News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 230,196  סלולר - 484,218
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אביו היה קיבוצניק - הוא מושבניק. כהנא בחצר ביתו [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
ח"כ מתן כהנא (ימינה) החל את מסלולו הצבאי בסיירת מטכ"ל; איתו בצוות היה גם נפתלי בנט ("מנהיג טבעי, הטוב שבנווטים, אבל היו בעיות בממשק שלו עם מפקד הצוות")    רגע לפני סיום שירותו בצה"ל...
איתמר לוין
איתמר לוין
"על מה תכּוּ עוד, תוסיפו סרה, כל ראש לחלי ולא לבב דַוָי... ידיכם דמים מָלֵאוּ... שרַיִך סוררים וחברי גנבים, כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים, יתום לא ישפוטו וריב אלמנה לא יבוא אליהם" (...
עידן יוסף
עידן יוסף
חשיפה: רק 1,222 חרדים התגייסו בשנת הגיוס האחרונה, רובם בתקופה שבראש מנהלת גיוס חרדים עמד מפקד    מעל חצי שנה התפקיד אינו מאויש, והמנהלה אינה עומדת ביעדי הגיוס    ירידה משמעותית במספר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הוועדה לצרכים פסיכיאטריים
מאת: ד"ר דפנה כצנלסון בנק  |  08/11/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ד"ר דפנה אישה אמיצה ומיוחדת.
  שלמה ע   8/11/09 17:45
כתוב תגובה ל- שלמה ע
2
אשמח להכירך
  חנה איסלר   8/11/09 18:12
סיפור מדהים. מעניין מה למדת ממנו. אשמח לשמועולקבל את עזרתך , ועדותך על המתרחש באברבנל. 0505890588
 לא הכל הבנתי
כתוב תגובה ל- חנה איסלר
3
מאמר מרתק
  נעמה   8/11/09 18:24
לא תמיד ברור לנו למה באים עלינו קשיים כאלה, ואולי לעולם לא נדע; העיקר שנצליח כמוך, דפנה, לעמוד בניסיונות שעומדים בדרכנו.

כתוב תגובה ל- נעמה
4
אינקויזיציית בריאות הנפש!!
  מטאטא   8/11/09 20:53
בישראל קיימת אינקויזיצייה המורכבת משתי ראשים. הפסיכאטרייה מחד והפסכותרפייה מאידך. כל אחד ע"פ שיטתו מתעלל ומתעמר בעשרות אלפי אזרחים תמימים. שיהיה ברור, הפסיכיאטרייה היא נבלה, והפסיכותרפייה היא טריפה. שלא תספר לכם הכותבת את סיפורי האינקיוזיצייה הפסיכייאטרית. כי חבריה הפסיכותראפיסטים הם חולרות באותה מידה ואפילו יותר גרוע מהפסיכייאטרים. שתי המקצועות אינם מדע ולא היו מעולם. שתי המקצועות מבוססים על מערכת של אמונות, בדומה לחלוטין לדת. ועל כן שתי המקצועות יש להם דמיון מפחיד לאינקוויזיצייה הקתולית של ימי הביניים. אין שום מחקר אמין אחד, לא בפסכיאטרייה ולא בפסיכותרפייה, המאשש סטטיסטית את תקפותם של הטיפולים המוצעים על ידם. הכל מבוסס על שקרים המונעים מבצע כסף. ויותר גרוע מזה. אותם אינקויזטורים מונעים להביא לארץ שיטות עבודה חדישות, שאינן הפסיכותרפייה הוורבלית הרגילה, כדי לשמור על הבנדה שלהם. ובינתיים ממשיכים עשרות אלפי ישראלים לעבור עינויי גוף ונפש קשים, במוסדות הכליאה הפסיכאטריים, ובקליניקות הפרטיות...
כתוב תגובה ל- מטאטא
5
פסיכיאטרים לא מבינים כלום בנפש
  לילך4   9/11/09 09:19
אם תבדקו, אחוז המתאבדים בקרב פסיכיאטרים גבוה מאוד, לא בודקים את הפסיכים האמיתיים כמו הפסיכיאטרית של אסי דיין ודודו טופז, ויורדים לחייהם של אנשים טובים
כתוב תגובה ל- לילך4
6
אפילו אחד בשני הם מתעללים !
  דפניאלה לב   9/11/09 11:47
הפסיכיאטרים עם הטיפולים האכזריים שלהם שכוללים סמים קטלניים וחשמל לא פוסחים על עמיתיהם למקצוע , צחוק הגורל ! אני מחזקת את ידי עמותת מגן לזכויות אנוש שפועלת כדי לחקור ולחשוף הפרות של זכויות אדם בתחום בריאות הנפש שיוצרת מציאות של התייחסות הגונה ואנושית כלפיי אנשים שזקוקים לעזרה נפשית !
כתוב תגובה ל- דפניאלה לב
קן הקוקיה בתוך קן הקוקיה
  עלמה   10/11/09 07:47
פשוט לא יאומן איך כל כך הרבה אנשים נופלים בפח של הפסיכיאטריה ולא לומדים כלום. די לתרמית. יש להוציא את הפסיכיאטריה מחוץ לחוק.
כתוב תגובה ל- עלמה
7
מעוררת השראה
  נטלייי   9/11/09 13:43
כמו שציינת באמת הפסיכיאטרים נותנים תרופה ומגדירים כל תופעה פשוטה כאסון נפשי חמור..
בקשר לאישפוזך זה גורם לי לחשוב על זה שלא משנה לאן אדם עם מצוקה נפשית פונה אסור אף פעם לחשוף את כל האמת או בכלל צריך להקטין את עוצמת הכאב או הגורמים, לרוב מי שידו עליונה ,מנצח",וזה מוביל לתחושה של חוסר אונים מול מערכת הרי בסופו של דבר האדם הקטן יותר כביכול יסבול..כמובן שאת שפוייה אבל מול אדם שאיבחן אותך את חולת נפש ואיך תעמדי מול אבחנה זו?המערכת תתמוך ותגבה את עובדיה!
כל הכבוד את אישה ראויה להערצה,ולא משנה כמה רגלים שמים האמת תמיד יוצאת לאור ואני אחת מיני רבים אשר תומכת ומעריצה את דרכך!
כתוב תגובה ל- נטלייי
8
נורא ואיום התעללות לשמה.
  gili   9/11/09 15:30
ככה נוהג רופא פסיכיאטר?
תפקידו הוא לרפא אנשים ממכאוביהם הנפשיים ולא לגרום לכאלה במכוון.
כתוב תגובה ל- gili
9
ד"ר דפנה אשה אמיצה
  אורנה אתי   9/11/09 16:43
כל הכבוד לך על אומץ ליבך ,האמונה בעצמך ובדרכך הצודקת.
מאוד מרשימה דרכך הארוכה ,ללא לאות,בהשבת מלחמה במימסד
הרקוב מהיסוד של מערכת בריאות הנפש.
הלוואי והיה לה להם מעט מאומץ ליבך ,ומעט מהצניעות ומסירות הנפ]ש שלך כל עולם הפסיכיאטריה היה נראה שונה.
מזעזע איך אנשים מנצלים את מעמדם בקור לב ולא משנה במי פגעו,ומסבים רע לשני ,והכי מפחיד שהממסד עוזר להם לטייח
הגיע הזמן לנקיון יסודי ולבקורת במערכת הפסיכיאטרית.
ד"ר דפנה כל הכבוד לך את מעוררת השראה .
כתוב תגובה ל- אורנה אתי
10
אישה מיוחדת ומעוררת השראה
  אבי נ   9/11/09 16:52
עצוב מאוד היה לי לקרוא על הסבל הנורא שעברת את ומשפחתך.
עצוב מאוד להכיר בכך שהמקרה הנ"ל קרה בארצנו ולא מזמן ,כאילו הייתי גר בארץ חשוכה ללא חוק שיגן על אזרחיו
ואפשר לחטוף אותו אזרח/ית ממיטתם ולאשפזם ולשכתב את תיקם
ואותו אזרח שפוי צריך להוכיח שהוא בסדר , והפושעים ללא דאגה וללא נקיפות מצפון את חייהם המזויפים ממשיכים.
נורה בהחלט אדומה ,לכל אזרחי המדינה גם לכם זה יכול לקרות.
ואין פיקוח -מפחיד!
ד"ר דפנה היי גאה בעצמך ובדרכך.
כתוב תגובה ל- אבי נ
11
כל הכבוד ד"ר דפנה
  שירב   9/11/09 16:59
כל הכבוד על אומץ ליבך.
מפחיד שהפסיכיאטרים הם אנשים שאיבדו לחלוטין את הרגש.
מה צריכים להגיד אנשים שזקוקים להם , אולי עדיף לא לגשת אליהם בכלל הם מסוגלים להעליל עלילות ללא שום נקיפות מצפון.
היה צריך המון אומץ וכוח להילחם בהם.
הלוואי והיה קורה לאחד מבני משפחתם.
כתוב תגובה ל- שירב
12
לדפנה היקרה
  תלתלים   9/11/09 19:07
דרוש אומץ ויושרה להכניסנו "בצל קורתך" ולנבכי נשמתך.
היי ברוכה והצליחי בכל דרכייך
כתוב תגובה ל- תלתלים
13
זוועה
  מרק   9/11/09 19:44
ראשית איחולי הצלחה בכל אשר תפני. הצטערתי מאוד לקרוא את קורותייך. אני נזכר באימי בת 59, שעל רקע סכסוך עם שכנתה, הואשמה כך סתם על ידה (היא משוגעת - בואו תיקחו אותה - זה היה הנוסח של התלונה בטלפון, הפסיכאטר המחוזי הורה טלפונית למשטרה והם לקחו!!!), איש לה היה בבית - אני בנה היחיד שהיה לה התעקשתי להיות חייל קרבי וכך היה ולא עמדתי לצד עימי ברגע הנדרש בחרתי להגן על המדינה שהיתה עסוקה באיסוף קשישה מביתה אל מותה. אימי נלקחה באישפוז כפוי, ומילמלה ברוסית שאיש לא הבין. כשהגיעה לאברבנאל בכתה ובתגובה לבכיה הושלכה בגסות על המיטה ונקשרה בבהונותיה. כך קיבלה CVA במקום. מהשיתוק שנגרם לה לא נרפאה לעולם ונפטרה ב - 1984 בבית לווינשטיין. אני מספר את הדבר המאמלל הזה שנותר צלקת בחיי עד יום מותי כיוון שאני שואל את עצמי פעמים רבות כמה עוד אומללים "זוכים" כך לסיים את חייהם, אם בגוף, ואם בנפש כתוצאה מסימום כפוי.
כתוב תגובה ל- מרק
14
מפחיד ומעודד גם יחד
  באדי   10/11/09 00:13
כמו שאומרים: המציאות עולה על כל דמיון. זה נשמע כמו סרט מתח עם הרופאים הטובים שיוצאים להגנתם מול הרופאים הרעים וקשה להאמין שהסרט הזה "מבוסס על סיפור אמיתי".
דפנה היקרה, כן ירבו אנשים=רופאים כמוך שיזכירו לממסד שמטרתו לשמור ולהגן עלינו.
כתוב תגובה ל- באדי
15
הוועדה לצרכים פסיכיאטריים
  דן רוגל   10/11/09 11:45
דפנה, כל הכבוד על הפתיחות ועל גילויי הנפש המדהימים. לפי שאני מכיר את המערכת הצבורית (אותה מייצגים חברי הוועדה), רק מי שלא מצליח כאיש פרטי מוצא בה את מקומו ואז, יעודו בחיים זה לקלקל למי שכן הצליח. זה ככה לא רק בשטח שלך. ממש לא. ונא להסתכל מסביב. כנראה ש ד"ר בראל הוא היוצא מהכלל המעיד על הכלל!!
כתוב תגובה ל- דן רוגל
16
דר' דפנה היקרה,
  _אחד שאכפת לו_   10/11/09 16:52
אחת מהעברות הגדולות ביותר בתנ"ך נקראת "הפחתת ערך".
זהו מונח שאומר: כל הפחתה בערכך, בערך פועלך, במי שאת.
התגובות של בראל הינן בלי שום ספק הפחתת ערך עבורך.
עליך לדעת זאת לפני שאת מהללת אותו.

לפי מחקרים ישנן 12 תכונות המאפשרות לדעת האם אדם הינו אישיות אנטי חברתית או אישיות חברתית.

אם לאדם יש את רוב התכונות האנטי חברתיות הללו, הוא אישיות אנטי חברתי ורצוי להתרחק ממנו או לפחות לדעת את זה ולהתייחס אליו בהתאם.

הייתי ממליץ לך לקנות חוברת הנקראת "הגורם לדיכוי" ולחקור את התכונות הללו לגביו.

למרות ש-"קשה ללמד כלב זקן טריקים חדשים", אני יודע לפי מה שקראתי שאת מספיק נחושה בכדי לגלות דברים חדשים.

בברכה,

אחד שאכפת לו.
כתוב תגובה ל- _אחד שאכפת לו_
17
הוועדה לצרכים פסיכיאטריים
  רחלה   10/11/09 18:52
ושוב הצלחת להבליט את האבסורדים...
כתוב תגובה ל- רחלה
18
לא כולם יכולים להלחם כך בפסיכ'
  סיל   10/11/09 22:48
מה לגבי כל שאר האנשים שאין להם את הכלים והמשאבים להלחם על חירותם ושפיותם? כ"כ הרבה נופלים במלכודת הפסיכיאטריה ולא יכולים לה! באישפוזים, בטיפולים כפויים ועוד. הפסיכיאטריה היא מקור הרוע בעולם, הם פוגעים בכל הכוח ורק מי שממש חזק- כמו הכותבת ,יכול להם.וגם אז, רק לאחר מאבקים רבים וממושכים כפי שקראתם. חייבים להכניס אותם תחת החוק!!!!!
כתוב תגובה ל- סיל
19
תכנסו ללינק בסוף הכתבה -חשוב!
  חיים.א   11/11/09 14:06
ד"ר דפנה כצנלסון בנק היקרה,

ראיתי את ההרצאה שלך והתרגשתי מאוד כמו הרבה אנשים סביבי.

הייתי מאוד גאה בך על עוז רוחך וצמיחתך מתוך המשבר וחתירתך ללא לאות אחר האמת שלך.

חשבתי אולי שלא במקרה דווקא לך קרה המקרה הזה?

אולי באישיותך החזקה את יכולה להזיז דברים שאחרים לא?

אין פלא שהפסיכיאטרים לא הכי מסמפטים אותך, את מערערת עליהם ללא חשבון.


כתוב תגובה ל- חיים.א
20
מפחיד. כמו באינקוויזיציה
  רןרן   11/11/09 21:22
כמו באינקוויזיציה של ימי הביניים.
זה ידוע שאפשר להכניס אנשים לאשפוז בכפייה ע"י תלונות שווא לפסיכיאטר מחוזי.
כל הפסיכיאטריה מבוססת על תצפיות לא מדעיות. ללא שום בדיקות אובייקטיביות. הכול מבוסס על דעותיו הפרטיות של מי שבדק אותך.
לכל התנהגות מצמידים ישר תווית. יש אפילו ספר של תוויות עם מספר מאות "הפרעות"
כתוב תגובה ל- רןרן
21
איפה ישנם עוד נשים כמו הזו
  שולץ   12/11/09 00:02
ד"ר בנק שפן שפו.

הממסד שלנו מושחת ןמשחית וזה מקיף את כל המערכות.
בזכות נשים כמוך - נעצור את הסחף.

ליל מנוחה

שולץ
המכון הכי נכון
ציריך
כתוב תגובה ל- שולץ
22
מזל שיש עוד נשים כמוה
  בר ג   12/11/09 15:09
שלא נשברות מול המסד נוקשה ונלחמות על הגשמתן העצמית
כתוב תגובה ל- בר ג
23
ההרצאה
  ילנה ש.   12/11/09 17:21
גדול, מרתק, הדוגמאות מעניינות מאד, נראית 10!

הכי אהבתי על ריטלין כציוד לימודי

כל הכבוד לך על האומץ להביע דברים חריפים!!!


בהצלחה!

כתוב תגובה ל- ילנה ש.
24
איזה יופי!
  גאיה הרוחנית(ארד)   12/11/09 19:38
הילדה בעלת השיער הירוק והבגדים השונים הפכה לילדה בעלת טריקו צמוד וג'ינס כחול. ועכשיו היא נורמלית! כי כל ערעור על אופנה כלשהי, כל ערעור על איזהשהו סוג של "נורמליות" חברתית נחשב לטירוף!
כתוב תגובה ל- גאיה הרוחנית(ארד)
25
פחד מהשונה
  אביטל   12/11/09 20:22
דפנה יקרה, נפל עלייך תפקיד לא קל אך בעל משמעות רבה ולא רק בתחום הפרעות הנפש.
המקרה המצמרר שלך רק מראה כמה אנשים מפחדים מאדם השונה מהם, ממישהו שחושב בצורה שונה וגם כמה רחוק ומסוכן ניתן ללכת עם זה. מוכיח שוב ושוב עד כמה החברה שלנו לא נאורה ואני חושבת מה ניתן להפיק מהמקרה הזה. כמה כל אחד מאתנו מחוייב בחשבון נפש תמידי וכמה חשוב פיקוח ופתיחות במיוחד בתחומים שבאים להגן על חסרי הישע שמנוצלים גם במערכות שאמורות לגונן.

תלכי עם האמת שלך ותתקני ותגרמי לאחרים לתקן
ישר כוח
אביטל קטקובסקי
כתוב תגובה ל- אביטל
26
מפחיד ומרגש כאחד
  ימית   13/11/09 15:16
דפנה היקרה גם הכתבה כמו ההצגה בה זכיתי לחזות, מעלים את סיפורך יוצא הדופן על התמודדותך המרגשת והאמיצה, עם סיפור כה קשה וכואב. הינך דוגמא לכולנו להתמודדות נכונה וצמיחה ממשברים.
כתוב תגובה ל- ימית
27
כתבה מרתקת
  זהבה אלון   13/11/09 15:31
דפנה, כל הכבוד על החשיפה, פתחון העיניים, וההצצה המרתקת שאפשרת לנו לעולם בלתי מוכר. יוצא מן הכלל.
כתוב תגובה ל- זהבה אלון
28
מרתק
  כהן1   14/11/09 15:30
זה נשמע כמו חומר מצויין לסרט, אני אשמח לדבר איתך
ndendino@gmail.com, אני בוגרת סם שפיגל, במסלול תסריטאות
כתוב תגובה ל- כהן1
29
חוויותיה של דפנה
  טוביה פלד   14/11/09 19:50
דפנה,
הסיפור מרתק ומעניין למרות שלעבור תהליך כזה אינו אירוע מלבב.
כל הכבוד על הפתיחות ועל החשיפה, אני מניח שאירועים מכוננים אלו מלווים אותך בכל חייך וגם תרמו לך באופן אישי ליכולת המקצועית בטיפול שלך כפסיכולוגית.
כתוב תגובה ל- טוביה פלד
30
חזקי ואמצי
  רון -   15/11/09 12:52
כאיש מקצוע וכאדם שמכיר אותך אישית,נדהמתי לקרוא שוב על מה שעברת בדרך להוכחת צדקתך.
הדבר מעלה שאלות רבות על הכוח הניתן בידי אנשים וועדות מכול סוג, והקושי על הפיקוח עליהן.
חזקי ואמצי
רון
כתוב תגובה ל- רון -
31
הרגשתי צמרמורת בתום הקריאה
  איילת 100   16/11/09 09:08
אבל לא ברור למה דורשים מפסיכולוגים מדריכים כושר נפשי גבוה יותר מאשר בטיפול בפציינטים.
כתוב תגובה ל- איילת 100
32
שתצמחי עוד ועוד ולא ממשברים !
  שי!   17/11/09 13:50
"...אלמלא האשפוז היית נשארת פסיכולוגית אפרורית ומשעממת בשירות הציבורי"! איזו הבחנה של אדם חכם שהביט והסתכל על מה שאין העין (המחשבתית, לא האופטית)רואה, במיוחד העין של אדם הנמצא במשבר. העובדה ההיסטורית שהֵפגישה את דר' בראל עם דר' בנק היא עצם היותה ראויה בזכות למפגש עם אדם שכזה משום היותה כזאת - טובת לב, מתחשבת, בעלת רצון טוב לעזור לשם העזרה.
מאחל לך הצלחה מרובה בכל אשר תעשי, כי מגיע לך!
כתוב תגובה ל- שי!
33
יישר כוח!!!!!
  בני כהן   18/11/09 00:39
מודה שזו פעם ראשונה שאני שומע ונחשף לפעילות של "הוועדה לרופאים משוגעים",אני חייב לציין שאני מאד מעריך את הנחישות ואומץ הלב לעמוד מול מערכות שמחזיקות בידיהם הרבה מאד כוח (ולצערנו לפעמים גם עושות בו שימוש לא ראוי).
אני חושב שבחשיפה שלך את סיפורך האישי ובהבאת הנושאים המורכבים האלו לדיון הציבורי את עושה שרות גדול. הסיפור האישי שלך, חייב לעורר לחשיבה, שהרי סביר מאד להניח שמה שאת מתארת בצורה כזו או אחרת עובר גם על אנשים אחרים, שלהם לא בהכרח יש את הכוחות והמשאבים (מכל הסוגים) לעמוד על שלהם מול מערכת כה חזקה. וכמו שאמרת בהרצאתך ביום העיון באוניברסיטת ת"א, אני מניח למשל שיש לא מעט אנשים שהגיעו לאשפוז פסיכאטרי בנסיבות דומות למה שתארת (נניח מצוקות חיים כאלו ואחרות) ונשארים לכל חייהם ב"מדינה התראפויטית" (כך, למיטב זכרוני קראת לזה) מכיוון שאין להם את היכולות והמשאבים האישיים והסביבתיים לעשות את מה שאת עשית.

יישר כוח,
בני כהן
מנהל פורום שיקום לנפגעי נפש באתר DOCTORS
קישור לפורום
קישור לדיון בנושא זה בפורום
קישור לדיון על יום העיון באוניברסיטת ת"א
 פורום שיקום לנפגעי נפש-ייעוץ ותמיכה
כתוב תגובה ל- בני כהן
34
לצאת מהמסגרת
  מירי בראון   20/11/09 06:54
כל הכבוד לדפנה על האומץ לחשוף את סיפורה.אדם אמיץ לבטח יהיה מקצועי יותר, מעצם יכולתו לפעול נגד סטייגמות.דפנה תלך עם האמת שלה בלי חשש ועל כך תצליח.
כתוב תגובה ל- מירי בראון
35
דפנה כצנלסון בנק
  אביבה חי הספרית   28/11/09 12:20
נהנתי לשמוע את ההרצאה שלך, אין כמוך דפנה. אוהבת אביבה הספרית האישית שאוהבת תמיד לשמוע אותך! וכמובן לשמוע מאנשים עד כמה שאת מצליחה לעזור להם!
כתוב תגובה ל- אביבה חי הספרית
36
ד"ר בראל ז"ל אדם מיוחד
  אפרת   19/01/12 20:36
הכרתי אותו באופן אישי, אדם טוב לב בצורה מיוחדת. יהי זיכרו ברוך.
כתוב תגובה ל- אפרת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |