s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שקד לא תחזור למשרד המשפטים
מאת: איציק וולף  |  12/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תפסיקו לחזר אחראי שקד
  שקד=שמאלנית !   12/07/19 08:55
היא עשתה למען הימין כלום ושום דבר ! מתי הימין יבין שהיא שמאלנית ? למה אתם חושבים שהשמאל כל כך אוהב אותה? בתור שרת משפטים בירברה הרבה ועשתה כלום !
כתוב תגובה ל- שקד=שמאלנית !
תפסיקו לספר את האמת על שקד
  חדליקו   12/07/19 15:23
נערת השעשועים של בנט, בגיבוי השמאל, מנסה להנדס את התודעה שלנו בתרגילים זולים של דוגמנית פתיינית. במקום לפעול לטובת מדינת ישראל היא מקשקשת, מברברת, מזמרת, מדגמנת – בתקווה שנשכח איך שיתפה פעולה עם השמאל לחיזוק החונטה המשפטית. הכל הצגה: לגנוב קולות של אנשי ימין ואחר כך לעשות שמאל. איילת שקד ידעה בדיוק מיהם דינה זילבר ושאר מושחתי בג"צ ומשרד המשפטים כבר ביום הראשון לתפקידה ובחרה להגן על החונטה המשפטית שרומסת את מדינת היהודים: בג"צ כיום חזק יותר מתמיד, החלטות השופטים מסנדלות את מדיניות הממשלה וכל המינויים של השמאלנים במשרד נותרו בתפקידיהם, ביניהם המנכ"ל אמי פלמור המזוהה עם מרצ. לא עשתה כלום נגד עמותות אנטי-ישראליות כמו "שוברים שתיקה" ו"בצלם", שתקה לנוכח עינוי קטינים יהודים בשב"כ ופירוק מאחזים יהודיים, אפשרה את סגירת התיק נגד רות דוד, חיסלה את הביקורת על הפרקליטות על ידי סילוק השופטת הילה גרסטל מתפקיד מבקרת הפרקליטות וקיצוץ בסמכויות מבקר הפרקליטות, לא קידמה את פיצול תפקידו של היועץ המשפטי לממשלה, ברחה לחו"ל בהצבעה על פסקת ההתגברות ולא גירשה אף מסתנן, שתקה כשהדיין פשיטיצקי הודח עקב פסיקתו בדבר גירוש מסתננים, קידמה את החוק לסגירת "ישראל היום", ותרמה לקידום החוק הפמיניסטי לרדיפת צרכני זנות ולהפללת גברים בלבד, שיבחה את "יושרתו" של שי ניצן שבית משפט קבע כי נהג להפלות לרעה אנשי ימין, והגנה על השופטת פוזננסקי ("תעשו פרצוף מופתע") ועל אפי נווה (יו"ר לשכת עוה"ד, נואף סדרתי שמינה לשופטות נשים נשואות שנאפו איתו).
כתוב תגובה ל- חדליקו
לא חדלה לצעוק "אני ימנית"...
  אניהי   13/07/19 21:11
שקד לא חדלה לצעוק "אני ימנית"... בעצם ההגדרה רואים את הכזב. אנשי המחנה הלאומי לא מכנים את עצמם "ימניים" כי אם לאומיים. היא מאוד מזכירה את דן מרידור המסריח שלא חדל בשעתו לצעוק "אני ליכודניק" ועשה הכל למען השמאל.
כתוב תגובה ל- אניהי
2
שקד שמרה היטב על הפרקליטות
  חשוב לדעת   12/07/19 13:59
המושחתת ותופרת התיקים. למען האמת בימיה פרחו שי ניצן ושותפיו לכשלים ולהדלפות. מי שהצטיירה כתקווה גדולה לא עשתה הרבה ודוקא הגנה על מוקדי השחיתות המשפטית.
כתוב תגובה ל- חשוב לדעת
3
שקד החליטה שאם היא חוזרת אז רק
  לבלפור   12/07/19 18:07
כתוב תגובה ל- לבלפור
4
לא הוכיחה את עצמה !
  ישמעאל   12/07/19 18:17
כשהגברת נאור איימה ואמרה שהיא מניחה אקדח על השולחן , שקד השתפנה ונכנעה ! פיסקת ההתגברות - יוק ! חוק הלאום , יוק יוק ! טיפול בפרקליטות - יוק יוק יוק ! כשהיתה הזדמנות להתפרק מהמפדל הזדרזו ועפו מהכנסת ! עד היום לא הרגשתי שום טביעת אצבע שלה שנאמר שיש שינוי בהשתלטות מערכת המשפט על הממשלה והכנסת שנבחרו בצורה הכי דמוקרטית שיש !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
5
שקד המדליפה הגדולה ממשרד
  המשפטים לדרוקר   13/07/19 06:39
וברוך קרא ועיתונאים אחרים נגד ראש הממשלה, במסווה של תמימות פעלה נגד ראש הממשלה והימין כלו כשהיא יושבת בממשלה ומתוכה פועלת נגדה ללא לאות, שקד ובנט ביחד פעלו ללא הרף נגד ראש הממשלה ונגד הימין כולו, לא צריך לחזר אחרה כלל, מראה פנים תמים ויופי מזוייף ומשופץ של אישה נוכלת גדולה שלא תרמה דבר וחצי דבר חוץ מאשר כוח לעצמה, בנט ושקד גנבו מהבית היהודי 11 מיליון ש"ח ועל זה הקימו את הימין החדש, בתקוה גדולה שבבחירות הקרובות יקבלו שקד ובנט סונקרת יותר גדולה מהבחירות הקודמות.
כתוב תגובה ל- המשפטים לדרוקר
השמאל משפץ את התמונות שלה
  היא לא באמת יפה   13/07/19 21:16
במציאות היא נראית רגילה לגמרי. כל התמונות שהיא משחררת לתקשורת עוברות שיפוץ בתוכנה גרפית. תמונות אמיתיות שלה אפשר לראות רק באתרים שמצלמים אותה בעצמם ולא מקבלים ממנה את התמונות.
כתוב תגובה ל- היא לא באמת יפה
6
"מגיע לדרוקר : כל הכבוד"
  אבירי איכות שלטון   13/07/19 07:50
כידוע הזוכים לתואר "אבירי איכות השלטון" הם רק שמאלנים, משום שגוף שמאלני בוחר בהם. השרה שקד בירכה ב-2016 את זוכי 'אבירי איכות השלטון', שהם סופר שמאלנים ומזיקים (אלהרר ודרוקר), וציינה כי היא "מכירה מקרוב את ח"כ קארין אלהרר ומגיע לה קרדיט גדול על עבודתה". שקד הפתיעה ואמרה כי "אני גם חושבת שמגיע לרביב דרוקר כל הכבוד, הוא עושה עתונאות חופשית ועצמאית ועל כך אני בהחלט יכולה לתת לו מחמאות". עד כאן. האם אוזניכם לא הצטלצלו? שרה "ימנית" המשבחת ומפארת שני שמאלנים?..... היש לסמוך עליה?
כתוב תגובה ל- אבירי איכות שלטון
מראש שקד הגיע בחטא על
  רקע המחאה החברתית   13/07/19 09:29
ביחד עם בנט, מה השניים נתנו לרונצקי שזה הריץ אותם לבית היהודי 24 שעות במשך חודשים לפריימריס לרשות הבית היהודי, המפד"ל, מדוע מעולם לא חקרו את השניים הללו, יותר מכך מיד לאחר הבחירות לכנסת ה 19 איילה חסון אז מגישת יומן השבוע בערוץ 1 פרסמה את קניית הקולות בכסף על יד בנט מחרדים חסידי קרשנייף וחב"ד כשרונצקי מאחורי השניים וכך בעצם גברו על אורלב וגנבו, ממש גנבו את הבית היהודי, זה היה ניצחון המרומה של בנט שקד כשמגבה אותם רונצקי, באולפן ישב השופט מצא שופט העליון בדימוס ואמר מפורשות זה קניית שלטון בכסף, אף אחד לא עם זה דבר, שלוש פעמים שקד ובנט רימו בפריימריס של הבית היהודי, קיבלו שם את כל המלכות על רמאות, ובסוף הלכו ובגדו בהם והקימו את הימין החדש, זוכרים משהו חדש מתחיל, זה המשהו החדש שהתחיל מההתחלה רמאות נוכלות גנבת דעת ששקד הולכת ומתעשרת קונה וילה בלב הברנז'ה התל אביבית, שכנה של ציפורה לבני זאת המחליפה מפלגות, כך שקד אותו הדבר, מה פתאום לשריין לאחת כזו את משרד המשפטים, מי היא ומה היא בכלל, לא עשתה דבר ולא קידמה דבר, ראו מה יצא לנו המחאה החברתית, מחראה חברתית, אז יש קבוצה קטנה שעושה צילצולים למען נוכלת עם קבלות, ובכלל לא מייצגת את הימין, זה הכל בלוף אחד גדול. בבחירות האחרונות בנט ושקד השאירו שובל גדול של חובות, קודם גנבו מהבית היהודי, השאירו חובות ועוד מעיזים לחשוב שמגיע להם שיריון באיזשהו מקום, ומי שלא יודע בנט בשיתוף עם שקד הוא זה שהחל במחול השדים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, פעם בוגדים תמיד תמיד בוגדים,
כתוב תגובה ל- רקע המחאה החברתית
וזה עוד לא הכל, מיד כשנבחרו
  השניים הללו   13/07/19 09:41
בנט ושקד ביחד עם רונצקי הלכו וכרתו את ברית האחים עם יאיר לפיד ללא ידיעת ראשי הבית היהודי ועוד לפני הבחירות לכנסת ה 19 , בבקשה שיקום מישהו ויאמר לנו שהשניים הללו לא שמלאניים שהם לאורך כל הדרך הולכים יד ביד עם השמאל כשהם נהנים מכל מנעמי השיטון על חשבון מצביעי הציונות הדתית והימין כולו, שקד נוכלת רצינית ביותר, שינתה פנה בניתוח פלסטי באף, וטונות של טונות מייק אף להסתיר את הפרצוף המחורטט שלה, זו השקדיה הנוכלת נובלת ומנובלת גדולה. מדוע היא כל כך מפחדת מהגב' שרה נתניהו, האם הגב' שרה נתניהו תפסה את בנט ושקד על חם? הרי כולם יודעים את טיב היחסים בין השניים, זה סוד גלוי לעין, לטובתה של שקד שתלך מפה לפני שהכל יתפוצץ לה בפרצוף המכוער שלך. מה שיש בנפש המכוערת שלה מרוח על הפרצוף שלה כמו באותיות של קידוש לבנה.
כתוב תגובה ל- השניים הללו
7
שקד עושה סיבוב תקשורתי
  נור   13/07/19 15:17
שקד עושה סיבוב תקשורתי על מפלגות הימין היא לא שווה כלום ולא עשתה כלום , עדיף לשלוח אותה הביתה את הכנסת היא יכולה לראות באמצעות ערוץ 99 אם היא תתגעגע לכנסת .
כתוב תגובה ל- נור
8
שקד פעלה הפוך בנושאי הליבה1
  שפרירית   13/07/19 17:39
דרוש שינוי עמוק בפרקליטות תחילה יש להוציא את כל אותם בוגרי קרן וקסלר והקרן לישראל חדשה שהן עוכרות ישראל מזיקות. -- שקד לא שינתה את כוח האדם.------. פיקוח מיטבי על כל סוגי התביעה. שקד לא דאגה לחקיקה מתאימה עבור הפיקוח על בתביעה בכך הבריחה את גרסטל שניסתה בשעתה בכנות לשנות במשך חודשים ארוכים התחננה לסמכויות ועמדה מול לחצים של אנשי פרקליטות פושעים – אחד מהם הוא שי ניצן שמייד עמדה על טיבו על היותו פושע פלילי. יתכן וזו סיבה שאיילת שקד לא היתה מעוניינת שתשאר ותמליץ על העזבתו. שי ניצן איש שמאל קיצוני מובהק שונא את נתניהו וזה יכול דוקא להתאים לשקד לסלק מדרכה את נתניהו. שקד הינה מאוד לא ישרה מלאה בתכסיסים ותככים בשאיפתה לשלוט. בסופו של דבר לאחר שגרסטל עזבה, שקד עוד המשיכה להפחית סמכויות למפקח החדש על התביעה.----- החלטות משפטיות בלתי חוקיות. את זאת במדינה מתוקנת יש לבטל ואף יש מקום להעמיד שופטים עבריינים אלו לדין. במקום זאת שקד ברחה ממהצבעה על חוק ההתגברות. ---------------יש צורך להעמיד פיקוח משפיע על שופטים שהמען לתלונות ציבור על השופטים לא יהיה שופט בגמלאות אלא נציג ציבור שיבחן מנוקדת ראות של הנפגעים. כיום הנציב מקבל משכורת עתק בתמורה לכיסוי על שופטים והגנה על סורחים. השופטים הנלונים הם הנשאלים והקובעים את המסקנות אודותיהם.------------- יש לשנות לחלוטין את שיטת בחירת השופטים כך שרק נבחרי ציבור יבחרו שופטים. ----- שקד לא שינתה מאומה. שקד מתגאה ומבליטה ששינתה את כוח האדם בשפיטה והביאה הרבה שופטים לא אקטיביסטים. האקטיביזם בא בעיקר לידי ביטוי בבית המשפט העליון בישיבתו כבג"ץ! היא מינתה רק שופט אחד ויחיד לא אקטיביסט השופט שטיין, למרות שהיו לה הזדמנויות למנות עוד הרבה יותר. היא מינתה את השופט עופר גרוסקופף אשר ביחד עם עוזי פוגלמן ויצחק עמית סרב לאפשר למדינה לבחון גם לא מבחינה בטחונית את הבקשה להכנס לקבלת טיפול רפואי והוציאו צו מוחלט להכניס לישראל. זוהי תרומתה של שקד. הקשר כזה המאפשר לשר למנות על פי השקפותיו הוא עניין לשנים רבות או דורות. שקד כמבן בזבזה הזדמנויות אלה.------------- שינוי הגדרת תפקיד אופן בחירת היועץ המשפטי והפרדה בין היעוץ המשפטי לבין התביעה. ---------- שקד בכל הזדמנות חיזקה את מעמדו של היועץ המשפטי לממשלה כולל בפיקוח על הפרקליטות. למרות חוק מעולה שהוצע על ידי חבר הכנסת אמיר אוחנה היא הביאה חוק אחר לפיו היועץ ימונה על ידי ועדת איתור המורכבת מפקידי המדינה שפרושו שהמנוי יעשה לפי טעמו של בית המשפט העליון והמינוי יהיה לפחות לשבע שנים. כך שקד עשתה את ההפך היא אף חיזקה את מעמדו של היועץ המשפטי והא עכשיו רודן חזק ביותר. על הממשלה לבחור בעצמה את היועץ כפי שהיה בעבר. שקד עקרה נסיון לשוב לכך ---שקד סרסה את הנסיון לחוקק חוק זה.--------------- שקד המשיכה לסרס את יכולת תפקוד הממשלה בכך ששנתה סעיפים מהותיים בחוק יסוד הממשלה. היא צמצמה את סמכויות ראש הממשלה והשרים על ידי ביטול סעיף 37(ב) המסמיך אותם להתקין בעניינים מוסכמים. זאת אף בשעת חרום כפי שמסמיך סעיף 41(א'). בכך מאבד חוק יסוד הממשלה את שריונו ומעמדו כחוק יסוד. היא ביטלה גם את סעיף 44(א') לחוק יסוד זה. זהו סעיף האומר כי אין לשנות חוק זה אלא על ידי רוב חברי הכנסת בקריאה ראשונה שניה ושלישית. בכך ביטלה לחלוטין אתשריון החוק כחוק יסוד. בכך המשיכה לסרס את הממשלה ואת הכנסת.
כתוב תגובה ל- שפרירית
9
שקד פעלה הפוך בנושאי הליבה2
  שפרירית   13/07/19 17:53
שקד גם מינתה את מיכל צוק-שפיר כראש בית-הדין לעררים על פי המלצת מנכ”ל המשרד אמי פלמור, המקורבת לצוק שפיר. פלמור מונתה על ידי ציפי ליבני. למרות שלהנהלת בית הדין סמכויות מנהליות בלבד, מיכל צוק שפור התערבה בתכנים ובפסקי הדין של הדיין פטישיצקי, פטישיצקי פסק בעד הוצאת המסתננים האריתראים מישראל. עיקר התרעומת של צוק שפיר שהוא “מערכתי” ונוטה לקבל את עמדות מערכת הביטחון ורשויות ההגירה כלומר איננו מיישם את האג’נדה של השמאל הפרוגרסיבי לגבי מסתננים ומשפחות מחבלים, על חשבון שיקולים לאומיים וביטחוניים. הדיין המוערך פטישצקי על כן הודח מתפקידו ללא הליך רשמי. השרה שקד לא גיבתה אותו אלא להפך הפכה אותו לבעיה.--------------- פעילותה זו של שקד איננה מקרית או שורה של טעויות גם לא נכון ש"לא הספיקה" יותר, היא הספיקה והספיקה לקלקל. אלו הם הנושאים המהותיים ביותר בכל הזדמנות שהיתה לה לערוך שינוי מהותי לטובה היא לא עשתה ואף חיבלה וסרסה ואף התעלתה שינתה לרעה חוקים שאינם נוגעים לתחום המשפטי אלא ליכולת תפקוד הממשלה.--------------------- בנוסף לכל אלו עמדה לחוקק נגד בקורת על שופטים על ידי העם במרשתת. אלא שהפעם ראש הממשלה התערב ומנע זאת.---------לא היא דאגה לחוקיות ונקין כפיים של בית המשפט.---------- שקד אומרת : אסור שחקירה תהפוך כלי לחיסול פוליטי. אלא שבפועל מה שקורה שנתניהו זוכה לחקירות לא צודקות. מתנהלים מגעים בין עד המדינה נגד נתניהו שלמה פילבר ליעוץ לבנט ושקד.----------- אביחי מנדנבליט החליט לא לנקוט בהליכים נגד המעורבים בעניינה של הפרקלטה רות דוד יתכן שחשש מעדותה על הנעשה בפרקליטות ואין לו רצון להסתכן. שקד מייד גבתה את מנגנבליט והודיעה שאין מקום להקים ועדת בדיקה משפטית בעניינה של רות דוד. כתגובה לביקורת כתבה שאיש אינו מחפה על רות דוד בעוד שאת זאת בדיוק היא עושה.----------------- שקד כן צועקת מה המטרות שצריכות להיות לה אך בביצועיה היא מחזקת את שלטון המשפטנים. דבר אחד שקד באמת עושה והוא יחסי ציבור וראיונות ללא גבול מסע בחירות. שקד לא ראוי לראותך שוב במשרד המשפטים או בכל משרד אחר.
כתוב תגובה ל- שפרירית
10
מנוולת
  כלבה   13/07/19 18:49
ברוך שפטרנו .
כתוב תגובה ל- כלבה
11
אני מבין למה
  רן 30   14/07/19 06:03
נתניהו רק ביקש משקד שתחשוף ממשרד המשפטים מסמך שמוכיח את חפותו והיא סירבה זה מעלה חשש שהיא נידבקה מהדי אן אי של החונטה המשפטית ובמקום לעשות צעד שמתבקש מאנשי ימין שכל כך חוששים ובצדק משלטון הפרקליטות ותפירת תיקים פשוט סירבה זאת סיבה מספקת להוכיח שלא היא זו שתעשה את התיקון הנדרש ההסברים לסירוב שלה בעזות למנהיג הימין לאינטרס מובהק ובעל משמעות לכל מחנה הימין לא היה משכנע על זה נאמר יש מאבד עולמו בשעה אחת
כתוב תגובה ל- רן 30
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il