|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
לעניין הקשה |
|
23/10/10 11:30
|
|
|
|
|
2 |
|
|
נבו 93206 |
|
23/10/10 11:47
|
|
|
|
מי שחיסל את רבין היו האליטות האשכנזיות כוזריות בולשבקיות למען מטרה אחד לחסל את ארץ ישראל .
לא כל האשכנזים הם ערב רב אבל כל הערב רב הם אשכנזים .
|
|
כתוב תגובה ל-
נבו 93206
|
|
|
|
|
|
|
נבו 93205 |
|
23/10/10 13:06
|
|
|
|
זה שהעצני הוא זקן סנילי שלא יודע מה הוא כותב ,אפשר להבין ..אבל אתה סתם מרוקאי ימני קיצוני אנאלפבת שחבל להגיב למה שאתה נופח מפיך
|
|
כתוב תגובה ל-
נבו 93205
|
|
|
|
|
|
|
חיים טובים |
|
23/10/10 17:38
|
|
|
|
אתה רק מוכיח את טיעוניו של העצני. אתה רק מחרף ומגדף את כל מי שחושב אחרת ממך, ללא נימוק אחד. תגובה שמאלנית אופיינית (אפילו פאבלובית) אותה העצני מוקיע כאן.
|
|
כתוב תגובה ל-
חיים טובים
|
|
|
|
|
|
|
אל ניניו |
|
25/10/10 03:51
|
|
|
|
|
3 |
|
|
2 זקנים סנילים |
|
23/10/10 17:06
|
|
|
|
|
|
|
|
פוגעניים |
|
23/10/10 19:52
|
|
|
|
|
4 |
|
|
יחיא עייש המהנדס |
|
23/10/10 19:55
|
|
|
|
|
5 |
|
|
הניה |
|
23/10/10 21:23
|
|
|
|
או שהמניע אחר והמבצע אלמוני? מה חדש בהצעה?
|
|
כתוב תגובה ל-
הניה
|
|
|
|
6 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
24/10/10 04:22
|
|
|
|
והמשתלם" בוואלה,שמעתיו ברדיו מתפאר שמלאכתו שלו ושל השמאל נעשית בידי הימין=והוא צודק=אין ספק שהפשע השתלם לשמאל(בינתיים)!עובדתית רצח רבין היה בעוכריו של הימין (ולא היתה לו שום סיבה לרצוח את רבין ואוסלו כפי שהעידו הסקרים),השמאל עד היום רוקד על הדם!העובדה שהימין פחד מהטרור השמאלני והמשיך את אוסלו ואפילו "הולך לאורו",היא הנותנת וההוכחה שהרצח השתלם לשמאל,(לשריד כדבריו "לא משנה מי יבצע את מצעו",(שקר גלוי)העיקר שיבצע) כלשונו=וזו הייתה מטרת הרצח לאחר שהבינו בשמאל האנטישמי של שריד,פרס וביילין שרבין עומד לבטל את אוסלו ודרך הקלפי אין להם שום סיכוי=זו הסיבה שרבין נרצח ולא מכדורי הסרק סרק של סוכן השב"כ עמיר!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
7 |
|
|
יייי |
|
24/10/10 08:30
|
|
|
|
מס' שאלות יש לשאול:
א. האם יש ספק שיגאל עמיר לחץ על ההדק?
ב. האם ישנה הפתעה שהימין הקיצוני אחראי לזה?
ג. האם ד'היום, הימין הקיצוני מצדיק את הרצח?
ולפיכך - על מה הדיון?
ישנה עדות מצולמת, ישנו מניע וישנו האמצעי.
השאלות שצריך לשאול הן אחרות:
א. האם זה יכול לחזור? (תשובה: כן! ועוד איך!!)
ב. איזה רצח עלול להיות?
האם ביבי שימוטט את תהליך השלום ירצח ע"י סמולני פנאט,
או האם ביבי שרחמנא ליצלן יחזיר שטחים ויקים מדינה פלסטינית
ירצח ע"י ימני פנאט?
ג. האם רצח הוא כלי לגיטימי במאבק שכזה?
|
|
כתוב תגובה ל-
יייי
|
|
|
|
8 |
|
|
משטר בולשביקי |
|
24/10/10 10:37
|
|
|
|
1- המאמר הוסר באופן פתאומי מהדף הראשי של האתר, בגלל טוקבקים שסתרו את הגירסה הרשמית של רצח רבין.
2- כל הטוקבקים המקוריים נמחקו.
3- כל הטוקבקים המופיעים למאמר זה לפני הטוקבק שלי הם מזויפים. נכתבו בצורה חובבנית, כנראה ע"י מישהו מהשב"כ.
4- גם המאמר המקורי שונה ע"י מישהו והוספה לו תמונה של רבין שלא הופיעה במאמר המקורי.
5- עצוב מאד שהגענו כבר עכשיו למצב של רוסיה הסובייטית. בחלומותי הגרועים ביותר לא ציפיתי שנגיע למצב כזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
משטר בולשביקי
|
|
|
|
9 |
|
|
את הטוקבקים... |
|
24/10/10 11:50
|
|
|
|
אם השב"כ כ"כ התאמץ לשכתב את הטוקבקים למאמר זה, סימן שהטוקביקסטים הצליחו בפעם הראשונה בהיסטוריה לפענח את רצח רבין באופן מלא ונכון. כנראה שזה כואב לשב"כ.
|
|
כתוב תגובה ל-
את הטוקבקים...
|
|
|
|
10 |
|
|
רוצחים ומטשטשים |
|
24/10/10 14:51
|
|
|
|
אם השב"כ לא נירתע מזיוף טוקבקים באינטרנט, לא אתפלא אם הם זייפו את כל הנתונים והמסמכים בנושא רצח רבין. עכשיו מתחילה התמונה בנוגע לשב"כ להתבהר.
|
|
כתוב תגובה ל-
רוצחים ומטשטשים
|
|
|
|
11 |
|
|
אורה הכפולה |
|
24/10/10 15:07
|
|
|
|
נבו!! עם כל הסימפטיה שיש בינינו - עדיין לא ענית לי דבר על האישים המפורסמים ה-ש-מ-א-ל-נ-י-ם(!!)-הספרדים/מזרחים!
יש גם מזרחים וספרדים לא מפורסמים שמאלנים הגורמים נזק רב למדינת ישראל(מבין הפנתרים..)אך מה בענין המפורסמים מאוד -
הנשיא-יצחק נבון(!), פרופסור שלמה בן-עמי(!), הסופר אלי עמיר(!) - כולם שמאלנים חזקים ביותר-מפורסמים-גורמים נזק רב למדינת ישראל!!! כך שאתה טועה בגדול עם כל ה"תיאוריה" שלך על האשכנזים-שכן אני מביניהם - מזרע כהנים - יהודיה טהורה(!!) ויש עוד רבים כמותי - אוהבי ארץ ישראל - אך לצערי, יש גם שמאלנים!!!
השמאלנים בארץ - גם אשכנזים וגם ספרדים - משקרים קבל עם ועדה - מסלפים וממציאים עובדות שלא היו ולא נבראו - ובלבד לצאת כנגד מדינת ישראל ועם ישראל - כל השמאלנים גורמים נזק רק למדינת ישראל - אלו המתיוונים המודרניים - - - -
ובכלל לא משנה אם הם אשכנזים או ספרדים - שמאל בארץ - זה אוייב המדינה וארץ ישראל!! מקווה שפה אנו מסכימים.....
|
|
כתוב תגובה ל-
אורה הכפולה
|
|
|
|
12 |
|
|
מסעודה לייבוביץ |
|
24/10/10 16:11
|
|
|
|
צר לי שאני יורדת כל כך ברמת התגובה שלי אבל בקרת התגובות של המערכת אינה עוצרת את התגובות הגזעניות של נבו ויש רגע שהלב אומר די מספיק לקרוא את תרבות הזבל של נבו.
לדעתי מערכת הבקרה של האתר חייבת לנפות את תגובותיו כי אין בהם שום דבר אלא רק שינאת חינם ומשינאת חינם אי אפשר לנהל דיאלוג או שיח מכבד.
ולנבו שאלה אישית
מה יעשה אבי הפרסי שנכדיו הם בנים להורים מהונגריה פולין מרוקו קנדה וטורקיה קרי 5 ילדיו נישאו ל5 שבטים שונים בעם ישראל מה יש לך לומר להביא האם גם נכדיו הם כוזרים??????
תתבייש נמאסת חזור בתשובה ושנה את סגנון כתיבתך.
|
|
כתוב תגובה ל-
מסעודה לייבוביץ
|
|
|
|
13 |
|
|
חשדנית |
|
27/10/10 19:34
|
|
|
|
בהוראת שמעון פרס. אין פלא שאחרי הרצח מינה פרס את כרמי גילון לראש המרכז לשלום על שמו...
נראה לי שגם בפרשת רבין, כמו בפרשת הריגול במצרים (בזמנו), מי שנתן את ההוראה היה לא אחר מאשר פרס. ואם תגידו שג'יבלי נתן את ההוראה - תזכרו שגם פרס היה בסביבה...
|
|
כתוב תגובה ל-
חשדנית
|
|
|
|
14 |
|
|
אורה הכפולה |
|
28/10/10 01:49
|
|
|
|
מסכימה איתך ברב דבריך - אז מי בעצם לדעתך כן רצח את רבין?
- זה לא מספיק ברור מדבריך....האם ברור לך שעמיר יושב לשווא?...
אז מי את סבורה שעומד מאחורי הרצח?...מי היה כה מעונין...בכך וכמובן מי בעצם המרוויח הגדול מהרצח....?....?
אני כבר כתבתי מספר פעמים - שיש לבחון את כל המקרה - עפ"י מי בעצם המרוויח הכי גדול מן הענין...והמבין יבין....
יישר כח לך על כל התגובות!
|
|
כתוב תגובה ל-
אורה הכפולה
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
30/10/10 05:05
|
|
|
|
להיות מישהו שחשש שרבין יבטל את פשע אוסלו כפי שהחליט=ולהרבה מאוד פודלים וסרסורי "שלום"זה היה גורם לחורבן פוליטי וכלכלי=והם לא יכלו להרשות זאת לעצמם! =מאחר שהם קראו גם את הסקרים,(שלפני הרצח לקראת הבחירות ב-1996)=בכל הסקרים הוביל הימין בב-30% יותר מהשמאל,בגלל אוסלו,וכזכור הניצחון היה מונח לביבי בכיס הקטן!=לכן היה ברור לרוצחים שבקלפי לא יוכלו לנצח את הימין אז הם לקחו את החוק לידיים כי הם החוק=ולא בפעם הראשונה= כך זה קרה עם עלילות הדם רצח ארלוזורוב ו"אלטלנה"=ולא צריך להיות גאון כדי להבין שביטולו של הסכם אוסלו,היה משרת את הימין ושם קץ לשמאל ההזוי=ובראשם חבורת הבלייזרים,הפודלים ממכון פרס ל"שלום"סרק סרק!!בספרה של אורלי אזולאי כץ "האיש שלא ידע לנצח" על פרס,מספר אהוד אשרי (ב-2/10/96 בעיתון לאנשים ויותר נכון לאנטישמים "חושבים") 'הארץ',על ספרה של אזולאי כץ,"על היחסים בין רבין לפרס שהיו:"עכורים עד בלתי אפשריים" ושפרס לא סלח לרבין על האשראי העצום שקיבל בעניין ההסכם עם הפלסטינים",אשרי מצטט מספרה של אזולאי כץ את פרס:"אני עושה את כל העבודה השחורה,והוא לוקח את כל התהילה.רבין בכלל היה מצליח להגיע להסכם עם הפלסטינים?הוא הרי לא האמין בזה!"=ודי לחכימא ברמיזא!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
15 |
|
|
אביג |
|
29/10/10 14:08
|
|
|
|
למה להסתתר מאחורי בוגי ודליה.
עם כל כך הרבה ניסיון למה שלא תיקח על עצמך להלחם בעד האמת ולחשוף מי רצח איך רצח ולמה רצח את רבין.
היום יש לך אין ספור נתונים מאמתים זאת, גם דוחו"ת וגם עדים רבים.
אולי לדרוש לעשות משפט חוזר בעזרת האו"מ?.
הבעיה הגדולה היא שאתה העצני חלק ממערכת רחבה ששומרת לא לפתוח את האמת עד הסוף.. אתה מ.פ.ח.ד השב"כ עם אקדח מול רכתך.
שבת שלום.
אבי ג.
|
|
כתוב תגובה ל-
אביג
|
|
|
|