News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 426,761  סלולר - 330,182
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
"והייתם נקיים מה' ומישראל", קובעת התורה. חז"ל למדו מכאן, שאדם - ובמיוחד איש ציבור - חייב להתנהג בשקיפות ולהסיר מעליו כל לזות שפתיים. אלא שאצלנו רבים מתעלמים מחובה זו, ושוכחים שההפך...
יואב יצחק
יואב יצחק
ליברמן אומנם מונע משיקולי נקם בנתניהו, אך הוא מוגבל גם נוכח פחדיו-הוא; לכן הוא לא מצטרף לממשלה בראשות נתניהו או בני גנץ    על-אף היותו לשון מאזניים, ולמרות שהוא מאותרג ע"י הפרקליטות...
"קסת מלאה בחוכמה" [צילום: יהודה יפרח]
פרופ' אביעד הכהן
לאורך עשרות שנות הקריירה העשירה שלו, בנה מאיר שמגר כמה בתים - הן משפטיים והן פיזיים. לצד זאת, הוא הצטיין בשיטתיות וניהול מסודר, והיו לו אפילו הבזקים של הומור
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
שום צד אינו אוהב אותנו, אבל יש בין הסונים כאלה שמצפים מאתנו למגר את השיעים כי הם עצמם חלשים מדי. ואמנם נשמעים אצלנו קולות (הזויים) הדורשים פעולה בכיוון הזה. אפשר בהחלט להבין אותם, ...
האם היחסים התערערו [צילום: פלאש 90]
מיקי אהרונסון
מוסקבה אומנם לא מונעת מישראל לתקוף מטרות אירניות בסוריה, אך לא תאפשר פגיעה בנכסים החשובים לה. היא גם מצפה לקבל מישראל תמורה בעד ההיתר דה-פקטו לפעול נגד אירן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אין חוק עוקף בג"צ. כל חוק מחייב את בג"צ"
מאת: חיים שיבי, מרדכי עפרי, עודד הכהן, ליאון אמיראס  |  18/12/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה שמדאיג זאת חבורת הזבל בכנסת
  אליהו חיים   18/12/10 19:53
כל בדל שר או ועדה מהכנסת או חבר הכנסת ריבלין כאשר מבקרים במזרח ירושלים הם מאובטחים כאילונמצאים בלב שכם ,האם דמם סמוק מדמכם?
לא רק בירושלים אין בלבית, כל המדינה מנוהלת כאילו הבלבית יצא לפגרה, משרפה לשיטפון,משחיתות לריקבון , ועל מה אתה מלין כבוד הנשיא בדרך?
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
2
מה שמדאיג זאת חבורת הזבל בכנסת
  אליהו חיים   18/12/10 19:53
כל בדל שר או ועדה מהכנסת או חבר הכנסת ריבלין כאשר מבקרים במזרח ירושלים הם מאובטחים כאילונמצאים בלב שכם ,האם דמם סמוק מדמכם?
לא רק בירושלים אין בלבית, כל המדינה מנוהלת כאילו הבלבית יצא לפגרה, משרפה לשיטפון,משחיתות לריקבון , ועל מה אתה מלין כבוד הנשיא בדרך?
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
3
מה שמדאיג זאת חבורת הזבל בכנסת
  אליהו חיים   18/12/10 19:53
כל בדל שר או ועדה מהכנסת או חבר הכנסת ריבלין כאשר מבקרים במזרח ירושלים הם מאובטחים כאילונמצאים בלב שכם ,האם דמם סמוק מדמכם?
לא רק בירושלים אין בלבית, כל המדינה מנוהלת כאילו הבלבית יצא לפגרה, משרפה לשיטפון,משחיתות לריקבון , ועל מה אתה מלין כבוד הנשיא בדרך?
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
4
מה שמדאיג זאת חבורת הזבל בכנסת
  אליהו חיים   18/12/10 19:53
כל בדל שר או ועדה מהכנסת או חבר הכנסת ריבלין כאשר מבקרים במזרח ירושלים הם מאובטחים כאילונמצאים בלב שכם ,האם דמם סמוק מדמכם?
לא רק בירושלים אין בלבית, כל המדינה מנוהלת כאילו הבלבית יצא לפגרה, משרפה לשיטפון,משחיתות לריקבון , ועל מה אתה מלין כבוד הנשיא בדרך?
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
5
שום חוק לא מחייב את בג"ץ
  בייניש מעל לחוק   18/12/10 19:54
כתוב תגובה ל- בייניש מעל לחוק
6
מי צריך בכלל חוק עוקף בגץ ...?
  שישקוב   18/12/10 19:57
אין דבר כזה חוק עוקף בגץ אומר ריבלין בצדק,
אבל למרבה הצער אין בכך כלום,
הרי את החוקים הקיימים הבאים לעזור לאזרח מפני התעמרות
"מערכות הצדק" רבים מהשופטים לא מקיימים,
צא וראה למשל את חוק ההגנה מן הצדק שהמחוקק אף טרח להדגישו ולחדדו רק לאחרונה, כי השופטים לא קיימו אותו,
ומה יצא ? הם בכל זאת לא הפנימו אותו, ודוגמאות לכך, לכל אשר תפנה מבט...
אז מי הוא שומר אינטרס בציבור בכח ובפועל ?
ממי צריך לחשוש, אם לא 'ממבצר הצדק' עצמו...+ ?
ודאי לא מהחוקק.
כתוב תגובה ל- שישקוב
7
מי צריך בכלל חוק עוקף בגץ ...?
  שישקוב   18/12/10 19:57
אין דבר כזה חוק עוקף בגץ אומר ריבלין בצדק,
אבל למרבה הצער אין בכך כלום,
הרי את החוקים הקיימים הבאים לעזור לאזרח מפני התעמרות
"מערכות הצדק" רבים מהשופטים לא מקיימים,
צא וראה למשל את חוק ההגנה מן הצדק שהמחוקק אף טרח להדגישו ולחדדו רק לאחרונה, כי השופטים לא קיימו אותו,
ומה יצא ? הם בכל זאת לא הפנימו אותו, ודוגמאות לכך, לכל אשר תפנה מבט...
אז מי הוא שומר אינטרס בציבור בכח ובפועל ?
ממי צריך לחשוש, אם לא 'ממבצר הצדק' עצמו...+ ?
ודאי לא מהחוקק.
כתוב תגובה ל- שישקוב
8
נבחרתם לשרת את העם והפחתם את
  ישע   18/12/10 22:41
העם למשרתים ואתם לא מיתבישים "רודפי בצע ושררה "
כתוב תגובה ל- ישע
9
נבחרתם לשרת את העם והפחתם את
  ישע   18/12/10 22:42
העם למשרתים ואתם לא מיתבישים "רודפי בצע ושררה "
כתוב תגובה ל- ישע
10
נבחרתם לשרת את העם והפחתם את
  ישע   18/12/10 22:42
העם למשרתים ואתם לא מיתבישים "רודפי בצע ושררה "
כתוב תגובה ל- ישע
11
נבחרתם לשרת את העם והפחתם את
  ישע   18/12/10 22:43
העם למשרתים ואתם לא מיתבישים "רודפי בצע ושררה "
כתוב תגובה ל- ישע
12
נבחרתם לשרת את העם והפחתם את
  ישע   18/12/10 22:43
העם למשרתים ואתם לא מיתבישים "רודפי בצע ושררה "
כתוב תגובה ל- ישע
13
נבחרתם לשרת את העם והפחתם את ה
  ישע   18/12/10 22:46
עם למשרתים ואתם לא מיתבישים "רודפי בצע ושררה "
כתוב תגובה ל- ישע
14
נבחרתם לשרת את העם והפחתם את ה
  ישע   18/12/10 22:51
עם למשרתים ואתם לא מיתבישים "רודפי בצע ושררה "
כתוב תגובה ל- ישע
15
נבחרתם לשרת את העם והפחתם את
  ישע   18/12/10 23:02
העם למשרתימיתבישים "רודפי בצע ושררה "
כתוב תגובה ל- ישע
16
ירושלים מזמן לא מאוחדת
  אליהו חיים   19/12/10 00:03
יגאל אלון בהיותו שר בממשלה , התגורר בעיר העתיקה וביקש שלא יאבטחו אותו אחרי יגאל אלון כל שר ובדל שר בחצותו את הקו הירוק הייתה אחריו תהלוכה של מאבטחים ,משמר הגבול ומשטרה, על מה מלין ריבלין? הוא עצמו כאשר עובר את הקו הירוק ,מאובטח כמו אתרוג בקופסה, כך מנהלים את ירושלים המאוחדת.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
17
ירושלים מזמן לא מאוחדת
  אליהו חיים   19/12/10 00:04
יגאל אלון בהיותו שר בממשלה , התגורר בעיר העתיקה וביקש שלא יאבטחו אותו אחרי יגאל אלון כל שר ובדל שר בחצותו את הקו הירוק הייתה אחריו תהלוכה של מאבטחים ,משמר הגבול ומשטרה, על מה מלין ריבלין? הוא עצמו כאשר עובר את הקו הירוק ,מאובטח כמו אתרוג בקופסה, כך מנהלים את ירושלים המאוחדת.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
18
ריבלין איש ימין שדרכו אבדה לו
  והוא מפרפר סתם   19/12/10 08:01
כתוב תגובה ל- והוא מפרפר סתם
19
נבחרתם לשרת את העם .הפחתם את ה