News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 184,639  סלולר - 304,540
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
"צריך להיות עיוור, חרש, שוטה וקטן כדי לאהוב פוליטיקאים", אמר לפני 25 שנה יצחק מודעי - אז שר האוצר - לכותב שורות אלו    כיום אנחנו לא מצפים שנוכל לאהוב את הפוליטיקאים שלנו, ודומה שאי...
רון בריימן
רון בריימן
בימים האחרונים נשמע שוב ושוב צמד המלים "לקחת אחריות", שאיש אינו מבין אותו ואף אינו טורח לתת לו משמעות. האם "לקיחת אחריות" היא הנחת המפתחות? התפטרות? חרקירי? והאם ביצוע אחת מפעולות ...
אביתר בן-צדף
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - המלך, גלגול-עיניים, חומר למחשבה וטפ"ם    "א̤ל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלעזר סלע קורא ליזמים להשקיע באריאל
מאת: לירון קטלן  |  07/12/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אלעזר סלע כתבה נכונה
  גבי דלל   11/12/18 17:12
הי אלעזר סלע הכתבה מאוד נכונה..אני גם ממליץ להשקיע באיזור הזה..הוא ממש מתפתח!
כתוב תגובה ל- גבי דלל
2
אלעזר סלע צודק
  אריק טל   12/12/18 10:37
אלעזר סלע אתה ממש צודק.. אני הקמתי מפעל קטן באריאל לפני כ-10 שנים וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שיכלתי לקבל מבחינה עסקית..יש שיפוי מהמדינה ויש שפע של עובדים..מה גם שזה ממשיך את החזון הציוני שלי כפי שמר אלעזר סלע אמר..ממליץ לכולם לעשות זאת!
כתוב תגובה ל- אריק טל
3
אלעזר סלע זה רעיון נפלא
  אריק סמו   20/12/18 09:21
אלעזר סלע בתור אחד שמשקיע שנים בסטארטאפים בתל אביב ובמרכז..לא חשבתי בכלל על האיזור הזה..ועכשיו אחרי שקראתי את הכתבה אני מבין שיש פוטנציאל גדול מעבר לקו הירוק..תודה על ההארה הזו.
כתוב תגובה ל- אריק סמו
4
יש מה בדבריו של אלעזר סלע
  איתן אריאל   20/12/18 09:23
אני באותה דעה כמו של אלעזר סלע .. יש יתרון גדול להקמת מפעל מעבר לקו הירוק..ואם יש הטבת מס מהמדינה אז זה יתרון עצום. במקום לקנות נכס בנגב שהוא מרוחק פה יש מרחק של חצי שעה מהמרכז..שווה
כתוב תגובה ל- איתן אריאל
5
אלעזר סלע בהצלחה לך