News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 699,975  סלולר - 1,553,473
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המחיר האמיתי של תוספת השרים המיותרים והמשרדים המומצאים, כמו גם סגני השרים והחוק הנורבגי, תהיה לפחות 200 מיליון שקל בשנה ועשוי להגיע ליותר מ-230 מיליון שקל    עלות הבחירות נמוכה בהרב...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ראש הממשלה הוא האִיום הגדול ביותר על מדינתו; אצל בנימין נתניהו קיים מתח בין שׂרידותו האישית כראש מפלגה וראש מדינה מאוים, לבין שרידותה של מדינת ישראל; יצחק רבין כשׂר הביטחון לא הבין...
עידן יוסף
עידן יוסף
רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית טובה מאוד, אך ברשות לתחבורה ציבורית הכניסו לה גלולה מרה שאינה מאפשרת הנאה מתקרת התשלום אחרי חצות, למרות שהשירות טרם הסתיים. למה? העדר תודעת שירות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו לאדלשטיין: אבקש מהכנסת חסינות
מאת: עידן יוסף  |  30/12/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בעיקרון
  באום   30/12/19 21:32
אם בג״צ ימנע מנתניהו את היכולת להרכיב ממשלה במידה והוא ינצח,הרי שהוא אומר שנכון שיש חוק שראש ממשלה מתפטר או מודח רק אחרי פסק דין חלוט שאנחנו,הבג״צ,אמורים לפסוק אותו במידה ובית המשפט ירשיע, אבל אפשר לעקוף את החוק הזה כמו למשל לבשל כתב אישום לראש ממשלה לפני בחירות ואז הוא כבר לא יכול לרוץ שוב בבחירות כי הוא לא יוכל להרכיב ממשלה בעתיד ולמעשה הוא מודח.אז מצד אחד בג״צ יתן אור ירוק לפרקליטות העתידית להדיח במידה והיא תרצה ראש ממשלה למרות שיש חוק שאומר שהיא לא יכולה לעשות זאת ומצד שני הוא יאמר לציבור שהוא יכול לבחור איזה ראש ממשלה שהוא ירצה אבל המערכת המשפטית תחליט אם כהונתו תימשך או שלא.בג״צ חייב שלא להתערב בסוגיה משום שיש חוק ואם עושים קומבינה ועוברים על החוק,אז עוברים פה על החוק.לא היינו רוצים לחיות במדינה שבג״צ עצמו עובר על החוק כי פה זה כבר לא פירוש לחוק,זה כבר ביטול חוק וזו עבירה.
כתוב תגובה ל- באום
2
האם מישהו חשב לרגע שהנוכל
  באום האמיתי   30/12/19 22:24
שרק לפני שבועיים הכריז שהוא לא מתעסק עם החסינות, לא יבקש אותה? אני אדם מסורתי, ומבחינתי מי שעבר על הדיבר הששי "לא תנאף", שילך לעזה.
כתוב תגובה ל- באום האמיתי
באום האמיתי-דבריך בסלע
  שמפניה וורודה ?   31/12/19 00:13
כתוב תגובה ל- שמפניה וורודה ?
3
זכותו של נתניהו לקבל חסינות
  אקטואלי   30/12/19 23:26
ראשית, בהתאם לחוק זו זכותו של ראש הממשלה לבקש חסינות, שנית - חסינות דוחה את המשפט לתקופה מסוימת. שלישית לדעתי והתרשמותי שהתיקים בביהמ"ש יקרסו אחד אחד. בביהמ"ש על דוכן העדים, עדי המדינה "יעשו במכנסיים", הרי הסנגורים של ראש הממשלה יעשו מהם "פורפרה". הרבה עיתונאים ומו"ל יעלו לדוכן העדים. לאחר משפט זה יהיה אפשר לסגור את מקצוע העיתונאות. היום העיתונאים יורים לעצמם ברגל, בנוסף בכירים בפרקליטות ובמשטרה יצטרכו להתפטר אחרי שהוציאו מאות מיליונים על החקירות הסתמיות, ואזרחי המדינה ידרשו הסברים ובצדק. רביעית ממליץ לכחול לבן לאפשר לראש הממשלה לקבל חסינות כי על הפרק עומדות חקירות שיכולות לחזור אליהם כבומרנג, למשל בנושא "הממד החמישי", בנושא זה היו מעורבים ח"כ בני גנץ, ח"כ בן ברק, לכאורה מפכ"ל המשטרה לשעבר אלשיך וצמרת המשטרה. למשל בנושא קלטות מנדלבליט ותוכנן יתפרסמו בעתיד לציבור. ח"כ אשכנזי היה מעורב בהן כמו שח"כ סיגלוביץ היה מעורב בפרשת הרפז/אשכנזי. ח"כ אשכנזי מעורב לכאורה בנושא הרצת מניות שמן והטעית המשקיעים. בנוסף בנושא לכאורה הדלפת חומר מסווג כסודי ביותר לעיתונאים, כנראה מבצע של המוסד וארגונים נוספים עוד בטרם ביצועו. תארו לעצמכם שזה היה דולף לאויב והיו נהרגים אנשי המוסד ו/או אחרים. לי זה מזכיר את דבריו של גנץ על סיכון חיילי גולני עבור פלסטינאים. או למשל בנושא המפגשים של ח"כ לפיד עם מוזס ומילצן והסתרת המפגשים מעיני הציבור. אגב, מהרשימה החלקית הזו אני מוצא את עצמי כותב על חברי כנסת מהשמאל, פתאום יורד לי האסימון שהם אלו שמדברים על שחיתויות של הימין, המציגים את עצמם כנקיים משחיתויות, לכאורה הם בעצם חלק מבעית השחיתויות במדינה. מעניין שהם הצליחו לשנות את התודעה לרוב אזרחי המדינה, איך עשו זאת?
כתוב תגובה ל- אקטואלי
"לא היה כלום ולא יהיה כלום"
  לא אקטואלי   31/12/19 08:19
איך מעז מישהו לא להגן על שמו הטוב בבית המשפט ? הוא נשען על ציבור ענק שבליבם שנאה עוד מימי מפא"י והמישהו הזה לא עושה דבר למענם ועוד מחמם אותם ומפלג העם. למישהו הזה קוראים בנימין נתניהו הפחדן.
כתוב תגובה ל- לא אקטואלי
מאוד מדויק.אין מי שיקשיב
  סתם אחת   31/12/19 09:16
לצערנו התקשורת השמאל ומערכת אכיפת החוק על זרעותויה,עשו יד יחד, להפלת ראש ממשלה מכהן. פתאום אין הוא אזרח במדינה שחפותו עומדת לו, כל עוד לא הורשע בבית משפט.. כל זה כדי לגנוב שלטון ,כביכול בדרך חוקית..
כתוב תגובה ל- סתם אחת
4
בשמאל מגנים את השחיתות???...
  אא   31/12/19 01:39
כחול לבן שראשיו מזוהמים בשחיתות מדברים... גנץ שהשיג מאלשייך עסקת עשרות מיליונים ללא מכרז ושילשל לכיסו 4 מיליוני שקלים מכספי המיסים שלנו, לפיד שקיבל ממוזס סיקור אוהד חינם כדי שיפעל לסגירת ישראל היום, אשכנזי שרימה את משקיעי חברת שמן שעמד בראשה, אהוד ברק ששילשל לכיסו מיליונים מדמי הפדופיליה של קרן וקסמן - כל אלה ומפלגותיהם מגנים את ה"שחיתות" התפורה של נתניהו שנועדה לאפשר להם להגיע לשלטון, כשאת פשעיהם מאפיית מערכת המשפט לא חוקרת!!!
כתוב תגובה ל- אא
5
החוצפה של בגץ
  שמואל פישר   31/12/19 06:44
אם בג"ץ מרשה לעצמו להתכנס ולדון בשאלת כשירותו של ראש-הממשלה להרכיב ממשלה - בשעה שהחוק במכוון אינו אוסר זאת - אז לנתניהו מותר לבקש חסינות כנגד העמדה למשפט בפני חבר שופטים עויין - כשתוצאות המשפט ידועות מראש.
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
מה עניין מחט לתחת?
  מה? מה פתאום?!   31/12/19 08:40
משפטית המצב של נתניהו לא ברור, לא ניתן למנות אותו לשר עם כתבי האישום אז צריך להבין שלמנות אותו לראש ממשלה זה מותר? להזכירך, אולמרט התפטר לפני הגשת המלצות המשטרה בהתאם לדרישה של נתניהו. ואולמרט הוא קוטל קנים לעומת העבירות המיוחסות לנתניהו. כך שלהעמיד פנים כאילו הכל ברור ובסדר דורש או טיפשות מופלגת או צביעות מופלגת. מה שמדהים בתגובית שלך הוא הטיעון כאילו שהדיון בבג״ץ קשור לבקשת החסינות של נתניהו. זו זכותו על פי חוק לבקש חסינות, זו גם זכותו לא לקבל חסינות על פעולות שלא רק שאינן במסגרת תפקידו אלא שהן חותרות תחת תפקידו. אם באמת לא היה כלום יתכבד נתניהו להוכיח לבית המשפט מהר ככל האפשר שאלפי השיחות והמסרונים שמתעדים את עסקאות השוחד שלו הן לא פליליות. טיעון שלא הצליח לתפוס אצל היועמ״ש שנתניהו מינה בעצמו ושלא ניתן לחשוד בו בשמאלנות יתר. כמובן, שלנתניהו שיזם שתי מערכות בחירות וניסה למרוח את ההליך המשפטי אין שום כוונה שכזו. הוא עסוק בלהתנהג כמו אחרון העבריינים. שיהיה לבריאות חביבי!
כתוב תגובה ל- מה? מה פתאום?!
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
סטרופוופל – הוופל ההולנדי המסורתי
וופל הולנדי בישראל [צילום: סטודיו דדלוס]
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |