s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תשובה לאורי אבנרי
מאת: יריב אופנהיימר  |  22/11/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יושבי קרנות
  יוא"ב   22/11/10 14:05
שתי ה"תנועות", זו של אבנרי וזו של אופנהיימר בקושי ממלאות בית-קפה אחד בתל-אביב.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
אופנהיימר עסקן זול וצהובון
  שמאלני   26/11/10 13:36
שימו לב, אופנהיימר העילג המתחזה לאיש שמאל כבר נחשף בגדול ע"י פובליציסט השמאל קיריל הדר:

news1.co.il

cafe.themarker.com/

גם אבנרי צודק, שלום עכשיו היא לא רק שאיננה תנועת שמאל אלא עסקנית וצהובונית, אלא תנועה אשר השמידה כליל את השמאל הישראלי.
כתוב תגובה ל- שמאלני
שאופנהיימר יגיב גם לקיריל
  יוסף השופט   26/11/10 17:43
או שכאן כבר אין לו מה להגיב והוא עם הלשון בחוץ?

קיריל הדר מפרק את אופנהיימר

אופנהיימר טוען שחמאס אויב השלום ומציע סרבנות שלום
כתוב תגובה ל- יוסף השופט
2
שלום עכשיו מוצצת דם של ילדים
  יהודים תמימים.   22/11/10 14:10
כתוב תגובה ל- יהודים תמימים.
3
זה נבלה וזה טרפה והם מתעמתים !
  בניק   22/11/10 14:33
כתוב תגובה ל- בניק
הבואש והקרפד בדו קרב מי יותר
  פלא יועץ   26/11/10 09:13
מסריח,וצחנתו של מי מהם נודפת רחוק יותר.הקשישא רודף הפרסום-חושכי בן אופל,מזה,ונאנדרטל נמוך המצח,ממלחמה עכשיו [נגד מפעל ההתנחלות], מן הצד השני.שניהם אשפה שיש להשליכה לפח ההיסטוריה,מה"ערב רב" הניקלה והבזוי,המלחכך את ישבני אויבינו,בעבור חופן דולרים שמנמן.מתייונים מודרניים העומדים על דמינו,ומבקשים להורסנו מבפנים. אך "רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום."וכמו בימים ההם גם בזמן הזה הקב"ה יצילנו מידם.ב"ב אמן. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
4
יריב מה אתה עושה במפלגת העבודה
  בן צבי   22/11/10 14:36
אתה כותב
"הבחירות האחרונות הוכיחו כי רבים מאנשינו בחרו לתת אמון בלבני, במופז ובשנלר, במקום בג'ומס, בגלאון ובחנין." כלומר הבחירה שלך היא מרצ ואו חד"ש... אז מדוע שתעשה שקר ציבורי? מה לך ולחברות במפלגת העבודה? בקיצור אתה שקרן פוליטי!!! חבר בעבודה כדי להשפיע בתוכה, ולכנסת מצביע חד"ש...
רק עכשיואינני מבין מה ההבדל בין שקרן פוליטי לבין זונה פוליטית?
כתוב תגובה ל- בן צבי
5
ועוד שאלות ליריב אופנהימר
  בן צבי   22/11/10 15:03
1. אתה כותב "חשפנו תוכניות בנייה במזרח ירושלים שגרמו לממשלה מבוכה מדינית". האם אתה יכול להיות יותר ספציפי? והאם למשל נעזרתם ב JSTREET לשם כך? אם לא אז עם מי?

2. בתורת הגזע ההיטלרי ובלשונך, אתה שואל את אורי אבינרי "מי "שמאלן" טהור יותר" ? ואני שואל אותך, האם אתה או הנייה מהחמאס?

3. האם אתה בדרכה של המנהיגה טלי פחימה?

4. לא ענית לאורי אבינרי בעובדה הבסיסית לה הוא כיוון:
""שלום עכשיו" קיבלה בהדרגה את תפישותינו, אך תמיד באיחור של כמה שנים או חודשים. כך קיבלה באיחור את רעיון שתי המדינות, את הצורך להידבר עם אש"ף, את העיקרון של שתי בירות בירושלים, ועוד ועוד. אסטרטגיה כזאת הייתה לגיטימית ומוצדקת - אילו הוכיחה את עצמה. אבל במציאות קרה ההפך: ההמונים נטשו את "שלום עכשיו", והיא עומדת עכשיו כמו כולנו בקרב-מאסף נואש"
יריב אופנהיימר מה תשובתך?
5. מה דעתך, איך פרופ' שלמה אבינרי חשף גם אותך בכלומך וגם את אבינרי בכלומו?
כתוב תגובה ל- בן צבי
ועוד שאלה ליריב אופנהיימר
  בן צבי   22/11/10 17:26
מדוע שלא תקיים גילוי נאות לעובדה הבאה:
לפני כשנה נשלחת על ידי, לא פחות ולא יותר, על ידי שר החוץ ליברמן עצמו, לשגרירות בקהיר, לשאת דברים בכנס שלא בא אליו אפילו אדם אחד... כי ידעו שאתה מ"שלון עכשיו"?

אז מה שיתוף הפעולה עם השר ליברמן חדש לך? תגיד זאת לידידך, "השמאלן היותר טהור" כדבריך אורי אבינרי.

עכשיו ביננו, מה אתה מחפש נסיעות לחו"ל? בגיבוי מימון משרד החוץ? כלומר כספי ציבור? או לאור חוסר ההצלחה שלך בקהיר, שיתוף הפעולה נפסק? ומדוע שתבקש כספי ציבור ולא מכספי JSTREET? לך אל קולט אביטל, נציגת JSTREET בארץ, בשכר, גם יכולה לממן אותך, לעשות כנס בג'ניןעם זכריה זביידה וטלי פחימה. גם הם שלום עכשיו.
כתוב תגובה ל- בן צבי
6
מלשינים טרחנים והזויים
  מיקיס   22/11/10 15:08
כתוב תגובה ל- מיקיס
7
ריב בין בוגדים?
  yrevach   22/11/10 15:11
כתוב תגובה ל- yrevach
8
תחרות של שנאת ישראל ומכירת א"י
  במחיר הזול ביותר   22/11/10 15:24
אל תדאגו שניכם לא תהיו אפילו לא במדרגות הפנתיאון של העם היהודי
תמשיכו להתווכח מיגדול מחברו בנבלות.
כתוב תגובה ל- במחיר הזול ביותר
שיח שטינקרים
  yrevach   22/11/10 15:59
כתוב תגובה ל- yrevach
אחד טרפה והשני תואבה
  אראל   22/11/10 16:05
כתוב תגובה ל- אראל
9
מי ממן את ה"סמולנים" ?
  החששן   22/11/10 16:23
אורי אבנרי במאמרו לא מציין מי ממן את הפעילות להשמדת ישראל המדינה היהודית . כמובן גם חברו שמופיע במאמר כצדיק הדור אינו מוכן למרות הפניות הרבות להציג את המאזן (אם בכלל קיים כזה) בפני הציבור. למשל מי שילם על צילום אויר של יהודה ושומרון שנמסר לעדאלה ולאירופאים? ירב אופנהיימר קיבלת במה חשובה בעיתון , נראה אותך מפרסם כאן גם את מקורות הכספים שלך.
כתוב תגובה ל- החששן
10
ראו במה אופנהיימר מתגאה
  משה, עורך-דין   22/11/10 18:24
יריב אופנהיימר, נפוח מגאווה, כותב:

"רק השנה הרמנו, בין היתר, את המאבק הציבורי נגד הבנייה בהתנחלויות ובעד המשך ההקפאה, חשפנו תוכניות בנייה במזרח ירושלים שגרמו לממשלה מבוכה מדינית, יצאנו בהפגנה גדולה בעקבות אירועי המשט, וארגנו את ההפגנה בתל אביב בעד מחאת האמנים".

קראתי את הדברים ותחושת גועל אחזה בי. אילו כתב אופנהיימר, האיש שתנועתו מקבלת כספים ועידוד משונאי ישראל, כי הוא וחבריו שדדו בנקים, אנסו קטינות, חמסו כספי קצבאות מישישים ופעלו בשירות המודיעין הסורי - לא היתה תחושת הגועל גדולה יותר.

אלה מלשיניך, ישראל. שמא תגלה לציבור, יריב אופנהיימר, מה שיעור השכר שהשתכרת כדי לעשות את כת דברי הגועל הללו?.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
11
שניכם תקבלו את הבתולות
  גרסת החמאס   22/11/10 18:30
כיוון ששניכם בצד הערבי, לא ברור למה אתם רבים אלא אם כן אתם רוצים להשתלב לגמרי ....
כתוב תגובה ל- גרסת החמאס
12
מי בוגד יותר גדול?
  דמר94   23/11/10 01:06
שני שונאי ישראל רבים כדי לקבל את ה"תואר" הנכסף, בוגד בכיר! אם זה היה תלוי בנו שניכם תהיו תלויים עץ העץ הכי גבוה! מקווים שהמדינה מתחילה להתעורר ובעתיד הקרוב שניכם יחד עם תומכיכם, תשלמו את מחיר בגידתכם!
כתוב תגובה ל- דמר94
13
איש מדהים
  מד' ליונה עיוורת   23/11/10 11:07
האיש מגולל בריש גלי את נבכי בגידותיו ונאפופיו עם האוייב האיסלאמו נאצי. הוא מתחרה בבוגד אחר על 'מי משלם יותר על בגידותיו'. הוא חושף כאן ובמקומות אחרים עבירות מפורשות על סעיפים רבים בפקודה למניעת טרור. הוא נתמך על ידי גורמים חיצוניים אנטישמיים התומכים בכל מבקשי רעתינו. הוא גזען הטוען שליהודים אסור לגור במקום מסויים בגלל שהם יהודים. הוא מציע זכויות יתר לערבים על בסיס גזעני מובהק, ולפיהם מותר לערבים הההככול: לבנות בלי רישיון, לרצוח, להתפרע בחסות שלום עכשיו, ולפגע, לגנוב, לגבות דמי חסות למרר את חיינו ועוד לזכות להגנת שלום עכשיו. על כל הדברים הללו ועוד היה ראוי להעמיד אותו ואת אבנרי למשפט. אבל ישנה בעיה: בבית המשפט יושבים אנשים כמוהם בדיוק. אז מה שנותר זה לפנות לעם, ולבקש ממנו להתעורר לקראת הבחירות הבאות: ביבי נתניהו איננו ימין. הוא גם לא סמול. הוא כלום שמעורב מהכל לפי המצב רוח ומידת הלחץ. חברים, עלינו להריץ אנשים אמיצים, שיקחו את המדינה היהודית חזרה מן הכיבוש האיסלאמונאצי שמתבצע על ידי הסמול, ויחזירו את המערכת לשפיות... הסמול הפך לזרוע המבצעת של החאמס!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
14
בתגובה לפולטי שטנה
  נפתלי רז   23/11/10 15:03
בכל דברי השטנה שבתגובות לעיל, נכון כתב המגיב שלפני: "בבית המשפט יושבים אנשים כמוהם בדיוק". אכן, אבנרי ואופנהיימר הם אנשי איכות, כשופטי ישראל. ונכון גם המשך המשפט שכתב הנ"ל: "אז מה שנותר זה לפנות לעם, ולבקש ממנו להתעורר לקראת הבחירות הבאות". מילה בסלע!
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
מצויין
  מד' ליונה עיוורת   23/11/10 20:14
אני שמח שנפתלי מסכים אתי שביהמשפ"ח התחתון מונהג על ידי אנשי שוליים דוגמת אבנרי וחברו אופנהיימר הפרו איסלאמונאציים. כעת נותר הוויכוח האם תמיכה במגמות הג'יהאד העולמי בארץ ישראל זה 'איכות' ו'ערכיות' או סתם ברבריות סמולנית טיפוסית. ומאחר שזיהת עצמך עם אבנרי, הנה כמה פנינים מפרי עטו: בגיליון 17 של 'החברה', מספטמבר 1941, לאחר שאבנרי מצטט באריכות את מיין קאמפף של היטלר 'כסמך ראוי', הוא כותב: "כיוון התעמולה הנאצית היה אטאוויזם (=תורשתיות) עקבי, חידוש הרוח הלאומית המקורית, והחיאת נפש העם הטבטונית. בלהבות יוקדות אוכלו הקליפות הזרות והשטחיות, של הרכרוכיות הבורגנית, הליבראלית, התרבות והציוויליזציה, המחשבה והרציונאליזם. הגרמנים הקדמונים קמו לתחיה, וכוחותיהם הטבעיים המשוחררים מחדש הוסיפו עצמה אדירה לזוהר הנאצי[...]. ההתחדשות הגזעית של העם העברי אינה רק שאלה ארגונית כספית[...] היא קודם כל וראשית כל מוכרחה לעבור את שלבי המהפכה הפסיכולוגית[...] בדם וביזע יוקם לנו גזע, גאון ונדיב ואכזר. השלב הבא של ההתחדשות העברית תהיה המהפכה הנפשית[...]. אם הרצל וז'אבוטינסקי פנו אל הלאום, אל העם – הרי תפנה המהפכה החדשה – להמונים![...] במצב זה יהיה אפשרי לטהר את העם העברי מכל המעצורים הנפשיים המפריעים, לסלק את התסביכים הדוחים, לשנות את מבנה הגוף הלאומי, ואז לצעוד במהפכת ניצחון לקראת התקומה המפוארת של הגזע העברי העתיק והצעיר לנצח". דבריו על 'הגזע העברי' המתחדש בארץ הפרת וההתלהמות סטייל אלפרד רוזנברג וגייבלס אינם מעידה חד פעמית כי אם רוח מתמשכת. שכן בגיליון 41 מאותו עיתון הוא כותב: "כיצד תתגבש ההתוולדות העברית? האומות האירופיות אינן מוצאות יותר סיפוק בפולחן הרוחני של 'כנסיות' למיניהן ובמוסר הרכרוכיות שלהן. במהפכה אדירה הן יוצרות לעצמן מיתוס חדש, מיתוס מדיני, הדומה בכל המובנים לאמונתן המקורית. שוב עולה מוסר הגיבורים גאה, ושוב פורח פולחן הקרבנות העתיקים, המובאים עתה בשני מחנות הלוחמים לאומה, לגזע, וקודם כל למנהיג הלאומי המסמל את מושג הגבורה והאחדות הלאומית. גם בנפש העם היהודית מתעוררת הקריאה הגדולה, התמרדות הדם העברי, אמנם קלושה ובלתי מובנת עדיין, אך כבר ברורה למדי לכל המבין את מקורותיה. היא מתקוממת נגד מעמדה כדת. היא דורשת את מחיקת פרק היהדות מלוחות הפלדה של הגזע העברי. היא דורשת את הרנסנס הנשגב, את התוולדות הגזע העברי". אבנרי, לפי עדותו של רטוש הציע לרטוש להיות רוזנברג שלו, כלומר שאבנרי ראה את עצמו כהיטלר שכן רוזנברג היה התועמלן של היטלר. זאת הסיבה שאבנרי ותנועתו הפכו לדובריהם של הזרמים האיסלאמו נאציים בגדה וברצועה הדוגלים בג'נוסייד של העם היהודי...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
תומכת בכל מילה שלך-יישר כוח!!!
  קורןנאוה טבריה   24/11/10 05:32
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אמור לי מי החברים שלך ואומר לך
  קורןנאוה טבריה   24/11/10 05:26
מי אתה=עוקרי ועוכרי ישראל!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il