News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 314,532  סלולר - 265,237
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
בשבוע הבא: ראש עיריית יפו מעוניין בהסכם אי-התקפה עם היהודים; הוראה לארגון ההגנה לא ליזום תקריות בגבול יפו תל אביב; המלחמה פוגעת ביצוא ההדרים והפרדסנים הערבים מעוניינים לקיים הפסקת ...
[צילום: עיריית רמת גן]
עידן יוסף

אם משרד התחבורה נמנע מהתערבות, עשויה להיות לדברים השלכה תחבורתית רחבה - הרבה מעבר לגבולות רמת גן והרבה מעבר לשבת. מול שידוד המערכות שעלול להיווצר אף שר תחבורה אינו יכול לעמוד מנג...
עליס בליטנטל
עליס בליטנטל
האם אנשים הנקלעים למצוקה והגיעו לפת לחם, ונספחים לקבוצת אנשים אחרים על-מנת להישרד - האם נכון לכנותם פרזיטים, טפילים? הסרט הכובש לבבות בכל העולם, וזוכה פרס דקל הזהב בפסטיבל קאן האחר...
עמיחי זילברמן
עמיחי זילברמן
רבים עוברים את העסקה החשובה בחייהם - קנייה ומכירה של דירה, בצורה קשה תוך שהם חשופים להפסדים עצומים. מרביתנו יוצאים לעסקת הנדל"ן הזאת כמעט בלא שום ידע או הכנה ממשית. שפע הנתונים הנג...
[צילום: שוקה כהן-יח"צ]
חיים נוי
ביקורת מחזמר: פאנטום האופרה הוא הפקה מרשימה, אפופת תפאורה מדהימה ותלבושות נפלאות - אבל הוא ארוך מדי, מתיש ומשעמם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משטרה במוקד
מאת: פורומים  |  22/08/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
והשוטרים האלה ממישיכים לשרת
  כוכי   14/07/19 15:12
כתוב תגובה ל- כוכי
+
חזק ביותר. סוף סוף ניתוח נכון.
  ב.   7/07/19 00:47
מעניין למה את שם המצית שגם הוא חשוד וצולם אף הוא לא פרסמו עם תמונתו.
כתוב תגובה ל- ב.
+
המשטרה
  בעל נסיון   2/07/19 12:02
ב30שנים שהייתי נצרך למשטרה נדהמתי מעליבתם של השוטרים .החומר האנושי שמתגייס למשטרה נמצא בתחתית .לצערי
כתוב תגובה ל- בעל נסיון
+
זכויות אזרח שהוא קטין מופרות!
  !   13/02/19 11:15
כתוב תגובה ל- !
+
שיבשו וטייחו את פרשת רות דוד
  פושעם ומשבשים   10/02/19 14:59
פושעים שנתנו ידם להשחתה של מערכת החוק והמשפט והרס הדמוקרטיה בישראל :- להזכירכם רות דוד ניהלה אירגון פשע מתוחכם ומשומן של תעשיית שוחד הטיית תיקים ותפירת תיקים במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט הישראלית מתחת לאפם של בכירי המערכת שעצמו עיניים ,פעלה להדחתם של שוטרים בכירים ביותר ופרקליטים במטרה להשתלט על מערכת החוק והמשפט בארץ כמו ארגון מאפיה . מונתה במסגרת השוחד שקיבלה לדירקטורית בחברת ב.יאיר שעסקה בהלבנת כספים לאירגון הפשע של אברג'יל כך לפי כתבי האישום שהוגשו בפרשה ,קיבלה מתנות ושוחד במאות אלפי דולרים בהיותה פרקליטת מחוז ,רות דוד יחד עם רונאל פישר הנוכל סחטו אזרחים ושילמו שוחד לבכירי השוטרים בשביל לסגור תיקי שחיתות לרבות תיקי שחיתות בעריית ראשון לציון כפי שעולה מבג"צ 7280/17 , רות דוד הייתה המח והמתכננת מאחורי תוכנית הסחיטה והשוחד בפרשת אלון חסן על פי עדויות של עדי מדינה ולא הועמדה על כך לדין , מפחד החשיפה בכירי הפרקליטות סגרו להם את התיק ומנעו חקירה מטהרת , בג"צ 3049/16 שהוגש נגדה נדחה וכולם מגלגלים עיניים . את כל זה ידעו איילת שקדו ,וינשטיין ניצן ומנדלבליט טייחו ושיבשו .
כתוב תגובה ל- פושעם ומשבשים
-  רות דוד טייחה את רצח רבין
  נחום שחף   30/04/19 17:57
רות דוד שיצגה את היועמש מיכאל בן יאיר בועדת שמגר, טייחה יחד עם בן יאיר ממצאים הסותרים את הגרסה הרשמית ברצח רבין. המשך יבוא
כתוב תגובה ל- נחום שחף
+
אוי לנו ממשטרת ישראל
  רוזנברג   10/02/19 13:18
יש להדיח מיד את כל השוטרים שנמצאו אשמים. אדם שאינו שוטר, ישלח לכלא מיד על העברות,בהם מואשמים שוטרים ונסלח להם.
כתוב תגובה ל- רוזנברג
+
אין לו עתיד
  אפרת   3/12/18 21:58
אפילו אם נניח שהפגישה היתה רק "טעות" כדברי אדרי = אז אם עכשיו = לפני שהוא מפכ"ל אדרי עושה טעויות כאלה = תבינו איזה טעויות הוא יעשה כשהוא חס וחלילה יהיה מפכ"ל .
כתוב תגובה ל- אפרת
+
צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית
  מישהו   3/12/18 21:05
לבדיקת רשות המיסים והטענות של שוקי משעול ורפי רותם. הפרשה הזאת מציפה שוב את פרשת השחיתות ברשות המיסים ואת פרשת רונאל פישר ורות דוד. חייבים לנקות את מערכת אכיפת החוק מכל הגידולים הסרטניים שבתוכה ואי אפשר לאשר מינוי של אדרי שעננה כל כך כבדה (בדמות הטענות של רותם ודוח המבקר) מרחפים מעליה.
כתוב תגובה ל- מישהו
-  יש צורך בעוד וועדה
  א.ל. רמת-גן   5/12/18 20:45
וועדת חקירה לבדיקת הקשר שקשרו לטירפוד מועמדות גל הירש למפכ"ל. אסור למרוח את מעשה הנבלה הזה.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
+
צודק דודק צודק - שום דבר טוב
  פישלזון   1/12/18 11:14
שר לבטחון פנים עם בטחון עצמי מופרז. שר נפוח בלי קבלות.
כתוב תגובה ל- פישלזון
+
שופטים ושוטרים תיתן לך בכל שער
  יצחק הרואה   2/11/18 11:52
כתבתי בעבר והמשיך לכתוב: לפני הבחירות ב 2015 כתבתי בפורום בחירות 2015 ( אם יש אפשרות לעלות את הפורום אודה לכם ) מחודש מרץ ועד אחרי הבחירות בארה"ב שמי שייבחר בישראל יהיה בנימין נתניהו למרות כל הסקרים / שקרים של סוקרים ותישקורת מגמתית , בנימין נתניהו וגם טראמפ וגם הנשיא הניבחר בברזיל הם הבחירה של הקב"ה ומי שינסה לפגוע בהם ייפגע על ידי הקב"ה ולצערי הרב הפיגוע בארה"ב זה משמיים הם רצו לפגוע בטראמפ והקב"ה פגע בהם , תראו מה קורה בתישקורת לאט אבל בטוח גם הם ייפגעו. לעניין שופטים ושוטרים : נשאלתי לפני כ 4 שנים לגבי תיפקוד אותם שופטים ושוטרים ולא הכליל את כולם אבל חלק גדול מראשיהם לכאורה נגועים והם מדביקים גם את היתרה באותו נגע עד שהקב"ה יפגע גם בהם. ישנה פרשת שבוע שנקראית " שופטים " וכך נקראת תחילת הפרשה " שופטים ושוטרים תיתן לך בכל שעריך " הפירוש שגם השופטים וגם השוטרים אמורים לשרת נאמנה את תושבי המדינה בכל שער ושער של ישוב וישוב , ואם לא ישרתו נאמנה המילה שער תתיהפך ותיהפך להיות " רעש " ועל מילה זו נאמר לכאורה שאלו ראשי תיבות של " רואים עליהם שחיתות " וזו עדין התקופה בה אנו נמצאים . הקב"ה החליט לפני כ 5 שנים להציף את כל הרוע והשחיתות שהיתה מתחת לשולחן ולהשים זאת על השולחן למען יסיקו מי שצריך מסקנה וישוב אל דרכו הנאמנה. נשאלתי עוד לפני כשנה ( לאחר שמכל מיני אסטרולוגים ועוד כי יהיו בחירות השנה 2018 וכי בנימין נתניהו יפרוש בעקבות העלילות שמעלילים נגדו. עניתי כי אם יהיו בחירות הם יתקיימו החל מחודש מאי 2019 ולפי מסר שיתקבל מהקב"ה ויהיו הפתעות לגבי מפלגות מתחרות שחלק מנבחריה בכלל לא יתמודדו כי יתגלו עליהם גילויים מרעישים שיגרמו להם לפרוש. כמו כן נשאלתי לגבי כל המתרחש בדרום ( בלונים , שריפות ועוד אוזלת יד של כוחות הביטחון ) אמרתי בעבר ואומר עוד הקב"ה סוגר 2 מעגלים מעגל ראשון אריאל שרון שהיה 8 חודשים צמח ומעגל שני 8 חודשים יפגעו אותם תושבים בדרום שלא מנעו גירוש היהודים מרצועת עזה . בגירוש זה נפגעו בתי כנסת וילדים רכים בוכים שהדמעות שלהם נגעו למלאכי שרת ומשפחות שגורשו מבתיהם וכל מי שהיה לו יד בזה ימשיך להיפגע. השבת פרשת חיי שרה ויש גילוי סוד בפרשה זו לגבי מיקום בית המיקדש ועל זה נכתוב יותר מאוחר. שבת שלום ליהודים האמיתיים , ברכה והצלחה בכל מעשיכם , רפואת הנפש ורפואת הגוף ומי ייתן וסוד מיקום בית המיקדש יתגלה במהרה ויביא סוף לתקופה זו .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
למה חיכית עד עכשיו?
  מייק   1/11/18 22:42
אלשיך לא היה אמור להיות מפכל אלא גל הירש. אותו תרגיל פעמיים? אני לא מאמין לאלשיך
כתוב תגובה ל- מייק
+
אותי מעניין מתי תיפתח חקירה
  מרוקאי מנתיבות   23/10/18 17:22
על מי הדליף את התמונה של איש קדוש ביום קדוש במקום קדוש!!!??????
כתוב תגובה ל- מרוקאי מנתיבות
+
גם את פרשת רות דוד טייחו !!
  פושעים   21/09/18 00:12
פושעים שנתנו ידם להשחתה של מערכת החוק והמשפט והרס הדמוקרטיה בישראל :- להזכירכם רות דוד ניהלה אירגון פשע מתוחכם ומשומן של תעשיית שוחד הטיית תיקים ותפירת תיקים במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט הישראלית מתחת לאפם של בכירי המערכת ושופטים שעצמו עיניים ,פעלה להדחתם של שוטרים בכירים ביותר,פרקליטים ושופטים במטרה להשתלט על מערכת החוק והמשפט בארץ כמו ארגון מאפיה . מונתה במסגרת השוחד שקיבלה לדירקטורית בחברת ב.יאיר שעסקה בהלבנת כספים לאירגון הפשע של אברג'יל ,קיבלה מתנות ושוחד במאות אלפי דולרים בהיותה פרקליטת מחוז ,רות דוד יחד עם רונאל פישר הנוכל סחטו אזרחים ושילמו שוחד לבכירי השוטרים בשביל לסגור תיקי שחיתות לרבות תיקי שחיתות בעריית ראשון לציון כפי שעולה מבג"צ 7280/17 , רות דוד הייתה המח והמתכננת מאחורי תוכנית הסחיטה והשוחד בפרשת אלון חסן , מפחד החשיפה בכירי הפרקליטות סגרו להם את התיק ומנעו חקירה ,שופטי העליון מגלגלים עיניים . ואת כל זה איילת שקד ידעו וינשטיין ניצן ומנדלבליט טייחו ושיבשו .
כתוב תגובה ל- פושעים
-  לא יקרה כלום כי מחזיקה בבצ...
  של כמה חשובים מאד   4/11/18 21:17
כתוב תגובה ל- של כמה חשובים מאד
+
כנסו המקרה שעברתי
  חוקר   31/08/18 13:32
משטרת גלילות מאניאקים אוכלי חינם אנו זוג כבני ששים וחמש היה איזה ויכוח בני לבין השכן ואז תקף אותנו השכן במכות הוא עובד בנק ישראל. הזעקתי את המשטרה ולאחר חקירה קצרה אמרו לי להגיש תלונה עליו ולא ניגשו אליו בכלל ולאחר רבע שעה מצלצל אליה חוקר בשם גבריאל ממשטרת גלילות שואל אותי מה שלומך ואז אומר לי להגיע ביום ראשון לחקירה שמעת בצעקה והמקרה קרה ביום חמישי ואז נפל לי האסימון גם לא נגשו לתוקף וגם שאני יגיע לחוקר הזה אז תבינו רבותי מה היחסים של התוקף לחוקר אך לא נתתי לו את הסיפוק נגשתי ביום ששי להגיש תלונה עבר חצי שנה ועדין לא שמעתי כלום בנושא ככה פועלת המשטרה אוכפת את החוק הכל יחסים במדינה המושחתת
כתוב תגובה ל- חוקר
-  קיבלת דף ובו פרטים לאן להתקשר
  התייחסות   14/09/18 08:01
כאשר הגשת תלונה קיבלת דף ועליו פרטים להתקשר כדי לדעת מה קורה עם החקירה ותוצאותיה.
הגשתי תלונה וקיבלתי דף כזה. במקרה שלי החוקרים טיפלו בתלונה. ואני נתקלתי עם שוטרים אובייקטיביים שהוזמנו כדי לטפל בי. לאחר שהם שמעו את המתלוננים והגיעו אליי חזרו אל המתלוננים והזהירו אותם. דבר שהיה נכון לעשות מעיני כל מתבונן גם אם אינו שוטר. לעיתים קורים מקרה בודד פה ושם
א בל דווקא בתקופת כהונת אלשייך הבטחון האישי עלה כמה מדרגות והכל היה יותר בטוח כמעט בכל מקום וגם הרכוש
כתוב תגובה ל- התייחסות
+
אם לא היו מבזבזים משאבים
  ג'אן   7/08/18 18:18
המשטרה השקיעה מיליונים כדי לבצע חקירה מסביב לעולם עם ליווי תיקשורתי שיקרי ומגמתי כדי לחקור קבלת סיגרים על ידי ראש ממשלה דבר שאין תקדים בכל מדינה מתוקנת לחקור מותר אבל כל כך הרבה מרץ וכסף שהיו עוזרים למגר את הפשע בוזבזו על שטיות שבימים ובמספר שאלות היו סוגרים ענין
כתוב תגובה ל- ג'אן
+
את פרשת רות דוד טייחו
  משטרע פושעת   28/07/18 17:28
פושעים שנתנו ידם להשחתה של מערכת החוק והמשפט והרס הדמוקרטיה בישראל :- להזכירכם רות דוד ניהלה אירגון פשע מתוחכם ומשומן של תעשיית שוחד הטיית תיקים ותפירת תיקים במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט הישראלית מתחת לאפם של בכירי המערכת ושופטים שעצמו עיניים ,פעלה להדחתם של שוטרים בכירים ביותר,פרקליטים ושופטים במטרה להשתלט על מערכת החוק והמשפט בארץ כמו ארגון מאפיה . מונתה במסגרת השוחד שקיבלה לדירקטורית בחברת ב.יאיר שעסקה בהלבנת כספים לאירגון הפשע של אברג'יל ,קיבלה מתנות ושוחד במאות אלפי דולרים בהיותה פרקליטת מחוז ,רות דוד יחד עם רונאל פישר הנוכל סחטו אזרחים ושילמו שוחד לבכירי השוטרים בשביל לסגור תיקי שחיתות לרבות תיקי שחיתות בעריית ראשון לציון כפי שעולה מבג"צ 7280/17 , רות דוד הייתה המח והמתכננת מאחורי תוכנית הסחיטה והשוחד בפרשת אלון חסן , מפחד החשיפה בכירי הפרקליטות סגרו להם את התיק ומנעו חקירה ,שופטי העליון מגלגלים עיניים . ואת כל זה ידעו וינשטיין ניצן ומנדלבליט טייחו ושיבשו .
כתוב תגובה ל- משטרע פושעת
+
אבוי לנו
  פטיש רגיש   18/07/18 18:02
שאלה קציני המשטרה ה בכירים. מזל שהערעור התקבל בעליון
כתוב תגובה ל- פטיש רגיש
+
וילק היה בעיני ובעיני רבים
  צורי   28/05/18 16:09
אחרון המפכל"ים הראויים. טרנר שיפר מאד את שכרם של השוטרים וזה בסדר רק תבל שלא נעשה הדבר באופן מדרגי וטבח משטרתי או מחסנאי משטרתי היה צמוד בשכרו לאותם שוטרים בתפקידים שדה ותפקידים מובילים אחרים במשטרה. מאז היה מדרון חלקלק במשטרה מאז חפץ דרך פלד אהרונישקי דרך קראדי דרך דודי כהן דרך דנינו וכלה באחרון ואולי הגרוע מכולם ששרת במשטרה.
כתוב תגובה ל- צורי
+
מפכלים בעבר
  שרלי   28/05/18 13:02
יעל רגבה ציינה כי המפכל דנינו היה הטוב ביותר מעשרת המפכלים שקדמו. ואני תוהה על בסיס איזה מחקר היא קובעת זאת.על בסיס אותה הנחה אני יכות לקבוע שדנינו היה המפכל הגרוע ביותר מבין עשרת המפכלים שקדמו לו.אני מעולם לא נתקלתי בשם יעל רגבה לא מתוך המשטרה ולא מחוצה לה. מה המומחיות שלה. האם היא עבדה עם עשרה מפכלים בשביל שתוכל לדרג את יכולותיהם וכישוריהם.אני שבאמת עבדתי עם עשרה מפכלים שמעתי עליו הכל חוץ מלהיות ממז טוב או מפכל טוב. סיפרו שהוא טפלון שלא נדבק בו דבר. סיפרו שהוא דאג רק לעצמו ולתדמיתו שחלילה לא תיפגע וזה מה שהביא אותו לאן שהגיע. ועובדה טובים יותר שאין עליהם עוררין כמו אסף חפץ אהרונישקי אריה עמית יהודה וילק ברינקר ועוד רבים פרשו וברחו מאור הזרקורים. ולא כל הוא לגביו.הוא מיד התברג בתפקיד בכיר למרות שנקבע לגביו שאין לו כישורים או ההכשרה לכך זה לא אני אמרתי ועובדה.....אז אתה אם אתם רוצים ליצור יחצנות לאדם את בעייה עם כך אבל לפחות אל תרמסו בדרך אחרים.
כתוב תגובה ל- שרלי
+
עלייה של 50% בפיצויים שנדרשים
  נועם3   27/05/18 12:27
מהמשטרה על שימוש לא ראוי או לא נכון בכוחה בתקופתו של המפכ"ל אלשייך
כתוב תגובה ל- נועם3
+
מבוקשת שוטרת שהוטרדה, דחוף
  מייק   18/05/18 09:06
תנאים טובים
כתוב תגובה ל- מייק
+
עבריין
  זבל   3/05/18 00:45
שטייח את פרשת רות דוד מקומו בכלא .
כתוב תגובה ל- זבל
+
נראה שאלשייך רק ינשום לרווחה
  רומיה   27/04/18 11:35
לראשונה יש לי הרגשה שהמפכל לא מעגל פינות ופועל באומץ מול כוחות חזקים מאד. חבל.
כתוב תגובה ל- רומיה
-  אין בסיס להרגשתך
  מפכל איום ונורא   5/08/18 16:44
כתוב תגובה ל- מפכל איום ונורא
+
שופטים ושוטרים תיתן לך
  יצחק הרואה   15/03/18 19:55
יש פרשת שבוע שנקראת "שופטים ". וכך נקרא : שופטים ושוטרים תיתן לך בכל שערייך . המשמעות שבכל עיר ועיר בכל שער ושער גם השופטים וגם השוטרים יתפקדו נאמנה בהגנה על האזרחים. ואם " לא יתפקדו נאמנה " אזי המילה שער תתהפך ותהפוך להיות " רעש " ועל תקופה זו אומר רב מקובל המילה רעש הם ראשי תיבות " רואים עליהם שחיתות " והמבין יבין לגבי תיפקודי השופטים וגם השוטרים. ועוד נאמר כי הקב"ה לא אהב את המינוי של רוני אל שייך למפכ"ל והוא סימן לו לא לקבל את התפקיד בזה ששבר לו את רגלו . ברגע שהוא הפך להיות מפכ"ל נאמר רוני אל שייך שם משפחתו שונה מ " אל שייך " ל --- " לא שייך " וזה אומר שהוא לא שייך יותר לחברה הנאורה יותר והמבין יבין .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
קראו וראו
  אמת   9/03/18 12:24
‎יגאל גדות‎ added 2 new photos. 6 hrs · הנה סיפור שלא סופר על רוני אלשיך קצת ארוך אבל תקראו עד הסוף. בשנת 88 שימש רס"ן רוני אלשיך כסגן מפקד גדוד 50 בחטיבת הצנחנים. במהלך תרגיל לכיבוש החרמון, התמקם כוח הרתק בפיקודו של הסמג"ד על גבעה שבה היה אמור להתמקם ככוח רתק לגיבוי הכוח העיקרי שהתקדם לפי מתווה התרגיל.רק מה לעשות הסמגד טעה בניווט ובמקום להתמקם בגבעה שיועדה לרתק, התמקם על היעד השלישי של התרגיל והחל לפתוח באש על היעד השני שאוטוטו הולך להיכבש עם חיילי הכוח העיקרי. בקר התרגיל סא:ל בצנחנים איש עטור ניסיון וקרבות זיהה את הטעות, והודיע לסמג"ד שמיקומו שגוי, לאוזני כל חיילי הגדוד המחט וכוחות רבים נוספים בקשר הגדודי, הודיע לו הסמגד שהוא לא טעה והוא ממוקם במקום הנכון, בעדינות ניסה הבקר להניא אותו ולהזיז אותו ממקומו אך הסמגד בלי לתת לעובדות לבלבל אותו התעקש שהוא במקומו. לאחר שביקש מהסמגד שיגיד לדגלן לנפנף בדגל ולעיני כל הגדוד נראה שאכן כוח הסמגד לא במקומו ולאחר שנוכח שהסמגד מתעקש בשלו, התרגיל הרטוב הופסק. אז אש דו צדדית ואש כוחותינו לצערנו קורים בצהל, הסמגד הזה שלימים היה בכיר מאוד בשבכ ונהיה מפכל המשטרה לא ייתן לאף אחד להגיד לו מה המיקום שלו......
כתוב תגובה ל- אמת
-  כבר אז היה טיפש ושחצן
  אזרחית   27/04/18 10:47
כתוב תגובה ל- אזרחית
+
מפכ"ל טוב אז למה שילך רק
  שבץ חלובה   5/03/18 11:48
בגלל שהמליץ לתקוע את ביבי ושורלה? למפכ"ל הזה איך אלוהי פרט אלוהי הצדק והחוק. ביבי לא נמצא בעולם שלו והמפכ"ל יתן לו להריח מהתחת שלו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
אל-שייך - בושה למדינה !
  יוסף הצדיק 2   5/03/18 10:20
בושה למדינה שאפס , מוקיון עם שפם , כישלון קולוסיאלי כמו אל - שייך מכהן כמפכ"ל !
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק 2
-  לאלשיך מגיע שאפו ענק
  גצלה   13/08/18 06:12
כשהמדינה הופכת מושחתת מיום ליום כשביבי "לא יודע" ששמרון עושה קופון בצוללות בזמן שחיילינו נשלחו לסג'עיה על גבי זלדות בנות 40 שנים כי בנגמשים מתאימים אין קופון לשמרון.. מגיע שאפו לכל מי שיכניס לכלא פושעים מכול מין וסוג, גם אם זה למורת רוחם של כמה בבונים.
כתוב תגובה ל- גצלה
-  יוסף הצדיק=כלום בריבוע
  פיל פילון   24/04/18 23:47
אתה ממש לא יוסף הצדיק וגם השם אחיתופל לא הולם אותך אבל התואר "אפס" ממש תפור למידותיך האפסיות.
כתוב תגובה ל- פיל פילון
-  אדיוט !
  יוסף הצדיק 2   26/07/18 08:18
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק 2
-  רק תימני יכול
  תימני   9/03/18 12:17
האי צדק במערכות השלטון ידוע מזה עידן ועידנים ורק כשזה נוגע במשפחת המלוחהה אז פתאום כולם רגישים למה שקורא פה במערכות וכו' והכל צף על פני השטח שזה כשלעצמם טוב מאוחר מאשר אף פעם( כמה חפים מפשע נרקביםכבר שנים בכלא חבל"ז כול עמך ישראליודעים ושותקים וגם לגבי עדי מדינה בעולם התחתון והעליון היה ידוע ומקובל עד שזה הגיע למשפחת המלוכה ) וכל הכבוד לביב שגרם להצפה הזו בקיצור ( אחרי שהארכנו) רק תימני יכול להפיל נשיאים וראשי ממשלות בעקיפין או במישרין חחח: והנה הרשימה: יואב יצחק-פרשת הנשיא ויצמן יואב יצחק פרשת אולמרט בנסיבות מצערות מאוד מאוד- יגאל עמיר /רבין אלשייך- ביבי את שרה בע"ה
כתוב תגובה ל- תימני
-  תימני אתה חייב להבדק
  שמגר   2/11/18 03:26
כזה בליל של שטויות. לא הבנתי מה אתה רוצה.
כתוב תגובה ל- שמגר
-  משפחת המלוואח??
  נדב   13/09/18 18:47
כתוב תגובה ל- נדב
+
אמת ויציב ולה לא מפטרים אותו
  כוכי   5/03/18 09:58
כתוב תגובה ל- כוכי
+
היועץ הפוליטי ליאור חורב הפך א
  קורןנאוה טבריה   15/10/17 11:30
את המשטרה לעוד מפלגה שמאלנית נגד נתניהו וממריץ את המפכ"ל אלשיך לעמוד בראשה משהו רקוב בממלכת המשטרה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  נדמה לי שיש תקופת צינון
  ליכודניק וותיק   18/10/17 21:21
אסור למפכ"ל המשטרה בישראל לרוץ לפוליטיקה לאחר שהוא מסיים את תפקידו .... לפי נוסחו המקורי של חוק הבחירות לכנסת, לא יתמודדו לכנסת: קציני צבא בכל דרגה שהיא בשירות קבע בצה"ל, שוטר במשטרת ישראל וסוהר בשירות בתי הסוהר, אלא אם חדלו מלמלא תפקידם לפני היום הקובע. היום הקובע לגבי ממלאי התפקידים: ראש השב"כ, ראש המוסד, קצין צבא בדרגת אלוף ומעלה, קצין משטרה בדרגת ניצב ומעלה, ונציב בתי הסוהר נקבע לשישה חודשים לפני יום הבחירות[1] היום הקובע לגבי עובדי מדינה, קציני צה"ל, שוטרים וסוהרים שדרגתם נמוכה מדרגת ממלאי התפקידים שנזכרו קודם הוא מאה ימים לפני יום הבחירות. דבר שני כליכודניק שרוף אני שואל מדוע שהמפכ"ל יצא נגד ראש הממשלה ???? אין לדבר שום אחיזה במציאות פרט לעובדה אחת מכרעת שראש ממשלת ישראל נמצא כבר תקופה ארוכה בחקירות של משטרת ישראל ....... אני סמוך ובטוח שהמפכ"ל עושה תפקידו ביושר ללא משוא פנים ומאפשר למשטרת ישראל לנהל חקירה הוגנת כלפי כל אזרח ואזרח במדינת ישראל ...
כתוב תגובה ל- ליכודניק וותיק
-  כשאין כלום אז מה החשש..?
  כצלה   16/10/17 03:53
גם ילד בכיתה ד' מבין שכשמישהו טוען שאין כלום ויודע שיש משהו... הוא ינסה למנוע את הפרסום וביבי אכן מנסה.. גם אולמרט גער בכולם והלך לשבת...
כתוב תגובה ל- כצלה
+
ביבי חשב שמפכ"ל זה מנדלבליט 2
  שבץ חלובה   15/10/17 06:45
נידמה לו שהוא מפכל משפחתי פרטי שתפקידו להגן עליו ולא על שלטון החוק והסדר וזה לא מקובל עליו. ואני קורא למפכל יישר כח המשך לעשות את עבודתך נאמנה ואלוהים יהיה בעזרך לך לפי הכלל של וביערת את הרע מקירבך ללא פחד וללא מעצורים. אם צריך אתה עוד תחשוף את שחיתותו של היועץ הנוצץ מנדלבליט אבי כל השחיתת במדינה.זה שמועל בתפקדיו ומוכר את נישמתו לשטן בעבור קידום לעליון...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
האספסוף מאמין לכל
  אילן5   12/10/17 05:56
אין ספק שיואב יצחק מאבד אמינות
כתוב תגובה ל- אילן5
+
עוד גיבובי שטויות
  מטריקס   11/10/17 19:48
יואב מה השלב הבא, אולי תקנה לנתניהו מודעות ממומנות בגוגל?!
כתוב תגובה ל- מטריקס
+
רות דוד אכיפה בררנית או שחיתות
  שוקי משעול   25/09/17 21:00
2017-09-25 ורות דוד אכיפה בררנית או שחיתות בצמרת מערכת אכיפת החוק ? נגד רות דוד פרקליטת מחוז ת"א שהפעילה מכונת פשע משומנת להדהים במשך שנים רבות בתוך הפרקליטות ומתחת לאפם של בכירי צמרת מערכת החוק ,שחיתות של הטייה ועיוות משפט , טיוח תיקים וקבלה של טובות הנאה ומתנות /שוחד בשווי מאות אלפי שקלים סגרו את התיק ?! . מעניין מה יגידו על כך שופטי העליון בבג"צ 3049/16 בדיון שיתקיים ביום 8.11.17 שעה 11:30 אולם ג' . שוקי משעול חושף פרשות שחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק .
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
-  גם אכיפה בררנית היא שחיתות!
  דודו מהשרון   8/02/18 15:28
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
+
פינטו= עבריין
  תל אביבי   25/09/17 15:17
נא לדייק התואר המדויק העבריין פינטו מיטיבו של יואבי
כתוב תגובה ל- תל אביבי
+
קוריאה, נראה שהפעם יסתיים שונה
  משה ג.   7/07/17 09:07
מסכים עם כל הערותיך כולל על אולמרט, הבחור מומחה לאחיזת עיניים. נראה לי שבעניין קוריאה הפעם זה יסתיים אחרת. טרמפ התחייב לסיים המשחק המכוער הזה ולא תהיה לו ברירה אלא לתקוף את מתקני הגרעין והטילים של הצפון. הוא מאמין שעדיף לסיים את העניין כשקוריאה עדיין לא חזקה מספיק גרעינית.
כתוב תגובה ל- משה ג.
+
בראש המשטרה עומד אדם שמעוות...
  אזולאי   8/03/17 15:20
בראש המשטרה עומד אדם שמעוות את החוק ועושה צדק לעצמו בכל פעם שהמשטרה אשמה.
תדמית המשטרה הבעייתית הפכה לחוסר אמון מוחלט של הציבור.
כתוב תגובה ל- אזולאי
+
דנינו - כשלון ומוסר כפול !
  ליה רוס   9/02/17 01:28
הוא דוגמא קלאסית לכשלון מוסרי ומקצועי ומוסר כפול! זו ממש תעלומה איך הדנינו הזה שבגד באשתו בכל שנותיו במשטרה - עם פקודות ועם ברזילאיות - מעז לפטר ניצבים שמונו על ידו בשל אמות המידה שהוא הנחיל לארגון - הוא היה המודל לנורמה תרבותית פסולה זו, אך גם למוסר כפול, לחוסר מנהיגות, לערכים נמוכים וחוסר מקצועיות ! בקדנציה שלו : 1.התאבד לראשונה בהיסטוריה ראש יחידה ארצית - אפי ברכה 2. נחטפו 3 נערים ומוקד 100 שלו פישל בעוד הוא מתהולל בניו יורק. 3. שישה ניצבים פוטרו על רקע הטרדות מיניות 4. נערך מסמך יצחקי ההזוי (חודשים לפני עזיבתו....וברור שיצחקי ״פעל״ בידיעתו) 5. פרשת השוחד של ערן מלכה ורונאל פישר (חברו) תחת אפו. 6. בגללו הוחלט על מינוי מפכל חיצוני ! כזה כשלון חרוץ. וכל אלו לא הספיקו כדי שישחרר את כסאו. פשוט פתטי! בארהב היו רוגמים אותו באבנים ועגבניות אם לא היה מתפטר לאחר שערוריה אחת בלבד מאלה. מפתיע שהוא בכלל מראה פניו ברבים. יו״ר חברה ?! ועוד מגדל ?! הזוי.
כתוב תגובה ל- ליה רוס
+
זוית מעניינת
  ישי פ.   31/01/17 09:38
הרוצח ממגדל למד בקצרין בבית הספר "נופי גולן", כשתאיר ראדה הי״ד נרצחה שם הוא למד שם בכיתה י״ב. דור סלע, אשתו שנרצחה היתה בת שכבתה של תאיר ז״ל. כמו כן, אבא של הרוצח הוא שוטר!!! יכול להיות שרצח את תאיר ובגלל זה הצא"פ? יכול להיות שהרצח שאירע בשבת הוא הרצח השני שלו?
כתוב תגובה ל- ישי פ.
-  זוית נוספת
  בניהו   28/06/17 17:35
נהג המונית סיפר שהיה עד לשיחה של נערים שהסיע סמוך לאחר רצח תאיר. תוכן השיחה היה בנוסח "מה עשינו...". נראה שהמשטרה לא חפרה בכיוון זה במידה הראויה. זה שהאבא שוטר יכול לרמוז על סיבה למוטיבציה נמוכה בחקירה ואף לטשטוש ראיות.
כתוב תגובה ל- בניהו
-  תגובה לישי ולבניהו
  קיש.ב   11/07/17 11:13
וואו. מדהים אם הפרטים נכונים
כתוב תגובה ל- קיש.ב
+
קרשמיט חשף שחיתות והודח מתפקיד
  שושפרי   18/12/16 10:02
המימסד משוחת . אין תקווה ועתיד במד'ינה שלנו. אתמול הייתה כתבה על חומרי הדברה בירקות המסכנות את הציבור. שר החקלאות במקום להשקיע במשרדו' לטובת הציבור הוא מפנה את כל המשאבים להתישבות המתנחלים. מאות מליונים מועברים אליהם ואת הגימלאים והחלשים מפקירים \חייבים להגיש תביעה ייצוגית נגד שר החקלאות . די להפקרות. הציבור בסכנה בריאותית ............
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  שושי אכלת הרבה מהירקות המורעל
  שושפרי   3/07/17 09:57
שושפרי כנראה שהריסוס השפיע עלייך חזק כי את מנותקת מהמציאות
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  ממי קיבלת כדורים היום מקרמשניט
  מה הקשר שושפרי?   27/01/17 17:56
כותרת ז תשובה עמומה כותב עלום
כתוב תגובה ל- מה הקשר שושפרי?
+
לגייס את דנינו על מנת להדיחו
  ארייק   26/01/17 10:28
בצהל (לפחות בעבר) היה מקובל שאם נהג עושה תאונת דרכים, המפקד שלו (אף אם לא היה באוטו)-אשם. יצרו קשר, אף אם מלאכותי, בין אחריות המפקד
להתנהגות הנהג. כך הורידו את היקף התאונות הדרכים.

דנינו היה המפקד הישיר של כל הגנרלים שהטרידו מינית.
לא ייתכן שהוא לא ידע על כך.
הרי הם היו פקודים שלו.
הוא מינה אותם.
ו-אם לא מינה אותם ישירות, הוא הרי בילה איתם אינספור שעות של עבודה.

ואם דנינו לא ידע, אז בכלל הוא אשם. ממש אשם ישירות להתנהגות הדוחה,
המאיימת, הכוחנית, המבחילה של הגנרלים שלו.

העניין המרתיח הזה שדנינו נשאר בתפקידו-נוכח גילויי ההטרדות של פקודיו הנאלחים-בלתי נסבל, לנו כאזרחי המדינה.
צריך לגייס אותו מחדש, רק על מנת להדיח אותו בבושה מתפקידו.
ארייק
כתוב תגובה ל- ארייק
-  צודק ! דנינו ראוי לכל גנאי!
  ליה רוס   9/02/17 01:20
זו באמת תעלומה איך הדנינו הזה שבגד באשתו בכל שנותיו במשטרה - עם פקודות ועם ברזילאיות - מעז לפטר ניצבים שמונו על ידו בשל אותן אמות מידה - הוא היה המודל לחיקוי לנורמה תרבותית פסולה זו. הוא המודל המוצלח ביותר למוסר כפול, לחוסר מנהיגות, לערכים נמוכים וחוסר מקצועיות ! בקדנציה שלו : 1.התאבד לראשונה בהיסטוריה ראש יחידה ארצית - אפי ברכה 2. נחטפו 3 נערים ומוקד 100 שלו החריש בעוד הוא מתהולל בניו יורק. 3. שישה ניצבים פוטרו על רקע הטרדות מיניות 4. נערך מסמך יצחקי ההזוי (חודשים לפני עזיבתו....וברור שיצחקי ״פעל״ בידיעתו) 5. פרשת שוחד של ערן מלכה ורונאל פישר (חברו) תחת אפו. 6. בגללו הוחלט על מינוי מפכל חיצוני ! עד כדי כך. וכל אלו לא הספיקו כדי שישחרר את כסאו. פשוט פתטי! בארהב היו רוגמים אותו באבנים ועגבניות אם לא היה מתפטר לאחר שערוריה אחת מאלה. מפתיע שהוא בכלל מראה פניו ברבים. יו״ר חברה ?! ועוד מגדל ?! הזוי.
כתוב תגובה ל- ליה רוס
+
אלשיך מעולה!!!
  יגאל מנקין   26/01/17 08:52
טעה מי שהביט בקנקן. מי שנראה ממבט ראשון שמנמן המדדה על קביים - מתגלה כאדם חזק, ישר ואמיץ המביא את המפנה האמיתי. לאט לאט ובשקט הוא מנקה את השורות.
כתוב תגובה ל- יגאל מנקין
-  מרגע ראשון חשבתי שהוא יהיה טו
  אלשיך מעולה   26/01/17 12:46
טביעת העין שלי והנסיון המצטבר קבעו שאלשיך יהיה טוב
למשטרה,ואכן, מדובר בבחור מקסים ורציני מאוד, איכותי
חכם ועל אפ גילו הצעיר מלא בחכמת חיים .
אין ספק שתהיה לנו משטרה רצינית יותר.על אף שבעיני
גם המשטרה באופן כללי מבצעת עבודתה טוב מאוד וגם בתקופתו של המפכל הקודם שהיינו צריכים להצדיע לו על אומץ ליבו ועבודתו
היעילה. מפכל מוערך מאוד בתקופ0ה קשה מאוד אין ספק שזו היתה תקופת מפ0כלות קשה ביותר , ובכל זאת הוא לא טאטא מתחת לשטיח
בתקווה שמעשיו ימנעו מקרים כגון אלה בעתיד.
מרבית המשטרה עושה עבודה עבודה עבודה והרבה הרבה שעות
כתוב תגובה ל- אלשיך מעולה
-  מחש חקרה וניקתה
  דנינו העלוב   9/02/17 01:42
האורוות! לא דנינו ! הוא כשלון עלוב ובלתי מסרי! ומחש אינה חלק מהמשטרה !!! איזו בורות !
כתוב תגובה ל- דנינו העלוב
+
את הטובים באמת המשטרה זורקת
  דב בינדר   28/11/15 15:28
ולדוגמה אחת,קרמשניט,אפרים ארליך שבמשך שנים נענש על זה שהתריע על שחיתות ולא על בדרגה למ רות שהיה מגיע לו לעלות בדרגה גם בגלל שרותו למופת וגם בגלל הוותק שלו,בסוף הוא קיבל מה שנקרא "בעיטה למעלה" העלאה בדרגה אבל עם זה זריקה מהמשטרה למכבי האש.נקווה שהמפכ"ל החדש יהיה לו את השכל להחזיר אותו לשרות בתפקיד בכיר שיתאים לו.
כתוב תגובה ל- דב בינדר
-  שילמו לך או שאתה מנותק מהמציאו
  מחוזניק   17/10/16 13:52
כתוב תגובה ל- מחוזניק
+
דנינו-מפכ"ל מרוקאי-משטרה ערבית
  ב.ניצן   9/08/16 09:53
כל עדה דומה לעם ממנו יצאה. כשגרים 1000 שנה בתוך עם הופכים לדומים לו, פיזית ומנטלית. רוב השוטרים מעדות המזרח. מדינות ערב, למרות שיש בהן גם אנשים חכמים מאוד, הן המדינות המפגרות בעולם. 9 פרסי נובל למיליארד וחצי מוסלמים. משטרת ישראל, למרות שיש בה גם אנשים חכמים מאוד, היא משטרה מפגרת, משטרה ערבית, משטרה של חפיף. החפיף, תכונה בולטת בתרבות הערבית, בעיני המתבונן המערבי. תכונה המונעת אינטגרציה עם מודרניזציה. מודרניזציה מחייבת דייקנות ומצוינות. חפיף מחייב את ההפך. מזל שלנו, אחרת היינו נעלמים מזמן.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
-  צא ולמד
  הגון   4/08/17 10:16
צא ולמד מה מחיר ההרוגים במדינת ישראל תחת שלטון האשכנזים מיום היוולדה בכל תחום ותחום... אבל יש לך תכונה גנטית אשכנזית ראיה סלקטיבית ואני ואפסי עוד...
כתוב תגובה ל- הגון
-  עכשיו מפכל אשכנזי ומשטרה ערבית
  אפשר להשחיל מילה?   1/10/17 10:29
כתוב תגובה ל- אפשר להשחיל מילה?
+
אבסורד
  יעקב ארגמן   23/07/16 09:06
ולא עוד אלא. מי מגיש עבריין לפני שופט לפחות משפטנית אם לא עורכת דין . אז עורך או עורכת דין לא מבינים מה זה בר פלוגתא? איפה הגענו. לפחות היו שואלים אותו למה התכוון.
כתוב תגובה ל- יעקב ארגמן
+
איזה מפכל לא מוצלח היה דנינו
  ליקיוויקס   12/01/16 11:39
ככל שעובר הזמן מתברר יותר ויותר איזה מפכ"ל לא מוצלח דנינו היה: אי יעילותה ואוזלת ידה של המשטרה באופן כללי, השחיתות (קבלת שוחד) והפשיעה (במיוחד הפשיעה המינית), בצמרת, בזבוז כסף, זמן ומשאבים על תכנון "מפנה" שעכשיו מבוטל לחלוטין ועוד.
כתוב תגובה ל- ליקיוויקס
-  דנינו מפכל מעולה המשטרה מעולה
  יוסי מחוזניק מחיפ   9/07/16 20:00
כתוב תגובה ל- יוסי מחוזניק מחיפ
-  איזה חומרים אסורים נטלת
  צורי   13/09/16 15:06
בטרם כתבת את ההבלים שלך. אם את זה כתבת בהכרה מלאה אוי לך איזה כסיל אתה.
כתוב תגובה ל- צורי
-  צורי, ההשתלחויות הבוטות שלך
  ר. פסיכולוג קליני   21/10/16 10:14
במגיבים כעלי דעות שונות משלך, ידועה בז'רגון הפסיכולוגי כתסמונת האידיוט הסנילי. סור נא למרפאת קופ"ח הקרובה למקום מגוריך, ותקבל את הטיפול המתאים, אם כי ספק אם במקרה שלך, הוא יעזור.
כתוב תגובה ל- ר. פסיכולוג קליני
-  פסיכו טיזי אתה זוכר שהועלת
  צורי   24/11/18 17:14
מעולם למישהו? הרי מקצועך לרוב הוא "לופט גשעפטן"
כתוב תגובה ל- צורי
-  דנינו היה אחד הטובים כמפכ"ל
  יעל רגבה   20/01/16 16:46
היחיד שהצליח ללכת נגד הזרם ,מהפכות הם כואבות ודנינו עשה את המוטל עליו מה שלא עשו 10 מפכלים לפניו ולכן זה כאב יותר ,אבל זה לזוכתו של דנינו ואגב שמו יוחנן דנינו .
כתוב תגובה ל- יעל רגבה
-  דנינו
  עובר אורח   12/03/19 10:32
זוכרת: 60000 מעצרי שוא, 8000 כעתבי אישום ומה עם כל 52000 עצורי שוא וכמה זיכויים לאחר הגשת כתבי האישום אצל דנינו עליה בדרגה היתה לפי מספר המעצרים, בושה שעלוב נפש כזה היה מפכל
כתוב תגובה ל- עובר אורח
-  היה מפכל לא ישר
  ידוע לכל   10/02/19 12:14
כשמפכל לא ישר זה כמו שופט שגונב מאזרח שמופיע לפנניו. דנינו היה מפכל שחומרת מעשיו עוד תלמד באקדמיה.
כתוב תגובה ל- ידוע לכל
-  חולק על דבריך.
  רן6778   2/02/17 00:46
דנינו השאיר אחריו ארגון הרוס. לדעתי, האיש לא חכם, לא אינטליגנטי, לא יודע להתבטא. מוקד 100 וחטיפת הילדים היה במשמרת שלו. שערוריות המין, הדחת כמעט כל הפיקוד העליון . ואני לא יתייחס פה לרכילויות על האיש ופועלו בתחומים אחרים...
כתוב תגובה ל- רן6778
-  הצחקת אותי או שאת חיה בסרט
  משה365   3/08/16 16:14
כתוב תגובה ל- משה365
-  דנינו היה מפכל מצויין ואמיץ
  יעל את צודקת   31/07/16 16:36
מסכימה מאוד עם מה שנכתב.צריך אומץ וחוסן נפשי לעשות
את מה שדנינו עשה. והוא פשוט טיהר את ..... וזה לא פשוט
בכלל לעשייה.
יש מי שיודעים להעריך
כתוב תגובה ל- יעל את צודקת
-  דנינו כשלון קולוסאלי
  עובר אורח   7/06/16 15:30
אחרי 60000 מעצרים, כ 9000 כתבי אישום ואולי 1000 יצאו אשמים זה נקרא כשלון מהדהד, הייתי רוצה לראות את יעל יושבת במעצר לילה או יותר רק כי קידום השוטרים בתקופתו של דנינו ( דוגמנינו ) היה לפי מספר המעצרים שביצעו דנינו לפח האשפה של ההיסטוריה
כתוב תגובה ל- עובר אורח
-  יעל אנחנו לא עם אלצהיימר
  אזרחית   14/03/16 04:05
ראינו את תפקוד המנכל עקבנו אחרי תפקוד המנכל עקבנו אחרי התקציבים אחרי ההוצאות אחרי הרדיפה של אזרחים צעירים מוצלחים ישרים הגונים בקיץ 2011 עקבנו אחרי רדיפת המשטרה אחרי מנהיגי המחאה עקבנו אחרי האלימות של השוטרים ואחרי המשפטים עקבנו אחרי כל תפקוד הקצונה הבכירה במחוזות ובמטה הארצי עקבנו אחרי דוחות מבקר המדינה עקבנו אחרי תרבות השקר עקבנו אחרי תרבות ההון שלטון עקבנו ואנחנו ממשיכים לעקוב יום יום שעה שעה ואני באופן אישי עוקבת כמה שנים אחר מוקד 100 כאזרחית שמדווחת למשטרה על מה שעיני רואות בסביבתי בשכונתי במרכז עירי.מאז שהפריטו את מוקד 100 התפקוד שלו גרוע והמשטרה מתקשה בגלל זה לתפוס עברינים בזמן אמת.ולא כאן המקום לפרט אודות המקרים שדווחתי למשטרה ומה קרה לרבות שקרים של שוטרים שנשלחים לשטח בנידת ומדווחים למוקד שהם היו ולא ראו כלום ואני עדין ממתינה להם כמה שעות ליד המיקום עליו דיווחתי. והמוקד מתקשר אלי ומודיע לי שהענין טופל ויש עוד דוגמאות שלא אוכל לפרטן בנוגע למעצרים ולבית המעצר של אזרחים ללא עבר פלילי הדבר האחד שאוכל כאזרחית לציין שחל בו שיפור הטיפול באלכהול והחוק שאוסר מכירת משקאות אלכהולים םשעה 2300 אינני צריכה לחשוש במרכז העיר בה אני חיה אינני הולכת על זכוכיות. ובקיץ מצב הגינות הציבוריות בשכונתי השתנה
כתוב תגובה ל- אזרחית
-  דנינו היה מאהב של ברזילאית
  אבישג השונמית   22/07/16 20:51
יפהפיה בשם סילביה דה-בולנד ששהתה באופן לא חוקי בישראל, ועבדה בתחילה בהרצליה בטיפול בזקנים. סילביה ניהלה עם יוחנן מערכת יחסים אינטימית שכמעט גרמה לו לעזוב את ביתו. זהו מפכ"ל המשטרה שלנו, וכעת נבחר ליו"ר כלל. אני מציעה לפקידות בהנהלת כלל להישמר מפני איש נעים הליכות זה.
כתוב תגובה ל- אבישג השונמית
-  את ממש קנאית
  שלמה המלך   24/04/18 23:52
היית רוצה בעצמך??? כנראה !!!
כתוב תגובה ל- שלמה המלך
-  דן דנינו
  gutt72   30/01/17 21:12
אין מה לפחד הוא מתחיל רק עם שחומות סמבה
כתוב תגובה ל- gutt72
-  לא מאמין. יו"ר כלל? האפס
  שבץ חלובה   26/01/17 10:21
והמושחת והזנאי הזה קיבל את הדובדבן שבקצפת...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  ראוי לשתף את הטלויזיה
  אספסוף   2/06/16 06:21
בעניין הקריאה למוקד המשטרה לדעתי כדאי לנסות לעניין ערוץ טלויזיה שישדר זאת.
כתוב תגובה ל- אספסוף
-  מה ?!.בושה של מפכל
  אור אלית   28/01/16 22:52
בתקופתו קרו כל השערוריות ולא בכדי - די להטעיית הציבור!
זו מחש שחקרה את ההטרדות ולא דנינו! דנינו אדם עם מוסר כפול שדאג רק לעצמו שזה כולל את מקורביו - הוא עצמו קיים רומנים ידועים ואף ניהל יחסים לא ראויים עם פקודות שלו. בתקופתו סרח ערן מלכה עם חברו רונאל פישר וזה תודות לאלון חסן לא דנינו !
גם ראש יאחה התאבד לאחר שיצא מושפל ובוכה ממשרד דנינו... וכעת הוא יו״ר ללא הכשרה מתאימה אצל איש שנחשד בהלבנת הון ואף נחקר ביאחה בתקופה בה היה ראש אחמ... נו באמת. זה שהוא לא נחקר בעצמו עד היום זו תעלומה בפני עצמה!
כתוב תגובה ל- אור אלית
-  האמנם ? דנינו הסחיט !
  aerius   28/01/16 21:30
ל-News1 הובא בנוסף מידע, המעלה חשש לפיו דנינו נאלץ להימנע מפעולה נגד בכירים, בעניינים אלה - ובמילים פשוטות: דנינו היה סחיט, בעיקר בגלל יחסים שקיים בעבר עם כמה מפקודותיו. דנינו וקצינים נוספים, שאחזו זה את זה במקום רגיש, התנהלו באופן מופקר, תוך ניצול יחסי מרות עם שוטרות פקודות, ואף פעלו לסיכול פרסומים זה על זה. על-פי החשד, עם אחת מהן, ששימשה כקצינה וכיועצת לראש יאחב"ל, קיים דנינו יחסים בעת שכיהן כראש יאחב"ל. הדבר נודע לבעלה של הקצינה ובעקבות זאת אירעה מהומה, שהושתקה. כידוע, החוק אוסר על קיום יחסים תוך ניצול יחסי מרות. בתקופת כהונתו של דנינו סולקו כמה בכירים בשל עבירות דומות. דנינו לקה בעבר בפרשות נוספות (חלק מהן מצויות בבדיקת News1), כולל שיבוש מהלכי חקירה ומשפט לטובת המאהבת הברזילאית שלו. פרשה זו חשפנו עוד בטרם מונה למפכ"ל. אולם היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, נמנע מטיפול בנושא - למרות תלונה פרטנית שקיבל - ובחר לגלגל את הטיפול לידיו של השר לביטחון פנים דאז, יצחק אהרונוביץ', שבתורו לא עשה מאומה בנושא.
כתוב תגובה ל- aerius
+
וכך מבערים את השחיתות והעליבות
  צורי   7/07/16 23:06
והפשעים במשטרה? זאת עבירה משמעתית לכל הרוחות? האיש העלוב היה הרי ניצב זה הדוגמה לניקוי האורוות?
כתוב תגובה ל- צורי
+
יאח"ה משטרה פוליטית !
  שוקי משעול   22/06/16 08:06
2016-06-21 " יאח"ה מקימה ממשלות ויאח"ה מפילה ממשלות " כך אמרת אדוני מפכ"ל המשטרה רוני אל שיך סגן ראש השב"כ . ובכן רוני יאח"ה היא משטרה פוליטית כושלת ומושחתת את זה אמרתי כבר בשנת 2005 כאשר תפרו לי תיק על ידי מיחזור מידע מודיעני של יאח"ה משנת 1998 שנבדק ושלא נמצא בו דבר ובשנת 2005 מיחזרו אותו והשתמשו בו נגדי כדי לקבל צווי האזנות סתר למשרד שלי והכל בהוראת המגה מושחת איתן רוב בשיתוף הפושעים רות דוד פרקליטת המחוז המושחתת ורב נוכל רונאל פישר תפרו לי תיק על 542 ש"ח דמי ביטוח ומירי גולן קיבלה על זה תקציב של 12 מיליון ש"ח לחקירתו והפלתו של שוקי משעול שחשף שחיתות ברשות המיסים שהובילה לראשי הממסד בישראל . היום אתה המפכ"ל רב שועל בחרתה להחזיר לתפקיד שוטר רוני ריטמן שטייח את חקירת פרשת רות דוד ונמנע מלחקור וטייח את האמת . הכל מתפוצץ לכם בפנים ואני יהיה שם בועדת החקירה כדי לומר את האמת . שוקי משעול חושף פרשות שחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק המושחתת .
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
מדוע בכלל קיים מסמך כזה.
  7-7-7.   21/06/16 09:21
מדוע בכלל קיים מסמך כזה כנראה לצורך תפירת תיקים נגד אנשים מסיומים.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
+
מה הם משחקים את הנעלבים
  אזרח פשוט   20/06/16 20:35
הרי זה כבר מהמפורסמות שחלק מחברי הכנסת וחלק מהשרים רקובים ומושחתים, חלק ממש פלילי ןחלק ציבורי, אז במקום להיעלב אז תקנו,
כתוב תגובה ל- אזרח פשוט
+
רצתם מפכ"ל מבחוץ אז קבלתם.
  7-7-7.   20/06/16 12:36
רצתם מפכ"ל מבחוץ אז קבלתם זה מה יש.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
-  ומה שיש טוב עשרת מונים...
  הגועש   20/06/16 23:01
איך אתה לא מתבייש להיזכר במשטרת דנינו שכונתה "משטרת המטרידים" משטרה שהפכה לבדיחה מהלכת וכל בוקר התעוררנו לעוד סיפורים מסמרי שיער שמסתבר שגם לדנינו יש חלק בחגיגה. אז בבואך להשמיץ מבלי כל בסיס הבט אחורה ותראה את סדום ועמורה במערומיה.
כתוב תגובה ל- הגועש
+
יש לי רק שאלה אחת.
  7-7-7.   20/06/16 12:07
יש לי רק שאלה אחת פשוטה אם חקירות משטרה יכולות להקים ולהפיל ממשלות צריך לשאול האם הם גם יכולות להוביל את הממשלות להחליט על ביצוע מהלכים מדיניים מרחיקי לכת נניח כמו ההתנתקות ההיא בזמנו וצריך להגיד את זה ביושר שכבר אז היו אנשי ימין שטענו שזה המניע האמיתי שגרם לשרון המושחת והמושתן לעשות את מה שעשה בסגנון עומק העקירה כעומק החקירה.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
+
מעריכה את האתר וכותביו, אך..
  אלונה   20/06/16 09:32
נראה לי החלטתם לרדת לחייו של המפכ"ל מכיון שייבש את מקורות המידע שלכם. אני מבינה, אבל בחיאת, תרדו ממנו. נתפסת עליו כמו פיטבול, לא תמיד זה ענייני
כתוב תגובה ל- אלונה
-  אלונה יקירה שתהיי לי בריאה
  ברוריה מהקריות   21/06/16 17:20
בדיוק , אבל בדיוק מה שאני חשבתי כל הזמן. והגיע הזמן שיפסיקו כבר לחפש את המפכל החדש - אי אם ימשיכו בזה לא ישאר שוטר אחד במדינה.
כתוב תגובה ל- ברוריה מהקריות
+
גועל נפש יורק בצלחת דממנה אכל
  ליעה הם פלעוז   19/06/16 22:50
כתוב תגובה ל- ליעה הם פלעוז
+
אישה מדהימה
  הראל סטנטון   24/05/16 14:41
אני לא מאמין שהנערה המדהימה שישבתי לצידה שנתיים בכיתה הביולוגית תעשה משהו רע למשהו
כתוב תגובה ל- הראל סטנטון
+
לשם השקיפות: מיהו איש העסקים
  ומיהו החוקר?   24/05/16 14:11
כל עוד לא תהיה שקיפות - כו-לם במשטרה וגם במוסדות אחרים חשודים בעינינו.

ככה אי אפשר לנהל מדינה


מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- ומיהו החוקר?
+
מרוקאים מושחתים
  פחחח קדוש...   4/05/16 18:52
אחד מהם בדרגה הרבה יותר בכירה מרכז מודיעין.
כתוב תגובה ל- פחחח קדוש...
+
דנינו היה גדול הכושלים
  אזרחי המדינה   5/04/16 16:06
דנינו היה כושל. גדול הכושלים. כשלון ענק. בכיה לדורות. הרס את המשטרה.
כתוב תגובה ל- אזרחי המדינה
+
דנינו תיפקד מעולה והמפכל האמיץ
  מצטרפת ליעל   5/04/16 13:03
יעל צודקת מאוד
דנינו מפכל מעולה , חבל שלא המשיך עוד להשלים את המלאכה
עסק ממש בכל התחומים ותיפקד בכל המגזרים
זה שלא יודעים להעריך זה סיפור אחר
אבל יש כאלה שיודעים להעריך בעיקר בגלל שיודעים מהי
עבודת משטרה
דרוש אומץ וכוח נפשי להתמקד בכל המטרות שהוא פעל ולקבל
החלטות כואבות ולא פשוטות
המפכל המעולה דנינו וקראוס ז"ל
כתוב תגובה ל- מצטרפת ליעל
-  בורה. כמה מתו תחת פיקודו את יו
  עודדהראשון1   27/05/16 07:15
אנשים כמוך נותנים למשטרה לגיטימציה אפלה! תחת דנינו, כשהיה מפכל ולפני שנהיה למפכל, התרחשו כמה מהעוולות האיומות ביותר לשוטרים וגם לעבריינים שבחרו לעזור למשטרה! שוטרים שנרצחו, מודיעים שנרצחו, ועוד המון פעולות שנכשלו! יש מי שיגידו שדנינו לא שונה מאפריים ברכה אלא רק בכך שהוא לפחות נמרח בשמן פראפין ונפלט החוצה!
כתוב תגובה ל- עודדהראשון1
-  בענין הברזילאית צודקת ...תפקד
  זז   27/05/16 01:13
כתוב תגובה ל- זז
+
עבריינות שי ניצן וויי שטיין
  קלסדי אורי   10/03/16 18:44
העבריין הראשי הוא שי ניצן ראש הפרקליטות אשר איפשר את השחיתות בפרקליטות !!! כאשר זעם העם הנורא יצא בהמון בהפגנה מול ביתו בירושלים ובנוכחותו הטיחו בפניו על מעורבותו בפלילים וקראו לו לקחת אחריות ולהיסתלק משם - לפתע קם השמאל הקיצון אשר פ ר ץ את תוכנת הפייס ומחק את ההפגנה עם הרמקולים ועם הקהל הרב שנכח ומחקו את כלההפגנה בזדון ובכוונת מכוון כדי לכסות על מעורבות השמאל בפלילים !!! !!! !!! כך השמאל הקיצון משקר מוליך שולל את העם בעבירות על החוק בטיוח ובמחיקת פליליהם !!! כך השמאל העברייני מנקה עצמו מהשחיתות !!! על השב"כ לחקור את מעשיהם ולחשוף את הסרטון טרם השמדתו והעלמת ראיות מרשיעות של השמאל האנטישמי הגרוע מסטלין ומהבולשביקים אשר קראו תיגר נגד החוק והמשפט !!! עברייני השמאל הקיצון כמו רות דוד ושי ניצן הם לוויתני הפשע הם משפחות הפשע החדשים !!!!
כתוב תגובה ל- קלסדי אורי
-  שי ניצן לצינוק
  שוקה   8/05/16 15:30
כל הכבוד על התגובה המבריקה - שי ניצן פושע מסוכן ביחד עם הרועץ, אין ימין שמואל, יש מלחמה על עתיד ילדינו והמשך זכות לקיומינו בכבוד ולא בחסדי פושעים...
כתוב תגובה ל- שוקה
+
הדלפות חמורות
  מדינת שלטון הצחוק   15/02/16 09:15
כתוב תגובה ל- מדינת שלטון הצחוק
+
ושוב במשטרה הנגועה הזאת
  צורי   14/02/16 17:33
המת אשם בזה שהשתמשו מולו בטייזר ומת. חשבתי לתומי שרוח חדשה תנשב במשטרה אחרי האפלה שאפפה אותה בימי קראדי, דודי כהן, והאפס דנינו. אך כך נדמה במשטרה הנגועה הזאת מה שהיה הוא שיהיה.
כתוב תגובה ל- צורי
+
דנינו יסע לבית הקצינה ויסביר
  כעת דנינו יסביר?   29/12/15 14:14
יסביר לה למה ריטמן חזר לתפקיד.....
כתוב תגובה ל- כעת דנינו יסביר?
+
דין משמעתי לניצב ירון בארי???
  שאלה לשועל....   29/12/15 11:36
מתי????
כתוב תגובה ל- שאלה לשועל....
-  ניצב ירון בארי
  שרלי   6/01/16 21:12
ניצבים שהועלו נגדם חשדות הועבר מידי מבלי שיכור גורלם בהליך משפטי וגם לא במצוינות החקירה בעניינם.והנה זה פלא על שולחן המפכל החדש מונח תיק שמחייב הכרעה בעניינו של הניצב בארי עם המלצות חמורות ברורות ומוכחות וקשרי עם עוד עבריין.והמפכל לא ממהר לנגוע בעניין.מה יותר קל מזה שכאשר דנים ברפורמה גדולה במשטרה ובשורה ארוכה של מנויים שהתפרסמו עוד היום.איש לא העלה בדעתו לדון גם במנוי ראש אגף התנועה.שהופקד משיקולים זרים ולא ברורים בידיו של אדם לא מקצועי שאינו מבין דבר או חצי דבר בנושא המקצועי הזה ומה לצערנו הרב כמות ההרוגים מידי יום רק עולה. אדוני המפכל שלא תושפע מקשי של אי זה או אחר נכנסת ברגל ימין והציפיות ממך גדולות ורבות תמשיך בעשייה ללא רפיון ידיים חזק ואמץ
כתוב תגובה ל- שרלי
-  מאיפה השרלילה הזאת ???
  הגועש   10/01/16 14:02
כתוב תגובה ל- הגועש
-  תגובה
  טעות ביסודה   11/01/16 15:22
אכן קוראים לקצינה מעיין צורף, ממש לא מדובר בבחורה היפה שפרסמו את תמונה על לא עוול בכפה. תתביישו!!!!
כתוב תגובה ל- טעות ביסודה
+
דווקה הקצינה זאת ממלאת תפקידה
  שבץ חלובה   23/12/15 08:31
בנאמנות כי הרוצחים בטוב לא יודו אף פעם ואם יתייחסו אליהם בכפפות של משי הודאות לא נקבל מהם. אסור להיות עדין עם בני העוולה ואסור להפוך את המעצר לצורך חקירה וגבית הודאות לבית הבראה. לחץ פיזי מתון פלוס מדובב מושתל תמיד היו כלים לגיטימיים בגבית עדויות ואסיפת ראיות. עולים עליה בגלל שהיא אישה. נכון היא אישה קשוחה שעושה תפקידה. יש רק תיקון קטן שצריך להוסיף לנוהל החקירות וזה לערוך בדיקת פוליגרף לכל חשוד בפשע ואם זה יוצא חיובי והוא לא מודה אז לרדת עליו כסח.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  חלובה
  s0548080090@gmail.com   23/12/15 10:41
חלובה שבץ אתה פלספן מהסוג הנחות ביותר
כתוב תגובה ל- s0548080090@gmail.com
-  לפי ההגיון שלך עקירת ציפורניים
  ויני וידי וינצי   23/12/15 10:17
יש מכות חשמל הרעבה 5 ימים אתה יכול לישאול את הסורים כיום משטרת ישראל כשזה לא אקט טרוריסטי לא יכולה לתחקר חשוד בצורה הזו בן אדם יודה במה שלא עשה ראה מיקרה פליסיאן ומי יודע אם לא זדורוב ועוד מספר עצורים שהיתאבדו בגלל הלחץ. לגביי הקלטות וצילום החקירה אין הם ניתנות להגנה עוד נידבך עצוב במדינה .
כתוב תגובה ל- ויני וידי וינצי
+
משטרת מחשבות = משטרת ישראל
  ברוך ב.   10/12/15 11:20
המשטרה הפכה למשרת מחשבות!! הבעייה שהמושג חופש ביטוי וזכות לדעה שונה לא מובנת לחלוטין לשוטרים. למעשה זוהי משטרה פשיסטית שמנסה לבלום כל ביקורת באמצעות איומים והפחדות!!!!
כתוב תגובה ל- ברוך ב.
+
אלשייך ייבא שיטות שב"כ?
  יריב א.   10/12/15 02:30
האם אתם רצינים שלרר הוזמן לחקירה? בדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון? זו בטח סתם בדיחה. ואם זה רציני, יאללה חברה, קנדה מחכה לכם יחד עם הפליטים הסורים. כי ישראל חוזרת לימים האפלים בהם נלחם אורי אבנרי בצעירותו.
כתוב תגובה ל- יריב א.
+
לדעתי התפקיד גדול על אלשייך
  שבץ חלובה   8/12/15 23:20
הוא נהנה מחוסר הכרות איתו בגלל שעבד במחשכים בשב"ככך שיכלים למכור לנו אותו בתור אבו ג"ילדה או סוד של קינג קונג שבא לאערוף את הרעים. כמו שהוא ניראה לי הוא בחור טוב במקום שצריך להיות "קילר" ביחוד במגזר הערבי שיצא משליטה ומשתולל במדינה כאילו המדינה שלו ואין כאן שלטון יהודי בכלל. בערי הערבים בכפרים והעיירות שלהם אין דריסת רגל לא למשטרה שלנו ולא לחוק הישראלי.הערבים הקימו אוטונומיה שלהם על אדמת ישראל ואף אחד לא עושה כלום בנידון. הגיע הזמן שאלשייך ירים את הכפפה ויתן להם טיפול שורש. זה לא יהיה פשוט כי ההזנחה היא רבת שנים והם התרגלו להשתולל כאוות נפשם. את הסדרא במגזרהערבי לא ניתן יהיה להשיב ללא הריגות של מתפרעים ערבים. אם יהגרו להם איזה 150 אנשים הם ישתתקו וישבו בשקט. אם לא נהרוג אותם כשהם קטנים נאלץ לעשות זאת בגדול כשהכל יתפוצץ לנו בפרצוף כי זה הולך לקראת זה. מהומות אוקטובר2000 הם אפס לעומת מה שהולך לקרות כאן בעתיד הלא רחוק. אני מריח את זה בא. המגזר יושב על חבית אבק שריפה ומחכה לאור ירוק מאבו מאזן לפוצץ את הכל.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  שבץ חלובה ולמה אתה חושב שדעתך
  Untouchable   10/12/15 00:49
חביבי זה שאתה כותב כאן מגילות ארוכות וטרחניות זה עדיין לא עושה אותך בעל דעה או הוגה דעות אקדמי חשבת על זה? אתה טרחן מעייף ומתבטא כמו קוקייה לך קבל טיפול נפשי- כיום הרפואה וענף הפסיכולוגיה בצוותא מאד התקדמו- האמן לי אפילו דרך הקופה תוכל לקבל מזור לבעיותייך חבל יא שבץ חלובה שמצבך רק יתדרדר אסוף עצמך צעל המקלדת כי היא עבורך רעל שמרעילה את נשמתך העדינה והשברירית עזוב את אלשייך ואותנו מזיבולי המח שלך ולך לדאוג לבעיותיך הנפשיות
כתוב תגובה ל- Untouchable
-  אחרי הפרוזאק והרטלין אני מפוקס
  שבץ חלובה   10/12/15 07:46
לחלוטין אבל תמיד אני כותב אחרי שניתחתי את הבעיה עם איזמל מנתחים לוגי. אתה לעומת זאת עוד מלחכך פינכה מלישכת המפכ"ל שלוח אדוניו שנובח בפקודתו כדי לקבל את מנת העצמות היבשות שלו. גם לדרעק הקודם דנינו היה פודל שדמה לך. גם הוא נבח בשירות אדוניו. אני חוזר וטוען שאלשייך בגלל שהוא יוצא שב"כ לא עבר תהליכי מינוי רגילים כי אף ועדה לא חדרה לעומק ההיסטוריה האישית שלו בגלל התרוץ שהאיש יוצא שב"כ וכל עברו לוט בערפל אבל ערפל חוקי וככה בגלל התרוץ הזה קיבלנו חתול בשק. עלול להיות שבאמת אם נפתח את השק יקפוץ ממנו נמר אבל גם עלול לקרות בדיוק ההפך שיקפוץ ממנו חתול אשפתות מוכה ושמוט זנב....עוד יתברר לנו בסוף שקיבלנו מפכ"ל שיהיה עסוק בפוליגרפים ובמסדרי בוקר של שוטרים שבהם יבדקו שריכת שרוכים כהלכה וצחצוח נעליים אלא "בראסו".בנאום הכתרה שלו לא שמענו שום בשורות מרנינות על זה שאלשייך בכלל מודע לתפקידו ולעבודת המשטרה בכלל ולבעיות הגדולות שלפניהן היא ניצבת. שמענו כמה התחכמויות מטובלות באימרי תורה ופילפולי גמרא. אני גם חושש שהמפכל יהפוך את מטה המשטרה לסניף של בית כנסת ויחייב את הפיקוד הליון ללמוד דף גמרא לשים כיפה וציצית קטן להקפיד על אוכל כשר ומטבח חלב בשר. לא נורא אם את רפול ז"ל זוכרים בגלל שגעון איסוף התרמילים שלו ופרוק הלהקות הצבאיות אותו יזכרו בגלל גל החזרה בתשובה שישטוף את פיקוד המשטרה. ואז אני שואל עוד פעם מה יהיה על הפשע המשתולל ברחובות. מה יהיה על ההשתוללות של הנהגים שנוסעים באדום. מה יהא על המגזר הערבי שיצא מידי שליטה והפך להיות לשלוחה של החמס ודאעש? מי יטפל בזחילה האיטית של ערביי ישראל לעבר ישובים יהודים על ידי קנית דירות בכסף סעודי? המצב המצטבר הוא כל כך מדורדר שזקוקים לשלושה ארבעה מפכלי"ם בו זמנית כדי לחלץ את העגלה מהבוץ. רב ניצב אלשייך לבד עם כל מלחכי פינכתו לא יצליח לעמוד במשימה לצערי.עכשיו תסלחו לי אני רץ לארון לקחת את המנה היומית של הקונצרטה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  המפכ״ל והשבץ
  McYavne   4/08/16 20:22
חליבה,
אני נהנה לקרוא את הטקסטים הבהירים והשוטפים שלך. מאידך, המסקנות אליהן הגעת כדבריך, בהגיון צרוף תוך שמוש באזמל המנתחים, לא מעוגנות במידע אובייקטיבי אלא בהערכות שאינן מבוססות על עובדות עם סימוכין.
לא כל חרזן הוא משורר ולא כל מושך בקסת הוא חוקר.

אני נהנה מהדמיון המפותח ויכולת ההבעה המרשימה אך, חסרים הציטוטים הנלווים כדי לאשש את טענותיך.
אודה לך על הגרסה הנלווית בנימוקים מבוססי מציאות.
כתוב תגובה ל- McYavne
-  חתול בשק יא טמבל.סגן ראש השב"כ
  חלובה עם שבץ   14/12/15 23:42
כתוב תגובה ל- חלובה עם שבץ
-  האדם המתאים במקום המתאים
  יסופון   9/12/15 18:02
נס חנוכה קרה לעם ישראל סוף סוף יש למשטרה מפקד-מנהל אנושי ערכי הפועל וחושב לטובת עם ישראל והאזרח הקטן לפני טובתו האישית שיחיו הקנאים ויסבלו
כתוב תגובה ל- יסופון
+
אלשייך מדאם של מכון ליווי
  שבץ חלובה   8/12/15 15:02
במקום לטפל בבעיות של בטחון האזרח והפשע המשתולל ברחבות כולל השתוללות הנהגים הוא מתחיל עם הקריירה שלו עם מהומות במכון הליווי של הניצבים והתתי ניצבים. שם כולם זורקים בוץ על כולם וכולם בעצם יושבים באותה סירה של שמור לי ואשמור לך. אתה לא תספר עלי לאף אחד ואני בתמורה אשתוק בשבילך. אני מצימע לאלשייך המפכ"ל כבר עשמנו להודיע שבסירה הזאת הוא לא מתכונן לשוט לפני שיחליפו בה את כל הנוסעים קרי הניצבים ותתי הניצבים. כולם נגועים ללא תקנה. אם הוא לא יעשה כן הרי שמדי חודש בחודשו מובטחת לו התפוצצות חדשה של הטרדה מינית ומעשי אונס.הרי הניצבים ןהתתי ניצבים שיודחו ירצו להנתנקם על חבריהם שהלשינו עליהם ויפתחו גם הם את הפה על אלה שנשארו להמשיך בשרות. מה שמצפה למפכ"ל החדשזה כל בוקר לפתוח את העתון ולבדוק איזו פרשיה חדשה הוליד לו הלילה האחרון. האם ככה אפשר לנהל משטרה? מסופקתני!!! בינתיים הבטחון השוטף שהתדרדר פלאים מחכה לטיפול אבל המפכ"ל שקוע בעסקי הזונות שלו. לדעתי המפכ"ל היה צריך להודיע לממשלת הדמיקולו של ארדן וכץ שהוא לוקח את התפקיד על תנאי ואם תוך מקסמום חצי שנה הוא לא רואה שיש שיפור במצב בגלל חוסר בתקציבים או אי שתוף פעולה של הדרג הבכיר הוא מחזיר את המפתחות לממשלה. על המשטרה להחזיר את הבטחן האישי לראש סדר היום ואת זה ניתן לעשות על ידי הרבעת התקציב כדי שיוכלו לממן שוטרי מקוף בכל הערים והמושבות. וכם הגברת האכיפה בדרכים כי היום הנהגים משתוללים על הכבישים . אור אדום או כתום כבר ממזמן הפך להיות המלצה וככה גם יתר חוקי התנועה. המגזר הערבי בגליל בועדי ערה ובנגב משתולל כחלק מאינטיפדת כבישים שמתנהלת כאן כבר מאחרי מלחמת יום הכיפורים 1973.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
לייבש אותו כמו שמייבשים את
  שבץ חלובה   8/12/15 07:47
האלוף איציק מרדכי. איציק לפחות היה גיבור מלחמה וגם זה לא עמד לזכותו ביום הדין אבל לפחות זה הציל אותו מהדחה מדרגת האלוף שלו....לדרעק ולבואש דנינו עם ישראל לא חייב כלום ולכן יש לרדת עליו בכל הכח וללא רחמים. המצחיק והטרגי כאחד זה שכל הניצבים שהודחו יצאו עם פנסיה מלאה ותפקידים שמנים כאילו לא קרה כלום. נו טוב הם עדיין לא בגדו במדינה כמו בורג ימח"ש אבל בגדו בתפקידם והשחיתו את הגוף הממונה על החוק והצדק ולכן לשחרר אותם לגמלאות במקום לזרוק אותם עם חצי פנסיה זאת כבר עבירה כשלעצמהמצידם של הממונים עליהם. נכון אם הבוגד בורג האנס האסיר קצב והמרגל הבוגד קליינבורג קיבלו פנסיו שמנות וממשיכים לקבל אז למה שהניצבים לא ימשיכו לקבל? אבל חייבים להפסיק את זה. לא יתכן שהאסיר קצב ימשיך לקבל פנסית נשיא מדינה פטורה ממס יחד עם כל ההטבות הנילוות רק בגלל שהחברים שלו יושבים בשלטון ושומרים לו על התחת שלו ושלהם. מה קצב יודע עליהם שהוא סוחט מהם את הפנסיה שלו? כנ"ל לגבי הבוגד בורג.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
משטרת פשעי ישראל
  צ.שין   7/12/15 11:57
הפשע השתלט על השיטה. הצמרת מובילה. סדק , סדק תרדוף......וכולם עונים אחריה - אמן ואמן. בנו לעצמם מגדלי שן וגזית ,אטומים וממוזגים. אין שוטר ברחוב. הפשיעה בכל רמותיה משתוללת וחוגגת. אין דואגים, המדים לפי האופנה האחרונה... מתחדשים לבקרים ...העיקר - השמלה. עוד סמל עוד קשקוש עוד מדליה עוד כנפיים גם לכל בעל כרס אימתנית. בקיצור , קריקטורה מהלכת . שמלה לך קצין תהיה.... נוספה לאחרונה אופנת הקרחות. גם דלילי השיער , המתקרחים והמלבינים , מופיעים גלוחים כגורי אריות , נכונים לכיבוש ה....חצאיות....שאינן מסוגלות לסרב....... מפכ״ל עם פני בובה של נער , עם פוני שובב על מצחו, תוצר קוסמטי אופנתי, ללא קמט, ו....ללא דאגה!! Carpe diem ? לא ולא הצמרת במשטרה אינה אלא מבוא לדולצ׳ה ויטה של הג׳וב הבא באזרחות לאחר פרישה בגיל מצחיק.... וחיים עם 2 משכורות.....סדק ,סדק תרדוף כמו הניצב מעליך מימינך ומשמאלך, וצדק - אין......
כתוב תגובה ל- צ.שין
+
משטרע מושחתת !!
  שוקי משעול   7/12/15 08:48
2015-12-04 אין מי שיעצור את השחיתות של הפרקליטות . אין מי שיחשוף את מעשי הפשע של רות דוד . אין מי שיחשוף כמה עמוק חדר רונאל פישר . אין לה"ב 433 יש " ארגון פשיעה , עבריינים ". אין אמת אין צדק במע אכיפת החוק הפושעת . אין אמת בבתי המשפט אין שופטים בישראל . שוקי משעול לשעבר מנהל מע"מ היום חושף שחיתות ברשות המיסים m.nana10.co.il
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
מקום"פנדורה"אמור "משטרת ישראל
  מיכל מירושלים   7/12/15 08:42
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
+
אז חוזרים לשיר על המשטרה בימי
  המנדט הבריטי?   7/12/15 08:37
מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- המנדט הבריטי?
+
במשטרע הדג מסריח מהראש
  שבץ חלובה   7/12/15 08:07
לא יתכן שכל הניצבים זנאים בוגדים ואנסים. זה חייב לקבל גיבוי מהדרג העליון ביותר קרי המפכ"ל. והנה החרא מתחיל לצוף על המים והאמת יוצאת לאור. אני כל השנים טענתי בתגובותי שהליצן הקרוי דנינו הוא אבחי שיטת הזנאות של פיקוד המשטרע הבכיר. ה וא כל המן שיווק את עצמו בתור "הבחור הטוב, שכל הצרות נפלו עליו סתם ככה רק בגלל שהוא אדם חם רגישוקשוב לצרכי פיקודיו. מיד עם שחרורו עמד בתור בלישכת העבודה של הקצונה הבכירה ודרש את ליטרת הבשר שלו בצורה של מנכ"לות באיזה אירגון עשיר שימלא את כיסיו בכסף חם ונעים. הגיע הזמן לצלוב את השקרן הנוכל והזנאי הזה שהשחית כל חלקה טוב במשטרת הזונות שלנו. זה כבר יהיה תפקידו של המפכ"ל החדש אלשייך להעלות על המוקד את קודמו. זה אומנם תפקיד לא נעים אבל מחוייב המציאות. נכון כל ההאשמות נגדו כרגע הן בשלב של רכילות אבל גם את ח"כ ינון מגל הדיחו מהכנסת בגלל רכילות נלוזה שלא הוכחה בבית המשפט. שתי נשים צייצו וינון הופ החוצה. מה שטוב ליקירנו ינון טוב גם לדנינו. אני לא רוצה לשמוע שהאיש מעמד למנכ"לות של איזה תאגיד רב מיליארדים. לאיש הזה הייתי נותן להיות מקסימום מנהל חברת נקיון בבתים משותפים. ליותר מזה הוא לא ראוי וגם איןם לו כישורים. המשטרע שלנוט מדודרת כבר הרבה שנים אבל אצל דנינו היא הגיע לתחתית השפל ולא ניראה לי שבמצבה הנוכחי הוא תוכל אי פעם להשתנות. לדעתי כל הקצונה מדרגת סגן ניצב ומעלה רקובה כי קלטה את נורמותץ ההתנהגות של קצונת הפיקוד הליון והטביעה את אותה נורמה בסדר היום שלה. אשר על כן חייבים לפטר את כולם ולקלוט קצונה חדשה רצוי ממשטרות זרות מחו"ל. יש לייבא לארץ על משכורת גבוהה קציני משטרה מגרמניה אנגליה סקנדינביה אמריקה קנדה ואוסטרליה. גם שם יש כניראה שחיתות אבל לא בהקף דומה לזה שיש אצלינו. לא שמעתי עד היום שמפכ"ל משטרת אנגליה מסובך בפרשיות מין ושוחד. נכון קצינים שלנו ינסו לשים רגל לקצונה זרה ולכן יש להדיח את כולם כדי שלא יקלקלו את הסחורה המיובאת. לבי דנינו את מציע לא לרחם על הנבלה הזאת ולדרוש ממנו גם הצהרות הון כי בדרך כלל זנאות בגידות והטרדות מיניות הולכות טוב מאוד יחד עם קבלת שוחד בהקפים גדולים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
הדג מסריח מהראש
  ofirweb@gmail.com   7/12/15 05:51
דנינו.סיסמתו: אחרי! מה הפלא ש 8 ניצבים ראו וכמוהו נעשו?
כתוב תגובה ל- ofirweb@gmail.com
+
משטרע של עבריינים
  שוקי משעול   5/12/15 17:47
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
ומה עם קרמשניט שחשף שחיתויות?
  דב בינדר   5/12/15 09:25
ולבסוף כשלא יכלו לפטר אותו אבל הקפיאו אותו שלא יעלה בדרגות נתנו לו בסוף"בעיטה למעלה"והעבירו אותו עם עליה בדרגה לכיבוי אש אצל ידידו שחר איילון אבל הרחיקו אותו מהמשטרה.נקווה שעכשיו המפכ"ל החדש יחזיר אותו למשטרה עם עליה נוספת בדרגה ומתן תפקיד מתאים.
כתוב תגובה ל- דב בינדר
-  בינדר אתה מקבל כסף על התגובה?ח
  מחוזניק   16/06/17 11:32
בינדר מי מממן מי שולח אותך לך ללמוד את האמת ואז תגיב
כתוב תגובה ל- מחוזניק
-  אם משלמים לו - למה לו ללמוד
  תלמד לוגיקה   22/06/17 14:22
אם משלמים לו - הוא לא צריך ללמוד כלום. הוא צריך לעשות מה שמבקשים ממנו תמורת התשלום. אבל לוגיקה כנראה לא במחוזנו.
כתוב תגובה ל- תלמד לוגיקה
-  למה זה ניראה מלאכותי לא אמין
  מר בינדר טעות!   20/10/16 17:50
כתוב תגובה ל- מר בינדר טעות!
+
ראובן סומך מהבולשת מנתניה כנסו
  חוקר   4/12/15 14:45
לפני עשרים וחמש שנה אחד מהבולשים המיוחדים והמוצלחים שהיה במשטרת נתניה כל הסגל בזמנו שמו לו רגל כיום יש לו משרד חקירות משלו ראובן עלה והצלח
כתוב תגובה ל- חוקר
-  בנתניה אונס ילדות זה שגרת בכיר
  חווה   7/12/15 07:58
נתניה מקור הפשע והרשע לסגור פרשות כאלה ואחרות, דנינו אנס, קיבל שוחד מדיינים, והבריח את האשמים מחוץ לגבולות, למעשה אין עבירה שאני יכול למחוק לדנינו, הקצינה רויטל קרקו ואבא יעקב בדימוס מנתניה בוחשים כנגד כל קצין שיפתח על נתניה, רוני דרש לפתוח את התיק על נתניה, בגין אונס ילדות של בכירי העירייה, דודו מימון, אורי ג'ן, ורוני איכר פיירברג - נתפסו בדירה ברחוב ז'לבר 5, המנוהל ע"י מחותנת אהרונוביץ אשר מתכורר עם משפחתו במחוז של מדינת תשובה פיירברג, ולכן כולם שומרים על עצמם עם כולם אבא יעקב קרקו, שטיין, סגלוביץ טייחו כמה מקרי רצח משפחתיים, גברת חסון ובן זוגה מנווה איתמר, גרושתו של הגיס היקר והעשיר א. א. חסון, ןכן חיסול אבוטבולים ע"י בכירת העירייה ובת זוגת אבוטבול דאז ח"כ סווד, עבור תשובה ועוד... תודה אם תזהירו את הציבור - 0525083650
כתוב תגובה ל- חווה
-  בנתניה אונס ילדות זה שגרת בכיר
  חווה   7/12/15 07:57
נתניה מקור הפשע והרשע לסגור פרשות כאלה ואחרות, דנינו אנס, קיבל שוחד מדיינים, והבריח את האשמים מחוץ לגבולות, למעשה אין עבירה שאני יכול למחוק לדנינו, הקצינה רויטל קרקו ואבא יעקב בדימוס מנתניה בוחשים כנגד כל קצין שיפתח על נתניה, רוני דרש לפתוח את התיק על נתניה, בגין אונס ילדות של בכירי העירייה, דודו מימון, אורי ג'ן, ורוני איכר פיירברג - נתפסו בדירה ברחוב ז'לבר 5, המנוהל ע"י מחותנת אהרונוביץ אשר מתכורר עם משפחתו במחוז של מדינת תשובה פיירברג, ולכן כולם שומרים על עצמם עם כולם אבא יעקב קרקו, שטיין, סגלוביץ טייחו כמה מקרי רצח משפחתיים, גברת חסון ובן זוגה מנווה איתמר, גרושתו של הגיס היקר והעשיר א. א. חסון, ןכן חיסול אבוטבולים ע"י בכירת העירייה ובת זוגת אבוטבול דאז ח"כ סווד, עבור תשובה ועוד... תודה אם תזהירו את הציבור - 0525083650
כתוב תגובה ל- חווה
+
לתקן את המשטרה יכול רק מי.....
  ד"ר משה פרץ   4/12/15 08:35
אחד התוקבקיסטים כתב "לתקן את המשטרה יכול רק מי שצמח במשטרה, מי שמכיר את תחלואיה". הבל הבלים. כמעט לטעון שלרפא מחלות יכול רק חולה אנוש שסובל ממחלות רבות. רק מי שבא מבחוץ, בעל ניסיון בתפעול מערכות גדולות הדומות לאופיין למשטרת ישראל, יכל לבצע את התיקון הנדרש. אין לו מחויבות לבעלי תפקידים במערכת ולא ניתן לסחוט אותו בגלל סיפורים מהעבר.
כתוב תגובה ל- ד"ר משה פרץ
+
ארגון פשיעה במלוא מובן המילה
  התת ניצב צודק   4/12/15 07:45
בעיקר ניצב מפקד מחוז.
כתוב תגובה ל- התת ניצב צודק
+
"למיספר שעות" עלול ליגרם נזק
  אף אחד   30/11/15 16:35
בילתי חפיך לבריאות גוף,נפש,פרנסה,פרנסה עתידית...גם מוות.
כתוב תגובה ל- אף אחד
+
ארגון חננו ישמח מאוד
  נאור.............   30/11/15 09:34
סוף כל סוף יוכל ארגון חננו לתבוע את המשטרה על אלפי מעצרי השוא של אזרחים
כתוב תגובה ל- נאור.............
+
האמת חשובה יותר מאשר
  אזרחים נפגעים   29/11/15 15:22
פרנסתם של עורכי הדין. המערכת המשפטית וארגוני זכויות האזרח לכאורה הם האשמים בכל הגידול בפשיעה, בהגירה הבלתי חוקית המציפה את העולם המערבי.זכויות אזרח רק למי שהינו אזרח טוב, הגון! האמת והצדק חשובים אלף מונים מפרנסתם של עוכרי הדין מושחתים שכל מטרתם להוכיח שהלקוחות שלהם (הפושעים משלמים להם בכסף שחור) חפים מפשע. כל נחקר שיחקר גם באמעצות סורק גלי מוח בנוסף לחקירה המקובלת. וכן כל עורך דין המגן על נחקרים שישבע ויבדק ,לפני התהליך המשפטי ,שלא הדיח את לקוחותיו לדבר עבירה או לדבר שקר. האזרחים הטובים, משלמי המיסים משלמים את המחיר בגין מערכת משפטית קלוקלת ובגין מתן זכויות למהגרים בלתי חוקיים , לנערים ונערות אלימים צרכני סמים ועבריני הפרוטקשן שאיש לא מעז להתלונן כנגדם.
כתוב תגובה ל- אזרחים נפגעים
+
המון עובד בימי דנינו הכושל
  העובש מימי דנינו   3/11/15 14:08
דנינו הכושל מינה אותו. הכל קרה בימי דנינו. כולם ידעו ועצמו עין. ידעו גם במשטרת רחובות עוד כשהיה ממ"ז מרכז.
כתוב תגובה ל- העובש מימי דנינו
+
מדוע לאמ
  בא ברע   28/10/15 02:46
כתוב תגובה ל- בא ברע
+
הוא עשה מספיק נזקים במשטרה
  צורי   25/10/15 18:44
למה אצים לתת לו לעשות נזקים בחברת ביטוח שמגייסת גם את כספי פנסיה. לא הספיקו נזקיו של הכושל הזה עד תום תפקידו כמפכ"ל?
כתוב תגובה ל- צורי
+
דנינו הנפל בובה של הפרקליטות.
  והיועמש שיחקו בו   25/10/15 11:32
כתוב תגובה ל- והיועמש שיחקו בו
+
מספיק עם הקטנוניות...
  סתם אחד   14/10/15 14:46
לי הכתבה עשתה כיף בלב...לראות שתוך כדי הכל והטירוף החיים ממשיכים לזרום איתם גם שמחות...
כתוב תגובה ל- סתם אחד
+
מציעה שבנצי סאו ימשיך
  הצעה   9/10/15 10:31
מציעה שבנצי סאו ימשיך בתפקידו כסמפכל או ממלא מקום מפכל בהעדרו של אלשיך

דיי חבל מנקודת מבט שלי שיילך הביתה
אילו היה נשאר ממז תל אביב עדין לא היה מגיע לתפקיד
סמפכל היה נשאר במערכת
וכעת החליט לאחר מינוי מפכל להשתחרר מהחיל
אך לזכותו יאמר שהוא נעתר להארכת תקופה שנתבקש להאריך
לדעתי כך אני מתרשמת שלא הטבנו להכירו וייתכן שתקופת שרות
עם מפכל מבחוץ בשילוב הידע המשטרתי שצבר לאורך שנים יתן
תוצאה טובה יותר ממפכל שאינו משולב
לדעתי חבל לפרוש כי ימים יגידו אולי קיים סיכוי עתידי\
לכך שיהיה מפכל ומה רע בינתיים ובכלל להיות סמפכל
רצונו של אדם כבודו
אך מהשיקולים הנכונים
מינוי מפכל מבחוץ אינו שיקול נכון להשתחרר מהחיל
לכל ניצב באשר הוא בין אם הוא מפקד מחוז או אגף
אם אתה ניצב שעושה עבודתך ונהנה ממנה ללא סטיות מהתפקיד
אתה תורם למערכת ולציבור מה זה משנה אם אתה מפכל או
אתה מפקד קצת יותר קטן
אם אתה ניצב שחושש ממעשיך שטרם נתגלו עדיף שתלך וכמה שיותר מהר
כתוב תגובה ל- הצעה
+
יואב יצחק
  אפי ברכה   8/10/15 08:50
עד מתי תייצג את הרשע ותמשיך לרדוף אנשים ישרים? יכול להיות שאנשיו של הרב פינטו מפחדים מניצב הלוי??
כתוב תגובה ל- אפי ברכה
-  ומתי ייכנס סוף-סוף גדול נוכלי
  שפרינצה   23/10/15 05:21
ישראל אהוד אולמרט לכלא? האם גם כאן ייפסק שהאיש צח כשלג.
כתוב תגובה ל- שפרינצה
+
מבחנו האולטימטיבי של אלשייך
  ירדן22   3/10/15 12:30
עכשיו נראה עם מי יש לנו עסק: האם יעז לחקור לעומק את פרשת הרפז-אשכנזי שמעיבה ומעיקה, למרות נסיונות הטיוח, או שירתע ויברח ממנה כמו מאש. מעניין.
כתוב תגובה ל- ירדן22
-  שטויות במיץ זה באמת חשוב ??
  שדקר   3/10/15 23:06
רק במדינה כמו ישראל שטות של מכתב שנכתב על ידי לא חשוב מי כדי אולי לעשות קצת רעש במערכת כאשר כל שיחה במטכ"ל מוקלטת ובלשכת שר הבטחון כל שיחה נמחקת או מושמדת די עם השטויות יש דברים הרבה יותר חשובים מאשכנזי הנתמך על ידי שימון פרס והשמאל וברק סוכן ה CIA
כתוב תגובה ל- שדקר
+
וינשטיין ייזכר כיועץ אפסי
  שושפרי   1/10/15 16:29
וינשטיין מתעלם ומוותר לנבחרי ציבור הקרובים לצלחת השלטון
,דוגמת ליברמן ,ואלו
וינשטיין פוגע ומעניש בחומרת הדין את החלשים .
נתניהו המליץ על וינשטיין .לכן וינשטיין התעלם מהתנהלות ראש ממשלתנו החושב שהוא מעל החוק ומותר לו הכל .
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  ויינשטיין יזכר לדיראון עולם..
  מ.אלקרייאף   1/11/15 19:58
ויינשטיין הוא עבריין יש לו תיבות פנדורה מצחינות...הוא מגן על עבריינים המחזיקים אותו בגרון עקב מידע מפליל שיש להם עליו..כאשר יסיים את תפקידו..ואני תפילה שלא יתמנה לשופט..יש סדרת כתבות אודות שחיתותו..ואין מי שימנע חקירה נגדו..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
+
שלב ב' לגדוע את צמרת הפרקליטות
  הורס   29/09/15 07:38
שלב ב' לגדוע את צמרת הפרקליטות שהראשון נבלה והאחרון טרפה למנות משפטנים צעירים חדשים לגדוע לגדוע לגדוע העם דורש מייחל זועק הצילו
כתוב תגובה ל- הורס
+
דון קישוט
  הגבן   28/09/15 11:00
אני מתפלא על רוני אלשיך שמוכן להכניס ראשו למיטה חולה עד מאד. הפגר שנקרא משטרת ישראל נמצא בגסיסה ארוכה כבר שנים. ( אבי ז״ל נהג לומר שכשהגסיסה ארוכה ,המוות הוא בטוח). יסלחו לי השוטרים הזוטרים אבל החומר האנושי המתגייס הוא לא אפילו הממוצע הנדרש במדינות מתוקנות. מר אלשיך יבין מהר מאד שבמשטרת ישראל האנשים אינם מונעים מאידיאולוגיה ,אלא מהמתנה לסוף החודש לקבל את המשכורת העלובה. וכשאין לאנשים אידיאולוגיה ,אין אפשרות לתקן. בנוסף עדיין לא נולד שלטון שמעונין במשטרה חזקה שתאיים על המונקי ביזנס שמנהלים בצמרת. לפני שנים רבות פיקד על מחוז תל אביב יהודי יקר בשם דוד עופר שהיה שוטר לדוגמא מכל הבחינות. כשעמדו לבחור מפכ״ל הוא זומן למטה הארצי ונאמר לו על ידי מי שהיה אז שר המשטרה -אדון הילל שהוא המועמד המתאים בגלל שניהל את מחוז ת״א הגדול ובהצלחה יתרה. מר עופר הסכים לקבל את המינוי בתנאי אחד, הוא אמר שהוא רוצה לערוך שינויים בתוך המערכת ,כמובן בצורה חוקית והוא מבקש שלא יפריעו /יכשילו אותו. התשובה של אדון הילל היתה ,ציטוט ״ אתה לא מזיז אבן אחת״ .התשובה של עופר היתה היתה אז קחו את משטרת ישרא ל ותכניסו אותה עמוק לאן שהיא כבר נמצאת. כעבור מספר חודשים הוא פרש.
נידמה לי שהמפכ״ל המיועד שהתקשורת קושרת לו כתרים לעתיד מבלי להבין במה מדובר ואתה שומע על עלילות אלשיך שעוד יסופרו ( מסביב למדורת מלקקי התחת) .
יש להניח די בודאות שבטווח של שנה ,שנה וחצי מר אלשיך יבין שלא יוכל להילחם בכל המערכת מראש הממשלה שמצפה לדברים מסויימים דרך מאורת נחשי הפרקליטות שהאינטרסים שלהם ברוב המקרים אינם עולים בקנה אחד עם השלטון ועד לאסופת הלבנבנים רודפי השררה -בתי המשפט שהחליטו שהם יהוו סמן שמאלי שעל פיהם יתישר עם ישראל והעובדה שהם פקידים בשכר אינה מפריעה להתנהלותם.
ואז יכניס האיש להילוך ניוטרל ויחכה שראש הממשלה יממש לו את ההבטחה להיות ראש השב״כ ......
האיש תמים ואני מאחל לו בהצלחה מכל הלב. לעם ישראל מגיע יותר מכנופיית גנבים בצמרת.
העובדה שמר אלשיך ירים ידיים בכניעה היא רק שאלה של זמן.
כתוב תגובה ל- הגבן
+
וינשטיין
  אופיר   27/09/15 11:31
יועץ משפטי שמתפקד כחרש אילם או כסומא בארובה כשזה נח לו. חייב לפנות את מקומו!!
כתוב תגובה ל- אופיר
+
כל כך קל לגלות מי זה .
  777.   26/09/15 10:17
כל כך קל לגלות מי זה.
כתוב תגובה ל- 777.
-  ר.סגן ראש השבכ
  בניף   26/09/15 23:47
תגלה לי אייך מזהים מיהו ר. סגן ראש השבכ
כתוב תגובה ל- בניף
+
מינוי לא ראוי
  ד.מיכאל   26/09/15 01:09
מוזר עד כמה השר לא מבין את הגוף אותו קיבל תחת אחריותו, פעם ראשונה עשה טעות של טירונים, ניחא. אבל לחזור עליה פעם שנייה ללא מרווחים, מעיד על בעיה אצל נבחרינו, לתקן את המשטרה יכול רק מי שצמח במשטרה, מי שמכיר את תחלואיה, מי ששחה במדמנה (ולא דבק בו רבב) עם גיבוי מתאים יכול להוציאה מהבוץ. כל הפונקציונרים הנחמדים שגדלו בגופים מקבילים אינם יכולים להתמודד עם התיקונים הנדרשים, דהיינו שינויי התרבות הארגונית של הגוף הלקוי, זה לא בשביל המועמד החדש והיותו איש דתי תקשה עליו עוד יותר. לסיום, ביבי כרגיל מחפש ג'ובים לאנשי שלומו ולכן יוצר את הסבב בשב"כ המשטרה ממש לא מעניינת אותו, הבעיה שהשר זורם אתו.
כתוב תגובה ל- ד.מיכאל
-  מינוי מפקח חדש למשטרה - חיצוני
  רבקה גימל   16/11/15 23:05
אני ממש לא מסכים עם דעת הכותב. לעניות דעתי, רק מי שצמח בגוף בריא, שלא כמו המשטרה, יהיה מסוגל לנער, לחבוט ולנועע את הגוף הקרוי משטרה, אשר חלק גדול מהציבור מכנה אותו "משטרע". אמנם, אין להטיל דופי בכל העובדים במשטרה...אבל....יש צורך לנקות את האורוות..כולל הריח הרע שהן מדיפות ונפנף את הבואשים, אם והיכן שיש כאלה....עם הרבה בקרה וביקורת פנימית אמינות.
כתוב תגובה ל- רבקה גימל
-  איזה תגובה מטומטמת
  ירושלמית   13/10/15 17:28
כתוב תגובה ל- ירושלמית
-  מר מיכאל, חושבים בראש, ולא בת'
  מדמוני אסף   7/10/15 12:31
מיכאל יקר.
שיירה ארוכה-ארוכה של ניצבים ולמטה הייתה בכותרות בשנים האחרונות. הם היו מופקדים על ביטחונך ביטחון הוריך, וליקר לך מכל - ילדיך.
חדשים לבקרים התבשרנו על: אונס, הטרדות מיניו, גניבות, מעילות, שיתוף פעולה עם עבריינים והרשימה ארוכה והיא כאורך הגלות.
מי לידינו יתקע כי המפכ"ל הבא נקי כפיים ובר-לבב ? מי יחתום לנו כי המפכ"ל המיועד שגדל בגינת הקוצים הזו אינו עוד קוץ ונהלול ?
בעקבות הכישלונות האינ-סופיים של המשטרה בתחום המוסר, ואין לי ספק כי גם בתחום המקצועי, חייבים לחשוב אחרת, לפעול אחרת !! לפעול עם מחשבה מחוץ לקופסה.
כל קציני המשטרה עובדים עפ"י דפוסים ששלחו שורשים עד לסדום ועמורה. חייבים לשנות, חייבים לפעול בשיטות יעילות וחכמות.
להכניס דם חדש, לנער את המשטרה ולסלק את האבק.
את אלו יעשה רק איש מבחוץ, לא איש ש"הלך-בתלם" לכל אורך הדרך.
ואמרו חכמים: "אורח לרגע רואה כל פגע" ואת המשטרה הזו חייבים להחליף.
לכבודך ייאמר כי לא תקפת את האיש על רקע מוצאו ואמונתו, ועל זה יישר-כח.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
-  בלטה
  דיןדין   5/10/15 08:21
אתה כל כך רדוד ושטוח, בלטה. אהבל אמיתי. אני בטוח שלא הבנת את עצמך, לכן אי אפשר להדיב.
כתוב תגובה ל- דיןדין
-  לא רצית את הירש קיבלת תותח.
  אנה.   1/10/15 23:10
כתוב תגובה ל- אנה.
-  טעות בידך
  היהודי הניצחי   29/09/15 09:17
המטרה הפכה ביחד עם הרועץ והפרקליטות למעיין התארגנות של נוטלי ונותני שוחד. היחסים בתוך האירגון הם בחלקם יחסים של יד רוחצת יד, שיתוף אינטרסים בגלגול כספי שוחד ומה לא. פרשת אפרים ברכה ככל שהיא חמורה עלולה להיות רק קצהו של הקרחון, זה שאנו רואים ואילו מעשי השוחד האמיתיים הם מתחת לפני המים. ברור שהם לא נולדו אתמול אלה זו תרבית ותרבות שהתפתחה במשך עשרות שנים. קשה עד בלתי אפשרי לרפא מחלה זו ע"י מועמד מבפנים. צריך להפטר מהרבה שוטרים ולהביא חדשים. הקושי העקרי הוא בזהוי האיכות האנושית, היושר והיכולת של השוטרים. אבל המצב חמור בהרבה משום שכל המוסדות נגועים בשחיתות. הריקבון אחז בנו בכל פינה ואינני מדבר רק על מצעד מקבלי השוחד מאולמרט ועד הירשזון והרשימה ארוכה. החשד שהיועץ מונע את מנוי גל הירש בגלל שהוא חושש לעורו, בגלל שהוא חושש מחקירה בפרשת ברכה, וכך גם ביבי הוא יותר מסביר. ביבי מאבטח את הצד הפלילי שלו וממנה את רוני אלשייך למפכ"ל וזה האחרון יהיה חייב לו את המנוי. Kמרבה הצער, גם ביבי לא נקי והחמור מכל הוא אינו עושה דבר כדי להדביר את המחלה. הבעיה הזו היא ממנו והלאה. אין התייחסות לא בדיבור ולא במעשה.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
-  המשטרה חבורת לקקנים
  'קרק   28/09/15 01:18
וכל זאת על מנת להתקדם. במשטרת ישראל אין תרבות של מצויינות של אמירת אמת חדשות חדשות בארץ משפט ופלילים אישום: מפקד תחנת משטרה 'שיפץ' נתוני פשיעה אילנה קוריאל פורסם: 24.02.09, 15:08 לכן יש צורך בשידוד מערכות - הפיכה תרתי משמע של אדם שלא דבק בו כל רבב. אדם שלא חבר של אף אחד ולא תלוי באף אחד שמול עיניו-מטרה אחת בלבד - לשנות את תרבות השקר ולטפח תרבות של עבודה עניינית שתאפשר חיים נורמליים במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- 'קרק
-  כן אחד שמכיר את הקומבינו
  איצו   27/09/15 23:56
אחד שיעור למפכלים לשעבר לקבל מכרזים בקיצור אחד שיקצר את הדרך לכסף קל ...... האיש הזה יפתח לכם את הישנים האיש הזה יגיש כתב אישום נגד ויינשטיין אל ההסכת עובד זר ללא רשיון ההסכת עובד בתנאי עבדות
כתוב תגובה ל- איצו
-  כתב אישוום על מה??
  שמעון אמסלם   30/09/15 09:32
לווינשטיין יש קופת שרצים בסדר גודל של רות דוד.

החקירה וההעמדה לדין של ויינשטיין תהיה על דברים אחרים לגמרי.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
-  אין מי שצמח במשטרה וללא רבב
  בבר   27/09/15 18:29
כל הצמרת נגועה ומושחתת ולכן הם פוחדים מאיש מחוץ למערכת . חייבים לגזום את כל הצמרת ושיצמח חדש נקי ובריא.
כתוב תגובה ל- בבר
-  את מי מעסיקה המשטרה
  gemnt   29/11/15 13:59
כמה אתה צודק בבר איזה שחיתויות נעשות בתחנות משטרה יום אחד ממש נדהמתי ראיתי אשה שעוסקת בכסף מזויף עובדת נקיון בתחנת גלילות להכל הם קשורים
כתוב תגובה ל- gemnt
-  דברי הבל הנובעים משנאת ציון !
  ש''י אביבי   27/09/15 17:32
מרבית המהפכות במשטרה נעשו ע"י קציני צה"ל לשעבר !
רב-ניצב יהודה וילק השאיר את חותמו !!!
ניצב לייזרוביץ, איש ארגון מעולה, יושרה אישית ואצילות נפש!! הגיע ממג"ב!!
יחידת המתנדבים במדים הוקמה בפתח תקוה, ע"י סא"ל גמלאי צה"ל. מטא"ר לא הקצה עבורם מדים המפקד קנה בהמחאה אישית 45 ערכות מדים ראשונות מהספק של המשטרה, והמתנדבים שילמו תמורתן בשמחה!! המפכ"ל איבצן היה בעת ההיא בסיורי פרידה מתחנות המשטרה העירוניות. מקובל היה שהוא מגיע לקראת ישיבת הבוקר ומקשיב לדיווחי הקצינים, מן הזוטר עד הבכיר, על אירועי היממה הקודמת. כל קצין מזדה בשמו ובתפקידו, מששמע כי הקצין לפני האחרון מציג עצמו כמפקד המשא"ז, תמה מה הוא עושה כאן?? הוא השיב כי לא תיתכן פעילות של שני גופים משטרתיים בשטח שלא יהיה ביניהם תיאום!! אז המפכ"ל נזכר ושואל, חנה הירש (היועצת המשפטית של המטא"ר) התלוננה שרכשתם מדים למתנדבים בלא אישורה?? הוא השיב, המפקד, חנה הירש אינה מחוקקת כולנו פועלים לפי "פקודת המשטרה". המצב שהיה נהוג עד כה נוגד את החוק. המתנדב הוא אזרח המופיע בלבוש אזרחי עם כומתה וסמל משטרה, ומקצתם צעירים שעל חולצת הטריקו מופיע מייקל ג'קסון ואזרח שמתעלם מהוראותיהם מואשם באי-ציות להוראות שוטר ?! בשנת 1987, בלוויית הענק למשפחת עופרה וטל מוזס ז"ל, מאלפי מנשה שנרצחו באמצעות בקבוק תבערה, הגיע גם המפכ"ל. לפי נהלי המשטרה מפקד המרחב ממתין למפכ''ל בהגיעו לנקודת מפגש לפני זירת הארוע, הוא עובר מרכבו לרכב המפכ"ל ותוך כדי נסיעה הוא משיב לשאלות על הערכות המשטרה בארוע. כאשר המפכ"ל הבחין כי בכל הצמתים היו שוטרים מווסתים את התנועה אמר לממ"ר אני רואה כי שיתקת את פעילות כל התחנות למען הסיוע ללוויה, הוא הופתע לשמוע כי נאמר לו כי אין צורך בתגבור התחנה כי יש להם יחידת תנועה גדולה מאוד. המטא"ר נזקק לשנתיים בקירוב עד עדכון הפקודות והנהלים שיהלמו את הצרכים שכבר קיימים בעיר אחת!! בתקני המשטרה בעבר הופיע תפקיד פק"ס (פקוח סלקטיבי), כאשר הוקמה יחידת התנועה במדים שמה נקבע ל-יחידת פקחי תנועה (יפת), בנהלי המטא"ר הופיע שם היחידה ית''מ. כאשר נשאלו על השינוי השיבו כי יפת הוא שם תימני ... בורות גם ביהדות!!
כתוב תגובה ל- ש''י אביבי
-  ניצביםמכהנים=פודליםשל פרקליטות
  ע_הראל   26/09/15 21:20
ואני לא מאשים את הניצבים לדורותיהם, כי כך הם חונכו מאז ומתמיד (כי רק פודלים של הפרקליטות מקבלים קידום)! §¥§¥§ ר' מהשב"כ עשוי להצליח לחולל שינויים במשטרה, כי יש לו את היתרון הגדול (בדיוק כמו הירש) - שאינם פודלים של הפרקליטות!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  הניצבים
  צבר   4/10/15 13:49
דבריך דיברי אלוקים חיים
כתוב תגובה ל- צבר
+
הנה הסתייגות ראשונה
  יהוידע   25/09/15 21:21
לא בפה מלא של עיתונאי זב חוטם: דתי עם שבעה ילדים. משמעות: רחד כזה יכול לפקד על הפגנות בשבת? הכל בגלל ביבי.
כתוב תגובה ל- יהוידע
-  זה יתרון=יקרע לסמולניםאת הטחול
  ע_הראל   26/09/15 21:43
גם ראש השב"כ והמפכ"ל, גם רוב מפקדי החטיבות בצה"ל - או דתיים לאומיים (או דרוזים גיבורים עוד יותר) בלי עין הרע. §¥§¥§ ברכות חמות אגב למח"ט החדש זיני שייכנס ברגל ימין, וגם הצלחה ושלום רב לכל החטיבה החדשה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
קיש קיש קריא ואולי קישטה
  איסטרא בלגינא   25/09/15 14:57
כאשר ראש השב"כ בזמנו של דוד בן גוריון נכנס אליו לחדר וסיפר לו שיועצו לענייני ביטחון-סא"ל ישראל בר הוא מרגל רוסי, הגיב בן גוריון בתפיסת רעמת שערו וזעק סבבוני בכחש. אם היום בן גוריון היה חי והיה ראש ממשלה הוא היה אומר על צמרת המשטרה ומערך ה"משפטנים המבריקים" מהיועץ המשפטי לממשלה דרך פרקליט המדינה ועבור לצמרת המשתחררת מהמשטרה בגין מעשים שלא יעשו, סבבוני בכחש והיה מזעיק את פולה אשתו שתגיד להם קישטה!!!
כתוב תגובה ל- איסטרא בלגינא
+
רק תביטו על החיוך הזחוח של
  פסיכולוג מוסמך   25/09/15 11:32
ביבי בתמונה. זהו חיוך של נוכל, תחמן ומי שמתחיל לנהוג כפוטין: עושה מה שהוא רוצה. כלומר יש שר לביטחון פנים, אך ביבי הוא שיקבע מי יהיה המפכ"ל. מדינת בננות. אני כבר מייחל ליום שביבי יעזוב אותנו, ויחזור ללוס אנג'לס למכור רהיטי רים רקובים לאמריקנים.
כתוב תגובה ל- פסיכולוג מוסמך
-  דנינו פיקס את האש אליו
  גבי יאיר   12/12/15 20:44
החמור התערב. כמו שזה נראה שוטרים מחזיקים אמצעי מניעה במקום אקדחים הנרתיק.
כתוב תגובה ל- גבי יאיר
-  לוקח השוחד בוז"י יותר טוב ממנו
  שבץ חלובה   7/12/15 08:18
כל צרי העין כבר קרוב ל 20 שנים זורקים בוץ על ביבי אבל עד היום לא מצאו שום דבר רציני נגדו פרט לכמה פרשיות ברמת הקוסמטיקה שגם אצל בן גויון היו.לעומת זאת בוז"י שדד מיליונים מעמותות ברק והיועץ המשפטי שהיה מהמקורבים סגר לו את התיק תמורת קידום לעליון. תיראה ביבי ילךבסוף אבל זה לא ירה בגלל שאתה רוצה אלא מחמת גיל ושחיקה. צריך לדאוג שמחליפיו לא היו מהסוג של בוז"י המרגל המלשן והמשטין שליכלך על המדינה והממשלה אצל אובמה והממשל האמריקאי.פייגה ליבני? אותו דבר. אני בטוח שיורשיו של ביבי כבר מחממים מנועים על המסלול כדי להמריא בבוא השעה.מה שחשוב זה לדאוג שלמפא"י לא תהיה גישה לשולחן הממשלה והיא נידונה ל 1000 שנות אופוזיציה. אני מצידי מתחייב ללכלך את המפא"יניקים כמה שנים שיש באפשרותי. אם בארץ יש איזה מגזר מושחת הרי הוא נולד אצלם בשנות ה 50-70.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  מילים כדורבנות
  מ ד   8/12/15 08:22
כתוב תגובה ל- מ ד
-  נכנסתי כעתלתגובתך.בור ועם הארץ
  ביבי בוגרMIT+   5/12/15 12:14
כלכלן מצטיין. הביא תוצאות כלכליות מדהימות למרות כל המקלות בגלגלים. בעל תודעה הסטורית לאומית. אתה מטיל רפש באדם כשאתה -במקרה הטוב אינך מכיר את פועלו ,ובמקרה הרע אתה מסלף ביודעין עליו וניכר כי שינאתך מכסה על תפיסת המציאות שלך. גיבור מקלדת........שטוף שינאה שניכרת בתגובתך הבלתי אינטליגנטית בעליל. לפחות תקרא הויקיפדיה. בושה שתכנה עצמך פסיכולוג.
כתוב תגובה ל- ביבי בוגרMIT+
-  הוא מייצג את הרוב-
  נירה   26/09/15 11:04
הנוי בדיוק כמותו
כתוב תגובה ל- נירה
-  להיפך=ארדןזקוק לשיקול דעת רה"מ
  ע_הראל   25/09/15 19:18
הוותק של ביבי בקבינט הבטחוני הוא 19 שנה יותר מארדן; לכן ארדן צריך להיות חמור כדי לוותר על השיקול דעת הרחב של נתניהו.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
המשטרע אכלה אותה בגדול
  שבץ חלובה   25/09/15 11:17
נגדו עם כל ההיסטוריה הסודית שלו כבר לא יוכלו למצוא כלום וככה יאלצו לבלוע את הצפרדע של השב"כ שמיידית יכניס לשם את כל חבריו על חשבונם של הניצבים שיועלו על טיל לירח. הם עוד יתגעגעו לגל הירש ויתחננו לביבי שיכניס אותו למשטרע אבל הם אחרו את הרכבת ואת גל הפסידו. זה מזכיר לי את אחד הבנים שלי שיצא עם בחורה שרצתה אותו אני התערבתי וקילקלתי ואז הוא זרק אותה אבל הביא בחורה פי 10 יותר גרועה ממנה ואיתה גם התחתן. עד היום אני מתחרט על מה שעשיתי. למדתי שלא מקלקלים סתם בן אדם כי אתה לא יודע מה תקבל במקומו. לא רציתם את גל הישר אז תקבלו חולירע פי 10 יותר גרועה שנגדו כבר לא יהיה לכם פתחון פה. לבריאות משטרת ישראל. שתחנקו בקיאכם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  חחחח ענננקק גדוללל חזקקקק
  תמנונוני המלך   26/09/15 00:39
כתוב תגובה ל- תמנונוני המלך
-  אוויל משריש
  OLIVER   25/09/15 16:35
למה להשחיר שמהו שאתה לא מכיר ןלהשתלח בו ע"מ לנקות משהו אחר.
כתוב תגובה ל- OLIVER
+
אל תשמיצו את ביבי, מבחינתי
  רות בר   25/09/15 09:14
הוא גבר-גבר, והטעם הטוב נותר אפילו אחרי 20 שנה....ד"ש לשרהלה!
כתוב תגובה ל- רות בר
-  רותיל"ה הוא היה פעם גבר היום
  שבץ חלובה   25/09/15 11:09
שרל"ה סירסה אותו כהוגן. אפילו את הריצ"רץ" שכח לפתוח לבד...ככה חולפת תהילת עולם וגבר כמו ביבי הפך להיות לרכיכה סוג ז" שאין בכוחו למנות מפכ"ל או נשיא קל וחומר לקחת לעצמו מאהבת צעירה במקום הסבתא שיש לו בבית...יכול להיות שאם היתה לו מאהבת אזי מפלס האדרנלין שלו היה עולה ונותן לו את הכח לעבוד חזק יותר ואמיץ יותר. בלי טסטוסטרון ואדרנלין הגבר משול כמת...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
נתניהו וארדן כפי שאריה פרי כתב
  רחובות   23/09/15 22:05
בנימין נתניהו, סמרטוט ריצפה שכמוך!! לא יכולת לתת גיבוי לגל הירש עד הסוף? בחרת להיכנע לחונטה? אפס מאופס במקום לתת גיבוי בחרת בחרפה. לכן תחטוף בסוף גם מלחמה וגם חרפה!! פחדן. חסר תעוזה. מפקיר פצועים בשטח. אפס מאופס!! תשאל את וינשטיין הבוס שלך אלו מועמדים הוא מציע?... סמרטוט ריצפה! את איילת שקד החלולה וחסרת הנסיון יכולת למנות לתפקיד שרת משפטים ואת הירש פחדת? העיקר כעת אתה משגר לנו את הצער המדומה שלך ואת המילים החלולות והמזויפות שלך. לך תמכור לוקשים למי שעוד מאמין לך חתיכת אפס!! החונטה ניצחה אותך ואת הכלבלב שלך גלעד ארדן!!
כתוב תגובה ל- רחובות
-  גלעד ארדן
  דימונה   4/10/15 15:07
ביבי מכין את ארדן לרשת אותו . מי שחושב אחרת לא מבין את המהלך למינוי אלשיך . רק ארדן יכול היה לתמרן את המצבים לדום . בהצלחה רבה .
כתוב תגובה ל- דימונה
+
ושוב החוליות החלשות בשרשרת
  צורי   6/09/15 20:18
שילמו את מחיר הכשלון. אצלינו שיטת ה-ש.ג לא חלפה מן העולם היא לובשת צורה בכל כיעורה.איזו דוגמה אישית מהווה הנזיפה במפקד המחוז לעומת העונשים שהם נכונים שהשיתו על הנמוכים בדרגה?
כתוב תגובה ל- צורי
+
מקווה מאוד שייבחר העם צועק לשי
  מוניק   3/09/15 21:55
וגל איש אמין
כתוב תגובה ל- מוניק
+
טוב שלא אורן סחבק
  סדום ועמורה   3/09/15 17:56
ואם זה אנחנו חושבים כ מדינת היהודים יכולה להחזיק.
כדאי ללמוד את ספרי הנביאים. ומפני חטאינו גלינו מארצנו
כתוב תגובה ל- סדום ועמורה
+
חלאות המין האנושי= של החברה
  השוטרים הרמאים   1/09/15 19:58
כתוב תגובה ל- השוטרים הרמאים
+
משארה בערבון מוגבל ביותר
  צ.שין   31/08/15 13:25
אין לי מסיון רב שנים עם המשטרה וטוב שכך א פעם לא הסתבכתי ולא היה ליצורך לבקש את "עזרתם" ומןטב כך מתוך 8 עשורים' בעשור האחרון , כשיה מעא זמן להגיב נוכחתי שהאימפוטנטיות, הרוע, האנוכיות, הבריחה מרצון לעזור, בקיצור משטרה הפועלת לפי כל הפרמטרים שלא לענין. רשלנית, מזניחה, גוררת רגליים וביורוקרטית להפליא. מאז השתכנו בארמונות פאר ממוזגים כמעט הם אינם נראים ברחוב. ויתרתי על כלי נשק פרטי שהפקקדתי ולא הצלחתי לקבלו בחזרה וגם לא דווחו לי היכן הוא נץקלתי בזלזול מופגן ובעצלוץ בלתי מובנת בתלונות על גנבה . בחשודים היו בידם ולא טרחו לערוך חיפוש או לחוקרם. משוא פניםבתלונת שוא של מי ששרתה בעבר וזכתה לחסדים עקב כך. סרוב לגילוי מסמכים והסתרת ראיות בקיצור כל מה שמשטרה המשטמטת מפעולה היא עבריינית בעליל. תן להם לטפל בסקופים עם כסוי עתונאי. בכך הם מומחים ואת זאת מחפשים זו משטרתנו לצערי . ואלו רק חלק מדוגמאות שחויתי.....ולתופעות אחן סוף גם מבלי כל הסקנדלים והשחיתוחות
כתוב תגובה ל- צ.שין
+
תזכורת למה צריך לנקות את משטרת
  רחובות   28/08/15 17:39
ישראל

דוח השופט זיילר
כתוב תגובה ל- רחובות
-  תפרו תיק לרב פינטו עכשיו לגל
  שורש השחיתות   29/08/15 22:59
כתוב תגובה ל- שורש השחיתות
-  משטרה במוקד
  יושר   25/09/15 11:50
פינטו מושחת צריך לתלוש לו את הזקן,
כתוב תגובה ל- יושר
-  סדר בשחיתות
  "פרקליטות למופת"   24/09/15 23:48
להזכירך בזמנו תפרו תיק גם ליעקב נאמן וסילקו אותו ממשרד המשפטים תפרו תיק לריבלין שלא יתמנה לשר משפטים . תפרו תיק לבר לב שהמפכ"ל דודי כהן לא רצה שיתמנה למפכ"ל הדביקו לו פרשיית מין
הגיע זמן שמישהו יעשה סדר בפרקליטות ולהחליף את היועץ המשפטי שמסמס את תיק הרפז אשכנזי חמש שנים . כנראה שיש שם דברים מסריחים שלא היו מעניינים שהצבור יחשוף.
זה רק חלק מפרשיות השחיתות של הפרקליטות. ופרשת פינטו וניצב ברכה, שלא מוצאים כאילו את הטלפון הנייד שלו ,עד היום .
הציבור רואה, שמע ,ולא מאמין.
כתוב תגובה ל- "פרקליטות למופת"
+
הניצבים המושחתים
  הרצל נח   27/08/15 13:48
יעקב גנות האחרון שמותר לו לאמר מילה רעה על תת אלוף גל הירש.הוא צריך לזכור שהוא נחשד בקבלת שוחד , מקבלן בנצרת. אתם חוששים לעורכם, כדי שיעקב בורובסקי יפשפש בתפקודו בזמן ,שהוא מילא תפקיד אצל מבקר המדינה,
ניצב יעקב רז השתמש בכספי נמל אשדוד לצרכיו הפרטיים,ואם יבדקו הוא לא״ טלית שכולה תכלת ״ ואיפה הניצבים שגדלו במשטרה ,ועברו לחברות ציבוריות וקבלו טובות הנאה.
כתוב תגובה ל- הרצל נח
-  ניצבים
  ז'בו   28/08/15 12:22
טובלים ושרץ בידם גלעד ארדן םמרטוט ריצפה
כתוב תגובה ל- ז'בו
-  הניצבים
  ליכודניק   28/08/15 12:14
כל בוגרי המשטרה טובלים ושרץ בידם. זה גם אומר שגלעד שגלעד ארן נמושה, אין לו עמוד שדרה
כתוב תגובה ל- ליכודניק
-  רוב הניצבים מאוזנים עם שוטרת
  aser   4/10/15 10:47
כתוב תגובה ל- aser
+
משטרה במעצר בית
  רוני 1234   27/08/15 11:11
חגיגות הזיונים, התאבדויות בגין חשדות, התעמרות במפגינים בשל דעה או מוצא, הביאו להתפטרות מערכתית מקציני משטרה רבי אגו. ועדת החקירה על רקע רצח נערה בת 16 בירושלים, מובילות להחלטה אחת. את המנגינה הזו חייבים להחליף. למשטרת ישראל מטרה להילחם בפשיעה, לדאוג לסדר החברתי, לאפשר קיום בשגרה. אין ספק כי גל הירש או קצין בכיר אחר מצה"ל או השב"כ או המוסד עדיף על החונטה הקיימת, ואנו רואים את הניסיונות לגונן על עצמה. אין מסוכן ממערכת מתגוננת. יש לנו מדינה אחת, צבא אחד ומשטרה אחת ואף קצין משטרה אזרח מדינת ישראל לא נולד עם תווית מפכ"ל. קצת צניעות החסרה לכם
כתוב תגובה ל- רוני 1234
-  מסכים עם כל מילה שלך
  ויקטור   28/08/15 06:34
מקווה רק שארדן וביבי לא יתקפלו ושגל הירש לא יתרגש מחבורת הגימלאים האינטרסנטים... הוא האיש הנכון במקום הנכון
כתוב תגובה ל- ויקטור
-  מסכים איתך
  עעעע   29/08/15 23:44
כתוב תגובה ל- עעעע
+
חיסול המדינה
  חוקר   27/08/15 10:59
לפני הרבה שנים אמר רב אחד גדול שהעם הערבי לא יחסל את מדינת ישראל העם היהודי יעשה את העבודה בשבילו
כתוב תגובה ל- חוקר
+
בני ישראל הביאו את התנ"ך לעולם
  סניל   27/08/15 09:44
וכך הוקמו כל הארגונים הזדוניים של הגויים. אנחנו היהודים כמובן אשמים שיש בכלל אנושות במצב אנוש...
כתוב תגובה ל- סניל
+
אני זונת צמרת אני
  שרה ומזמרת.   27/08/15 08:59
גרוזיה הובסה בגלל מוצץ העניבות האדומות והעיניים הגדולות של הגמד והעיניים הגדולות יותר של הגמד ה"גדול" יותר שצהל למעשה סילק משורותיו. הירש שחשב שידע להתעסק עם ערבים נחותים כי הירש הוא הרי על אדם בעיני עצמו, חשב וחושב כי הוא אדם על. אם יארגן את המשטרה כפי שארגן את חיילי צהל ואת הגרוזינים, צפוי לנו עתיד מזהיר ולעולם התחתון עתיד מזהיר אף יותר. חוץ מזה, מי בכלל חשב או העלה בדעתו שהרוסים הנחותים יכניסו צבא נחות אל המעצמה הגרוזינית ויביסו את צבאה המתקדם וחייליה הגיבורים העשויים ללא חטא בחמישה ימים? את זה אפילו האמריקנים לא העזו להעלות על דעתם.
כתוב תגובה ל- שרה ומזמרת.
+
חונטת ניצבים שאשמים במצב.