News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 385,439  סלולר - 495,205
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מה צריך לחשוב על נשיא ששם במקום הראשון את טובת עצמו    משטרת ישראל מפריטה בפועל את החקירות    תפיסות היסוד של דינה זילבר    כתמים על מורשתו של יוחנן פאולוס השני    ההיבט הקפיטליסטי של ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
מותו של פרידריך הגדול    צבא לאומי צרפתי    התבוסה הפרוסית בקרב יֶנָה; נפוליאון לא הפיק לקחים והובס    גרהרד פון שרנהורסט והמהפכה האינטלקטואלית בצבא הפרוסי שהוא היה הבסיס לצבא הנאצי ב...
סימה שיין, רז צימט
סימה שיין, רז צימט
אירן מציבה תנאי סף נוקשים ביותר לחידוש המו"מ, ושיקולים פוליטיים פנימיים ישפיעו גם הם על ההחלטה האם ומתי להידבר עם ארה"ב
פרופ' טליה איינהורן
פרופ' טליה איינהורן
באצטלה מדומה של ייעול, פישוט וקיצור ההליכים, מקנה הרפורמה לשופט שיקול דעת מוחלט להחליט לפי חוש הצדק שלו בלי לרדת לחקר האמת    מזכירים משפטיים יחסמו את שערי ביהמ"ש    במיוחד תפגע הרפו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מהגרים
מאת: פורומים  |  30/11/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
השמאל בונה על המסתננים בקלפי
  מייק   5/04/18 19:24
כתוב תגובה ל- מייק
-  גם ביבי בונה עליהם
  יובל הלפרין   26/05/20 14:29
הם לא בכיס של השמאל וגם נתניהו בונה עליהם כי חוק השבות הוא גזעני ולא רלוונטי ומדינה שבא הזכות להגירה נקבעת על פי מוצא, גם זכויות האזרח הקיימות נקבעות על פי מוצא, והאתנוקרטיה הגזענית המכונה " מדינה יהודית" הולכת ונשחקת הן בפנים והן בגבולות. ובגם הביב שימכור הכול בשביל טובתו האישית בונה יודע זאת ובונה עליהם, בגלל זה הוא לא שש לגרש אותם, ובמקרה הזה טוב שכך.
כתוב תגובה ל- יובל הלפרין
-  טיילת לאחרונה בשכונת התקווה?
  alice   4/07/18 13:26
היינו שם השבוע בהצגה באודיטוריום דוהל, ליד בית דני. כמה ילדים ונוער אפריקאים שיחקו שם ונהנו, כולם דוברי עברית צחה. כי הם זוכים כאן לחינוך טוב כמו כל ילד עברי. או-טו-טו הם בני 18, ובעלי זכות להצביע. כך שבבחירות אחרי הבאות, ירד אחוז היהודים בישראל בכמות כזו, שבקרוב הממשלה כאן תיה מורכבת מערבים ואפריקאים.מעניין איזה חוקים יעמדו לנו אז להמשיך לחיות כאן עפ"י דתנו והמסורת בת ארבעת אלפים שנה. מעניין אם הדגל הישראל וההמנון שלנו יישארו על תיקנם.
כתוב תגובה ל- alice
+
כמה צבועים הזוג נפתול ואיילת
  ירדנה   4/04/18 22:56
כל הזמן עמדה השקדיה ולא נתנה לראש הממשלה לחוקק חוק נגד העמותות ונגד המסתננים ועכשיו שנתניהו הצליח לבטל את מחסום כחלון הם ממהרים פתאום להוכיח כאילו הם אלו שמחוקקים שני שקרנים שמאלנים שהשתלטו על המפד''ל והפכו אותה לבית של הגויים ....כנסו ותראו איך איילת שקד טירפדה לנתניהו את חוק העמותות ...mako.co.il
כתוב תגובה ל- ירדנה
+
ביבי ילך הביתה לפני שיגרש
  שבצי חלובצי   3/04/18 19:57
ולו פליט אחד. מילה שלי...ביבי במשך 12 שנות שלטונו לא הכניס יהודים לארץ אלא רק פליטים ומתחזים. דווקא את היהודים הוא גרש. ברחו מכאן כל החילונים שלא מסוגלים לחיות את הסרחון החרדי של ש"ס והאגודה..
כתוב תגובה ל- שבצי חלובצי
-  גםיועבר ליצןחלובצי לגןחיות עזה
  ע_הראל   4/04/18 18:07
רוב הימין מרכז בישראל נשען למעשה בלית ברירה על החרדים המתונים (ש"ס/אגודה) כדי לשמור על השבת והצביון היהודי של המדינה; ₩$₩$₩ לכן החרדים מקבלים קצבאות ופטור מגיוס, שהם מוכנים לשכב על הכביש במידה שאיזה חוכם חילוני כמו אהוד ברק כמו לפני 18 (יחד עם הקרן האנטישמית החדשה) יזידו לעשות מהפכה אזרחית - כלומר לרמוס את השבת הממלכתית בישראל חלילה, בדרך להפיכתה למדינת כל אזרחיה. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
לטעון שאלו לא פליטים זה קל
  ר2498   3/04/18 10:05
איפה ההוכחות? עיתונאות ברמת זבל.
כתוב תגובה ל- ר2498
-  אםעברו דרך סודןמצרים=לא פליטים
  ע_הראל   4/04/18 18:32
לפי החוק הבינ"ל, רק המדינה הראשונה שעברו אליה חייבת לבדוק האם הם באמת פליטים; אך אם עברו (בדרכם מדרום סודן או אריתריה) עוד 2 מדינות (את סודן ומצריים לפחות) - הרי הם לא יותר ממהגרי עבודה אצלנו, נקודה. ₩$₩$₩ זה נכון שיש מדינות כמו גרמניה וקנדה שמוכנות לקבל מהגרים גם אם עברו מספר מדינות בדרך - זאת כי הן ממילא זקוקות ליותר עובדי כפיים, וגם זאת עד גבול מסוים! ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
תקע מסמר לתלית המעיל
  מסמר קטן על הקיר"   3/04/18 09:58
Www.davar1.co.il/72906 נכון ל-1 בינואר 2017 שהו בישראל 218,919 אזרחי מדינות זרות אשר מעמדם בישראל לא עומד תחת הגדרה חוקית של 'תושב' ובטח שלא 'אזרח'. 218,919 אזרחי המדינות הזרות נתונים לטיפול ופיקוח של רשות האוכלוסין וההגירה של משרד הפנים. הציבור והתקשורת נוטים לקרוא לאוכלוסיה זו בשמות שונים: מסתננים, מבקשי מקלט, עובדים זרים, מהגרי עבודה, פליטים, אפריקאים ועוד, תוך שמערבבים ביניהם כאילו היו כולם מקשה אחת.
כתוב תגובה ל- מסמר קטן על הקיר"
+
ביבי את הקול שלי יותר לא תקבל
  כוכי   2/04/18 19:14
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ראש הממשלה עושה טעות
  כרמל   2/04/18 18:15
ממתי ישראל עושה חשבון אום שמום ביבי נתניהו עושה טעות איומה שיכולה לעלות ביוקר בסוריה נרצחו 2 מיליון אזרחים ו15 מיליון גורשו מה האום עשה. כלום על ביבי להיות חזק לגרש את עולם. צרות ובעיה לעתיד
כתוב תגובה ל- כרמל
+
הבייתה הבייתה הבייתה
  כוכי   24/03/18 23:31
כתוב תגובה ל- כוכי
+
האם קלינסקי מתנגד לבג"צ?
  אביטל   28/01/18 14:50
בג"צ קבע שאפשר לגרש את המסתננים מסודן ומאריתריאה, ושלא נשקפת להם סכנת חיים בארצות שלישיות באפריקה. פתאום השמאל מתנגד לקביעת בג"צ? "המגינים" של שומרי הסף אינם סומכים על שומרי הסף, ואף מארגנים מרי אזרחי? רוב המסתננים הם גברים צעירים בגיל העבודה, ולא משפחות עם ילדים כמו שרואים בסוריה. הפתרון שמציע השמאל, לעזור לתושבי דרום ת"א, שאיבדו את החופש והבטחון, ולפזר את המסתננים בכל ישראל הוא צבוע ובלתי ישים. ראשית, ארגוני זכויות אדם הם אלה שהתנגדו בעבר לפתרון הזה, ושנית, בכל מקרה הם לא יגורו בשכונות של השמאלנים (הבורגנים השבעים), אלא בשכונות החלשות ביותר, כי שם יותר זול. בנוסף לכך, כושר ההשתכרות גבוה יותר במרכז, ומהר מאד הם יחזרו למרכז, ומי ימנע מהם לשוב לתל אביב? קלינסקי וחבריו? ושלישית, אם הקמפיין של השמאל יצליח, מספר המסתננים יתחיל לעלות במקום לרדת, כי מי שמוכן לעלות על סירות רעועות בים התיכון, כדי להגיע לאירופה, יכול גם לקפוץ מעל גדר. אבל אז "יפי הנפש" יתנגדו ל"החזרה חמה" כמו שהתנגדו בעבר. נקודה נוספת שיש להתייחס אליה זאת "הבעיה המינית". רוב המסתננים הם רווקים צעירים,שהגיעו הנה ללא נשים, מה שעשוי להגביר את הזנות. אני צופה שהשמאלנים ידרשו לאפשר להם להביא נשים מאפריקה, כדי לשמור על זכויותיהם הבסיסיות.
כתוב תגובה ל- אביטל
-  גם מסתננים בורחים מחקלאות קשה!
  ע_הראל   31/01/18 04:45
נעשה ניסיון לשלב אותם בחקלאות, אך ברחו מזה ומוכנים רק לעבודות קלות כמו מסעדות שיש להם גם אוכל טוב! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
אני חי איתם
  הורס   24/12/17 14:23
שנים אני מקושר איתם בעבודה 8 שנים ושומע סיפורים ממקור ראשון בתחילה שהם הגיעו הם היו בלויים כיום הם עובדים 2 עבודות כל יום לאגור כספים שוכרים דירה שותפים ומפקידים כסף בבנק פועלים למשל ואו לחילופין בבנקים זרים שפועלים בארץ ובחוץ לארץ ברוב הארצות.... עוד נמסר לי שיש להם אחים בקנדה צרפת וכו והם שולחים להם כסף וכו למשל בחור אריתראי סיפר לי שהוא חסך כ800 אלף שח בעבודות בישראל במרוצת השנים שהוא עובד כאן בנקיון מסעדות וכו והוא נחשב לאיש עסקים בארצו אחיו כבר רכש חנויות ובתים באריתריא אריתריא זה מדינה שאין בה כלום בנושא תעסוקה ממש שום כלום (בניגוד לאתיופיה שמלאה בהזדמנויות) בחור מאריתריא אחד בן 33 סיפר לי שהוא היה בגבול חייל וברח עם הנשק לסודן והגיע לישראל דרך מצרים זאת שיש בגבולות חוליות סייענים להגירה מאורגנות ורק עליו לשלשל לכיסם כסף באריתריא רק המקורבים לשלטון זוכים לתעסוקה עוד הוא מספר לי שיש חיילים וקצינים ישראלים על איזה איזור הררי באריתריא והם מייעצים לרודן שלהם כיצד להלחם ולשרוד (מצאתי את זה גם בויקפדיה) מי שחושב שאין קשר ישראלי אריתראי עם אינטרס הדדי טועה אם יש זקנים וזקנות ילדים ותינוקות בין אנשים שטוענים שהם פיטים אז כנראה שיש בזה משהוא אך אם כולם בני 20 25 30 אלו מהגרי עבודה בחודש האחרון התחילו להגיע לישראל באישור הרשויות 10000 סינים לענף הבניה עלות הבאת עובד כזה למדינה ולקבלן כולל ביטוח רפואי טיסה וכו 4000 אלף ולר עלות מהגר עבודה אריתראי דרך הגבול ב2007 אפס שקל והכניסו במתכוון 70000 איש דרך הגבול על מנת שיחליפו את הערבים שביצעו פיגועים לפני 10 שנים יש החלטה ממסדית להתיר כניסת עובדים מאפריקה חינם אין כסף דרך הגבול זה לא קרה סתם.... כיום זה הופסק וכיום הם מקבלים ויזה זמנית פותחים חשבון בנק ומקלבים תלוש שכר וקופח כללית אח וכו דרך התלוש סיכום: מהגרי עבודה עוברים החוק בחסות החוק
כתוב תגובה ל- הורס
-  לגרש אותם עכשו
  איציק מהתקוה   28/01/18 21:18
כולל נשים לא צריך אותם פה יש לנו מספיק בעיות
כתוב תגובה ל- איציק מהתקוה
+
הבחור הוא חלק מהעוקץ האריתראי
  יונתן קלינגרינג   18/09/17 14:20
הבחור נשכר כדי לזרות מלח ועשן הונאה בעיני הקוראים. תוך גילגול עיניים לשמיים א. בתי עסק התקיימו לפני מכת המדינה-הפלישה האריתראו-סודנית ויתקיימו אחריה. זהו ניסיון ציני אופרטוניסטי של בתי עסק לדקור את העם בישראל בגבו במניעת עידוד הפולשים לצאת מישראל, לצורך רווחים אישיים. ב. בתי הדין באירופה כולל בית המשפט הפדרלי בשוויץ(המקביל לבג"צ אצלנו), בפסיקה חלוטה מתחילת החודש: 1/9 "היתר מלא לגרש את האריתראים משוויץ. הוכח כי לא רק שאין מתקיימת עילה להגדרת פליטות מאריתראה, אלא שמוכח שקיימת תעשייה שלמה של הונאת פליטות. לא יוכרו עוד שוהים מאריתריאה כפליטים- גם לא כאלה שטוענים שהם עריקים מהצבא האריתראי, מאחר והוכח שגם עריקים מהצבא האריתראי בהגיעפ לארצם אינם סובלים סנקציה גדולה יותר מאשר עריק מצבא שוויץ".
כתוב תגובה ל- יונתן קלינגרינג
+
טוב מאוד עוד קנסות שילכו מכאן
  ליעה   22/08/16 17:45
כתוב תגובה ל- ליעה
+
אנטישמיות במסווה של רחמים
  שבץ חלובה   19/09/15 15:13
מהנסיון המצטבר עם פליטים מוסלמיים למדנו שמי שמרחם עליהם היום מקבל אנטישמים חגשים עוד 10-15 שנים. אירופה של היום הפכה להיות אנטישמית בגלל הפליטים של שנות ה 60-70. קליטת פליטים היום זה מתכון בטוח להמשך ההשתוללות האנטישמית ורדיפת יהודים. תוך 5 שנים מהיום לישראלים לא תהיה דריסת רגל באירופה. אבל למה הדרעק והכלומניק הזה ביבי שותק?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
החלום שלי לזכות בלוטו
  משה הבער   18/09/15 19:58
ולקנות דירות ברמת אביב ולהשכיר אותם לסודנים אריתריאים אפריקנים
כתוב תגובה ל- משה הבער
+
כתבה פרימיטיבית
  אריק 111   13/09/15 00:22
כתבה מטופשת שרחוקה מהמציאות.
כתוב תגובה ל- אריק 111
+
גרמניה גלתה את פרצופה האמיתי
  צדק תהומי   12/09/15 07:55
לגרמניה בעלת שטחי אדמה העצומים והעשירה יש את היכולת לבנות מחנה אוהלים/קרוונים כולל כל השירותים ושיהיה זמני ושם לשכן את הפליטים שברחו מהמלחמה. במעשה שעשתה היא מוכיחה, שכבר אין צורך לשמר את זכרון הנרצחים שנרצחו על ידי הנאצים שהם אזרחי ארצה, במעשה זה היא רמסה את זכרון הנרצחים והמעשה מצביע שגרמניה צבועה ולא רוצה יותר להשאיר את זיכרון המחנה בארצה על האכזריות שגילתה כלפי אזרחי מדיתנה היהודים.
אילו מדינות אירופה לפני שנים היו מתאחדות ונלחמות באסד ובמוסלמים הרוצחים שטובחים את בני עמם ואת אזרחי העולם, כיום לא היתה נהירה של תושבי סוריה, עירק, אפגניסטן האומללים שברחו מאימת הרוצחים המוסלמים. הרוע המוסלמי הזה התחזק באשמת האו"ם ומדינות העולם שבמקום לגנות ולטפל ברוצחים המוסלמים בכל העולם ובשטחי ארץ ישראל כולל עזה, כל העת החרימו והאשימו את מדינת ישראל על לא עוול בכפה ובכך עודדו את הרוצחים המוסלמים להמשיך להתחזק ולהשתלט ולרצוח חפים מפשע ולהרוס מדינות. גם כיום כשיש בעיות בוערות בחלקים השונים בעולם שחשוב לטפל בהם, אירופה והאו"ם מתעסקים בהחרמת מדינת ישראל ובכך גורמות נזק נוסף לאזרחי מדינת ישראל החפים מפשע ושהם העולם . מדינת ישראל איננה כוכבשת, מדינת ישראל שיחררה במלחמות שנכפו עליה על ידי המוסלמים תושבי הארץ, את שטחי האדמה של העם היהודי שנגזלו על ידי מוסלמים ממדינות ערב שפלשו לכאן ממדינות ערב על מנת לשרת את הכובשים, הכובשים העניקו במתנה למוסלמים שפלשו לכאן ממדינות ערב השונות את אדמות העם היהודי שגורש בעל כורחו לגולה ומכאן יוצא שהכובשים היחידים בארץ ישראל הם המוסלמים ממדינות ערב. מאז הקמת המדינה, צאצאיהם של הפולשים ממדינות ערב, ממשיכים בדרכיהם הנלוזות של אבותיהם לרצוח יהודים ולגנוב את רכושם וכן להאשים ולהעליל על מדינת ישראל שהיא כובשת ורוצחת ילדים. העולם במקום לבדוק את אמיתות השקרים, מקבל בעיניים עצומות את השקרים ומחרים את מדינת ישראל שרק עושה טוב לעולם ותמיד היא הראשונה להגיש עזרה למדינות העולם בעת צרה והיא כל השנים מצילה את חייהם של אוייביה מסוריה, עזה. אני בדיעה שכל מי שמחרים את מדינת ישראל, כל מי שיזם נושא זה, כל מי שמשתתף בחרם, מחר יפול מנכסיו ויחוש על בשרו את עוצמת העוול שהם עושים למדינת ישראל, ארורים יהיו כל המחרימים.
כתוב תגובה ל- צדק תהומי
-  שוודים אנטי ציונים-הונגרי נבל
  ראיס-פוטין-טיל400   13/09/15 12:50
ומנהיג החדש של לייבור בבריטניה קורה לחיסבלה וחמאס -חברים(כמו ,שביבי הומניטרי מלקק לחמאס-אנלוגיה). אני חוזר ממלמו-עיר שניה בגודלה בשוודיה.יהודים "ברחו לקופנהגן-דניה.בביקורי בבריסל-בלגיה (יומיים לפני ההרג במוזאון היהודי).ומה התגלה לעיניי?...כל ככר בכוון רחוב NOVA רחוב מרכזי של קניות מלא בארבושים...כוונה עם שלטיםבערבית ואנגלי:בלגיה מוסלמית לתמיד!!! איני בטוח ,שהם אזרחי בלגיה,אבל איסלם מצווה על מוסלמי בכח ובעורמה של דמוגרפיה לכבוש שטחים ולחסל או לגרש נוצרים.לא שחבל לי על נוצרים ימח שמם וזכרם,אבל זה האופי והוא יעיל: סורה5 פסוק56-הרי קוראן אוסר על ילדי דאר אל איסלם להתחבר עם היהודים ונוצרים שפלים והכרה במדינתם זו בגידה בקוראן.ברורואיסלם... ????ברור ???? כופרים הם אלה אשר אמרו כי אלוהים הוא משיח בן אלוהים-ישו ימח שמו וזכרו... לפי סורא 3 פסוק 54, סורא 8 פסוק 8 וסורא 10 פסוק 21 "אלוהים הוא הטוב בזוממים...אוי אירופיים-סופכם קרב בעזרת השם. סורא 16 פסוק 106 מציינת שנסיבות חמורות עלולות לחייב מוסלמים לפייס "כופרים" כאמצעי זהירות, גם אם מצטיירים כמחללי האיסלאם.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
+
הפליטים הסורים נמלטים מהמלחמה
  רון וייס   11/09/15 14:10
מדהים שגב' ליסק מתעלמת מהעובדה שהפליטים הסורים נמלטים מסוריה בגלל מלחמה שניטשת שם כבר מספר שנים(ולא בגלל שבסוריה שולט דיקטטור,זה לא הפריע להם לפני המלחמה). ההצעה לקלוט מספר סמלי של פליטים אינה מסכנת את הדמוגרפיה בישראל.זה ישפר את תדמיתה של ישראל בעולם ובסופו של דבר הפליטים הסורים לא יבואו כי הם לא מעונינים בישראל.
כתוב תגובה ל- רון וייס
-  אנחנו לא צריכים למצוא חן
  צדק נכון   12/09/15 08:34
אני בדיעה שאילו מדינות אירופה והאו"ם במקום כל העת להשקיע את כל האמצעים ולבקר ולהוכיח את מדינת ישראל הנלחמת על חייה, היו מבצעים פעילות להפסיק את רצח אזרחי סוריה החפים מפשע וכן את אזרחי עירק, אפגניסטן הנטבחים על ידי מוסלמים בני עמם, היום לא היתה נהירה של פליטים לאירופה ולא של תושבי אפריקה הרעבה והמסוכסכת בשל הרעב. אנחנו לא צריכים למצוא חן בעיני איש, אסור לנו להכניס לכאן עוד מוסלמים הרי צאצאי המוסלמים שפלשו לכאן ממדינות ערב כמהגרי עבודה ואשר קיבלו במתנה מידי הכובשים את אדמות העם היהודי, כל שנות קיומה של מדינת ישראל וגם לפני כן כל הזמן נלחמו בנו, רצחו אותנו, גנבו את רכושינו ובנוסף מעלילים עלינו בשקריהם בכל העולם והעולם הצבוע במקום להעניק תמיכה למדינת ישראל שנלחמת ברוצחים המוסלמים ובד בבד מגישה עזרה רפואית לאוייביה, מחרימים אותנו. מדינות אירופה שבשתיקתם החמירו את המצב ועקב זאת יש נהירה של מוסלמים לאירופה, מדינות אירופה העתירות בשטחי אדם ובכסף שישלמו הם את המחיר. מדינת ישראל מאז שהחלה המלחמה בסוריה הגישה עזרה רפואית לפצועים הסורים, הכניסה להם ציוד ומזון ומעבר לכך אסור לנו לאפשר להכניס עוד מוסלמים לשטחי מדינת ישראל. תפסיקו להיות ראש קטן, 2000 איש יתרבו ובעוד שנתיים או שלוש הם יהיו מליונים ביחד את המוסלמים החיים בארץ וחסל סדר מדינת העם היהודי כי המוסלמים שיכנסו בדלת האחורית יכבשו אותנו.
כתוב תגובה ל- צדק נכון
+
אכן נבואה שמגשימה את עצמה
  מודאגת   10/09/15 10:53
לצערנו כוחות הרשע למיניהם מסתננים ועוד יסתננו בין המוני הפליטים המבקשים מקלט... אכן יש כאלה שבאמת ובתמים מבקשים מקלט ונסים על נפשם אך מתחזקת המגמה האיסלמיסטית בכל העולם וזאת סכנה ממשית ועל מדינות העולם מוטלת האחריות לדאוג ....
כתוב תגובה ל- מודאגת
+
המוסלמים לא אסירי תודה כי
  מזרחן   5/09/15 12:10
על פי אמונתם כל העולם שייך להם במוקדם או במאוחר. במלחמת המפרץ ה1, נשאל איש דת בכיר ביותר בסעודיה מדוע הם מגבילים את נוכחות הצבא האנגלי והאמריקי ומדוע מתנגדים להצבת נשים , בעוד הם דורשים מבריטניה וכלל מדינות המערב לקבל אותם . התשובה שלו היתה פשוטה ונחרצת. אדמת ערב הסעודית אדמת ווקף והינה קדושה, אדמותיכם במוקדם או במאוחר יהיו תחת שלטון האיסלם. מאות אלפי המגרים יביאו איחוד משפחות ולפתע אירופה תחת שליטת היסלם. והכל הודות לטיפשטות הנאיביות של חסידי זכויוצת הזרח שכמו ליתנים שוחים לחוף "המוסר" ומתאעבגים לדעת.
כתוב תגובה ל- מזרחן
-  לא סחור-סחור,ישר לקוראן...
  ראיס-פוטין-טיל400   8/09/15 14:55
לפי סורא 3 פסוק 54, סורא 8 פסוק 8 וסורא 10 פסוק 21 "אלוהים הוא הטוב בזוממים"...כך מלמדים את מוסלמי 5 פעמים ביום. סורא 2 פסוק 225 קובעת: "אללה לא יבדוק את שבועותיך חסרות-ההיגיון אלא את כוונות ליבך".סורים ישבעו לדגל גרמני... סורא 16 פסוק 106 מציינת שנסיבות חמורות עלולות לחייב מוסלמים לפייס "כופרים" כאמצעי זהירות, גם אם מצטיירים כמחללי האיסלאם.סורים-אפגנים עירקים:באנו בכוונות שלום אליכם גרמנים. לפי מוחמד התנאי לגאולה ותחיית המתים הוא...ה ש מ ד ת היהודים (מובא באמנת החמאס סעיף-6 ).אהה-אבו מאזן יודע על אמנה או לא? סורה5 פסוק56-הרי קוראן אוסר על ילדי דאר אל איסלם להתחבר עם היהודים והכרה במדינתם זו בגידה בקוראן ואיסלם... פלסטין 1 במחרם 1409 להג'רה-בשם אללה החרמן והרחום"ישראל תקום ותוסיף להתקיים עד...שהאיסלם ימחה אותה(חלום באספמיה...),כפי שמחה את שקדם לה..."לא תגיע השעה(יום הדין)עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו את היהודים המוסלמים.ביבי אל תתן לחלום שלהם להפוך למציאות!!!
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
+
פליטים יש-להפנות למדינות-ערב
  מוטי הקרייתי   5/09/15 09:38
בעולם הגדול ישנם כ-שני מיליארד מוסלמים(כל-אדם רביעי)
אז...היכן הם מתחבאים ולא מגישים מידית סיוע לבני-דתם.
מדוע הפליטים רצים לחיק-הנוצרים. אירופה...כך-תנוצח!!
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
+
תרומות
  ארבל בת אדם.   5/09/15 00:04
מוכנה לתרום גם.
כתוב תגובה ל- ארבל בת אדם.
+
אי טורקי
  אלכס בורשטיין   4/09/15 23:47
הכי הוגן והגיוני שיקנה אי מטורקיה. רק אם הוא עושה כך, לא יוכל להכריז על עצמאותו של האי, כי הטורקים בחיים לא יסכימו לוותר על אי. אבל מלבד זאת, אין שום בעיה לדעתי לטורקיה, לאפשר קיומו של פרוייקט שיקום כזה על אחד מאייה. רק שככה זה מפוגג היגש פוטנציאלי עצום של המיליארדר - גם "לכבוש" אדמה אירופית לטובת האיסלאם, וגם להיות נשיא\מלך של אי ומדינה בים התיכון.
כתוב תגובה ל- אלכס בורשטיין
+
למה יוון לא נותנת להם דרכון?
  susanaa   12/08/15 15:10
כתוב תגובה ל- susanaa
-  יוון הייתה 500 שנה תחת מגף מוס
  ראיס-פוטין-טיל400   8/09/15 15:09
מוסלמי.יאנצ'רים היו חייליו של סולטאן אימפריה טורקית והם רובם היו ילדים נוצרים,שלפי חוק אוטומני -כל משפחה בשליטת אימפריה טורקית חייבת להפריש בן בוגר לצבא יאנצ'רים.נערי נוצרים של קאוקז אבחזיה גויסו לצבא איסלם ובשלב מסויים כמוסלמים הקימו אימפריה ממלוכית במצרים וארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
+
יש פתרונות, לצאת מהקיבעון
  אבי כהן   11/08/15 18:50
פשוט מאד לחוקק חוק שאוסר על מבקש מקלט (שהרי אם הוא מבקש מקלט אז אינו מסתנן עבודה) לשלוח כסף לחול. שהעונש על כל משלוח יהיה 24 חודשי מאסר ובא לציון גואל. ניתן לחוקק מספיק חוקים שיהפכו את העיסקה של מסתנן עבודה ללא כדאית, שילך לאירופה הנאורה
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  בגצ פוסל חוקים הבנת?
  חוקר פרטי   9/04/18 12:57
כתוב תגובה ל- חוקר פרטי
-  5 מיליון טורקים שלחו כסף לטורק
  ראיס-פוטין-טיל400   8/09/15 15:26
כשהם מועסקים בגרמניה:גרמניה פורכת כלכלית וגם טורקיה במצבכלכלי מצויין.אז מה עושים עם טאוריה שלך?וההצעה?
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
+
איפה השמאלנים המתייפיפים
  שיתנו דוגמה   1/06/15 09:52
אני קורא לכל שמאלן לארח מסתנן מדרום תל אביב בביתו.
הרי זכויות האדם השוויון והאחווה הם נר לרגליכם.
מה כבר יקרה לכם אם מסתנן מוסלמי יישן ליד בנותיכם וייהנה מעט מהעושר הצפון תל אביבי?
הוא הרי מסכן וחסר ישע.
אל תהיו גזענים, אמצו מסתנן.
כתוב תגובה ל- שיתנו דוגמה
-  שיתנו דוגמא?למה לא תגגל
  לא שוכחים   6/03/16 18:41
ותגלה שב2007 ה"שמאלנים"בנימין נתניהו ואלי ישי חתמו בכנסת על עצומה שהתנגדה לגרוש מסתננים מישראל מטעמים הומניטרים שנוגדים את המוסר היהודי והגישו אותה לאולמרט נראה את ה"שמאלנים שלך" נתניהו וישי מארחים אותם בביתם יש מספיק מקום בוילה בקיסריה או בדופלקס ברחוב עזה או באחד משני בתיו של אלי ישי
כתוב תגובה ל- לא שוכחים
-  השמאל מת ב1977(כמו שאמר ניטשה
  ראיס-פוטין-טיל400   13/09/15 15:10
אלוהים זה פרפרזה לאמונה:אמונת אינדיינים באש,אמונת יהודים באל אחד ומאחד,אמונת הודים ועמי אסיה בבודהה-אמונה מחזקת וחאחדת.שמאל ישראלי נשאר בלי אמונה(כיוון שאל השמש שלו-סטאלין התגלה כרוצח בפוטנציה) ואז מה נשאר,מה להעביר לדורות הבאים? שמאל ישראלי התחיל את דה-גנרציה שלו עם הקמת "אידישה קומוניסטישה פארטאי"בהנהגתו של אבי דוב חנין(ההולך בדרכי אביו...).אחדות עם אמין אל חוסייני נגד הישוב היהודי בהפגנות ובמלחמה ממש.האלים של שמאל ישראלי נדמו(סטלין-מאו-פול-פוט,עכשיו עוד דביל נוסף מנהיג לייבור בבריטניה האנטישמית מסורתית).זהבה מקבלת אורגזמה ,כש היא משכנעת אותנו לתת לפלסטינאים מדינה...נו ניתן להם מדינה -יאהבו אותנו יותר?ומה עם האמנה? פלסטין 1 במחרם 1409 להג'רה-בשם אללה החרמן והרחום"ישראל תקום ותוסיף להתקיים עד...שהאיסלם ימחה אותה(חלום באספמיה...),כפי שמחה את שקדם לה..."לא תגיע השעה(יום הדין)עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו את היהודים המוסלמים.ביבי אל תתן לחלום שלהם להפוך למציאות!!!
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  איך תקרא למי שלא חושב כמוך
  לא חושב כמוך   14/10/15 07:33
כתוב תגובה ל- לא חושב כמוך
-  מדי פעם צץ אחד מאוכלי עשב
  ראיס-פוטין-טיל400   8/09/15 15:19
של 30% בסולם קוטלר.אנטרופולוגים של מכון וויצמן גילו ,שאלה שרידים אחרונים של NEANDERTALUS SIMPEL.כיוון ,שמובילים אותם מנהיגיהם,שנבחרו באותו מקרה עצוב של 30% בסולם קוטלר:סיבוני את איילת שקד בסיוע של אורן חזן,צחי הצדיק חזקה ,שהעולם התרשם לטובה מהם.ומה עם הוספיטליטי מטעם שמאל?שמאל מת מות טבעי.ב1977 בעזרת בגין הסכיזופרן הורכב צוות נקרופילים.המטרה:לאכול גוויית שמאל ,כולל עצמות ולהעביר לדור הבא:שמאל אכיל רק ע"י ממשיכי דרכו של ביבי-אולמרט.בתאבון .שנה מוצלחת למזכירים את שמאל ז"ל.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  הפעם לא הבנתי כלום.
  אדיר 1   10/11/15 21:53
קראתי כמה תגובות שלך והתרשמתי מהרהיטות אך הפעם לא הבנתי זה מזכיר שפת קודים.
כתוב תגובה ל- אדיר 1
-  אהבתי את זה אחי
  איציק מהשכונה   5/09/15 11:20
אתה יודע שרון חולדאי יש כמה שמזינים אותו בתחת כל יום
כתוב תגובה ל- איציק מהשכונה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |