s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יום-הולדת הזוי
מאת: ד"ר רון בריימן  |  19/08/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל הכבוד אכן כל מילה נכונה
  ירדנה   19/08/10 14:38
כתוב תגובה ל- ירדנה
2
בראוו ! מאמר שיש להפיצו ברשת !
  למה לא לגעת בפרס?   19/08/10 16:38

האם הייתם מעלים בדעתכם שכוחות הבטחון יאפשרו להקים את מאהל משפחת שליט מול בית הנשיא שמעון פרס?... נסו בבקשה...
בוודאי שתיכשלו, כי בפרס אין לגעת. הרי גם למבקר המדינה לא מאפשרים שם להיכנס ולבדוק את הוצאות המשכן. האיש מורם מעם !

זה ברור: הרי התשקורת מפמפמת השכם והערב שיש "מבוגר אחראי" במשכן נשיאי ישראל. זה המבוגר האחראי - למי ששכח -שעשה נפשות לממש את המזרח התיכון החדש... אף הוקם מונומנט על שמו: "מרכז פרס לשלום" שעובדיו עובדים ללא הרף (מממ...) מקבלים שכר (ממי ?), והשלום, נו מה לעשות? לא רק שמתמהמה, אלא גם מתרחק ומאיים להבעיר את המזרח התיכון.

אנא מכם, משפחת שליט: אל תפנו את האשמותיכם כלפי ראש הממשלה נתניהו. הוא הראשון(אחריכם) שירצה לקטוף את פירות שחרורו של גלעד שליט.
הפנו את חיציכם כלפי שמעון פרס שיש לו כפי הנראה מהלכים בכל פינה בתבל, ובקשו אותו שיפעיל את אנשיו 'במרכז פרס לשלום' וביחד יסתובב בראשי חוצות ויזעק את זעקתכם.

ככל שתמשיכו לשבת במאהל, להתראיין אצל עתונאים מרושעים שונאי נתניהו ומשמיציו, ותשלפו ציפורנים - תרחיקו מכם את הציבור שאוהד את גלעד ורוצה בשחרורו, אך מתעב את הצקותיכם כלפיו.

אנא, נסו להקים מאהל מחאה מול משכן נשיאי ישראל. מה כבר יקרה? מכסימום יסלקו אתכם משם, ואז תבינו שכותב המאמר נתן ביטוי לרחשי הציבור שקץ בשטיפת המוח של ה"חכמים" מובילי דעת הקהל.
כתוב תגובה ל- למה לא לגעת בפרס?
3
מהנדס הפלקל ובוני גשר המכביה
  אבי געזונט   19/08/10 19:54
הועמדו לדין ובאו על עונשם. אדריכלי אוסלו לעומתם מסתובבים חופשי ומתכננים לנו את הפרוייקט הבא.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
4
אם נגזר עלינו לסבול את פרס עד
  גיל מאה ועשרים   19/08/10 20:35
אם נגזר עלינו לסבול את פרס עד גיל מאה ועשרים, אז נותרו לנו עוד 33 שנים לחכות עד שנדע מי באמת רצח את רבין. לפי הרגשתי, יש לפרס קשרים כל כך טובים בשב"כ ובמערכת המשפט הרקובה שלנו, שהם יגוננו עליו עד יום מותו ולא יתנו לנו לדעת את האמת בפרשת רצח רבין.
כתוב תגובה ל- גיל מאה ועשרים
אני מבינה שאתה יודע את התשובה
  בתיה   19/08/10 22:32
כתוב תגובה ל- בתיה
5
די לפולחן האישיות של פרס
  בתיה   19/08/10 20:54
כתוב תגובה ל- בתיה
6
פרס היה זה שהתנגד להפצצת הכור
  אזרח שמכיר   19/08/10 21:16
וגרם נזק אדיר למדיניות החוץ בפרט.
הוא חלק מקבוצת הקרן לישראל חדשה ומרכז פרס מעורב בהפעלת לחץ על ממשלת ישראל לויתורים לאויביה. לא פחות! זהו נשיאה של ישראל הנישא על כפיים למרות חתרנותו ונזקיו.
אני מאחלת לו ביראות טובה ופרישה כבר מחר, בשיבה טובה,
ושלא יהיה מעורב עוד בעינייני המדינה.
כתוב תגובה ל- אזרח שמכיר
כשהוכתר לנשיא מיד הכריז:"צריך
  להיפטר מהשטחים !   19/08/10 22:30

כלומר, לא משנות תוצאות הבוחר ובוודאי שלא מאמצי המחנה הלאומי. מה שיעשה ראש הממשלה, מיד ייתקעו טריזים בגלגליו. ומי יעשה זאת? - הבלתי נלאה, כנראה...

האיש כולו סודות ורזים, ואנו הפלבאים רק חשים בחושינו המחודדים שמתרחשים סביבו ובניצוחו אירועים בלתי מובנים. יום אחד הכל יתברר, כי האמת תמיד צצה בסופו של דבר. נקווה שלא יהיה מאוחר מדי, ושיהיה למרות הכל עתיד למדינת ישראל בארץ ישראל.

נשאלת רק השאלה כמה עוד נזקים ה"שלום" הזה ימיט עלינו, ועד מתי חזונו המתמשך של האיש יהרוס את מה שעוד נותר ממימוש חלומותיהם של מקימי מדינת ישראל.





כתוב תגובה ל- להיפטר מהשטחים !
7
הקרנבל -הזוי - בלי קשר לשליט!!
  הניה   20/08/10 00:27
באשר לאחראים ל"הסכם" אוסלו, אלו טרם שילמו את המחיר על האסון שהמיטו עלינו וספק אם ישלמוהו אי פעם. לתקשורת ("כלב השמירה", כביכול), חלק בהצנעת "פועלם" ובהכשרת "תרומתם" של אותם מקבלי החלטות, בהונאת עם ישראל. בהתנהלותה זאת, הפכה שותפה למעשה פלילי. אותו כלל תופס לגביה, גם בכל הנוגע לגרוש היהודים מארצם. התשובה לחידלון היא: להציף מחדש את פרטי ההסכם ולהשיבו אל המודעות הכללית ואל השיח הציבורי.
כתוב תגובה ל- הניה
8
הדבר ההזוי-והדוחה-זה הקנאות
  מיכאלה   20/08/10 00:36
שלך מר בריימן. פרס ניסה להביא שלום. מישהו מבין מה הממשלה הזאת מנסה להביא, מלבד דהלגיטימציה של המדינה הזאת בעולם והרחקה של כל מי שתמך בנו בעבר? בענין שליט, התנהלות הממשלה היא פשוט פשע- כן פשע, כי אין מילה אחרת לתאר הפקרה של חייל צעיר עד אובדן שפיותו ואולי חייו. לא משנה מה אביבה שליט תגיד, אין לך שום זכות, ממשרדך הממוזג לבוא אליה בטענות. חוץ מזה, האם נשיא המדינה יכול להחליט על שחרור שבוי? לא התבלבלת קצת?
לא זכור לי שפרס אמר כשנבחר שצריך להפטר מהשטחים, אבל זאת אמת כי אם זה לא יקרה אנחנו זורקים את מדינת ישראל במקום.
כתוב תגובה ל- מיכאלה
מהו באמת הדבר ההזוי והדוחה
  שקוף   20/08/10 01:28
השמאל ההזוי והדוחה מנסה שוב ושוב להביא שלום, אך מצליח להביא מלחמה.

מתברר שגם קרבנות השלום לא מצליחים להזיז את הסהרוריים הללו מאמונתם הדתית הפאנאטית.
עובדות לא מצליחות לבלבל את הפאשיסטים האדומים (סטאלין לנצח).

אחרי הכשלונות של אוסלו - הם רוצים עוד אוסלו, וגם אחרי הכשלון הבא - ירצו ויביאו עוד אוסלו, ועוד ועוד.
ההתנהלות הזאת היא פשע - אבל ההזויים האלה בטוחים שאינם אחראים למעשיהם (ולתוצאות מעשיהם).

וכמקובל אצל מרחפים כאלה - הם חושבים את עצמם לפחות ל-נפוליון, וכל איש ימין או מי שנחשב על ידם לימני הוא השטן בכבודו ובעצמו - הוא אשם בכל, הוא פושע, הוא כל דבר רע.

אצל האנטי דימוקראטים האלה - תוצאות הבחירות הן תאונת עבודה - ולכן על נציגי הרוב למהר לעשות עוד פאשלה אוסלואית על פי הוראות המיעוט ההזוי.

חבל, אבל אין מה לעשות. כרגיל, הם אפילו לא יצליחו להבחין בתגובה זו, וודאי לא יצליחו להגיב לעניין.

כבר אמרנו - עובדות לא מצליחות לבלבל אותם.
ככה זה אצל ה-נפוליונים.
כתוב תגובה ל- שקוף
לא זוכרת שפרס אמר להיפטר ?!
  תגובתך=טפשותך!   20/08/10 06:18
כתוב תגובה ל- תגובתך=טפשותך!
9
למיכאלה שיודעת רק מה ששטפו את
  מוחה... לדוגמא:   20/08/10 08:22
כדאי שתדעי, מיכאלה:

1) מאחורי גבו של יצחק רבין רקמו ביילין=סביר=פונדק=הירשפלד - למרות מחאותיו והסתיגויותיו של עו"ד זינגר - את הסכם אוסלו ופרס הבלתי נלאה מיהר לאמצו, למרות שכולו מנוגד לטובת ישראל.
היה זה פרס שכפה אותו על רבין, והודות לשמעון פרס קיבל גם ערפאת את פרס נובל לשלום !
לא ברור אם בא לצחוק או לבכות !

מיד אחרי חתימת ההסכם האומלל, מיהר ערפאת לדרום אפריקה והכריז שזהו 'הסכם קוראייש', ולכן אחרי מימושו, הפלסטינים יתנגדו לו !...
אחרי טקסי השלום החלו פעולות החבלה הנוראות שהביאו את רבין להכריז שהוא עומד לבטל את ההסכם. לא עבר זמן רב והוא נרצח. הירצחו הנורא שיתק את מתנגדי ההסכם הרבים, כי את כתם הרצח הפילו על ציבור גדול של חובשי כיפות ועל רבנים "מסיתים"...

למרות זאת שמעון פרס דהר כסומא והמשיך בכוח האינרציה שלו את מימוש הסכם אוסלו, שתוצאותיו הביאונו הלום.

כל הכרזותיו של יצחק רבין לפני בחירות 1992 היו כלא היו... : "מדינה פלסטינית תוקם על חורבות מדינת ישראל" ו-"מי שירד מהגולן יפקיר את בטחון ישראל".

כמה 'פנינים' מקוממים מפיו שהיו מנוגדים להבטחותיו לפני היבחרו ב-22 ביולי 1992, ושהתירו את דמם של המתישבים ביש"ע (שהוקמו כחוק ובחסות ממשלות ישראל):
"ערפאת יילחם בטרור בלי בג"צ ובלי 'בצלם'" ....
"המתנחבלים מתנגדי השלום" ...

היה זה שמעון פרס שהסתובב בעולם ועשה נפשות לגייס כספים לרשות הפלסטינית... ולכן "לזכותו" יש לזקוף את התבססות הרשות. היה זה שמעון פרס שהודה (!!!) שמדינת ישראל העניקה נשק לרשות. יש הקלטה על כך, בקולו !

לתגובתך, מיכאלה, ששמעון פרס אינו יכול לשחרר את גלעד שליט, ובכן: אם פרס יכול היה לפעול במרץ כדי להקים את הרשות הפלסטינים ולהמליך את ערפאת ולדאוג שיקבל פרס נובל לשלום (!), והכל כדי "שיהיה עם מי לכרות שלום" - כדבריו, יכול שמעון פרס גם לעשות נפשות כדי לשחרר את גלעד. נסי להתקשר עם בית הנשיא ולשאול את השאלות הללו !

ולסיום ציטוט מדוייק שהופך את היוצרות: איילה חסון פרסמה ביומן בערוץ הראשון בתחילת יולי האחרון, שהפלסטינים לועגים למצעד משפחת שליט, ביודעם שהחמס לעולם לא יסכים לקבל את אלף האסירים, כי הללו יאיימו על שלטונם וידיחו אותם מתפקידי הרשות.
ברור הדבר הנורא הוא שהחמס אינו ממהר לשחרר את שליט, ולא בגלל נתניהו !!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מוחה... לדוגמא:
למי שטפו את המח?
  מיכאלה   20/08/10 14:48
בואו נפריד את נושא שליט מנושא אוסלו ואהבה או שנאה לפרס. הסיבה שהתיחסתי לשניהם במה שכתבתי היא כי במאמר של מר בריימן הוא כורך את תגובת אביבה שליט עם מסיבת יום ההולדת של פרס. לא משנה מה אתה חושב שהיה בעבר, היום זאת לא אחריות של נשיא המדינה לשחרר את שליט- אם כי אני אסכים איתך שיכל להשמיע את קולו יותר בנושא ולהשתמש יותר בהשפעתו. אולם האחריות היא של ראש הממשלה ושר הבטחון והכתם הזה של הפקרת חייל רובץ על כולנו. הרי לא יתכן שברגע שחייל נופל בשבי והממשלה נדרשת שהחלטות קשות מוקיעים אותו ואת משפחתו כשמאלנים, עוכרי ישראל. אם זה מה שקורה, כדאי לדעת מהתחלה מה מצפה לחייל שמתגייס ושיעשה טוב את החשבון אם ללכת לקרבי או לא (תמיד יש דרכים להתחמק).
לגבי פרס ואוסלו אגיד רק זאת: אף אחד לא אמר שאוסלו היה מושלם ולא זקוק לשום תיקון. אבל מה שקורה כעת זה סכנה לעצם קיומה של המדינה, לא רק כי הדמוגרפיה נגדנו, אלא כי הקולות בעולם נגד קיום המדינה הולכים וגוברים ואי אפשר להסביר לאף אחד שם למה אנחנו מתעקשים להשאר ולבנות בשטחים. אף אחד לא יכול להיות לבד בעולם, זאת עובדה, בין אם אוהבים את זה או לא.
כתוב תגובה ל- מיכאלה
מיכאלה: השטחים הם שטחי א"י
  למורת רוחך !   20/08/10 18:51

לפי תשובתך ניכר שהבנתך הגאו=פוליטית לוקה בחסר, בלשון המעטה.
אם היינו צריכים להקים ולנהל מדינה לפי ראות הגויים האנטישמים, היינו חיים (חס וחלילה) עד היום תחת שלטון ורצון הפריץ (כלשהו).

מזלנו הטוב שהיה לנו דוד בן גוריון ! לחמנו, הקזנו דם, בנינו ופרחנו, ואז... אז בא לנו נביא "שלום" שיושב היום במשכן נשיאי ישראל ומעשיו מאז 1993 החזירו אותנו לאחור עם כל האסון והצער שבדבר. גרוע מזה: את ושכמותך איבדתם את האמונה בצדקת דרכנו ובביתנו הלאומי.

ובאשר לאביבה שליט שמתריסה כלפי נתניהו, ובכן: לא את, לא אני, לא משפחת שליט ולא העתונאים בתשקורת יודעים מה מתרחש ואיך מתנהל המו"מ החשאי לשחרור גלעד שליט.
ובשם הוסר הידע הזה קופצים שונאי נתניהו טרמפ על כאב משפחת שליט ומשפיעים עליה להאשים את נתניהו.

ובכן, אזכיר לך שוב: איילה חסון שידרה ביומן בערוץ הראשון את האמת:
הפלסטינים לועגים למצעד שליט כי מבחינתם אין מה לדבר ואין מה לקבל לחיקם בחזרה אלף מחבלים כלואים בכלא הישראלי, מחשש שאם ישוחררו יפילו את שליטי החמס בעזה.
האם הפנמת את זה כבר ?!

אכן, ראש ממשלה הוא הנושא בכל המהלכים המדיניים. אבל, מדוע נביא השלום שמעון פרס אינו משמיע קול? מדוע אינו מנסה גם הוא ? העובדה שמשפחת שליט מתעלמת מפנייה אל פרס ומתמקמת רק מול בית ראש הממשלה נתניהו - מכריזה בעצם על הפוליטיזציה של מניעיה.
(מישהו אחר היה מקבל רשות להתמקם שם?! - חומר למחשבה!)
כתוב תגובה ל- למורת רוחך !
10
מאיפה הכסף למסיבה???
  אלי רור   20/08/10 12:36
זכות הציבור לדעת מדוע בית הנשיא או למענו מבזבזים כסף כשאפשר היה למצוא לו יעוד הרבה יותר טוב. איפה היושרה של הנשיא. לא מצטנע. לא משמש דוגמא. איפה היושרה של העיתונאים. מדוע לא מפרסמים את הסכומים שמבזבזים. אגב לפרס שנולד ב 2 אוגוסט 1923 , כ באב תרפ"ג לא מפריע שחוגגים לו בתאריכים שונים ומתרץ זאת שהתאריך העברי נופל בתאריכים שונים ("שכח" שהשנה נפל ב31.7.10).
כתוב תגובה ל- אלי רור
גם משפ' שליט חוגגת כמה תאריכים
  למדו משמעון פרס..   20/08/10 19:02
למען האמת: פרס נולד ב 16 באוגוסט. אפשר לברר באינטרנט בכל מיני אירועי יומולדת שלו - ולהיווכח .
כתוב תגובה ל- למדו משמעון פרס..
11
בושה לתאטרון הקאמרי-עד כדי כך
  דניאל סבלדי   20/08/10 14:18
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
בחייך: ההצגה הכי טובה בעיר...
  שם יקבלו סיבסוד   20/08/10 22:35


כי אין ארוחות חינם, כידוע.
מן הסתם התיאטרון יקבל כבר תקציבים כהוקרה. בבקשה: שיכחישו.
כתוב תגובה ל- שם יקבלו סיבסוד
12
ביבי הבטיח ערוץ לימין,ושיקר
  ביבי זה שמאל   20/08/10 15:29
למה השמאל שולט בטלוויזיה,כי ביבי רוצה כך,ביבי הבטיח ערוץ חדשות בטלוויזיה לימין,ושיקר
כתוב תגובה ל- ביבי זה שמאל
עדת צבועים כמוך לא מאפשרים לו
  לנהל את רצונו -   20/08/10 18:57
אתם וחכמיכם מפריעים לנתניהו למלא את הבטחותיו, ויוצאים בהכרזה ש"הוא שקרן" !

בחילה מכם תוקפת אותי.
כתוב תגובה ל- לנהל את רצונו -
13
פרס מ ש ו ע מ ם
  רוני מכפר שלם   20/08/10 16:14
מוכרחים לדאוג לאיש "היקר" להפיג השעמום השורה עליו. מרוב טיסות לחו"ל אירוח במלונות המפוארים ביותר , קוקטיילים ואירועים שונים ומשונים שבהם הוא נוטל חלק . הבחור פשוט משועמם. ולכן צוות הבידור שהוא מחזיק בבית הנשיא מפיק למענו אירועים בקצב . מי יכול להצביע על תועלת אחת קטנה לעם ישראל מיום בחירתו לנשיא? אף אחד לא קם...
כתוב תגובה ל- רוני מכפר שלם
14
תודה לבריימן שהעיז ואמראת האמת
  על שמעון פרס   20/08/10 16:35
האיש המאוהב בעצמו, קרא את הטרנד ועלה עליו, וכך הכריח את רבין לחתום על הסכמי אוסלו. כאשר רצו תת את פרס נובל לשלום רק לרבין וערפאת נעלב שמעון פרס. מי זוכר? ואז חילקו את הפרס בינו ובין רבין.
מוטב לומר את האמת.כל פעם שניסו לדחוף בכוח לשלום קיבלנו טרור ומוות. זה הכתר של שמעון פרס. אבל כשנתניהו חגג יום הולדת לבנו, ידעו העיתונאים מלחכי הפינכה להתנפל על ראש הממשלה.זו הצביעות בהתגלמותה של השמאל ושל פרס.
כתוב תגובה ל- על שמעון פרס
15
מביש ומאכזב
  שמואל ג   21/08/10 07:26
באירוע לציון יום הולדתו השמונים ושבע של נשיא המדינה שנערך בתיאטרון הקאמרי לא נמנע מר פרס מלהעלות נושאים פוליטיים השנויים במחלוקת. מר פרס שכח כי הוא אמור לייצג את כל חלקי העם ודבר בזכות ויתורים נוספים לפלשתינים. אולם האכזבה הגדולה באמת היתה התנהגותו של הרמטכ"ל. מייד לאחר שמר פרס ציין כי "יש לשלם את מחיר השלום" ראינו חבורה של פוליטיקאים המוחאים לו כף. למרבה הבושה והאכזבה הצטרף אליהם באותה דבקות גם הרמטכ"ל. מביש היה לראות את גבי אשכנזי מוחא כפיים כאחד הפוליטיקאים, לציון תמיכתו הנלהבת בנסיגות ובוויתורים. גבי אשכנזי שכח כנראה כי הוא אינו חלק מהדרג המדיני וכי בתפקידו הוא אמור לייצג את כל חלקי העם.

כתוב תגובה ל- שמואל ג
כן!ראינו בבושת פנים את האורחים
  ביומולדת של פרס   21/08/10 09:59

לפחות עכשיו סוף סוף (אולי) יבין הציבור מי הם אלה שמייצגים אותו.

הצביעות שידרגה את עצמה בהצגה המיותרת בתאטרון הקאמרי. ושלא יתפלאו על מה קובלים המקטרגים. ראינו, שמענו והתמלאנו בושה.

שמתם לב מי נפקד מהחגיגה? חיפשתי בצילומים את משפחת שליט ולא מצאתיהם. הרי היתה זאת הזדמנות פז להשמיע את זעמם איך חוגגים האורחים יומולדת לנשיא התבל בעוד בנם נמק בכלא.

אולי יואל מהרשק וחבריו מ'הקרן לישראל החדשה' שמייחצ"נים את משפחת שליט סברו שאין זה מכובד לערב שמחה ב"שמחה"...
כתוב תגובה ל- ביומולדת של פרס
16
יום הולדת הזוי?
  ורד שיאון   21/08/10 15:22
תמהני!
אילו הם הבעיות שאמורות להעסיק את אזרחי ישראל, השכם והערב?
למה לכבד את נשיא המדינה שלנו?
מי ראוי להשמצות? די עם הפוליטיקה!!!
כדאי לרדת לקרקע המציאות ולתת את הקול לשיפור החברתי והכלכלי בארץ, שתושביה מתחלקים לשניים:מדושני העונג
שפיתחו עור עבה, ועסוקים בעניינים שברומו של עולם,
ולאלה הנרמסים בגלל מנהיגים אטומי לב.
ראוי לעשות בדק בית, ולהתעסק מעיקר ולא בתפל.
ורד שיאון, סופרת.
כתוב תגובה ל- ורד שיאון
וואלה! מדושן העונג יושב במשכן
  נשיאי ישראל וחוגג   22/08/10 21:54

ברוב פאר והדר יומולדת 87... מייסדי תנועת העבודה מתהפכים בקבריהם !
נשיא התבל הצהיר שמעולם לא היה מאושר כל כך עד שהגיע לנשיאות... גם הפודלים שלו "עובדים" במרכז פרס לשלום... עובדים קשה מאד ומקבלים שכר לגמרי לא רע (ממי?) בעד טרחתם הבלתי נלאית להביא שלום למזרח התיכון החדש.
איך לא הבחנת שהשלום מיתדפק בפתח ? הא ?!

אגב, להזכירך: למבקר המדינה אין דריסת רגל לביקורת הכספים במשכן נשיאי ישראל. האם תהית מניה וביה: למה?

המאמר הזה חשוב לאין ערוך. באמת הגיע הזמן שמישהו בעל אומץ לב יפקח את עיני הציבור !

למרבית הפלא דווקא עינייך נותרו עצומות...
כתוב תגובה ל- נשיאי ישראל וחוגג
17
מה השטויות האלה בריימן ?
  אורי גל   19/09/10 19:53
איך הצליח אדון בריימן , שונאו של פרס [ עקב הסכמי אוסלו ], להכניס את משפחת שליט , כטרמפ לביקורתו על המסיבה הראוותנית לנשיא ?. מה הקשר ? מדוע צריכה משפחת שליט להפגין מול המסיבה של פרס , כאשר ברור שאינו קובע כלום ואינו משפיע בעניינם ?. אני באופן אישי סבור שנתניהו צודק בגישתו שלא להיכנע לדרישות המופרזות של החמאס, עבור גלעד שליט, אך ברור שאם הייתי יועץ למשפחת שליט, טבעי שאמליץ להם ללחוץ על נתניהו, שהוא הקובע ולא הנשיא. האם העובדה שמשפחת שליט הפגינה מול המסיבה של נתניהו [ בעידוד התיקשורת] מצביעה על " עוינות לנתניהו " ? איזו שטות זו ? , היא מצביעה על כך שמשפחת שליט וגם התיקשורת יודעים מיהו הקובע, ותו לא !!. מספיק כבר עם ההסתה הזו נגד השמאל, אדון בריימן !!
כתוב תגובה ל- אורי גל
18
החתרן הבלתי נלאה ממשכן הנשיא
  פלא יועץ   20/09/10 07:31
הוא למעשה ראש הממשלה בפועל,ועל פיו ישק דבר.האיש ששלח את ח.רמון מאחורי גבו של נתניהו בכוונה להכשילו,הוא הנשיא הכי פוליטי שהיה בישראל מעודה.האיש אשר יותר מ-40 שנה מייצג גופי ממון [ארגון הבונים החופשיים],וטייקונים המבקשים לבלוע ולהשתלט על כלכלת ישראל והאזור,[מזרח תיכון חדש,פועל ללא לאות,עם חבורת ביילין הנפשעת,מאחורי הקלעים, בניגוד מוחלט לאינטרסים של מדינת ישראל.והכל תמורת בצע כסף,רדיפת כבוד,ושררה.קרן פרס לשלום חותרת תחת אושיות המדינה במרץ,בעזרת הזויי השמאל,ואירגונים של שונאי ישראל בעיקר מאירופה.האיש הינו מסוכן למדינת ישראל ולאזרחיה. ודי באם ניזכר במה שנאמר מעל הבמה ביום הולדתו-כי לאיש היה משרד מפואר משלו במשרד הביטחון הצרפתי.ואיש לא הרים גבה,ושאל מה פתאום? כפי הנראה שמה שסוניה יודעת,ולכן היא שותקת ובשל כך גם עזבה אותו,לא ידעו אזרחי המדינה עוד הרבה זמן,האיש מסובב את כולם בכחש. והקב"ה יצילנו מידו ומיד חבר מרעיו.ב"ב אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il