s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה רוצים מביילין
מאת: פרופ' שאול קרקובר  |  30/11/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
No reason to worry
  ilana   30/11/03 14:34
Your praises to Beilin, the invincible lonely rider for peace, I share too. Your warning against the Geneva understandings, however, are overzealous. If the Geneva understandings won't be accepted then nothing will change, for you then no reason to worry. If the hearts on both sides will be opened to peace then the dreams of of 2 millenia of diaspora, to be an independent nation living in peace, will become true, or maybe not?? So cheer up, Professor. ,
כתוב תגובה ל- ilana
נכון. אין מה לדאוג.כמו בהסכם אוסלו
  הפסיכיאטר   30/11/03 19:27
כולה 1300 הרוגים. מה זה לעומת הנצח?
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
1300 הרוגים בגלל הימין-בגלל הכיבוש
  בגלל ההתנחלויות   11/12/03 09:23
כתוב תגובה ל- בגלל ההתנחלויות
2
ציניות, ציניות אבל...
  ירון חי   30/11/03 15:09
נכון שהמאמר כתוב בציניות אבל יש להדגיש שביילין אינו אדם פרטי במקרה זה.
גם המשאבים העומדים לרשותו אינם כשל אדם פרטי. עומדים מאחוריו קרנות אירופאיות ואמריקאיות שתומכות בטרור ואין ספק שמטרתן אינה טובת ישראל.
כתוב תגובה ל- ירון חי
אתה פשוט
  קשה להגדיר אחרת   30/11/03 23:04
אדם טיפש
כתוב תגובה ל- קשה להגדיר אחרת
אתה פשוט
  קשה להגדיר אחרת   1/12/03 00:29
אדם טיפש .
כתוב תגובה ל- קשה להגדיר אחרת
יריב-הבנת כבר מהי חבורת הזבל?
  ירון חי   1/12/03 09:19
הבנת מהי "ערווה"?
הבנת מהי מכסה?
הבנת מהם מים מסובסדים?
הבנת מהו הקו הירוק?
הבנת מהי החברה לביטוח נזקי טבע?
שאני אמשיך לפרט את רשימת הטמטום שלך?
האתר יקרוס. צריך עוד 1000 גיגה בערך.
כל כך מצחיק לקרוא את האדם הטפש ביותר באתר מדבר על טפשות.
אבל מה לעשות, זה הנזק שנגרם לך עקב "20 שנות לימוד"
כתוב תגובה ל- ירון חי
3
רוצים שילך לכל הרוחות
  zאיציק   30/11/03 15:53
ושיעזוב אותנו במנוחה.מספיק נזק הוא כבר עשה באוסלו לפניה ואחריה.לא בכדי קרא לו המנוח פודל.הצרה שלא הבין שהוא שפיפון(כמו שלא הבין דברים אחרים).
כתוב תגובה ל- zאיציק
4
במקום שטחים, לתת לפלשתינים
  את ביילין!   30/11/03 16:25
כתוב תגובה ל- את ביילין!
השתגעת? זה בניגוד לאמנת ז'נבה
  הפסיכיאטר   1/12/03 00:22
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
5
לפרופסור הנכבד: הדחף המניע את
  גדיבו   30/11/03 16:42
ביילין הוא אותו דחף המניע נוכל לרמות אנשים תמימים לתת לו את כספם בתואנות שווא. גם נוכל כזה, כאשר הוא נתפס ומושם בכלא, חוזר לסורו מיד עם צאתו משם. ולא משנה כמה פעמים יחזור על רמאותו וכמה פעמים יתפס וישבש בכלא - תמיד ישוב לסורו. וביילין הוא כזה, רק במקום לרמות אנשים ולקחת את כספם, הוא מרמה במגמה להרוס עד כמה שניתן. יש לו, כמו ליתר הנוכלים, לשון רכה ודיבור רך, הוא בעל נימוסים (תמיד בסיפורים על הנוכלים מספרים עליהם שהם מאוד מנומסים), ושוטים לא חסרים, על מנת שהוא יפיל אותם ברשתו. ואלה שאינם שוטים, כמו ממשלות אירופיות והקהיליה האירופית, פשוט מעונינים שהוא יעשה למענם את העבודה - חיסול ישראל.
כתוב תגובה ל- גדיבו
Don't throw dirt in public
  ilana   30/11/03 18:28
You don't really believe the nonsense you distribute. I can understand that you belong to those who are not ready to return a square milimeter of the Holy Land,even for true peace, but even then, frankly, do you really believe that Beilin intends to destroy Israel for personal profit? Keep that unworthy thoughts for yourself.
כתוב תגובה ל- ilana
גדיבו - אתה צודק
  תדהמה   1/12/03 00:39
היטבת לתאר את שרון. מרמה, חוזר ומרמה, ותמיד מוצא מישהו אחר לרמות. פקחת את עינינו.
כתוב תגובה ל- תדהמה
6
מה רוצים ? שיכבד את הדימוקרטיה!!!
  אברשה דינר   30/11/03 16:48
האיש ששימש כשר משפטים, אולי יתן לנו דוגמא אחת , למקרה של דיפלומט שניהל משא ומתן מאחורי גבה של ממשלתו.
את כל הכסף והמרץ שהוא מבזבז יכול היה לתרום לענייי עמו.
פרופ. יקר, לאף אחד אין מונופול על ידע וודאי לא על נבואה, אך מניתוח פשוט של היסטורית המשא ומתן עם הפלשתינאים תמצא שאף הסכם הם לא קיימו , לא מקיימים ולא יקיימו.
כי אחת מטרתם : "חיסול מדינת ישראל ".
כתוב תגובה ל- אברשה דינר
7
ביילין מהמר מכור. בפעם הבאה הוא
  יכפיל את הסכום   30/11/03 17:29
כמו מהמר מכור ליד שולחן הרולטה, האדון ביילין ינסה להחזיר לעצמו את מה שהוא לא הרויח בסבוב הראשון, ולכן הפעם הוא מכפיל את גובה ההימור. כל תם רואה כי גם הפעם הוא עומד להפסיד, אלא שאת המחיר נשלם כולנו בדם. מה יהיה בסיבוב הבא ?! ניחשתם נכון! גם אז הוא יכפיל את הסכום.
כתוב תגובה ל- יכפיל את הסכום
8
THANK YOU AND THANK YOU. YOU ARE SO
  ILANA, THANK YOU   30/11/03 17:35
CLEAR ON THE ISSUE AND UNDERESTAND THE SITUATIONS SO GOOD THAT NOW I FEEL, THAT REALY NO NEED TO WORRY.
ALL WILL BE EXCELLENT VERY SOON.
THANK YOU AGAIN SO MUCH
כתוב תגובה ל- ILANA, THANK YOU
who don't have to worry?
  aviril   1/12/03 02:22
i thing the victims of terror don't have to worry anymore.
כתוב תגובה ל- aviril
לירושלמי 34
  אנו כי   1/12/03 10:09
זה לא הפרופסורים ואנשי-רוח למינהם
זה כל מה שהם עושים כל הזמן רוח.
הבעיה שהם מפגינים בזמן מלחמה לצאת מארץ אויב במלחמה למיגור טרור בעודו באיבו ולאחר ההפגנה "המוצלחת בניצוח תישקורתי מתוזמן ממומן ע"י משלם המיסים"
מגיעים הטרורסטים למוקטעה לשלוח ילדים לצילומים בכף בולדוזרים לאחר עליה מטוניס דרך לבנון.
אף אחד לא מצפה מהם ללמוד לא מההיסטוריה ולא מספר הספרים ולא מניסיון מר חבל"ז בלשון החברה.
אבל לא לתת צ'נס גם לקעקע את בסיס הדמוקרטי הרופף שהם בעצמם טוענים שהקימו פה.
כתוב תגובה ל- אנו כי
לא הבנתי
  ירושלמי   1/12/03 16:42
בטח רצית לומר משהו. זה היה כל-כך מבולבל שלא הצלחתי להבין. אולי תנסי\ה שוב?
כתוב תגובה ל- ירושלמי
9
Beylin, TheodorKAKIS they are all
  The-odor-KAKIS   30/11/03 17:58
stink look at the names its in the name and the Israeli left wing=BAD! got it?! It is BAD for Jews and Israel to begin with, He made funding from where? Wher from he got this money if not in this way or another from the ENEMY ITSELF Who are these supporters if not indirectly: Saud Arabia and their friends anti Israel arab countries, The European Union countries which are just continue their policy of WWII to finish the Jews, if you wish just name a few: France, Germany, Belgium, Real ingenus by the Israeli Left which are basically New Era Kapos which doing what they are doing for their personal benefits whether directly or in hidden ways indirectly. Just sell anyone you can for benefit this or another.
GOD BLESS ISRAEL
כתוב תגובה ל- The-odor-KAKIS
10
הציבור שלח אותו בבחירות הביתה
  אזרח מודאג   30/11/03 18:35
הציבור אמר את דברו בבחירות ושלח את הפודל הביתה. ומה הוא עושה? חותר תחת ממשלה חוקית ומוציא שם רע לישראל ומסכן את היהודים בעולם. לפי המסמך רק אנחנו אשמים בבעית הפליטים כל יתר מדינות ערב כולל מנהיגי הפלסטינים ב 48 שאגב שיתפו פעולה עם היטלר, צחים כשלג. זה נותן תחמושת אדירה לשונאי ישראל.
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
השמאל אף פעם לא מפסיד בבחירות
  הפסיכיאטר   1/12/03 00:21
זה רק העם שטועה לחשוב כך.
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
11
הימין רוצה דם , שלום לא מתאים לו
  יגאל1   30/11/03 19:04
כתוב תגובה ל- יגאל1
צודק.לכן הימין הביא את אוסלו.
  הפסיכיאטר   1/12/03 00:19
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
12
ואנחנו משחקים את תפקיד שוטה הכפר
  נחום שחף   30/11/03 20:48
בזנבה - ההצלחה של ביילין מובטחת.
ומי ישלם את המחיר?
הצלחתו של ביילין לגיס הון ותומכים מובטחת. כל מי שנכשל בפעם הראשונה ביזום אוסלו או בתמיכה בו ינסה להוכיח כי הכישלון מקרי. ומדובר ברוב אוכלוסית העולם. מה שמבטיח מקורות מימון אין סופיים.
יש כאן חזרה על תבנית פתולוגית מוכרת. ככל שהטעות קשה יותר שלא לומר קטסטרופלית המאמצים לתקן אותה יהיו גדולים יותר. הבעיה היא עקרונית. האם באוסלו היתה בעיה לוקלית? טעויות של כלום? או משהו שורשי אינארנטי.
מי שקורא את ערפאת ("תקשיבו למה שאני אומר לכם או כותב לכם לא לנאומים בחוץ"), או האמנה הפלשתינאית ותוכנית השלבים, או את נאומו של ערפאת ביוהנסבורג (אוסלו = הסכם שבטי קוריש של הנביא מוחמד), או את אמירתו של חוסייני (אוסלו סוס טרויאני), או של אבו עלא (כשנגמור לקבל [את האדמות] ידבר התותח), מבין כי הטרור שהתפוצץ לאחר אוסלו מחוייב המציאות.

מדובר בתרגיל הונאה פשוט בו אנחנו הישראלים משחקים את תפקיד השוטה. שוטה הכפר.

והכפר היום גלובאלי.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
מדינת כל גמדיה
  מקרה אבוד   30/11/03 23:17
כתוב תגובה ל- מקרה אבוד
ובענין התבנית הפתולוגית...
  ירושלמי   1/12/03 16:39
כמו שאמרו חז"ל "הפוסל במומו פוסל". ולימין אין תבנית פתולוגית? הרי היא מזכירה את התבנית הפתולוגית של פרעה. "ויכבד אלוהים אל לב פרעה" גם אנחנו מקימים יישובים שאי אפשר להגן עליהם, מקימים מאחזים שיהיו יעד להתקפות, מספחים בעורמה אוכלוסיה שלא ממש רוצה אותנו. זו לא "תבנית פתולוגית"?! נניח שהסכם אוסלו היתה טעות. מה מציעים חברי ה"חוג לחוסן לאומי"? מה - הם לא יודעים סטאטיסטיקה? הם לא יודעים שתוך זמן קצר המדינה תיהפך למדינה דו לאומית?
כתוב תגובה ל- ירושלמי
13
ביילין טועה ומטעה
  משה מכרכור   30/11/03 20:55
ראינו זאת בתוצאות ההרסניות והאסוניות של הסכמי אוסלו. אני לא מוכן שעם ישראל יתנסה שוב באופוריה האסונית הזו של ביילין.
מנהיגי הפלסתינים ובראשם ערפאת מעולם לא הוכיחו את אמינותם וניצלו כל הזדמנות ע"מ לפגע ולהרוג כמה שיותר.
שום מדינה בעולם לא היתה מרשה לעצמה אבסורד שכזה.
כתוב תגובה ל- משה מכרכור
14
לממשלה הנוכחית אין יכולת למשול
  אז ביילין נכנס ובצדק   30/11/03 21:45
כתוב תגובה ל- אז ביילין נכנס ובצדק
רעיון נפלא. אפשר לעשות זאת עם הצבא?
  הפסיכיאטר   1/12/03 00:23
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
בתורכיה אפשר לעשות זאת עם הצבא
  כאן האזרח יכול   11/12/03 09:20
כתוב תגובה ל- כאן האזרח יכול
15
BAYLINs OSLO II IS ANOTHER BLOOF
  CHARLIE   30/11/03 21:51
YOU CAN'T FOOL ALL THE PEOPLE ALL THE TIME...BAYLIN FOOLED RABIN,AND WE KNOW WHAT HAPPEND,NOW A BUNCH OF FOOLS ARE FOOLOWING HIS WRONG DIRECTION AGAIN, AND DARE ASK US TO FOLOW,,,WELL ONCE IS ENOUGH THANKS...
כתוב תגובה ל- CHARLIE
16
איזה חוסן מדיני .זה פיק ברכיים
  ד.אבי יריב   30/11/03 23:17
הפרופסור המכובד קרקובר , כמו שאר חבריו הפרופסורים בחוג של "הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי" , ממשיך לשדר חולשה מדינית ואובדן דרך ואין אונות ציבורית למרות השם המפוצץ . נראה בעליל שהשימוש במילה חוסן היא התהדרות שווא , כשבפועל לכל אורך פעילותם בולטת חולשה משוועת.

מה אומר לנו איש החוסן המדיני ? יוסי ביילין יביא עלינו חורבן אם יצליח לשכנע בדרכו , והבנות ז'נבה תיהפכנה למדיניות מוסכמת של השלטון בישראל הן עשויות לגרום למבול דמים .

היכן היו ומה עשו הפרופסורים המלומדים שעד כה לא מצאו דרך ופטנט להפסיק את שפיכות ( לא מבול ) הדמים . איזה רעיון טוב , פרודוקטיבי , פוזיטיבי תרמו חברי החוג ,לטובת עם ישראל מלבד התרעות והזהרות ואיומים באסונות ומבול דמים על כל רעיון ו/או הצעה לפתרון המשבר החמור שאנו מצויים בתוכו.

אני תמהה אם כישוריו של פרופסור קרקובר בתחום הגיאוגרפיה עומדים לו כמנתח את מניעיו האישיים הקשורים במבנה נפשו של יוסי ביילין . אם כי אני חייב להודות שיש בניתוח נקודות מעניינות ולמרבה הפלא , אני מוצא עצמי נוטה לקבל חלק מדבריו של מר קרקובר.

אלא שסגנון הכתיבה המתנשא של הפרופסור המכובד כמו של חבריו לחוג , יוצר אנטגוניזם כלפי הדברים על פניו , ונותן תחושה שהדובר על אף היותו איש אקדמיה , נעול וחסום בפני כל דעה הנוגדת את שלו . שימוש במילים כמו " דגי רקק" או "תנועתו הקיקיונית" מלמד יותר על משאלת לב מאשר על עובדות בשטח , שאין לו לפרופסור המכובד ככל שיהיה את הכלים למדוד את מידת קיקיוניותה של התנועה עוד בטרם קמה והייתה .
כתוב תגובה ל- ד.אבי יריב
יריב המרטיב-שוב מגדל קלפים?
  הפסיכיאטר   30/11/03 23:56
גם הפעם "ערוותך המטלטלת" הפילה את המגדל.
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
יריב. קרא את שחף ב-16 ונסה להסביר
  איפה הטעות   1/12/03 00:11
כתוב תגובה ל- איפה הטעות
לדרוש מיריב להסביר? הצחקת
  הפסיכיאטר   1/12/03 09:20
הטפש טוען ל-"20 שנות לימוד" אבל לא מסוגל להסביר מהי ערווה שלא לדבר על דברים מורכבים יותר.
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
לאיפה הטעות , אני נענה לאתגר
  ד.אבי ריב   1/12/03 10:14
עמדותיו של נחום שחף , כמו של יתר חבריו הימניים המתבטאים כאן השכם והערב , ידועות . הם בדעה שאין עם מי לדבר , וכמובן אין על מה לדבר , ושבצד השני כולם רמאים , אי אפשר להאמין אף לא למילה אחת היוצאת מפיהם.

תפישת עולם שכזאת ,מובילה בהכרח למבוי סתום , שהפועל היוצא ממנו הוא : לעולם נחייה על חרבנו . לעולם נהרוג ונהרג לעולם תהיה מנת חלקנו שכול ויתמות, סבל וכאב.
התבצרותם של אנשי הימין בעמדות אלה , ובניית חומות מגן לביצור עמדותיהם מחזקת אותם ומונעת ,לדעתם , כל אפשרות של חדירת רעיונות חדשים/ אחרים לתודעתם. הם מלאים פחד מפני כל מי שבא עם רעיון אשר יכול לזעזע ולקעקע את יסודות הבניין שהשקיעו כל כך הרבה משאבים נפשיים רגשיים וכמובן כספיים בבנייתו.

אוסלו בשעתו , והבנות ג'נבה כעת, גורמות לנחום שחף וחבריו לתחושה של רעידת אדמה העומדת למוטט את כל בניין הקלפים הרעוע שבנו , שמרו וטיפחו במשך שנות דור ויותר. לכן , במובן זה ברורה בהחלט ההתנגדות וזעקות השבר שמשמיעים כל דברי הימין , והפניקה הגדולה שהם נקלעו לתוכה בהחלט מובנת.

השימוש בביטויים כמו: "תבנית פתולוגית " "טעות קטסטרופלית " וכיוצא באלה פניני לשון שמשתש בהן מר שחף יותר משהן מייצגות מציאות , הן משקפות ניסיון של הכותב לעודד עצמו ולשמר את קהלו סגורים ונעולים בתחומי המחנה . וכל זאת כדי למנוע ממנו היגררות אחרי רוחות חדשות המנשבות באוויר ואם אפשר בהזדמנות חגיגית זו גם לגרור קטני אמונה ולצרפם אל קהלו .

השמרנות , הקפיאה על השמרים מעולם לא היו היועצים הטובים של האדם . רק הפתיחות היצירתיות וחיפוש פתרונות חדשים למצבים סבוכים וקשים יש בה משום סיכוי .
במובן זה יש להסיר את הכובע בפני מנסחי הבנות ג'נבה .

אינני יכול להשתחרר מהשוואה בין הסיפא של דבריו של נחום שחף לאמירה האומללה של מוטה גור ז"ל , ערב בואו של סאדאת לישראל . כך חוזר ואומר לנו שחף:.... שמדובר בתרגיל הונאה ... ואנחנו שוטי הכפר .
אני מאחל לו לשחף שיסתבר לו , כמו למוטה גור , שהוא, שחף , יהיה שוטה הכפר .
כתוב תגובה ל- ד.אבי ריב
רוחות חדשות המנשבות באוויר..עאלק!
  א.ג   1/12/03 23:36
הרוחות שמנשבות באוויר הם הרבה אוויר חם שבא מהנפיחות של השמאל בתגובה להונאה מספר... (מלא את החסר כרצונך) שמבצעים הפלשתינאים.

ואבו דאבי עומד נפעם מול החרטה החדשה..
כתוב תגובה ל- א.ג
עוד דבר... בקשר להיענות לאתגר...
  א.ג   2/12/03 00:43
כיצד אדם בור בתולדות העם והמדינה ובתולדות הציונות, שעמדותיו המעוותות בנוגע לסיכסוך היהודי-ערבי ידועות לכל,יכול להשיב תשובה רצינית ?

קודם לך והשלם "עוד 20 שנות לימוד" ואח"כ תחזור אלינו עם ה"פנינים" שלך.
כתוב תגובה ל- א.ג
רגע של עברית לאבו דאבי
  א.ג   1/12/03 17:52
כותבים : אזהרות...

ולא : הזהרות...

כותבים : תמה...

ולא : תמהה...

אני אהיה כאן לשירותך תמיד, כדי לתקן את נזקי "20 שנות הלימוד" שנגרמו לך.

דרך אגב, כבר אמרתי לך שתזרוק את בודק האיות שלך, כי במקרים של בורות קיצונית הוא לא עוזר.
כתוב תגובה ל- א.ג
17
ניתוח מרתק... חסר רק ...
  דרור29   1/12/03 00:09
אני מסכים עם כל דברי ההערכה של פרופ. קרקובר על ביילין. ביילין פשוט פנומן. גם הניתוח של פרופ. קרקובר לגבי מניעיו של ביילין מרתק ומשכנע.

חסרה בניתוח הגדרתו של ביילין כפטריוט. אדם שעל פי אמונתו מאוד דואג לעם ולמדינה. בתוך כך אני מסכים שיש בהתנהלותו מרכיב משיחי, וזה אולי מקור האנרגיה המניע אותו.

בעניין זה ראוי שביילין המשיחי יזכור את אימרותיו הציניות של השמאל לגבי המתנחלים המשיחיסטים המביאים חורבן על ישראל.

אכן, עד היום המשיחים כולם היו משיחי שקר, ורובם הביאו אסונות או שברים על ישראל.

לצערי עלולה גם משיחיותו של ביילין להביא לאסון דומה. כשחלק מאסון זה מוחש אצלנו כבר עתה.

ולאנשי השמאל. תמיככם בו מחזקת אצלו את הרגשתו המשיחית ומעצימה את האסון הצפוי. זכרו את אחרתיותכם לעניין, ובבוא היום אל תרחצו בנקיון כפיכם.
כתוב תגובה ל- דרור29
18
מאמר ציני ושפל
  ירושלמי   1/12/03 00:46
אפשר גם להתוכח באופן עניני עם יוסי ביילין. מכיון שהפרופסור המלומד לא ממש מסוגל להתוכח עם ביילין על העובדות הוא פרסם מאמר שכל כולו הטלת דופי במניעיו האישיים.
הנטיה של הימין להתנפל על אישיותו ומניעיו של כל מי שמבקש שלום בארץ הינה ביטוי לפשיטת רגל אישית וערכית. אני אדהים את הפרופסור המלומד: יש אנשים שחושבים ששלום זה מה שעם ישראל צריך. יש אנשים שעושים למען השלום כי זה נראה להם נכון. יש אנשים ששונאים. הפרופסור וחוג ה"חסונים" משתייכים לסוג האחרון.
כתוב תגובה ל- ירושלמי
לירושלמי (34)
  חכו חכו   1/12/03 03:06
יוסי ביילין לא המציא את השאיפה לשלום, ולא רק הוא רוצה שלום. בכלל לפי התגובה שלך מתקבל הרושם שאתה חושב שכל העם בישראל רוצה מלחמה ויוסי ביילין נטל על עצמו את התפקיד שלשכנע אותנו ששלום זה טוב יותר ממלחמה. תגיד לו ליוסי ביילין שכמו שאמר רבו יצחק רבין ששלום עושים עם אוייבים, אז שיוסי ביילין ינסה לעשות שלום קודם בינו לבין הבוחרים הישראלים שזרקו אותו מהכנסת ומהממשלה. הוא הולך למכור אותנו בשביל הסכמים שעשויים וכתובים על נייר, וממתי הערבים כיבדו הסכמים?
כתוב תגובה ל- חכו חכו
חכו חכו - נראה איך ייגמר
  ירושלמי   1/12/03 15:25
ואכן - יוסי ביילין מנסה לעשות שלום עם אויבים. עדיין אני לא מבין מדוע הפרופסור הנכבד לא מסוגל לנהל ויכוח עניני עם יוסי ביילין ועסוק בפסיכולוגיה בגרוש, שממש לא נראית לי תחום ההתמחות שלו.
הייתי מצפה מהפרופסורים ה"חסונים" שבמקום להסביר מה לא לעשות שיגידו מה כן לעשות על מנת שיהיה פה שלום. זה כנראה גדול עליהם.
לו ממשלת ישראל היתה עומדת בהתחייבותה ל"בקש שלום ורדפהו" לא היה צריך יוזמות פרטיות
כתוב תגובה ל- ירושלמי
מוחלים על ה"טובות" של ביילין
  הפסיכיאטר   2/12/03 16:38
שפני ניסוי יש לי במעבדה. אני לא מוכן להיות השפן של ביילין. הניסוי הקודם שלו
עלה לנו 1300 הרוגים. אני לא מוכן להיות הקורבן של האגו שלו. מי שנכשל הולך הביתה.
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
הימין נכשל האידיאולוגיה שלו ז'ל
  גם אולמרט כבר ביילין   11/12/03 09:18
כתוב תגובה ל- גם אולמרט כבר ביילין
אתה מתכוון שלום כמו אוסלו?
  הפסיכיאטר   1/12/03 23:33
כזה שמתים ממנו?
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
אתה מתכוון לשלום של שרון?
  ירושלמי   2/12/03 18:48
מענין שמאז עלה לשלטון ראש ממשלה חזק ולאומי אבדותינו הרקיעו לשמים (ההוא מ"יש לי ביטחון בשלום של שרון"). נכון - עד שלא נגיע להסדר נאכל חרב. נניח שהסכם אוסלו נכשל - שיטת שרון כן הצליחה?!
כתוב תגובה ל- ירושלמי
אוי כמה שאתה "חכם"
  הפסיכיאטר   4/12/03 00:16
שרון קיבל מדינה במלחמה לאחר שהשמאל הכניס את האויב פנימה ואיפשר לו לבנות צבא ותשתיות טרור. קצת צניעות בבקשה.
ואגב, אני לא ממש מתלהב משרון אבל הוא לא אשם ביצירת המצב הזה.
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
19
פרופ' לגיאוגרפיה או לפסיכולוגיה?
  א.וסלו   1/12/03 05:50
פרופ' קרקובר הנכבד מומחה לגיאוגרפיה וחוטא בשעות הפנאי בפסיכולוגיה. אבל אם היה מסיט את ניתוחיו לתחום מדע המדינה היאה להם, היה יכול לאמוד תהליכים, ולא מניעים נפשיים.
בלב נחמץ הוא רואה כיצד חוזר תהליך אוסלו למרכז המפה. לא מדובר בתהליך חדש אלא בתהליך אוסלו החוזר לחיים, לאחר עילפון חושים שגזרו עליו מנהיגי הליכוד ואחד, ברק.
תהליך אוסלו פירושו משא ומתן, פירושו דיבור בין העמים בגובה העיניים (של שניהם), פירושו החזרת האמון ביניהם לאט לאט. כשאובד האימון, שני העמים המטורפים שחיים פה מדרדרים למה שאנחנו חווים היום. כשיחזור האמון, שהיה בתקופת רבין, יחזור גם השיגשוג המדהים שאפילו פרופ' קרקובר זוכר בוודאי שהיה.

תהליך אוסלו הוא דרך מדינית. כשסוטים מהדרך, עולים על כל המוקשים האפשריים. מה הדרך המדינית האלטרנטיבית שמציע לנו הגיאוגרף קרקובר? נדמה לי שאנחנו מצויים בעיבורה...
כתוב תגובה ל- א.וסלו
תהליך אוסלו-גורם למתים לא לחיים
  הפסיכיאטר   1/12/03 09:39
אימון בתקופתרבין? אתה מתכוון לפיגוע בבית ליד או בקו 5 או בדיזנגוף או לאימון בתקופת פרס?
עד מתי סהרורים כמוך ירקדו על הדם?
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
מה מניע אותך??
  אוהד13   2/12/03 08:22
לשרוץ כאן יום יום ,כל היום ולשפוך קיטונות של שנאה??גם אתה מקבל מימון במקום לעבוד??
מי שגרם למתים ,אלה חמומי מח דומים לך שזורעים שנאה יום יום.תמורת התנחלויות וקיצוניות דתית שעליה משלמים בדם.
תעשה לעצמך בדיקת בית וכשמה שתמצא לא ימצא חן בעיניך,,אין בעיה שפוך על השמאל,על ביילין,על כל מי שמנסה להיות
אנושי או בן אדם..כי כמו שאתה אומר,,אם הם לא יהיו קיימים,איך נדע להבחין בין טוב לרע??ואתה הטוב???אלהים ישמרנו!!!
כתוב תגובה ל- אוהד13
1300 הרוגים בגלל טפשות השמאל
  הפסיכיאטר   2/12/03 10:38
זה מה שמניע אותי וגם טפשים כמוך שרוצים להמשיך בזה
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
האםיש בך משהו ראוי
  מהפסיכיטריה   2/12/03 12:44
מלבד פה מלוכלך יש בך משהו שראוי לקרוא אותו ?
כתוב תגובה ל- מהפסיכיטריה
פה מלוכלך? אתה באמת טפש
  הפסיכיאטר   2/12/03 16:31
חשבתי שבשמאל יודעים לזהות הומור ציני.
אבל כנראה רק כשזה נגד המדינה והציונות ובעד חבריכם הטרוריסטים זה נחשב הומור. אם זה מימין - קוראים לזה פה מלוכלך.
אז אדון טפש -נא לצטט מתגובותי מתי לכלכתי את פי או הבעתי שנאה לכל כדבריך קודם. אם אתה מתכוון למלה טפש - זו עובדה. ועדיין טפש היא מילה לגיטימית.
אם אין לך משהו עיניני לאמר - שתוק!!!
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
אין התנחלויות-אין מחסומים-יש גבול
  אין הרוגים. איך זה?   11/12/03 09:15
כתוב תגובה ל- אין הרוגים. איך זה?
ממשלה ללא תכנית מדינית
  גורמת למתים   11/12/03 09:16
כתוב תגובה ל- גורמת למתים
20
הכל כזב - למה השמאל מרמה??!!!
  יוסף אלעזר   1/12/03 08:22
או שהאיש בילין רמאי או שהוא טיפש !!!
המסמך עליו הוא מתכוון לחתום הנו מסמך
הכתוב בשפה האנגלית , שניתן לפרשו לכאן או לכאן.ולא המסמך בעברית שהפיץ!!!!!
בכסף שהוא מבזבז על מאמצי שלום שרק הוא רוצה בו,"שאר העם אינו רוצה שלום",יכול היה לפתור את בעית החד הוריות לעשר השנים הבאות.
כתוב תגובה ל- יוסף אלעזר
תשובה ליוסף אלעזר 38
  אנו כי   1/12/03 10:00
לשאלתך למה השמאל מרמה?
תשובה: למה לא?
מה רצית שיעשו במדבר האופוזיוני שיאספו ג'וקים מסוממים בבקבוקים צריך לשלם 25 אג' פיקדון.
על ביזבוז כספים אל תדבר איתם
אין להם שימוש אחר בכספים
ראה 56 שנות קיומם על המפה הפוליטי.
אך טוב שהם קיימים אחרת איך נבדיל בין טוב ורע?
כתוב תגובה ל- אנו כי
21
אדוני היקר !
  קשישא @   1/12/03 08:48
אתה מנומס מידי !! אותו ביילין שר"י הרבה יותר מזה !! כל המילים החריפות שהמילון מכיר ולא מכיר עדינות בעבורו די נמאס !!!!!
כתוב תגובה ל- קשישא @
22
מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו
  elien   1/12/03 08:52
יוסי ביילין רודף כבוד ושררה מאז שחר כניסתו לפוליטיקה והוא יעשה הכל להרוס את מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- elien
כל הכבוד
  נועה ר.   1/12/03 14:11
אנ ימסכימה אתך במאה אחוזים
כתוב תגובה ל- נועה ר.
23
הימור גדול
  ספי   1/12/03 10:29
כל תהליך החורג מהשיגרה ובפרט תהליך מדיני נתפס כהימור. אך למעשה ובתור פרופסור הכותב בודאי מודע לכך שגם אי הליכה להסכמים וההשארות בתוך המצב הקיים גם הם חלק של אותו הימור. רבים יגידו שזה הימור בטוח שהרי את זה אנחנו כבר מכירים. ואני אומר - אכן אנו מכירים את זה - כאן יש פיגועים, שנאה, כיבוש משחית, כלכלה נהרסת, חינוך אבוד ואוירת יאוש. לכן עדיפים אלף הסכמי אוסלו על טעויותיהם מאשר השארות פחדנית במצב הקיים.
כתוב תגובה ל- ספי
24
יופי של מאמר!!
  עו"ד דוד צימרמן   1/12/03 11:15
יופי של מאמר ,מזמן לא קראתי ניתוח אינטלגנטי המתיחס ל"ספין " תיקשורתי שיצר ביילין!!!!.
אני מבקש להוסיף עוד נימוק מדוע ,"הספין"בשלב זה, זכה להצלחה ,מעל למשוער.הסיבה היא ג ם ב-ח-ו-ל-ש-ת,שרון!!!
לצערי מדיניות של שרון הפכה "חצי תה חצי קפה" .שרון לא מכריע ,לא מסיים כ-ל-ו-ם!!!.
כבשו את רוב הגדה,אך ל-ל-א סיום (כיבוש מוקטעה).
עזה נישארה עזה ( חמאס וכו')
את הגדר הוא "ממזמז" .
נסיגה חד-צדדית.( רק בדיבורים)
הציבור רואה שבסופו של יום ,שרון דואג
להמשיך לשלוט ,לא הכרעה,ללא ניצחון,
כלום!!!
למען השקיפות: לדעתי כל "הטראסק" לא רלוונטי. כולו בלון תיקשורתי(שיש ויהיו בו הרבה כבוד ואולי גם פרנסה ל..ביילין)
כתוב תגובה ל- עו"ד דוד צימרמן
25
תגובה למאמרו של קרקובר
  chanina porat   1/12/03 11:38
ניתוח מבריק, התרעה על הסכנה ואף על פי כן חייבים כדי לשנות אץ6.ת סדר היום הלאומי.
כתוב תגובה ל- chanina porat
26
ההימור הגדול מכולם
  NetaAmit   1/12/03 11:41
סדר היום הלאומי מזה 36 שנים של כל ממשלות ישראל מהמר על גורל המדינה - ובענק. כל יום בו אנו שוהים בשטחים הארורים מקרב את קיצנו, ואנחנו לא נמלטים משם על נפשותינו. קנאי בית שני גרמו לגלות בת 2000 שנה; קנאי בית שלישי, הגורמים במישרין להרס המירקם העדין של החברה בישראל, יובילו את כולנו לגלות עולם.
כתוב תגובה ל- NetaAmit
חורבן הבית והתערבות חיצונית
  דרור29   1/12/03 13:21
נהוג לומר שחורבן הבית התרחש בגלל מריבות פנימיות בעם. צריך לזכור שלא המחלוקות כשלעצמן גרמו לחורבן, אלא הזמנתו של אחד הפלגים להתערבות חיצונית של המעצמה במריבה הפנימית, במטרה לקבל ממנה סיוע לפוליטיקה הפנימית שלה.

דומה לא?
כתוב תגובה ל- דרור29
27
תגובה למאמרו של קרקובר
  חנינא פורת   1/12/03 11:42
ניתוח מדוייק, מתריע ומזהיר ובצדק אבל, למרות הכל, חייבים לנסוע כדי לשנות את סדר היום הלאומי.
כתוב תגובה ל- חנינא פורת
28
ביילין כ"בובה" בידי גורמים עויינים
  אראלה   1/12/03 14:09
הפרופסור כותב המאמר יוצא מתוך הנחה שביילין הוא שיזם ודחף את מסמך ז'נבה. רבים בציבור חושבים שהיוזמים הם גופים עויינים שבכספם מימנו, הכשירו והכינו את ביילין לתפקיד כבובה שלהם שתסתיר את היזמים האמיתיים. זה קצת מזכיר לי את הפרסומים של יון פצ'פה ראש הביון הרומני לשעבר שכתב איך בהוראת הקרמלין הוא הדריך את ערפאת והפך אותו ל"מדינאי" שיהיה מקובל בעולם. לימד אותו איזה סיסמאות להכריז ואיך לדבר אל אוזניים מערביות ולמעשה "יצר" את הגולם ערפאת. זה מזכיר גם את "הקרן החדשה לישראל" ששמה מטעה יהודים בחו"ל ואולי גם בארץ לתרום לה מתוך מחשבה שהכספים יועברו למען ישראל בעוד שהמטרות האמיתיות של הקרן הן רק אנטי ישראליות ופרו ערביות ולשם הולך הכסף. כלומר - פרופסור נכבד - לא תמיד החזית מגלה את מה שמאחוריה!
כתוב תגובה ל- אראלה
איך את יודעת?
  gozman   1/12/03 18:46
איך את יודעת לאן הולך הכסף?
ומי בדיוק הגורמים העוינים?
ומה ביילין לא יודע לחשוב לבד?
את בובה ביד האדאולוגיה שלך שא מאפשרת לך מחשבה עצמאית.
כתוב תגובה ל- gozman
המימון גם מקרן פורד שתומכת בטרור
  הפסיכיאטר   1/12/03 21:28
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר
כך אני יודעת:
  אראלה   2/12/03 00:02
אם אתה מתייחס לדברי על הקרן החדשה לישראל - אני יודעת מתוך דברי ראשיה ומתחקירים שמתפרסמים בעיתונים. אם אתה שואל לגבי ערפאת שהיה הבובה על החוטים בידי הקרמלין באמצעות פצ'פה שלימד והדריך אותו מה, איך, כמה, איפה ומתי להכריז - אני יודעת מהמאמר שפירסם פצ'פה עצמו. אם אתה שואל איך אני יודעת על ביילין - אני עדיין לא יודעת בוודאות אבל זה בהחלט מזכיר לי, כי סכומי הכסף שהועמדו לרשותו לצורך זה נראים בלתי מוגבלים, כאילו באו ממקורות עשירים במיוחד (כמו מדינות הנפט הערביות), וכי את האינטרסים שלהם הוא משרת.
כתוב תגובה ל- אראלה
הפוסל במומו פוסל
  אוהד13   2/12/03 08:13
עד כמה את מסוגלת להתיז רעל.את לא יודעת על מה את מדברת ,אבל כמעט "בטוחה"????
את רשאית לדיעה משלך,אבל להתיז כך רפש על מישהו שחושב בדרך שונה,,לזה יש תיסכולים אישיים.
כתוב תגובה ל- אוהד13
תקרא את תיק דבקה
  הדרוזי   2/12/03 16:40
כתוב תגובה ל- הדרוזי
29
היבט נוסף: שחיתות ותאוות בצע
  א.ת.   1/12/03 18:20
הכח המניע הו, כמו בהרבה מקרים אחרים: כסף.
- מהיכן נתקבלו הכספים?
- מי עומד מאחריהם? אני מוכן להמר שפרט לכסף האירופי יש גם כסף ערבי.
- מהם האינטרסים של נותני הכסף?
- מה הסחורה שביילין סיפק על מנת לקבל אותם?
בארץ מתוקנת הוא היה נחשב לסוכן זר. בארה"ב הוא היה חייב להירשם ככזה, על מנת לפעול.
כתוב תגובה ל- א.ת.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il