News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 385,494  סלולר - 309,550
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ד"ר יעקב קורי
ד"ר יעקב קורי
הרוב המכריע של חברי הכנסת ה-22 משתייכים למפלגות הדוגלות בשבטיות, דואגות רק לעצמן ומדירות את כל האחרים. המשך המגמה הזאת עלול להביא להרס המדינה
טובה ספרא
טובה ספרא
האתגרים ישפיעו לא רק על חברות פרטיות, עסקים קטנים וגדולים. הם ישפיעו בעיקר על כלכלת מדינות. יווצרו גרעונות שיקשו על ממשלות לעמוד בהתחייבויות שלהן, או שהצמיחה שקיוו לה לא תענה על הצ...
יואב יצחק
יואב יצחק
חושש מחקירות נגדו מצד הרשויות בישראל ומצד חוקרים פרטיים הדולקים אחריו    יש לו סיבות טובות לכך - חשדות חמורים התגלו; עסקיו וחשבונותיו נסרקים בארץ ובחו"ל, כולל של בני משפחתו    חשד נו...
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
כשלא יודעים כיצד להתייחס למציאות נתונה, אפילו בשאלה הלכתית, יוצאים לרחוב ובוחנים כיצד מתייחסים לכך המון העם. לענייננו, המון העם הכריז בנהירתו לסליחות ולתפילות יום כיפור כי מבחינתו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המועמד המועדף לראשות הממשלה (נובמבר 2017)
מאת: משובים  |  09/11/2017
כתוב תגובה חזרה למשוב
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המועדף עלי לראשות הממשלה..
  פנינה סטרוגו   11/11/17 14:30
אני מעדיפה את מר בנימין נתניהו לכהונה נוספת- באין לו מחליף.
כתוב תגובה ל- פנינה סטרוגו
חקירות מזויפות ופוליטיות
  רק נתניהו   11/11/17 19:13
גם אם תשימו רשימה יותר ארוכה - האחד והיחיד הוא נתניהו
כולי הערצה על יכולתו לתפקד בתוך לינץ תקשורתי ופוליטי
הכולל "פרשנויות" ו"מאמרים " מטעם הממחזרים ומפרשים כאשר הכותרת היא בסגנון "הטבעת מתהדקת ..." כמעט מו חבל התלייה כבר מונח על הצוואר . כאשר הפרשנים למיניהם החל באברמוביץ ואחרים כבר הולכים צעד קדימה בסגנון:
חייבת להיות האשמה על שוחד או הפרת אמונים או מרמה ...משהו ..כי אחרת כל אחד יוכל לקבל מתנות ...למכור צוללות ...לשוחח עם נוני מוזס ..
בקיצור אין צורך בבימ"ש לדעת הפרשנים ומגידי העתידות
ןקוראי בקפה הכל כבר ברור... אז יאללה לזרוק אותו לפח האשפה או לביוב הקרוב ולהוריד את המים..
אז "הסמרטוטים האדומים" תוצרת הארץ ו"הסמרטוטים האדומים" תוצרת חוץ תמשיכו לחכות ...עד בוש
כתוב תגובה ל- רק נתניהו
אכן. אין לנתניהו תחליף
  חן267   12/11/17 03:59
כל השאר נראים חגבים לעומת בנימין נתניהו
כתוב תגובה ל- חן267
2
רק פייגלין!!!
  האחרים לא ראויים   11/11/17 18:57
כתוב תגובה ל- האחרים לא ראויים
3
למה פייגלין לא מופיע בסקר?
  זיו 12333   11/11/17 19:25
כתוב תגובה ל- זיו 12333
4
לא כללת את משה פייגלין
  אני לא עונה   11/11/17 20:11
כתוב תגובה ל- אני לא עונה
5
למה ליברמן לא מופיע??
  אלי יזרעאלי   11/11/17 21:05
ומי זה גבאי? זה לא זה מבזק? מה לו ולממשלה???? מה לו בכלל???????
כתוב תגובה ל- אלי יזרעאלי
6
או ישראל כץ או אבי גבאי
  Be-gal   12/11/17 00:05
אחד משניהם לראשות הממשלה! שניהם טובים שניהם מצוינים ישראל כץ תותח מספר אחד! ואם לא הוא אז אבי גבאי ! #Number 1
כתוב תגובה ל- Be-gal
ראש ממשלה הבא?
  uksnhr   12/11/17 01:58
מדוע אינכם כוללים בסקר את מורי ורבי : ולדמיר איליץ לנין?
כתוב תגובה ל- uksnhr
מי שבוחר בגבאי או כץ
  חן267   12/11/17 04:04
מי שבוחר בגבאי בוחר למוטט את מדינת היהודים. באשר לכץ, כל עוד נתניהו בכושר, אין לכץ סיכוי להיות למעלה ממספר שתיים.
כתוב תגובה ל- חן267
7
משה פייגלין
  רפאל111   12/11/17 06:14
היתר שייכים לשחיתות ותאוות הבצע
כתוב תגובה ל- רפאל111
8
בנימין נתניהו
  נאורה ג.   12/11/17 13:19
בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה שלי
כתוב תגובה ל- נאורה ג.
9
סקר המציג את עמדת העם
  אזרח הוגן   12/11/17 13:20
כל הכבוד,הסקר הזה מייצג את רוב העם ואת המצביעים השפויים.
כתוב תגובה ל- אזרח הוגן
10
רק נתניהו ולא אחר
  לורשן   12/11/17 13:21
משום שהוא הצליח ב7 השנים האחרונות לעשות את הבלתי אפשרי ולהפוך את מדינת ישראל אחת המדינות המובילות בתחום הכלכלה הבטחון והאןשר הלאומי. תודה למר נתניהו על השיגיו אנו אזרחי ישראל.נהנים מכך.
כתוב תגובה ל- לורשן
11
ראש הממשלה והליכוד ואת שרה נתנ
  ביבי נתניה   12/11/17 13:44
כתוב תגובה ל- ביבי נתניה
12
בחירת ראש ממשלה
  mtray32   12/11/17 20:05
לפי עניות דעתי המתאים ביותר להיות ראש ממשלה הוא - יאיר לפיד !!! אדם ישר, אינטליגנטי, רוצה שויון בנטל, אין לו דעות פוליטיות קיצוני, לא ימין ולא שמאל!
כתוב תגובה ל- mtray32
13
כל האחרים לא מנוסים
  א-ת   13/11/17 18:33
לביבי, יכולת, כישרון נסיון ויוקרה בינלאומית. נחליף? השכנים ינסו אותנו, ננצח אבל נשלם מחיר כבד ומיותר.
כתוב תגובה ל- א-ת
14
סקר כזה אפשר לזייף בקלי קלות
  צחוק מהעבודה   14/11/17 03:59
הצחקתם אותי. זה בכלל לא סקר. טכנית שניים שלושה אנשים יכלו למלא את הנתונים תוך התחזות. וככה כל סקרי האינטרנט. סקר אמיתי היה נותן תוצאות אחרות לגמרי.
כתוב תגובה ל- צחוק מהעבודה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |