News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 475,366  סלולר - 914,442
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שמירת עקרונות הדמוקרטיה בזמן משבר היא המבדילה בין מדינה חופשית לבין מדינה רודנית - כפי שהבינו צ'רצ'יל ורוזוולט. יולי אדלשטיין ודוד אמסלם מראים שהם מזלזלים בשלושה מן היסודות החשובים...
שיר מחוץ לחלון
איציק וולף  |  
ימי הסגר שנכפו על בני הגיל השלישי הביאו נכד אל מחוץ לבית סבתו, שם שר לה במרוקאית את השיר 'יא מאמא'    צפו בסרטון המרגש
יואב יצחק
יואב יצחק
בני גנץ ובנימין נתניהו יצטרכו לפעול בהרמוניה ולגלות נאמנות ונדיבות זה כלפי זה    שאם לא כן - יהיו תלויים זה לצד זה    נתניהו ייאלץ לכבד רוטציה. זו גם טובתו האישית - הוא יסיים תפקידו ...
ד"ר גד פניני
ד"ר גד פניני
אני צופה שבני גנץ יספוג קיתונות שופכין מכל מי שמתנגד לצעדו - כמו גם דברי שבח וקילוסין ממי שתומך בצעדו    מנהיג אמיתי עושה מה שנכון ולא מה שהעם רוצה - ובני גנץ גילה היום מנהיגות אמית...
שומרים על כושר [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]
מזל שריקי
בזמן ימי הקורונה בו שוהים בבית, להלן סדרת טיפים לגיל השלישי איך להעביר את הזמן ולהניע את המפרקים ולחזק את השרירים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת מצגר (ב)
מאת: פורומים  |  05/04/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
לדעתי כמו עם אולמרט, קבל הנחה
  א-ת   30/04/17 19:41
הנחת סלב. מי שאירגנו לאדם נקלה כזה את הג'וב של הרב הראשי לישראל אחראי לא פחות
כתוב תגובה ל- א-ת
+
מצגר הכלומניק
  כהן צדק   26/04/17 13:41
ההשוואה בין נשר למצגר נכונה, אבל מה שחמור יותר הוא שסגן ראש עיריית נשר , פרדי מליק, מסתובב חופשי כבר שנים רבות למרות שהורשע ונשפט ל 3 שנות מאסר????!!!!!
כתוב תגובה ל- כהן צדק
+
שירותי הנשים שניתנו כלולים?
  הגלשנית משדרות   24/01/17 18:11
האם שולם מע"מ כנדרש? ומס ההכנסה?
כתוב תגובה ל- הגלשנית משדרות
+
מסכן, בא לבכות!
  נרגיש   6/06/16 17:01
אדם צריך לחלק את תענוגותיו ולא הכל בבת אחת, לא הכלת אכלת. מי שהופך ספרי קודש לכספת סופו שעלבונם נתבע.
כתוב תגובה ל- נרגיש
-  EXvHMAjpEjDZxPVDE
  Kaylynn   17/12/16 15:54
Gorgeous card Bev. I love the wide organza ribbon, so pretty and looks lovely with the darker roses. Such a sweet image, all together goeusogr! Hugs, Wends x
 H3x3stSTP4Xb
כתוב תגובה ל- Kaylynn
+
EcOQjqfdWlFMmFVp
  Frankie   17/12/16 14:52
whoah this blog is great i love reading your posts. Keep up the great work! You realize, many persons are looking around for this inanimftroo, you could aid them greatly.
 hF8fIq8Z
כתוב תגובה ל- Frankie
+
חזיר כמו ארדואן ומיס פיגי
  1שי   6/11/16 19:56
כתוב תגובה ל- 1שי
+
כולם למשפט
  חנניה וינברגר   3/11/16 23:01
בהתאם לפרסומים מדובר באנשים שפעלו בניגוד לחוק אך בעיקר בחשד, לכאורה, בפלילים במישור מתן שוחד. אם אומנם יש בסיס למה שפורסם למה שחלקם, לפחות, לא יועמדו למשפט ?.
כתוב תגובה ל- חנניה וינברגר
+
מצגר רב גנב ראשי בחסות התורה
  הרב האתאיסט   3/11/16 21:02
כתוב תגובה ל- הרב האתאיסט
+
המדינה משחקת "משחק כפול"!! מצד
  גדעון8   15/09/16 15:52
אחד , הגישה כתב אישום. מצד שני, עושה ה כ ל כדי שהמשפט לא ייתקים. ואם ייתקים -- שייצא כאי. ב ו ש ה !!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- גדעון8
+
מדינת היהודים
  בורק   14/09/16 18:11
מדינה של מושחתים ,מי יתקע לידינו שלא סוגרים הסכמים בין הפרקליטות לסנגורי הנבל,מי יתקע שהזוהמה לא הגיעה לבתי המשפט??למה מחכים בבגץ בקשר לערעור של אולמרט,כל המדינה הרקובה הזו גיבורה על האזרח הקטן,שגנב במבה בסופר ולכן חייה יותר קצרים ממה שאתם חושבים,למה המיקרוב מתפשט מהר בגוף רקוב
כתוב תגובה ל- בורק
+
מני מזוז הורה למצגר לעזוב את מ
  ק.ר.   15/10/15 16:42
היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הורה למצגר לעזוב את תפקידו כ- 7 שנים לפני סיום התפקיד. זה היה תקדים ראשון שנושא משרה רמה נדרש לעזוב משרתו. מועצת הרבנות הראשית פסקה שמצגר יוכל להמשיך והיום ברור שחבל מאד שכך החליטה מועצת הרבנות ( אם מצגר הוא הרב הראשי מענין מיהי מועצת הרבנות). המזל הגדול שהרב עמאר היה הרב הספרדי הראשי ונשיא בית הדין העליון.
מצגר הוא כשלון גדול ונוכל גדול. מי שדחף ודאג למינוי שלו רצה לבזות את הדת במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  הדת מבוזה
  א ר   6/06/16 16:27
על ידי רודפי השלמונים הרבים בקרב ״ שומרי המצוות ״
כתוב תגובה ל- א ר
-  אך מדוע לא מתחיל משפטו של מצגר
  רושפלד   24/10/15 20:01
רב-נוכל זה עשה מיליונים רבים וצוחק על החוק.
כתוב תגובה ל- רושפלד
-  אז זה התרגיל את התיק לא יכולים
  קליסטו   18/06/16 12:20
להפיל אז דוחים עד שהפריץ ימות ואז יגידו אין לציבור עניין. ואני לתומי קיויתי שיישב יחד עם קצב אולמרט דנקנר ואולי גם ביבי יבוא. קומבינה של המשטרה-פרקליטות ונהנתנים אחרים.
כתוב תגובה ל- קליסטו
-  האיש לא יישב יום בכלא. יסדרו
  ראובן ק.   6/06/16 17:18
לו עסקת טיעון. האיש גנב עשרות מיליונים וראוי שיירקב בכלא.
כתוב תגובה ל- ראובן ק.
+
משלם עבור הגניבה.לא לסלוח פושע
  שושפרי   6/06/16 11:40
כתוב תגובה ל- שושפרי
+
מצגר ביזה את התורה נוכל ענק
  ר' אברום פשקויל   9/03/16 13:27
כתוב תגובה ל- ר' אברום פשקויל
+
שאילו היו שופטים בישראל
  בינתיים בס"ד   9/03/16 11:56
היו מחלטים. את כספו ורכושו למען יראו וירעו . גנב יקרא , ולא רב.
כתוב תגובה ל- בינתיים בס"ד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |