במה
  איל   12/09/09 13:28
אל תשכחו שהוא ושכמתו נתנו במה לחגיגה הזו "לא שהוא אשם חלילה" אבל האמינו לי כאשר זה קורה לגברים אחרים אף אחד לא מרים את האף , וההיפך מתקלים בליגלוג ואומרים כנראה יש דברים בגו, אני השתייכתי לתנועה שניסתה לפעול להפסיק את את מעגל הקסמים הזה , ולא רק בנושא אונס הטרדה - בכל הפן האישי , גברים היום חיים בפחד אימים מהחברות הנשים וכו' ,אנו נתונים לאיומים וסחיטה מתמדת , כמה פעמים אתם שומעים על נשים שמתארגנות נגד הבוס שלהן? בדך כלל רק דיבורים אבל כמה פעמים זה הולך למציאות -הרבה ,תנסה להיפרד מבחורה שהכרתה - אם יש לה רצון לנקום בך - גמרת ,תרתי משמע , אולי כאן בגלל שזה חנן מגלים סימפטיה , הציבור , לא בתי המשפט
כתוב תגובה ל- איל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il