s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מה בעומק ליבו חשב חסן נסראללה על נותן לחמו חמינאי? ומה חשב יחיא סנוואר, שכה רצה לגרור את אירן למלחמה, והנה ההר הוליד עכבר?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של גאון צבאי: היינץ גודריאן; התרבות הצבאית הפרוסית; פיתוח ה"בליץ קריג" בצבא גרמניה בין שתי מלחמות העולם; חשיבות השילוב בין תיאוריה ופרקטיקה; איך יחיא סינוואר הָמַם את ישראל;...
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האינס(ייד) האמיתי: פוליטיקה בגרוש
מאת: דודו אלהרר  |  26/11/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא כל בלונדינית היא משלט
  פועה   26/11/10 13:11
שצריך לכבוש אותו! אורי ברלב הוא קצין אמיץ לוחם עז נפש.
התוכנה שלו חושבת במונחים קרביים. הוא רואה בלונדינית חזקה ודעתנית, מיד נדלק בו הכובש הלוחם שרואה מולו גבעה שולטת, והוא חש תשוקה בלתי נשלטת ואתגר לכבוש.
קצין טוב יודע גם להעשות הערכת סיכויים וסיכונים, לא כל בלונדינית היא ברת כיבוש במיוחד אם היא פולניה, שזורם בעורקיה מיץ מפרי אורגני, רב מזה שהתואר גובר על האשה וקל וחומר ששמה הוא "אינס" הוא היה צריך להבין שגם נס לא היה עוזר לו בקרב הזה...
מה שמפתיע (ומאכזב) אותי אצלך דודו שזה הדיר שינה מעינך ולרם לך לכתוב! עדיף, אם כבר לטרוח ולכתוב על הבלונדיניות של התכנית מאסטר שף...
כתוב תגובה ל- פועה
יחסי מין בהסכמה בין בוס לעובד
  אסורים עפ"י חוק   26/11/10 14:00
1- היא לא בלונדינית אלא מחומצנת. צפי בתמונתה האמיתית מלפני 20 שנה בקישור הבא:

ynet.co.il

2- אם קוראים לה אינס היא מרוקאית, לא פולניה.
3- לטענת ד"ר אינס, היא בלתה עם בר-לב בבית קפה וכשליווה אותה חזרה למלון גהר עליה על הדשא. בר-לב טוען שהיא נפלה לדשא. אפילו אינס צודקת, ניסה בר-לב את מזלו וכשנידחה הלך לדרכו. התנהגות ללא דופי.
4- העבריין האמיתי הוא פרנקו. ד"ר אינס הרגישה שהפרויקט שלה "עיר ללא אלימות" בסכנת סגירה. לכן היא שכבה עם שני הבוסים שמוסמכים להאריך את המיכרז שלה: מנכ"ל המישרד חגי פלד וסגן המפכ"ל ניצב פרנקו. שניהם אחראים במישרין על הפרויקט שלה.
בוס שמקיים יחסי מין בהסכמה עם עובד הכפוף לו עובר על סעיף 3, סעיף קטן 6(ג) בחוק למניעת הטרדה מינית התשנ"ח 1998. פלד הבין זאת מיד והתפטר כג'נטלמן. ניצב פרנקו כנראה קשה הבנה ומחכה שיגידו לו להתפטר. אני מוכן להגיש לו את השירות הזה. יועיל פרנקו לעיין בחוק בקישור הבא:

tamas.gov.il

המסקנה היא חד משמעית. יש לפטרו מן המשטרה ולהעמידו לדין, כפי שנהגו בנשיא משה קצב. אין שום הבדל בין העבירות שהם חשודים בביצוען.
כתוב תגובה ל- אסורים עפ"י חוק
מה רצית להגיד?
  מיקיס   26/11/10 17:41
כתוב תגובה ל- מיקיס
שאנחנו "קורבנות" של מאבקי אגו
  פועה   27/11/10 09:59
ומאבקי שליטה.
לפי המתפרסם, ירדנו מהפסים! (בעיקר התקשורת!)
הגברת "סובלת" מתופעה של "תגובה איטית" וזכרון נבנה "לפגיעה מינית"...
האדון "סובל" מתופעה של עודף טוסטסטרון ויתכן שגם הערכה עצמית יתרה, מעורבת בנאיביות רומנטית בסיסית ובחוסר מזל...
הגב' הד"ר - נאבקת בכוחניות ובכל האמצעים הטבעיים והנרכשים, שיש לה, על עיסוקה ומעמדה המקצועי והכלכלי.
מנכ"ל משרד בטחון הפנים נלכד במארב שטמנה לו והבין מה הברירה ומיהר לפרוש. אך משיקולים קצרי טווח ומחשבה (האילתור הנפלא) הוא עירב את בר לב וגרר גם אותו בקטנוניות למארב לא מתוכנן...
כתוב תגובה ל- פועה
בלונדינית ??? שחורדינית !!!!
  OB   27/11/10 23:45
כתוב תגובה ל- OB
2
אי-אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם!
  אוהבת גברים   26/11/10 13:19
ונניח שכל מה שאתה חושב/אומר/כותב נכון, שאני באופן אישי לא חושבת כך, האם "לו/להם" אתה כן מאמין, "הם" דוברי אמת ולא מעוניינים למנף שום דבר בהתנהגות הכל כך גברית ונכונה שלהם, הם כן יפים/חכמים ונחשקים עד שקשה לעמוד בפניהם?!
כתוב תגובה ל- אוהבת גברים
3
אלהרר
  מאיה פאפאיה   26/11/10 14:16
אתה עלוב נפש
כתוב תגובה ל- מאיה פאפאיה
לקרפדה פאפאיה...
  דודו אלהרר   26/11/10 18:57
שובי לביצה ולרפש! ואל תצאי בלי רשות!!! ליכלוכית...
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
לכתוב אמת מוחלטת בשלש מילים
  פועה   27/11/10 10:15
פפאיה עשתה את זה בלי להרבות מילים! דודו תלמד לא כל המרבה הרי הוא משובח!
כתוב תגובה ל- פועה
4
ההנאה שלה תהיה קצרה,שום
  בני בנקר   26/11/10 14:23
מעסיק גבר עם קמצוץ שכל ישר לא יעז להעסיק אותה בעתיד.זה הזמן לבצע חקירה פלילית בחשד שניצב פרנקו,שניהל אתה יחסים(הפירסום בנושא לא הוכחש ע"י איש) והמנכ"ל המתפטר של המשרד לביטחון פנים, שגם הוא לפי עדותו היה קשור אתה בקשרים אינטימיים, מינו אותה לתפקידה הנוכחי ללא מכרז,בשכר
עתק של 2 מליון ש"ח ל 4 שנים בגלל קשריהם אתה ו/או בגלל חשש להעמדה לדין עקב יחסי מרות ביניהם.יתכן שיש לנו מקרה סחיטה מצד האישה ,שפוצצה את הפרשה רק בגלל שמנכ"ל המשרד תכנן לסיים את ההתקשרות איתה.
בכל מקרה,הפרשה מדליקה מנורות אדומות לגבי המצב החוקי שבו כל אישה יכולה להאשים גבר ללא כל צורך בעדות מסייעת.המצב לדעתי פועל כבומרנג כנגד הנשים והרבה נשים לא מתקבלות למשרות מעולות עבורן, רק בגלל החשש של מנהלים גברים ומבחינתם בצדק.החוק הקיים חייב בשנוי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
5
ויש לה את האג'נדה שלה
  היא מניפולטיבית   26/11/10 14:52
וסיבותיה ידועות לה.אך היא לא טהורה .היא כנראה מנסה לקדם את הפרויקט שהיא בראשו:"עיר ללא אלימות" .זה המינוף
כתוב תגובה ל- היא מניפולטיבית
6
כל מלה חקוקה בסלע
  ajn   26/11/10 14:54
ייצגת בדבריך מה שרבים וטובים חושבים. יישר כח.
כתוב תגובה ל- ajn
7
קידום עינינים
  יעלת חן   26/11/10 15:32
אתה צודק אלהרר, איש לא מאמין לה, היא מנסה לקדם את עיניניה ואכן מצליחה. בינינו, לאורי בר לב אין צורך לאנוס בחורות, הוא גבר שכל אשה היתה מוכנה לבלות איתו.
למה בחרת לכתוב על כך?
כתוב תגובה ל- יעלת חן
8
שחיתות זו לא רק עניין של כסף !
  יהודה דרורי   26/11/10 15:54
אחד המושחתים בעבר, משה דיין, היה קודם כל מושחת מוסרית (וגם גנב עתיקות פה ושם..). הנשיא קצב לא גנב כסף אבל מסתבר שהיה מושחת מוסרית..כולנו מבינים שמנהיגים צריכים לא רק להיות נקיי-כפים אלא נקיי מכנסיים . זה לא קרה לניצב ברלב ויהיה קצין מוכשר ככל שיהיה, הוא לא בטנדרד כיום לאחת המישרות הבכירות במדינה. דודו יכול לעשות סקס בשלישיה או ברביעיה ולא יהיה אכפת לאף אחד כי הוא אזרח פשוט מהשורה ואפילו חברים יטפחו לו על השכם...מה שמרגיז באתר זה הוא לראות שדודו אלהרר ומדיניות המערכת היא סקססיטת לטובת הגבר (בר-לב) ונגד א' כי היא בסך הכל אישה בלונדינית שמותר לדחוף לה ידים פה ושם...תתביישו אפילו לא ניסיתם לגנות פעילות בלתי מוסרית ושיקרתם לציבור כשאמרתם שבר-לב דיבר אמת בבדיקה בעוד שהוא נמצא משקר!
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
אל תמהר בהצהרותיך.....
  אלמוג 18   26/11/10 22:31
בר לב לא נמצא דובר שקר, בדיוק כשם שהגברת אורלי אינס לא נמצאה דוברת אמת.
זו דיסאינפורמציה המופצת מפי גורמים אינטרסנטיים שמקורם בבית מדרשה של הגב'.
מכאן, לפני שאתה מצהיר הצהרות מפוקפקות - בדוק היטב על מה אתה נשען.
כתוב תגובה ל- אלמוג 18
הוא לא מבין בככלה
  BARBARA   27/11/10 02:50
כבר היה עדיף לו לשלם לזונה ולחסוך את צרות
כתוב תגובה ל- BARBARA
האם אלמוג 18 כינוי יחצן בר-לב
  אחד תמים   27/11/10 18:37
כתוב תגובה ל- אחד תמים
9
למי מאמין דודו אלהרר
  שלמה אבישי   26/11/10 16:33
דודו אלהרר "קורע לגזרים " את אורלי אינס , באשר מייחס לה מניפולציות לא ראויות להשגת מטרותיה ולמעשה טוען ששפטה את בר לב בכיכר העיר. ומה עושה כאן דודו, במאמרו ? אותו הדבר ! , ברדידות מדהימה , קובע דודו שהיא משקרת [ "איני מאמין לה" ] בטענותיה כלפי בר לב ,וזאת , ללא הכרת חומר החקירה , ללא הכרה של ממש של הדמויות המעורבות ורק מתרשם מהופעתה במשך מספר דקות בנאום כתוב בעצרת. דודו אינו מכיר לעומקם , את מה שפורסם בדבר יחסיה עם פרנקו ופלג , [ דרך אגב, פרנקו הינו גרוש - איזה "פשע" הוא עשה ? ]ולמעשה קובע שלא היו אמיתיים , אלא אמצעי לא ראוי של אורלי , בדרך למטרותיה. מי ששופט כאן אישה בכיכר העיר , ללא בדל ראיה שעשתה משהו לא ראוי , זה אתה דודו, וזאת בשטחיות וברדידות וברשע חסר פשר [ מתייחס בגסות ובנבזות וביחס משפיל לחיצוניותה ]. ונניח דודו , שהיא אכן ערמומית ומניפולטיבית כפי שאתה מאפיין אותה , האם לא יכול להיות שהיא דוברת אמת , והחרמן הזה בר לב , אכן תקף אותה מינית ? , מהיכן עזות המצח שלך לקבוע קבל עם ועדה שהיא משקרת ?, האם זה לא חריצת דין בכיכר העיר ? , נ.ב. אני אישית לא מצדד באף אחד ואין לי מושג מי משקר ומי דובר אמת ,פשוט , אין לי כאזרח קורא תיקשורת , את הכלים לקבוע זאת. [ מעניין איך לדודו יש את הכלים בוחני כליות ולב לקבוע בעניין ! ] .
כתוב תגובה ל- שלמה אבישי
לשלמה אבישי
  דודו אלהרר   26/11/10 18:13
כשתלמד את הנושא ותאסוף כלים, חזור לכאן ותתנצל. אידיוט!
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
זו תגובה עלובה ומטומטמת מצידך
  יהודה דרורי   26/11/10 21:24
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
ליהודה דרורי
  דודו אלהרר   26/11/10 22:55
אפס!
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
דודו! עדיף להיות "אפס" מלהיות
  פועה   27/11/10 12:14
מינוס!
מוטב לך שלא תגיב כלל, מאשר שתגיב כמו מטומטם או מסומם.
כתוב תגובה ל- פועה
אוראלי אינס
  m.d   26/11/10 23:01
הדבר הזה שכב עם ראש עיריית אילת ועם פרנקו שהמגיב לא מכיר ויודע שהוא גרוש וכל כולה משגל
כתוב תגובה ל- m.d
התייחסות לדודו אלהרר
  שלמה אבישי   26/11/10 23:40
בהמשך לרדידות שמגלה דודו אלהרר, בהתייחסותו גסת הרוח והנבזית למתלוננת בפרשת בר לב , מכנה אותי דודו " אידיוט " ! , ללא נימוק , סתם כך מבלי להתייחס להערותי , וללא כל הכרות איתי , קובע אלהרר שאני "אידיוט " ! , כעת אני מבין מדוע סברו בגלי צהל שאדם רדוד וגס רוח כזה , לא ראוי שישדר לציבור , או בכלל יופיע בפני ציבור. כאשר אין לו תשובה ראוייה לביקורת עיניינית לתובנות במאמריו , אזי הוא מכנה את המבקר "אידיוט " וזהו . יופי דודו, ניצחת , איזה גבר !! , נו, ואדם כזה מגדיר עצמו בבלוג שלו "אוהב את הבריות " !, אלוהים ישמור !.
כתוב תגובה ל- שלמה אבישי
דודו אלהרר הגדול !!
  יעקב לוי   27/11/10 07:44
כתוב תגובה ל- יעקב לוי
דודו ונאוהקורן זוג משמיים
  חבל על הזמן   27/11/10 11:04
שני מזרחים ימנים נחשלים שהקנאה והשנאה לאשכנזים המצליחים .משבשת את דעתם ! פשוט חבל להגיב לדעותיהם המשובשות .
כתוב תגובה ל- חבל על הזמן
אתה דודו אלהרר כמו שאני חמורה
  סווטלנה בוזגלו   27/11/10 16:54
כתוב תגובה ל- סווטלנה בוזגלו
פרנקו שכב עם עובדת שכפופה לו
  זו עבירה על החוק   26/11/10 23:42
אילן פרנקו דרס את החוק למניעת הטרדה מינית התשנ"ח 1998 ברגל גסה. עיין בסעיף 3 לחוק, סעיף קטן 6(ג) ותיווכח בעצמך שהוא עבריין מין מסוכן. בדיוק על עבירה כזאת רודפים את משה קצב כבר 3 שנים. למה לעזזאל לא מעמידים כבר את אילן פרנקו לדין? הוא עבר עבירה חמורה ובנוסף לכך חשוד במירמה והפרת אמונים בכך שאישר מיכרז של שני מיליון שח' לפילגש שלו. יש לך תשובה בשבילי, אדוני?
כתוב תגובה ל- זו עבירה על החוק
אינס היא יועצת עצמאית
  יעל כהן   30/11/10 15:08
ולכן היא לא כפופה לפרנקו, אלא עמיתה לעבודה.
אז לפחות דייק בעובדות- לפני שאתה מאשים מישהו בעבירה כל כך חמורה.
כתוב תגובה ל- יעל כהן
מר אבישי, את מיתמם או עיוור
  איש עצוב   27/11/10 00:08
אומרים שקיימה קשרים אינטימיים עם פרנקו, פלג, ראש עיריית אילת - וניתן ללא ספק להסיק שאלה הקשרים שהובילו אותה לפרויקט שמזכה אותה בכסף רב, ובתקציב הוצאות לא קטן, בהתחכחות עם ביבי, אולמרט, שופטים עליונים, ורבים אחרים והוא קשור היטב לחדרי המיטות, מדובר כאן בניגוד עניינים קיצוני, ולדעת בדיוק למצב הזה התכוון המחוקק כאשר קבע שהפרת אמונים היא עבירה פלילית, של כל הנוגעים בפרשה. המקרה הרבה יותר חמור מכל המינויים הפוליטיים של כולם גם יחד. הגברת הזאת מוציאה שם רע להגנה על נפגעות תקיפה מינית, היא הורסת את הגב האיתן שנתן עד כה הציבור לעמותה העוסקת בנפגעי תקיפה מינית, כי ככל שציבור הנשים לא מתנער מהמניפוליציה היצוענית הזו, הוא הורס הישגים של הרבה שנים שהושגו בעמל רב, ואשר הטמיעו בקרב הציבור את התובנה, שנשים ראויות להגנה מועדפת, ואם זאת הדוגמא,ודאי התהפף הגלגל, ומעתה צריך להגן על הגברים, ואפילו בכירים, מפני הנשים.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לאיש העצוב
  ליה   29/11/10 16:37
אין כאן בעיה של עיוורון אלא שילוב של סקסיזם חשוך, שמרנות, ונאיביות (לפחות במקרה שלך). הקשרים של אורלי אינס עם בכירים אחרים במשטרה לא רלוונטיים לעניין התקיפה המינית. צריך מידה רבה של שמרנות חשוכה ופטריארכלית כדי לחשוב שהם רלוונטיים. הדבר היחיד שרלוונטי הוא האם אורלי אינס הותקפה מינית. העובדה שניהלה רומנים עם בכירים במשטרה לא סותרת את ההאשמה בתקיפה מינית. התגובות של דעת הקהל והציבור לפרשה הזאת הם בושה וחרפה למדינת ישראל! מאמרים ותגובות כמו של דודו אלהראר מהווים חרפה בגלל השילוב של בורות (בנוגע לחוק נגד הטרדה מינית) וסקסיזם. המאמר הזה והטוקבקים באתרי האינטרנט מוכיחים עד כמה עם ישראל הוא עם חשוך, שמרן, סקסיסטי, פטריארכלי, שונא נשים, גועלי ומטומטם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ליה
רוע וזדון מצידה זועק לשמיים
  נקמנית ומניפולטיב   27/11/10 12:51
כתוב תגובה ל- נקמנית ומניפולטיב
10
רק גרמה נזק למוטרדות האמת
  תאוות הפרסום   26/11/10 16:36
אין ספק שההופעה אתמול המחישה כמה היא לא אמינה
וכמה רוע ונקמנות יש באשה שמטרתה פרסום ...
בנות אל תאמינו לה ,היא לא רוצה לקדם דבר אלא את עצמה בלבד.

עלבון לאיטלגנציה הנשית.
כתוב תגובה ל- תאוות הפרסום
11
מתפלא מאוד על בר-לב
  א.ל. רמת-גן   26/11/10 16:38
אם גב' אינס שחשפה אתמול את עצמה בטלביזיה,נראתה לפני שנתיים באילת עת החליקה על הדשא,כפי שראינו אותה על המסך אמש - אז זה מפליא כיצד לא עמד בר-לב מול קסמיה.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
ולכן זכאי ברלב להעדפה מתקנת...
  קוסא מחשי   27/11/10 13:31
ולכן זכאי ברלב להעדפה מתקנת בקרב על המפכ"לות. יש לו בעיות ראיה.
כתוב תגובה ל- קוסא מחשי
12
תדע כל אם עבריה שבנה הוא אנס.
  תוך שניה אפילו.   26/11/10 18:38
כתוב תגובה ל- תוך שניה אפילו.
13
בלב כבד ובושה...אני מסכים
  חפטליהו   26/11/10 19:17
עם רוב הנאמר לעיל. יש בעיה אמיתית להאמין לתום ליבה, למסכנותה. יש בעיה רצינית כאשר מנסים לדמיין את כוונותיה האמיתיות. לי היא נראתה בלתי אמינה בעליל, "מאומנת ומדוקלמת", לא השתכנעתי אלא בעיקר חשתי אי נוחות, וראיתי מעט מתוך 'הופעתה'. ואנחנו, ישראל - בתיזמור התקשורת - שפטנו, הרשענו, גזרנו עונש, הענשנו... מקומם, מרתיח, מעורר בחילה, להתפוצץ.
כתוב תגובה ל- חפטליהו
14
קרה לה (אי)נס-הפרסום הזה
  הציל את הפרוייקט?   26/11/10 19:20
כתוב תגובה ל- הציל את הפרוייקט?
15
אומר שאינני מאמין לאף מילה שלה
  בקיצור   26/11/10 19:25
"אומר שאינני מאמין לאף מילה שלה ושאין היא בעיניי אישה יפה או מושכת עד כדי "הטרדה"." בקיצור מר דודו אלהרר- לאישה מכוערת או מבוגרת לעולם לא תאמין שעברה הטרדה מינית. ואתה יודע מה? גם כל השוטרים חושבים ככה. עובדה - הם לא מאמינים כמעט לאף אישה, לועגים לכל אחת וכך גם העיתונאים והטוקבקיסטים. אם היא מכוערת - בטוח לא נגעו בה. אם היא מבוגרת וודאי וודאי. רק אם היא מלכת יופי - יש אולי סיכוי שיאמינו לדבריה. ואם הבחור הוא - "גבר גבר" אז בכלל אין לאף אחת סיכוי - כי כולן רוצות אותו ואם כבר נגע - שיגידו תודה. מעניין אם שיתפת את הנשים שבחייך -(אישה? בנות? אחיות?) במחשבותיך אלו, ומעניין מה הן אמרו על דעות אלו שלך. אותי אצה ממש דוחה ... וזה לא בגלל שאתה מבוגר או מכוער.
כתוב תגובה ל- בקיצור
16
משלושה חסר אחד
  יוא"ב   26/11/10 19:48
תקרא כמה שורות מעליך ותוסיף את ראש עירית אילת לרשימה.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
הצעה
  תוהה ומבולבל   26/11/10 21:30
לא יותר פשוט לפרט עם מי לא היו לה קשרים רומנטיים?....
נפקנית במלא מובנה של המלה.
אצל הישמעאלים ישנו מטבע לשון המתאר טיפוסים כמוה: דרבני ושתקא - שבקני ושתקא - קרי, הכה אותי ובכה, ורץ להתלונן ראשון (מחשש שמעשיו יתגלו).
כתוב תגובה ל- תוהה ומבולבל
17
ממתי זמר נכשל מבין בנושא משטרה
  עיתונאי   26/11/10 22:31
כתוב תגובה ל- עיתונאי
18
אוראלי אינס
  m.d   26/11/10 22:53
עדיין לא מצאתי איפה ההטרדה פה הגב נפלה והוא עזר לה לקום ואחרי זה התקשר כמה פעמים וזהו איפה ההטרדה פה הגם במחש יש רק ווחש
כתוב תגובה ל- m.d
19
חשוב לדעת וחשוב לחקור
  דויד השוטר   26/11/10 23:01
חשוב לחקור את קשריה המניים עם ניצב פרנקו וחגי פלד שתפרו לה מכרז בלעדי כספק יחיד ללא השתתפות אחרים וגם ידוע שהיתה בקשר אנטמי עם ראש עריית אילת וקיבלה עבודות בלעדיות ללא מכרז. וחוץ מזה אחת שעוסקת בנושא הטרדות נשים ומטפלת בהם לא מתלוננת?. היא לא ניראת אחד שמתבישת אלה אחת שיודעת מה היא רוצה ולפי קשריה המניים עם אותם אנשים שיכולים לספק לה המון כסף מצאה את השיטה אין בה כבוד וכל אותם המפגינות שצועקות אמן אחריה סמתם לב רובם שמנות ומכוערות.
כתוב תגובה ל- דויד השוטר
20
הדרך להצלחה בלי לצאת מהמיטה
  מוריצי   27/11/10 00:28
מה שלמדתי מד"ר אינס כי הדרך להצלחה ניתנת להשגה בלי לצאת מהמיטה. מזכיר לי כשההיתי מרצה שסטודנט במקום לענות במבחן על 4 שאלות שם במחברת 4 שטרות של 100. מאז נהגתי לתת במבחן 12 שאלות
כתוב תגובה ל- מוריצי
21
היא שכבה גם עם ראש עירית אילת
  אבי מ   27/11/10 00:56
כתוב תגובה ל- אבי מ
22
כרגיל התייחסות השמאל מגעילה
  machinery   27/11/10 02:31
במקרים כאלה השמאל תמיד מתייחס לאדם, הימין מתייחס לראיות. כך היה במקרה של חיים רמון השמאל היה סלחני. הימין, אמנם שמח לאידו של רמון המנוול, אבל הראיות הכריעו אותו בבית משפט. קצב לעומת זאת מקבל הנחה אצל הימין במיוחד כשהראיות מצביעות על עדויות סותרות ושאלות קשות על הנשים שהמעורבות, השמאל מייד מצא בו אשמה. שימו לב אפילו עכשיו לאולמרט, הטיפות העיתונאי הוא לא יותר מאשר דיווח עובדתי. תזכרו מה עשו לביבי כשרק נשאל אם שרה מעורבת במינויים. השמאל מגעיל אותי.
כתוב תגובה ל- machinery
23
אינך יודעת כלום
  machinery   27/11/10 03:45
את יודעת מה היו המניעים של בר לב לפעולה ? את יודעת מה של אלהרר ? אבל על אינס אין לך בכלל ספק, היא הקרבן ! הראיות הידועות - היא שכבה עם 3 קצינים בכירים, זאת אומרת אנשים שאיתם הייתה בקשר תעסוקתי ! "אנשים מהמשרד" אפשר לומר. את עובדת בכלל ? יש לך מישהי במקום העבודה ששוכבת על כל הגברים ? מה את חושבת על אחת כזו אם נתקלת בה ? אני לא יודע מי אשם ומי לא, האם היה פה מקרה של אלימות מינית או לא, אבל בעיניי היא לא תמימה. ממש לא. וגם לא קרבן. הנאום שלה היה מניפולטיבי, בושה. מסכנים הילדים שלה שזו האימא שלהם.
כתוב תגובה ל- machinery
24
כל מילה בסלע=בל נתפלא שמדובר
  קורןנאוה טבריה   27/11/10 05:21
בפרומו לקראת מועמדותה של א' למר"צ או "קדימה"בלוף!=מישהו מעלה בדעתו שהתשקורת היתה מקדישה במה שכזאת למתלוננת החשודה בתמיכתה הפוליטית למחנה הלאומי?זעקי ארץ אהובה,מושפלת ונבגדת!!!!עד מתי שמאלנים יעלוזו והחוק יחריש?????!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תביטי במראה ותראי את ההבדל
  לבנה לעומת שחורה   27/11/10 10:34
כפרה שלי קורןנאווה מטבריה ...... את כנראה קופה שחורה מרוקאית שירדה מהעצים והפכה לזבל ימני קיצוני ....ולעומתך ד.ר אורלי האשכנזיה המשכילה הנאה והסקסית ....אצלנו בברנג'ה אומרים "שימותו הקנאים "
כתוב תגובה ל- לבנה לעומת שחורה
מעניין אם נאווה קורן ידעה גבר
  סווטלנה בוזגלו   27/11/10 10:48
נאווה ....יגאל עמיר מחפש שותף לכלובו ..חבל שלא ניתן לך להיות עמו בכלוב ואז היית יודעת מה קוף חרמן מסוגל לעשות לקופה מרוקאית שחורה שירדה מהעצים .
כתוב תגובה ל- סווטלנה בוזגלו
25
גבר מזרחי מצוי
  bozih210   27/11/10 07:55
דודו אלהרר לא הבנת.כי אתה גבר ועוד גבר מזרחי מצוי
לגברת אינס מותר לעשות סקס כמו שלך מותר רק שלך אף בלונדינית לא מציאה שתיזדיין איתה ולא גוהרת עליך עם חיוך מניאקי.תתחיל להפנים שאתה וכל הזכרים כמוך אתם הבסיס למעשי האונס הבלתי פוסקים במדינה הזו.ציפיתי לקצת יותר מאיש תיקשורת שיודע להגיד אבא ולחייך אבל טעיתי.
בעז אבא ל3 בנות ובן ששירתו בצבא וחיים במדינה הזו
כתוב תגובה ל- bozih210
דודו אלהרר זמר חתונות שניכשל
  חבל על הזמן   27/11/10 10:59
כתוב תגובה ל- חבל על הזמן
26
דודו אלהרר "אוהב הבריות"
  יעל א.   27/11/10 08:56
לקרוא ולא להאמין. זה סיגנון כתיבה של אדם המגדיר עצמו - פובלציסט , סבא לנכדים , אוהב הבריות ? או של תגרן סוג ז בשוק ?, ממש מביש !, הבנתי שמיקצועו הינו זמר\מפיק אומנותי, ממש בדיחה, אדם שכך מתאר אישה שאינו מכיר בכלל ולא עשתה לו כל רע , רואה עצמו קשור במיקצועו ל "אומנות" ?. איך מתייחסות בנות משפחתו [אישה,בת,נכדה ] אל "אוהב הבריות " הזה, אחרי קריאת המאמר שלו ? , זה ניתוח נתונים והסקת מסקנות של פובלציסט ? או התנסחות עלובה ונחותה המתאימה לבריון שכונתי ?
כתוב תגובה ל- יעל א.
דודו אלהרר זמר חתונות שניכשל
  גילו נאות   27/11/10 10:42
אסור להתיחס אליו כפובליציסט , אלא רק כזמר חתונות שניכשל ומנסה להתפרנס כפובליציסט בכתבות זבל למחיתו .. לכן מצווה להגיב ל"כתבותיו" כי כמספר התגובות כך נימדדת כניראה פרנסתו אצל יואב יצחק עורך ובעל האתר..
כתוב תגובה ל- גילו נאות
27
שופכות את התינוק עם המים
  י.א   27/11/10 09:59
אני באופן אישי חושב שאותה "גברת" משחקת משחק מלוכלך שאינו מוסיף ערך לנושא הכאוב של הטרדה מינית. מדובר בנושא כאוב הקשה מאד להוכחה למי מהצדדים ולצערי, הפך גם לאמצעי להשגת תועלות שונות ומשונות. לכן, אני אישית כבר לא מסיע טרמפיסטיות במכוניתי,לא מקיים כל מגע גופני שהוא עם מי שאינה קרובת משפחה ורק עד דרגה שנייה,לא יושב במשרדי עם לקוחה כאשר הדלת סגורה גם אם פרטיותה עלולה להיפגע (אדריכל),ואיני מעסיק נשים במשרדי מחשש אמיתי מפני דברים דומים לנושא המדובר. עכשיו, מן הסתם ,תקום קול צעקה על שוביניזם ואפליה. לצערי איני יכול לנהוג אחרת.אני מעדיף להתמודד מול טענת השוביניזם מאשר מול חקירה פלילית על אונס או הטרדה שטטפול עלי אשה כלשהי מסיבותיה שלה. גבר לעולם יצא נפגע מתלונה כזו גם אם תוכח חפותו מעל לכל ספק. יצא שכרכן בהפסדכן.
כתוב תגובה ל- י.א
28
כל הכבוד לדודו אלהרר האמיץ
  בתיה אבן   27/11/10 10:47
אין זה קל לעמוד מול תקשורת שונאת, מול ארגוני נשים צווחניים מול כנופיית החוק צמאת הדם. ולומר את האמת הישירה והנכונה: הגברת הזאת היא מניפולטיבית, כוחנית, מקדמת עסקיה דרך חדר המיטות, ומתנקמת במי שמנסה לערער על הזרמת מליוני שח לקופתה בעבור "ייעוץ" לפרויקט כושל ויקר. או במי שמתחרה במאהב הנוכחי שלה - פרנקו על תפקיד בכיר. כל כך חבל שנושא חשוב כמו מניעת הטרדה מינית הפך ללעג ולקלס בשל השימוש הנלוז שהאוראלי הזו עושה בו. חבל שנפגעות אמת יידחו בשל השתלטותה של רודפת הבצע הנפקנית על תחום זה
כתוב תגובה ל- בתיה אבן
29
הנאום
  יהורם   27/11/10 10:48
כן, גם אני כססתי ציפורניים, הדופק עלה, המתנתי לנאום שדחיתיו מראש, והנה סטייל של נאום "שלום עכשיו" לא היה ספק בליבי שמתחוללת פה הצגה הראוייה בסגנון ג'ון גרישם, ובמלחמה כמו במלחמה הכל אורגן ולמרבה הפלא כולל זמן שידור ניכר בערוץ 2, מבט פניה של יונית השלים את ההצגה שנמשכה בדבריה המהוקצעים של א' שאכן הכינה כראוי שיעורי בית, סיימתי ת'צפייה בחיוך מר.
כתוב תגובה ל- יהורם
30
כמה שאתה צודק אלהרר.
  רונית תמרי   27/11/10 10:52
כמה שאתה צודק אלהרר כל מילה שלך כתובה כדורבנות. יש לחקור אותה ולא להפסיק לחקור אותה על כל הקשרים האישיים שניהלה בצמרת. והיא נדבקה לצמרת בכדי למנף את עצמה בבחינ ת אגו טריפ שנמשך ונמשך. יש להוציאה מיד מהפרויקט עיר ללא אלימות. כיוון שפרויקט זה השופך כסף רב לכיסה כלל לא הוכיח את עצמו גם על פי הודעת המרכז למחקר של הכנסת. לחקור אותה ולחקור את אלו שהעלו אותה שלב אחרי שלב בסולם הדרגות ממה שהתרשמתי אינס בעצמה שקועה באגו טריפ שלא יגמר אם מישהו אחר משטרתי לא ישים לזה סוף.
כתוב תגובה ל- רונית תמרי
31
גום אויר
  יונני   27/11/10 11:23

מזרון גומאויר יותר זול.
כתוב תגובה ל- יונני
32
דודו! היטבת לכתוב ולתאר.
  אורה מורג   27/11/10 12:06
כתוב תגובה ל- אורה מורג
33
הייתה תותח...ונשארתה תותח!!!
  ברדוגו   27/11/10 14:08
אני אכן מסכים איתך, ובהחלט ראיתי עין בעין את הבחנתך החדה
לכל אותן אלה שהגיבו במגמתיות מעוררת תמיהה בלי בושה,
אלה פמיניסטיות מורעלות בנפש ובנשמה, ותמיד ימצאו את הדרך
הזויה ככל שתהא, יצדיקו כל קרימינאלית בפוטנציה.

מה שמפריע לי יותר מכל, מכל הפרשיה הזו, הי הצביעות.
האישה הזו קיימה יחסים עם כמה שרצתה ועם מי שרצתה, מנסה
לצאת יונה צחורה, והגברים ? וי וי וי !!! אנסים, סוטה מין,
עודפי טסטוסטרון, רוצחים בפוטנציה, ומה לא ?
ראבאק, מה קרה ??? הגוף משטרת ישראל הוא בשבילי כל מקום
עבודה אחר בארץ, ושמה יש ניאופים חופשי חופשי של גברים
ובעיקר נשים נשואות הרואות במקום עבודתן מפגש חברתי עם
פוטנציאל להתפרק מינית אם יש להן חוסר בבית או שרוצות לממש פנטזיות ע"מ למלא את צורכי המין שכה מעוניינות בהן
כפי שעשתה זאת בחדוות נעורים הגברת המדוברת.
העובדה שעשו מה שעשו, לא אמור לפסול אף אחד מההיביט
המקצועי שמופקד עליו. אז למה לעזאזל, כבר מכינים את האווירה לפסילתו לתפקיד שהוא כה מתאים לאיישו.
עידן הפמיניזם החולני, יצר בחברה רתיעה ממין, כל יחסים בין גבר ואישה הפך למעשים מגונים, כל חיזור להטרדה מינית
וכל חיוך והאמירה לאי שפיות.
בכל מקרה דודו, כרגיל אהבתי את המאמר = משקף בול.
כתוב תגובה ל- ברדוגו
תמשיך ללקק לו..הוא יגמור...
  משקיף מהצד   27/11/10 18:44
כתוב תגובה ל- משקיף מהצד
יש לך נעלי ספורט בבית ?
  ברדוגו   28/11/10 09:55
אתה יכול להתחיל לקפוץ לי !
בעיני דודו אלהרר הוא אישיות מיוחדת, אמיתית ואמיצה.
ומה לעשות שהוא תואם להפליא לאג'נדה שלי במלואה.
אז הינה עוד ליקוק לסיום...ברכות דודו אלהרר
את כותב מדהים.
כתוב תגובה ל- ברדוגו
34
לפועה וחבריה מחפשי הריגושים===
  יוד יוד   27/11/10 21:06
הגב' איניס לא שכנעה אותי כמו את הרבים שצפו בסולו שלה.

האישה הזו יודעת איך לעבוד עם התקשורת האישה הזו יודעת איך לעבוד עם הניצבים... ולנצל את העניין לקבלת חוזים על מיזם שחוץ מכסף רב שנשפך אינו מועיל ולו לרגע,בדיחה לא מצחיקה עיר ללא אלימות.

בכל מאמר של דודו אלהרר קופצים להם צפרדעי ביב (לא ביצה) ומנסים את מזלם לתקוף את המוכשר הזה.

אולי אתם חושבים שהאתר הזה מתנהל כמו גלי צה"ל הגל של החיילים, סליחה הגל של השמאל המטורלל ואז ניתן לכם את ההזדמנות לשלוח את דודו אלהרר פעם נוספת הבייתה, לא עכברושים שכמתכם דודו נשאר כאן כל עוד הוא רוצה והוא ימשיך להביא בפניכם את האמת ואתם תכססו את הצפרניים.

הפנימו, כאן לא תוכלו לספר לציבור המאזינים הדורש שדודו יחזור לפינה שלו וחברכם ברדיו יספרו בדיחה.

הפנימו,כאן לא תוכלו לספר לציבור המאזינים הדורש שגלי צה"ל יחזירו את התכנית "יש עם מי לדבר" כשהורידו אותה היות ורוב מאזיני התכנית והעולים לשידור בה היו כאלה שמה לעשות, אינם קונים את השקר של השמאל המטורלל.

מעצבי הדיעה,אנשי האליטה משל עצמם ,כותבי העט בשקל שתמיד יביאו דעתם ורק קולם ישמע זאת מפני שהגל של החיילים הוא של האבא שלהם....תמיד ימטירו אש על הציונים והציונות יחפשו ויאתרו את אוהבי הציונות וממשיכה ויסגרו בפניהם את פתח הכניסה אל הסלון שבבית.

אמרנו כבר פלורליזים ? זה הפלורליזים שמקדמים פועה וחבריה
כתוב תגובה ל- יוד יוד
יוד, קבל מענה בשפת אלילך דודו
  פועה   28/11/10 15:04
אתה קשקשן ואפס (וכנראה גם קפאח מולד)
כתוב תגובה ל- פועה
35
מכתב גלוי לאורלי אינס
  אורה מ   29/11/10 17:36
אורה מורג/ סופרת ילדים ונוער מכתב גלוי לאורלי אינס לאורלי שלום רב, אני כמובן עוקבת אחרי כל הפרשה המבישה שבה את מככבת ואני רואה בך פשוט דמות של אישה רעה. אם לא היית משכילה, בוגרת, מנוסה – הייתי אומרת: מסכנה, תומרנה כמו מוניקה לוינסקי, כמו החיילת המנושקת מפרשת רמון. אבל את? את לא יכולה להסתתר מאחורי הטיעונים: לא התכוונתי. לא התלוננתי. זה התגלגל זה בכלל חגי פלג הלשין. עבדו עליי. איימו עליי אמרו לי... המורה נטפלת אלי... תחליטי – את דוקטור לנגד אלימות בפרויקט שבו ממש לא הצלחת – או אישה קטנה ומתומרנת. כמה רוע צריך להיות לך להחליט לקום ולעמוד בכיכר העיר מול כל עם ישראל ולפרק לרסיסים גבר שבסך הכול ניסה לחזר אחרייך. מה כבר קרה? משך אותך לדשא? אויה! לא נראתה לא נשמעה כזאת! לא נראתה שערורייה כזו. בואו נערוף את ראשו! צילצל אליך 14 פעמים?! אוי אוי אוי! וגם לו היה נופל הדבר במסגרת הטרדה. מותר לסלוח – מותר להבליג .. האיש לא המשיך. האיש לא חזר על כך. מה בדיוק גרם לך לטראומה של שנתיים וחצי בהן לא התלוננת? הלו אורלי, את בת 48 – על מי את עובדת? על נשים בגילך ואף יותר שהיו כבר במקומות כאלו - שחוו משיכות לדשא והן חייכו או כעסו קמו ופנו לחדרן. ומה קדם לאותה משיכה? שלוש שעות ישבת איתו בבר אפל. לדברייך הוא חיזר אחריך באופן בוטה. מה פשוט יותר מלקום אחרי עשר דקות וללכת לחדרך. ונגד מי את יוצאת, למי את מחסלת את העתיד המקצועי? האם האיש עוכר ישראל? האם חלילה בגד בעמו? בארצו? האם האיש פושע נאצי? את יוצאת נגד אדם איכותי ביותר. את פוגעת בילדיו ובאשתו קבל עם ועולם וכל זאת בשם מה? על איזה עיקרון את מגנה? כו-לה התגלגלתם קצת בדשא. אני מקווה שהוא לא היה רטוב. כמה רוע צריכה אישה להכיל כדי לצאת במסע כזה? כמה שאפתנות? אם תימרנו אותך אז את באמת פתייה אם זו יוזמתך את ממש פאטתית.
כתוב תגובה ל- אורה מ
על "בנות" וניצבים!
  דודו אלהרר   29/11/10 20:36
"שפתים ישק משיב דברים נכוחים" (משלי)

ולו בשל המכתב הזה היה שווה לחטוף טוקבקיסטים שכאלה...
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
היא פוגעת באשתו של בר-לב???
  מיפיקי   30/11/10 08:20
אורה יקרה, אני מקווה בכל לבי שכתבת את מכתבך מבלי לדעת את העובדות, שאחרת אין הסבר... ד"ר אורלי אינס פגעה באיש התמים ומשפחתו? האיש הזה שמתברר שמשגל במשך שנים ארוכות כל דבר שזז עד כדי כך שאשתו הנאמנה, המקורננת והמושפלת ברחה חזרה להולנד- הרבה לפני התפוצצות הפרשה. והדבר הכי עצוב- שד"ר אינס בכלל לא התלוננה על בר לב, אלא על חגי פלג, מנכ"ל המשרד- הוא האיש שבחר להתפטר ביום שהוגשה התלונה והוא האיש שהוציא את הסיפור על בר-לב. הוא המניפולטור הגדול מכולם כי עובדה שמתעסקים בבר לב ולא בו.
מה קרה היא לא נראת לך מספיק מוכה? מספיק חבולה? צר לי עלייך שעולמך כה צר כעולם נמלה. מיכל
כתוב תגובה ל- מיפיקי
תגובה
  אורנה קניוק   30/11/10 09:28

"שאפו" גסרת אורה מורג ....כל מילה מיותרת !!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אורנה קניוק
כתבת נכון ומקסים
  לי בר   30/11/10 13:01
כתוב תגובה ל- לי בר
אורה את צודקת ובגדול
  שרה10   30/11/10 19:55
כתוב תגובה ל- שרה10
36
אם בר לב נהג כמו גנב בלילה
  חכו חכו   30/11/10 00:37
אז מה שקרה כאן מתאים להגדרה של "פרוצה הקוראת לגנב"
כתוב תגובה ל- חכו חכו
37
השמצתה של אורלי אינס
  artemis   30/11/10 15:28
כמשקל נגד לקביעה הכל כך אכזרית שלך להלן פוסט שכתבתי לפני מספר ימים. מי שריסק את בר לב זה הוא עצמו. אדם במעמדו אמור היה לדעת, מראש, שההתנהלות שלו תבדק לשורשיה ולו בגין רצונו להיות מפכ"ל.

האם ההרגלים המיניים של איש/ת ציבור אמורים להצביע על תכונות אופיו / השגותיו / או נוהל מחשבתו – ויש בהם כדי לפסול אותו/ה למינוי הספציפי אליו הוא שואף?
האם הרף לעניין זה צריך להיות ערכי ומוסרי?
אם תשובתכם חיובית אזי -
האם הבדיקה צריכה להיות אפריורית או שמא נסתפק בביטול אפוסטריורי?
האם זו דרישה ריאלית?
האם אין בדרישה זו מן הצביעות?

היום ה-27/11 התראיין בטלוויזיה האיש שטרח לפרסם באינטרנט את תמונתה של אורלי בצד מידע על " כיצד נתפר המכרז עבור אורלי אינס-קניג". בראיון הטלוויזיוני הוא הגדיל לעשות ויצא בהצהרה שהגברת פילסה את דרכה לתפקידה הבכיר , דרך מיטותיהם של אותם האנשים שיכלו להשפיע על מינוייה השונים, והגדיר את הפרשה כפרשת "שוחד מיני" , וכך, לטעמו, יש לחקור אותה.
ובכן
האם כעת עלינו לפטר את כל אותה צמרת משטרתית, עירונית, ומי יודע מה עוד – שנהנו מאותו "שוחד מיני" – והביאו למינויים לא ראויים???

כמה אנחנו אוהבים פיקנטריה פונוגרפית. באיזה להט אנו עטים על כל פירסום שכזה שמשחק היטב היטב לידי המפרסמים האינטרסנטים – כולל כל כלי התקשורת האפשריים היום.
כולם רוצים להיכנס לאותן מיטות – ולא אטעה אם אומר , תרתי משמע.

האם לזונה עומדת הזכות לומר - לא, ובמידה ונעשה בה המעשה – האם הוא יחשב לאונס?
הנסיון להציג את אורלי ככזו, ולטעון שעיסוקה ב- "שוחד מיני", שזו דרכה לזכות במינויים, היא התרת דם, שכן עדיין עומדת לה הזכות לומר – לא!

וכמו שלבר-לב עומדת חפותו בטרם הוכח אחרת, כך גם לה עומדת הזכות להתלונן מבלי שיזרקו בה רפש ויערערו על אמינות תלונתה באמירות שאינן רלוונטית.

מי האנשים שראויים להנהיג אותנו?, למי נעניק את ההשפעה על גורלנו – בגין תפקידם ?

אני קוראת עכשיו את הספר "סודותיו של מורה נבוכים" - ולהלן תובנתו של הרמב"ם על מנהיגים שהציבור קשוב לדבריהם.
אומר הרמב"ם על מי שנותן את החוקים שיש " להתבונן בשלמותו של האיש ההוא ולעקוב אחר מעשיו, להסתכל בדרך חייו. הסימן המובהק ביותר הוא שהוא מרחיק מעצמו את ההנאות הגופניות ובז להן. כי זאת היא הדרגה הראשונה של החכמים כל שכן הנביאים".
וזו תובנה שכבר אפלטון הקדיש לה מחשבה בחיבורו "פוליטאה".

מדהים , לא?
ללמדנו – שעולם כמנהגו נוהג. ותאוות לסוגיהן, הן חלק אינטגרלי ממהותנו האנושית. והדרור שאנו נותנים להם, בפרט מעמדות כוח ושלטון, ישמשו תמיד כ"עקב אכילס".

אדם ערכי ומוסרי – "משלם", אולי, מחיר לא קטן , (אפרופו – טבע האדם) כשהוא בוחר להרחיק עצמו מאותן ההנאות הגופניות שאחרים מתירים לעצמם, ולכן אמירתו של המפכ"ל לשעבר אסף חפץ, ש-"..אם אתה לא בוגר מנזר לא תוכל להתמנות לשום תפקיד, כי אין צדיק שיעשה טוב ולא יחטא", היא צינית ומקוממת בעליל.

כולנו יכולים לתת דוגמאות מההיסטוריה ומימינו אלה, שבהן מנהיגים מוצלחים חטאו, תמיד בסתר, בהתירם לעצמם את אותן ההנאות הגופניות שבגינן היו יכולים להיות מושמצים בפומבי. מזלם שיחק לידיהם בכך שהדברים נחשפו רק בדיעבד.
ואני שואלת –
האם הם עדיין היו זוכים בתפקידם לו נודע על מעשיהם בטרם נבחרו???
כתוב תגובה ל- artemis
38
לו היו מספרים מראש על קצב- היה
  נונה להבי   1/12/10 07:24
גם אם אורה צודקת שהגברת לא כל כך נאיבית. עדיין , אורלי היא לא הבעיה.
מדובר בגבר מבוגר, בוגר, משכיל, חכם וכל מה שעושה אותו מועמד ראוי למפכ"לות-
אז שלא ירחמו עליו וידברו על "הנזק שעשתה לו, למשפחתו ולקידומו" כאילו הוא טמבל שהפילו בפח. .. .
לו היה שומר על עצמו לא היה בסיטאציה שהוא נקלע אליו.
מי ששוכב עם כלבים שלא יתפלא שקם עם פשפשים
והיא לא רלוונטית לסיפור .
כתוב תגובה ל- נונה להבי
39
התרת דמן של קורבנות תקיפה
  נסערת   1/12/10 07:32
הנזק והדיון כאילו האסון בחשיפה הוא "הנזק" שנעשה לקצין וג'לטמן שנקלע שלא בטובתו לאשה של "חיזור גורלי" - מחזיר את הדיון של העצמת האשה להתלונן ... שנים אחורה.
כשהבת או הנכדה של אורה תחזור הביתה בוכיה ותספר שגילגלו אותה על הדשא- האם צריך לשאול את הילדה האם הדשא היה רטוב? זה מה שרלוונטי?
תתביישי אורה!
כתוב תגובה ל- נסערת
40
האם אומץ נשי לא נראה בעיניך?
  נילי האחד   1/12/10 08:13
דודו אלהרר יקר
הפעם טעית לעניות דעתי.
אורלי אינס חשפה באומץ קלקול שראוי היה להיחשף ומהר!!!
אל תמהר אתה להעמידה לדין - היות ואין הגיון בכך!!!

הגיע הזמן להיות כנים וישרים גם אם אין הדברים נראים לך כלל וכלל.
כתוב תגובה ל- נילי האחד
לנילי האחד והיחידה!
  דודו אלהרר   1/12/10 11:39
אנא, הסבירי לי מה היה הקילקול?

נניח שהיינו את ואני באיזו וועידה באילת. הייתי מציע לך שנתחמק ונשב לנו באיזה פאב, והיית מסכימה. היינו יושבים, שותים ומפטפטים שלוש שעות (רק אם מעניין ורוצים יושבים כל-כך הרבה זמן). לאחר מכן הייתי מלווה אותך ובדרך הייתי מושך אותך (מה שלא היה איתם) אל הדשא ומבקש ממך לשכב אתי... את לא מסכימה ואנחנו הולכים כל אחד לדרכו. אני גם מצלצל אלייך 14 פעמים כדי לבדוק אם הגעת בסדר (שתינו הרבה... זוכרת...?) ואפילו להעיז לשאול אם את כועסת שהרחקתי לכת...

על זה מותר לך להרוס לי את החיים?
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
41
בכירים במערכת צריכים להיות נקי
  יהודה לשם   4/12/10 07:09
הבכירים במערכת הציבורים צריכים להיות זהירים הרבה יותר ,אין לי ספק שהגברת הנכבדה תרמה לעניין כאשר פירלטה אם בכירים עוד לפני ברלב ויש שמועות שהרשימה עדיין לא סגורה ,ראש עריית אילת ,שר בממשלה ,ושפתאום לפני בכירת מפכל הענינים עולים אז משהו מפעיל אותה לטובתו או לטובת המערכת ,אבל אם זוהי הנורמה ביחסים בן המעסיק לעובד כולם מצטרפים לחגיגה
כתוב תגובה ל- יהודה לשם
42
אורלי אינס כ'מושג'
  מייק פלג   5/12/10 06:20
אורלי אינס כארוע מכונן, נקודת מפנה. תהייה "סמן" לכאו או לכאן, אות ומופת, עדיין לא ידוע למה.
כשישככו הלהבות יהייה השם אורלי אינס מושג אולי אפילו מותג לכאן או לשם, לטוב או לרע- ימים יגידו!

כתוב תגובה ל- מייק פלג
43
זקנתך, דודו, מביישת את נעוריך
  מיפיקי   7/12/10 14:28
שגם הם לא היו כנראה משהו... לכנות את המגיבים העניינים
לדברים שכתבת: אדיוט, אפס, שובי לביצה ולרפש- לכלוכית...
כל זה מעיד קודם כל- עלייך.
חבל שאתה לא מספיק מכבד את עצמך כדי לברור את מילותך ובמקום זה אתה בוחר להשתמש בביטויים כאלה ובסגנון
עלוב (ולא, לא מעליב, בעיקר מגוחך).
איכשהו אני משוכנעת שבר-לב לא ממש היה רוצה אותך בצד שלו-
תחשוב על זה (ואנא, לטובתך תנסה להתעלות על עצמך ולא
לקרוא לי בכל אחד מהשמות האלה- כי זה בעיקר יוכיח בדיוק
את מה שכתבתי)



כתוב תגובה ל- מיפיקי
44
לכל השומרים על הקורבנות
  אישה 47   20/12/10 16:18
בניסיוני המקצועי קיימת תקופה לא מבוטלת של טיפול בגברים אלימים, אלימות מול בנות זוג, אלימות קשה ביותר. אני יודעת ( ולא צריך תואר במשפטים כדי לדעת דברים - לכל הטוקבקיסטים שמבקשים מאלהרר ידענות בתחומים שהוא בא לומר את דעתו עליהם ) שבמהלך המשפט הקורבנות של האלימות עוברות קשיים עצומים שמרפים את כושר העמידה שלהם מול התוקפן.
לצערי - לאחר שראיתי בתשומת לב את הודעתה של דר' אינס בטלוויזיה, חששותיי לעמידתן של קורבנות האלימות עלו, מכיוון שקשה היה להאמין לנאומה של דר' אינס ומכאן היה ברור כי הדעות של אנשים חשוכים על קורבנות אלימות יהיו שליליות יותר, כגון - אז מה פתאום היא מתלוננת עכשיו ? אז למה היא הייתה שם אם היא לא רצתה ? כי דר' אינס הראתה עמידה יוצאת דופן מול תקשורת, נחישות של מישהי שיכולה להלחם ולא עשתה זאת לדבריה, ידע של עו"ס אשר במהלך עבודתה מטפלת בקורבנות אלימות, ובונה פרוייקט הקשור למיגור האלימות, ולצערי נראה כי כל זה מסתכם במאבקה הפוליטי המיקצועי עבורה ועבור עתידה הכלכלי.
כתוב תגובה ל- אישה 47
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il