News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 477,912  סלולר - 914,829
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מי אמר שאי-אפשר לחיות על המאדים? דומה שכבר כיום יש שם פוליטיקאים - הן מארה"ב והן מישראל - צוות שלם של פקידים, איגודים מקצועיים ואפילו כדורגלנים. זה לפחות הרושם שמצטייר בשבועות המטל...
יוסי ברנע
יוסי ברנע
במאמרו "אנחנו" וה"הם" הוא מבחין בין ה"אנחנו", כלומר האומה "העברית", לבין ה"הם", כלומר "אלה הם היהודים, הפזורה היהודית העולמית, היהדות", או "הגולה", תוך שהוא מסביר ש"היהדות היא חטיב...
שיר מחוץ לחלון
איציק וולף  |  
ימי הסגר שנכפו על בני הגיל השלישי הביאו נכד אל מחוץ לבית סבתו, שם שר לה במרוקאית את השיר 'יא מאמא'    צפו בסרטון המרגש
עו"ד אבנר כהן, עו"ד אלעד עפארי
עו"ד אבנר כהן, עו"ד אלעד עפארי
משבר הקורונה צפוי להביא לקריסתן של חברות לא-מעטות. שאלות ותשובות לעובדים אשר ייקלעו שלא בטובתם למצב זה
שפירא. "הטבה ניכרת" [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]
איילת פישביין
ראש המכינה הקדם צבאית בקיבוץ העירוני בית ישראל בשכונת גילה בירושלים, הרב הושע אברהם פרידמן בן שלום, ורעייתו אורלי, מנכ"לית המכינה, משתכרים יחד כ-470 אלף שקל בשנה    למרות זאת, הם מח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחבורה ציבורית
מאת: פורומים  |  07/04/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
מריצים פרוייקט ארצי לדגימות קר
  טאבו   4/02/20 02:56
שומרים במאגר מידע וחוסכים הרבה כסף וטירדה לקבלנים
כתוב תגובה ל- טאבו
+
מכבי צהוב
  איתי וייס   20/10/19 14:24
באמת תחבורה ציבורית סטטוס קבו רוב העם מתאים לו כמו שהיה 70 שנה אבל השנאה בעם צצה בין מרכז ימין שמאל מתון חרדים משנאה ששנים אין ממשלה צריכה להדליק נר לסיום כל הסאגה הזאת מיני רבות
כתוב תגובה ל- איתי וייס
+
פגיעה בפריפריה
  קרית טבעון   11/05/19 03:16
בקרית טבעון ארעו שני מיקרים של פגיעה בשימוש בתחבורה ציבורית ועידוד נסיעה ברגב פרטי.הקו לירושלים וחזרה עוקף את צומת טבעון .הקו מזמש חיילים .סטודנטים.נוסעים למישרדי הממשלה. ואנשים שרוצים לטייל בבירה.הקו השני 075 שעוקף את נשר תל חנן .פוגע בסטודנטים שלומדים בטכניון אוניברסיטה.נוסעים למרכז מיסחר בנשר תלחנן.עסקים מעודד נסיעה ברכבים פרטיים.השינויים בקווים מאריכים את זמן הנסיעה ליעדים
כתוב תגובה ל- קרית טבעון
+
בסיבוב הראשון של אדרעי
  קובגר   1/05/19 15:55
היו שביתות, בשנים שזרקו אותה שקט ומאז שהיא חזרה שוב כמויות של שביתות, עבד כי ימלוך ???
כתוב תגובה ל- קובגר
-  מסכים. אדרעי מתעללת בתושבים.
  אורי231   10/07/19 22:31
כתוב תגובה ל- אורי231
+
ועד הרכבת נוהג בבריונות
  רמי12   13/04/19 16:07
כתוב תגובה ל- רמי12
+
הצהלה שלך מוקדמת
  אישש   9/02/19 19:50
לוקח זמן עד שאנשים מגלים על הקו, לוקח זמן עד שאנשים מכניסים את האפשרות לנסוע בשבת לסדר היום שלהם. טוב שזה קיים
כתוב תגובה ל- אישש
+
עכשיו אחרי שכץ חירבן את הרכבת
  קמצוץ חלודה   24/01/19 03:59
לירושלים הוא רוצה להיות ראש ממשלה. למה הדבר דומה ? לביבי שנכשל בהפצת רהיטים ופנה מידלראשות הממשלה.
כתוב תגובה ל- קמצוץ חלודה
-  כץ קובע סדרי עבודה ולא אדרעי
  תמר1   29/03/19 16:07
השערוריה חוזרת. הוועד רוצה להכתיב את נהלי העבודה. מיהי האדרעי הסחטנית הזו? האם פוגעים בעובדים? היא לא טוענת זאת אלא פשוט אומרת "אני הבוס, ואני אומר מהס סדרי העבודה"
כתוב תגובה ל- תמר1
+
אני שמחה שלא הצבעתי עבורה
  כוכי   3/01/19 18:50
כתוב תגובה ל- כוכי
+
תקנות
  אוטו   29/11/18 14:52
אפשר לקבל בבקשה קישור לתקנות האמורות?
כתוב תגובה ל- אוטו
+
ישנם כאלה שמחכים למשיח...
  פישלזון   25/11/18 21:17
אני מחכה לתחבורה ציבורית סביב לשעון כל השנה ! מי/מה יגיע קודם ? לאלוהים הפתרונים.
כתוב תגובה ל- פישלזון
+
אין מוניות שירות בהרצליה
  מרית   11/11/18 12:11
מ ד ו ע אין מוניות שירות מהרצליה לתל אביב???? אבל לנתניה יש בשפע
כתוב תגובה ל- מרית
+
לפיהדת השמש מקיפה את כדור הארץ
  חבר במפלגת כבל   11/07/18 07:48
רק בגלל שאין תחבורה 24 7 כל משפחה כל אדם החי לבד רוכש רכב. כל מי שמסתובב באירופה אסיה ארהב יודע שמתי שאדם בא לו לצאת מהבית יש תחבורה. אבל חברי הכנסת שלנו כולל מר כבל אישיות מפוקפקת האינטרסים הפוליטיים מנחים אותם. כבל פגעת קשות במיפלגה.התלמוד לא מכיר בקיומם של חידקים והצורך בחיטוי ורחיצת ידים בסבון ולכן הם לא מסבנים ידים לאחר השירותים. הדתים מאמינים שהשמש מקיפה את כדור הארץ ונוצרה אחריו ולכן הם שוללים לימוד מדעים. כבל אתה חסר חוט שידרה. אתה בושה וחרפה לאוכלוסיה הנאורה במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- חבר במפלגת כבל
-  אין תרופה לטמטום
  במבה   13/12/18 04:19
תספר את התיאוריות שלך לגבי כדור הארץ והחיידקים לפרופ' אומן, לליבוביץ (חבל הוא נפטר) לפרופ' קווה, לפרופ' הבלין ועוד רבים וטובים מדענים דתיים.
כתוב תגובה ל- במבה
-  אתה כנראה יותר פרימיטיבי ממה
  במבה   15/07/18 06:15
שאתה חושב. האם לדעתך ישעיהו לייבוביץ ז"ל חשב כך? פרופ' אומן? פרופ' משה קווה? פרופ'הבלין (שקיבל השנה את פרס ישראל) כל אלה לדעתך לא מספיק נאורים רק כי הם דתיים? חשיבה די פרימיטיבית
כתוב תגובה ל- במבה
-  לייבוביץ' אינו רלונטי לנושא
  מאיה גרנות   30/12/18 22:14
בור ועם הארץ מרשה לעצמו לכתוב : לפי הדת ... " טיפש מי שיגיד : הבטתי בעת הזריחה מזרחה וראיתי איך כדור הארץ מסתובב אט לאט לכיוון מזרח גם טיפש מי שיגיד שראוי לבנות מערכת חוקי גרויטציה שעל פיהם השמש מקיפה בשנה את הארץ.
כתוב תגובה ל- מאיה גרנות
+
כרגיל
  היהודי הניצחי   1/07/18 01:10
יש כמה דתיים שכולם רוצים לכפות את הדת על האחרים כמו כותב המאמר הנ''ל. אני שמח שכ"ץ ונתניהו אינם כאלה. רוב היהודים בארצנו הם חילוניים. את המדינה ייסד הרצל, יהודי חילוני.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
+
עכשיו השתכנעתי להצביע עבודה
  ירושלמי   18/06/18 09:30
כל הכבוד לאבי גבאי.
כתוב תגובה ל- ירושלמי
-  טעות!! זאת הסתדרות לאומית!!!
  לכןק עודד גרינברג   23/08/18 10:48
לא השמאל של גבאי!!! הסתדרות לאומית ולא הכללית.
כתוב תגובה ל- לכןק עודד גרינברג
+
כמי שגר בחיפה שנה וחצי באחרונה
  רמ48לוד גני אביב   15/05/18 13:14
והשתמש בתחבורה הציבורית.בחיפה בעיקר,ברצוני לומר שאגד האוטובוסים ונהגיה פועלים ללא דופי.זכור לי רק פעם אחת בשנה וחצי שהחלפנו אוטובוס בשל קילקול.לעתים לא רחוקות בדרך כלל שהאוטובוס לא מלא יש נוסע נודניק.
כתוב תגובה ל- רמ48לוד גני אביב
-  דן בצפון לא תתערב
  יושר   3/09/18 16:01
רפאלי שמואל תשלח את הבן שלך או את הבת שלך לנהל שם הם״הכי טובים״ כך יפגשו את הדוד שם . שיעשו מסיבה משפחתית
כתוב תגובה ל- יושר
+
בקרוב חסידי שמעון בן שטח מ
  חוזר בשאלה   29/01/18 14:39
הזוגות שהוהיל את התורה ב על פה ידרשו כמוהו להרוג. כי הוא הרי שרף 80 נשים ביום אחד בטענה לא מוכחת שהן מחשפות . חכ החרדים בשמות רבניהם החיים על פי מסורות לפני 1500 שנים ויותר ידרשו להעלות למוקד או להרוג או להרעיל נשים רק בגלל שהם עובדי הכוכבים מצאו זאת לנכון . בבית שמש ולא רק שם תוקפים באלימות נשים.
כתוב תגובה ל- חוזר בשאלה
-  הזוי מה שאתה כותה כי.
  עליו   28/03/18 15:09
הוא נניח ששרף על דבר מוכח ועדויות וכולי כדיין וכאדם מורם מעם, אבל אתה משמיץ ציבור שלם עוד לפני שמישהו עשה משהו רק כי ככה נדמה לך שיקרה בנבואתך ואתה לא נביא ולא אחיין נביא..
כתוב תגובה ל- עליו
+
דביר ממש לא פרשה...
  ליאת משרד התחבורה   8/09/17 17:17
היא לא זכתה במכרז וכבר יש לה מחליף.
קצת בדיקת עובדות לפני פרסום
כתוב תגובה ל- ליאת משרד התחבורה
+
ביזיון מסוף התחבורה הציבורית
  צביקה ארבל   28/08/17 22:09
ה"מהפכה" מתגלה כביזיון של חוסר הבנה וחוסר מקצועיות. מסוף מרכזי עושים עבור קווים מהירים. מדוע קווים כמו 201-202 שהם ממילא מאספים לא ממשיכים לאסוף משכונות העיר. איזה טמבל ייקח קו-פנימי בשביל לעלות על קו שממילא מעלה ומוריד בכל תחנה? זה מאריך את זמן הנסיעה וגם מייקר אותה. איך זה מקדם תחבורה ציבורית בדיוק? כך זה שחבורת מפונקים שבכלל לא מכירים תחבורה ציבורית מקדמים "שיפורים". שלא לדבר על שקרים שהובטחו ולא קוימו. למי זה בכלל טוב? כנראה לחב' קווים ולחסידיה מקרב קברניטי העיר, ואולי גם לכמה חנפנים שלא מבינים מהחיים שלהם כלום. מי שיצטרך כעת לשלם יותר ולקום מוקדם יותר בבוקר, או ייאלץ לרכוש רכב נוסף -לא ישכח זאת ביום הבוחר.
כתוב תגובה ל- צביקה ארבל
-  מסוף תחבורה ציבורית
  מבין   5/09/17 19:38
לכל מאן דלא יודע ולא מבין.. קווי השרות,מספרם,המסלולים,תחנות האיסוף וההורדה וכן לוח הזמנים נקבעים על ידי משרד התחבורה ולא על ידי מפעיל התחבורה הציבורית.
כתוב תגובה ל- מבין
+
בןאיש חי(בגדד)התיר אופנייםבשבת
  ע_הראל   18/08/17 12:50
זאת לפני כ 150 שנה (יש אומרים שהתיר ליהודי הודו, ואני לא בקיא מה ההבדל); על פניו אין שום הבדל בין לדחוף עגלת תינוק בשבת לבין לדווש באופניים (חוץ מהשמירה על תחום שבת שזה לא בעיה במטרופולין ת"א ממילא, וחוץ מהחשש שמא יתקנו את האופניים או אף לנפח גלגלים); לכן לפני שמבלבלים המוח על תחבורה ממונעת בשבת, על הפוליטיקאים החילונים לדאוג קודם כל לשבילי אופניים רציניים כגון במקביל לרכבת הקלה מפתח תקווה עד חוף הים (גם לסככה כלשהי נגד שמש וגשם מעל?)! כלומר נתחיל בדאגה לספורט עממי (הליכה, אופניים, שחיה) בשבת - תוך מאמץ שלא לחלל שבת (כולל להוציא סבים וסבתות לטיולי שבת על תלת אופניים)! §¥§¥§ לדעתי על משרד התרבות והספורט לדחוף לזה (שזה מתאים לאג'נדה של מירי רגב, ספורט עממי וגם שבת שלום)! אפרופו ספורט עממי, יש להסדיר את השימוש העממי במתקני ומגרשי הספורט של בתי ספר בשבת (צ"ל מאבטח או לפחות סדרן בכל בית ספר, לאכיפת איסור עישון בין השאר - כמו שיש מצילים בחופי הים)! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  הלכות רכיבה על שבת
  אורן מהצפון   16/11/17 08:45
הראל, יפה ונכון ציינת את ההלכה בעניין הרכיבה על שבת באופניים. אם מוציאים את בעיית תחום השבת (לעודד שבילים בתוך היושבים), ויודעים שבמקרה של תקלה, לא רק שלא ינסו לתקן אלא גם לא יבואו לידי כעס על התקלה. אז פטרנו את מרבית הקושי ההלכתי. אם זאת, מה אם מהות השבת? להתענג בשבת זה לשם הנאת הגוף בלבד- לאכול, לנוח ולעשות ספורט לחיזוק השירים. אלא בעיקר להתעלות על הזמן - לעשות למען המשפחה - למען הקהילה, למען עמך. איפה זה בא לידי ביטוי ברכיבה ספורטיבית ביערות ובכבישים כמו שרבים מהרוכבים המקצועיים עושים? זה לא עונג שבת וזה לא מהותה. שבת שלום ידידי,
כתוב תגובה ל- אורן מהצפון
-  המחמיר(על עצמו)תבוא עליו הברכה
  ע_הראל   9/01/18 20:56
אך אסור לדרוש מאחרים (גם לא מבני ביתך) להחמיר על עצמם! דבר נוסף, יש עונג שבת של סבא וסבתא - שמא יזכו להוציאם לטיול על תלת-אופניים; §¥§¥§ דבר אחר, יש לאפשר למסורתיים (ועולים?) מתחזקים תקופת מעבר, שיוכלו לטייל בשבת בהיתר (גם אם זה היתר "בשעת הדחק") עד אשר יתרגלו ואף ישיגו רמה של יותר פעילות רוחנית בשבת כגון שיעורים וכו'. §¥§¥§ הרעיון הוא לאפשר להתרגל לשמירת שבת הדרגתית; ויש לי עוד פטנט בנדון, לסדר שידורי רדיו כשר בשבת. §¥§¥§ כיצד? ניתן לשדר בתדר רדיו ייעודי - מוסיקה ותוכניות מוקלטות ללא פרסומות, תדר שיופעל ע"י נוכרי, ואשר נקלט בסיוע שעון שבת מכוון מראש; גם כאן החשיבות היא לאפשר תקופת מעבר עד שמתרגלים לסדר היום הרוחני יותר של שבת! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
אסור תחבורה ציבורית בשבת
  יוסי ארגואן   28/07/17 05:58
אני נוסע בשבת.יחד עם זאת מבין שאם לא נשמור על ישראל יהודית לא תישאר כאן מדינה. הקשר שלנו למקום הינו היהדות.אם נמחק את היהדות. נקרע את הכבל שקושר אותנו למדינה. מאחורי החלנת ישראל ישנה מזימה לחיסול המדינה לא רק חיסול הדת היהודית. הדתה דתיות החלנה חילוניות.
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
-  אסור צ'ולנט בשבת
  המשחתן   16/04/18 18:23
מפגע תברואתי וסביבתי
כתוב תגובה ל- המשחתן
-  לא מדינה יהודית אלא
  מדינת היהודים   22/03/18 10:20
למדינה אין דת, לאנשים יש. כשהנהגת מדינה כנועה להנהגה דתית מתרחשים אסונות, רק נראה את מדינות האיסלם כיום, אירן ועוד, ומדינות נוצריות בעבר, כספרד שהולידה את האינקויזיציה. בישראל ישנם כיום כ- 300,000 אזרחים שהמדינה לא מאפשרת להם להתחתן, על פי חוקי דת שמושרשים בתוך חוקי המדינה. להם זה אסון, שהמדינה גורמת. יש מיליונים שאינם רוצים נישואים דתיים אך אלה ניכפים עליהם, כי אין אחרת.
כתוב תגובה ל- מדינת היהודים
-  אני אוכל שרימפס ושוויינס בראטן
  שמץ חלודה   19/03/18 18:59
למרות זאת אני מבין שגם אם ברבנות הראשית יאכלו לובסטרים לא תהיה פה מדינה יהודית
כתוב תגובה ל- שמץ חלודה
-  העיקר שיש לך רכב פרטי
  תגןבה   21/12/17 09:36
אתה נוסע בדבת ברכב פרטי אז מה אכפת לך שחסרי רכב יסעו גם הם בשבת ברכב ציבורי? הם צריכים לחסום עבורך את תהליך ההחלנה?
כתוב תגובה ל- תגןבה
+
כמו סרדינים.צפיפות,עומדים.זמן
  shosh   27/03/17 06:51
כמו סרדינים.צפיפות,עומדים.זמן רב מחכים.ואומרים שאוטובוס לא מנוצל.צריך לחכות 20 דקות לאוטובוס 66 בת"א .למה צריך לעלות לאוטובוס צפוף,כמו סרדינים,שלא יכול להעלות את כל הנוסעים?
כתוב תגובה ל- shosh
+
חופשי חודשי : אשדוד - תל אביב
  areladiv   22/01/17 13:40
התקשרתי לרכבת ישראל לברר על חופשי חודשי משולב (כולל אוטובוסים), אמרו לי 299 שקל כולל אוטובוסים עירוניים בלבד. מנגד התקשרתי לחברת אפיקים והם הציעו חופשי חודשי של אוטובוס בין עירוני מאשדוד לתל אביב כולל אוטובוסים עירוניים וכולל רכבת באותו מחיר. זה הגיוני או שמישהו פה טועה?
כתוב תגובה ל- areladiv
+
נו שמישהו ישחד אותם כבר
  אישששש   5/01/17 10:28
שימצאו בסיס הלכתי לנסיעה בשבת
כתוב תגובה ל- אישששש
+
כרמלית
  עמית123   19/12/16 21:49
בוא נעמיד דברים על דיוקם, אני זה שיזמתי את המכתב לדב חנין ולחצתי על פתרון כולל פגישות עם יפה נוף. לאיתי מנכל הארגון היה נוח שאני אעשה את כל העבודה המלוכלכת ולאחר לכתי לקחת קרדיט על מוצר מוגמר. לשמחה יש הרבה חוגגים. לכישלון יש אדם אחד אחראי.
כתוב תגובה ל- עמית123
+
היערכות הרק״ל בירושלים
  אלירע   13/12/16 15:43
הצעה להפעלת הרק״ל גם אם יירד שלג:
יש להמשיך את השרות ללא הפסקה גם בלילה וגם בשבת, ככה המסוטים, המסילות והחשמולת לא יקפאו.
בכל העולם אין מפסיקים את פעולת הרק״לות גם בעת סופות שלג.
כתוב תגובה ל- אלירע
+
היערכות הרק״ל בירושלים
  אלירע   13/12/16 13:48
הצעה להפעלת הרק״ל גם אם יירד שלג:
יש להמשיך את השרות ללא הפסקה גם בלילה וגם בשבת, ככה המסוטים, המסילות והחשמולת לא יקפאו.
בכל העולם אין מפסיקים את פעולת הרק״לות גם בעת סופות שלג.
כתוב תגובה ל- אלירע
+
אני אוכל חזיר לכבוד הכתבה
  bralor4247   5/12/16 16:21
אני, יהודי כשר, מתחייב לאכול חזיר / ליסוע בשבת / לחתוך חוט עירוב, לעבור על הלכה דתית כל שהיא, בכל פעם שחרדים או דתיים ינסו לכפות על מדינת ישראל ועל החילונים לבצע אקט דתי. המדינה שייכת לכולם, לא יעצרו את התחבורה הציבורית בשבת, לא ישברו אותנו, נילחם על הזכויות שלנו.
כתוב תגובה ל- bralor4247
-  האם ניסית עכברושים?
  לאוכל חזיר   27/09/17 05:44
כתוב תגובה ל- לאוכל חזיר
-  למה פרות כן?
  סמי2   15/11/17 01:21
כתוב תגובה ל- סמי2
-  הי ברלור מה עם פירות ים ?
  בדה   18/09/17 19:44
כתוב תגובה ל- בדה
-  לאכול. הלא חזיר אתה?
  למה אתה מתחייב   1/08/17 22:03
כתוב תגובה ל- למה אתה מתחייב
+
שטויות
  אחד שמבין בתחצ   4/12/16 13:12
מטרת הכתבה היא לא יותר מאשר להסית! !
כתוב תגובה ל- אחד שמבין בתחצ
+
אין מדינה מתקדמת שהתחבורה
  צורי   14/11/16 09:48
הציבורית בה איננה מסופסדת. רק בארה"ב התחבורה הציבורית באוטובוסים אינה מסופסדת לכן יעילותה כמו התחבורה בארצות העולם השלישי. יש שיפור בתחבורה הציבורית גם בפריפריה שאני גר בה מזה קרוב לחמישים שנה.היא השתפרה פלאים. אך לבקש שלכל ישוב בין כמה מאות בודדות תיהיה תחבורה ציבורית תדיר זה בקשה קנטרנית רק להוכיח שאת עושה למען הפריפריה. שובי לעיר הולדתך היום יש שם רכבת ותחבורה ציבורית סבירה. מטעמיך את בחרת להתגורר במקום עם איכות חיים מעולה אך ללא כל הצדקה לטרוניתך.
כתוב תגובה ל- צורי
-  הארנב והצב: רכבת פתח תקוה
  שפן סלעים   15/12/16 14:34
כאשר הקימו את קו הרכבת מתחנת קריית אריה למרכז העיר ובלינסון, תיאמו שהאוטובוס יצא מספר דקות אחר הגעת הרכבת. הרכבת מהוד השרון יצאה בזמנים עגולים: 07:00. 07:20. 07:40.... וכן הלאה. ראו זאת פרנסי הרכבת ויצא קיצפם. היאך שרכבת ואוטובוס נפגשים. מייד מיהרו ועשו מעשה. הסיטו מעט את זמני יציאת הרכבת. כעת הם: 07:03. 07:23. 07:43.... וכן הלאה. כעת הרכבת מגיעה בדיוק עם יציאת האוטובוס מהתחנה, ריק כמובן. ובא לציון גואל, ובבניין ירושלים נתנחם. שבת שלום
כתוב תגובה ל- שפן סלעים
+
התחבורה הציבורית בזבוז כספים
  יוסי ארגואן   16/02/16 06:26
לאנשים נדמה שאוטובוס מממן את עצמו הם לא מבינים שהמדינה משלמת על כל נסיעה גם אם האוטובוס ריק בהמון קוים האוטובוסים נוסעים ריקים הלוך ושוב והמדינה משלת נפתחו מאות קוים חדשים אני נתקל בתופעות שחברות האוטובוסים משלחות על אותו קו שתיים שלוש אוטובוסים ריקים ומחייבים את משרד התחבורה אף אחד לא בודק האם לצמצם קו ריק או לאחד קוים כנראה גם בשבת תבדקו ותגלו שהאוטובוסים יסעו ריקים ומשרד התחבורה יממן את הנסיעה האנרכיה אותה השמאל מבקש בתחבורה ציבורית בשבת תגרום להוצאות כספים מיותרת של משרד התחבורה המדינה הייתה צריכה לחלק את הקוים לחברות שירצו לעבוד בשבת כולל כל הקוים במדינה ללא התערבות ומימון ממשלתי אין לי בעייה דתית עם הפעלת קוים בשבת יש לי בעייה עם כספי המדינה שישפכו לטובת הנושא ישראל מבזבזת כספים ומתרוששת מה יקרה ביום שהאזרח התמים יחליט לא לביטוח לא לטסט לא לדלק לא לסיגירות הכנסות המדינה יצנחו המדינה תקרוס כלכלית המדינה חייבת כמו בכל ניהול כלכלי לחסוך בהוצאותיה כך ימנע בזבוז שמזמין העלאת מיסים תחבורה בשבת לא במימון המדינה! חברות שיחליטו לנסוע מבאר שבע לחיפה עם שני נוסעים באוטובוס שיעשו זאת מכיסם ומכיסי אותם ארגוני סמול אתאיסטים המבקשים לפגוע בכלכלת ישראל עי תחבורה ציבורית בשבת רעיון בזבזני עצום שמוכרחים למנוע אותו
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
-  ואני מודאג מהכסף שמתבזבז על
  בטלני הישיבות   17/11/16 13:09
שם נימצא הכסף הגדול.
כתוב תגובה ל- בטלני הישיבות
-  יוסי אתה נהג דן נכון ?
  gemny   16/11/16 18:58
כתוב תגובה ל- gemny
-  הרפורמה בתחבורה הציבורית
  מוניות העיר אשדוד   30/03/16 15:36
כמה שאתה צודק יוסי,בשעות השפל לא תמצא יותר מ עשרה נוסעים באוטובוס כוונת המדינה הייתה להוזיל עלויות ולצמצם את גודש התנועה וזיהום האוויר,כאן התקבלה בדיוק התוצאה ההפוכה,אסור להתעלם מקיומם של מוניות השירות לצרף אותם לפרויקט הרב-קו.ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- מוניות העיר אשדוד
-  רב קו במוניות שרות
  846   4/11/16 21:56
שלום נהגי המוניות. כידוע לכם, השימוש ברב קו מצריך את החברות המפעילות בהעברת כל נתוני הנסיעות והפדיון למסלקה של משרד התחבורה. ההכנסות מפדיון לא נשארות בידי החברה ( נהג המונית) הוא יקבל את השכר ע"פ הק"מ שאותם הוא יבצע בתנאי שיבצע את כל המסלול במלואו ללא קיצורי דרך, פניות פרסה כדי לחזור ולאסוף נוסעים נוספים בכיוון השני וכולי... וכמובן לצאת בזמן ולסוע ריק לאורך כל המסלול בשעה 02:00 ואולי רק עם שני נוסעים. כלומר, נהג המונית צריך לפעול ע"פ רשיון הקו במלואו. האם תאה מכיר נהג אחד שיעבוד כך? האם זה מתאים לשיטת העבודה כיום? האם תמצא נהג שמוכן למסור את כל הפדיון למדינה? לי נראה שיהיה קשה לישם את השיטה.....
כתוב תגובה ל- 846
-  אי בדיקת לוחות הזמנים
  שאול לובטקין   24/03/16 12:16
מהיכן יש לך את האינפורמציה כל לוחות הזמנים נעשו בתאום של המפקח על התעבורה במשרד התחבורה זה לא הפקרות
כתוב תגובה ל- שאול לובטקין
-  העליית רעיון מצוין
  ארנב סגול   26/02/16 14:30
לפתוח קוי אוטובוס בשבתות לסמולנים בלבד, על חשבונם כמובן, ללא השתתפות המדינה, מי שיסרב להצהיר על סמולניותו לא יורשה לנסוע בקו.
במקביל לפתוח את בתי הכנסת בשבתות לימניים בלבד, על חשבונם כמובן, ללא השתתפות המדינה, מי שיסרב להצהיר על ימניותו לא יורשה להיכנס לבית הכנסת.
ובהזדמנות זאת להפסיק השתתפות המדינה במתן שרותי דת ושרותי תחבורה ציבורית וכך יחסכו למשלם המיסים מאות מליוני שקלים מדי שנה.
כתוב תגובה ל- ארנב סגול
-  רואים שאין לך הבנה בסיסית
  איתיתיתי   16/02/16 09:26
התחבורה הציבורית במתכונתה הרעה הנוכחית חוסכת לנו מיליארדי שקלים בשנה, זיהום אוויר, גודש בכבישים ועוד.. כדאי לך ללמוד את העניין ולקרוא עליו לפני שאתה יוצא בהצהרות חסרות כל ביסוס והגיון.
כתוב תגובה ל- איתיתיתי
-  כדאי שתבין שאתה לא מבין כלום
  פראענק חכם מאשכנז   22/03/16 06:38
כשאוטובוס עמוס נוסעים או לצורך העניין נוסע עם חמישה נוסעים. זה מאוד משנה.אם אוטובוס לא גורם למינימום נוסעים במשוואה. להשאיר את רכבם בבית לא עשינו כלום.מה הועילו חכמים בתקנתם? הרעיון של אוטובוס זה להפחית כמות המכוניות. אך אם הוא לא מפחית ואף גרוע מכך מעצים את הגודש. שלא נדבר על צמצום הכביש.אוטובוס באורכו זהה לשלושה או ארבעה מכוניות. כך שהם לא חוסכים בזיהום האויר ומעצימים את הפקקים.והזיהום. אם יורדים מירושלים שלושים אוטובוסים כמעט ריקים הם מייצרים פקק. שלא נדבר על פליטת הסולר העצומה שלהם אוטובוס צורך לדעתי שלושים ליטר סולר למאה קילומטר. מכונית קטנה צורכת 6 ליטר.כדאי שתראה האם באמת את מבין. מה שאתה רואה וקורא.או שאתה ושבץ חלובה. כמו עמיר פרץ מסתכלים עם משקפת. כשמכסה העדשה עדיין מכסה. אוטובוסים שלא יכילו מינימום נוסעים מסויים.שיעיד שהם עושים מלאכתם. בנושא זיהום וגודש לא צריך להיות על הכביש. אני נהג משאית ארבעים שנה עומד בצומת מגידו או להבים. עומדים לצידי פקק של אוטובוסים כמעט ריקים. פשוט העסק איבד שליטה של הגיון בסיסי.מישהו חייב. לצמצם קוים לייעל קוים לחשב מסלולים.אין נוסעים .להפסיק את הקו. לעיתים אני ממתין להעמסה בירוחם .ליד תחנת אוטובוס. יוצא לי לראות אוטובוס אחרי אוטובוס אחרי אוטובוס ריקים טסים. אני ממתין בקציעות .ישנו קו אוטובוס מגיע ריק וחוזר ריק.באופן יומי קבוע. אדם נורמלי שרואה מבין מה שאדם לא נורמלי לא רואה.
כתוב תגובה ל- פראענק חכם מאשכנז
-  אני לא רואה שאתה רואה משהו
  יוסי ארגואן   22/03/16 06:22
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
+
תושבי ישראל משלמים עבור האינטר
  ברוך ג'מילי   4/09/16 00:31
האינטריגות ותאוות ההישרדות של נתניהו
כתוב תגובה ל- ברוך ג'מילי
+
הכל ספין פוליטי כדי לסלק את כץ
  המבקר   2/09/16 23:38
המסית רב האמן בשיטת הפרד ומשול השתמש בתירוץ הדתי, כדי לפגוע בכוחו של כץ, אשר צבר כוח במרכז הליכוד.כל שר מוצלח מעורר בו קינאה וצרות עין .היה ברור שכץ יסולק באיזה שהוא שלב.שוב ושוב מתברר שנתניהו אינו מנהיג , אלא פוליטיקאי קטן,ציני,נוטר טינה, שאינו בוחל לפגוע באזרחיו , שאינו לוקח אחראיות ופועל רק לטובת עצמו.איש פתטי,חסר מעש, שעסוק רק במופעיו הבלתי נלאים.
כמה מגוחך איך הוא מקושש לעצמו קרדיט על הצלחות שריו...איך הוא רץ לחנוכת רכבת העמק לאחר כץ ,וחילק לעצמו סופרלטיבים .יכול להיות שרק הפרדוקס- ככל שיהיה רע , כך יהיה טוב יותר יביא לשינוי.רק כשהכאוס במדינה יגבר אנשים יבינו את ההרס והחורבן שממשלת הקרקס מביאה על המדינה.
כתוב תגובה ל- המבקר
-  המבקר - כל מילה בסלע !!!
  מושיקו   3/09/16 13:47
כתוב תגובה ל- מושיקו
+
זה נזק כלכלי עצום תחבורה בשבת
  יוסי ארגואן   27/01/16 04:56
אוטובוסים יסעו ריקים ומשרד התחבורה יממן זאת גם כך היום חברות אוטובוסים מקבלון הון עתק על נסיעות של אוטובוסים ריקים השמאלנים הבולשבקים לא מבינים שהומנים הם לא וגם נציגי ציבור הם ממש לא נתחיל בזה שנהגים מתים ליום מנוחה בשבת ביום שהילדים והאשה בבית יחד ולא מתאים להם יום חופש באמצע שבוע שנית הקופה הציבורית מרוששת מקשרי הון שלטון מכרזים שחיתות לך תוסף תחבורה ציבורית זיהם אויר לריק תמיד אתם פועלים למען הרס המדינה מבינת יהדות איכות סביבה ועלויות מיותרות לציבור ופגיעה ביום המנוחה של העובדים אתם מומחים בלא להיות בשלטון ותמיש משמרים את שנאת הציבור יש לכם מתכון מנצח להיות תמיד באופוזיציה הכושלת אתם פשוט מייצגים את אוייב העם אין לי מושג מה בדיוק השאיפות שלכם להרוס לנו שבת לתת לנו לעבוד עבורכם ביום מנוחתנו לגרום נזקים כלכליים לזהם את האויר אני חושב וחוזר וחושב מי אלה האנשים האלה שטוענים שהם פועלים למען מי בדיוק הם פועלים ועד כמה הם חושבים?
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
-  די לאובססיה!
  עוזר   2/09/16 22:40
אתה אובססיבי ואף יותר מזה - אתה חולה מחלת רדיפה: השמאלנים רודפים אותך. בכל הזדמנות שנופלת בידיך אתה רואה שמאלנים. אני בטוח שבחלומותיך המפחידים אתה רואה שמאלנים. אולי אתה לא יודע, אבל כדאי שתלמד, שהשמאלנים הקימו את מדינת ישראל והימין גנב אותה מהם. אז קצת כבוד וחות ברבורים!
כתוב תגובה ל- עוזר
+
אתם ממש טועים, התחבורה בביתר
  תושב ביתר   21/08/16 06:38
מעולה, אני ממש לא ממצביעי ראש העיר, אבל בנושא הזה הוא צודק. כבר שנים שבסקרי שביעות רצון, ביתר מובילה בנושא התחבורה הציבורית
כתוב תגובה ל- תושב ביתר
+
רכבל מפרץ חיפה = טמטום מוחלט
  זריקת כסף   21/07/16 23:44
אין דבר יותר מטופש ולא נחוץ מרכבל בחצי מליארד שקל, שהנסיעה בו תהיה יותר ארוכה מקו אוטובוס דרך מנהרות הכרמל, שאי אפשר להתאים אותו לביקושים משתנים בקמפוסים ולכן בחודשי הקיץ יופעל ריק כמעט לגמרי, שהוא סכנה בטחונית חמורה וכל תקלה בו תשבית את כל הקו, שכולו תוצרת זרה ולכן כל תקלה תחייב להביא מומחה זר של החברה המספקת את המערכת, שמרבית הסטודנטים בקריות לא צריכים כי יש להם רכב כדי לעבוד במת"ם כי המטרונית ממת"ם לקריות לוקחת מעל שעה! יפה נוף היא חברה שרק מחפשת על מה לשפוך עוד מליארדי שקלים. המטרונית כזו הצלחה אדירה שאלפי תושבי הקריות רצו לרכוש רכב, ובמקום לטפל בבעיות קוי האוטובוס הארוכים ותחנת מרכזית המפרץ הבזיונית שבה עומדים בחוץ בחום ובגשם, ביפה נוף שודדים כסף על עוד צעצוע רכבל הזוי.
כתוב תגובה ל- זריקת כסף
+
עושק ורמאות
  רפאלי שמואל שקרן   29/05/16 16:15
מנהלי דן עושקים את החברים זורעים פחד ומתנהגים כאילו החברה שלהם בושה וחרפה למנהלים כאלה. איחסה מגעילים
כתוב תגובה ל- רפאלי שמואל שקרן
+
דתים רק תלונות לא משנה מה תעשה
  Zzzz   2/05/16 21:57
זבי
כתוב תגובה ל- Zzzz
+
מה האני חושב בעינין
  חייזר   8/03/16 17:54
שנשים עושות רישיון זה בשביל להרוג!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- חייזר
+
טוב מאוד!!
  HolyFalafel   17/02/16 00:00
מגמה מבורכת! כן יירבו הקווים שנוסעים בשבת ומשרתים את הציבור!
כתוב תגובה ל- HolyFalafel
+
רוצים לקחת דוגמה מוינה? בבקשה
  אני מוכן   16/02/16 15:14
בוינה התחבורה הציבורית עובדת 7 ימים בשבוע.
כתוב תגובה ל- אני מוכן
+
הפקרות
  מדינת ביזיון   31/01/16 23:44
מדינה אוכלת יושביה
כתוב תגובה ל- מדינת ביזיון
+
השר עסוק במלחמות כבוד.
  מחמד1   31/01/16 21:06
כתוב תגובה ל- מחמד1
+
שפיר הנדסה זו חבורת נוכלים
  מושיק המהנדס כביש   20/01/16 18:14
אחים תאבי בצע ניתן לבדוק כל פרוייקט ומיכרז איך דווקא הם זוכים והם לא הזולים וכיצד הם תוקעים את הפרוייקט באמצע וסוחטים עוד כסף כדוגמא כביש 531 ועוד ועוד, בנוסף הם מעסיקים עבריינים שדואגים שלא יפריעו ולא יריבו איתם כי הגב של האחים שפיר הנדסה הוא עבריינים בכירים
כתוב תגובה ל- מושיק המהנדס כביש
+
נסיעת אופנועים בנתצי"ם
  שרה מילוא   10/01/16 23:33
קראתי את הכתבה ונדהמתי עד היכן מגיעה האיוולת והאטימות של
משרד התחבורה.

אם האופנועים והקטנועים יסעו בנתצי"ם וגם המכוניות הפרטיות
נוסעות כמובן בנתצי"ם - היכן יסעו האוטובוסים!!!!!!!!!!!

אולי הם יסעו באוויר ואז תהיה לנו גם "רכבת אוירית"!!!!
כתוב תגובה ל- שרה מילוא
+
מחירי הדלק הוזלו דרסתית מדוע?
  מזרחי   3/01/16 22:31
מדוע העלו את מחיר החופשי יומי לותיקים ב- 5% ??? הרי החסכון במחיר הדלק הוא עצום - מדוע העלו מחירים?
כתוב תגובה ל- מזרחי
-  אל תשכח מצאנו גז פול גז
  דובור   7/06/18 20:06
והמחירים יורדיף בכיף. ירום הודו נתניהו
כתוב תגובה ל- דובור
+
עליה במחירים
  בני כלילי רחמים   22/12/15 08:24
מדוע מחירי האוטובוס למי שלא כל כך צריך את החופשי חודשי לא יורדים, הרי מחירי הדלק ירדו, גם קרוב ל30 אחוז
כתוב תגובה ל- בני כלילי רחמים
+
מה עם העלאת שכר המבקרים המחפיר
  אלי קופטר   10/11/15 12:38
מרחיבים שירות ואת מי שאמור לאכוף את ביצועו בקודי מתגמלים , שכר מינימום , עימותים מילוליים ופיזים , התחככות באוכלוסיה סרה ובקשיי יום , נרקומנים , מהגרי עבודה , בריונים , תחלואה מסוכנת , מיקרובים וכל זה בעבור 5000 ש"ח בחודש - אם לא תתייחסו ברצינות למבקרים הם " יחפפו " בעבודה במקרה הטוב או בכלל לא יחפצו לעסוק בכך !!!!!!
כתוב תגובה ל- אלי קופטר
-  תגוסב לאלי קופטר
  אבי רון   26/11/15 12:08
תפקיד הכרטיסן הוא מיותר
בקרוב מאוד כל הכסף מהנוסעים יועבר ישירות למשרד התחבורה
כתוב תגובה ל- אבי רון
+
אין חובה לסוע בשבת
  היהודי הנצחי   3/11/15 05:45
הכתב עידן הוא כופה דתי סידרתי. בנינו את המדינה הזו בניגוד לרצונו של הציבור הדתי ולא על מנת שייכת עלינו אורח חיים שאינו רצוי לנו. אני נגד כפיה דתית.
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
+
לא מעניין
  דוס מהונדס   2/11/15 00:39
כתוב תגובה ל- דוס מהונדס
+
דווקא אני מרוצה ממוניות שירות
  דוריןכהן   29/10/15 11:46
ונוסעת עליהן הרבה. מרגישים את השיפור בשנים האחרונות מאד
כתוב תגובה ל- דוריןכהן
+
סומכים על השר כץ! יישר כח!
  דניאלה23   28/10/15 14:43
כתוב תגובה ל- דניאלה23
+
האם עוד פרשיה לפנינו?
  סימנס   28/10/15 09:51
כתוב תגובה ל- סימנס
+
האם המדינה תשרוד אחרי 2025?
  שבץ חלובה   7/10/15 23:09
ב 2025 חצי מהמדינה ערבים וחרדים ואז הכל ילך פייפן.....שאלה בלימודי דת: ערבי מוכן להתגייר אבל להפך לחרדי האם זה כדאי מדינת ישראל? לדעתי לא כי חרדי זה הפסד נטו למדינה יותר מערבי וערבי שהפך לחרד זה הפסד נטו בריבוע.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  מאיפה לך כל כך הרבה רעל בנשימה
  Ilan zamir   25/10/16 00:35
אני אדם חרדי, בעל תשובה יותר משלושים שנה. רופא במקצועי, עובד כל החיים קשה מאד כולל היום, למרות גילי 73! עליתי מרוסיה כאדם חילוני לחלוטין, שירתתי בצבא, משלם מיסים, גם כל ילדי עובדים (למשל בו אחד מהנדס, שני - רב, טוען רבני ומסיים לימודי משפטים השנה, עוד מעט עורך דין!) ולומדים תורה, משלמים מיסים, מגדלים בכבוד את ילדיהם, לא מפירים שום חוק, לא תוקפים אנשים, לא סוטים, חלילה ולא נרקומנים... באיזה זכות אתה מנבל את פיך ומלכלך על ציבור עצום? יש לך בעיה? אני מוכן לפגוש אותך ולהגיש לך עזרה רפואית (אני עוסק בהומיאופתיה), כי אני ממש חש אצלך חוסר מדאיג של שליטה עצמית על הפה והמחשבות. בלי בורא עולם ותורתו ישראל מזמן היתה מתאדה/נעלמת מהמפה בפרט במלחמות בעולם הערבי וקטל נוראי מסביבנו בזמן הזה! והנה, תהיה כן עם עצמך - אנו שורדים למרות כל גילויי חוסר מקצועיות ושלומיאליות של מנהיגינו ומפקדי הצבא! קראת על מנהרות של חמס שגאוני צבא ומודיעין החזק בעולם לא ידעו עליהן כלום לפני מבצע ״צור איתן״? ואני בטוח שגם היום אין לנו מושג מה קורה שם. אז מי, לפי דעתך, שומר על גבולינו החסופים עד להחריד! אולי תחשוב לעומק, ואז ללא ספק תהפוך לחרד(י)... אולי תועיל לענות לי בצורה מכובדת בלי השתלחויות? תוכל גם לכתוב לי אישית: לרופא חרדי, zamirdoc@gmail.com
כתוב תגובה ל- Ilan zamir
-  צודק 100%
  חתוליהו הנביא   1/08/16 20:25
כתוב תגובה ל- חתוליהו הנביא
-  ראינו ביום ראשון בנתניה בצאנז
  האזרח הפשוט   2/03/16 09:31
ראינו ביום ראשון בנתניה בקריית צאנז שמדינה הלכה לאיבוד ולא מחכה לשנת 2025 ..... כאשר האנשים בקריית צאנז בנתניה הופכים לאנשי חמאס ומבצעים לינץ באזרח ישראלי חובש כיפה שהגיע לקרוא את מוניי המים ... תוסיפו לזה את פרשת גל בק ז"ל ואת ההתנהלות של האנשים שאמורים לשמור על החוקים במדינה ... מגיעים למסקנה שכבר מזמן המדינה הלכה לאבדון .... וחבל שכך....
כתוב תגובה ל- האזרח הפשוט
-  אינך יודע הסטוריה,לא גאוגרפיה-
  דוס   26/02/16 15:50
לא מתמטיקה ! אנשים כמוך התאימה להם אוגנדה ,לא ארץ הקודש ! 2) הפסד כפול הינו הפסדX2 ולא הפסד בריבוע ! -יה חתיכת משולש משונה צלעות !...
כתוב תגובה ל- דוס
-  אל תגזים,
  שניצלר   13/01/16 07:59
ברור שערבי = יותר הפסד. החרדי לפחות מבזבז את הכסף של הקצבאות על מס ישראלי, ואילו הערבי בכלל לא משלם מס ועובד בשחור- לא לדבר על העובדה שהם לא מדווחים לחברת המס וכל החיים בחובות למדינה
כתוב תגובה ל- שניצלר
-  נו ?
  טולסוי   7/12/15 19:11
לא
כתוב תגובה ל- טולסוי
-  איך אתה עם שבץ ממשיך לחיות ???
  הגועש   7/11/15 22:57
כתוב תגובה ל- הגועש
-  חלובה זה אחד שקונה הכל
  מהמודעות לחיסול   22/05/16 00:56
כתוב תגובה ל- מהמודעות לחיסול
-  מסתבר שאפשר גם לתפקד כאשר יש
  דר קיצמאייר   16/03/16 17:24
נתק בין כלי הדם במוח לבין המערכת המרכזית. קיים אמנם נזק שמתבטא בחוסר הבנה מוחלט של המציאות ובהשפרצת שטויות אבל קיים סוג של מטבוליזם מינימלי שכן מתאפשר.
כתוב תגובה ל- דר קיצמאייר
-  לחלובה...
  אורן מהצפון   4/11/15 16:11
לא רק שאת גזען, אתה גם לא מי יודע מה חכם כנראה. חבל...
כתוב תגובה ל- אורן מהצפון
+
לאט לאט מבינים באוצר
  אזרח רגיל   1/10/15 15:17
שכאשר רוצים לבנות רכבת תחתית או אמצעי תחבורה כלשהו שיחזיק 100-150 שנה, רצוי לעבוד עם חברות שיודעות לתת פתרון מלא (קידוח \ חשמל \ מחשוב \ רציפים), ועושות את העבודה הזו עם נסיון של +-100 שנה. רק רכבת תחתית מלאה (ללא עליות לגובה פני הכביש) ללא חסימות שיכולות להיות בגובה פני הכביש תציל את גוש דן מכאוס תחבורתי. שווה להשקיע יותר כרכבת תחתית אמיתית כדי למנוע בזבוז מאות מיליוני שעות עבודה בהמתנה בפקקים אינסופיים (לרכב הפרטי וגם לציבורי). - גם לזה יש שווי כלכלי. הנה חברה צ'כית שעושה את העבודה כבר 100 שנה: metrostav.cz metrostav.cz
כתוב תגובה ל- אזרח רגיל
+
רק רוצה להמליץ על שירותי הסעות
  צחישקי   30/09/15 11:47
היי אני רק רוצה להמליץ על שירותי הסעות מחברה בשם נתיבים הסעים, יש להם כל סוגי ההסעות כולל הסעות לאירועים , עובדים וכו' מעולים....
כתוב תגובה ל- צחישקי
+
תגובה לכתבה תסיסה באגד מול ההס
  יהודה כהן   25/09/15 04:48
שלום לעיתונאי עידן יוסף כחבר ועד באגד יהודה כהן ברצוני לציין שכל הכתיבה שלך בנושא תסיסה נגד ההסתדרות הוא לא מדוייק ולא אחראי ומי שסיפק לך את האינפורמציה פעל בחוסר תום לב. העובדות הן שוועד זה מכהן מעל שנה . חוסר ניסיון של יו"ר הועד ועדת הסובבים אותו הביאה לקריסה מוחלטת וחוסר אימון מצד רוב חברי הוועד והן מצד העובדים שלא חשו שיש ועד הדואג לזכויות שלהם . יתרה מכך היו"ר לא היה מוכן לקבל שום עצה ועזרה מחברי ועד שרצו בטובת העובדים והצלחת הוועד בהתנהלותו הכושלת ראה את הפתגם "אני ואפסי עוד" שזה אומר כולכם לא מבינים ודרכי היא הנכונה....ומכאן כישלון ידוע מראש. לא אלאה אותך בפרטים נוספים ויש אותן למכביר באם תרצה לשמוע אשמח לפרט לך יותר. לגבי ההסתדרות ברצוני להכיר לאבי אדרי לרועי בליטנטל תודה שהם מנסים להציל את העובדים מקריסה טוטלית כי לפנינו הסכמי עבודה חדשים שהועד בראשותו של היו"ר הנוכחי לא יוכלו להוביל אותנו לשום מקום... כמו כן התפטרות של רוב חברי הועד לא הותירה להסתדרות שום ברירה כי הכתובת רשומה על הקיר וכגוף אשר דואג לביטחון הכלכלי של העובדים נאלצה לעשות את מה שעשתה. ומכאן שוב תודה על האומץ והנחישות
כתוב תגובה ל- יהודה כהן
-  תפסיק ללקק להסתדרות,
  אליקו בליקו   6/10/15 16:43
כשלא יצתרכו אותך תקבל בעיטה הגונה בתחת מההסתדרות שעכשיו אתה מלקק להם, יושבים שם אנשים שחושבים שהם מורמים מעם,ולעניות דעתי דואגים יותר למעסיקים מאשר לעובדים, טול קורה מבין עיניך....
כתוב תגובה ל- אליקו בליקו
+
תסיסה עובדי אגד
  אגם   24/09/15 21:13
הכתב יואב יצחק שמעת כנראה רק חצאי דברים כל מה שכתבת בכתב לגבי תסיסה בקרב העובדים הם כלפי היור שכהן עד אתמול מאיר אסור ולחבורתו , בארבעים שנותי באגד מעולם לא היה דבר כזה ש50% מקרב חברי המועצה התפטרה היות והיה ניהול כושל של היור ואנשי שלמה, אנשים לא מנוסים שלא ידעו חוקים והתנהלו כראות עינם כאילו הועד זה רכושם הפרטי .... וטוב שקרה שהגיע הזמן שההסתדרות התעוררה , שהמצב הגיע להרמת ידניים ותלונות במשטרה כנגד היור
כתוב תגובה ל- אגם
+
כל הדורות המזרח אירופאים אומלל
  יוסי ארגואן   17/09/15 22:32
התגובות הכעוסות שלכם מעידות על חוסר לרבות השכלה ונאורות לא ירידות על אנושיות חלאות הייתם וחלאות נשארתם מלאי שנאה באופן מחריד צודקים אלה שאומרים שגם הדורות הבאים נותרו עם שריטות וקופסאות ספורות המילים שאתם פולטים כגון לכו לעזאזל מעידות על טמטום אישית אני מודע למסכנות שלכם לא מכובד לפלוט מילים לא יפות לבני אדם שלא מודעים לשריטה שלכם ולמרירות שאלוהים לא סייע לכם
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
+
איציק היקר אנחנו איתך!!!!
  איזה שטויות!!!!   23/08/15 21:47
פשוט שטויות!!! מכירה את הנהג הזה אישית ואין סיכוי שהוא יסכן חיי נוסעים ואין סיכוי שירדוף אחרי נערים עם האוטובוס חבל שמפרסמים ידיעות סתם ככה בלי לבדוק העיקר שיהיה לאנשים מה לקרוא... עצוב שככה זה היום .. מאחלת לכל אחד ואחת ממכם להכיר את איציק אפילו טיפה ותבינו לבד איזה בנאדם מקסים הוא!!!
כתוב תגובה ל- איזה שטויות!!!!
-  הוא או את קרובי מזרחי..?
  אני רק שאלה   24/08/15 05:02
כתוב תגובה ל- אני רק שאלה
+
מה עומד מאחורי מלחמת הרכבת הקל
  יוסי ארגואן   5/08/15 08:31
למה התקשורת הבולשבקית כל כך פוחדת מהרכבת הקלה?? מי מנווט את מאבק הפקקים?? ומלחמת החולדות? לשלטון הבולשבקים לא יחזרו גם אם יהיה פקק של חולדות ממחלף ההלכה עד צומת גולני לא נאפשר למזרח אירופה לשוב לחיינו חייבים לחרוש את רשת ב ולשתול עץ נאה ומוסרי יותר במקום לאפשר תחרות ויבוא בכל הענפים במדינה ולחייב את רשתות השיווק לסייע ליבואנים קטנים
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
+
מי יוכל לעבור בין
  מנחםק   4/08/15 22:34
האוטובוסים בפקקים שיהיו בגוש דן
כתוב תגובה ל- מנחםק
+
אובר זה הפיתרון
  אלון_   3/08/15 21:42
לאפשר לאנשים פרטיים לאסוף נוסעים בתשלום, עם או בלי אפליקציות כמו אובר. זה יפתור את רוב בעיית התחבורה.
כתוב תגובה ל- אלון_
+
דרושים מהנדסי תחבורה ציבורית
  זה מה שדרוש   2/08/15 08:00
ולא מהנדסי תחבורה שמתכננים עוד כבישים בלבד
כתוב תגובה ל- זה מה שדרוש
+
750 שקל גנבים ושודדים
  עמלקים   27/07/15 01:00
קנסות גבוהים מיסים די לעושק
כתוב תגובה ל- עמלקים
-  ולמה לשרים מותר ? זמנם יקר ?
  גנבי ההטבות   31/07/15 07:15
השערוריה היא עצם הענין ששרים ונבחרי ציבור יכולים לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית בכלל. למה יש חוקי תעבורה שונים עבורם ? מאיפה באה החוצפה הזו ? שיתקעו בפקקים ואז יטפלו בפתרון בעיותהתחבורה. בגלל שהם אינם תקועים בפקקים אז אנחנו תקועים שם. מדינה מגעילה, מנהיגות מסואבת בנשמתה ובכל מעשיה.
כתוב תגובה ל- גנבי ההטבות
-  הגנב האמיתי הוא הנוסע בנת"צ
  סיני   27/07/15 13:27
וגונב מרחב מחיה וזמן שאינם שייכים לו. לדידי יש להעיפו לכל הרוחות לכמה חודשים, שיילמד לא לפגוע בכלל
כתוב תגובה ל- סיני
+
חבלי לידה?
  2154   25/07/15 20:17
המערכת כבר בת 5 ועדיין חבלי לידה? על מי בדיוק הם עובדים?
כתוב תגובה ל- 2154
+
רכבת ישראל
  מנידקל   24/07/15 19:53
מדוע הרכבת אינה מכבדת כרטיס רב קו שנטען בחברות האוטוביסים? עקב כך לא ניתן לקבל הנחה של תושב ותיק!!
כתוב תגובה ל- מנידקל
+
לעג לרש, ציניות ובזיון הציבור
  חצוף ופרזיט   21/07/15 01:38
רכבת קלה בשבילו זה טיול, ביום יום הוא נוסע במסוק ע"ח משלם המיסים. זה לא עולה 6 שקל.
כתוב תגובה ל- חצוף ופרזיט
+
רכבת תחתית בפתח תקווה
  יצחק עופרי   8/07/15 17:56
ותחנה תת קרקעית במרכז העיר.
העובדות: בפתח תקווה מתוכננת ע"י חברת נ.ת.ע רכבת הרים קלה ילה לשום מקום. למה? כי נ.ת.ע רוצה לחסוך כסף מהאוצר ן תשבי העיר. לא ברור למה תקום שלוחה תחתית דווקא לדיפו ולאם המושבות. רק לתושבי העיר יהיה נ.ת.ץ קטלני.
כתוב תגובה ל- יצחק עופרי
+
בריונות
  י.צ   6/07/15 16:00
כתוב תגובה ל- י.צ
+
ישראל כץ זכור להב כאן במידי
  בר דרור דוד   2/07/15 17:19
בס"ד מכובדי השר כבר הנעשה כאן בתחום מחדל התחבורה הציבורית ביו"ש טעון בדיקה לעומק במידי ע"י להב 433. אוטובוסים שאמורים להיות מפורקים ואסורים לשימוש נעים ביו"ש. בכירים באגד בשיתוף ראשי גופים חברו יחדו להרס חיי אדם, סיכון הכול דקה על הצירים. האחריות היא שלך אישית עם שר הביטחון וביבי. חדל עם ההפקרות על תשלח ידך לחילול שבת עשה למען ילדי יו"ש והאנשים השקופים בהול.
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
+
אוטובוס חשמלי או היברידי
  מיכל ריזל   19/06/15 09:50
יפה מאוד שדן ואגד נזכרו לשים מסננים, אבל... המסננים הללא לא יכולים להפחית את הרעש, שמהווה בעייה בריאותית ממדרגה ראשונה, גם אם עדיין לא נמדדו הנזקים הכלכליים שלה
כתוב תגובה ל- מיכל ריזל
+
העיתונים גם תומכים בכך שילדים
  אבי בליזובסקי, ת"   14/06/15 14:33
באים לעולם במפגש בין גבר ואישה ולא על ידי החסידה. לא בכל דבר צריך איזון. יש דברים שהם הגיוניים - אף אחד לא מכריח אתכם לנסוע באוטובוס בשבת, אבל אל תמנעו מחילונים בשכונות חילוניות להשתמש בשירות החיוני הזה. עד שסוף סוף לא מתרפסים בפניכם כמו בכל שאר הסוגיות של דת ומדינה אז זה מפריע לכם?
כתוב תגובה ל- אבי בליזובסקי, ת"
+
יהודי לא צריך ליסוע בשבת
  היהודי הניצחי   12/06/15 06:54
מי אמר? מי שאינו רוצה ליסוע בשבת יכל שלא ליסוע, איש אינו מכריח אותו. מי שרוצה ליסוע בשבת או ביום טוב או רחמנא ליצלן ביום הכפורים, זו זכותו המלאה. אין לאף אדם הזכות לכפות עלי כיהודי התנהגות שהיא, ואין זה ענינו של איש מתי אני נוסע, מה אני אוכל, או אם אני מקיים מצוות אם לאו. הדתיים מוטב להם שישמרו את דתיותם לעצמם, שהרי הם חיים במידה רבה על חשבון החלוניים שהקיזו את דמם עבורם והקימו את המדינה הזו. או שהם עלולים למצוא עצמם חלילה בתוך מדינת ההלכה היהודית עם סכסוכים פנימיים והתמוטטות כלכלית ולבסוף השמדה ע"י הערבים. בלי החילוניים אין לדתיים סכוי לחיות בארץ הזו.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
-  מי אמר??
  הצדיק האמיתי   31/07/15 14:29
בדרך רמייה כתבת....נכלוליותך הבישה את זדון לבך המחורבו...כנראה התעלמת מהזכויות ייתר של מחללים...סקילה שריפה הרג חנק הם 4 מיתות בית דין. לפי שיטתך אין שוגג רק מזידדדד...אז תמשיך חביבי ...הפרחים בדרך
כתוב תגובה ל- הצדיק האמיתי
-  רוצה לדעת מי הם החרדים ?
  כדאי לראות !   31/07/15 02:28
כדאי לראות !
כתוב תגובה ל- כדאי לראות !
+
כמה יעלה
  רועי רועי   29/05/15 03:07
כמה יעלה כמו אגד???
כתוב תגובה ל- רועי רועי
+
להפריט כבר אמרנו?
  קארל מ.   28/05/15 14:01
אם הממשלה לא מסוגלת להתמודד עם קבוצות עובדים מונופוליסטיות, שהפכו את רכוש הציבור לנכסים פרטיים המיועדים לניצול על ידי מקורבי הועד, צריך ללכת לשלב הבא, הבלתי נמנע, שנקרא "הפרטה". אפשר להבשאיר את הנדל"ן לח הרכבת "הלאומית" אבל לאפשר לכל גוף שמוכן להתחרות על איכות השירות להשתמש בתשתיות בתנאים הוגנים, לתפעל רכבות, קטרים וקרונות פרטיים, ולהחזיר לציבור משלמי המס תמורה הולמת להשקעה הלאומית בתחנות, מסילות, אזורי אחסנה, מגרשי חניה וזכויות גישה למרכזי הערים, איזורי התעשייה והנמלים. ואז נראה האם עובדי הרכבת עדיין ירגישו שזכותם להתעלל בציבור הנוסעים ומובילי המטענים ברכבת.
כתוב תגובה ל- קארל מ.
-  הם חברה פרטית
  cb   5/06/15 07:36
בישראל אין ומעולם לא היו חברות תחצ בבעלות המדינה
כתוב תגובה ל- cb
+
בכל מקום שהייתי באירופה,
  א. כ. ג.   20/05/15 01:41
התחבורה הציבורית בסופי שבוע היא דלילה מאד.
כתוב תגובה ל- א. כ. ג.
-  היית ברובע יהודי כנראה
  האדיש   2/07/15 18:31
כי בעבודתי הרבתי לסוע ולשהות באירופה וסוף שבוע תמיד היתה תחבורה ותמיד בתדירות גבוהה
כתוב תגובה ל- האדיש
-  בברלין דווקא בסוף השבוע
  אבי ב.   14/06/15 15:00
התחבורה הציבורית מוגברת -24 שעות ובתדירות לא קטנה. זאת כדי שאנשים יוכלו לבלות מבלי לחשוש אחר כך מהשפעת האלכוהול על הנהיגה.
כתוב תגובה ל- אבי ב.
-  ברלין זה לא ישראל
  ל - אבי   2/07/15 23:54
מה אתה משווה בין גרמניה למדינה יהודית ישראלית.
כתוב תגובה ל- ל - אבי
+
עד 2060 העבודות יסתיימו
  הבונבון   14/05/15 18:10
אז העניין כבר יהיה בידי דעא"ש שישלוט באזור
כתוב תגובה ל- הבונבון
+
אין ספק שהציבור הדתי בארץ
  בנציק   14/05/15 14:05
על כל גווניו פלגיו ומפלגותיו, מגלה רוח נדיבה, אחראית ומפרגנת כלפי מי שלא חושב כמותם. כמו שנאמר: דרכיהם דרכי נועם וכל נתיבותיהם שלום - שילכו לעזאזל!
כתוב תגובה ל- בנציק
-  כמה שינאת חינם וערבים אתה אוהב
  אתה ערבי?   3/09/15 12:07
כתוב תגובה ל- אתה ערבי?
-  מה הקשר? למה השנאה?
  מ. בן משה   28/05/15 09:43
בס"ד מה הקשר בין כתבה על קווי אוטובוס להליכה לעזאזל של הציבור הדתי והחרדי? מחר יספרו שהציבור החרדי שותים הרבה קוקה קולה, וזו תהיה הסיבה לכך שילכו לעזאזל? אתה כל כך שונא חרדים, שמה שיכתבו בקשר אליהם ישמש אותך לניגוח ולשליחה לעזאזל? מה ההבדל בינך לבין כל גזען ואנטישמי? מאיפה תעצומות השנאה האלה? או אולי אתה בכלל ערבי שמשתמש בשם בנציק, ושונא יהודים?
כתוב תגובה ל- מ. בן משה
-  שונאים אתכם כי........
  ישראליחילוני זועם   6/06/15 23:19
......רובכם פרזיטים שחיים על חשבוננו ונסים לכפות עלינו החילוניים הנאורים את אורחות חייכם החשוכים והמפגרים.
אתה הבנת זאת????????????????????????????
כתוב תגובה ל- ישראליחילוני זועם
-  באותה מידב אתה חי על חשבונם,
  יוניאל   3/09/15 13:59
טיפש שניזון מהשמצות של יאיר לפיד
כתוב תגובה ל- יוניאל
-  החילונים נאורים?כן כמו הערבים
  יהודי אני   3/09/15 08:18
כתוב תגובה ל- יהודי אני
-  נאורים?
  ישראלי חילוני   10/06/15 00:34
מי שמגיב כמו שהגבת הוא לא נאור אלה פוץ נפוח שעלה לו השתן לראש וחושב שהוא עליון יותר בגלל ההשקפה שלו (מזכיר לך קבוצה מסוימת?) וכמו שכתוב למעלה אני חילוני אגנוסטי אבל אני כן יודע לכבד בני אדם באשר הם.
כתוב תגובה ל- ישראלי חילוני
-  אתה אגנוסטי?? הדיאגנוזב שלי
  אגנס   21/08/15 17:13
היא שאתה סתם דוס מסומסם. בכל מקרה אחד כמוך לא היה מתקבל לשורותינו.
כתוב תגובה ל- אגנס
+
להוריד גיל אזרח ותיק ל-60
  פנסיה מוקדמת   8/05/15 10:58
כתוב תגובה ל- פנסיה מוקדמת
+
לחייב את 601 605 לכבד חופשי
  המטיף   6/05/15 15:24
חופשי חודשי מרחבי לא ייתכן שעולים בהרצלייה צריך להוסיף כסף
כתוב תגובה ל- המטיף
-  הייתי סוגר את החברה של 601
  נוסע רחוק   8/07/15 14:39
נהגים לא ראויים לשרות ציבורי בערך כמו מוניות שירות. אפס אכיפה של משרד התחבורה .!!
כתוב תגובה ל- נוסע רחוק
+
לא רק תחבורה ציבורית...
  דידי גבעתי   5/05/15 10:38
השר כץ לא מאשר תחבורה ציבורית בשבת ולכן אנשים נוהגים בלית ברירה אחרי שתייה.

השר כץ לא מאשר תחבורה ציבורית בשבת ולכן גם מי שרוצה לוותר על רכב לגמרי לא יכול כי יהיה כפוי להישאר בבית בשבת.

השר כץ בזבז גם את כל תקציב המלחמה בתאונות דרכים על מצלמות מהירות שהוכח מחקרית שהן רק מסחטות כסף ולא תורמות לבטיחות בדרכים אלא להיפך.

השר כץ בנה את כביש הדמים בפתח תקווה וסירב לסגור אותו גם אחרי 21 הרוגים ורק ראש העירייה סגר את הכביש בכוח.

השר כץ עולה לכל אחד מאיתנו המון המון המון כסף.
זו לבדה סיבה מספיקה למה לא להצביע ליכוד.
כתוב תגובה ל- דידי גבעתי
+
יוזמה מבורכת
  יחי הקואופרטיב   1/05/15 23:56
רק חבל שכדי להזיז או להרוויח חייבים להקים קואופרטיב. כנראה במקום שבו אין סוציאליזם בשלטון , הוא פורץ דרך האזרחים.
כתוב תגובה ל- יחי הקואופרטיב
-  'יחי הקואופרטיב' ישן בעמידה...
  נער הייתי   18/06/15 06:01
השיטה הקומוניסטית פשטה את הרגל ורוב המדינות הקומוניסטיות 'הקואופרטיביות' השאירו את "החברים" רעבים ללחם בעוד "החברים" המזכירים התעשרו עד לא ידע... כך קרה באגד וגו'.. הפנסיה הולאמה, הרכוש נמכר ע"י החברים שבשלטון בגרושים (ישהו מנחש את הסיבה..? הקווים הועברו לאחרים (לא קואופרטיבים..) וחברי אגד נשארו עם התואר חבר.. אבל עניים מרודים כשהמנהלים די מבסוטים... והוא רוצה קואופרטיב...
כתוב תגובה ל- נער הייתי
+
יש כבר תחבורה ציבורית
  דנה123   15/04/15 16:12
בשבת יש כבר תחבורה ציבורית, במוניות, ובמונית שירות. זה עולה הרבה יותר כסף!!!!!!!! חייבים להוסיף אוטובוסים כמו בכל העולם ביום א', במרווחי זמן יותר גדולים. התשובה של השר כ"ץ, לא עינינית, מעליבה ופוגעת. הוא צריך לדאוג לכך, ולא בוז'י. לא רק לשמאלנים אין מכוניות. מצביעת ליכוד!!!!
כתוב תגובה ל- דנה123
+
לראש העיר חיפה יהב
  שושפרי   15/04/15 15:50
עד מתי נסבול שאין תחבורה לים ביום שבת בבוקר
לרקודי עם . אנא ראש העיר יהב תעשהותפעל בנדון
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  הגנב יהב
  מעשיהו   22/04/15 13:52
חבל על הזמן. האידיוט עסוק בלספור את הכסף שקיבל מהמפעלים הפטרוכימיים.
כתוב תגובה ל- מעשיהו
+
33,000 חתימות ב-3 ימים
  חברה   13/04/15 21:23
זה מספר החתימות על העצומה לאיסור על שרים לנסוע בשבת ברכב ציבורי. בכנסת חושבים שאנשים שאין להם אוטו ותקועים בבית בשבת, מבחינתם האנשים האלה לא קיימים כי הם לא יכולים לשלם שוחד כספי או פוליטי. הרוב כאן נוסעים בשבת. זאת אפליה נוראה של מי שיש לו כסף להחזיק מכונית ומי שלא.
כתוב תגובה ל- חברה
+
מדינה יהודית בה שר נוסע בשבת
  אזרחית   8/04/15 16:13
איפה המדינה היהודית שבה שר מכהן נוסע בשבת ברכב השרד לראיונות בשבתות בצהריים, ומטריח את הנהג שלו לעבוד בשבת.
זה בסדר?
כתוב תגובה ל- אזרחית
-  לאזרחית דוחפת - אפה - לאן -
  גילי מקושקשת   1/08/15 09:29
שלא - צריך - ... לא את תגידי ותקבעי לי מה לעשות בשבת גם לא לשר חילוני שזכאי לעשות כרצונו הוא לא נבחר מטעמך הוא נבחר מטעם אנשיו שסביר להניח חילוניים כמוהו. אגב.את יודעת שאת המסר שלך קוראים בשבת חילוניים ? תגידי לנו גם מה לעשות עם זה ?
כתוב תגובה ל- גילי מקושקשת
-  אולי תגידי לו גם מה לאכול
  דניאל שאבו   1/08/15 07:30
ואולי תבקרי גם את רבעו. יה חתיכת מטומטמת האם את צריכה עוד סיבות להסית לכפיה דתית של דת שההגיון שלה נקבע ע"י עובדי אלילים ובעצם חסרת הגיון.
כתוב תגובה ל- דניאל שאבו
-  לא ברור לי מה הבעיה
  שוחר-שלום   22/04/15 20:51
הרי לא כולם דתיים כאן, וגם בין אלו שמאמינים (והם רבים) יש אלף ואחד גוונים. מכפיה אפשר להוציא רק כעס ושנאה.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  נהגי השר לא עובדים בשבת
  גלית חדרה   20/04/15 16:07
כתוב תגובה ל- גלית חדרה
-  לא עובדים בשבת
  SHIMBAR1   11/06/15 01:57
זה נכון שנהגי השר אינם עובדים בשבת, אך בשבת לוקח השר את אחד המאבטחים היושבים בבותקה שבכניסה לביתו בכפר אחים,שישמש כנהג ויסע לת"א לקנות גלידה ויפגש (פרטית) עם מישהו,וזאת בנסיעה במהירות של כ-140 קמ"ש בכביש בו מותרת הנסיעה במהירות בין 100 ל-110, ואז בת"א עוצר הנהג/מאבטח בחנייה כפולה וחוסם נתיב נסיעה,בעוד ה"שר" יורד לקנות(??) גלידה כן זה שר התחבורה שלנו
כתוב תגובה ל- SHIMBAR1
-  לא
  שמ   9/04/15 20:46
זה לחלוטין לא כשר ולא בסדר.אני תומך מאוד בשינוי אורחות החיים שלנו.הגיעה העת להתיחס לעולם הגדול.שם עובדים מיום שני בשבוע עד יום שישי בשבוע.חופשת סוף השבוע צריכה להתחיל אצלנהו ביום שישי בשעה 1200,ולהסתיים ביום שני בשעה 0900.לא יגרם שום נזק למדינת ישראל ולכלכלתה אם שבוע עבודה יהיה בן 39 שעות במקום 43 כיום.אם כבר,אזי קיצור שעות העבודה השבועיות,יצמצם את הנזק שגורמים עובדי הממשל מהרוה"מים,כולם,ומטה.צריך לאסור אירועים ומשחקי ספורט במהלך השבת,ולפתוח הכל לציבור במוצאי שבת,שעה אחת לאחר צאת השבת.שום נזק לא יקרה לקבוצות הספורט אם יקיימו משחקיהם ביום א'.לכל העשוקים שעובדים ביום שישי וביום שבת ראוי שיקבלו את ימי המנוחה שלהם.גילוי נאות,אני נח בשבת,ונוסע בה לפי צרכיי.איני מנצל אף אדם אחר להנאתי בשבת.
כתוב תגובה ל- שמ
-  מדינה ישראלית! וגם יהודית!
  מתי עשית מעשה טוב   9/04/15 14:09
וכשליהדות כל מיני אסכולות וזרמים!. כל אחד שיעשה בשבת שלו כרצונו. מה הם העיניים הגדולות האלו על מעשיהם של אחרים? על אותו משקל גם יעקבו כמה אוכל יש בצלחת של כל אחד ואחד , מה הוא אוכל כמה ומתי. מה זה ? שכל אחד באמונתו יחיה ושעיניו תהינה נעוצות בצלחתו! פוי.
כתוב תגובה ל- מתי עשית מעשה טוב
-  יפה.
  שוחר-שלום   27/04/15 13:31
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
+
גמליאל תעברי למרצ שם המקום שלך
  ליכודניק   8/04/15 18:51
כתוב תגובה ל- ליכודניק
+
המאבק הנכון.
  יוסי הירוק   6/04/15 17:55
תסתכלו על כבישי הארץ בבוקר ובערב- על הפקקים. ותשימו לב שאין שם אוטובוסים . במקומות שיש פקקים - אין אוטובוסים. פשוט האוטובוסים נוסעים לאן שלא צריך - ואילו לאיזורי התעשיה ולתל אביב הם נוסעים בסיבובים אדירים. אילו היה פה שר תחבורה בלי פחד - הוא היה נותן לנו קווי אוטובוס לתוך איזורי התעסוקה וממנה - פשוט - תיראה לאן אנשים נוסעים - צפופים בפקקים - והכרז על קווים חדשים לשם. למה זה לא יקרה : הממשלה ובעלי חברות הדלק והרכב והביטוח מרוויחים את הונם משוק הרכבים הלא יעיל שלנו. אם מישהוא יעז לשפר את התחבורה הציבורית אפילו בקצת - ריווחי הנל ירדו
כתוב תגובה ל- יוסי הירוק
+
כץ אתה 10
  כוכי   6/04/15 14:57
כתוב תגובה ל- כוכי
-  זו מנת המשכל של השר !
  פישלזון   8/04/15 18:40
בחרתם ביבי קבלתם שר תחבורה אטום.
כתוב תגובה ל- פישלזון
-  כץ אתה 10 מ-100.
  נוסע   6/04/15 17:46
כתוב תגובה ל- נוסע
+
תגובת השר כץ
  brosbenedikt   6/04/15 14:45
השר הגיב בצורה עניינית כל העמותות האלו משופעות בהמון כסף מגופים בחו"ל החותרים תחת ישות ישראל ויש להם את כל הזמן לחטט איפה אפשר להצית אש בין האזרחים אשר מחפשים את השלווה ולא את הקיטוב
כתוב תגובה ל- brosbenedikt
-  בוא ניבחן את השר כץ או הליכוד
  משה רבנו   6/04/15 20:59
הליכוד אינו מוכן להחיל את החורק הישראלי על יהודה ושומרון מדוע? זו אינה מדינת היהודים רוצה קצת. אז המדינה הינה מהים עד לירדן מהלבנון ועד סיני. למה כי היסטורית במצב המצומצם של המדינה כך היתה קרא היסטוריה ולא של יהודים רומים נוצרים ערבים. המקום אחרי הכיבוש והגרוש הרומי נכבש ע"י הנוצרים מסעי הצלב אחר כך הכיבוש הערבי צלח אדין אחר כך עותמני אחר כך אנגלי ובאמצע כמה פעמים החרזות על המקום כמדינת היהודים ובסוף הכרזת האו"ם. הליכוד אינו פועל ולא פעל למען הגדרת גבולות המדינה מזה לפחות 30 שנה. הליכוד כמו מפאי והעבודה בסוף דרכם נהנה מהשחיטות השלטונית. הסטטוס קווה ניקבע עם הקמת המדינה בהתייחס לכמותיות החילונית דתית באותה עת. המצב השתנה הן ביחס החרדים לשילובם בשילטון והגדרתם את יכולת החליבה של השלטון בהתייחסותם אליו כשילטון גויים. כי הרי אין כאן הכרזה אלוהית חדשה על ההקמה. החילוניים לטובת הכיסאות קיבלו את השינויים בחד צדדים. כחי כל רצונם בכיסא ולא בשילטון למען העם. איך. 1. אין דיונים והחלטות לאחדות ביבי אלוף בהפרד ומשול.. ביבי אינו מוכן לעמוד כמול העולם ולהכריז כעל זכויות העם היהודי על הקרקע כי זה יחייב מתן מענה לאמיעוט ערבי החיי כאן 500-800 שנה ובכלל מה מטרת חידוש הישוס ב והעם היהודי עם קיים כזה? מכאן מתחילות השאלות וכץ רואה כיסא ממון והדרך לחיבור בינהם כמו רוב מנהיגנו בעת החדשה.
כתוב תגובה ל- משה רבנו
-  תן להם בראש שמאלנים שונאי דת
  מרקו   6/04/15 17:40
כתוב תגובה ל- מרקו
+
יש מי שרק שנאת אחרים עשה לו טו
  אדם פדר   26/03/15 16:11
כתוב תגובה ל- אדם פדר
+
אל תהססו
  אזרחית שאיכפת לה   22/03/15 23:20
לתבוע את משרד התחבורה במקרה ונפגעתם מההתנהלות הכושלת של העובדים בו-כולל השר כץ עצמו!זה הדבר היחיד שיעמיד להם מראה מול עיניהם ויראה להם בדיוק כמה שווים הנזקים שגרמו לציבור ואולי יגרום להם לחשוב קצת אחרת אם רצונם להישאר או להתקדם במקום עבודתם! 
כתוב תגובה ל- אזרחית שאיכפת לה
-  לאזרחית שאכפת לה
  צורי   26/03/15 08:09
להזכיר למוחך הקטן אין ולא היה שר שביצע כמות כזאת של עבודות תשתית במדינה הזאת כל שרי התחבורה ביחד לדורותיהם לא עשו רבע ממה שביצע השר כץ כשר התחבורה. לכן ההתרסה שלך במקרה הטוב היא נפיחה לא חשובה. נכון מי שמבצע בכמות כזאת יכול גם לחרוג מתקציב וזה מעוגן בהצעות התקציב. רק יושבי מגדלי שן שאינם עושים כלום יכולים לשחק במספרים שאין לכך כל חשיבות. מצידי שיחרוג וימשיך ביצירתו הגדולה. כתושב הגליל לאורך מרבית חיי אני יודע איזה שינויים חלו בתשתיות מאז מינויו של השר כץ. ולשר כץ המשך כך אתה אכן מבוניה של הארץ הזאת.
כתוב תגובה ל- צורי
-  צורי.
  אזרחית גשאיכפת לה   6/04/15 19:03
אתה מוזמן לקרוא את תגובתי,מי שעבר מה שעברתי יודע איזו השפלה עברתי מהמשרד ומחברות התחבורה.עכשיו אני נלחמת גם למען אלו שהיו איתי "באותה סירה" כמו שאומרים ולא למען עצמי בלבד.
כתוב תגובה ל- אזרחית גשאיכפת לה
-  לאזרחית שאכפת לה
  צורי   7/04/15 08:23
אני גר בישוב בצפון הארץ בעל זהות פוליטית אדמדמה. בפעם האחרונה שנעשה משהו היה זה לפני כ-20 שנה ויותר וזה הרחבת הכביש לאוטוסטרדה. בסיור בצפון לכשתעשי ייפקחו גם עיניך. סוף סוף אנו חשים שאיננו מנותקים ממרכז הארץ נבנות מסילות רכבת כבישים שונו דרמטית מחלפים אין ולו כביש מרכזי אחד שלא נעשות בו עבודות התאמה לתנועה היום. אך כמו כל העולם המערבי לעולם לא נדביק את כמות הרכב הנכנס. להזכירך בכל שנה נכנסות לישראל למעלה מ-200000 כלי רכב חדשים שזה חסר תקדים ובגלל "שהמצב הכלכלי קשה"
כתוב תגובה ל- צורי
-  אזרחית שאיכפת לה?
  נהגוס   25/03/15 15:37
גברתי הנכבדה לפני שאת ממליצה לתבוע אני מציע לך שתדעי קצת עובדות על תנאי השכר המבישים של הנהגים ועל כך שהחברה מסרבת לדון איתם על הסכם קיבוצי מזה מספר חודשים ועל תביעתנו לשיפור שעות העבודה ותדירות הקווים ואיכות האוטובוסים בכדי שאזרחית משועממת כמוך תכתוב בבלוג בנושאים שהיא אולי מבינה בהם.
כתוב תגובה ל- נהגוס
-  לנהגוס.
  אזרחית שאיכפת לה   6/04/15 19:12
אם לא שמצת לב אנחנו באותו צד-אתה נלחם מבפנים ואאני נלחמת מבחוץ באותו גוף בדיוק-אצה כעובד ואני כלקוחה.ועדיין מי שאחראי על כל המערכת הוא הוא השר כץ.
כתוב תגובה ל- אזרחית שאיכפת לה
-  אם היית לקוח לא היית מגיב כך
  אזרחית שאיכפת לה   6/04/15 18:59
עליך לדעת שכלקוחה נפגעתי הן ממשרד התחבורה והן מחברות התחבורה-3 חברות תחבורה שונות שבאחת מהן התייחסו אלי בזלזול עקב גילי הצעיר ובשתיים האחרות-למרות היותי לקוחה של השתיים האלו לא הסכימו לתקף לי את הפרופיל בכרטיס הרב קו למרות שהתאריך היה 31/12/14 .היה מחדל במשרד התחבורה שהזכאים להנחות לא ידעו עליו ולא פרסמו בשום מקום על העיקוב של שליחת תעודות הזכאות ובגלל שזה נודע לי כאשר שהייתי בעיר אחרת בתאריך הנ"ל חברות התחבורה ניצלו את ההזדמנות להתעמר ודחו את בקשתי לתקף את הפרופיל.כאשר פניתי בעניין למשרד התחבורה העבירו את האחריות מאחד לשני בכוונה שאתייאש ולא אדרוש את המגיע לי-וזאת לאחר שנאלצתי לעזוב את הסידורים  הדחופים בעיר בה הייתי ולחזור במיוחד לעיר בה אני גרה כדי לנסות ולהגיע לפני סגירת המשרדים לאחר שטורטרתי כל היום בכוונה.ולבסוף למחרת שילמתי מחיר מלא על הנסיעה כדי להגיע למשרדים למרות שהמחדל היה באחריות משרד התחבורה אז איני יודעת על מה דיברתי??פרט לכך שחברות התחבורה שהן גופים גדולים יילחמו במשרד האחראי עליהן שגם הוא גוף גדול ולא על חשבון האזרח הקטן כדי שאחר כך לא ייווצר מצב שהאזרח הקטן ילחם מול גוף גדול!יש לי כבוד לעבודה של כל אחד אך אנו דורשים תמורה מלאה על הכסף שאנו משלמים כדי להנות מהעבודה של הנהגים/המלצרים/פקידי הבנקים וכד'.זו זכותינו ולא נוותר עליה!!!!
כתוב תגובה ל- אזרחית שאיכפת לה
+
פקידי ממשלה לא נוסעים באוטובוס
  החזיר שמחזיר   10/03/15 15:21
אז לא איכפת להם. אולי מעז יצא מתוק והחרדים סוף סוף ישימו דיאודורנט או שיתבשלו במיץ המסריח של עצמם. ישתבח שמם.
כתוב תגובה ל- החזיר שמחזיר
+
נהגים בשביתה!
  viktoria   1/03/15 20:54
כל הכבוד לכם! שיישאר כאח!!! מגיע לכם תנאים טובים בעבודה ומשכורת מכובדת!!!!
כתוב תגובה ל- viktoria
+
בוקר טוב אמרו לכם מושחתים
  זאב12345   9/02/15 06:53
תבדקו ב 433 למה דן שומרון וגדעון גלמן ז״ל התלוננו על משרד התחבורה לפניי כעשור. תבדקו למה תוכנית שהגישו כולל תכנון אדריכלי של תחנות לאורך ציר עזריאלי לא התקבל . למה פרוייקט שהם הציגו ועלותו הייתה קטנה ב50% מהעלות הראשונית קצר בזמן פי שלוש לפחות וזאת הטכנולוגיה המובילה בעולם לרכבות קלות .אני אסביר לכם הם לא היו מושחתים . תפרסמו את שמו של נציג החברה הסינית לרכבות האם הוא חבר מרכז קבלן קולות של הליכוד כמו ההוא מהאוטובוסים.
כתוב תגובה ל- זאב12345
-  prvate pockfer taxes money to
  the mission trans   15/02/15 23:48
כתוב תגובה ל- the mission trans
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |