News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 182,371  סלולר - 307,636
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
העם שהביא לעולם את האמונה באל אחד, סוגד לעצים ולאבנים ולפולחים שלעתים תובעים קורבנות    הדת היהודית, בניגוד לדת הנוצרית, אינה זקוקה להיכלות או למזבח
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר התבטאויות נתניהו לאורך זמן, במיוחד לאחר שנכשל בסבב הרביעי להקמת ממשלה ונאלץ להחזיר את המנדט לנשיא, מגלה תכונות מעניינות, ששילובן ראוי לכינוי "סינדרום נתניהו", המאפיין את נ...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
העיתוי הנוכחי של סבב הלחימה הוא ללא ספק, אם נשתמש במושגים מעולם השחמט, צעד של שח - איום על המלך, כלומר איום על שלום המדינה, אך לא חלילה שחמט - צעד הכנעה
איתן לסרי
איתן לסרי
זוהי קריאת השכמה לכולנו, לממשלה, לכנסת, לשלטון המקומי, לרשויות המשפט ולפרקליטות המדינה: במזרח התיכון, מי שזונח את ההרתעה, עתיד לשאת בתוצאות הקשות. מי שמותיר את העבריינים הערבים להל...
דוד ארגז
דוד ארגז
החמאס יכול להציק לנו אבל לא לנצח אותנו    מה שנשאר לחמאס הוא לנהל משא-ומתן על תנאי תבוסתו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ממשלה 33
מאת: פורומים  |  17/05/2021
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
נכסים למכירה ברעננה
  רונית אלבוחר   18/02/18 16:22
לתושבי רעננה, אני רוצה להציג בפניכם את המאגר הגדול של נכסים מכל הסוגים למכירה ברעננה. הנכסים האיכותיים ביותר עם השירות הכי טוב בעיר. תמצאו פה דירות למכירה ברעננה והסביבה
כתוב תגובה ל- רונית אלבוחר
+
אבחון דידקטי בספריית האתרים
  סיגל נחמני   16/11/17 16:20
ספריית האתרים של ישראל הינו אתר שמאגד בתוכו אתרים מקוטלגים על פי תחומים ונושאים מיוחדים. תוכלו לצפות בתחום אבחון דידקטי באתר ולבדוק את הקישורים בו
כתוב תגובה ל- סיגל נחמני
+
לנשות השרים והממשלה
  תמיד אישה   8/11/16 15:00
הטרנד של צילום הריון תופס תאוצה ואתן חייבות להראות דוגמא בשביל שאנשים יבינו שזה משהו שכדאי לעשות אותו מבלי להתבייש
כתוב תגובה ל- תמיד אישה
+
אבחון דידקטי לילדים
  עמנואלה   14/10/16 06:47
היי מישהו יודע האם הממשלה מממנת אבחון דידקטי לילדים ואם כן מה עלות ההשתתפות?
כתוב תגובה ל- עמנואלה
+
אבחון דידקטי במכון הישג
  מאבחן   10/07/16 18:33
היי לכם, לאחרונה עשיתי אבחון דידקטי במכון הישג ומאוד נהנתי מהשירות מהמקצוענות ומהיחס האישי והדיסקרטי. הילד שלי שסבל מקשיים כבר שנתיים הופנה על ידי צוות הבית ספר לעשות אבחון ולא כל כך סמכתי על כל מיני מכונים שמצאתי באינטרנט, למכון הישג הגעתי ע"י המלצה של חברה ובאמת שהייתי מרוצה מאוד. אז סתם רציתי לפרגן.
כתוב תגובה ל- מאבחן
+
תהיתם על ביצועי שיא?
  ביצועי שיא   9/05/16 11:46
אם הגעתם לפה אין ספק שנתקלתם כבר בשם : ביצועי שיא מהפיכת השיטה המשולבת להתפתחות אישית כלכלית וחברתית. כנסו לאתר לפרטים נוספים peak-performance.co.il/
כתוב תגובה ל- ביצועי שיא
-  אליהו שירי ביצועי שיא. מדהים
  Tatmoda   29/11/16 12:59
שיחה מדהימה!! מחזקת, מעוררת, ומעצימה!!
מאת: אליהו שירי.

בוקר טוב חברים יקרים,
בואו, נתחיל את היום הזה,
עם עוצמה!!
ונהפוך באמת,
למגנט שמושך בע״ה הרבה ״פתאומיים״ של ישועות ויצירתיות אין סופית.

אתם יודעים,
שתורת הסוד מגלה לנו,
שכל ההנהגות של מעלה👆
וכל גלגלי ההנהגה קשורים:

במחשבות שלנו!!

זה כתוב בהרבה מקורות,
יש מקור אחד, מדהים שמגלה לנו-
איך לעורר על עצמנו הנהגה שנקראת
אוצר מתנת חינם
זה ספר מדהים שנקרא "נתיבות שלום" של ענק שבענקים הרבי מסלונים.

הוא כותב, שברגע שאדם מבהיר לעצמו ובכוחות המחשבה-
ודאי שהשם יתברך אוהב אותי,
*אהבה ללא תנאי

כמו שאבא אוהב את הבן שלו.
גם אם הוא אינו כדאי ואינו ראוי לכך.

ודאי שהשם יתברך
אוהב אותי,
אהבה חזקה,
ועצומה
ואין סופית!!

כותב הרבי מסלונים,
חברים, שברגע שאדם
משכנע את עצמו בכך,
בודאות!
מעצם השכנוע הפנימי הזה,
באמת מתעוררת עליו ההנהגה הזו, שנקראת :
אוצר מתנות חינם
אור גדול ☀
מאוצר מתנת חינם
שופע עליך.

ושאדם בוטח בהנהגה הזו,
ש ודאי, ודאי, פועל עליו.
פשוט שם מבטחו על כך.
בוטח בסמוי,
בוטח באהבה האין סופית הזו,
באמת.. באמת.. (נסו להרגיש את זה)
יצירתיות אין סופית ממש פועלת כרגע להגנתנו,
לשמחתנו,
ולהצלחתנו.

איך אמר פעם איזה קואצ׳ר אחד:
‎״Always believe that something wonderful is about to happen״
״תמיד תאמין שמשהו נפלא מתרחש״

כאן זה כל כך נכון,
ביתר שאת,
וביתר עוז,
אז בואו,
נחשוב רגע יחד וכך נפתח את הבוקר

ודאי שסיבת כל הסיבות
הכח היחיד שמפעיל כרגע את כל העולם.
הכח היחיד שמחליט עלינו.
הכח היחיד שאין עוד מלבדו.
הכח היחיד שהכל מלא רק אחדותו הפשוט.

ודאי אוהב אותנו,
אהבה עצומה,
אהבה בלתי נתפסת,
אהבה בלתי ניתנת לעצירה.

וודאי כל המגמה שלו זה רק להנהיג אותנו באהבה הזו.
אנחנו בוטחים בהנהגה הזו!!
שבוטחים בהנהגה הזו מדברים ממנה היא מתעוררת עלינו.

ממש ממש מתחוללות עבור כולנו ישועות גדולות ונפלאות.

תודה!! רבה להשם.
תודה!! רבה לך מראש ריבונו של עולם על כל הישועות-
הגדולות,
והנפלאות,
וההצלחות,
והפדיונות,
והחסדים,
והשמחות,
שאתה פועל עבורנו.

תודה רבה לך!!

tatmoda.co.il/

פורסם בקבוצת הוואטסאפ
אליהו שירי כח התודעה. ביצועי שיא
הצטרפות לקבוצה ומאגר שיעורים ענק ובחינם
באתר


תשלחו שיחה זו לכל מי שאתם אוהבים
לזיכוי הרבים


*יום מלא באמונות מעצימות*
כתוב תגובה ל- Tatmoda
+
נשים בכנסת זה אחלה
  אבוטבול   17/06/15 19:22
צריך עוד נשים בכנסת, זה חשוב מאוד כל עניין ההעצמת נשים והשיוון זכויות. ממשלת ישראל צריכה לתת גם בונוסים ושכר שמן בעיקר לנשים. ואם בא להם לפנק אותן? אפשרי בכיף לתת להם לעשות צילום הריון למי שבהריון כמובן.
כתוב תגובה ל- אבוטבול
+
בריאות לנשות השרים
  אבוטבול   7/06/15 11:36
כדאי מאוד לנשות השרים היקרות לשמור על הבריאות שלהן על ידי תזונה נכונה ועשיית ספורט, אגב אפשרי לנשים שהן בהריון לעשות צילום הריון כחוויה אישית מסעירה.
כתוב תגובה ל- אבוטבול
+
ממשלת ישראל היקרה
  אבוטבול   5/06/15 13:13
האם אתם צריכים שירותי ניקיון כלשהם ? אשמח לתת שירות מכל הלב
כתוב תגובה ל- אבוטבול
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |