News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 404,665  סלולר - 317,110
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
לפיד הודיע לציבור כי דחה על-הסף בקשת מילצ'ן להאריך ההטבות לתושב חוזר מ-10 ל-20 שנה    "זרקתי אותו מכל המדרגות", הצהיר    העובדות שונות    עו"ד פיני רובין, שהשתתף בפגישת לפיד מילצ'ן: "...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
"שמשון המסכן", כינה לוי אשכול את ישראל בשנות ה-60. הכינוי הזה מזמן לא מתאים למדינה כולה, אך הוא בהחלט מתאר היטב חלקים ממנה ב-2019 - וגם שני מנהיגים בולטים בעולם
מתחם הבננה [צילום: הוועדה המקומית נתניה]
עו"ד צבי שוב, עו"ד יפעת בן-אריה
כיצד יחולקו הקרקעות המיועדות לבנייה באזורי נופש מטרופוליניים? תוכנית מפורטת ראשונה מסוגה, אשר הוגשה בנתניה, מעוררת סוגיה זו בצורה מעשית, ולהכרעה בה יהיו השלכות רוחב חשובות
אחרי הפצצה בתימן [צילום: האני מוחמד, AP]
ד"ר עוזי רובין
כלי הנשק ושיטות הלחימה שאנו רואים כיום במלחמת האזרחים הממושכת תימן, עלולים לשמש בעתיד נגד ישראל. לכן חשוב להפיק לקחים מהמתרחש הרחק מגבולותינו
האם היחסים התערערו [צילום: פלאש 90]
מיקי אהרונסון
מוסקבה אומנם לא מונעת מישראל לתקוף מטרות אירניות בסוריה, אך לא תאפשר פגיעה בנכסים החשובים לה. היא גם מצפה לקבל מישראל תמורה בעד ההיתר דה-פקטו לפעול נגד אירן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בועז הרפז ירצה 220 שעות של"צ
מאת: איתמר לוין  |  15/05/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אם זה העונש שמקבלים על טרפוד
  טירה   15/05/19 11:38
מינוי של רמטכ"ל. מחר יעשו את זה עוד פעם. שלא לדבר על כך שזה נעשה במיצוותו ואולי בהוראתו של אשכנזי, שכן מה הרפז יכול היה להרוויח מכל הזיוף.העניין הזה? איפה ההרתעה בעניין הזה? איפה בית המשפט שלא אומר לא רבתי להתערבות גסה בהחלטת שר הביטחון והממשלה למנות רמטכ"ל. הפרקליטות בישלה הסכם טיעון עם אדם שהשתתף בניסיון פוטש , ובית המשפט אישר את זה. ואחר כך הם מדברים ומצקצקים בלשונם על סכנה לדמוקרטיה. הם פשוט חושבים שאנחנו מטומטמים.
כתוב תגובה ל- טירה
מחזק את התגובה. רפובליקת בננות
  מילואימניק בעבר   15/05/19 12:40
כתוב תגובה ל- מילואימניק בעבר
אשכנזי אמר בחקירתו הראשונה
  בני בנקר   15/05/19 12:49
שאיננו מכיר את הרפז,מה שמעיד על אחת משתי אפשרויות: אשכנזי הוא אדם שבריאותו הנפשית רופפת,או שהוא כבר סנילי,כי ידוע שהוא ניהל שיחות טלפון ארוכות עם הרפז,או שהוא שקרן נאלח...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לא רק שאשכנזי שקרן נאלח אלא
  ועונש לאשכנזי?   15/05/19 19:40
שניצן ויועציו ניקו אותו, ומפיונר זה הפך להיות חבר כנסת בישראל, וכבר לא הזכרנו את הפה המלוכלך שלו בו אמר בפרשת הרפז: "אמרתי ל(אהוד) תשמע: תעשה מה שאתה רוצה, אני לא מוכן. (אם) אני אפתח את הפה זה לא ייגמר טוב. אני אהרוג אותך עד הסוף". זה חבר כנסת שלנו. אגב, גם אשתו של אשכנזי לקחה חלק לא קטן בפרשת הרפז.
כתוב תגובה ל- ועונש לאשכנזי?
2
פרשת הרפז שיהוי
  עו"ד פכטר אברהם   15/05/19 12:45
אחרי סחבת של 9 שנים הגיעו להסדר בגישור על עונש מגוחך.פרשה שנתן וחייבים היו לסיים במקסימום 9 חודשים נמשכה ונמרחה על 9 שנים שזאת שערוריה משפטית וציבורית.אירועים כאלה -הם הבסיס לאי אימון במערכת ---וחבל.
כתוב תגובה ל- עו"ד פכטר אברהם
3
מערכת
  רקובה   15/05/19 15:58
מערכות אכיפה ומשפט רקובות, להלן חוק העונשין: זיוף המשפיע על עסקאות [ח/6] 419. המזייף מסמך שיש בו ידיעה על אדם או על תאגיד בכוונה לרמות, דינו - מאסר שלוש שנים; אין נפקא מינה, לענין זה, אם האדם או התאגיד היו קיימים או לא ואם התאגיד עמד להיווסד אך לא נוסד. שימוש במסמך מזוייף [ח/7] 420. המגיש או מנפק מסמך מזוייף או משתמש בו בדרך אחרת, בידעו שהוא מזוייף, דינו כדין מזייף המסמך. זיוף בידי עובד הציבור [ח/8] 421. עובד הציבור המזייף מסמך שהוא ממונה על עשייתו או על שמירתו, או שיש לו גישה אליו בתוקף תפקידו, דינו - מאסר שלוש שנים עם או בלי קנס; עשה כן בכוונה לקבל דבר, דינו - מאסר חמש שנים עם או בלי קנס; קיבל דבר באמצעות מסמך מזוייף כאמור, דינו - מאסר שבע שנים עם או בלי קנס. השב
כתוב תגובה ל- רקובה
הרקוב הראשי עכשיו ח"כ במפלגת
  נתין מדמנת ישראל   15/05/19 17:41
הלבנים עם הראש הכחול מהכפר הירוק (כן, עד שלא הוכח... ). קודם היו ראשי הצבא המיגננתי, וטיפסו עכשיו לבית הכבוד הפוליטי. בא להקיא מהכל: צבא, משפט, אברמוביץ'.אגב, מישהו ראה את הגינג'י מאיכות השלטון?
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
4
למה זה מריח כמו הטיוח הגדול
  עמי, ת"א   16/05/19 00:19
ביותר שעשתה מערכת המשפט מזה שנים? אתם באמת מצפים שנאמין שהרפז תכנן את זיוף המסמך לבד, על דעת עצמו? מה האינטרס שלו? ואם לא, מי עמד מאחוריו? ולמה הפרקליטות התייחסה אליו בנחמדות כזו, ואפילו לא דרשה עונש מאסר, אם לא כדי לתת לו תמורה על שסתם את פיו? הפרשה הסריחה מראשיתה, והיא מסריחה הרבה יותר אחרי השפכטל הגדול שנעשה פה.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
5
אז כמה אמור לקבל אשכנזי על הדל
  קורןנאוה טבריה   16/05/19 06:43
אז כמה אמור לקבל אשכנזי על הדלפת סוד מדינה השני בחשיבותו - כפי שנקבע בפרקליטות וחברו וינשטיין סגר לו את התיק? כמו שהיועמ"ש לשעבר ערן שנדר והפרקליטה המושחתת רות דוד סגרו את תיק העמותות המושחתות של אהוד ברק ובוז'י הרצוג! מערכת המשפט עושה צחוק מהצדק - ואחר כך ניטפלים לימין שהחליט לשלוט ולעשות צדק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
בגלל פקס ששלחתי לאברום בורג שה
  קורןנאוה טבריה   16/05/19 06:55
בגלל פקס ששלחתי, כבת למשפחת נפגעי איבה בישראל, לאברום בורג שהתראיין בעיתון זר בחו"ל וגילה הבנה למתאבדים-שאהידים במסגרת 'השלום' של אוסלו שהתפוצצו עלינו באוטובוסים, בשווקים ובקניונים - גזרו עלי שנת עבודת שרות - מה היה קורה אילו הייתי מתכננת פוטש נגד ממשלה בישראל כפי שנהג אשכנזי כרמטכל? ככה זה, כשממשלה שותקת לעוול בולשביקי שנעשה לאזרחים קטנים כמוני - זה מגיע לח"כים וראשי ממשלה שמערכת המשפט אינה חפצה בייקרם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
זה העונש ???
  רנטריאן   21/05/19 09:00
"אין צורך להכביר במילים על חומרתה של הפרשה ".... ואם זו פרשה כה חמורה מדוע העונש כל-כך מצחיק ???
כתוב תגובה ל- רנטריאן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |