s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קיצור תולדות האקטיביזם השיפוטי
מאת: ד"ר חיים משגב  |  05/02/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
וכעת ריבלין הפוץ ממסד את השד
  אלישמע   5/02/10 22:45
האיש המגוחך והמלודרמטי הזה בתיקון החוק הוא כמסתבר חלומם הרטוב של השמאל וחסידי האקטיביזם.
כתוב תגובה ל- אלישמע
2
הסמול שולט במדינה
  נגאסקי   6/02/10 00:29
הסמול מושך בכל החוטים וקובע הכל במדינה.
המצע של הסמול הוא בעצם המצע שעל פיו הכל יתקיים, וכל ראשי המדינה מאמצים אותו.
שרון עשה את ההנתקות ואמר ש"מה שרואים מכאן לא רואים משם", אולמרט הפך לסמולן מובהק, ועכשיו אנחנו מצפים שהביבי יעשה לנו את העבודה השחורה כדי שלא נפעל מאחורי הקלעים לזריקתו מכל המדרגות.
כתוב תגובה ל- נגאסקי
3
מד"ר למשפטים הייתי מצפה ליותר
  אלטע קאקער   6/02/10 01:27
הדיוט עוד עלול לחשוב שבית המשפט העליון הוא זה שמנע ממדינת ישראל מלהכיר בשטחי יהודה ושומרון כשטחי המדינה. בעוד שהיו אלה ממשלות ישראל לדורותיהן שנמנעו מלספח את השטחים. סטודנט מתחיל למשפטים יכול לענות על השאלה: מה דינו של שטח שנרכש במלחמה ולא סופח? התשובה היא כמובן שמדובר בשטח כבוש וחלות עליו תקנות המשפט הבינלאומי. אותו סטודנט למשפטים יוכל גם להזכיר שבבג"ץ אלון מורה הותרה הבנייה כל עוד היא מתבצעת על שטחים שאינם בבעלות פרטית כך שגם הטענה שבג"ץ אסר על בניה אינה נכונה. לפני מספר שנים אולי הייתי מתפלא שמישהו כותב ביודעין פרטים לא נכונים בכדי להלום את השקפת עולמו היום אני רק נעצב לליבי. עם זאת, פשיטת רגל מוסרית בצורת מרצה באוניברסיטה שמוסר מידע כוזב היא שיא חדש!
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
4
הכל בגלל בגין:"יש שופטים בירוש
  קורןנאוה טבריה   6/02/10 03:28
בירושלים"הצהרה שהסגירה את העם היהודי לידי השמאל הקיצון=כיבוש השמאל הקיצון על מערכת המשפט והתקשורת התאפשר רק בגלל ימין אימפוטנט,מתרפס המתהדר לריק ב"הדר הז'בוטינסקאי"=שזה לא יותר מאידיאולוגיית "הלחי השנייה"=אילו חתר בגין לדמוקרטיה מתוקנת, שיוויונית,צודקת ומאוזנת הכל היה נראה אחרת=מה שבטוח בגין היום לא היה חוזר על המשפט:"יש שופטים בירושלים"אמירה שמשמשת את כתבלבי הסמול הקיצון לסתימת פיות מימין=כיום היה בגין אומר:שופטים יש בשמיים ופחות בירושלים!!!!למרות שאני מאמינה שללא ספק יש שופטים אמינים,ישרים,הגונים,א-פולטיים העושים מלאכתם נאמנה,ולהם הברכה והתודה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
בגין עשה העבודה השחורה לסמול
  אינסטה לטור   6/02/10 10:43
בגין פעל בעצם כמו סוכן של הסמול ועשה לנו את העבודה השחורה.
אם בגין היה באופוזיציה ורבין היה מחזיר את סיני, היו נשפכים כאן נהרות של דם בגלל בגין.
בגין הצהיר לפני בחירתו כי יבנה את ביתו בסיני.
כתוב תגובה ל- אינסטה לטור
5
יש שופטים טובים וגם לא טובים
  ישע   6/02/10 11:08
את השופטים הטובים לא שומעים כי התקשורת לא אובקטיבית פועלת נגד העם והמדינה יש גם שופטים שהתקשורת מקדמת באהבה למשל "הלודר "<חשין>מירושלים שגודעה ידים מדי פעם גם רגליים התקשורת מחבקת אותם בהאבה והעם חש סלידה
כתוב תגובה ל- ישע
6
למה מצפים מעו"ד ימני
  עוד אבחנה   6/02/10 11:08
העתירה ובית המשפט העליון לא טענו שאין ליהודים ולישראל זכויות לאומיות בשטחים אלה שאלה שטחים שנכבשו במלחמה ועל פי הצהרת המדינה דינם לחזור לבעליהם. מה שעצוב זה שבית המשפט העליון לא אמר במפורש את האמת - שהתנחלויות אזרחיות בשטחים הם פשע מלחמה על פי אמנת ז'נבה. אם זו היתה אמירת בית המשפט ואזהרה כי מי שיבנה או יתיר לבנות בשטחים ישפט כפושע מלחמה יתכן ואסון ההתנחלויות והמתנחבלים לא היה קורה. רק העובדה שבית המשפט העליון היה ועודנו בעל תפיסות ליברליות שרק מעוותי מח יכולים לשיכן לשמאל מנעה ממנו לפסוק כפי שהיה ראוי לפסוק ולשלוח לכלא את פושעי ההתנחלויות
כתוב תגובה ל- עוד אבחנה
7
מה שהבין השופט צבי ברנזון
  עידן סובול   6/02/10 11:13
מה שהבין באותו יום שישי, לפני למעלה מארבעים שנה, השופט צבי ברנזון - לא הבינו רוב הח"כים והשרים וראשי הממשלות שלנו עד עצם היום הזה, וקרוב לוודאי שלא יבינו מחר ומחרתיים ואחרי מחרתיים ואולי לא יבינו עד שיהיה מאוחר מדי: "דמוקרטיה קלריקאלית" היא חיה מלאכותית שאינה יכולה לשרוד בתנאים טבעיים;
מדינה שהשלטון בה אינו מאפשר לה להיות מדינת כול אזרחיה בלי הבדל דת, גזע, מוצא, צבע ומין - אינה יכולה להתקיים כדמוקרטיה והיא הופכת במוקדם או במאוחר למדינת אפהרטהייד מובהקת, עם כול הרעות החולות והקטלניות שאפיינו בעבר ומאפיינות בהווה מדינות מסוג זה.

ההחלטה הדרמטית של השופט ברנזון הייתה צעד חיוני בדרך הארוכה והחתחתית להפרדת הדת מהמדינה.
 בלי הבדל דת, גזע, מוצא, צבע ומין
כתוב תגובה ל- עידן סובול
תחמן....
  י.ש   6/02/10 12:14
מעניין מה היתה תגובתך,לו את פסק הדין של השופט ברנזון היה

נותן שופט העליון ששגר אותך לשנת מאסר בגין גנבה?!
כתוב תגובה ל- י.ש
קיצור תולדות י.ש
  עידן סובול   6/02/10 13:22
כאפס נולדת, כאפס אתה חי ומסתתר תחת כול מיני שמות בדויים, וכאפס תיקבר תחת שמך האמיתי.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
אל תקלל, צא בגילוי נאות.האמנם?
  א. זרח   6/02/10 15:39
כתוב תגובה ל- א. זרח
בניגוד לכול מיני אנונימיים
  עידן סובול   6/02/10 16:47
תוכלו להקיש את שמי המלא ביאהו או בגוגל ודומיהם, ולקרוא עליי מיום היוולדי ועד עצם היום הזה.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
8
קצת פרופורציות
  יחזקאל גליל   6/02/10 12:08
עו"ד משגב מגזים במקרה הטוב וטועה ומטעה במקרה הסביר. לכתוב שאזרחי ישראל (ולא רק אלה מביניהם המתוייגים בידי משרד הפנים כ"היהודים") נשלטים בידי "כוח פוליטי שבו לא בחרו, השולט בהם ללא מורא, ללא בקרה, ומכריע עבורם הכרעות פוליטיות מובהקות" - זה קצת מוגזם, אם לנקוט לשון המעטה. בדיקה פשוטה מראה שבקצת יותר מ-16 שנה, מאז נחקק חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו, התערב בג"צ רק 5 פעמים בחקיקה וביטל רק 5 סעיפי חוקים (ודוק: סעיפים, ולא חוקים שלמים) שחוקקה הכנסת. כלומר: פעם בשלוש שנים. זה מעט מאד, בשביל מדינה שאין לה בכלל חוקה ושבית המשפט העליון שלה משמש כבלם האחרון בפני עריצות הרוב המקרי היושב בפרלמנט שלה.
כתוב תגובה ל- יחזקאל גליל
9
להכניס לשד את הבקבוק !
  ישמעאל   6/02/10 12:46
אולי לא ניתן להכניס את השד לבקבוק אך כן ניתן , להכניס לשד כזה בקבוק שלא יידעו מאין זה בא להם . ראשית , לשנות את הרכב הוועדה לבחירת שופטים כך שיימצא שם שופט עליון יחיד שלא תהיה לו השפעה של חבר מביא חבר . שנית להקים בית משפט לחוקה או נכון יותר לחוקי יסוד [אין לנו חוקה] . שלישית , לקבוע בחוק שאסור לרשות כלשהי להתערב בפעולותיה של רשות אחרת . רביעית , כדי לא לגרום להם לכאבים חדים מדי , למרוח וגלין על הבקבוק !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
10
יישר כוח לכותה המאמר
  א מ רול   6/02/10 14:15
כתוב תגובה ל- א מ רול
11
יש להפסיק להתדייו על העבר
  נביל   6/02/10 16:01
קודם כל יש לטפל בסכנות העכשוויות ולא משנה מה היה מקודם. הסכנה העיקרית לקיומה של מדינת ישראל, היא ה"דת" שהונפקה מחדש בדורנו היא דתם של השמאלנים. יש לנהוג בכוהניהם ממש כמו שהעברים נהגו בכוהני הבעל. את צאן מרעיתם יש לחנך מחדש במחנות שיוקמו לצורך כך ורק לאחר שחונכיהם ישתכנעו ש"טיהרו" את חניכיהם מ"תורת השקר" ניתן יהיה לשחררם. לצערי כוהני השמאל השתלטו על חלקות רבות וטובות במדינה: מהתקשורת אל בתי המשפט והתביעה, מהשב"כ ועד לכנסת ישראל בקיצור כוהני "דת השמאל" השתלטו על מוסדות המדינה. הממשלה חסרת יכולת לטפל בבעיה זו ועלינו, ההמונים, מוטלת אחריות זו. כל מה שדרוש הוא מנהיג כריזמטי ואמיץ שיוציא את ההמונים לרחובות בכדי למגר את תופעת השמאל. לאלה המאמינים שישראל צריכה להיות מדינת כל אזרחיה אפנה אל העבר בה שבטי ישראל עשו זאת וסופם שאיבדו את מדינתם.
מענין הוא שלמטיפים אלה אין ביקורת על מדינות האיסלם שכולן אינן מדינות כל אזרחיהם. על היהודים ללמוד את "שיעור" השואה ולהכחיד קודם כל את השמאלנים מהיהודים שבאופן שיטתי מסגירים את ישראל לידי אויביה. צדקה המגיבה מטבריה בקביעתה שרוצחי רבין הם השמאלנים היהודים. שימו לב ששודד אברי המתים ממשיך בתפקידו במקום להיות בכלא, הוא "תפר" את התיק הרפואי של רצח רבין למען חירותו האישית ושמירת מקום עבודתו. היס חלש מדי בכדי להילחם בשב"כ. טענות העולם שישראל שדדה אברים של מוסלמים בהחלט יכולה להיות נכונה הודות לפרופסור היס וחבריו. אני אישית מעדיף מאה אלף מוסלמים בביתי ולא שמאלן יהודי אחד.
עם המוסלמים המחלוקת ברורה עם יהודי השמאל חדורי השינאה העצמית עדיף לשמור מרחק...
כתוב תגובה ל- נביל
12
חופש מכפיה דתית
  עוזי אורנן   6/02/10 16:57
הכותב המכובד מדלג כליל על הנבלה שעמדה הממשלה לעשות אז - למנוע שידורי טלביזיה בשבתות. זה היה נראה בעיניו נכון, מפני שהשליטים האמיתיים על ישראל - הם הרבנים הראשיים - רצוי להם שהעם הישראלי ישמע בקולם ויימנע בכל פעילות בשבת קודש. אם יהיה לעם הזה משעמם מספיק - אולי גם יגיעו לבית הכנסת. כמובן צריך למנוע מהם גם להתניע את כלי הרכב שלהם, כי גם זה "חילול שבת".
מצחיק לחשוב שמחבר מאמר שטני כזה הוא מרצה לבני נוער תמימים על משפט פלילי... יהודה רסלר שינה את חיינו במכה משפטית ישרה אחת. זו הייתה עתירה הוגנת שהגנה על חרותנו.
"שמור את השבת בביתך" דתי מתחפש! ואל תאמר לאחרים מה לעשות ואיך לחיות, ובמה להאמין, ואת מה לקיים. הבחירה הנכונה של כל אדם, ישראלי או לא ישראלי בכל מקום בעולם, היא לכבד את זולתו ולא לקבוע לו מי הוא ואיך עליו להתנהג.
חבר המגיבים צרי האופקים וצרי הראות, החושבים שכוח המחץ וצבי הנינג'ה הם הקובעים את גורל העולם, יתאכזבו מהר, וחבל רק שכולנו נשלם את המחיר על טמטומם. ליהודים כנראה לא אכפת שום עתיד. הם יוכלו לחיות בכל מקום בעולם בכל מקרה, ומה איכפת מה קורה היום ומחר.
כתוב תגובה ל- עוזי אורנן
תגובתך באתר זה, לכבוד היא לנו!
  הניה   6/02/10 20:46
גם אם העובדות הן למורת רוחך, עדיין מדובר ב"מדינת היהודים" ולא ב"מדינת כלל אזרחיה". כנראה שיהיה עליך להשלים עם כלליה של זו הקיימת, גם אם אינם נושאים חן בעיניך. זה טיבה של דמוקרטיה, הלא כן? באשר לתלמידיו של כותב המאמר ה"שטני", לדבריך, מנין לך שהם "תמימים" יותר מאלו שהיו תלמידיך שלך?
כתוב תגובה ל- הניה
מה אומרות תגובות בשמות בדויים?
  עידן סובול   6/02/10 23:15
הן אומרות בראש ובראשונה שלכותביהן אין אומץ לעמוד בגלוי מאחורי דבריהם.
בין המגיבים האנונימיים ישנם רבים המחליפים כתובות IP כמו שמחליפים חיתולים לתשושים שאינם שולטים ביציאותיהם, והקוראים הנבונים יכולים להבין בקלות מה סיבת ההחלפות הללו.
קחו לדוגמה את המזהם הסדרתי:
"מאיריקו " , "איישה" , "י.ש" , "מאיריקו-משורר" , "מבקר שירה מהולל" , "מבקר שירה בכיר", "מבקר שירה מדופלם", "משורר לעת מצוא", " מבקר לעת מצוא" , "מאבחן לעת מצוא" , "סניטר בגהה" , "אייכמן" וכו' וחוּי;

להלן, כתובות IP שמהן הטיפוס הזה משגר את תגובותיו:
76.76.18.105
79.176.154.165
79.176.159.17
79.177.134.8
79.177.112.77
79.177.118.188
79.177.122.168
79.177.139.188
79.177.150.173
79.178.129.19
79.178.135.99
79.178.137.178
79.178.161.204
79.179.100.190
79.179.142.251
79.180.14.218
79.180.104.13
79.180.140.32
79.181.47.230
79.181.128.190
72.182.180.77
79.183.151.56
79.183.156.111
79.183.159.60
79.183.162.217
82.81.151.233
84.162.231.224
85.195.119.14
85.195.123.25
85.250.123.249
87.70.92.210
95.114.68.129
193.200.150.26
193.200.150.125
193.200.150.137
193.200.150.152
208.53.147.202
208.53.147.213
208.76.240.226
212.143.230.86

אני בטוח שעתה לא נותר בכם ספק שבדוי השמות הלז הוא טיפוס נֶמָטוֹדִי.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
מדינת כל אזרחיה
  עוזי אורנן   7/02/10 00:13
טעות בידיך. גם היום המדינה היא מדינת כל אזרחיה, כמו כל מדינה בעולם.
1. כל האזרחים, בין שהם יהודים בין שהם לא יהודים, מצביעים ובוחרים את נציגיהם לכנסת הבוחרת את הממשלה,ושום יהודי אם אינו אזרח ישראלי אינו שותף בזה.
2. כל החוקים הישראליים מתקבלים רק על ידי חברי הכנסת, בין שהם יהודים בין שהם לא יהודים, ושום יהודי באשר הוא יהודי אינו שותף בקביעת החוקים.
3. שום חוק יהודי , כלומר "מצוות", איננו תקף בישראל אלא אם כן הוא מתקבל על ידי הכנסת הריבונית. אפילו חוק המיוחד ליהודים, כגון איסור על יהודי לעבוד בשבת (יש קנסות!) איננו בתוקף מפני שהוא חוק יהודי, אלא מפני שהכנסת הריבונית הפלתה את היהודים ולא הרשתה ליהודי לבחור את יום המנוחה שלו כרצונו, כמו שהיא הרשתה למוסלמי או לנוצרי.
(דרך אגב, חוק המפלה יהודים לעומת אזרחים אחרים, כשהוא נעשה במדינה נורמלית, היהודים קוראים לו חוק אנטישמי.)
במה ישראל היא מדינה יהודית? - רק מפני שאותה הכנסת חוקקה חוקים רבים אחרים הנותנים ליהודים זכויות שאין ללא יהודים. חוקים של הפליה אין להשלים איתם, וסופם לאיון. זאת כמובן רק אם אזרחים ישרים לא ישלימו איתם מפני "שזה המצב"...
כתוב תגובה ל- עוזי אורנן
13
העליון המבצר האחרון של השמאל
  dodel   6/02/10 18:30
כתוב תגובה ל- dodel
14
תגובות שדגל שחור מתנוסס עליהן.
  ירון זכאי   6/02/10 20:57
המאמר הזה הסביר בפירוט כיצד הכין שלטון השמאל שכשל אופוזיציה משפטית בביהמ"ש העליון כדי שתחבל בשלטון נבחר ולגיטימי של הימין! מה עשו השמאלנים? במקום להתמודד עם אשמה ברורה ונכונה=> הובילו אותנו לאלטלנה, למנחם בגין, ולמחוזות פשע אחרים שגם בהם פשעו; פרשת אלטלנה הייתה המשך לאירוע נפשע שבו דוד בן-גוריון "הכריז" על מדינה שאותה ייסדו לוחמי האצ"ל והלח"י בדמם. כיוון שחלק מהם(האצ"ל והלח"י)היו נצורים בירושלים ללא נשק התעקש בן גוריון להשאירם כך כדי שירצחו שם, ואפילו במחיר מניעת שפע נשק ותחמושת שהיה מיועד לכל חיילי צה"ל מכל הארגונים שאותו הביא האצ"ל באוניה אלטלנה והתכוון למסרו לכולם! הירי בתותחים והשלכת רימונים לעבר ניצולי הספינה שגרם להרג 17 יהודים, וכלל ניסיון להרוג את מנחם בגין עצמו (על האנייה המלאה בתחמושת)נועד לבצר את הדיקטטורה שהקים בן-גוריון ולחסל תרתי משמע כל אופוזיציה שתקום בעתיד! למרות זאת הצליח בגין להביס את יורשי בן-גוריון לאחר 29 שנים בבחירות. אז לימי חולשתו וזקנתו ציפתה לו כנופיה שעדיין אחזה בשלל מאחזים של כוח לרבות כלי התשקורת, ביהמ"ש העליון, ההסתדרות, ועוד. הכנופיה הזו אילצה אותו להכניס אנשים משלה לממשלה, לוותר במו"מ על סיני, לחלק כספי תמיכה למפעליה הכושלים, להישמע לשופטיה המושחתים, ועוד כהנה מעללים. משם קצרה הדרך לצטט משפטים מעורפלים כגון "יש שופטים בירושלים" ולהוציאם מהקשרם. כל טיעוני השמאל סותרים את עצמם! הנוער יודע את זה ולכן השמאל ניגף בבחירות ונעלם לנצח. "אלטא שמטה" יכול לדמיין לעצמו את טיעוני מפא"י הנלוזים בכל עת שהחיתול שלו נרטב. יחד אתו ועם אחרוני חבריו ייעלמו שרידי הדיקטטורה של בן גוריון לנצח! העם הזה ישתמש בכל החלטות השופטים על "פקודות שדגל שחור מתנוסס עליהן" כדי לבצע דברים הפוכים לחלוטין ממה שדימינו ה"שופטים בירושלים". אחרי הכל כיצד יכול מישהו להתעלם מפקודה להרוג יהודים בעת מלחמת השחרור(פקודה שדגל שחור מתנוסס עליה באמת),ולהמציא לעצמו דגלים שחורים מדומיינים אחרים במקומות שבהם ביהמ"ש העליון רוצה בקיומם נגד האינטרס הברור והקיומי של העם הזה!!!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
מילא אם המאמר היה מדויק
  אלטע קאקער   6/02/10 23:19
אבל יש בו שקרים בוטים. ובאמירת אגב, גם לאחר שהשמאלנים של היום יעלמו אני יודע שתמצא "בוגדים" אחרים כי בלמצוא אשמים אתה מומחה. איך כתב ז'בוטינסקי: "בדם ויזע יוקם לנו גזע, גאון ונדיב ואכזר" איזה יופי שיש לו ממשיכים נאמנים כמוך.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il