News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 510,726  סלולר - 366,522
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
מדענים ישראלים גילו כי לכ-4% מהנשים האיטרות יש חוש ריח תקין, אף שאין להן "פקעת הרחה"
איתמר לוין
איתמר לוין
רון חולאי עולה על אחמד טיבי בכפירתו בהיותה של ישראל מדינה יהודית. הבה ונחזור למגילת העצמאות ולחוקים החשובים ביותר של ישראל, ולא נתחמק מלהשיב לטענות בדבר "כפייה דתית" ו"שבת כמו לפני...
דרעי. יש לו סמכות [צילום: פלאש 90]
עו"ד צבי שוב, עומר עבאדה
שר הפנים דחה בקשה לפיצויי סבל בגין הפקעה, בנימוק שכך קבע בית המשפט העליון. אולם בחינת פסק הדין ותכליתו מעלים, כי דרעי היה חייב לכל הפחות לשקול את הבקשה
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
יש לבחון כל מבצע לגופו ולענות על שתי השאלות המובילות, האם המוצר נחוץ לנו? והאם מחיר המוצר המוצע במבצע אכן ראוי?
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
לא פעם בעבר ביקרנו כאן את דרכו של ראש הממשלה למקד מבטו ומאמציו באיומים המתרגשים עלינו מבחוץ בעוד הוא מזניח ואף מתעלם מאיומים פנימיים שלענ"ד הם מסוכנים הרבה יותר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפתוח בחקירה נגד ברק ויחסיו עם הפדופיל המורשע אפשטיין
מאת: מירב ארד  |  10/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לפתוח בחקירה ? חחחח====
  ה מ ת מ י ד 202   10/07/19 10:42
אתם שם בליכוד ישנים, מדוע ? מי יפתחו בחקירה נגד האיש הזה ? זוכרים את פרשת העמותות ? הבוקר צפיתי בסרטון תחקיר של חיים הכט על פרשת העמותות, אהוד ברק בוז'י הרצוג . נכון שמבקר המדינה קבע ששלטון נקנה בכסף, אז מה ? אז אתם רוצים שהיועץ המשפטי לממשלה יורה לערוך חקירת משטרה נגד מישהו שכל בכירי המערכת חוששים ממנו ? זה ילדותי. פספסתם ! המערכת נרתמה כולה להוראה ,להוריד את נתניהו . ממצאי הסרטון חייבים להדאיג כל אדם שחושש משחיתות !
כתוב תגובה ל- ה מ ת מ י ד 202
2
מה עילת החקירה?
  הירונימוס   10/07/19 10:59
האם מישהו חקר את המקורות הכספיים של ביבי? מה החשד? מה כאן לא חוקי לכאורה או למעשה?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירו, יש לי בשבילך תשובה...
  מגיב ותיק   10/07/19 11:33
פרופסור כל כך נכבד ומהמעלה הראשונה כמו פרופסור אהוד ברק, קבל מעט מדי 2.3 מיליון דולר עבור "מחקר".

מכיוון שידוע שבעולם האקדמיה, פרופסורים "פחות נכבדים" מהארוורד לדוגמה מקבלים על מחקר סכום ממוצע של כ- 100 אלף דולר.

הירו, לא נראה לך שפגעו בכבודו של ברק בסכום הפעוט הזה ?

את זה צריך לחקור !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אין בעיה לחקור
  הירונימוס   10/07/19 11:49
אבל אם זה לא פלילי אז המשטרה לא צריכה להיות מעורבת. אגב, שמועות חזקות בארצות הברית + אזכור בניו יורק טיימס, מסתבר כי החבר הכי טוב של ביבי, אלן דרשוביץ, גם הוא מעורב בעסקי הילדות של אפשטיין.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירו
  מגיב ותיק   10/07/19 13:50
לא שאלה של פליליות אלא שאלה של כבוד.
כאן פגעו בכבודו של ברק.

אגב "שמועות חזקות"

אותם "שמועות חזקות" פימפמו לנו הרבה שקרים (ע"ע שרה נתניהו "ראש המאפיה", שוחד לאלוביץ,הליקופטר לירדן, טראמפ והרוסים וכו' וכו'...) אז תהייה חשדני...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
יש עוד נושאים לחקירה
  הירונימוס   10/07/19 16:34
תיק הצוללות וכלי השייט מניות הפלדה #שוד_הגז תיאום מחירים והעדר תחרות, הגז מסריח. דיווחים כוזבים למבקר המדינה 300 אלף דולר שקיבל מהבן דוד ביטול צווי איסור פרסום ועוד ועוד...
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אפשטיין ניהל יומן מדיוק
  הגלשנית   10/07/19 22:50
אצל הפדרלים בארה"ב אין צחוקים. במיוחד כשמדובר בפדופיליה. הפרקליט הפדרלי הולך לעשות קריירה מהתיק הזה ולא יניח למטעמים להתמוסס. ברגע שהם נגסו הם כבר לא יניחו לחשוד אני חושבת שהם הולכים להצליב את הימים שברק ביקר אצל אפשטיין בבית ומי הילדות שהיו נוכחות באותם ימים. הולך להיות מעניין. השמועה היא שיש הרבה אישים מהשמאל העולמי שפקדו את ביתו של אפשטיין
כתוב תגובה ל- הגלשנית
מזל שהם מ"השמאל העולמי" ולא ימ
  ק.ר.   11/07/19 12:22
כתוב תגובה ל- ק.ר.
הביביסטים הם נרקומנים בקריז.
  אחינו, שחרר.   10/07/19 16:55
רחם עליהם.
כתוב תגובה ל- אחינו, שחרר.
3
כדי שהפרקליטות
  באום   10/07/19 13:07
תפתח בחקירה,חייב להיות פימפום מסיבי מכיוון אמצעי התקשורת הגדולים.הפרקליטות צריכה את התקשורת והתקשורת צריכה את הפרקליטות למען אינטרסים שונים שיש בהם גם כסף והרבה ושני הגורמים הנ"ל עובדים בסינכרון מלא.כך שאם התקשורת לא תפמפם את נושא אהוד ברק וקרן וקסנר והיא לא, אין סיכוי שתיפתח חקירה.אפשר לשים לב שאמצעי התקשורת הגדולים אפילו לא מתייחסים לנושא כמו שהם לא מתייחסים לפיגועים בתקופתו של ברק ולאי יכולתו להתמודד בזמנו עם האינתיפאדה שהפילה חללים רבים. גם אם היו מפמפמים את פרשת "המימד החמישי" של גנץ היתה נפתחת חקירה אבל גם שם התקשורת התעלמה ולא סתם,לתקשורת אין עניין לחשוף שחיתויות,יש לה עניין להפיל ולהעלות ראשי ממשלה.
כתוב תגובה ל- באום
4
ביבי כנראה במצב קשה
  זבוב   12/07/19 08:14
שולח את אנשיו לחקור על ביצה שלא נולדה בערב שבת לברק כאיש פרטי מותר לעשות עסקים גם עם מי שישב בבית סוהר על ניצול קטינה.ביבי כראש ממשלה יושב עם גנב מורשע
כתוב תגובה ל- זבוב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |