News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 510,726  סלולר - 366,522
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
בעוד שנה בדיוק יילכו האמריקנים לקלפיות ויבחרו נשיא. למרות כל הפרשות סביבו ולמרות התנהלותו הבריונית, לדונלד טראמפ בהחלט יש סיכוי טוב לזכות בכהונה נוספת. יש שיאמרו, כי דווקא הרעש חסר...
עו"ד ורו"ח רמי אריה
עו"ד ורו"ח רמי אריה
ועדה ברשות המיסים צפויה להמליץ בשבוע הבא על הקשחה ניכרת בתנאים להכרה בישראלי כמי שאינו תושב ישראל    אם ההמלצות יאומצו, יחויבו במס בארץ רבים מבין אלו היוצאים לרילוקיישן
יואב יצחק
יואב יצחק
ליברמן שונא את נתניהו. הוא מאשים אותו בחקירה נגד ישראל ביתנו ובחשיפות בעניינו ב-News1    מחיר השינאה: בחירות מועד ג' או ממשלת מיעוט בתמיכת בל"ד    נתניהו לא היחיד המסובך בפלילים    הב...
[צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
ישראל גרטי
מה לגבי הפגיעה במבנה וההרס שנגרם לו? האוטו חטף פגיעה ישירה מרקטה, מה לעשות?    לשכת סוכני ביטוח מפרסמת מדריך לשאלות הבוערות
עו"ד עופר רשו
עו"ד עופר רשו  |  
ההתנהלות בחקירת תיק 4000 נראית על פניה בלתי תקינה בעליל. קל לדמיין מה נעשה כלפי מי שאינו ראש ממשלה אלא "סתם" חשוד. על כן הדיון הציבורי וחופש הביטוי חייבו את אוחנה לאפשר דיון ציבורי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יו"ר בצלם בעד סנקציות נגד ישראל בעת מלחמה
מאת: יהונתן דחוח-הלוי  |  04/05/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איזה יופי
  מד' ליונה עיוורת   4/05/10 09:53
איזה יופי הם ניסחו את מיסמך ההיתאבדות הקולקטיבית של העם היהודי. היתאבדות עטופה בהוד ערכי הנצח ובהדר. פשוט נפלא. במילים אחרות להשקפתם - יהודי מת הוא יהודי מוסרי. יהודי חי הוא יהודי שראוי למות.
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
2
מבחינתי, יפתחאל קורא ומסית
  רפאל1   4/05/10 10:10
לרצח עם (אותנו) ולכן דמו מותר !
כתוב תגובה ל- רפאל1
הוא לא מסית הוא בוגד ודין בוגד
  שונה משל מסית   4/05/10 14:47
כתוב תגובה ל- שונה משל מסית
3
אותו מכתב הוא היה שולח לרייך 3
  שוקי טבריה   4/05/10 11:04
אם היצור הזה היה חי ב1939 הוא היה כותב את אותו מכתב להיטלר!!!!!!!!!שאלוהים יסלח לאנשים האלה כי אני לא יכול...
כתוב תגובה ל- שוקי טבריה
4
מר הלוי,נא הגב למאמר בצלם בNRG
  נ"ל   4/05/10 11:10
nrg.co.il אולי שרית מיכאלי תענה סוף סוף לשאלותיך.
כתוב תגובה ל- נ"ל
5
אין לי טענה נגד החותמים כי בכל
  עם יש בוגדים   4/05/10 11:10
יש לי טענה נגד הגופים הישראליים ( כמו אוניברסיטה) שמעסיקים אותם ונותנים להם פרנסה המאפשרת להם להיות גייס חמישי...
כתוב תגובה ל- עם יש בוגדים
6
הד"ר,ישר לאשפוז בכפיה,דחוף!!!!
  אביחי   4/05/10 12:11
כתוב תגובה ל- אביחי
7
שיאבדו אויביך ישראל=ללא הבדל ד
  קורןנאוה טבריה   4/05/10 12:44
דת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
החליף אותו בשליט-ואני לא ימנית
  הדודה קלרה   4/05/10 12:59


כחברת מפלגת העבודה מימים ימימה-אני אשמח אם ישללו את אזרחותו ויגרשו אותו לעזעזל],יחד עם נטרוי קרתא.
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
אמן
  בארשבעית   4/05/10 13:45
שיחיה כך-אמן
כתוב תגובה ל- בארשבעית
9
דומינו- ומי בקצה?
  רוני מכפר שלם   4/05/10 13:07
יהונתן חושף את החבר'ה "הטובים" אחד אחד.הם נופלים אצלו כמו קוביות דומינו.מעניין מתי תיפול הקוביה האחרונה? אולי תחשוף את קשריהם עם אנשי התקשורת שלנו שנותנים להם מיקרופון פתוח ברדיו ובטלויזיה להפיץ את השקרים שלהם כאילו היו "תורה מסיני".אלפי מהדורות חדשות נפתחו ב- ארגון בצלם מוסר ש...עדאללה מוסר...זוכרות מודיע ש...או]נהיימר אומר ש...שמישהו יעשה לזה סוף !!!!היום לדוגמא: כל הבוקר מדברים על מסגד שנשרף עם הפניית אצבע לכיוון "תג מחיר" של המתנחלים כאשר רוב הסיכויים שאין ידם במעל.ומאידך אתמול הוצתו שלושה בתי כנסת והזבלים האלה ברדיו אפילו לא מספרים על זה.את מי בדיוק הם משרתים ? מי נותן להם להמשיך ולהחזיקבעמדת כוח הזו?
כתוב תגובה ל- רוני מכפר שלם
בתשובה לשאלתך:הקרן לישראל חדשה
  אלמנטרי   4/05/10 16:08
כתוב תגובה ל- אלמנטרי
10
איני מאשים את החלאה
  sailor   4/05/10 13:32
הוא נולד עם שנאה ואתה ימות! זה אדם אינטאלגנטי מעוות מצפונית וניפשית הוא ודומיו הם אקספונט לחקר פסיכיאטרים ופסיכולוגים. השאלה איפה מדינה?! מי מגן עלינו משפלות הזאת? למה עונים לדוחות שלהם. למה בכלל מפרסמים אותם? למה לא עוצרים כספים המעוברים אלהם על ידי אויבינו?
כתוב תגובה ל- sailor
11
בצלם הוא אירגון גזעני. השמאל
  הוא גזען ופאשיסט!   4/05/10 13:55
באו יהודים מהשמאל ומבצלם והחליטו שהם גזע עליון שיודע להטיף לכווולם מה זה מוסר וצדק ובכלל. מדובר באנשים מתנשאים וגזענים ששמו עצמם שופטים על האנושות. זה מבחיל! גזענות צריך למחוק ולהשמיד.
כתוב תגובה ל- הוא גזען ופאשיסט!
12
כלב
  שימרית   4/05/10 14:04
ממשלה שלא יודעת למשול.
כתוב תגובה ל- שימרית
13
בצלם הוא אירגון גזעני מבחיל.
  וגזענות זו מחלה.   4/05/10 14:07
כתוב תגובה ל- וגזענות זו מחלה.
14
ליפתחאל שתפתח האדמה ותבלע אותך
  עובדה   4/05/10 14:34
כמו בני קורח ועדתו אני מאחלת לך שתפתח האדמה ותבלע אותך
כתוב תגובה ל- עובדה
15
מאיזו אוניברסיטה הוא מקבל
  משכרת   4/05/10 14:53
את החרדים צריך לחסל, ראה ערך חולדאי, גודי ניר מוזס.
תתעוררו לא החרדים הסכנה, פרופסרים אלו הם הסקנה פרחחאל, חזן נעמי ביליצקי ולצערי הרשימה לא קטנה, אבל מאודמסוכנת.
אני אזרח ישראלי נכה צה"ל ואח שכול, לא קורא אלא דורש להטילסנקציות ישראליות על האוניברסיטאות שפושעים אלו נמנים על הסגל שלהם.
כתוב תגובה ל- משכרת
אונברסיטת באר שבע
  צבי גלברד   4/05/10 21:02
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
16
הצלם המונח בהיכל הקודש שלנו,
  פלא יועץ   4/05/10 15:03
הינו עבודה זרה ממש, אשר יש לנתצה ולבערה מעל פני האדמה. הפרופלור אשר שמש הנגב היוקדת על פדחתו,יבשה וצימקה את מוחו השוחר רע וחורש המזימות זדוניות כל היום,כולו אכול שנאה עצמית,מרסס רעל לכל כיוון אפשרי.מבקש להכרית את קיומנו בארצנו,בשם תאוריות הזויות וחסרות שחר,רוצה להפוך את מכורתנו לקן צרעות או למאורת צפעונים,ולא שואל את עצמו- איך זה בכלל יתכן כי לאחר שישים שנה,דור שלישי ורביעי נקראים עדיין "פליטים".אין לדבר אח ורע בשום מקום אחר בעולם.וזאת עוד שאחיהם עשירים כקורח,מכספי הנוזל השחור, ולוב לבדה גדולה פי 80 מישראל עם אותה כמות תושבים.משהו מאד עמוק השתבש במערכת הגנטית שלו ושל חבריו הקמים עלינו לעוכרנו בכל הזדמנות,לא יפתחאל שמו כי אם-סוגראל.איך יתכן כיוחבריו עלובי הנפש,תופשים עמדות מפתח באקדמיה,מרעילים את נפש צעירינו,ומקבלים את משכורתם מרשויות המדינה אותה הם כ"כ אוהבים לשנוא.יש להוקיעם ולפטרם מיד,ואף לשקול העמדתם לדין.ויבוא לציון גואל במהרה. מו
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
17
הנקמה המתוקה!!
  ההוא   4/05/10 15:20
הנקמה המתוקה של ישראל כמדינה, ושלנו הישראלים, בארגון "בצלם" ובראשיו הפוסט ציונים היא ... עצם קיומם! כן, כן, עצם היותם בקרבנו מלמד על הסובלנות בעם ישראל את הגרועים שביריביו, ואלה היריבים מבפנים. כגיס חמישי (והם בהחלט כאלה) כוחם דל, והיזקם מועט, אולם עצם קיומם ללא הפרעה בקרבנו מכרסם בטענותיהם המופרכות כנגד ישראל!
כתוב תגובה ל- ההוא
18
הממשלה חייבת להפסיק ההתקשרות
  עם המוסד של החלאה   4/05/10 15:25
כתוב תגובה ל- עם המוסד של החלאה
19
חולה נפש או בוגד?
  בן דוגית   4/05/10 15:34
יותר ויותר מתגלה ארגון "בצלם" כטינופת אמיתית. זהו ארגון המשרת אויב אכזר שאינו מרפה מאתנו. זהו ארגון שמשתף פעולה עם הגרועים באויבי ישראל ברחבי עולם, ותהיינה עמדותינו אשר תהיינה, אם בימין או בשמאל. זהו ארגון שהתפשט מכל כללי משחק מקובלים וחשף עצמו כגיס חמישי החותר להרס המדינה. ממשלת ישראל איננה יכולה לעצום עיניה מהנעשה וצריכה להפעיל לפחות בשלב זה פעילות הסברה שתציג את "בצלם" כארגון עוין ותחפש את מקורות קיומו. אסור להניח בידי קומץ חסרי אחריות להשתולל בצורה בוגדנית שכזאת.
כתוב תגובה ל- בן דוגית
20
ואני קורא להחרים את "בחלם"
  בוננזה   4/05/10 15:51
כתוב תגובה ל- בוננזה
21
מנוול! צא מאדמתינו! צא מחיינו!
  מקומך בכלא   4/05/10 16:42
כתוב תגובה ל- מקומך בכלא
22
A menace to Israel
  Gilead   4/05/10 18:18
I am surprised that the professor is employed by an institution such as the University of Ben Gurion. Cann't you see Israel, that he must let go (regardless of his academic achievements). No body has the rights to weaken the country while it is surrounded by enemies. This professor must let go. If the university of Ben Gurion will not change that fact, here in the USA I will do my best to stop any contribution to the University.
כתוב תגובה ל- Gilead
23
הוא שאמרנו -גיס חמישי
  יהושע קוצינסקי   4/05/10 21:58
כתוב תגובה ל- יהושע קוצינסקי
24
אנחנו מדברים והם עושים!
  אלי הרחובותי   4/05/10 23:06
אנחנו רק מדברים ומטקבקים ואילו השמאלנים עוכרי ישראל עושים לנו נזקים עצומים! יש להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות!
בתור התחלה, דבר ראשון צריך למצא את כתובותיהם ולהתחיל להופיע אצלהם בבית, אח"כ יש לפנות לאוניברסיטאות שמשלמות את משכורותיהם של אנשי הגייס החמישי הזה מכספנו ולדרוש מהם לפטר את שותפי המחבלים האלה, אח"כ הכל פתוח בפנינו כדי למנוע ממחבלים להמשיך ולהזיק לנו ולמשפחותינו! די נמאס לנו ועכשו הגיע הזמן לפעול!
כתוב תגובה ל- אלי הרחובותי
25
אנחנו מדברים והם עושים!
  אלי הרחובותי   4/05/10 23:15
אנחנו רק מדברים ומטקבקים ואילו השמאלנים עוכרי ישראל עושים לנו נזקים עצומים! יש להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות!
בתור התחלה, דבר ראשון צריך למצא את כתובותיהם ולהתחיל להופיע אצלהם בבית, אח"כ יש לפנות לאוניברסיטאות שמשלמות את משכורותיהם של אנשי הגייס החמישי הזה מכספנו ולדרוש מהם לפטר את שותפי המחבלים האלה, אח"כ הכל פתוח בפנינו כדי למנוע ממחבלים להמשיך ולהזיק לנו ולמשפחותינו! די נמאס לנו ועכשו הגיע הזמן לפעול!
כתוב תגובה ל- אלי הרחובותי
26
זה הזמן לסנקציות נגד צלם!
  סיישל   5/05/10 00:15
כתוב תגובה ל- סיישל
27
כולנו אשמים. צא ולמד
  עידו ק.   5/05/10 00:17
היינו צריכים ללמוד מהאוייבים שלנו מה עושים לבוגדים כאלה. הבעיה שהאיש אפילו לא מועמד לדין בעוון בגידה וגם אם היה בתי המשפט עושים נאמנה את מלאכת האוייב בעצמם. אחרי זה מתפלאים שאזרחים לוקחים החוק לידיים.
כתוב תגובה ל- עידו ק.
28
לך לך
  חוסין אובמה   5/05/10 00:24
אם לא מתאים לפרופסור הנכבד מה שמדינת ישראל עושה . הוא מוזמן לעבור לעזה וללמד שם.
איני מבין מדוע המדינה צריכה לממן דיברי בלע של אדם כמוהו.
כתוב תגובה ל- חוסין אובמה
29
אני כותב עכשיו עבודה על מק"י
  kopelistus   5/05/10 01:28
והחברה האלה משתמשים בדיוק באותה הטרמינולוגיה של ימי הקומינטרן. מדהים איך דברים לא משתנים
כתוב תגובה ל- kopelistus
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |