News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 426,761  סלולר - 330,182
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
"קסת מלאה בחוכמה" [צילום: יהודה יפרח]
פרופ' אביעד הכהן
לאורך עשרות שנות הקריירה העשירה שלו, בנה מאיר שמגר כמה בתים - הן משפטיים והן פיזיים. לצד זאת, הוא הצטיין בשיטתיות וניהול מסודר, והיו לו אפילו הבזקים של הומור
איתמר לוין
איתמר לוין
"והייתם נקיים מה' ומישראל", קובעת התורה. חז"ל למדו מכאן, שאדם - ובמיוחד איש ציבור - חייב להתנהג בשקיפות ולהסיר מעליו כל לזות שפתיים. אלא שאצלנו רבים מתעלמים מחובה זו, ושוכחים שההפך...
יואב יצחק
יואב יצחק
ליברמן אומנם מונע משיקולי נקם בנתניהו, אך הוא מוגבל גם נוכח פחדיו-הוא; לכן הוא לא מצטרף לממשלה בראשות נתניהו או בני גנץ    על-אף היותו לשון מאזניים, ולמרות שהוא מאותרג ע"י הפרקליטות...
האם היחסים התערערו [צילום: פלאש 90]
מיקי אהרונסון
מוסקבה אומנם לא מונעת מישראל לתקוף מטרות אירניות בסוריה, אך לא תאפשר פגיעה בנכסים החשובים לה. היא גם מצפה לקבל מישראל תמורה בעד ההיתר דה-פקטו לפעול נגד אירן
[צילום: הדס פרוש, ליברמן. ההצעה הכי טובה פלאש 90]
אפרים הלפרין
כל הקרקס המתנהל אל מול עינינו הוא נקמה של ליברמן במפלגות החרדיות, על כי לא תמכו במתווה הגיוס שלו, וכל עוד לא יוכרעו החרדים בנוקאווט, לא תקום כאן ממשלה.
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלעזר סלע: הצטרפו לפארק התעשיה באריאל
מאת: לירון אליעזר  |  19/07/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אלעזר סלע כל הכבוד!
  דודי יוסף   25/09/18 15:53
אלעזר סלע תמיד תומך בכלכלה הישראלית ובמוצרים כחול לבן..כן ירבו!
כתוב תגובה ל- דודי יוסף
2
אלעזר סלע שאפו על פועלך
  דבורה הראל   27/09/18 11:37
אלעזר סלע הוא סלע האיתן של העיר אריאל..מאחלת לך רק הצלחה!
כתוב תגובה ל- דבורה הראל
3
מר אלעזר סלע תודה על הכל
  רון ביטון   27/09/18 11:39
בתור יזם משכבר הימים, אחד האנשים הכי חמים שהכרתי הוא אלעזר סלע..תמיד מקשיב ועוזר..תודה לך על ההזדמנות להקמת מפעל בעיר אריאל - לא מצטער לרגע
כתוב תגובה ל- רון ביטון
4
אלעזר סלע אדם משכמו ומעלה
  דותן   28/09/18 10:59
אלעזר סלע בן אדם זהב..שיהיה בהצלחה
כתוב תגובה ל- דותן
5
אלעזר סלע תודה על השינוי בעיר
  דורין אריאלי   28/09/18 12:36
אלעזר סלע הביא שינוי לעיר אריאל אנו רואים אותה מתפתחת מיום ליום והרחבת פארק התעשייה הייתה צעד חכם..כן ירבו
 האם אלעזר סלע מצא פתרון לתעשייה הישראלית?
כתוב תגובה ל- דורין אריאלי
6
סלע אלעזר מנכל פארק התעשייה
  אלעד מורד   28/09/18 12:37
אלעזר סלע תודה לך על הרצון הטוב לעזור לנו לפתח את פארק התעשייה של אריאל..לי ולקולגות שלי עזרת רבות
כתוב תגובה ל- אלעד מורד
7
אלעזר סלע המשך כך
  טלי לב   30/09/18 17:49
בתור תושבת אריאל כבר שנים אני שמעתי הרבה על פועלו של אלעזר סלע ועל קידום אריאל
כתוב תגובה ל- טלי לב
8
אלעזר סלע רוץ לראשות העיר
  פיני מזרחי   2/10/18 16:24
אלעזר סלע התושבים מאחוריך
כתוב תגובה ל- פיני מזרחי
9
אלעזר סלע עושה שנים רבות
  חביב בוארון   7/10/18 13:17
אלעזר סלע בעל עשייה של שנים רבות באיזור יהודה ושומרון ובתור מנכל תעשיות אריאל הוא עושה עבודה נפלאה! בהצלחה חבר
כתוב תגובה ל- חביב בוארון
10
אלעזר סלע ה' ישמור אותך
  רונץ צור   7/10/18 13:20
אלעזר סלע עושה המון עבור החברה הישראלית ובמיוחד באיזור יהודה ושומרון..הקים את מטה בנימין בהצלחה רבה...דבר שעוזר המון לסביבה שלנו..
כתוב תגובה ל- רונץ צור
11
אלעזר סלע מצוות כרימון
  נדב גרינצוויג   9/10/18 14:52
אלעזר סלע מלא מצוות כרימון..תמיד עוזר שמבקשים, וגם שלא מבקשים..בן אדם זהב
כתוב תגובה ל- נדב גרינצוויג
12
אלעזר סלע נשאר אמיתי
  כהן בני   13/10/18 16:32
אלעזר סלע ברצוני לומר תודה על כל המעורבות שלך ועל זה שאתה נשאר אמיתי ולא משתנה
כתוב תגובה ל- כהן בני
13
אלעזר סלע מעריכה אותך תמיד
  מיטל לביא   21/10/18 14:54
אלעזר סלע אני יודעת מקרוב כמה אתה משקיע וכמה אתה יוזם ותורם למען אריאל..איתך בכל צעד
כתוב תגובה ל- מיטל לביא
14
אלעזר סלע כאן ברצוני לומר תודה
  אלעזר סלע   21/10/18 15:01
היי שלום לכולם, זה אלעזר סלע , ברצוני לומר תודה רבה לכולם על הפירגון , התמיכה והאהבה.. זה לא מובן בכלל! כאן תמיד עבורכם ובשבילכם! אלעזר סלע.
 אלעזר סלע אתר הבית שלי
כתוב תגובה ל- אלעזר סלע
15
אלעזר סלע כאן מוסר תודה
  אלעזר סלע   22/10/18 10:52
היי זה אלעזר סלע וברצוני לומר תודה ענקית לכל אחד ואחד שהגיב כאן על התמיכה והפירגון..לא מובן מאליו!
כתוב תגובה ל- אלעזר סלע
16
אלעזר סלע עלה והצלח
  אלעזר אריאלי   25/10/18 08:19
מאחל לך רק אושר והצלחה..אלעזר סלע אדם דגול
כתוב תגובה ל- אלעזר אריאלי
17
אלעזר סלע חבר יקר שיהיה בהצלחה
  דני אלוף   29/10/18 06:54
אלעזר סלע אני מאמין בך! תמשיך להיות אסרטיבי ונחוש בדרך הזאת
כתוב תגובה ל- דני אלוף
18
אלעזר סלע כן ירבו כמוך
  רן שוקן   5/11/18 08:23
אלעזר סלע פעל רבות למען העיר אריאל ולמען כל בעלי המפעלים באריאל..תמיד נהיה מאחוריו ונתמוך
כתוב תגובה ל- רן שוקן
19
אלעזר סלע שמחתי להכירך
  דמי הראל   20/11/18 17:22
במהלך התפקיד שלך אלעזר סלע נפגשנו מספר פעמים ואני ממש מעריך אותך..בהצלחה!
כתוב תגובה ל- דמי הראל
20
אלעזר סלע שמחתי להכירך
  דמי הראל   20/11/18 17:22
במהלך התפקיד שלך אלעזר סלע נפגשנו מספר פעמים ואני ממש מעריך אותך..בהצלחה!
כתוב תגובה ל- דמי הראל
21
אלעזר סלע לראשות
  מיטל לורנצ'ו   25/11/18 14:36
אם אלעזר סלע היום רץ לבחירות אני מצביעה לו..עשה המון למען אריאל
כתוב תגובה ל- מיטל לורנצ'ו
22
אלעזר סלע הלוואי שהיה אומץ
  ג'ק סהר   20/12/18 12:15
אלעזר סלע אני מסכים ומעודד את דבריך אבל אם רק היה לי אומץ להשקיע באריאל..מפחיד..הקירבה לשטחים מתריעה אותי..
כתוב תגובה ל- ג'ק סהר
23
אלעזר סלע יפה מאוד הרעיון
  איתן סלע   1/01/19 17:14
הי אלעזר סלע שמי איתן ואני קראתי את המאמר שלך וזה נשמע לי מאוד מעניין ואטרקטיבי לגבי השקעה באריאל..לאיזה תחום אתה ממליץ להכנס כהשקעה?
כתוב תגובה ל- איתן סלע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |