s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טוב שאימא לא הכירה את יונתן שפירא
מאת: דודו אלהרר  |  27/09/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שפירט כממשיך דרך
  אורי - הרצליה   27/09/10 12:55
היו לנו את המתיוונים שסייעו ליוונים, מאוחר יותר את היודנרייכט שסייעו לנאצים ועכשיו יש לנו את השמאל שמסייע לאיסלם
כתוב תגובה ל- אורי - הרצליה
יודנראט
  יונה סוקולובסקי   27/09/10 20:56
אורי:
כוונתך ליודנראט?
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
2
ומה עם הנפוטיזם במע' המשפטית?
  אליק א.   27/09/10 13:51
זה לא מספיק שהשמאל מתברג במערכת המשפטית ע"י הבאת חברים והכנסתם למשרות גבוהות. הם דואגים גם לדור הבא שמתמחה אצל החבר'ה. לא נראה לי שתהיה ברירה, אלא לחוקק חוק נוקשה כנגד התופעה כי אם זה לא יקרה כחוק, כל המערכת תקרוס מחוסר אמון.
כתוב תגובה ל- אליק א.
3
יונתן שפירא
  יצחק אוריאל   27/09/10 14:18
כל פעם מחדש אני לא תופס איך המדינה,או הצבא אינו עולה על הטפילים הללו.
סוג האנשים האלה, בעלי דפוס דומה,בניי הורים עם הרבה כסף ומעט זמן לגדלם,הילדים חיים בחוסר מתמיד למילוי הזמן הפנוי ומשתתפיםבכול מיני פעילויות שונות ושונות בכדיי לקצת יחס מההורים וההורים במקום לעצור את בניהם ,רוצים ליהיות חבריהם "יאני" ליהיות "קולים" ובעיוורונם מגדלים דור דפוק של אנרכיסטים- דמוקרטים.
לגביי סוג האנשים הללו,עוד במהלך לימודיהם בזמן התיכון אפשר בקלות .
סוג כזה של אנשים ,רוצים ליהיות תמיד באור זרקורים,תמיד בקיצוריי דרך ללא עבודה קשה . הצבא, במקום לתת להם שירות שאינו דרוש בהשקעה כספים כמו זה טייס וקידום מהיר,הצבא צריך ליהיות זהיר יותר.
כתוב תגובה ל- יצחק אוריאל
4
פוצבליסט
  3יורם   27/09/10 14:52
העניין הוא לא ימין או שמאל. ולא יונתן שפירא. בכל זאת טייס. איך אפס אפסיים כמו זה כותב ומכנה עצמו פובלציסט. מילה מפוצצת. עיתונאי לא מספיק. אתה פלא מתמטי. כל מספר שבו תוכפל יהיה 0 וכל השאר פוצבליסטיקה וחוסר אמונה שיהיו לך מספיק גאטס לפרסם. יפה שתיקה לאוידיבלים
כתוב תגובה ל- 3יורם
5
חומץ בן יין
  משה, עורך-דין   27/09/10 16:11
יונתן שפירא הוא, ככל הידוע לי, המחשה לביטוי "חומץ בן יין". אביו, שלמה שפירא, טייס קרב ותיק, היה מפקד טייסת קרב בחיל האוויר, וככל הידוע נגרמה לו עוגמת-נפש רבה בשל תעלולי בנו בכנופיית הסרבנים.

תנחומי להורים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אתה טועה עדוני
  8   28/09/10 04:32
הגדרתו של זה
רגע של אושר ותוצאה אומללה.
כתוב תגובה ל- 8
תנחם רק את האבא.האמא היא
  נתין מדמנת ישראל   30/09/10 10:29
מנשות מחסום וואטש. אז אולי לא חומץ בן-יין אלא תפוח רקוב שלא נפל רחוק מהעץ.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
6
כמה שקרים ושנאה במאמר אחד?
  דני חלוף   27/09/10 16:30
לזה שכתב את מאמר הפיגולים הזה הגרפיטי היה בגטו ורשה. על קיר ליד הגטו. זה שאתה צווח אושוויץ לא ישנה את העובדות ובקשר לפרסום, נראה לך שפרסום זה מה שחסר ליונתן שפירא???? באמת??? המאמר שלך הוא בדיחה לא מצחיקה על ימני פאשיסט שלא נותן לעובדות לבלבל אותו. ליצן.
כתוב תגובה ל- דני חלוף
הרווחתם ביושר את שנאה והתעוב
  אלישמע   28/09/10 07:48
אין שפלות גדולה יותר מבגידה
כתוב תגובה ל- אלישמע
בגטו וורשה הומתו המוני יהודים
  גם זכר לזוועה   2/10/10 07:53
אתה לא טועה כנראה אף פעם.
כתיבת סיסמאות אנטי ישראליות בגטו וורשה כל ידי ישראלי
שווה בדיוק כמו לאכול חזיר במסגד.

רק להזכיר לך שציור חזיר בהקשר מוסלמי עלה לצעירה בישראל
במשפט ומאסר. יונתן שפירא לא נמצא בקטגוריה של ה"מנוולים" שצריך לקעקע אותם כי הוא שייך ל"בחורים המצויינים מהשמאל"

להלן הדיווח:
בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום את טטיאנה סוסקין, תולת כרוז החזיר בחברון, בעבירות של נסיון לפגוע ברגשות דת, במעשה גזענות.סוסקין נעצרה ב-27 ביוני בחברון וברשותה נמצאו כרוזים בהם צוייר חזיר, עליו נרשם באנגלית ובערבית השם "מוחמד", הדורך על ספר עליו נרשם באנגלית ובערבית "קוראן".
שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, צבי סגל, הרשיע את סוסקין בעבירה של מעשה גזענות בשל ציור כרוז החזיר. השופט סגל קבע כי ציור הכרוז נעשה מתוך מניע גזעני מובהק להשגת יעד של השפלה, ביזוי, עויינות או גרימת מדנים כלפי הציבור או חלק של האוכלוסיה הערבית בחברון.
כתוב תגובה ל- גם זכר לזוועה
7
מה הקיטלוג הזה, דודו ?
  אורי טל   27/09/10 16:39
היונתן שפירא הזה , עולה גם לי על העצבים , כמו שמעצבן את דודו אלהרר [ אך עדיין אני לא מנבל את פי "נבלה סרוחה" כמו דודו],והביקורת הקשה של דודו כלפיו, מקובלת גם עלי, אך לא ברור לי מהיכן יש לאלהרר החוצפה [ רציתי לומר - נבזות ] לקטלג את אותו שפירא , כדמות [ שלילית כמובן] המאפיינת "..אשכנזים,חילוניים,ותיקים, סוציאליסטים.." . מה ההכללה המגעילה הזו, דודו ?, האם יהיה מקובל עליך שמישהו ייחס מאפיין שלילי , או התנהגות מבישה ל "..ילידי מרוקו, סבים לנכדים, מסורתיים, יודעים לבשל ומוסיקאים.." [ למדתי זאת מהבלוג שלך] ?. אם יש לך ביקורת וכעס על אדם בגין מעשיו, האם הכרחי ללכלך ולהשמיץ באותה נשימה , מיליוני יהודים טובים [ אולי אפילו רובם חושבים כמוך בקשר לשפירא הזה] במדינה , שיש להם איזה מאפיין משותף ולא רלוונטי כלל , לדמות המבוקרת ?, איזה סיגנון מלא שנאה . ואתה עוד מציג עצמך בבלוג שלך כאוהב את הבריות ! אלוהים ישמור !.
כתוב תגובה ל- אורי טל
לאורי טל
  דודו אלהרר   27/09/10 17:55

קרא שוב בבקשה את הקטע הזה:

"אמא שלי לא הכירה, את יונתן שפירא. הפסידה. יונתן שפירא הלז הוא באמת גיבור תרבות, גם אם היא תרבות אנשים חטאים. במובן מסוים הוא אפילו דגם לזן לא נפוץ של האדם שאפילו קטן כמוני יכול לתת סימנים במין האנושי הזה. ברוך קימרלינג קרא להם "אחוסלי"ם" - אשכנזים, חילונים, ותיקים, סוציאליסטים (יעני...), ולאומיים (טוב, גם כן "יעני"...). הוא נתן להם הנחת חיסול במחיר משקל המוצר. הזן העלוב הזה הוא שחצן-מתנשא, רשע, חסר הגינות ועכבות ונַזְקָן חסר תקנה. נכון, מרביתם משכילים, מערביים בגישתם לחיים, חילונים, והרבה מהם זוכרים את סבא פְרִיץ המִסְפּוֹיְנִיק עם הכובע-טמבל שלו על הטרקטור."

תלונה: "אך עדיין אני לא מנבל את פי "נבלה סרוחה" כמו דודו"

תשובה: ציטוט מהמאמר. " המילה "סרבן" שהייתה בעבר סמל לנבלה סרוחה..." לא קראתי לאיש ככה. הזכרתי כי פעם בימים הרחוקים ההם חיילים מילאו את ליבותינו גאווה ואהבה, סרבנים לא היו חזיון נפרץ ואחד כזה היה "זוכה" לתארים הרבה יותר קשים מ"נבלה סרוחה."

תלונה: לא ברור לי מהיכן יש לאלהרר החוצפה [ רציתי לומר - נבזות ] לקטלג את אותו שפירא , כדמות [ שלילית כמובן] המאפיינת "..אשכנזים,חילוניים,ותיקים, סוציאליסטים.." . מה ההכללה המגעילה הזו, דודו ?,

תשובה: (ציטוט מן המאמר) "... ברוך קימרלינג קרא להם "אחוסלי"ם" - אשכנזים, חילונים, ותיקים, סוציאליסטים (יעני...), ולאומיים (טוב, גם כן "יעני"...)."

אני נתתי בהם סימנים אחרים:

"... הזן העלוב הזה הוא שחצן-מתנשא, רשע, חסר הגינות ועכבות ונַזְקָן חסר תקנה. נכון, מרביתם משכילים, מערביים בגישתם לחיים, חילונים, והרבה מהם זוכרים את סבא פְרִיץ המִסְפּוֹיְנִיק עם הכובע-טמבל שלו על הטרקטור."

ראית "אשכנזים"?

"איזה סגנון מלא שנאה..." אתה כותב, ולא תשכיל להבין שאני אוהב את יונתן שפירא ושכמותו אהבה עזה. אני כועס עליו. הוא מאכזב אותי. ההתנהגות שלו מוציאה אותי מהכלים ואני בז לו – אבל הדבר האחרון שאני רוחש לו הוא שנאה.
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
התייחסות לדודו אלהרר
  אורי טל   27/09/10 19:05
צר לי, אך לא השתכנעתי מהסברך.אתה מצטט [ כאילו]אדם אחר במאמרך שעושה את הקיטלוג המגעיל הזה , ובהקשר שנותן רלוונטיות לטיעונך ואומר כעת "..זה הוא אומר, זה לא אני..". אם אתה לא מסכים להכללה הזו, מדוע בכלל הכנסת אותה למאמר, ועוד הוספת קיטלוג משלך ,..משכילים , מערביים בגישתם לחיים.. [ הגדרה עדינה לאשכנזים ].. חילוניים.., נו באמת דודו , האם אתה באמת חושב שצריך להיות דוקטור בפסיכולוגיה כדי להבין את הראש שלך ?. יש לי הפתעה בשבילך , דודו, ישנם אנשים במדינה הזו, שהינם חילונים, מערביים בגישתם לחיים , שסבא שלהם נסע בטרקטור במשק , ילידי הארץ, שהינם פטריוטים, אוהבי המדינה, אוהבי כל היהודים שבה, שלא מתנהגים כמו החוצפן הזה, יונתן שפירא.
כתוב תגובה ל- אורי טל
במקרה שלו חבל שאמא הכירה אבא
  אלישמע   28/09/10 18:15
היו חוסכים מוטציה לעולם
כתוב תגובה ל- אלישמע
8
לשום עם אין כזה זן=!!!
  קורןנאוה טבריה   27/09/10 16:46
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
לא בטוח שאתה לתפארת המדינה
  יריב א.   27/09/10 19:41
זה שנותנים לך בימה באתר הזה להפיץ את צחנתך לא מבטל את עובדת גיחתך מזיבורית מרעילה.
לפחות לשפירא יש מצפון. אימך שכחה לתת לך דבר כזה. אתה בכלל יודע מהי רמת הסבל של אנשים פשוטים ברצועת עזה? הרצח בעופרת יצוקה נעשה בשימך. בנירנברג נשפטו גם אנשי תקשורת שתמכו ועודדו את המשטר הנפשע. תכין את המזוודה. אתה בדרך להאג.
כתוב תגובה ל- יריב א.
אתה יודע מה קורה בחבל אשכול?
  מישהי מהמרכז   27/09/10 23:16
הקאסמים שהמשפחה שלי סופגת הם לא פשע מלחמה?
לגבי שפירא מבחינתי הוא נמחק בגרפיטי בגטו ורשה
כתוב תגובה ל- מישהי מהמרכז
אב השכול וניצול השואה, מה איתם
  יריב א.   28/09/10 02:03
ומה את תרמת למדינת ישראל עד היום?
כתוב תגובה ל- יריב א.
מה שבטוח זה שאתה מתועב
  אלישמע   27/09/10 23:28
הסמול זו מחלה חסרת מרפא שנובעת ממצב פסיכוטי שמעוות את המוח אפשר היה לחיות עם זה אלמלא החולה היה מצחין באופן בלתי נסבל. רק המחשבה עלכם גורמת בחילה.
כתוב תגובה ל- אלישמע
בחילה
  יוסי פלס   28/09/10 00:39
יש לך בחילה? קח כדור נגד בחילות. אני משתמש בתרופה כזאת באופן קבוע אחרי שאני קורא את התגובות שלך ושל שאר מתלהמי הימין המטורללים.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
אני שמח על כך מר פלס
  אלישמע   28/09/10 07:39
תהיה בטוח שתזדקק להם לאורך זמן
כתוב תגובה ל- אלישמע
סוף הבוגדים מתקרב!
  דמר94   28/09/10 10:24
אתה לא מבהיל אף אחד עם האג, אתם כנופיית הבוגדים הסמולנית תשלמו ביוקר על הבגידה שלכם, אם אתה חושב לרגע שאנחנו נסלח לכם אי פעם, יש לך טעות חמורה!
כתוב תגובה ל- דמר94
תגובה ליריב - הסתכל במראה!
  יוסי בלום הלוי   29/09/10 18:22
יריב,

אני מנחש שאתה ישראלי, צבר, בן ביולוגי לאב ואם יהודיים, אבל מזמן המרת את דתך, ערכיך ונשמתך והצטרפת לאלה המשתייכים לכת השטן של השמאל האנרכיסטי נוסח משפחת פולק, יונתן שפירא ניב גורדון ושאר עוכרי ישראל ללא כחל ושרק.

נוח לך מאוד בכת הזו, גם ליהנות ממנעמיה של מדינת ישראל, הגנתה על חייך במהלך התנהגותך הבוגדנית, ובד בבד גם ליהנות מבור השומן של אויבי ישראל אשר מממנים את בגידתכם הנאלחת והצטרפותכם חסרת המצפון לחמאס, אירן חיזבאללה ויתר אויב ישראל (בחברה טובה עם ניאו-נאצים, "פעילי שלום", ויתר גופים תומכי טרור ברחבי תבל)

מישהו השווה אתכם בוויכוח הזה ליודנראט היהודי בגטאות. זוהי השוואה שעושה עוול נורא ליהודים האומללים הללו, שבלית ברירה עשו את אשר עשו עם בני עמם נגד רצונם. אתה וחבריך -גרועים אלף מונים מהיודנרט, הקאפו, והזונדר קומנדו היהודיים, שנאלצו על כורחם לשתף פעולה עם הנאצים ועוזריהם ברצח 6 מיליון יהודים במהלך השואה.

אתם עושים מעשה זה, חלקכם "בהתנדבות" מטורפת, ורובכם בתשלום שכר דמים, תרתיי משמע, משולחיכם הטרוריסטים ועוזריהם. אתם בלא בושה מאשימים את עם ישראל שהוא זה "שהורג ללא רחם אזרחים ברצועת עזה, שמטיל מצור ומרעיב אוכלוסייה תמימה", כביכול. אם כן, מי מתחבא מאחורי האוכלוסייה הזו ויורה על אזרחינו נשים זקנים וטף טילים ואש מרגמות, מפוצץ עצמו למוות בקרב אזרחים חפים מפשע?

אתה אישית, יריב, יחד עם חבריך, שותף פעיל לרצח הזה של יהודים וערבים! ורוצחים כמוכם, ירוב, בכל עם אחר דמם היה מותר בבית המשפט, שעל בוגדים שכמותכם היה מטיל עונשי מוות בתלייה עד צאת נשמתכם. אתם מנצלים את טוב לבו ורחמנותו של העם היהודי כדי לירות בגבו. הסתכל במראה בבוקר ושאל עצמך? כמה יהודים רצחתי היום בעזרתי ובתמיכתי "המוסרית" בטרור?
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
נפגש במשאית לתאי הגזים
  alon1970   1/07/11 23:15
טאני בטוח שהשנאה העצמית שלך תקנה לך מקום טוב ליד החלון.
כתוב תגובה ל- alon1970
10
מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו
  דניאל סבלדי   27/09/10 21:39
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
אבל הם אינם יוצאים מתוכנו...
  ורק מתרבים כשרצים   2/10/10 15:37
כתוב תגובה ל- ורק מתרבים כשרצים
11
השמאל שונא את זהותו היהודית
  ולכן יהודים מתים   28/09/10 09:20
כתוב תגובה ל- ולכן יהודים מתים
12
שאפו !!! כל מילה בסלע !!!
  טורנאדו   28/09/10 09:51
יופי של כתבה. נמאס מהשמאל הצדקני בגללו ידי צה"ל נרפים מכדי להגן עלינו בנחישות.
כתוב תגובה ל- טורנאדו
13
דודו- תיקון טעות
  רפאל1   28/09/10 10:16
"..שלום ישלח אותם לעבוד עבודה יצרנית ומועילה."

אתה באמת חושב שהם יפרקו את כל הארגונים שמפרנסים אותם ביד רחבה?

החלאות מיד יתפנו למשימה הבאה: למחוק את הזהות היהודית של המדינה. הם לא ינוחו ולא ישקטו עד חזרתינו לנקודת ההתחלה ואם ה"נסיון" לא יצליח, הדירות מעבר לים מחכות להם.
כתוב תגובה ל- רפאל1
14
עכשיו בשעה זאת..
  אנוכי(פנינהזמנית)   28/09/10 14:16
כשהוא והחברים ההזויים שלו מובלים לכלא, גם האמא וגם הבת יכולות ללכת ולבקר אותם ואף להביא להם סיגריות.. :-)))
כתוב תגובה ל- אנוכי(פנינהזמנית)
15
ברל כצנלסון עתון "דבר" (1.5.36
  זהר איזנברג   28/09/10 18:38
ברל כצנלסון עתון "דבר" (1.5.36): "היש עם בעמים, אשר בניו הגיעו לסילוף כזה שכלי ונפשי, שכל שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?… וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו… עד כדי כך שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינאים
כתוב תגובה ל- זהר איזנברג
16
מחתרת יהודית תקום
  אבי מ   28/09/10 19:02
כאשר מיעוט יהודי נבזי פועל נגד היהודים יהיו כאלה שיחשבו לקחת את החוק לידיים ולפגוע בהם ,לכן החוק חייב לטפל באנשים הרעים האלה
כתוב תגובה ל- אבי מ
17
bravo encore une fois
  souri   8/10/10 13:28
a doudou elharar continuez H A Z A K V E E M A TS
כתוב תגובה ל- souri
18
כמה שאתה צודק שזה כואב
  JOE LOVE ISRAEL   15/10/10 11:36
כתוב תגובה ל- JOE LOVE ISRAEL
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il