s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יומנו של פרקליט-לוחם
מאת: עו"ד יהודה רסלר  |  05/01/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אין צורך בהם
  מהנדס   5/01/04 21:13
הנושא של גיוס בני ישיבות נועד אך ורק להביא הון פוליטי למפלגות מיותרות (קודם צומת ועכשיו שינוי).

הצבא כיום אינו צריך את בחורי הישיבות. הוא אינו בנוי להתעסק איתם ואין לו צורך בכח אדם - להיפך, יש לו יותר מדי אנשים.

הצבא היום הוא בעיקרו צבא טכנולוגי, שבחורי הישיבות אינם מסוגלים לעמוד בדרישותיו עקב מחסור בלימודי חול. יתרה מכך, זה יחיב מערך כשרות מיוחד ויקר ולא יאפשר לנצל את שירות הבנות.

ההסדר היום הוא הגרוע ביותר, מצד אחד הם לא משרתים. מצד שני, אסור להם ללכת לעבוד. כך הם לא תורמים לשוק העבודה ולא לשוק הכלכלי. מאידך, הם מסובסדים על ידי תקציב המדינה.

הפתרון הטוב ביותר הוא לפטור אותם משרות צבאי ולשלוח אותם לשוק העבודה, שם יעבדו, ישלמו מיסים שיחזרו לתקציב הבטחון על מנת ליצור צבא טוב יותר.
כתוב תגובה ל- מהנדס
We need all citizens in the army
  Maty Shivioni   6/01/04 08:16
Dear Mehandes, your solutions are in the good old spirit of South African Apartheid. I suggest that we remain part of the West, in which all citizens are equal before the law. If we have compulsory military service, then for all citizens. There are no citizens which we do not need in the army. All citizens must serve under equal conditions in the army. i
כתוב תגובה ל- Maty Shivioni
2
מי צריך בכלל את החרדים בצבא?
  שרוליק   5/01/04 21:27
כתוב תגובה ל- שרוליק
3
המחוקק נבחר ויכול להיות מגורש.שופט
  יוסי,הנגב   5/01/04 21:30
ממונה ולרוב לכל חייו ואין פחדו של הצבור עליו.
כל הכבוד למחבר המאמר,עו'ד רסלר,האיש שהביא טלויזיה לבתים בכל השבוע.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
4
הפתרון הקלאסי
  טום נחוט   5/01/04 22:58
בעקבות מאמרו של פורוש ב"הארץ" אני מציע להטיל על החרדים מס הגנה כפי ששלמו היהודים בתפוצות לממשלות הזרות. זו השפה היחידה שציבור זה מבין ולא נורא אם יתפרקו מנכסיהם החומריים כדי לזכות בחיים. מסרבים פשוט יגורשו על ידי משטרת ההגירה. לרסלר היקר, חבל על זמנך. החרדים ממש אינם מתייחסים לנימוקיך המשפטיים והשופטים לא יפתרו בעייה שממש אינה בראש מעיינם.
כתוב תגובה ל- טום נחוט
5
צריכים אותם ויכולים לקלוט אותם
  עע   6/01/04 08:00
בעיית הכשרות היא אפסית.
יש מצרכים כשרים שאפשר לקנות.. אפשר לגייס ג'ובניקים חרדים להיות משגיחים וטבחים.
בקשר לבנות, כמו שבגיוס נח"ל חרדי יש יום חופש לפקידות בבקו"ם, כך אפשר לעשות הפרדה בין מערך החרדי לרגיל. בדיוק כמו הנח"ל החרדי (עם פקיד פלוגתי במקום פקידה).

ברגע שיזמנו אותך לפחות ימי מילואים בגלל שהשכן החרדי שלך גם מצטרף, אתה תבין שזה אפשרי, כדאי, ושוויוני.
כתוב תגובה ל- עע
6
המתאבק
  פרנקפורטר   6/01/04 08:33
אבי-יצחקים,גזים,נהרים,פטמנים - קחו דוגמא. רסלר מוכיח שאפשר להשאר פרקליט וגם להיות הגון ומבריק. עובדה.
כתוב תגובה ל- פרנקפורטר
7
כל האמת לגבי חייבי גיוס
  יהושוע   6/01/04 09:21
עקרונית כיהודי דתי (לא חרדי) אני לא מסכים לגיוס בני ישיבות.אני מודע לערך היהודי-רוחני . אבל אם מזכירים את הפטורים מגיוס אז למה לא כולם?
לידיעתכם מכתבה ששודרה ברשת ב' שאינה חשודה כדתית כ- 45% מחייבי הגיוס לא מתגייסים מתוכם 8% (כן שמונה אחוזים) חרדים.השאר ערבים וכ- 26% יהודים (אביב גפן למשל)
כתוב תגובה ל- יהושוע
8
הם יתקבלו לגלי צהל? לצוותי הווי ?
  אנו כי   6/01/04 09:42
לעיתון במחנה? לפרקליטות הצבאית ?
יקבלו תנאים כמו לכדורסלנים ברמות השונות?
רק מטעמי צינעה לא אזכיר את הג'ובים השמורים לאנ"ש.
הצבא הזה יתבסס רק על מתנדבים שיזכו בהטבות לאחר שירותם מקבילות לחכים("נבחרי העם").
הטובים לצהל השאר מחוץ.
תנו לחרדים את תפקידי השיבוץ בצהל למשל.
כתוב תגובה ל- אנו כי
9
הרצאה מאלפת של עו"ד רסלר ידידי
  תלמיד בקורס דיני צבא   6/01/04 10:40
לכבוד הוא לי להשתתף בקורס דיני צבא בניצוחו של עו"ד אהרון לוי קורס בו ניתנה הרצאתו זו של עו"ד רסלר. ההרצאה מאלפת. האיש יודע על מה הוא שח. כל הכבוד יהודה. בזכותך גם רואים טלויזיה בימי שישי.
כתוב תגובה ל- תלמיד בקורס דיני צבא
10
חבל"ז
  567   6/01/04 14:15
איזה מאמר משעמם וחסר טעם. לא יעזור לך עו"ד משועמם. כל חייך יבוזבזו על המטרה הנואלת שלך ולא תצליח לשנות את יעודם של מחזיקי התורה והיהדות בעולם. אולי אם הצעירים המשתמטים מלמוד התורה יעשו מילואים או לפחות שירות חובה, בישיבות, אולי אז ישתתפו החרדים בשרות בצבא. בינתיים, כל זמן שאתם מחללים שבת ומתעלמים מהחובה היהודית לשמור מצוות, ובכך גורמים לכל הצרות והמלחמות הבאות על עם ישראל, בהתאם לנאמר שאם נלך בחוקותיו, יבוא שלום על הארץ וחרב לא תעבור בארצנו,בינתיים, כיון שאתם הסיבה לצרות,לפיכך היכבדו ומיסרו את נפשכם על שמירה על הארץ. אנחנו לא באמת זקוקים לשמירה שלכם.
תמהתני איך אינך מרגיש שכל המלחמה שלך למען הגיוס, נכשלת , בדרך לא הגיונית ומעל לדרך הטבע.בעצם, אתה כן יודע זאת,ובכל זאת אתה ממשיך להלחם... נו זה לא מראה על חכמה רבה... כדאי שתמצא תעסוקה במקום יצרני יותר או אולי תחזור שוב על סמינר לעיניני יהדות, אולי אצל הרב נויגרשל, אולי בסיבוב נוסף תבין טוב יותר את החומר....
כתוב תגובה ל- 567
11
נקודות לענין - במקום תעמולה חילונית
  סמי האדום   6/01/04 16:53
" הפטור ניתן לתלמידי ישיבות מסוימות שהמפלגות הדתיות שבקואליציה חפצו ביקרן."

שקר. הפטור ניתן לכל תלמידי הישיבות הגבוהות.

" למעשה הדחיות היו אוטומטיות ובסיטונות שנה לאחר שנה"

שקר. מי שלא עומד בקריטריונים של "תורתו אומנותו" - מגויס.–

לעצם הענין. ראשית, המצב הכללי בקשר לגיוס לצבא במדינת "ישראל". חילונים רבים משתמטים משירות חובה, כמעט כולם מטעמים של נוחיות. כמעט כל נער המצהיר כיום על אי כשירות נפשית לשירות צבאי משוחרר על המקום, ורבים אכן עושים כך. בחוגי השכבות השבעות של האשכנזים החילוניים לדוגמא, מקובלת התופעה להשתמט משירות צבאי. אלו הם אותם חוגים עצמם העומדים בראש החץ של המערכה כנגד הפטור לבחורי הישיבות. ההבדל הוא, שבעוד האחרונים מקבלים רק פטור, ובתנאי שיקדישו את זמנם ללימוד תורה - כפי שאכן מרביתם עושים (כמו בכל אחד מתחומי החיים יש גם כאן מספר רמאים קטן) - הרי המשתמטים החילונים מקבלים שחרור גמור אותו הם מנצלים בדרך כלל לחיי מותרות והפקרות.

גם ספורטאים, ביחוד כדורגלנים, לא משרתים, או שניתן להם ל"שרת" שירות פיקטיבי שלא יפריע להם להקדיש את זמנם לעיסוק החשוב של בעיטה בכדור, או קפיצה לגובה (דבר שכל חרגול יכול לעשות טוב מהם). מרבית המהגרים מברה"מ לשעבר, לא נקראים לשירות צבאי אם הם מעל גיל 23 (אם אני לא טועה בגיל המדויק), למרות שהם נהנים היטב מכספי משלם המסים (כולל החרדי שצריך לממן את יבוא כל הגויים משם).

המשך...
כתוב תגובה ל- סמי האדום
12
נקודות לענין - המשך
  סמי האדום   6/01/04 16:54
הבה נסקור עכשיו כמה נקודות עיקריות בסוגיה זאת:

1. בחורי ישיבה לא מקבלים, כאמור לעיל, שחרור משירות צבאי, אלא דחיה מן השירות, שפגה ברגע בו הם עוזבים את הישיבה. כדי לזכות בדחיה זאת, הם חייבים ללמוד בישיבה גבוהה. משמעות הדבר, לימוד תורה מדי יום בין השעות 09:00- 21:00. מדובר בבחורים בגיל 18, מוקפים בכל הפתויים של העולם החילוני המצויים בהישג ידם, ובכל זאת הם מגבילים עצמם למשטר החיים הקפדני שדורש לימוד התורה.

2. צה"ל לא רוצה לגייס את בחורי הישיבה במסות. המאבק למען גיוסם נערך על ידי חוגים חילוניים לא מכיוון שאותם חוגים חפצים באמת לראותם בצבא, אלא רק כאמצעי להסית כנגד יהדות התורה.

3. הרציו לקיום יהודי, הוא לימוד וקיום התורה. הנערים החרדים הם היחידים הממלאים חובה זאת. ללא לימוד התורה שלהם, יחדל העם היהודי להתקיים. בלי ישיבות אין תורה. כלומר, ריקון הישיבות לטובת שירות צבאי פירושו מדינה שתושביה ערבים, גויים מברה"מ ויהודים חילונים נומינליים אשר זהותם היהודית תאבד עד מהרה ללא קיום התורה. מדינה שהינה חיקוי עלוב לארה"ב. להילחם ולמות למען מדינה כזאת - זה אבסורד.

4. יהדות התורה לא תסכים לעולם לריקון הישיבות, וגיוס בכפיה פירושו, הגירה מארץ ישראל של יהדות התורה. כל חילוני שיש לו קצת שכל בקדקודו (יש כאלה?) לא היה מוכן להישאר אפילו רגע אחד במדינה כזאת.

5. לאזרחים הערבים של המדינה יש שחרור גורף משירות צבאי.

6. אם מדינת "ישראל" נוסדה עבור יהודים, כפי שטוען הממסד השולט בה, אזי או שמערכת החינוך בה תחייב את כולם ללמוד תורה במקביל לשירות צבאי ולא תותיר את נטל לימוד התורה רק על כתפי הנערים החרדיים (ובתמורה תתקיף אותם על עשותם כך...), או, אם אין היא מדינה שקיימת עבור יהודים, שתגייס גם את הערבים לצבא.

7. אותם חוגים שהם הקולניים ביותר למען גיוס לומדי התורה, בעת ובעונה אחת מתנגדים לתת להם נשק, מאחר והם חוששים שידיהם לא תהיינה אז חופשיות להפעיל את הכפיה החילונית והאפליה לרעה שהם מפעילים נגד האוכלוסיה החרדית. זאת הסיבה להצעה של שריד למשל, לשלוח אותם מן הישיבות לשירות לאומי אבל לא לתת להם נשק.

8. יהודים חרדים לא יכולים לשרת במספרים גדולים בצה"ל, מאחר והכשרות במטבחי הצבא לא עונה על הדרישות ההלכתיות שלהם; מחללים את השבת גם ללא צורך של פיקוח נפש; התנהגות מופקרת בתחומי האישות - השירות הצבאי כפי שהוא כיום כולל עבירות שאדם יהודי חייב למסור את נפשו ולא לבצע אותן. יהודים חובשי כיפה המשרתים כיום בצבא, הם כאלו שלא איכפת להם מכך, או שהצבא בונה מסגרת מיוחדת ליחידים כמו (הנח"ל החרדי). אי אפשר לבנות מסגרות מיוחדות כאלו ל- 8% מן המתגייסים. גיוס כללי של בחורי הישיבות, פירושו שצה"ל יצטרך לשנות את דפוסי ההתנהגות שלו בנושאים כמו גיוס בנות, התנהגות צנועה, שיעורי תורה בבסיסים, הבד"ץ יפקח על הכשרות בצבא, מורי הלכה יפסקו מהו פיקוח נפש, ועוד כהנה וכהנה. צה"ל לא מוכן לעשות זאת.

9. מכל מקום, גם אם הדבר יעשה, רק אלו שיפסיקו ללמוד ילכו לצבא. הבחורים המקדישים את זמנם ללימוד תורה, ימשיכו לעשות זאת בכל מקרה.













כתוב תגובה ל- סמי האדום
שכחת משהו
  מהנדס   6/01/04 19:50
שכחת שעד שנת 77 רוב החרדים עשו צבא (היה פטור רק ל700 אברכים מדי שנה). למעשה חלק מחברי הכנסת היום הם כאלה שהתגיסו לפני 77.

אם כי, כפי שכתבתי, אין טעם לגיס אותם כיום אלא לשלוח אותם לעבוד.
כתוב תגובה ל- מהנדס
אתה לא שכחת. אף פעם לא ידעת
  סמי האדום   7/01/04 16:40
"שכחת שעד שנת 77 רוב החרדים עשו צבא"

לא נכון. צריך רף מינימלי של ידע עובדתי כדי לדון בנושא כלשהו. אלמנטרי? כנראה שלא כאשר מדובר בהתקפות של חילונים על יהודים שומרי מצוות.

(אגב, כנראה שעורכי האתר הזה דואגים לכבודו של טומיסלב למפל יותר מאשר לכבודם של יהודים המותקפים על ידו. לא ראיתי שצנזרו כאן התקפות אנטישמיות בנוסח "שינוי" אבל מצנזרים כאן יהודים שומרי מצוות המנסים לחשוף את מהותו).
כתוב תגובה ל- סמי האדום
13
יש מסורת..הם הלכו למשרפות ולא לחמו
  יהודה דרורי   7/01/04 19:39
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
הם הלכו למשרפות בגלל הציונים
  סמי האדום   8/01/04 14:49
מי זה "הם"?

לעצם הענין. אם בשנת 73' הסורים לא היו נעצרים בנפח ומתגלגלים לגליל והירדנים היו במקביל פותחים בהתקפה במזרח - לא היה שום כח שיוכל לעצור אותם. אתה, יחד עם כל היהודים בישראל - היו נטבחים בדיוק כמו היהודים באירופה במלחה"ע 2.

מדינת ישראל נמצאת היום במצב של התפוררות והתמוטטות פנימית. ברגע שהרקבון המוסרי של החילונים וההתפוררות של רצון הלחימה המודרכת על ידי השמאל תבשיל - המדינה תתמוטט כמו מגדל קלפים. כולם כאן, ח"ו, ילכו כצאן לטבח בדיוק כמו היהודים באירופה.

במשך כאלפיים שנים הצליחה היהדות לשרוד חרף האנטישמיות הלוהטת, בגלל הדיפלומטיה היהודית המסורתית שהונהגה על ידי מנהיגי התורה.

ההתגרות בגויים של המנהיגות הציונית אז (ביחוד הצהרתו של חיים וייצמן), בניגוד לדיפלומטיה היהודית המסורתית, הייתה אחד הגורמים ללבוי השנאה של היטלר וכנופייתו ולהוצאתה לפועל.

ההבלים כגון "אם הייתה לנו מדינה אז..." הם שטויות שרק נייר של עיתון חילוני יכול לסבול אותם. הישוב בארץ ישראל עמד בסכנת השמדה אף הוא, ורק התבוסה הגרמנית באל עלמיין מנעה מן היהודים כאן אותו גורל כמו היהודים באירופה. ולא משנה לעניין זה אם הייתה כאן מדינה או לא.

כמו כן, גם לו הייתה אז מדינה בישראל, לא הייתה יכולה לעשות דבר לסייע ליהודי אירופה. כמו שמדינת ישראל כיום לא תוכל לעשות דבר לסייע ליהודי ארה"ב אם יקום שם מנהיג דמוי היטלר ויחליט לחסל אותם.

הסיסמא הציונית על "לו הייתה לנו מדינה אז" היא לא רק נבובה ומטופשת, אלא גם הופכת את היוצרות ההיסטוריים. מדינת ישראל היא תוצר ישיר של הטבח ביהודי אירופה. אם לא מלחה"ע 2 ושואת היהודים בה, מדינת ישראל לא הייתה קמה.

בן גוריון וכנופייתו ידעו זאת היטב. לכן טבעו את הסיסמה הידועה: "כי רק בדם תהיה לנו הארץ". דהיינו, בדם יהודי אירופה הנטבחים תקום בארץ ישראל מדינה חילונית שמטרתה למחוק את התורה כבסיס לזהות היהודית.

זאת הסיבה שבן גוריון סירב להיענות להצעתו של הימלר מסוף שנת 1942 הידועה בשם "אירופה פלאן" להפסיק את שילוח היהודים למחנות השמדה. זאת גם הסיבה שקסטנר פעל בשליחותו של בן גוריון לשתף פעולה עם אייכמן בהשמדת יהודי אירופה. במקרה הונגריה נוספה גם הסיבה שבן גוריון לא רצה חצי מיליון יהודים חרדים בארץ ישראל. הוא העדיף שילכו לאושוויץ והוא יגזור את הקופונים.

אגב, הממסד הציוני מנהל כבר עשרות שנים מסע תעמולה גורף לטשטוש חלקו של בן גוריון וחבר מרעיו במאורעות מלחה"ע 2.

(לעורך: נא לא לצנזר! יש מסמכים ועדויות למכביר המאשרות את כל האמור לעיל.)
כתוב תגובה ל- סמי האדום
14
פרקליט לוחם...
  משה, עורך-דין   10/01/04 14:06
כאשר כותבים את התואר "פרקליט לוחם" בהקשר של מאמר זה, מבין כל קורא כי יהודה רסלר מעיד על עצמו שהוא מגויס למילואים כלוחם. אינני חולק על זכותו לטעון בנושא זה, כבאחרים, גם אם אינו לוחם קרבי, אך ראוי שיבהיר כי לוחמנותו היא בתחום המשפט בלבד. למיטב ידיעתי, כלי הנשק המאיים ביותר, שבו עשה רס"ן (מיל.) יהודה רסלר שימוש מעודו, היה עט כדורי.

לעצם העניין, הדרישה לגייס את תלמידי הישיבות היא מוצדקת בהחלט, אך יש לנהוג בנושא זה זהירות והתחשבות. מדובר לרוב באנשים המאמינים באמת ובתמים בחשיבות העצומה של לימודם ובהכרח להעדיפו על פני הגיוס, וצעדי אכיפה נגדם יועילו רק לגבש את הציבור החרדי להמון עצום שילך בשמחה לבית הסוהר. המדינה לא תוכל, כמובן, לעמוד בכך, וגם אנשים שאינם דתיים (כמוני,למשל) יתנגדו למשלוח אחינו לכלא בנושא זה. הפתרון ימצא באורך-רוח ובמהלכים כמו ההצעה של ועדת טל, העתידה להביאר לבסוף לגיוס בחורי הישיבות.

אגב, לא שמעתי ולא ראיתי אמירה כלשהי של יהודה רסלר, שלא לדבר על מסע ציבורי ועל בג"ץ נגד צה"ל, בגנות הציבור ההולך וגדל של משתמטים "חילוניים", מיעוטם מטעמים אידיאולוגיים מופרכים ורובם מטעמי נוחיות ובטלנות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
15
חה"כ נעמי בלומנטל ועמרם מצנע
  הד מהצפון   14/02/04 17:09
שני חה"כ הללו הגישו הצ"ח בעניין, אשר הונחה על שולחן-הכנסת ושמה "השירות האזרחי". לידיעתכם.
כתוב תגובה ל- הד מהצפון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il