News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 506,086  סלולר - 666,690
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מוסדות לימוד חרדיים ממשיכים לפעול תוך צפצוף על החוק, בעוד מערכת החינוך הממלכתית אינה עושה דבר כדי למזער את הנזקים הקשים וארוכי הטווח שגורמת הקורונה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
מלחמה בתרבות של "מרד בשר התותחים" מחייבת הסכמה לאומית    "מרד בשר התותחים" אחרי מלחמות העולם הראשונה והשנייה    "במערב אין כל חדש"    חיי הרווחה תִּגְבְּרו את ההתנגדות למלחמות    במלחמ...
יואב יצחק
יואב יצחק
זו רק אחת ההפתעות שמכין ראש הממשלה לחליפו בני גנץ    הקמת ועדת האיתור על-ידי השר ניסנקורן ובראשות היועמ"ש מנדלבליט נעשתה בניגוד להסכם הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן    מחמת זאת, בי...
אלכסנדר קושניר
אלכסנדר קושניר
נאום הבכורה של ח"כ מטעם ישראל ביתנו בישיבה השישית של הכנסת ה-22 [ו' בחשוון תש"ף, 04.11.2019]
העוני עלול לעבור בירושה [צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90]
יוסי דהאן, סראב אבו-רביעה
סגירת מוסדות החינוך שללה מקרוב ל-400,000 ילדים נזקקים את הארוחה החמה היומית היחידה שהם מקבלים - וזה בנוסף להישארותם מאחור בלימודי הזום    כל זה קורה דווקא בעיצומו של משבר כלכלי מחרי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פעילות ישראלית-פלשתינית משותפת עדיפה על הודעות על יוזמות שלום
מאת: יורם דורי  |  08/12/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הכותרת נכונה , התוכן פוליטי
  מאיר דרום   8/12/03 15:39
כשראיתי את הכותרת של המאמר , אמרתי
, או , הנה אחד שפויי , אבל רק התחלתי
לקרוא חשחו עיני , "מרכז פרס לשלום" ,
זה שזרק את כרמי גילון ?
זה שנתן לטריה לרסן 100000 דולר ?
זה שקשור לכמה פרשיות לא נעימות ?

אני מסכים לדבר אחד , אם בכלל ישכון
אי פעם שלום ביננו לבין שכנינו , זה
יהיה בזכות אותם אנשים שרחוקים מעיני
התקשורת ועושים פעילות אמיתית של
עשיה ללא כל רצון בתמורה , יש כאלה
ומזל שיש , הם בכל המגזרים , כלכלי
, חברתי , בטחוני .
לכן פעילות משותפת לשני העמים מבורכת .

המרכז שלכם פוליטי לחלוטין .
כתוב תגובה ל- מאיר דרום
התמיכה בשלום היא פוליטית, מה לעשות?
  המסבירה   9/12/03 15:10
כתוב תגובה ל- המסבירה
2
ולי יש תכנית שלום אחרת,ישימה יותר
  אלדד מירושלים   8/12/03 15:56
לבנות בטרוף את גדר ההפרדה סמוך לקו הירוק,עם הסכמה בינלאומית.
מיד בגמר הבנייה ישבו איתנו הפלסטינים למו"מ אמיתי.
מדוע?כי הלכה להם האופציה המנצחת של מדינה דו לאומית,ואז יצטרכו לקבל מה שנותנים להם.
ואם לא נבנה-לא נזכה לראות הסכם חתום על ידם,כי איסטרטגיה מנצחת של התסריט הדרום אפריקאי לא מחליפים!!!

הבנת,ברוך?
תסביר זאת לכולם בבנין,גם אלה שהתנגדו והפריעו להקמת הגדר.
תודה
כתוב תגובה ל- אלדד מירושלים
מרגע שתהיה גדר הטרור לא ייפסק לעולם
  היסטוריון   8/12/03 17:32
כמה רדודה דעתך. תחשוב כמו פלשתיני. קיבלת כל מה שרצית, יש לך מדינה בלי שום מגבלות. מה עכשיו אתה רוצה? למה שתשב עם ישראל? שב עם סוריה ואיראן, תמשיך לדחוף את בעיית הפליטים והאסירים, תדרוש סיוע בעקבות הפשע של הישראלים שבנו גדר. עכשיו שיילחמו בחמאס במלחמת אחים? בחלום הלילה.
ניתוח המציאות שלך הוא ברמת ילד בן ארבע.
כתוב תגובה ל- היסטוריון
3
אתם מעודדים טרור, משוגעים
  היסטוריון   8/12/03 17:30
ראשית, לא ראוי שראש האופוזיציה אחראי לכלכלתם של עשרות אלפי פלשתינים. זו פשוט שערוריה.
שנית, כל הכספים הללו צריכים להיבדק בזכוכית מגדלת. בטוח שחלק גדול מהם מפוקפק ביותר.
שלישית, היוזמות האלה מעכבות את הכניעה הפלשתינית ונותנת להם תקווה תוך כדי לחימה, ובסופו של דבר מרחיקות את השלום ומעודדות את הטרור.
כתוב תגובה ל- היסטוריון
4
יורם דורי לא תצליח להטעות אותנו !!
  פילוביץ שחף   8/12/03 18:31
ולמה אני אומר זאת...שימו לב !!

1. בפתיח דבריו הוא גם מכליל את הצעת מפלגת העבודה, והרי מפלגדת העבודה יש לה יו"ר והוא שמעון פרס שהוא מרכז פרס לשלום ולשילטון....!!

2. בפתיח דבריו הוא מכליל את מסמך ג'נבה והרי ד"ר רון פונדק + ד"ר ביילין + ד"ר הירשפלד + אברום בורג + עמרם מיזנא = הסכם אוסלו = שמעון פרס, וד"ר רון פונדק, הוא מנכ"ל פרס לשלום ולשילטון = שמעון פרס !!

3. בפתיח דבריו הוא מכליל את עמי איילון = המפקד הלאומי, הרי הוא עבדו הנאמן של שמעון פרס שמינה אותו לראש השב"כ מיד אחרי רצח רבין....וכשסיים את תפקידו והוצע לו לקבל את תפקיד מפכ"ל המשטרה הוא סרב, כן גם לגבי תפקיד יו"ר חקר ימים ואגמים, למה ??
כי שמעון פרס הציע לו את תפקיד יו"ר חברת "נטפים" שמרכז פרס לשלום ושילטון = שמעון פרס משווק את מוצריה = טפטפות בכלל והשקיה ממוחשבת בפרט בכל ארצות ערב במיוחד !!

4. בפתיח דבריו הוא מכליל את הצעתו של אולמרט שהוא "גם" שר המסחר והתעשיה, ז"א כל מה שמרכז פרס לשלום ושילטון = שמעון פרס, עושה חייב בראש וראשונה לעבור דרך משרדו....האם מי שהוא בודק זאת...??

לסיכום...:-
במדינת ישראל יש שני ראשי ממשלה...:-
1. קבוע = שמעון פרס משנת 1974.
2. זמני = נכון להיום אריאל שרון כתוצאה מבחירות דמוקרטיות.
במדינת ישראל יש מדינה נוספת, אוטונומית החל משנת 1996 והיא...:-
מרכז פרס לשלום ושילטון = שמעון פרס.

תחשבו על זה....

מבחן התוצאה.
פ"ש.
כתוב תגובה ל- פילוביץ שחף
פילוביץ - מאלף
  נחום שחף   8/12/03 23:52
לא ידעתי שנטפים קשורה לפרס. מעניין. משלים פריט נוסף במארג הכולל שהיה מוכר לי.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
פ"ש האחד והיחיד
  צחצח   10/12/03 07:25
כתוב תגובה ל- צחצח
5
מתקפת שלום? "שלום ותוקפנות"?
  תמימה   8/12/03 18:47
יותר מדי אנשים נושאים את שם ה"שלום" לשווא. מה כוונתם של כמה מאלה אשר רוממות ה"שלום" בגרונם? מה מסתתר מאחורי כל מיני גופים, תנועות, עמותות וכו' שמכניסים את המילה שלום לשמם כדי לפתוח לעצמם קופה, לשנורר כספים לצרכים שונים ומשונים ובמקביל פוגעים בבטחון המדינה ומערבים מדינות זרות וכוחות זרים בפתרונות הפנימיים פה? חלקם - כמו ערפאת משתמשים בבטוי "שלום" ככיסוי לרצח ישראלים, אחרים - במימון מדינות עויינות - מתכוונים לפגוע בריבונות ישראל, לצמצמה ל"גבולות אושוויץ". אין לי אפשרות לדעת בוודאות אם גם אישיות כפרס משתמש בתקציבי הענק ממקורות זרים כדי להוות אופוזיציה פעילה לשלטון כאן - ובו בזמן לספק משרות משתלמות לתומכיו, ומטרות פרטיות שלו או שהוא באמת נאיבי דיו להאמין שהוא מועיל למדינתו כשהוא נותן את ההכרעה בידי זרים. הייתי רוצה להאמין שזו רק תמימות מצידו.
כתוב תגובה ל- תמימה
השימוש במילה "אושוויץ" בהקשר הזה
  זעזוע   9/12/03 15:15
לא רלוונטי, מגעיל ופשוט בלתי נסלח
כתוב תגובה ל- זעזוע
את הביטוי טבע אבא אבן
  תמימה   9/12/03 22:21
אבא אבן שהיה שגרירנו באו"ם הוא שטבע את הביטוי "גבולות אושוויץ" כי החזרה לקו הירוק מסוכנת לנו. אין לי כל כוונה לפגוע במישהו ומצטערת אם הבנת אותי שלא כהלכה.
כתוב תגובה ל- תמימה
6
Bla Bla Bla
  Dirk Kitzlerberg   8/12/03 19:20
The same stuff like his master's voice
כתוב תגובה ל- Dirk Kitzlerberg
7
ממש אוטופיה....אז מה הפיצוצים ?
  מיכאל ב   9/12/03 00:50
כל הכבוד לכותב. 10 בתקשורת 0 בראיית המציאות.
חבחל שמאות נרצחים ואלפי פצועים מקלקלים את ההזיה.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
אתה מקבל 10 בראית המציאות
  חולמת מציאותית   9/12/03 15:14
ו- 0 בשינוי המציאות. כשרע צריך לפעול, לא לשבת בחיבוק ידיים ולבכות.
כתוב תגובה ל- חולמת מציאותית
8
ומי יטפל ביתומי הפיגועים ?
  נרצחי עירך קודמים.   9/12/03 01:17
כתוב תגובה ל- נרצחי עירך קודמים.
קודם לדאוג שלא יהיו יתומים חדשים!
  שלומיה   9/12/03 15:12
וזאת אחת הדרכים יותר מוצלחות לוודא את זה, בניגוד לדעתו המלומדת של מס' 3, לפיה צריך להרוג את כולם ואז יהיה שקט
כתוב תגובה ל- שלומיה
ביטוח לאומי והשלום שיושג
  הרופא   11/12/03 08:44
כתוב תגובה ל- הרופא
9
כל כך קשה להפנים
  תהיה   9/12/03 15:04
שפחות סבל = פחות פיגועים?
שיותר שיתוף פעולה = יותר הבנה?
שלאנשים שעוסקים בפרנסתם בכבוד יש פחות אינטרס לפגוע באנשים אחרים?
כתוב תגובה ל- תהיה
10
התנשאות או שמירת היתרון האיכותי
  הרופא   11/12/03 08:43
מאז ומתמיד היה בציונות חילוקי דעות.
"עוד דונם ועוד עז" לעומת ציונות מדינית. הזרם שהוביל את המדינה היה הזרם שדגל באופצייה הראשונה. רק עקשנות, שיטתיות, חתירה למטרה הומנית שניתן להגן עליה מוסרית ונכונות להגן על הגוף הביאה ותביא השגים.לכן אם לא נתנשא עליהם ונמצא דרך ללבם ולתחושותיהם ,נש לנו סיכוי לשלום.
כתוב תגובה ל- הרופא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |