News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 107,400  סלולר - 387,352
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לא ברור מדוע לפגוע בלימוד הסדיר שזה כבר שבועיים לא חווה תקלות? הרי תוצאות הלימוד ממילא מעוררות מבוכה
עליס בליטנטל
עליס בליטנטל
אילן רונן, מנהל הקאמרי והבימה לשעבר, מתענג על מימוש כשרונו כבימאי    הפעם בהצבת שני זוגות על בימת בית לסין: זוג אחד בו האישה פוגעת בבעלה, וזוג שני: עורכי דין הנחלצים לצד כל אחד, כשה...
איתמר לוין
איתמר לוין
הנהלת בתי המשפט יכולה לשלוח שופטים לאולמה של דורית סבן-נוי בפתח תקוה, כדי ללמוד כיצד לנהל דיונים במעצרים עד תום ההליכים: בקיאות ויעילות מרשימות, תשומת לב לכל פרט ושמירה על אווירה נ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
קובי סודרי (נולד: 26 באפריל 1967), משפטן ואיש תקשורת.
משפטן ואיש תקשורת    לסיפור המלא
[צילום: לשכת העיתונות הנשיאותית האוקראינית/AP]
נשיא אוקראינה
ווֹלוֹדימיר אוֹלֶכְּסָנדרוביץ' זֵלֶנסקי (נולד: 25 בינואר 1978), פוליטיקאי, קומיקאי ושחקן אוקראינה
[צילום: אלכסנדר זמליאנצ'נקו, AP]
פוליטיקאי רוסי
סרגיי קוזוגטוביץ' שויו (נולד: 21 במאי 1955), פוליטיקאי רוסי. בנובמבר 2012 מונה לכהן כשר ההגנה של רוסיה. ממנהיגי מפלגת "רוסיה המאוחדת", המפלגה התומכת בשלטונו של ולידמיר פוטין
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלחמת עיריית תל אביב בנכים
מאת: מוטי פלד  |  27/05/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם בירושלים אותה הבעיה
  אליהו חיים   27/05/10 16:41
לי עשו דו"ח על חניה במקום של טעינה ופריקה והפקח הפיקח אומר לי כי זה בגלל הרכבת הקלה שחופרים את כל ירושלים ואין מקומות חניה, אז אם מישהוא מבין את זה אולי יסביר לי.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
תקומו ותעשו מעשה כמו בתל אביב!
  שי-   27/05/10 22:27
כתוב תגובה ל- שי-
2
עריית תל אביב וחניית נכים
  אלכס לוין   27/05/10 19:43
לא פעם אני נתקל מצד עיריית תל אביב להתעללות שווא ברכבי נכים ובנכים עצמם.
עריית תל אביב צמצמה באופן משמעותי את מקומות החנייה לנכים בכול רחבי העיר. כך אני חש לפחות.
עריית תל אביב נותנת דוחות לנכים גם במקומות שישנה אפשרות לחנות שם, פקחי הערייה נותנים דוחות לנכים גם במקומות שאין בהם כלל בעיה לחנות.
כאשר אתה פונה לעירייה ומבקש לבטל את הדוח אומנם הם מבטלים אך כותבים לך בכול פעם מכתב שהם עושים לך טובה.
ליד המרפאות, בתי החולים, ומכוני הבדיקה הגדולים כמעט ואין מקום חנייה לנכים.
ליד מוסדות התרבות שפזורים בעיר כמעט ואין מקומות חנייה, חסרה חנייה רכבה לבעלי בעיחות ברגלים, אין מספיק נגישות לנכים למקומות רבים, עריית תל אביב וראש העיר רון חולדאי לפי דעתי שונאים נכים.
כתוב תגובה ל- אלכס לוין
3
ראו פירוט ב"נגישות ישראל"
  נגישות   27/05/10 21:49

aisrael.org

או

aisrael.org

 נגישות ישראל
כתוב תגובה ל- נגישות
4
כל הכבוד והיקר לנציגי הנכים, א
  בוש ונכלם   28/05/10 01:33
בל אני לא מקבל ניסוח חמקמק וחסר כל משמעות אמיתית כמו..."ייעשה מאמץ"....מה ייעשה מאמץ? אם הדו"ח אינו חוקי אבל שולם בידי מקבלו - על הנכה לקבל חזרה את הקנס, ללא מאמץ וללא ניסוח ערמומי ועקלקל... דו"ח לא חוקי הוא גניבה בידי בעל שררה וכוח !
כתוב תגובה ל- בוש ונכלם
5
בהרבה מקרים משתמשים תו בני
  מקורביו של הנכה   28/05/10 08:46
כתוב תגובה ל- מקורביו של הנכה
6
מלחמת עיריית ת"א בנכים
  נפעמת   28/05/10 09:02
נפעמת מאומץ הלב ורוח הקרב של מומו נקווה ומשה בסעד וכל הנכים האמיצים שהוכיחו שוב את נחישותם ולכידותם במלחמתם לתיקון עוולות והתעמרות מרושעת. יישר כוח!
כתוב תגובה ל- נפעמת
7
נהג לא נכה
  בנו   28/05/10 16:06
ראיתי המו עיני נהג שאינו נכה והנוסע ברכב עם תו נכה (בן משפחה או אחר) מנצל את המצב ומחנה במקום של נכים !!!
כתוב תגובה ל- בנו
8
אתה צודק, כנראה שהרוע שם מובנה
  מוטי1   2/06/10 17:59
אני גם כן נכה צהל, 93%, מתעקש להתנייד עם קביים ולא עם כסא גלגלים, פעמיים חניתי אמנם באדום לבן, אך במקום שאינו מפריע כלל לתנועה, ביקשתי ביטול הדו''ח תוך שאני מצלם את המקום ע''מ להוכיח שאין כל הפרעה, לא עזר לי כלום, אשתי התעקשה לשלם את הדו''ח הראשון ואני התעקשתי לא לשלם את הדו''ח השני וביקשתי להישפט, אני ממתין כעת לזימון למשפט. צריך לצאת בקמפיין נגד חולדאי הרשע והחלוד, להדגיש את הרוע שלו ואת רדיפתו את הנכים. בעירי ראשל''צ מעולם לא רשמו לי דו''ח, כי יש שם ראש עיר ופקחים עם נשמה, חניתי גם ברעננה על המדרכה, עבר שם פקח על קטנוע, ראה את תו הנכה והמשיך בדרכו. ת''א עיר הרוע והרשע. נינוה !!
כתוב תגובה ל- מוטי1
9
יא אללה
  ganit   6/06/10 17:02
למה תמיד הכל צריך לסבך עבור אלה שעל כסאותגלגלים?
כתוב תגובה ל- ganit
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |