s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עדות המומחה מטעם ההגנה במשפט הרוצח זדורוב - מומחה לְמה? (ב')
מאת: אבי דוידוביץ  |  21/09/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זכות השתיקה
  חכם חלפון   22/09/10 03:41
הכל טוב ויפה אך אם זדורוב לא היה נופל בפח ושומר על זכות השתיקה - היה חופשי היום
כתוב תגובה ל- חכם חלפון
2
כתבה מגמתית וחד-צדדית. זדורוב
  פרטיטה   22/09/10 10:05
כתבה מגמתית וחד-צדדית. זדורוב צח כשלג !!!
כתוב תגובה ל- פרטיטה
3
פלג הזיק לא רק במשפט זדורוב
  משה, עורך-דין   22/09/10 10:05
על דמותו האמיתית של החוקר-לשעבר אלכס פלג, ועל חלקה של עדותו המביכה בגיבוש דעתו של בית המשפט דווקא נגד הנאשם, ששכר את שירותיו כעד מומחה מטעם ההגנה - אפשר לקרוא גם בפסק הדין בעניין השוטר שחר מזרחי, שירה מטווח אפס בגנב רכב והרגו.

אם יש משהו שמזרחי מצטער עליו היום, הרי זה הרגע שבו שכר את שירותיו של אלכס פלג. בפסק דינו של בית המשפט המחוזי הביא בית המשפט פסקי-דין שניתנו במשפטים אחרים, שבהם העיד פלג כמומחה מטעם ההגנה, ובהם שמו אותו בתי המשפט ללעג. אין פלא איפוא בכך שבערעור לבית המשפט העליון, שבו החליף גם את פרקליטו, הודיע אותו פרקליט לבית המשפט כי הוא חוזר בו מכל הטענות שנטענו ע"י המומחה פלג ומתסייג מהן.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
בבימ"ש-הופכין אדם ישר לשקרן
  מנסיוני העגום   22/09/10 12:46
כתוב תגובה ל- מנסיוני העגום
את הישר לשקרן ואת הנוכל לאמין
  זנזיבר   12/01/11 20:36
כמה נכון! את הנוכל לאמין ואת הישר לשקרן.
כתוב תגובה ל- זנזיבר
משה עו"ד, אני די מופתע
  נחום שחף   1/10/10 00:10
כעורך דין אתה אמור להכיר את משטרת ישראל ובתי המשפט, על רצח רבין כתבת מאמר, ועדין אתה מאמין להם?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
4
תגובה
  פטריוט ישראלי   22/09/10 10:12
ועדין למרות כל הראיות הנסבתיות לא נמצאה אפילו עובדה עובדתית אחת חד משמעית, מלבד ההודאה ובעיני להודאה של הנאשם אין ערך בזמן שהוא לא עומד אחריה, ואגב ניתן לשכנע אדם חלש ולא אינטלגנטי לחתום על הודאה שאין לו קשר לענין ואנו גם מכירים מקרים כאלה בעבר, ושנית רב הראיות שאדון דיוידויץ מעלה בפנינו חלקם הם נסבתיות ורעועות ואת חלקם בקלות ניתן לשתול אצל הנאשם ראו מקרים אחרים בעבר, ואת חלקם של הראיות היחידי שיכול לבחון הוא אלוהים בכבודו ובעצמו אבל לא בן אנוש, ולעניות דעתי בית משפט רציני ששופט רק על פי עובדות כמקובל בעולם המערבי היה מזכה את הנאשם מחמת הספק,
ורק בית המשפט בישראל ועוד כמה מקומות בעולם השלישי מנסה להחליף את אלוהים בכבודו ובעצמו, ופסק הדין הזה מסמן את תפיסת המשפט בארץ שבו השופטים "מערכים" שהחשוד הוא הכן הרוצח גם אם אין נגדו ראיות עובדתיות,
ראו משפט דימניוק למרות שהמחוזי הרשיע העליון זיכה מחמת הספק ורק בגלל דבר אחד ראיות עובדתיות חד משמעית שהוא הוא האדם איון האיום .

כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
התייחסות לפטריוט
  שלמה הכהן   22/09/10 11:51
המגיב הפטריוט לא מאמין לפסיקת השופטים בעניין רצח תאיר ראדה ז"ל, כי לטענתו "..ניתן לשתול ראיות.." !! . איזו טענה מוזרה זו ? הרי מנימוק כזה, אתה יכול לנקות מהרשעה פלילית, כל אדם בארץ [גם בעולם] שהורשע מאז קום המדינה !. איזה "אשמה" מטופשת כלפי אנשי המשטרה, הרי אם זה היה נכון, אזי, כל תיקי הרצח היו מפוענחים ולא היה שום תיק של פשע חמור שלא מפוענח, ולא היה שום ראש אירגון פשע שלא יושב בכלא. איזה אינטרס יש לשוטר " לפברק " ראיות נגד סתם אזרח מהשורה, שאין לו עבר פלילי ולהלביש עליו רצח של ילדה ולהשאיר את הרוצח האמיתי חופשי וללא סיכון שמעשהו ייחשף בעתיד ?. מתוך מיליוני התיקים שטיפלה המשטרה מאז קום המדינה, היו רק מקרים בודדים [ וחמורים ומבישים כשלעצמם] , שבהם הוברר כי שוטרים כי שוטרים נהגו כך, ומכאן, לזרוק נימוק הזוי כזה, על מנת לערער כל הרשעה של בית המשפט, זה היסחפות תהומית .
כתוב תגובה ל- שלמה הכהן
תגובה לשלמה הכהן
  פטריוט ישראלי   22/09/10 13:14
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
אילו שאלות מטופשות יש לך
  שישי   6/03/11 19:06
למשל השאלה המטופשת "איזה אינטרס יש לשוטר לפברק ראיות נגד סתם אזרח מהשורה, שאין לו עבר פלילי?"
לשוטרים יש ויש עניין כי אלו ההוראות שהם מקבלים מהמשטרה המלוכלכת והפושעת כדי להראות השגים. לאחר כתבות קודמות בטלויזיה הן בערוץ 10 בתוכנית "שומר מסך" והן שתי כתבות בתוכנית "המקור" וגם בערות 2 בתכנית "נדבר על זה בבית" שתי כתבות ==== למשטרה לא נותר אלא להודות שהיא אכן תופרת תיקים לאזרחים. עכשיו המשטרה מנסה לרכך זאת ומנסה בדרכים שונות להטות את התקשורת לטובתה ולהגביל את חופש הביטוי.
מי כתב תגובה זאת האם אתה שוטר???
כתוב תגובה ל- שישי
5
הוספה לתגובה
  פטריוט ישראלי   22/09/10 10:23
רציתי רק להוסיף שאני לא יודע מי הרוצח במקרה של תאיר ראדה , אולי זה היזדורוב ואולי מישהו אחר , מה שאני כן יודע שבמדינה נהורה ומתוקנת היא אפשר להרשיע מישהו כשאין ראיות מבוססות עובדתיות וחד משמעיות. אבל אנו כנראה לא מדינה נהורה ומתוקנת. והעובדה שמתוך כ1000 נאשמים רק 1 בודד מזוכה מדברת בעד עצמה וחבל.
חג שמח
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
6
עוד אדם שמשכנע רק את עצמו
  ירון זכאי   22/09/10 11:03
חזור בבקשה לעובדות היסוד; המשטרה התעלמה מ-64 תביעות אצבע שהיו בשרותים. סביר להניח כי רובן של בנות שהיו שם, אבל מה היה קורה אם אחת מהם היתה של אדם הניתן לזיהוי במאגר המשטרה??? לעולם לא נדע כי המשטרה זנחה קו חקירה זה. אגב זאדורוב לא השאיר אף טביעה למרות שלא השתמש בכפפות, נאבק עם הרוצחת, טיפס על קירות שגובהם מעל 2 מטר וכדומה, קצת מוזר???? נוסף לכך החומר הגנטי שנמצא בצפרני הנרצחת אינו של זאדורוב! קצת מוזר בהתחשב בזה שהיא נאבקה במי ששחט אותה???? סביר להניח כי החומר הגנטי הזה יככב במשפט של מישהו בעוד כמה שנים! אולי במשפטו של מדובב משטרתי?! =====> ובאשר להתעסקות של הכותב בדברי החשוד והמדובב; אדם הכלוא עשרות ימים, בהם הוא נחקר בלי סוף, נמצא בסביבה עבריינית של מדובבים שחלקם התגלו בעבר כרוצחים ופושעים מסוכנים, ואינו זוכה לשינה בתא כיוון שהמדובב משאיר את האור, ומתעקש לדובב....אדם כזאדורוב שמלכתחילה אופיו לא חזק במיוחד, ושכלו לא מבריק במיוחד, ולפחדו מהמשטרה מצטרפים ידיעותיו מאוקראינה על המשטרה, אדם כזה(למרות חוסנו הגופני) בהחלט יזמר אחרי יומיים כל גרסה שהחוקרים שתלו בפיו. מה הטעם לנתח "פרטי חקירה מוכמנים" כאשר בצילום השחזור נראה בברור שהאיש לא יודע דבר וחוקריו "עוזרים" לו, ואפילו הפסיקו את הצילומים.....אולי כדי "לעזור" לו מבלי שהעזרה תצולם(פגם חמור בראיה)במשך שנים לא נדע, עד אשר יפוענח באמת הפשע !
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
העובדות הן
  אבי דוידוביץ   22/09/10 17:25
1. לעניין טביעות האצבע: אכן נותרו 64 ט"א בלתי משוייכות, למרות שנלקחו מאות ט"א מתלמידים, עובדים וכדומה. גם בשירותי הבנים - מקום בו אין חולק שהרוצח זדורוב היה שם - לא נמצאו טביעות אצבעותיו.
2. לעניין הצפרניים: על גופו של הרוצח זדורוב לא נמצאו שריטות. קשה להגדיר את ניסיון ההתנגדות של תאיר - שבעיקרו תנועות הגנה - כמאבק אקטיבי.
כתוב תגובה ל- אבי דוידוביץ
לא התיחסת להעדר DNA
  נחום שחף   30/09/10 23:31
של זדורוב מתחת לצפורניה (וזאת מעבר לעובדה שלא נימצאו שריטות על עורו של זדורוב). לו זדורוב היה מנקה את קירות התא והדלת מכל סימני טביעות אצבע כפי שנטען, הרי שלא היו נימצאים טביעות אצבע כלל, והרי נמצאו 64 טביעות אצבע ואף אחת מהם לא נוצרה לאחר הרצח. לאחר מאבק ממושך בתא הוא היה אמור להשאיר בתא טביעות אצבע רבות. לא ניתן היה לנקות את טביעות האצבע האצבע שלו באופן סלקטיבי שהרי לא ניתן להבחין ביניהם. איך אתה מסביר את סימני טביעות הנעל שאינם שלו שנותרו על הניאגרה על הקיר המפריד, ועל קיר בתא נוסף?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
7
הוכחות?
  יונה סוקולובסקי   22/09/10 15:13
לא קראתי מה ההוכחות של המשטרה מלבד השחזורים המצולמים שנראו מאוד מפוקפקים והסיפור עם המדובב.
צר לי, אך כדי להרשיע אדם יש צורך בהוכחות נוספות מלבד הודאתו שהוצאה ממנו בדרך עלומה.
הודאות הוצאו גם מנערי חבורת מעץ. גם במשפט שלהם היו שלושה שופטים שהתבטאויותיהם חרוטות בזכרוני.
מישהו פגש את עמוס ברנס לאחרונה?
הסיפור על הפרטים המוכמנים שהנאשם ידע ואיש לא ידע אותם מלבדו הוא אכן סיפור מרתק. מה גם שלפני שבועיים שוחרר אדם ממעצרו אחר שהואשם בארבעה מקרי רצח של ערבים בירושלים. והפלא ופלא גם הוא ידע פרטים מוכמנים.
לבטל בנפנוף ידים את הספקות והגילויים של חוקר פרטי מבלי לבדוק ולהתייחס לגילוייו מעמיד את ההרשעה באור תמוה.
מלבד זאת יש להתייחס לדבריו של החוקר ולא לגופו.
כדי להאשים אדם בגניבת סוס צריך שיהיה סוס בידיו.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
8
HAKOTEV DOVER HAMISHTARA
  m;elkrief   22/09/10 15:29
כתוב תגובה ל- m;elkrief
9
ועדיין....
  אזרח   22/09/10 17:54
ראשית אני חייב להודות על האמת.
לא היה בי הכוח, לקרוא את הכתבה עד הסוף.
אבל קראתי את הסעיפים 1 עד 4 ועלתה לי המחשבה.

שבמקרה של ברנס, כל הסעיפים האלה, מ1 ועד 4 היו שקריים לחלוטין, והם עומדים בסתירה גמורה למה שאתה כתבה.

שוב, מאחר ואני כבר מבולבל לגמרי, כל מה שאני מתפלל הוא, שיום בהיר אחד, לא יפלו עלי או על מי שאני מכיר, עם "תיק" כזה, ואז לך ספר לכולם שאין לך אחותתתתתתתתת

ושוב, מול עיני, עומד אדם שחור, שקראתי אך ורק לפני יום או יומיים, שישב 27 שנים, על לא עוול וכפו, ואחרי 27 שנים, המערכת..........כן המערכת, זו הדומה למערכת שלנו...........אמרה לו. אופסססססססססססס טעינו, סליחה.

מבלבל ומפחידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
כתוב תגובה ל- אזרח
10
קרימינולוג? הא. קרימינל.
  zoomarch   22/09/10 19:36
1. פשעי שוטרים, רשלנות תובעים והרשעת חפים מפשע/
בועז סנג'רו, ראש החטיבה למשפט פלילי ולקרימינולוגיה במרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת-גן‎).‎
‎19/09/2010‎
news1.co.il


2. הודיתם באשמה? כנראה שתורשעו‎
ynet.co.il
העובדה שכמעט כל עציר במשטרה מודה לבסוף במיוחס לו, אמורה להדליק נורה ‏אדומה. האם כשהמשטרה לא מצליחה לפענח פשע, יש חשד שהיא משתמשת בשיטות ‏פסולות רק כדי שיאמרו שהיא הצליחה‎?
ישעיה נבנצל
3.0 ‎"‎אנרכיה תקשורתית" ופגיעה בזכויות
news1.co.il
דוח הסניגוריה לשנים 2008-2009‏

הדוח מגלה כי משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר ‏כלל אינם מקפידים על זכויותיהם של עצירים ‏ואסירים לייצוג הוגן‎ ‎ ‎ ‎הסניגוריה תוקפת את ‏המשטרה, את הפרקליטות ואת עורכי הדין ‏הפרטיים על תופעת ההדלפות לתקשורת מתוך ‏חדרי החקירות ובאמצע משפטים פליליים‎ ‎ ‎ "‎פגיעה ‏קשה ומוחשית בכבודם, בפרטיותם ובשמם הטוב ‏של חשודים ונאשמים...כל זאת, ולפעמים אף על ‏אחת כמה וכמה, כשמתברר לאחר החקירה או ‏המשפט כי החשדות נגדם היו מוטעים‎"‎


ולמי שיש עוד פנאי: מעללי המשטרה "האיכותית כביכול" עליה אתה מדבר‎):
‎1- ‎משטרה שלומיאלית: פוצעים האחד את השני בתרגיל פיזור הפגנות‎
news1.co.il

‎2- ‎אלימות משטרתית: מכים קטין חסר מגן ללא סיבה וגורמים לו לנכות 20%‏‎
nfc.co.il

‎3- ‎המשטרה פוגעת בחופש הדת של יהודים ואוסרת עליהם לשיר שירים חסידיים במערת המכפלה‎:
news1.co.il

‎4- ‎קרא בסוף המאמר הבא איך שוטרים בכלא גבעון קשרו אסיר למיטה במשך 24 שעות ללא סיבה, כדי ‏לשבור את רוחו‎:
news1.co.il

‎5- ‎המשטרה קשרה אסיר במשך שבוע למיטתו, ללא שום סיבה‎:
news1.co.il

‎6- ‎קצין משטרה מפעיל בית בשת במקביל לעבודתו במשטרה‎:
nfc.co.il

‎7- ‎ארבעה שוטרים מנהריה ניסו לרצוח אזרח באמצעות מטען חבלה‎:
news1.co.il

‎8- ‎שוטר מתפרנס ממכירת סמים לעצירים‎:
ynet.co.il

‎9- ‎אסיר כבול באזיקים חוטף מכות רצח משוטרי משטרת נהריה, לעין המצלמה‎:
nrg.co.il

‎10- ‎השוטרים מתנהגים כסוטי מין ומפשיטים נערות ללא סיבה חקירתית‎:
ynet.co.il

‎11- ‎שוטרים משתמשים בנשק משטרתי לחיסול חשבונות פרטיים‎:
ynet.co.il

‎12- ‎שוטרים רושמים דו"חות לשווא, מתוך נקמנות אישית‎?
ynet.co.il

‎13- ‎שוטרים מבצעים שוד מזוין תוך שימוש בנשק משטרתי‎:
ynet.co.il

‎14- ‎השר לבטחון פנים ניכשל במילוי תפקידו, מגן על שוטרים שביצעו עבירות חמורות ביותר‎:
ynet.co.il
כתוב תגובה ל- zoomarch
וביחס לאותו "קרמינולוג" -
  חבאלניק....   22/09/10 21:01
יש לך עניין לקבל פרטים כיצד הדיח יותר מפעם אחת עדים (שעה שהוא עצמו שמש כעד מכח תפקידו כ"חוקר" לשקר בבית משפט?..
העבר מייל ותקבל את דיוקנו האמיתי של ה"דיוקנאי".
כתוב תגובה ל- חבאלניק....
11
מאמר מתנשא של שוטר אטוּם
  aviku   22/09/10 19:47
כל מי שקרא את מלוא הכרעת הדין ירגיש בנוח עם ההרשעה. היא בדין. גם לדעתי. אבל כשאני קורא מאמר של קצין לשעבר במשטרה שכל מטרתו להכפיש עד הגנה שוטר לשעבר עולה בי המיאוס. פלג שימש הזרוע החקירתית של ההגנה כמו שאזולאי שימש את זו של התביעה. פלג לא יותר מוטה מאשר אזולאי מוטה. הקלפים של האחרון היו הטובים במשפט ולכן זדורוב במאסר עולם.
אוסיף עוד שלמען תחושת הצדק הנראה מומלץ לשופטים להתיחס בכבוד לכל עד באשר הוא. בעיקר לעדי ההגנה. גם לעדי הגנה שמסיקים מסקנות. שהרי המילה האחרונה היא של השופט. בידיו תמיד הכוח. (עודף ביקורת הוא נשקו של חלש).
זדורוב הוא הרוצח כי אין מישהו אחר. הוא עבד שם בזמן הרלבנטי שתי קומות מתחת לתא הקטלני. הוא יצא החוצה לקבל את הדבק מהמעביד וחזר בדיוק כשהקורבן עלתה לשירותים. ברשותו היתה סכין יפנית. הוא "ראה" דם בקומה שמתחת. תוסיף לכך את הודאותיו (עם כל הפגמים שבהן) והתמונה סגורה. טביעת הנעל היא החותם על ההרשעה וגם מומחה ההגנה הסכים שטביעת הסלמנדר אפשרית.
פרטים מוכמנים? אני לא מאמין בפטנט הזה. הוא הולך לאיבוד במסכת כולה. שקרים? אין דבר כזה שקרים כשמדובר בגירסת הגנה. שקר הוא דבר שדורש הכרעה שיפוטית חיצונית למשפט שבפנינו. שופט שמכנה נאשם שבפניו שקרן אינו עושה משפט אלא מנסה לקבוע מימצא ערכי שלא בכוחו לעשות. כל נאשם שמכחיש מנהל משפט ומורשע יקבל חותמת של שקרן? שטות.
לעומת זאת סתירות ואי התאמות יש למכביר כנגד זדורוב. בהן צריך להשתמש ולא ב"שקרים".
גם העבירה של שיבוש מהלכי משפט בכך שהעלים חולצה מכנסיים וסכין מצחיקה. שהרי אם כך זדורוב צריך לקבל צל"ש של אחד מל"ו הצדיקים כי לא העלים את נעליו - בלעדיהן צל כבד היה מרחף על הרשעתו אם בכלל.
הבעייה של דוידוביטש ודומיו היא שהם רוצים להראות ששלהם יותר גדול. לאלה אנחנו אומרים: קטן קטן תצא בחוץ.
כתוב תגובה ל- aviku
12
למי שקורא/ת ולמי שיקרא: ...
  עוד סתם אזרח   23/09/10 13:20
למי שקורא/ת ולמי שיקרא: שלום רב וברכה. נאמר בין הדברים, של אבי דוידוביץ : "עמידתו האיתנה של הרוצח". כבצניעות כבשקיפות מובן לי הכותב: {ואין אני הכותב גאון הדור וזאת לאחר חשיבה וממש לא מעטה} מתוך הבנתו שיש גם כעסים על המערכת, כפשוטו והמניע : בדרך זאת רוצה להוציא אותי, הגם ו: עוד סתם אזרח (כזה ואחר) מהעניין. אין אני מכיר את מר דוידוביץ: היתרשמותי הגם מכל הליך והדברים, אישיות מיקצועית ומהבחינה האישית ** משיכמה ומעלה * הגם ויתכן שבמהלך עבודתו, עוד וטבעי נצברו כעסים: יתכן הגם בהחלט ושאחר. בואו ונעשה ניסיון: האם יש למישהו/היא להלין !!ואמת על האיש ???: {במידה ולא: תבינו שאך ורק וקטן חובתי (יתכן תחושתי) היא לעשות בדיוק שניבחר לעשות}: כי זאת יתכן בהחלט ופשטות האמת. הדבר גם כטוב אמת ובצדק שאת רוחכם ויעודד, זאת ולמרות: על עניינים שהינם צודקים, כעוולה כאוולת: יש בהחלט כמו והזכות שראוי ולדון. {!זהירות כוהדדית כוסדר האחריות!: דברים עלולים להתחיל חינם כבדעה קדומה >> שקרוי: תיקשורת לקוייה מלחתחילה: משמבינים זאת גם בהחלט גם ניתן להבין כלהרגיע ועשוי להימנע}. {ומיתנצל שניגש ישר ולעניין כמבלי מורכבות זאת משום שזיהוי לי כנושא וברור} (זחטב38). לאחר כתיבת המאמר נצפה כי: מערכת News1 מסירה את המאמר, למה?: רואה שאין נעשה צדק עם האדם: כותב המאמר אם ומיותר לציין: אכן כן וצודקת. יחד עם זאת מערכת News1: מחוייבת כמו, שנוסף התגובה ובזאת. בברכה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
13
לאן נעלם דוידוביץ האפס?
  דרור123   9/01/11 12:31
מאז שהתפרסם בחודש האחרון הסרט שהוכיח שהמשטרה והפרקליטות תפרו ברמיה את רומן זדורוב, נעלם דוידוביץ כאילו בלעה אותו האדמה.
אגב, בשבוע שעבר בתכנית מבט שני, שידרו את החלק הראשון של הסרט וביום רביעי הקרוב ישדרו את חלקו השני.
כתוב תגובה ל- דרור123
14
הרשויות מתאימות לשבט באגאבולו
  לולילו   12/01/11 20:31
התביעה נשענת על עקבת נעל על גוף המנוחה אך זו אינה שלו וזה מפוברק. וגם על עליו לא נמצאו עקבות דם ולא חומר ניקוי. יש הרבה עקבות של נעלי ילדים. ואין עוד כאילו עקבה של נעל זדורוב.

אין DNA שלו. בפוליגרף יצא דובר אמת. כל פרטי אופן הרצח שהכריחו אותו להגיד אינם תואמים לממצאים. הילדה נחתכה על ידי שמאלי ואילו זאדורוב הוא ימני. היא הותקפה על ידי שניים אחד מקדימה אחד מאחור. נחתכה בפניה בסכין משוננת, לזדורוב סכין יפנית וזו אינה משוננת.

והכי מוצלח הוא השופט שהחליט להיות גם תובע למרות שאסור לו והחליט שהמורשע כנראה בא עוד פעם לבלבל והדביק עקבות נעלי ילדים. רוצח באמת יבוא מייד עוד פעם לזירת הרצח כדי להתפש מה? אך אין עקבות שלו אז איך הגיעה? ריחף?

וגם השופט החליט שעדות מומחה רופא משפטי מטעם אם המנוחה אינה מקובלת עליו כי אינו פתולוג. השופט הבור הזה אינו יודע מה בדיוק מומחיות הפתולוג ואיזה תחום הוא של רופא משפטי. זהו שופט פלילי אבוי לנו.

באמת מתאים לשבט באגאבולו בעמקי הג'ונגל באפריקה בעולם החמישי.
כתוב תגובה ל- לולילו
15
אבי דיודוביץ. למה אתה מומחה?
  גרון עמוק   18/01/11 21:45
מר דוידוביץ.
במאמרים הארוכים והמטופשים שלך, הוכחת אווילות מוחלטת!
כתוב תגובה ל- גרון עמוק
16
מר דוידוביץ לא מתבלבל מעובדות
  אלי פרנקל   26/01/11 04:51
צפיתי בסרט של מר סדובסקי ב"מבט שני". לאחר הצפיה הרגשתי שאני חייב לשמוע את הצד השני (המשטרה סירבה להתייחס עניינית לטענות, וכך גם הפרקליטות. במקום זאת, הם בחרו למתוח ביקורת על מעלי הטענות). לאחר קריאת מאמרו של מר דוידוביץ, שוכנעתי מעל לכל צל של ספק שנעשה פה עוול גדול. יתירה מכך, מסע הצלב המכוער שמנהלים גורמים המקורבים למשטרה ולפרקליטות נגד פלג, סדובסקי וחבריהם, מעורר מחשבות נוגות על מערכת שהניצוח והניצחון האישי חשובים להם הרבה מהצדק והאמת. אתייחס לטענות שהעלה מר דוידוביץ: 1. הקפדתו היתירה להוסיף את התואר "הרוצח האכזר" לשמו של זדורוב, משקפת את מידת האובייקטיביות והמקצועיות שבה הוא שקל את הנתונים. 2. "ההקלטות נבדקו ולא נמצא בהן כל "בישול". כפי שמראה סדובסקי בסרטו, ישנן נקודות רבות שבהם נראים החוקרים מדריכים את זדורוב ומספרים לו (ייתכן כי בצורה בלתי מודעת) איך בוצע הרצח. יתירה מזאת: עובדות שלא היו ידועות לחוקרים בזמן השחזור, לא היו ידועות, באורח פלא, גם לזדורוב. בנוסף, העובדה שהדף המציין כי מדובר בזירת פשע לא הוסר מהכניסות ולתא השירותים, ההשהיה עם האזיקים ועוד כמה אירועים דומים, יכולות להתפרש בקלות כבישול. 3. "לקטעים בודדים וקצרים שלא הוקלטו נמצא הסבר הגיוני וטכני". אשמח לדעת מהו ההסבר לכך שלפתע פתאום, בטרם היציאה לשחזור, בדיוק לפני שהחוקר (שנראה לפחות כחוקר הראשי) נכנס לחדר ומשכנע את זדורוב שהוא יצליח לשחזר טוב את הרצח, האודיו נעלם. 4. "כל החקירה התנהלה ברוסית ואם היו חילופי דברים בעברית, היו אלו במידה סבירה. כל טענות ההגנה כי החקירה התנהלה באופן דורסני, משפיל, תוך הפחדות ושבירת רוחו ורצונו החופשי של הרוצח, נמצאו חסרות-שחר - והכל בהתבסס על ההקלטות של החקירות וגם על עדויות השוטרים. גם טענות ההגנה כי לא קוימה זכות ההיוועצות עם עורך-דין, וכי בחקירה נקטו החוקרים במצגי שווא, הטעיות והבטחות פסולות, התבררו כמופרכות". הציטוט הנ"ל הוא גיבוב של שקרים חסרי אחיזה במציאות ואני מניח שמר דוידוביץ לא היה כותב אותם אם היה רואה את סרטי ההקלטה בהם רואים בפירוט: א' חלק גדול מהחקירה התנהל בעברית ורואים בבירור איך זדורוב לא מצליח להתבטא. ב' החוקרים בהחלט נקטו במצגי שוא, הטעיות והבטחות פסולות. הם סיפרו לו (וגם לידיעות אחרונות שקנו את הלוקש) שהDNA שלו נמצא על הקרבן, שהוא נכשל בבדיקת הפוליגרף, שנמצאו כתמי דם על כליו והבטיחו לו הקלה בעונש אם רק יודה. 5. "לא רק שהמדובב לא לחץ עליו להודות, אלא אף הניא אותו מלהודות הודאת שווא". לא יאומן איך השופטים לא ראו את מה שכל עם ישראל ראה. איך המדובב משכנע אותו שאם רק יודה, הכל יסתדר והרעידות שלו יפסקו ואף הדריך אותו ותרגל איתו את הגירסה להודאה. 6. "כאשר נשאל פלג כיצד ידע אם תמליל דבריו של הרוצח זדורוב תואם לכתוביות שהכין סדובסקי, ענה כי הוא מניח שהן תואמות, שהרי יש היגיון בין מה שהוא רואה לבין מה שנאמר (ברוסית). האמת היא כי דברים אלו, שנאמרו מפיו של מי שהיה קצין בכיר במשטרת-ישראל, הם יותר ממביכים". שוב, במקום להתייחס עניינית ובאם אכן התמלול אינו נכון, לציין היכן התמלול אינו נכון, בוחר הכותב להשתלח במר פלג. חבל. 7. "בסופו של דבר נאלץ פלג להודות כי התמונה אכן צולמה כ-5 שעות לפני השחזור, ולא דקות מעטות קודם" מה זה משנה מתי זה היה? האם אתה חולק על העובדה שהחוקר בעצם הדריך את זדורוב? 8. "לפיכך, מסקנות פלג הנובעות מאי-שחזור ברזולוציה מושלמת ומקסימאלית, אין בהן ממש". הלוליניות הזאת אינה מסבירה את העובדה הפשוטה שבשחזור, זדורוב סיפר שהוא
כתוב תגובה ל- אלי פרנקל
17
משפט זדורוב
  אלכס פלג   10/02/11 16:55
לבוא ולטעון שהשופטים מצאו בעדותו של זדורוב פרטים מוכמנים אלו מילים ללא תוכן
איזה פרטים מוכמנים?
אנא ציין ולא פרט מוכמן אחד - ולא תהיה פעם אחת גבר ותחזור מדבריך.
השופטים טענו גם שאני כמו שני האחרים שהופיעו מטעם ההגנה "רודפי בצע" איך זה מסתדר עם העודה שכל הופעותיי בזירה או פעמים במשפט היו בחינם?

דבר נוסף-אני לא באתי מטעם ההגנה - אני באתי מטעם המשפחה
כתוב תגובה ל- אלכס פלג
18
דוגמא לחוסר תבונה קיצוני אצל
  ןאף על פי כן   22/02/11 18:22
כל גורמי המשפט (כולל הכותב). אני מצטט: "עמידתו האיתנה של הרוצח זדורוב ודבקותו בגרסה כי לא אנס את תאיר. הרוצח זדורוב מוכן היה להודות ברצח, אשר כביכול לא ביצע, אך לא באונס. התעקשות הרוצח זדורוב על גרסה זו מעידה על ידיעתו כי המנוחה לא נאנסה, עובדה שאין הסבר כיצד תגיע לידיעתו." כאשר ברור לחלוטין שהוא מוכן להודות ברצח/הריגה שלא ביצע אך מסרב לחלוטין להודות באונס שהוא משער שהתבצע. הנאשם משוכנע שהנרצחת נאנסה כי אחרת למה הוא בכלל מזכיר אשמת אונס? הוא לא טוען שלא נאנסה (פרט מוכמן כביכול) אלא להפך - טוען שלא הוא אנס אותה! עיניים להם ולא יראו, אוזניים להם ולא ישמעו ....
כתוב תגובה ל- ןאף על פי כן
19
אבי דוידוביץ אתה שקרן
  אחד מנתניה   7/11/13 20:27
״2. הרוצח זדורוב, הן בשחזור והן בחקירותיו, ידע לציין כי המנוחה עמדה כשצידה מופנה אליו, הדבר תואם לממצאי הזירה, ולהתזות הדם על הקיר הגובל עם תא מספר 1. יצוין כי בעת שהרוצח זדורוב מסר ושחזר פרט זה, טרם ניתנה חוות הדעת של מז"פ לעניין כתמי הדם. מדובר בפרט מוכמן שלא היה בידיעת החוקרים בעת הודאתו.״ בין השאר, הצליח ה"תחקיר" של רוזנטל לסתור את היותו של פריט מוכמן "חריג ובעל משקל מכריע בפסק הדין",שלא ביודעין,וכך לעשות מה שלא הצליחו בסניגוריה. להלן ציטוט מפסק הדין תחת הכותרת: "פרטים מוכמנים בעלי משקל מכריע,כיוון שלא היו בידיעת החוקרים בעת "הודאתו" של הנאשם": "עוד ניתן למנות את תיאור תנוחת המנוחה בשעת הרצח כפרט מוכמן חריג. הנאשם, הן בשחזור והן בחקירותיו, ידע לציין כי המנוחה עמדה כשצידה מופנה אליו.הדבר תואם למימצאי הזירה, כפי עדות עוזיאל, ולהתזות הדם על הקיר הגובל עם תא מספר אחת. יצוין, כי בעת שהנאשם מסר ושיחזר פרט זה, טרם ניתנה חוות דעתו של עוזיאל (מיום 25.12.06),כלומר מדובר בפרט מוכמן, שלא היה בידיעת החוקרים, ומצביע ברורות על הנאשם כמבצע." (עמ' 333 - ההדגשות במקור). והנה בסרטו של רוזנטל מספר שמואל בוקר (דקה 9:30) כי בשעה שצפה ביחד עם יורם אזולאי בהדגמה של זדורוב בפני המדובב בזמן אמת, כבר קיבל את המידע לגבי אופן עמידת המנוחה בתא מידי חוקר המז"פ, ולכן "סמרו" שערותיו והבין שהרוצח בידיהם.
כתוב תגובה ל- אחד מנתניה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il